Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2018 în toate secţiunile

  1. Corect ! Daca nu faci racing mergi cu ulei full sintetic cu norma recomandata de producator .Pune Fuchs ,Valvoline....
    4 points
  2. Vedeti ca uleiurile racing nu sunt neaparat cel mai bun lucru pentru utilizare normala intr-un motor normal. Sunt gandite sa aiba caracteristici bune de rezistenta la temperatura si rezistenta la forfecare peste medie dar cu sacrificarea rezistentei pe termen lung. Adica s-ar putea sa fie bune 1000 de km, dar dupa aia sa se degradeze rau. Adititvii folositi, de asemenea, nu sunt prea prietenoase cu catalizatoarele si filtrele de particule, masinile de curse nu au. Mai sunt si rezistente la dilutia cu carburant, pentru ca in aplicatiile racing in general se folosesc amestecuri bogate. De altfel respectivul Motul nu are vreo certificare de producator auto.
    4 points
  3. Salutare, Dupa indelungi asteptari ursul Kodi si-a facut aparitia. Este vorba de un Style 2.0TDI DSG 190CP DSG 4x4. Pret total 36.692€, niciun leutz discount Comandat la Avia Motors Pantelimon pe 08.08.2017 si sosit pe 16.02.2018 (6 luni de asteptare fata de estimarea initiala a dealerului intre 8÷12 luni). Pe langa optiunile standard ale echiparii Style, am mai adaugat: - Vopsea: Laser White / Roti: Elbrus 7Jx18” 235/55/R18 / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Driving Mode Selection (si Hill Hold Control cu functie Offroad) / Sistem de navigatie Amundsen MIB2 8” 2.5D / SKODA Connect (Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an)) / Pregatire telefon cu Bluetooth / Duze stropitoare parbriz incalzite / Elemente suplimentare protectie sasiu / Parbriz incalzit si senzor de ploaie / Pedalier sport / Plasa despartitoare portbagaj / Scaune spate incalzite / Sound System Canton / Roata de rezerva de dimensiuni reduse / Volan incalzit multifunctional (in piele si padele selectare trepte de viteza cutie DSG). Masina a venit cu anvelope de vara Pirelli. (3 dintre ele cu DOT 0218 si una cu DOT 5317 ) Cado' din partea dealerului: covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata/spate. Dupa ridicare de la dealer fugutza la benzinarie si omv maxx motion diesel apoi plimbare pentru cunoastere. Ca si prima impresie, masina este usor manevrabila in comparatie cu gabaritul ei. DSG-ul da impresia un pic de lene, parca pleaca greoi de pe loc daca nu o calci mai cu fermitate, poate nu sunt eu obisnuit pentru ca vin de pe manuala sau poate o fi setat pentru rodaj. Cu SS incercam sa ne obisnuim. Camera video spate pe marsarier este senzationala. Confortul in habitaclu este super, desi nu am optat pentru piele. Am incercat un pic ACC in trafic si este woow, de abia astept sa il pun la treaba la drumuri lungi. Cu pedala virtuala portbagaj m-am impacat din a 2-a incercare. Intoarce multe capate pe strada Revin cu alte poze si impresii.
    3 points
  4. @stefz, multumesc! @Vise01, te-ai tinut sa nu o mai vopsesc si sa o fac de 300+ Am eu piticul sa fie tipla exteriorul anul asta pentru expo-urile la care am de gand sa particip. Pana una alta, am luat un set de RH Crossline originale pe 20". 9J ET 60 fata. Jantele vin cu flanse incluse (din ce am inteles, asa vin RH-urile) de 20 si de 15. Deci ET 40 spate si ET 45 fata. Le-am pus de proba si m-am indragostit Nu m-am putut abtine si le-am luat. Voi pune 4 anvelope 225 30 20 noi pe ele. Sper sa le tin pe astea macar un sezon...
    3 points
  5. @andrei0241 e parerea mea bazata pe 1. faptul ca oricat de “imbaiate” in ulei ar fi ambreiajele, in trafic foooarte aglomerat tot o automata clasica e mai fiabila. Nu amintesc aici de dag uscata, si mai problematica. 2. Trafic intens, daca nu stai in curul aluia din fata se baga cel putin unul care vine de pe sina de tranvai, care depaseste coloana sau alt marlan. Cu manuala controlezi mai fin “tarairea” in coloana. 3. Coloana, se elibereaza, iei ceva viteza, dai de un speed bunp, incetinesti, cutia iar schimba, apoi tureaza cateodata prea mult... cu manuala ai un grad mult mai mare de predictibilitate asupra a ceea ce ar trebui sa faci - desigur, sunt si “soferi de duminica”. Nu zic ca in oras nu e ok, AT clasica e mai ok in oras. Iar la drum lung e o placere cu sdg!
