Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2018 în toate secţiunile

  1. doua R-Line Executive Cea din stanga o gasesc mereu sambata in parcarea de la supermarket.
    2 points
  2. Imi place. Nu m-a convins logoul Cupra.. mi se pare putin copilaresc, ca masinile cu sigle din Transformers. Preferam sa ramana “Seat” in continuare.
    2 points
  3. 1 point
  4. Pentru cine are Swing Mib II si vrea sa-i imbunatateasca gratis aspectul cand este pus pe radio, se pot descarca logourile statiilor de radio de aici: https://updateportal.skoda-auto.com/ Asa arata ecranul pus pe radio inainte: Am bagat VIN-ul masinii, am ales ce aparat am, am descarcat logourile statiilor de radio din Romania si am pus pe SD card logourile imprastiate, dupa ce le-am deszipuit. Dupa ce am pus logo-urile, asa arata ecranul: Nu stiti, se mai poate face ceva deosebit cu SWING-ul asta ce nu scrie in carte? Cand telefonul este folosit pentru navigatie, aud in boxele masinii indicatiile. Cer prea mult sa arate pe SWING MIB II ecranul telefonului?
    1 point
  5. Merge montata. Ca sa beneficiezi de restul functiilor, trebuie sa faci retrofitul.complet pt oglinzi pliabile electric.....ambele oglinzi, cele doua calculatoare de usi, buton. Pt electrocromare, trebuie tras fir de la oglinda centrala.
    1 point
  6. NU este in codari, doar din meniul de bord.
    1 point
  7. DCC a fost din start standard pe Cupra. Sigla e destul de... curajoasa, dar daca masinile se ridica la asteptari nu o sa mai conteze ce sigla au; daca vor fi ceea ce sunt acum, adica doar niste GTI-uri mai puternice si mai ieftine, vor dezamagi. Marca asta ar trebui sa faca inca un pas spre “track day car”, si sa ramana VW si Skoda la daily-uri, ca sa nu dezamageasca si sa se poata bate cu Type R & Megane RS Cup, ambele masini axate mai mult pe performante si mai putin pe confort ca daily. Ca de putut stim toti ca Leon-ul este o masina foarte buna pe circuit, deci se poate, dar e tinut in spate pentru ca se vrea sa fie buna si confortabila zi de zi. Toate masinile din grupul VAG sunt asa. Daca marca asta se elibereaza putin de inhibitii o sa fie ce trebuie, daca nu... imi sare in cap “aceeasi Marie cu alta palarie”...
    1 point
  8. nu pare sa fie nimic schimbat, cred ca e doar o poza...
    1 point
  9. Ca sa fac o gluma : Nu îmi dau seama ce ai schimbat? Ce e cu poza asta? PS: o schimba...pffff
    1 point
  10. In cazul unui buget de 21000 EUR te sfatuiesc sa te indrepti spre 3008. Un 1.6 Hdi pleaca de la 21.245 versiunea Active la care mai poti obtine si ceva discount, avand dotari chiar decente la banii astia. In schimb Karoq si Ateca ofera versiuni foarte basic la nivelul asta de pret cu motorizarea de 1.0 TSI. Am vazut un Ateca Reference si nu arata foarte bine. Comparativ am condus un 3008 in versiunea Active arata foarte ok. Daca mergi spre Ateca sau Karoq te sfatuiesc macar sa vezi pe viu versiunea pe care vrei sa o cumperi.
    1 point
  11. Da, interesant filmuletul dar nu stiu daca la Passat acele tuburi pe unde se introduce spuma sunt la fel pozitionate.M-ar ajuta un film care sa explice cum se procedeaza la Passat sau stii cumva pe cineva care ar putea sa ma ajute ? contracost bineinteles.
    1 point
  12. Ai codurile in topicul masina mea.Alternatorul trebuie demontat
    1 point
  13. Problema apare cand masina te lasa la 1000km de casa prin grecia in vacanta sa zicem.
    1 point
  14. 100,8 Km cu un plin, fara efort. Am lasat-o sa vad daca ating suta dar nu o sa o mai lasa asa pe vapori, sa traga mizeriile din rezervor in motor.
