Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.02.2018 în toate secţiunile

  1. 3.000 din 4.500 la TDI si 3.600 din 6.500 la TSI... adica, procentual vorbind, sta mai jos la TSI decat la TDI
    2 points
  2. Vedeti ca uleiurile racing nu sunt neaparat cel mai bun lucru pentru utilizare normala intr-un motor normal. Sunt gandite sa aiba caracteristici bune de rezistenta la temperatura si rezistenta la forfecare peste medie dar cu sacrificarea rezistentei pe termen lung. Adica s-ar putea sa fie bune 1000 de km, dar dupa aia sa se degradeze rau. Adititvii folositi, de asemenea, nu sunt prea prietenoase cu catalizatoarele si filtrele de particule, masinile de curse nu au. Mai sunt si rezistente la dilutia cu carburant, pentru ca in aplicatiile racing in general se folosesc amestecuri bogate. De altfel respectivul Motul nu are vreo certificare de producator auto.
    2 points
  3. @stefz, multumesc! @Vise01, te-ai tinut sa nu o mai vopsesc si sa o fac de 300+ Am eu piticul sa fie tipla exteriorul anul asta pentru expo-urile la care am de gand sa particip. Pana una alta, am luat un set de RH Crossline originale pe 20". 9J ET 60 fata. Jantele vin cu flanse incluse (din ce am inteles, asa vin RH-urile) de 20 si de 15. Deci ET 40 spate si ET 45 fata. Le-am pus de proba si m-am indragostit Nu m-am putut abtine si le-am luat. Voi pune 4 anvelope 225 30 20 noi pe ele. Sper sa le tin pe astea macar un sezon...
    2 points
  4. Date tehnice Skoda Octavia 1.6 TDI Smart Cilindree (cmc) 1598 Putere maximă/Turaţie (CP/rpm) 115/3250 Cuplu maxim/Turaţie (Nm/rpm) 250/1500 Viteză maximă (km/h) 203 Acceleraţie 0-100 km/h (s) 10.1 Cutie de viteze manuala, 5 trepte Cam greu de crezut, dar cu motorul TSI de 1L ajunge la 100 Km/h in 9,9 sec., adica mai repede decat cu 1,6 TDI.
    1 point
  5. Pai este subventionata! Evident ca luam in calcul chestia asta. Nu discutam despre ce ar fi daca nu ar fi si cum era daca nu era... La momentul actual, in conditiile de acum, o masina electrica este mai ieftina pe termen lung decat una termica si mai si polueaza mai putin in timpul asta, mai ales daca depaseste pragul de 100.000 km. Astea sunt fapte, nu vorbe si discutii. Singurele probleme ramase sunt cele legate de incarcare si autonomie, dar cat timp stilul de viata al cumparatorului este destul de flexibil cat sa acomodeze timpul de incarcare si se incadreaza in autonomie este perfect.
    1 point
  6. http://www.automarket.ro/geneva-2018/noutati-in-gama-skoda-superb-are-un-nou-motor-tsi-de-272-cp-iar-octavia-82937.html
    1 point
  7. Multumesc @mmitrofan @yanq - Anvelope cu protectie la perfofare nu am bifat. Parerile jurnalistilor auto sunt ca cele de 19' sunt rigide. - Cat despre DCC nu cred ca e cazul sa regreti. Ce am mai citit despre el, se spuna ca diferenta intre cu/fara este o chestie fina. Si eu il luasem dar am renuntat. - Legat de termenul de livrare, tot din aplicatia producatorului mi-a fost dat si mie (30-55 sapt.), numai ca la momentul respectiv erau intarzieri din cauza scaunelor incalzite, intarzieri survenite de la producatorul lor. - Pentru accesat sistemul multimedia de pe mobil inca nu am incercat nimic. Deocamdata nu am nevoie. Am observat un mic inconvenient la volan (dpdv meu de vedere), mi se pare ca este cam greu sa actionezi claxonul, trebuie intins degetul destul de mult, ba chiar sa iei mana de pe volan.
    1 point
  8. Eu ma mai gandesc si la sanatatea mea si a celor din jurul meu, nu doar la bani, ok? Da, costa schimbarea. Da, sunt dezavantaje si la tehnologia electrica, cel putin pentru moment. Ceea ce este esential in discutia asta este faptul ca tehnologia electrica are posibilitatea de a fi aproape de 100% curata, pe cand masinile conventionale nu vor fi niciodata curate. Si mai ales, ca vreau sa respir in oras, sa pot sa ies la o plimbare fara sa inhalez noxele de la toba de esapament. Daca nu te gandesti la mine/tine, gandeste-te la copii, ei ce vina au? E clar? Perpetuum mobile inca nu s-a inventat, iar ineficienta producerii/exploatarii masinilor electrice la ora actuala se leaga de faptul ca industria de productie/prelucrare nu este inca curata. Important este ce promite aceasta tehnologie si promite multe. Hai totusi sa privim si in perspectiva, nu doar la ziua de astazi...