    3 points
  6. Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro bagate in Catedrala... ca numai a mantuirii nu e, desi banii aceia puteau fi cheltuiti mult mai bine pentru spitale, scoli sau infrastructura... Din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele de euro furate in fiecare an de baietii destepti din politica Si mai ales din acelasi motiv pentru care toti cetatenii suporta milioanele folosite pentru programul Rabla. Pentru ca pana la urma... "de ce sa suporte toti cetatenii capriciile finaciare ale cuiva de a-si cumpara masina noua? Nu-i ca si cum Romania ar plati penalitati daca nu ar subventiona pretul de vanzare la masini noi. Vrei masina noua? Ia-ti-o la pretul pietei, ca daca vrei masina noua, atunci n-ar trebui sa tina seama de detalii minore cum ar fi 1K Euro incoace sau incolo. Vrei sa ai masina noua? Ia-ti pe banii tai. Asa, e usor sa ai masina noua cu 1.000 de euro subventionat de la buget " As putea sa continui dar cred ca m-am facut inteles... Se cheltuiesc muuult mai multi bani pe lucruri mult mai putin utile decat incurajarea oamenilor de a trece peste prejudecati, peste propaganda companiilor petroliere si peste, de ce nu, orgoliu si a ajuta la dezvoltarea infrastructurii unei tehnologii care este de viitor si este mai buna decat cea actuala. De ce as suporta eu subventia asta? Pentru ca nu e normal sa ocolesc cu copilul 2 strazi doar ca sa nu merg pe trotuar langa un bulevrad unde, la ore de varf, nu se poate respira. Pentru ca nu e normal ca la clima sa folosesc zilnic mai mult butonul de recirculare decat cel de reglare al temperaturii pentru ca nimeresc in spatele unei masini care a luat noxele la RAR "pe bune". Si, ca sa ma leg si de cat de eco sunt masinile termice, mai ales pentru ca nu exista topic de masina TDI mai veche de 5-6 ani unde nu se discuta despre DPF off. Si aici as putea continua dar daca nu am zis totul cu asta...
    2 points
  7. Daca o dezmembrezi sa imi rezervi mie jantele de tabla
    2 points
  8. Am ajuns si la pragul psihologic de 200 000 km (acum cateva zile , acum suntem deja la 202xxx km ) , nimic special de raportat...suntem in cautare de : -cauciuri (poate si alte jante r18) pentru vara, voi merge sigur pe Michelin Ps4 -bucse brate pline (ca upgrade de la cele stoc , nu sunt stricate dar e un bun upgrade) -arcuri , probabil un pic mai lasata, nu mai imi place deloc revarse rake-ul pe care il au toate golfurile variant(mai putin sau mai mult accentuat ) In weekend fac si schimbul de filtre plus ulei , a fost primul schimb cand am sarit de 10k km( dar nu cu mult ) , a consumat cam 250-300 ml (acum este la minim pe joja uleiul ) Alta functie a panoramicului , suport bun pentru telefon pititca ....facem upgrade la sistemul de infotainment pe scaunele din spate .
    2 points
  9. @andrei0241 din comoditate am platit ~30 lei pentru decodare VIN pe autodna. Presupun ca poti gasi si gratuit pe undeva dar nu am rabdare sa caut. Eu am vrut sa am lista asta de optionale mai mult pentru verificare inainte sa ajunga masina, sa nu stau sa le verific la receptie in graba.
    2 points
  10. 4008 mi se pare ca nici nu se mai fabrica si nici nu am auzit vorbindu-se despre acest model. PS: moaca lui Kodiaq este inconfundabila Pun si cateva screen-uri din Skoda Connect.
    2 points
  11. Salutare, Am gasit cateva manuale pentru Seat Leon 5F care ar fi de mare ajutor. Manuale reparatii pentru Leon 5F 3dr / 5dr (posibil ST în unele manuale) https://drive.google.com/drive/folders/1M4ofxxMgsFjE7hNWg6l4KuifelmdMUu0 Manuale reparatii pentru alte modele, nu doar Leon: https://drive.google.com/drive/folders/17niPDTGZOTXyfPmy_vow7kCIcuOTL81F Enjoy!
    2 points
  12. Mai este un aspect inca de luat in seama. Incarci gratis(sau ieftin)........ai tendinta de a merge mai mult.De ce? Ca e gratis. Rave spunea ca a luat masina pentru x km pe luna si deja a facut x+n km pe luna. Mai multi km, mai mult curent consumat, mai multa poluare, Ca si producerea in sine a curentului nu e "verde" Undeva, candva, tot un drac. Ramane in schimb poluare mai putina in orase, care uneori, mai ales daca iesi la o pedala cu bicla, o simti cum iti cotropeste plamanii.