    1 point
  15. 1 point
  16. 1 point
  17. am incercat si eu sa sterg marginea neagra de la numere, dar la mine in loc sa ramana alba a ramas gri, practic era cred culoarea initiala la tabla. Probabil in Targoviste unde am inscris eu masina folosesc alt model de vopsea sau tabla ? acum am ramas la jumatate de numar cu marginea gri...
    1 point
  18. Skoda Octavia Combi 4x4 Style 2.0 TDI 150 CP M6 (fara facelift), cu cateva optionale: Clever Pack (faruri bi-xenon, scaune fata incalzite), Driving Mode Selection, duze stropitoare parbriz incalzite, Hill Hold Control, iluminare spatiu pentru picioare, KESSY (sistem de acces in masina si pornire/oprire motor fara cheie), pregatire telefon cu Bluetooth, proiectoare de ceata fumurii, senzori parcare spate, Simply Clever, sistem de navigatie Amundsen MIB2, SunSet, volan multifunctional imbracat in piele. Alegerea dotarilor optionale nu imi apartine pentru ca achizitia masinii se face din stoc Dintre ele, farurile bi-xenon, HHC, senzorii de parcare, SunSet si volanul multifunctional le consider utile. Cred ca o sa imi placa si Kessy. Am ales Octavia pentru ca este cea mai apropiata de asteptarile mele, raportat la posibilitatile financiare. Am ales Combi pentru ca este mai practic. Am ales 4x4 in primul rand pentru drumurile frecvente la tara unde iarna accesul poate fi mai dificil (dar nu numai). Am ales 2.0 TDI pentru ca la Octavia nu exista combinatia 1.4 TSI 150 CP cu tractiune integrala (eu fiind fan benzinare). Desi as fi preferat o cutie automata, am ales manuala pentru ca in trecut am avut o experienta neplacuta cu un DSG7. Am ales fara facelift din doua motive: pretul mai accesibil si cei 4 ochi ai noii versiuni (faruri led fara cornering), cu care nu reusesc sa ma impac defel
    1 point
  19. Asta a fost procedura: 1.Inchide usile si geamurile 2.Cheia in broasca (la sofer) 3.Descuie mecanic de 3 ori (0,5 sec fiecare rasucire) 4.Scoate cheia (se aprinde LED-ul de la usa) 5.Apasa si tine apasat max 5 sec. but."incuiat" si simultan apasa "descuiat" de 3 ori 6.Elibereaza butonul "incuiat" 7.Incuie manual ca sa termini operatia 8.Asteapta 15 sec. Operatia era pt modelul vechi de cheie(nu asta briceag) dar a mers.
    1 point
  20. Salutare, Dupa indelungi asteptari ursul Kodi si-a facut aparitia. Este vorba de un Style 2.0TDI DSG 190CP DSG 4x4. Pret total 36.692€, niciun leutz discount Comandat la Avia Motors Pantelimon pe 08.08.2017 si sosit pe 16.02.2018 (6 luni de asteptare fata de estimarea initiala a dealerului intre 8÷12 luni). Pe langa optiunile standard ale echiparii Style, am mai adaugat: - Vopsea: Laser White / Roti: Elbrus 7Jx18” 235/55/R18 / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Driving Mode Selection (si Hill Hold Control cu functie Offroad) / Sistem de navigatie Amundsen MIB2 8” 2.5D / SKODA Connect (Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an)) / Pregatire telefon cu Bluetooth / Duze stropitoare parbriz incalzite / Elemente suplimentare protectie sasiu / Parbriz incalzit si senzor de ploaie / Pedalier sport / Plasa despartitoare portbagaj / Scaune spate incalzite / Sound System Canton / Roata de rezerva de dimensiuni reduse / Volan incalzit multifunctional (in piele si padele selectare trepte de viteza cutie DSG). Masina a venit cu anvelope de vara Pirelli. (3 dintre ele cu DOT 0218 si una cu DOT 5317 ) Cado' din partea dealerului: covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata/spate. Dupa ridicare de la dealer fugutza la benzinarie si omv maxx motion diesel apoi plimbare pentru cunoastere. Ca si prima impresie, masina este usor manevrabila in comparatie cu gabaritul ei. DSG-ul da impresia un pic de lene, parca pleaca greoi de pe loc daca nu o calci mai cu fermitate, poate nu sunt eu obisnuit pentru ca vin de pe manuala sau poate o fi setat pentru rodaj. Cu SS incercam sa ne obisnuim. Camera video spate pe marsarier este senzationala. Confortul in habitaclu este super, desi nu am optat pentru piele. Am incercat un pic ACC in trafic si este woow, de abia astept sa il pun la treaba la drumuri lungi. Cu pedala virtuala portbagaj m-am impacat din a 2-a incercare. Intoarce multe capate pe strada Revin cu alte poze si impresii.