    1 point
  9. Km multi nu vor fi nici in favoarea electricei - acumulatorii aia se duc in timp, si inlocuirea lor este si scumpa, si cred, cel mai poluant de produs element al masinii. Asta egaleaza de fapt in mod cert depaseste poluarea masinii cu motor termic, la durate de utilizare peste 100-150k km... Aici e de fapt punctul slab (inca) al electricelor. Niste acumulatori mai verzi si mai eficienti ar schimba multe, si probabil ca ar impulsiona mai tare vanzarile de masini electrice. Zi tu sincer, ca un Up cu vreo 350km autonomie, care sa coste doar un pic mai mult decat cel diesel, nu ti-ar fi placut?
    1 point
  10. T3..1,6TD. Cutie in 4 trepte. - Consum 5% Mentionez ca am luat masina de 2zile. Fostul propietar mi-am declarat 5%. Sa nu fie adevarat? Sa fi avut curaj sa minta? Ce spuneti?
    1 point
  11. scrie anul masinii, cod motor, etc - pentru o identificare exacta
    1 point
  12. @andrei0241 nicio problema @yanq de pe aplicatia mobila poti verifica statusul masinii (incuiata sau nu), acel raport al starii masinii, nivel adblue si combustibil, viteza medie, timp parcurs, consum de combustibil, istoric consumuri, pozitia masinii, poti activa claxonul sau flash in caz ca nu o vezi unde ai lasat-o, interval service, interval schimb ulei, km totali parcursi, poti face itinerarii, cam astea ar fi. Pornirea sistemului multimedia nu, deblocarea usilor nu, Alarma nu am pus. Legat de incalzire, nu am gasit nimic in aplicatie. Si da, eu nu am luat incalzirea stationara. Contul si aplicatia se activeaza dupa ce se introduce seria sasiului si apoi se imperecheaza cu masina prin introducerea unui cod (generat pe pc) in masina. Pe baza seriei de sasiu iti recunoaste toate optionalele si iti adapteaza aplicatia in functie de ea. In schimb, pe PC, daca intri in cont, se pot face mult mai multe setari. Nu le-am memorat pe toate pentru ca nu am avut timp sa umblu prin el dar iti spun una dintre ele, se pot stabili niste limite de viteze iar daca imprumuti masina altcuiva, in cont te va notifica daca a depasit limitele. LE: @yanq tot style ai zis dar motorizarea? Asteptare usoara. Cum am scris si la inceput, la mine a venit mai devreme masina, sper sa fie si la tine la fel.
    1 point
  13. Salut @cheyenne Cu bani si rabdare se poate rezolva; eu am rezolvat dupa o luna de umblat/asteptat. Iti zic asa, simplu. In mod legal si corect, trebuie sa te duci la RAR si sa le spui lor problema, iar ei sa te indrume exact ce pasi legal trebuie sa faci (se presupune ca un om de rand nu cunoaste toate legile/regulile mai ales ca e o problema de conversie ) Eu am dat si mail si telefon la Grivita si mi-au raspuns si la mail (mai greu ) si la telefon.. dar tot am obtinut informatia exacta. Asta iti trebuie INFORMATIA exacta sa stii ce ai de facut. Fiecare caz e unic asculta bine ce zic, ca pot sa scriu o carte. stiu bine prin cate am trecut, In cazul meu (in speta) care sigur nu e ca al tau, PORO nu mi-a putut elibera un document echivalent celui de omologare european pt ca, repet cazul meu doar, masele in combinatie nu corespundeau cu nicio eticheta echivalenta M1 fabricata de VW. De aceea am ajuns la RAR Incercari Voluntari (prin comanda interna, nu programare online) si m-a costat acea "eticheta" destul de mult 1050 ron! Dar eu aveam 5 locuri/scaune si in acte si fizic, doar N1 era trecut in acte...deci ma repet, fiecare caz e unic. Per total m-a costat fix 500 euro doar taxele RAR (am facturi doveditiare dar nu e cazul) sa fac civ pe M1 direct. merita? Fiecare sa raspunda pt el! PS: daca nu gasesti raspuns la RAR (au si un site f stufos) mai exista o sansa, exista un domn de mare calitate la PORO, domnul Teodorescu. Incearca sa iei legatura. Jos palaria, omul asta mi-a spus mie tot ce trebuiau sa faca inginerii de la RAR Trgoviste (care evident m-au incurcat rau initial). Da si un mail acolo, vei prim i raspuns - pune telefonul tau si poza cu eticheta si briful. Oricum ai nevoie, poate nu mai ajungi la Incercari Voluntari ca mine si scapi mai ieftin... Oricum banuiesc ca iti trebuie scaunele si centurile montate in acte doveditoare la un service de categoria 1 acreditat de RAR al constructorului. (asa ca mai intreb, merita?) PPS: te rog sa imi spui si mie ce ai rezolvat intr-un tarziu, te rog mult! Bafta. acum m-am uitat mai bine, la tine pe eticheta scrie E1...?? nu e clar. Daca da, asta e numar de omologare european pentru M1 direct din fabrica...cred ca este mai usor cazul tau??!! deci de aia zic, mergi la rar sau si mai bine ia legatura cu Dl Teodorescu de la PoRo.