    1 point
  13. Daca bate vantul la Bucuresti nu inseamna ca nu mai poti respira la munte... Zic si eu... Plus ca e important sa facem distinctia intre tipurile de poluare. Chit ca nu scade semnificativ emisia de CO2 si nu se diminueaza efectul de incalzire globala masinile electrice tot sunt de preferat pentru ca macar nu mai facem cancer respirand toate noxele emise de masinile termice in orase. Asa ca poluarea masinilor termice si cea a masinilor electrice, desi cantitativ se zice ca e la fel (nu este) tot e defavorabila masinii clasice. Ok! Desi nu se specifica despre ce fel de masina e vorba... 1.0 TSI Euro 6 - 5.0 V10 TDI Euro 2... ambele or polua la fel ca un e-Golf?!?... sa luam acest lucru ca fiind adevarat. Asta ar insemna ca dupa 10 ani de functionare masina electrica devine mai verde decat cea termica. 1. te contrazici cu ce ziceai mai sus ca 2. ignorand punctul de mai sus, sa zicem ca o masina electrica devine mai verde decat una termica abia dupa 10 ani. Nu cred ca gresesc cand zic ca cel putin 50% din masinile aflate in circulatie in Romania sunt mai vechi de 10 ani. Ba chiar mai mult de atat! Inca putin si Golf-ul 4 face 20 de ani si sunt muuulte pe strazi Poate nu stiai, se prea poate, dar nici extractia, transportul si rafinarea petrolului nu e cea mai verde chestie de pe planeta. Doar ganditi-va la cum arata puturile si rafinariile, apoi petrolierele alea imense care transporta titei, sperand ca nu se intampla vreo nenorocire care duce la un "dezastru ecologic" (gen pete de petrol pe mii de mile marine...), apoi camioane, conducte si statii de benzina. Da, o eoliana suna foarte murdar si contraproductiv (vezi aici) in comparatie cu toata industria asta. Aici sunt 2 probleme pe care nu le iei in calcul: 1. Ca niste firme private transfera costurile de productie, intretinere si dezvoltare a retelelor catre consumatori - ceea ce e total opus cu ce fac firmele private care vand combustibili... nu si-ar permite niciodata OMV sa creasca pretul benzinei doar ca sa-si acopere costurile de extractie, productie, transport, construirea de puncte de livrare si apoi sa faca si profit... 2. Soferii de masini electrice nu platesc incarcarea. Acum! Da, dar asta nu o sa mai tina foarte mult timp. E doar o masura temporara menita sa convinga lumea sa treaca de la combustibili fosili la electricitate. Pe mine nu m-ar deranja sa platesc electricitatea (oricum o platesc daca incarc masina acasa de exemplu) pentru ca tot ar veni la maxim un sfert din cat costa benzina necesara sa acopar aceeasi distanta. LE: masinile "hidrogenate" au tot motoare electrice si citeste putin despre cum se obtine si transporta hidrogenul
    1 point
  14. Scoate si tu mufa de la debitmetru si afli
    1 point
  15. All in all, masinile electrice reprezinta o solutie mult mai eleganta la problema mobilitatii. Pacat ca nu au prins teren in anii 20, ca acum nu ne mai chinuiam cu uleiuri, curele si cutii DSG care cloncane. Singura componenta "murdara" dintr-o masina electrica o reprezinta bateria. Iar problema bateriei se va rezolva, chimia nu sta pe loc. Treaba cu poluarea e atat de relativa incat sincer mi se pare ca batem campii dandu-ne cu parerea. Asa si o masina conventionala are nevoie de o multime de componente, unele chiar destul de greu de fabricat. Plus ca avand atatea piese, e o chestiune simpla de logica sa realizezi ca te costa mai mult comparativ cu o baterie si un motor electric. Nu mai vorbesc de mentenanta, antigel care il arunci undeva, uleiuri pe care trebuie sa le schimbi, curele, bujii, senzori peste senzori, catalizatoare care folosesc metale rare, ambreiaj, cate si mai cate. Masinile electrice deja prind la public, cu toate limitarile lor. O vedem in vest, o vedem peste ocean. Noi inca nu ne permitem si de asta ne facem ca nu ne plac LE: si eu sper sa prinda la public loganul electric
    1 point
  16. Rodium gray e masina. Si jantele sunt tot un gri ( hymalaia parca scria pe ele).
    1 point
  17. Primi 2 ani este garantie la nivel european urmatorii 2 sunt valabili doar pe teritoriul Romaniei . Daca in anul 3 esti in strainatate si ai probleme cu masina nu esti in garantie scoti banul . Eventual recuperezi paguba cand vii in Romania nu stiu cum se procedeaza .
    1 point
  18. Laurentiu, sa stii ca nu e de bani. La cat e impozitul si la cat consuma vr6-le, nu e asa bai mare acel maxidot color. Insa nu se potriveste cu masina, nu e din aceeasi poveste, si nu e pe linia pe care vreau eu sa merg. Am avut weekendul asta vreme sa ma urc in cateva skode noi, unele cu ecranele color, in genul aceluia, si ma gandeam daca mi-as dori in mod special asta pe o masina. Si raspunsul n-a fost afirmativ. Scaunele din RS insa mi-au placut mult Despre swapul de folie - ai inteles ideea - fix asta fac deocamdata, ar trebui sa marga "fix-pe-fix" daca nu imi iese alinierea acelor sa stii ca te sun Linia pe care incerc sa merg este - top specs pentru perioada respectiva - dotari doar contemporane modelului, insa care sa imi si placa (ca, de exemplu, volanul cu comenzi, oricat ar fi de pretuit de multi, nu imi place "la mana"). Asa, imi plac mult Hydrele lui Flavius, insa prefer sa pastrez Long Beach-urile cu care a venit masina (si alea-s faine, nu zic nu) Doar update-ul cu RCN-ul o sa il fac - este in zona gri a OE-urilor.
    1 point
  19. Verifica carbuni regulator alternator
    1 point
  20. M-am tinut de capul lui cateva zile sa se gandeasca bine la culoare, dar nici o sansa, nu il scoti din ale lui legat de turbina, votez pt 2260, pentru ca stii bine ca mai devreme sau mai tarziu tot acolo o sa ajungi!
    1 point
  21. Noi pentru iarna am luat niste jante BBS de 17' et 48 si anvelope Michelin alpin 5 xl 225. Ni le-au montat cei de la reprezentanta si nu a fost nicio pb. Noi nu doar cu ET-ul am avut pb cand am cautat jante ci si cu diametrul HUB-ului multe jante nefiind compatibile.
    1 point
  22. Felicitari! Masina arata super bine. Personal inca tot nu pot sa ma impac cu modul in care au rezolvat panoul de bord in fata pasagerului. Zici ca ii o usa de dulap!
