Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2018 în toate secţiunile
-
Normal ca mai avea, n-auzi ca intra pe rosu abia la 5.000?! Si gazul il taie la 6k, asa sunt dieselurile astea noi4 points
-
3.000 din 4.500 la TDI si 3.600 din 6.500 la TSI... adica, procentual vorbind, sta mai jos la TSI decat la TDI2 points
-
In cazul unui buget de 21000 EUR te sfatuiesc sa te indrepti spre 3008. Un 1.6 Hdi pleaca de la 21.245 versiunea Active la care mai poti obtine si ceva discount, avand dotari chiar decente la banii astia. In schimb Karoq si Ateca ofera versiuni foarte basic la nivelul asta de pret cu motorizarea de 1.0 TSI. Am vazut un Ateca Reference si nu arata foarte bine. Comparativ am condus un 3008 in versiunea Active arata foarte ok. Daca mergi spre Ateca sau Karoq te sfatuiesc macar sa vezi pe viu versiunea pe care vrei sa o cumperi.2 points
-
Am fost printre primii care au facut retrofitul. Am doar 5000 km intr-un an. Folosesc 2 masini si cca 4 luni am fost plecat din tara. In 3 saptamani cat am avut CP4 la vanzare am fost sunat de cel putin 10 oameni. Masina merge in parametrii recomandati de producator. Nu am avut nici cea mai mica problema pana acum.2 points
-
@Ebi, da, pentru misfire m-am dus si pentru celelalte simptome. Nu o curata gratis din pacate, insa nici nu costa asa mult. Pretul este de 830 lei. Bobinele da, sunt Eldor, turcesti. intradevar, acel furtun l-am denumit gresit deoarece ma uitasem pe o diagrama extinsa a motorului si asa aparea trecut. Galeria de admisie este in fata. Legat de modul de curatare, i-am intrebat pe cei de acolo. Se va da jos galeria de admisie si asa vor ajunge la supape, nu se va demonta chiulasa. Nu se va face walnut blasting, nici nu stiu daca exista cineva la noi care face asa ceva. Ei au zis ca vor da cu o solutie si apoi vor folosi diverse unelte sa curete/razuiasca depunerile.1 point
-
Imi place. Nu m-a convins logoul Cupra.. mi se pare putin copilaresc, ca masinile cu sigle din Transformers. Preferam sa ramana “Seat” in continuare.1 point
-
Arata bine Cupra asta, dar daca pentru Ateca normala se asteapta 1 an, nici nu vreau sa ma gandesc cat se va sta pentru Cupra..1 point
-
Folia de care spuneai mai sus pentru parbriz gama Air Blue 450 lei este fix ce mi-au zis si mie ca monteaza, acelasi model si pret si este pe interior - am discutat si pe facebook cu ei si acolo cand am montat folia pe faruri. De asta am zis sa mai verifici cu ei sa fie pentru exterior. Vorbim aici strict de fxauto nu de altii. Iar legat de Rar am tot citit ca nu e legala nici pe interior nici pe exterior dar cum ziceati si voi daca e transparenta 100% o sa fie greu sa fie depistata. Si eu o sa imi pun pe parbriz asa ceva deci am facut ceva research iar cea mai potrivita ar fi https://www.youtube.com/watch?v=gInY7J5EdSY Pe faruri se taie pe margini vezi aici cateva poze https://vwforum.ro/topic/128635-vw-jetta-2017-12/?do=findComment&comment=28727801 point
-
Folia de parbriz se monteaza pe interior deci 0 protectie la pietricele..Am intrebat si eu la ei si asa mi-au zis. Nu iau in calcul ca nu ai voie sa montezi si ca ei nu iti dau nimic la mana pentru folia respectiva. Folia de faruri se taie cu cutterul pe far - vezi daca poti sa accepti asta, la mine a fost ok si am montat tot la ei Eu am pe spate privacy glass cu tenta verde si am zis sa montez pe geamurile fata la fel sa pastrez astepctul OEM si oricum nu suport folia aia neagra. Pentru parbriz am gasit una transparenta fara tenta de culoare si care se monteaza pe exterior - asemanatoare cu folia pt cladiri la cei de la detail protekt 550 lei iar folia verde 150 lei1 point
-
Cam ai dreptate. Aceeasi experienta am avut-o si eu cu CS. Momentan folosesc Paloma Sport, fiola, si e chiar ok.1 point
-
Interesant de la min 9 cu cata lejeritate alterneaza tractiunea in modul Snow + Offroad rezultand o deplasare constantă.1 point
-
Am schimbat vilbrochen ul, la o bora axp 1,4 16v, nu prea e recomandat fără scula, recomand marca Victor reintz, se poate și fără scula dar trebuie sa fi atent cum montezi aliniezi cititorul altfel nu o sa ți pornească sau v a merge f rau1 point
-
Date tehnice Skoda Octavia 1.6 TDI Smart Cilindree (cmc) 1598 Putere maximă/Turaţie (CP/rpm) 115/3250 Cuplu maxim/Turaţie (Nm/rpm) 250/1500 Viteză maximă (km/h) 203 Acceleraţie 0-100 km/h (s) 10.1 Cutie de viteze manuala, 5 trepte Cam greu de crezut, dar cu motorul TSI de 1L ajunge la 100 Km/h in 9,9 sec., adica mai repede decat cu 1,6 TDI.1 point