    1 point
  14. 1 point
  15. Se lipeste cu banda adeziva subtire de latime aprox 6-8 mm,are 3 dopuri de ghidare ,deci nu-l poti pune stramb. Intradevar cele de metal se gasesc greu sh . https://vwforum.ro/topic/126711-passat-cc-sport/?page=6 https://vwforum.ro/topic/126711-passat-cc-sport/?page=7
    1 point
  16. 1 point
  17. Poti schimba injectorul cu altul de la alt cilindru, sa vezi daca se muta eroarea pe alt cilindru Eu personal am avut probleme cu zmuceli de la EGR, am pus un Pierburg nou si nu am mai avut probleme, adevarul ca si aveam eroare pe EGR. Eu detin VCDS original nu clona sau alte testere... la VAG conteaza cateodata...
    1 point
  18. Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro bagate in Catedrala... ca numai a mantuirii nu e, desi banii aceia puteau fi cheltuiti mult mai bine pentru spitale, scoli sau infrastructura... Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro furate in fiecare an de baietii destepti din politica Si mai ales din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele folosite pentru programul Rabla. Pentru ca pana la urma... "de ce sa suporte toti cetatenii capriciile finaciare ale cuiva de a-si cumpara masina noua? Nu-i ca si cum Romania ar plati penalitati daca nu ar subventiona pretul de vanzare la masini noi. Vrei masina noua? Ia-ti-o la pretul pietei, ca daca vrei masina noua, atunci n-ar trebui sa tina seama de detalii minore cum ar fi 1K Euro incoace sau incolo. Vrei sa ai masina noua? Ia-ti pe banii tai. Asa, e usor sa ai masina noua cu 1.000 de euro subventionat de la buget " As putea sa continui dar cred ca m-am facut inteles... Se cheltuiesc muuult mai multi bani pe lucruri mult mai putin utile decat incurajarea oamenilor de a trece peste prejudecati, peste propaganda companiilor petroliere si peste, de ce nu, orgoliu si a ajuta la dezvoltarea infrastructurii unei tehnologii care este de viitor si este mai buna decat cea actuala. De ce as suporta eu subventia asta? Pentru ca nu e normal sa ocolesc cu copilul 2 strazi doar ca sa nu merg pe trotuar langa un bulevrad unde, la ore de varf, nu se poate respira. Pentru ca nu e normal ca la clima sa folosesc zilnic mai mult butonul de recirculare decat cel de reglare al temperaturii pentru ca nimeresc in spatele unei masini care a luat noxele la RAR "pe bune". Si, ca sa ma leg si de cat de eco sunt masinile termice, mai ales pentru ca nu exista topic de masina TDI mai veche de 5-6 ani unde nu se discuta despre DPF off. Si aici as putea continua dar daca nu am zis totul cu asta...
    1 point
  19. Corect ! Daca nu faci racing mergi cu ulei full sintetic cu norma recomandata de producator .Pune Fuchs ,Valvoline....
    1 point
  20. Am ajuns si la pragul psihologic de 200 000 km (acum cateva zile , acum suntem deja la 202xxx km ) , nimic special de raportat...suntem in cautare de : -cauciuri (poate si alte jante r18) pentru vara, voi merge sigur pe Michelin Ps4 -bucse brate pline (ca upgrade de la cele stoc , nu sunt stricate dar e un bun upgrade) -arcuri , probabil un pic mai lasata, nu mai imi place deloc revarse rake-ul pe care il au toate golfurile variant(mai putin sau mai mult accentuat ) In weekend fac si schimbul de filtre plus ulei , a fost primul schimb cand am sarit de 10k km( dar nu cu mult ) , a consumat cam 250-300 ml (acum este la minim pe joja uleiul ) Alta functie a panoramicului , suport bun pentru telefon pititca ....facem upgrade la sistemul de infotainment pe scaunele din spate .