    1 point
  23. NU se cumpara masina cu scurgeri de lichide
    1 point
  24. Ideea de suv de acum cativa ani nu mai are nicio legatura cu ce se cumpara acum. Inainte cand spuneai suv te gandeai la un Land Cruiser, imens, capabil sa te duca oriunde, cu motor si consum pe masura. Acum, cum spune si tavitara, se vinde doar ideea de suv, adica pozitie inalta la condus pentru o vizibilitate mai buna si o asa zisa siguranta crescuta, detalii care au atras in principal femeile spre aceasta clasa de masini. Ca nu are 4x4, cui ii pasa? Atata timp cat masina respectiva nu iese din oras, ca de pe asfalt nici nu punem problema sa iasa... realistic vorbind, tractiunea integrala ar aduce asa: cost crescut la cumparare, consum crescut, portbagaj micsorat, suspensie mai complexa. Daca pui toate detaliile astea pe hartie, devine destul de clara treaba de ce gasesti "suv-uri" cu motoare incepand de la 1 litru, motor care isi va face treaba foarte bine pentru ca si caroseria in cazul asta va fi foarte usoara. Am avut ocazia sa merg de mai multe ori cu un peugeot 2008, o masina care nu e nici suv, nici compacta, e intre. Fiind doar tractiune fata si cu greutatea mai mica decat masina mea, motorul de 1.6 hdi de 92 de cai isi face treaba bine, nu e racheta, dar nici nu te rogi de ea la deal. Are portbagajul mai mare decat un hatchback, dar e mai scurta decat un break. La mers cat de cat legal, fara sa adormi la volan, pe ruta Bucuresti-Bacau si invers scoate constant consumuri de 4.5-5% (in functie incarcare). Pe langa astea, mai pui si pozitia la volan o idee mai inalta si garda la sol marita. In cazul asta, 4x4 ar fi avut vreun beneficiu? Eu zic ca nu. Cei de la peugeot au inteles nebunia asta cu suv-urile si au scos ce cere piata. Un design frumos, motoare decente si fara 4x4. La fel si alti producatori. Nu contest faptul ca 4x4 nu e bun, dar in marea majoritate a cazurilor chiar nu e necesar (exceptand cazurile gen 2.0 bitdi 240 de cai cand fara 4x4 nu poti pune puterea pe asflat deloc).
    1 point
  25. Am luat prezoane antifurt de la dealer si pres tunel median. Arata usor inestetic cu prezonul antifurt in comparatie cu celelalte dar scuteste de o grija.
    1 point
  26. Primit pe mail azi. ”Mașina electrică o înșelătorie, dacă nu o nebunie furioasă, sau mai degrabă ambele simultan? Nu eu sunt cel care spune asta, dar îl citez pe Carlos Tavares (șeful Peugeot): „Lumea este nebună. Faptul că autoritățile ne ordonă să mergem într-o direcție tehnologică, aceea a vehiculului electric, este un punct de cotitură mare. Nu aș vrea ca, peste 30 de ani, să descoperim ceva care nu este la fel de bun ca aerul în ce privește reciclarea bateriilor, utilizarea de materiale rare de pe planetă, emisiile electromagnetice ale bateriei în situația de reîncărcare? Cum vom produce mai multă energie electrică curată? Cum să facem ca emisia de carbon la fabricarea bateriei unui vehicul electric să nu fie un dezastru ecologic? Cum vom asigura că reciclarea unei baterii nu este un dezastru ecologic? Cum vom găsi suficiente materii prime rare pentru a face celulele și chimicalele bateriilor pe termen lung? Cine rezolvă problema mobilității curate în ansamblu? Cine este capabil astăzi să pună problema într-un mod suficient de larg din punct de vedere al societății pentru a lua în considerare toți acești parametri? Îmi fac griji ca cetățean, pentru că nu sunt ascultat ca producător de mașini. Toată această agitație, tot acest haos, se va întoarce împotriva noastră, pentru că vom lua decizii rele în contexte emoționale.” STÉPHANE LHOMME (Directorul Observatorului nuclear) Ciclul de viață al unui vehicul electric îl face la fel de poluant ca un vehicul termic. A subvenționa acest lucru nu are sens, explică directorul Observatorului Nuclear, Stéphane Lhomme. Fabricarea de baterii este la fel de emițătoare de CO2 ca și cum ai parcurge între 50 000 și 100 000 km în mașina electrică, pentru a începe să produci mai puțin CO2decât un motor termic. Aceasta înseamnă 15-30 km pe zi, 365 de zile pe an, timp de 10 ani! DANIEL ROLAND, Agenția France Presse Spre deosebire de ceea ce majoritatea oamenilor cred că este subiectul unei propagande continue a politicienilor și industriașilor, mașina electrică nu este mai virtuoasă pentru climat decât mașina termică, cu benzină sau motorină. Acestea sunt concluziile unui studiu deja vechi al Agenției franceze de mediu și gestionare a energiei (ADEME), ignorat în mod deliberat de guvern (Elaborarea principiilor bilanțului energetic al emisiilor de gaze cu efect de seră și altor efecte asupra mediului induse de toate sectoarele vehiculelor electrice și vehiculelor termice până în 2012 și 2020 (noiembrie 2013). Știind că aceste mașini sunt folosite în principal pentru călătorii scurte, este probabil că kilometrajul necesar pentru a fi considerată „virtuoasă” nu va fi niciodată atins. În plus, toate emisiile CO2de