-
Pe acea dimensiune nu. Pe 205/55/16 si 225/45/17 turantza/potenza sunt foarte multumit. Stabilitate timp de franare si deteriorare in timp. Zgomotul ce i drept este mai ridicat decat conti si michelin.1 point
-
M-a costat in jur de 3 mil( nu mai stiu exact pentru ca nu au venit toate piesele odata) iar ca durata ~2 h 30min E mult mai durabila cureaua in ziua de azi fata de lant exemple( N47 de la bmw plus modele anterioare de motoare VW cu pompa de ulei pe lant) si plus ca nu stai niciodata cu cureaua sa se desprinda fragmente din ea.1 point
-
Neinspirata ideea antrenarii pompei de ulei prin curea... Cand incepe sa se uzeze cureaua, toate micile fragmente care se desprind din ea (cauciuc, fibre compozite) ajung in ulei si il contamineaza...Dar oare ce constructor are interesul sa mai faca motoare care sa tina 1 milion de km...?1 point
-
Daca citesti de la inceput vezi ce zice lumea sunt care au trecut de 10.000km deja , eu am vreo 8-9k deja. Totul perfect.1 point
-
Hello all, Octavia 3 FL, 29.12.2017 - data primului contact . Este o plăcere să fiu la volan, sunt foarte mulțumit de dotări, sunt exact ceea ce am eu nevoie pentru stilul meu de condus și nimic mai mult. De atunci și până acum, acușica 4000 de km. Style cu 1.8 TSI, 4x4, DSG 6, argintiu briliant. - Front Assist, Scaune față/spate încălzite, Kessy, Faruri si stopuri cu led, parbriz încălzit și duze stropire încălzite, jante Trius pe 17, smartlink, senzor față/spate, oglinzi pliabile electric, cu iluminare si antiorbire, sistem Bolero, usb si priza 230v in consola mediană, maxi dot color, elemente suplimentare protectie sașiu.1 point
-
Mie mi'au atras atentia Falken Azenis FK510 (am nevoie de 225/45 sau 235/45 R18). Am avut pana acum, din 2013 si pentru ~20k km (iarna am alte roti) Falken ZE 914 si am fost multumit de ele, nu mi s'au parut deloc slabe In testele de anul trecut ieseau printre primele, la mici diferente fata de marcile premium, fata de care sunt mai ieftine cu 30-50%1 point
-
1 point
-
1 point
-
pitbully, daca ai o informatie utila pt cazuri de genul asta poti sa postezi fara jena... asta e ideea forumului, sa mai vada si altii ce se poate face, nu neaparat sa rezolvi doar problema actuala a persoanei X... poate peste doi ani se afla cineva in situatia asta si i-ar fi folositoare informatia. bafta1 point
-
Pai, am spus ca il pot ajuta. Acum depinde daca mai citeste forumul. Sau poate mai sunt alte persoane in aceeasi situatie. Asta am considerat-o informatie. In functie de cazul lui, daca reusesc sa iau legatura cu el, voi posta informatiile utile pt cazuri asemanatoare.-1 points
-
-1 points
-
Se pare ca nu am fost suficient de explicit . Eu am calculat viteza pe care o poti avea teoretic la 4000 tot/minut , doar stiu ca maximul dat de constructor este de 205 km/ora . Motorul de 1 L este slab si comsuma ca porcu cand da de greu cu 4 persoane in masina , face 100 - a in 9,9 sec doar singur in masina si fara aer conditionat pornit , am testat o astfel de motorizare si nu prea am fost satisfacut de performante , plus ca se aude ingrozitor de urat cand este fortat moderat , toata galagia se transmite in esapamentul intermediar , la 1,4 Tsi este aceeasi problema .-1 points
-
@Mask001Te'au informat gresit (voit sau nu) Pe faruri folia nu se aplica strict pe partea frontala, cu si pe laterale si abia acolo se face taierea, altfel, mai ales de la spalatorii risti sa se dezlipeasca repede Pe parbriz, folia de protectie se aplica pe EXTERIOR, altfel nu mai e folie de protectie. Cat despre legalitate, nu vad de ce nu ar fi, dar nu bag mana in foc Cateva poze cu a mea - click pe sigla Facebook pentru accesare (mi'a transformat link'ul automat la postare)-1 points
-
1,6 TDI Intra in zona rosie la 5000 , practic la xxx km/ora are 4000 rot/min , eu zic ca e destul de bine , bine adaugam si consumul care indiferent de situatie este cu mult mai mic . Discutiile despre viteze ilegale sunt interzise pe acest forum-2 points
-
Am testat 1,4 Tsi si 1,6 TDI , am ales bineinteles diesel . 1,6 TDI chiar daca are o cutie de viteze in 5 rapoarte tureaza motorul in treapa 5 mai putin decat 1,4 Tsi in treapta 6 - a . 1.6 TDI in treapta 5 - a la xxx km/h are 3000 rot/min , in schimb benzinarul are cu 600 rot/min mai mult la aceeasi viteza in treapta 6 - a .-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00