    1 point
  21. Aux merge si pe RNS 300. Usb doar cu modul suplimentar MDI. Sau poti inlocui unitatea cu una OEM care sa aibe SD card si imtrare USB- RCD 510.
    1 point
  22. Regenerarea nu se face niciodata cu motorul rece, deci la tine este o problema de load management, bateria are rezistenta crescuta si nu o poate incarca alternatorul. Incearca sa cureti bornele si daca persista problema candva intr-un viitor apropiat te va lasa.
    1 point
  23. Chestiile alea sunt Protectii automate pentru margini usi fata si spate si sunt incluse in echiparea Style, echipare ce am ales-o si eu. Deviza Skoda fiind Simply Clever si pentru a rezulta mult spatiu de depozitare (si crede-ma ca este din belsug) a rezultat acea usa de sifonier Cat despre veleitatile de offroad, nu este un Land Cruiser, Wrangler, G-class sau cine stie ce alti titani ai offroad-ului dar eu zic ca se descurca foarte bine. Uite cateva exemple (daca ai timp de vizionare):
    1 point
  24. Pentru o skoda nu e rea - am avut ocazia asta sa ma urc we ce a trecut in niste kodiakuri si karoq-uri. La kodiak mi-au placut unele detalii si paradoxal dimensiunile - nici masiva ca un touareg, nici micuta ca tiguanul. Chestiile alea de se desfac automat si protejeaza muchiile usilor deshise sunt foarte faine ca si detaliu (nu stiu daca tu le ai ca si optiune). Nu mi-a placut (cum zice si colegul mai sus) sifonierul de plasitcolemn de pe bord, si faptul ca la ditai masina sistemul 4x4 este rudimentar... adica Haldex simplu, fara mari veleitati offroad. Este totusi o masina cu un echilibru bun intre dimensiuni reale si aparenta - Mare, fara a fi opulenta.
    1 point
  25. Primit pe mail azi. ”Mașina electrică o înșelătorie, dacă nu o nebunie furioasă, sau mai degrabă ambele simultan? Nu eu sunt cel care spune asta, dar îl citez pe Carlos Tavares (șeful Peugeot): „Lumea este nebună. Faptul că autoritățile ne ordonă să mergem într-o direcție tehnologică, aceea a vehiculului electric, este un punct de cotitură mare. Nu aș vrea ca, peste 30 de ani, să descoperim ceva care nu este la fel de bun ca aerul în ce privește reciclarea bateriilor, utilizarea de materiale rare de pe planetă, emisiile electromagnetice ale bateriei în situația de reîncărcare? Cum vom produce mai multă energie electrică curată? Cum să facem ca emisia de carbon la fabricarea bateriei unui vehicul electric să nu fie un dezastru ecologic? Cum vom asigura că reciclarea unei baterii nu este un dezastru ecologic? Cum vom găsi suficiente materii prime rare pentru a face celulele și chimicalele bateriilor pe termen lung? Cine rezolvă problema mobilității curate în ansamblu? Cine este capabil astăzi să pună problema într-un mod suficient de larg din punct de vedere al societății pentru a lua în considerare toți acești parametri? Îmi fac griji ca cetățean, pentru că nu sunt ascultat ca producător de mașini. Toată această agitație, tot acest haos, se va întoarce împotriva noastră, pentru că vom lua decizii rele în contexte emoționale.” STÉPHANE LHOMME (Directorul Observatorului nuclear) Ciclul de viață al unui vehicul electric îl face la fel de poluant ca un vehicul termic. A subvenționa acest lucru nu are sens, explică directorul Observatorului Nuclear, Stéphane Lhomme. Fabricarea de baterii este la fel de emițătoare de CO2 ca și cum ai parcurge între 50 000 și 100 000 km în mașina electrică, pentru a începe să produci mai puțin CO2decât un motor termic. Aceasta înseamnă 15-30 km pe zi, 365 de zile pe an, timp de 10 ani! DANIEL ROLAND, Agenția France Presse Spre deosebire de ceea ce majoritatea oamenilor cred că este subiectul unei propagande continue a politicienilor și industriașilor, mașina electrică nu este mai virtuoasă pentru climat decât mașina termică, cu benzină sau motorină. Acestea sunt concluziile unui studiu deja vechi al Agenției franceze de mediu și gestionare a energiei (ADEME), ignorat în mod deliberat de guvern (Elaborarea principiilor bilanțului energetic al emisiilor de gaze cu efect de seră și altor efecte asupra mediului induse de toate sectoarele vehiculelor electrice și vehiculelor termice până în 2012 și 2020 (noiembrie 2013). Știind că aceste mașini sunt folosite în principal