la o mașină electrică sunt trimise în atmosferă chiar înainte de a se deplasa cu un kilometru, în timp ce pe de altă parte se pretinde pretutindeni că mașina electrică nu emite particule fine. Dar, așa cum semnalează revista Știință și Viață (ianuarie 2015), „anvelopele, frânele și uzura drumurilor emit aproape tot atâtea microparticule ca și motorina”. Mașina electrică emite cu siguranță mai puține particule decât mașina termică, deoarece nu are eșapament, dar ea are frâne, anvelope și rulează pe asfalt! În cele din urmă, mașina electrică nu este mai ecologică decât mașina termică. Banii publici consacrați dezvoltării sale sunt deci total nejustificați. Dar este vorba de sume astronomice: - Guvernul a lansat un plan de instalare a 7 milioane de stații de încărcare de aproximativ 10.000 de euro fiecare, adică un cost de aproximativ 70 de miliarde de euro. De asemenea, va fi de mirare să vedem alegerea comunelor mici, care crezând că fac un gest pentru mediul înconjurător, să spargă cutia de bani comună pentru a-și permite un terminal; - Bonusul „ecologic” la achiziționarea unui automobil electric depășește 10.000 € pe vehicul, adesea suplimentat de o primă a zonei. Aproape toți cumpărătorii sunt gospodării bogate, deoarece aceste vehicule sunt foarte scumpe: din nou, banii tuturor sunt oferiți celor mai privilegiați În realitate, în țara atomului, toate mijloacele sunt bune pentru a „stimula” consumul de energie electrică, în scădere continuă de ani de zile. Deoarece mașina electrică din Franța poate fi considerată o „mașină nucleară”, aproape toate stațiile de încărcare instalate sunt conectate la rețeaua electrică obișnuită, 80% nucleară. Nu trebuie să ne lăsăm păcăliți de certificatele propuse de domnul Bolloré și de al său Autolib (Paris), de Bluecub (Bordeaux) și de Bluely (Lyon), asigurându-ne că acestea sunt reîncărcate cu energii regenerabile: este doar o chestiune de jocuri de cuvinte; energia electrică utilizată este aceeași ca pretutindeni. Nu facem aici promovarea mașinii termice, ea însăși o calamitate ecologică. Dar, exact nimeni nu va avea ideea de a da 10 000 de euro la achiziționarea unei mașini diesel, de a-și rezerva loc de parcare și de a-și umple rezervorul la un preț ... Este o analiză foarte bună să arătăm că politicienii noștri (și verzii) ne fac spectacol: Paranoia motorinei nu privește decât pe șoferi! Camioanele, autocarele, navele sunt excluse! Doar pentru a identifica gradul de paranoia a celor mai virulenți detractori ai vehiculului diesel, trebuie să le dezvăluim datele industriei maritime care au demonstrat că, având în vedere dimensiunea motorului și calitatea combustibilului utilizat, cele mai mari 40 de nave-cargo ale lumii poluează la fel ca toate cele 760 de milioane de mașini de pe planetă. Știți, că aceste nave port-container care ne alimentează cu produse pe care le-am făcut în fabricile noastre relocalizate, astăzi ard fiecare 10.000 de tone de combustibil pentru o cursă între Asia și Europa. Aceste nenorocite 40 de nave fac parte dintr-o flotilă de 3.500, la care trebuie adăugate cele 17.500 de petroliere, care alcătuiesc ansamblul celor 100.000 de nave care navighează pe mare. Pentru a nu părăsi domeniul maritim, să amintim că flota franceză de agrement este de aproximativ 500.000 de unități, din care 5.000 de iahturi de peste 60 de metri, iar cel mai mijlociu dintre ele arde aproximativ 900 de litri de combustibil într-o singură oră, în timp ce 24% din casele francezilor care se încălzesc cu ulei au probleme cu umplerea rezervoarelor lor pentru iarnă. Pentru a continua pe calea schizofreniei paranoide, să luăm în considerare întreaga flotă de pescuit și 4,7 milioane de camioane în tranzit în Franța și miile de avioane care străbat cerul. Pentru a completa această mică poveste, să nu uităm indispensabilul domeniu agricol în care consumul mediu de energie este de 101 litri de combustibil pe hectar. Aceasta dovedește, de asemenea, că jurnaliștii sunt cumpărați de putere pentru a ne ameți și a ne spăla creierul.”
    1 point
  27. 1 point
  28. 1k0 959 702 N este Gen 3 - merge.
    1 point
  29. Deci masina mergea frumos chiar si cu acea curea rupta, distributia ok,compresie ok, iar dupa ce meseriasii schimba cureaua si suplimentar distributia, nu mai trage. Decat sa schimbi tot motorul, pe bajbaite, nu mai bine schimbi mecanicul? Daca e cureaua montata cu 1 dinte decalata, are aceleasi simptome, supapele nu etanseaza, pierd compresie, etc.
    1 point
  30. Tu trebuie sa stii cel mai bine ce te coafeaza... Karcherul este mult mai usor de utilizat...mai silentios...accesorii mai multe...dar este mai slab... Wassper-ul este mai puternic dar este totusi un motor...care trebuie intretinut...alimentat cu benzina(asta ar fi un avantaj ca speli masina si daca ti-au taiat curentul ) ... Nu specifica nimic de zgomot...dar in general motoarele mici sunt zgomotoase...