    0 points
  21. Se pare ca nu am fost suficient de explicit . Eu am calculat viteza pe care o poti avea teoretic la 4000 tot/minut , doar stiu ca maximul dat de constructor este de 205 km/ora . Motorul de 1 L este slab si comsuma ca porcu cand da de greu cu 4 persoane in masina , face 100 - a in 9,9 sec doar singur in masina si fara aer conditionat pornit , am testat o astfel de motorizare si nu prea am fost satisfacut de performante , plus ca se aude ingrozitor de urat cand este fortat moderat , toata galagia se transmite in esapamentul intermediar , la 1,4 Tsi este aceeasi problema .
    0 points
  22. Cristi, poti cere pret pe manopera la diverse reprezentante, pt schimb ulei +filtre, si sa mergi tu cu uleiul tau, cred ca asa ar fi cel mai indicat. Iar ca si ulei, daca vrei sa respecti si sa pastrezi uleiul pus de reprezentanta, poti linistit sa iei Mobil 1 5w30 ESP, un ulei foarte bun, produs de nr 1 mondial Exxon-Mobile, masina merge foarte bine cu el, nu e contrafacut. Daca doresti in schimb uleiuri mai speciale, (Amsoil, Redline, Schaeffer- eu nu recomand pt ca sunt greu de obtinut, iar daca ai nevoie pt completare, astepti mult sa le iei) le poti gasi afara, sau chiar si in tara- Exelixis vinde Amsoil, si oilbotique vinde redline/amsoil. Parerea mea, mergeti pe un ulei accesibil ca pret si sa fie in stoc mereu.
    -1 points
  23. Daca la avia ti-au spus ca turatia ridicata inseamna incarcarea bateriei poti sa nu mai treci niciodata pe la ei.Referitor la regenerare, in mers nu-ti dai seama, doar la relanti.Referitor la avia sau la alti dealeri auto, multi consilieri (mai degraba fete) habar nu au ce vand!De ce dracului ii(le) tin in fata, la ghiseu, nu stiu...Nu am pretentia ca sunt atotstiutor in ale automobilului, dar setat fiind pe o anumita clasa, motorizare, mi-am facut lectiile.Ma duc in showroom si cei de acolo vand orice, numai masini NU.
    -1 points
  24. Cutia e dq500. Este for all intents and purposes .. bulletproof.
    -1 points
  25. Ptr faruri, proiectoare si parbriz cred ca 6-800 ron va fi folia. Eu am luat deja o pietricica (cred ca aveam cam 500km in bord), dar la prima vedere doar folia a fost afectata, deci merita, doar nu intarzia prea mult
    -1 points
  26. @Mask001Te'au informat gresit (voit sau nu) Pe faruri folia nu se aplica strict pe partea frontala, cu si pe laterale si abia acolo se face taierea, altfel, mai ales de la spalatorii risti sa se dezlipeasca repede Pe parbriz, folia de protectie se aplica pe EXTERIOR, altfel nu mai e folie de protectie. Cat despre legalitate, nu vad de ce nu ar fi, dar nu bag mana in foc Cateva poze cu a mea - click pe sigla Facebook pentru accesare (mi'a transformat link'ul automat la postare)
    -1 points
  27. Si eu cred ca 3008 la banii aia merita, si in plus arata si bine. Despre Karoq, Ateca, Tiguan sau Kodiaq nu ma exprim, as spune doar ca nici in 100 de ani nu as cumpara asa ceva dpdv al designului...
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!