pentru călătorii scurte, este probabil că kilometrajul necesar pentru a fi considerată „virtuoasă” nu va fi niciodată atins. În plus, toate emisiile CO2de la o mașină electrică sunt trimise în atmosferă chiar înainte de a se deplasa cu un kilometru, în timp ce pe de altă parte se pretinde pretutindeni că mașina electrică nu emite particule fine. Dar, așa cum semnalează revista Știință și Viață (ianuarie 2015), „anvelopele, frânele și uzura drumurilor emit aproape tot atâtea microparticule ca și motorina”. Mașina electrică emite cu siguranță mai puține particule decât mașina termică, deoarece nu are eșapament, dar ea are frâne, anvelope și rulează pe asfalt! În cele din urmă, mașina electrică nu este mai ecologică decât mașina termică. Banii publici consacrați dezvoltării sale sunt deci total nejustificați. Dar este vorba de sume astronomice: - Guvernul a lansat un plan de instalare a 7 milioane de stații de încărcare de aproximativ 10.000 de euro fiecare, adică un cost de aproximativ 70 de miliarde de euro. De asemenea, va fi de mirare să vedem alegerea comunelor mici, care crezând că fac un gest pentru mediul înconjurător, să spargă cutia de bani comună pentru a-și permite un terminal; - Bonusul „ecologic” la achiziționarea unui automobil electric depășește 10.000 € pe vehicul, adesea suplimentat de o primă a zonei. Aproape toți cumpărătorii sunt gospodării bogate, deoarece aceste vehicule sunt foarte scumpe: din nou, banii tuturor sunt oferiți celor mai privilegiați În realitate, în țara atomului, toate mijloacele sunt bune pentru a „stimula” consumul de energie electrică, în scădere continuă de ani de zile. Deoarece mașina electrică din Franța poate fi considerată o „mașină nucleară”, aproape toate stațiile de încărcare instalate sunt conectate la rețeaua electrică obișnuită, 80% nucleară. Nu trebuie să ne lăsăm păcăliți de certificatele propuse de domnul Bolloré și de al său Autolib (Paris), de Bluecub (Bordeaux) și de Bluely (Lyon), asigurându-ne că acestea sunt reîncărcate cu energii regenerabile: este doar o chestiune de jocuri de cuvinte; energia electrică utilizată este aceeași ca pretutindeni. Nu facem aici promovarea mașinii termice, ea însăși o calamitate ecologică. Dar, exact nimeni nu va avea ideea de a da 10 000 de euro la achiziționarea unei mașini diesel, de a-și rezerva loc de parcare și de a-și umple rezervorul la un preț ... Este o analiză foarte bună să arătăm că politicienii noștri (și verzii) ne fac spectacol: Paranoia motorinei nu privește decât pe șoferi! Camioanele, autocarele, navele sunt excluse! Doar pentru a identifica gradul de paranoia a celor mai virulenți detractori ai vehiculului diesel, trebuie să le dezvăluim datele industriei maritime care au demonstrat că, având în vedere dimensiunea motorului și calitatea combustibilului utilizat, cele mai mari 40 de nave-cargo ale lumii poluează la fel ca toate cele 760 de milioane de mașini de pe planetă. Știți, că aceste nave port-container care ne alimentează cu produse pe care le-am făcut în fabricile noastre relocalizate, astăzi ard fiecare 10.000 de tone de combustibil pentru o cursă între Asia și Europa. Aceste nenorocite 40 de nave fac parte dintr-o flotilă de 3.500, la care trebuie adăugate cele 17.500 de petroliere, care alcătuiesc ansamblul celor 100.000 de nave care navighează pe mare. Pentru a nu părăsi domeniul maritim, să amintim că flota franceză de agrement este de aproximativ 500.000 de unități, din care 5.000 de iahturi de peste 60 de metri, iar cel mai mijlociu dintre ele arde aproximativ 900 de litri de combustibil într-o singură oră, în timp ce 24% din casele francezilor care se încălzesc cu ulei au probleme cu umplerea rezervoarelor lor pentru iarnă. Pentru a continua pe calea schizofreniei paranoide, să luăm în considerare întreaga flotă de pescuit și 4,7 milioane de camioane în tranzit în Franța și miile de avioane care străbat cerul. Pentru a completa această mică poveste, să nu uităm indispensabilul domeniu agricol în care consumul mediu de energie este de 101 litri de combustibil pe hectar. Aceasta dovedește, de asemenea, că jurnaliștii sunt cumpărați de putere pentru a ne ameți și a ne spăla creierul.”