    1 point
  31. Da... las si eu parerea mea aici: Intentionez achizitia unei masini pentru drumuri mai chinuite, azi am studiat de aproape si condus noul Karoq. Foarte faina echiparea style, un plus de eleganta pentru tapiteria bej, insa nu mi-ar fi rusine nici cu echiparea sport (Scaunele sport sunt mult mai comode, volanul sport si el ofera un grip ok) Am vazut ca s-a comparat cu Kodiaq (deloc gresita comparatia) - materialele sunt la fel ca in toata gama Skoda, pare foarte ok finisata masina. Atentie la detalii, chiar putin mai multa decat la Kodiaq sau Octavia. Rotitza de comanda a luminilor din stanga volanului cu ornamente cromate, la fel si comenzile de geamuri de pe usa soferului, cu ceva crom pe ele. pe scurt, am avut senzatia ca e putin mai finisata chiar decat Octavia mea cumparata acum 2 luni. Portbagajul ofera acces facil desi nu este imens, cred ca o familie care nu-si cara toata casa in concediu ar fi multumita. Spatiul din spate lipseste, mai ales la picioare daca in fata sunt oameni mai "solizi". Masina e mica in exterior, dar in interior - cel putin in fata, ofera o atmosfera aerisita. Plafonul panoramic pe toata lungimea masinii mi-a placut, a fost un plus ! Am condus 2.0 tdi 150cp DSG7 - probabil e cutia noua cu ambreiaje umede --- COMPLET DEZAMAGIT. Raspunde la comenzi, e prompt insa nu-ti ofera nici o senzatie. M-am simtit aproape ca intr-un benzinar aspirat. N-am simtit nici cuplul, nici acceleratia, desi am pus-o pe sport si direct kick down. Cutia e foarte smooth, zici ca a fost gandita sa transporte oua... Comparat cu Octavia mea 2.0 tdi dsg6, diferenta e de la cer la pamant. Octavia e mult mai violenta in acceleratie, si iti da senzatia ca ai mai mult de 150cp sub capota. cuplul il simt din plin si acceleratia se simte foarte bine la orice viteza. IN SCHIMB.... Am condus tot azi si 1.5 TSI DSG, mi-a placut maxim. Stiu, sunt owner de diesel, dar motorul ala mi-a placut enorm. Mi s-a parut exact ce trebuie pentru Karoq. Jucaus, nervos, violent daca trebuie, extrem de elastic, practic te lasa sa-ti explorezi toate starile. Ca sportivitate, mi s-a parut mult peste 2.0 tdi, aproape la fel de nervos, violent si responsiv ca dieselul meu, insa cu posibilitate de exploatare intr-o plaja de turatie diferita. mi-a fost prezentat un consum real urban de 12%.. cred ca e consumul adevarat. (fata de diesel care consuma 10%.. In rest, masina raspunde foarte bine la comenzi, suspensia isi face treaba foarte bine, am gasit niste zone mai accidentate, pe care le-a gestionat foarte bine. destul de placuta la condus, micuta, agila. Spor la cumparaturi
    1 point
  32. Ma uit permanent pe un site cu cereri piese si NU e zi sa nu vad cel putin 2 cereri pe cutii viteza automată la vw audi seat skoda ,sh uri bineinteles .dsg6 /dsg7 .absolut mi e incredibil ce cerere este pe aceste cutii si ma refer la tot ce e după 2009--. Nu vreau sa sperii pe nimeni dar greu imi vine a crede ca exclusiv propietarul e vinovat de defecte ,erori etc etc .
    1 point
  33. Salutare. Astazi am primit o veste buna de la Avia Motors. Kodiaq-ul pe care l-am comandat pe 8.08.2017 cu termen de predare intre 33-55 sapt., va fi livrat in sapt. 9 din 2018.
    1 point
  34. @pmihairo: Teoria spune ca dealerii dau discount-uri mai bune la final de luna si mai ales la final de an, pentru a-si indeplini target-urile de vanzari pe acea perioada. Eu la masina de 37k am primit discount 4% de la leasing si 4% de la dealer (aici cred ca se putea si mai bine).
    1 point
  35. Sal, deci daca nu ai cod BEM pe Baterie, poti sa treci orice cod 070 TU3 si pe urma XXXXXXXXXX, care poate sa fie orice secventa de numar, data de nastere, etc .oricum masina si face o noua harta de incarcare si SOC de fiecare data cand schimbi o cifra in capatul numarlui de 10. Corect? Atunci de ce nu pune EXIDE un serial number pe fiecare baterie de 10 cifre care sa fie folosit ca BEM code?
    1 point
  36. volantul mono masa nu se poate strica...asa sunt ele un pic mai zgomotoase
    1 point
  37. Da bucsa am facut-o la strung. Dupa ce se scoate de tot bucsa de carbune, un strungar bun va putea sa ia usor cotele necesare pentru a putea face una din bronz. Atentie, nu se poate lucra decat cu racitorul de gaze demontat de pe motor. Am atasat si schita bucsei confectionate din bronz. Schita este pentru bucsa racitorului de gaze de la un motor BMR. 99% cotele sunt aceleasi. Strungarul va lua cotele direct de pe racitorul tau si le va compara cu cele din schita si apoi va decide cotele finale pentru a o putea confectiona. Cota exterioara am facut-o putin de tot mai mare pentru a o introduce usor mai fortat in racitor sa nu iasa. Cota interioara cea pentru axul clapetei am facut-o exact cat sa nu aibe joc axul in bucsa, dar cat sa permita sa se miste axul fara sa intampine greutate. Spor la treaba. E mai anevoios de demontat racitorul decat confectionarea bucsei. Uite si aceste filmulete, ca sa iti faci ideie despre ce este vorba. Este vorba de un racitor de BLS. Este asemanator cu cel de BMP.
    1 point
  38. Cand vad aici 20-40W/led/far... Ca sa disipi caldura, chiar si cu ventilator, in primu rand ca iti trebuie un radiator serios(nu doar prin dimensiune, cat prin material si performante), un ventilator cat mai sigilat IP, un driver bun etc. Modul in care chinezul le face si minte, e o chestiune veche, dar cu drivere ieftine si led-uri care se incing 80+ grade, alea mai mult de 1000-2000h viata nu au. "Sa lamurim o problema legata de becurile LED: Lumina generata de ele este foarte buna si mai putin periculoasa pentru ochi vs Xenon, deoarece in esenta xenon este descarcare electrica (arc) in gaz, ceea ce este foarte daunator ochiului uman. Este ca si cand te uiti la aparatul de sudat !!!" Sa fimi seriosi, poate te orbeste glare-ul si fluxul de lumina, dar nici de cum tipul sursei emisive. Poate ar trebui masurata puterea ce alimenteaza led-ul, poate ar trebui vazut flicker-ul ce il produce un driver ieftin, poate CRI-ul este unul f prost, gen 70. E cam multa dezinformare, asta datorandu-se lipsei de informatii si zisele chinezului care de regula sunt departe de adevar Am mai gasit o alta gogoasa, vanduta desigur tot de chinez, MODUL CAN-BUS, dragilor, Can-bus-ul este un sistem de comunicatie, folosit si in industria auto, ca si LIN-ul. Nu can bus-us alimenteaza farul, ca pe acolo trece 1 si 0! Centrala electrica masoara curentul tras de sursa emisiva, de care o fi ea, iar daca iese din parametrii(consum mai redus la xenon, bec ars, supra sarcina), va trage un mesaj de eroare si va dezactiva acel circuit. In cutiuta de la ballast e un asa zis anulator de eroare, de regula rezistoare, condensatori, ceva care sa pacaleasca citirea senzorului si sa aduca consumul cat mai aproape de cel al halogenului Iar la led-uri in acea cutiuta, se afla de fapt driver-ul, pt ca led-ul se alimenteaza in CURENT, nu in tensiune, iar la puterea aia, nu s-ar putea pune rezistoare pt limitare, trecandu-se astfel la niste surse in comutatie care atrag dupa sine o serie intreaga de probleme, de la zgomotul introdus in reteaua electrica, la flicker, la lipsa protectiilor ce tin de tensiuni tranzitorii inalte, etc
    1 point
  39. Buna colegi.Am patit din nou sa îmi sară furtunul de la turbo.De data asta mi-a sărit de la turbo către intercoler.Am verificat si acele lacasuri in care se blochează clema era u uzate mai ales cel de jos.Am pilit Putin ca sa ii fac o fata plana ca sa se poate bloca clema.Am curatat tot traseul de plastic si jos in interior intercoolerul,a fost ulei sa zic 30 ml.Intercooleeul a fost dat jos si spălat in primavara.Am mai patit faza asta ca mi-a sărit chiar înainte de Pastidar a fost dupa intercooler.Am fost si pe tester să văd dacă are alarme si nu au fost probleme.Am apăsat pe geometria de la turbina in jos si merge se aude si acea capsula de vacun de pe turbina,va rog păreri,idei de ce îmi totsat furtunele.Sa fie uzate sau sa nu fie asigurate bine cu clemele,eu am pus Oring în loc la toate garniturile originale,sa fie o presiune mare care nu este reglata de turbo,masina trage si nu scoate fum.porneste bine. Multumesc anticipat!!! O zi frumoasa!!!;
    1 point
  40. 3 ani si 3 luni145000 km....facuti in ro aprox 120000 restul afara...revizia am facut o la 15000 si ultima data am fost la reprezentanta in germania....m au intrebat nemtii de ce o fac la 15000???mi au spus ca sau romanii sunt prosti sau isi bat joc...se face la 30000 si filtre la 60000 km....normele mi le a aratat pe computer....si pretul e cu 120€mai mic ca in romania la o revizie cu schim ulei si filtre
    1 point
  41. Eu cred ca cel mai bine e sa vorbesti cu o firma care transforma dube de marfa in microbuze,tie practic iti trebuie doar o hirtie de la o firma specializata si recunoscuta de catre RAR cum ca,sau montat centuri si banchete conform normelor de siguranta. Uite ce am gasit eu sper sa-ti fie de folos http://www.rarom.ro/cs-uploads/lista_societati_autorizate.pdf
    1 point
  42. Astazi am facut revizia de 60.000km la Apan BR: - schimbat ulei Castrol Edge LL 5W30: 4,3 litri; - schimbat filtru ulei; - schimbat filtru aer; - schimbat filtru polen; - inlocuit bujii: 4buc; - inlocuit fisele bujiilor (au ramas lipite de capacul chiulasei si s-au rupt); - inlocuit inel etansare(la baia de ulei probabil); - manopera si inspectiile cuvenite.......total: 1525 ron cu tva.
    0 points
  43. Cum nu imi dau seama ce anume mai e voie sa postezi pe forum si se sterge orice discutie, nici macar de cauciucuri nu am putut discuta pe topicul masinii, ca sa nu mai vorbesc de altele, prefer sa inchid topicul. Bafta tuturor.