    1 point
  26. Toata treaba cu SUV-urile, mai ales la noi a inceput acum mai multi ani cand daca aveai asa ceva..erai considerat cineva, erai avut..pe romaneste smecher si trebuia sa ai unul din cele 3: Mercedes-Benz ML, Audi Q7, BMW X5. De atunci lucrurile s-au diluat si vorbim de SUV-uri accesibile si acum poate sa fie si un lucru aspirational, nu am nevoie de SUV, dar vreau sa am si eu unul. E si acesta un motiv. Ideea de SUV mic (redenumit crossover), de oras e o contradictie in termeni. O masina de oras nu e SUV, iar SUV-ul nu e de oras in orice forma, marime il faci. Apoi mersul pe DN-uri, autostrazi penalizeaza aerodinamica, greutatea. De sportivitate cand centrul de greutate e destul de sus, anvelope cu talon mare, suspensii moi nu poate fi vorba...asta fara a baga in calcul motorizari la modele ce trec lejer de 60k euro. Mai e un aspect pe care l-am remarcat si anume faptul ca iti poate da o falsa impresie de capabilitati offroad - intri cu el, dar uiti ca e 2x4, uiti ca nu are garda la sol cum trebuie, dar tu stii ca ti-ai luat SUV. Chiar daca tendinta e generalizata spre cresterea vanzarilor acestui tip de caroserie si la nivel european, n-am putut sa nu observ mult mai multe break-uri si mai putine SUV-uri decat la noi cum treci granita spre vest. Cate seria 5 touring vedem zilnic comparativ cu X5?
    1 point
  27. Legal, va fi aproape imposibil sa omologhezi masina rezultata. Daca nu imposibil, cu niste costuri nejustificate raportate la valoarea de piata deoarece Inlocuirea de sasiu/caroserie se efectueaza numai in ateliere de reparatii autorizate pentru aceasta activitate conform legislatiei in vigoare. Se va proceda la inlocuirea efectiva de sasiu/caroserie numai dupa obtinerea de catre solicitant a acceptului de efectuare a acestei operatiuni, eliberat de catre RAR inclusiv pe baza identificarii vehiculului initial. eu ti-as recomanda sa vinzi ambele masini si sa cumperi una deja inmatriculata (si cu volanul pe partea corecta)
    1 point
  28. Daca nu ai navi dar ai waze pe mib (mirror link), acesta va putea fi redat pe displayul digital ?
    1 point
  29. Asteptam comparativele. Daca 4.0 V8 biturbo de pe G bate 1.0 TSI-ul de pe Karoq, stiu ce sa aleg. Dar totusi sa nu ne grabim, imediat vin la dealeri si Urus de la Lambo şi Cullinan de la RR. Astea se bat cu Kodiaq, ca sunt mai lungi.
    1 point
  30. O optiune f buna G-ul. Cred ca sunt multi in dilema de a cumpara un Tiguan full sau sa dea avansul pt un G class... Dc se fac multi km atunci Bentayga este o alegere buna, acum este si cu motor diesel.
    1 point
  31. Skoda Superb 3, 2015, 2.0 TDI 150 CP, cutien manuala 6 trepte, Nokian 215/60 R16 WR D4. Drum Iasi Gheorghieni Sovata Alba Iulia Deva, retur pe acelasi drum, cu un pic de autostrada. La intoarcere alimentare la Gheorghieni. Doua persoane, un pic de bagaje. Motorina Rompetrol EfixS Motorină 55.