    0 points
  44. Xtremist,nube marketing,dupa cum ai costatat și tu. 3% inseamna 30ml de apa in instalație, suficient cat sa inceapa sa rugineasca piesele,nu neaparat sa iti fiarba lichidul in cazul in care nu conduci sportiv. Fapt constatat chiar de tine, lichid maroniu adica cu rugina. Ideal e sa nu vezi deloc diferenta de culoare. Cand este,deja e prea tarziu si deja sistemul de franare prezinta o mica uzura. Dupa cum ii ziceam si la maicamea: masina nu se repara cand cazi din ea la propriu ci preventiv, chiar daca nu pare la prima vedere, e mai ieftina varianta a 2-a.
    -1 points
  45. “Cum vom produce mai multă energie electrică curată?” Hidrocentrale, eoliene, panouri solare... exista o multime de solutii. E important sa descopere oamenii ca se pot scoate bani din aer, si la propriu si la figurat, si ca investitiile in ferme solare sau eoliene se pot recupera(dupa ce incarcarea masinilor electrice se va plati) si or sa apara destule solutii. ”parcurge între 50 000 și 100 000 km în mașina electrică, pentru a începe să produci mai puțin CO2decât un motor termic. Aceasta înseamnă 15-30 km pe zi, 365 de zile pe an, timp de 10 ani!” In primul rand km aia se fac foarte repede. Eu am deja 2.600km in 3 luni cu o masina de oras. Ceea ce ar trebui sa insemne un 10.000km anual la modul relaxat, doar cu drumuri pana si de la munca - 35-50km/zi. In al doilea rand despre ce fel de motor termic vorbim? Benzina sau diesel? Euro 2 sau Euro 6? Asta conteaza foarte mult sk este relevant si ca raspuns la urmatoarea intrebare. ”Cum să facem ca emisia de carbon la fabricarea bateriei unui vehicul electric să nu fie un dezastru ecologic?” Irelevant. Serios! La cate masini sub Euro 2 circula in lume eu cred ca fabricarea unei masini electrice tot este mai putin poluanta decat cat mai traieste o masina Euro 1-2... In lume nu exista doar Europa si America. Sunt foarte multe tari care nu au reglementari in ce priveste poluarea masinilor. ”Cum vom asigura că reciclarea unei baterii nu este un dezastru ecologic?” Asa cum ne asiguram si ca extractia si transportul petrolului nu este un dezastru ecologic. ”Cum vom găsi suficiente materii prime rare pentru a face celulele și chimicalele bateriilor pe termen lung?” Sunt deja in dezvoltare tehnologii care reduc metalele rare din componenta bateriilor. Viitorul suna bine aici. ”Cine rezolvă problema mobilității curate în ansamblu?” Dupa cum spuneam, odata ce se va monetiza chestia asta or sa apara foarte multe solutii. Guvernele trebuie sa dea startul, pentru ca particularii nu vor acoperi investitia initiala, dar odata demarata va creste de la sine cand se vor castiga bani din asta. ”În plus, toate emisiile CO2de la o mașină electrică sunt trimise în atmosferă chiar înainte de a se deplasa cu un kilometru, în timp ce pe de altă parte se pretinde pretutindeni că mașina electrică nu emite particule fine.” O sa para ciudat dar asta e bine! Incearca sa-ti imaginezi poluarea emisa de masini ca un gunoi. Noi facem gunoi zilnic, foarte mult chiar, dar nu traim inconjurati de el pentru ca vin masini, il strang si il transporta in afara oraselor. La fel, masinile termice emit “gunoi” zilnic dar acest “gunoi” ramane printre noi si nu il strange nimeni. Masinile electrice creeaza din start acest “gunoi” in afara oraselor unde se poate aduna si se pot cauta solutii pentru reducerea lui mult mai usor decat se pot curata cateva milioane de masini in lumea intreaga. “În cele din urmă, mașina electrică nu este mai ecologică decât mașina termică” Posibil, da. Dar macar faptul ca poluarea este creata intr-un spatiu organizat si limitat inseamna ca noi suntem mai sanatosi si ca respiram un aer mai curat in orase, ceea ce e un plus fata de masinile normale, si asta in timp ce cautam solutii mai bune pentru baterii si fabricarea masinilor si a bateriilor intr-un mod mai putin poluant!
    -1 points
  46. Ii impartasesc parerea lui @Rave cu toate ca nu sunt posesor de autoturism electric, ba chiar unul care polueaza la greu, euro 3 (ca o paranteza, nu circul cu masina in oras, doar in calatorii in afara orasului si destul de rar). Schimbarea se produce, insa trebuie inceput de undeva. Nu te poti apuca sa schimbi flota maritima fiindca ea produce cele mai multe noxe pentru ca tot comertul si economia globala depind de transport. Insa cel putin in interiorul oraselor se poate face o schimbare si este chiar necesara. Unii poate ca nu isi dau seama, fiindca traiesc la casa, in afara oraselor. Vin in oras doar la munca ori la cumparaturi, in masina personala, cu aerul conditionat pornit si nu realizeaza cat de poluate sunt orasele, cat de mult polueaza ei si ce zgomot infernal este afara cand toata lumea se inghesuie sa ajunga undeva. Nu ne dam seama de dezastru fiindca mergem in vacante la munte/la mare, unde este cat de cat curat, iar in orase, poluarea e din ce in ce mai mare. Ignoranta... In acest sens, masina electrica are cateva avantaje cheie: poluarea fonica este mult diminuata, iar cea a aerului se muta in afara oraselor, unde deja se gasesc solutii regenerabile. Desigur, solutia cea mai eleganta este simtul civic, utilizarea transportului in comun, insa asta este alt subiect si sincer, cam greu de aplicat la noi, avand in vedere nivelul de civilizatie.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!