    1 point
  32. Peste 300 de revoste si carti tehnice pt toate modelele vw aircooled. Majoritatea in spaniola dar se gasesc si in engleza destule. Sper sa va fie de ajutor! https://juliorestrepo.wordpress.com/2013/08/25/excelentes-libros-sobre-el-volkswagen-escarabajo-beetle-bug-vocho-fusca-sedan-tipo-1/
    1 point
  33. N-arata chiar rau nici cu botosii de iarna
    1 point
  34. sau dupa codul de piesa, gasesti informatiile pe Google. RNS 315 EU - 3C8 035 279 ohne BT (SW 0319 HW: H59 KW49/12) - Die ersten Geräte ohne Buchstaben hatten lt div Anleitungen BT + DAB! RNS 315 EU - 3C8 035 279 A with BT (SW 0319 HW: H59 KW43/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 B with BT+DAB (SW 0319 HW: H59 KW42/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 C with BT (SW 0319 HW: H59 KW49/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 D without BT (SW 0263 HW: H33 KW44/11) RNS 315 EU - 3C8 035 279 E ?? nicht gefunden (mit BT+DAB ? siehe Skoda Ersatz für RNS 315 EU - 3C8 035 279 F ?? nicht gefunden RNS 315 EU - 3C8 035 279 G with BT + DAB (G war vor kurzem noch im VW-Shop, wurde durch B ersetzt) RNS 315 EU - 3C8 035 279 H with BT (lt VW Shop) RNS 315 EU - 3C8 035 279 J without BT (lt VW-Shop) RNS 315 EU - 3C8 035 279 K ?? nicht gefunden RNS 315 EU - 3C8 035 279 L with BT (SW 0319 HW: H52 KW26/12) RNS 315 EU - 3C0 035 279 M with BT+DAB (SW 0319 HW: H55 KW42/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 N with BT (SW 0319 HW: H52 KW24/12) RNS 315 EU - 3C0 035 279 P without BT (SW 0319 HW: H52 KW24/12) lt VW Zubehörshop: RNS 315 EU - 3C0 057 279 A with BT (VW Zubehör - Karte Osteuropa) RNS 315 EU - 3C0 057 279 B with BT+DAB (VW Zubehör - Karte Westeuropa) RNS 315 EU - 3C0 057 279 H with BT (VW Zubehör - Karte Westeuropa) RNS 315 EU - 3C0 057 279 J without BT (VW Zubehör - Karte Westeuropa) In einer Skoda Teileliste fand ich folgenden Hinweis: RNS 315 EU - 3T0 035 192 B ( ausgelaufen, Ersatz durch E)
    1 point
  35. Gata, MAY-2 a primit cadou un set de roti iarna pe 15'. Urmeaza cel mai important lucru : sticker vwforum
    1 point
  36. Despre PROCAR: La revizie, trebuie sa te pricepi un pic, eventual sa citesti caietul de service cu operatiile obligatorii, altfel LICHIDUL DE FRANA nu se schimba la intervalul din carte, ci numai daca insisti. Nu au pe stoc nu amarat de Filtru de Polen cu Carbon Activ (am verificat la cel putin 2 revizii), implicit iti pun unul de hartie, dar nici nu te intreaba. Daca vrei de Carbon Activ trebuie sa faci comanda si sa mai vii inca o data cu masina la service. In functie de mecanicul care iti vede masina la constatare, exista concluzii diferite. De exemplu, la zgomot de bucse, primul mecanic a spus ca e de la bucsele mici, al doi-lea ca e de la bucsele mari si ca trebuie schimbat tot bratul, al trei-lea ca e de la bucsele mici, consilierul service zice ca nu mai trebuie schimbat bratul cu totul ca acum au achizitionat o presa si directorul de service spune ca presa exista la ei in service de ani de zile. Dupa inlocuire bucse, volanul sta stamb, comunic problema a doua zi si mi se spune ca am dat intr-o groapa cu masina si s-a dus unghiul (evident ca nu am dat in nici o groapa, a mers cu ea ca pe oua, ca mi-era mila sa se strice din nou). Procar spune ca unghiurile la O2 nu este necesar sa se regleze dupa inlocuire bucse, sun la Porsche Timisoara si parerea este ca obligatoriu unghiurile trebuie reglate dupa orice interventie la bucse. Interventie HW complet gresita la o problema de functionare a geamurilor electrice. "Electricianul" a umblat la polaritati, motor cand solutia era de natura SW, printr-o eleganta reinitializare a calculatorului. Vopsit bara spate de proasta calitate. Cand am ridicat masina, unghia inca mai intra in vopsea si lasa urme, nu au lasat-o suficient la uscat ori probabil nici nu au bagat-o in cuptor. Culoarea nu se prea potrivea, si primeam teorii despre diferenta dintre vopseaua veche si vopseaua noua.... In realitate daca te uiti cu lupa, granulele pulberii metalizate sunt mai mari decat in vopseaua originala. Pa langa asta, exista o diferenta de nuanta de culoare (bate spre o alta culoaresi) si nu de ton (inchis/deschis). Inlocuit embleme Skoda fata si spate. Extragerea vechilor embleme s-a lasat cu zgarieturi in jur. Nu au recunoscut nimic. Cireasa de pe tort: vorbesc cu directorul de service, imi multumeste pentru informatiile pe care i le-am dat legate de nemultumirle mele si chiar ma incurajeaza sa il tin la curent daca se mai intampla sa fiu nemultumit. Ii scriu un mail despre ultimele evenimente si primesc inapoi "Your message was deleted without being read" Daca nu va pricepeti un pic si nu puneti cap la cap informatiile primite de la diversi lucratori, veti fii foarte multumiti. Se pricep foarte bine la trombonit clientii. In realitate, sunt mari sanse sa ai ghinion sa dai peste un sictirit sau unul care nu s-a dus la cursuri ori facea cuvinte incrucisate in timp ce i se arata cum sa scoata emblema fara sa strice nimic in jur. Sunt sigur ca nu sunt toti asa... mai sunt si meseriasi care chiar au mers la training si au si invatat ceva, trebuie doar sa ai noroc. Pentru mine: niciodata service ProCar.
    1 point
  37. e ca apa sfintita, nici n'ajuta nici nu strica
    1 point
  38. Un mic salt de la 1.6 TD din 1990, la un 1.9 TDI din 2002. Se pastreaza si primul!!!
    0 points
  39. Hai sa o luam pe rand. Acolo zice ca o masina normala polueaza putin mai mult decat una electrica pe o durata de viata de 90.000 de mile si ca diferenta nu e rentabila. Bun! Problema e ca mult peste 50% din masinile de pe strada au peste 200.000km, si asta in doar 3-4 ani, si vor continua sa mai circule pana la 10-15 ani daca e sa ne luam dupa "nu se mai fac masini ca pe vremuri" altfel ar merge 20 de ani, vezi Golf-ul 4. Daca se refac calculele la 250-300.000 de km ies cu totul alte rezultate, unele deloc bune pentru masina clasica. Daca oamenii si-ar schimba masina la 100-150.000km ar fi altceva, dar nu e cazul... Un alt lucru important mentionat este poluarea producerii curentului electric. Dar asta e calculat pentru USA unde zice ca 65% din energie este murdara. Dar alte tari au un procent mai mare de energie verde. Noi, culmea, stam mai bine la capitolul asta, bazandu-ne foarte mult pe nucleara si hidrocentrale, si sa nu uitam ca Portugalia a functionat 4 zile consecutive doar pe energie verde. Ideea e ca se poate, trebuie doar sa se vrea. Nu putem sa ramanem la aceleasi conditii de acum si atat, trebuie putin efort din partea tuturor ca sa trecem la energie curata. Dar daca s-a putut sa se creeze o industrie intreaga pentru producerea, transportul si vanzarea petrolului se poate face si pentru energie curata, iarasi, trebuie doar sa se vrea. Si nu mai spune niciodata ca daca se scumpeste benzina tu nu simti asta in buzunar pentru ca totul e bazat pe transport si toate cresc de fiecare data cand creste petrolul, de la mancare la servicii, doar ca de multe ori uita sa si scada la loc Daca maine o sa creasca benzina cu 20%, ca in exemplul tau de curent, o sa ai un soc in magazine...
    0 points
  40. Uitate cu vcds cat incarca trebuie sa ai 14 și ceva cu consumatori in relanti daca ai 13 sau sub nu e bine..
    -1 points
  41. Neinspirata ideea antrenarii pompei de ulei prin curea... Cand incepe sa se uzeze cureaua, toate micile fragmente care se desprind din ea (cauciuc, fibre compozite) ajung in ulei si il contamineaza...Dar oare ce constructor are interesul sa mai faca motoare care sa tina 1 milion de km...?
    -1 points
  42. M-a costat in jur de 3 mil( nu mai stiu exact pentru ca nu au venit toate piesele odata) iar ca durata ~2 h 30min E mult mai durabila cureaua in ziua de azi fata de lant exemple( N47 de la bmw plus modele anterioare de motoare VW cu pompa de ulei pe lant) si plus ca nu stai niciodata cu cureaua sa se desprinda fragmente din ea.
    -1 points
  43. cancerele de laringe se întâlnește (99% din cazuri) la bărbați (în jurul vârstei de 55 ani) care fumează foarte mult și consumă „tărie”. cancerul de esofag este cauzat de alimentație/reflux (la fel, 99%). cancerul de plămâni, interpretabil..... acum să nu devenim penibili și să considerăm că motorul diesel este vinovat pentru tot răul din lume iar mașinile electrice reprezintă MESIA. fac abstracție de factorul financiar (investiții/producție/comercializare), viitorul electric al industriei auto îl văd doar printr-o soluție nucleară. altfel, nu este fezabil.
    -1 points
  44. 1,6 TDI Intra in zona rosie la 5000 , practic la xxx km/ora are 4000 rot/min , eu zic ca e destul de bine , bine adaugam si consumul care indiferent de situatie este cu mult mai mic . Discutiile despre viteze ilegale sunt interzise pe acest forum
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!