Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare, Dupa indelungi asteptari ursul Kodi si-a facut aparitia. Este vorba de un Style 2.0TDI DSG 190CP DSG 4x4. Pret total 36.692€, niciun leutz discount Comandat la Avia Motors Pantelimon pe 08.08.2017 si sosit pe 16.02.2018 (6 luni de asteptare fata de estimarea initiala a dealerului intre 8÷12 luni). Pe langa optiunile standard ale echiparii Style, am mai adaugat: - Vopsea: Laser White / Roti: Elbrus 7Jx18” 235/55/R18 / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Driving Mode Selection (si Hill Hold Control cu functie Offroad) / Sistem de navigatie Amundsen MIB2 8” 2.5D / SKODA Connect (Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an)) / Pregatire telefon cu Bluetooth / Duze stropitoare parbriz incalzite / Elemente suplimentare protectie sasiu / Parbriz incalzit si senzor de ploaie / Pedalier sport / Plasa despartitoare portbagaj / Scaune spate incalzite / Sound System Canton / Roata de rezerva de dimensiuni reduse / Volan incalzit multifunctional (in piele si padele selectare trepte de viteza cutie DSG). Masina a venit cu anvelope de vara Pirelli. (3 dintre ele cu DOT 0218 si una cu DOT 5317 ) Cado' din partea dealerului: covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata/spate. Dupa ridicare de la dealer fugutza la benzinarie si omv maxx motion diesel apoi plimbare pentru cunoastere. Ca si prima impresie, masina este usor manevrabila in comparatie cu gabaritul ei. DSG-ul da impresia un pic de lene, parca pleaca greoi de pe loc daca nu o calci mai cu fermitate, poate nu sunt eu obisnuit pentru ca vin de pe manuala sau poate o fi setat pentru rodaj. Cu SS incercam sa ne obisnuim. Camera video spate pe marsarier este senzationala. Confortul in habitaclu este super, desi nu am optat pentru piele. Am incercat un pic ACC in trafic si este woow, de abia astept sa il pun la treaba la drumuri lungi. Cu pedala virtuala portbagaj m-am impacat din a 2-a incercare. Intoarce multe capate pe strada Revin cu alte poze si impresii.
    9 points
  2. da , tare si-au dat seama toti ce vrea omul = sa aiba SUV daca e si benzina sa nu aiba cuplu si mai ales 4x2 , e ideal motor de 1 e super , mai facem economie de cativa lei la impozit cat se poate de ieftin , aia conteaza mai trece cate unul cu un Cactus pe langa mine si se uita zambind multumit , adica are si el suv s-a umplut de Vitara peste tot de ex cei care si-au luat suv-uri de jucarie in loc de berline ok , la aceeasi bani , se vad in listele de mai sus
    6 points
  3. @tavitara pe acelasi principiu enuntat de tine si altii te-ar putea judeca ca ti-ai luat Jeep de 2.5L pe care il tii in fata blocului pentru ca nu ai bani sa bagi motorina, nici sa platesti impozit si ca probabil stai intr-o garsoniera mai ieftina decat masina. O judecata la fel de falsa ca si cea enuntata de tine mai sus. Nu cred ca e ok sa punem oamenilor etichete doar pentru ca prefera un anumit tip de masina si poate nu si-au permis sau chiar nu au vrut un "SUV" ca al tau. Si poate nu toti au nevoie de 4x4, motoare de sute de cai si o masina in care sa bage toata sufrageria.
    4 points
  4. Dupa ce am vandut Octavia, am mai avut un BMW e90 320xd pe care l-am vandut, iar in decembrie am achizitionat un Golf 7 GTD, fabricatie octombrie 2013 (in carte este 2013, dar seria este de 2014.. nu inteleg de ce fiindca deobicei la VAG ar fi trebuie sa fie trecuta 2014). Masina a fost achizitionata din Romania de noua, eu fiind al doilea proprietar. Dotari: -pachet sport&sound -DCC -plafon panoramic (trapa) -DYNAUDIO -senzori ploaie + lumini -bixenon adaptiv -proiectoare led -stopuri led -senzori parcare 360 cu parcare automata -oglinzi pliabile electric -navigatie Discover Pro -comenzi volan -maxidot color -pilot automat -autohold (sistem de sustinere a masinii in panta, rampa etc) -pachet lumini interioare (usi, praguri, picioare, parasolare) -privacy glass (geamuri fumurii de fabrica pe spate si folie Llumar pe fata) -4 geamuri electrice -scaune fata incalzite -jante aliaj 18" Masina are 150.000km, iar de cand am luat-o i-am facut revizia (toate filtrele + ulei Motul), am inlocuit placutele frana fata si am pus folie Llumar GN35(verde) pe geamurile fata, pe spate avand privacy glass. P.S. Am pus o poza si cu fostul BMW.
    3 points
  5. Anul trecut nu era disponibil Karoq, stiu sigur ca fata de Kodiaq 2.0 TSI DGS si Haldex am iesit cu 13k Euro mai ieftin. La Tiguan era si mai scump, iar Ateca nu avea spatiul interior si in portbagaj cu care eram deja obisnuit de pe Octavia 3. Karoq nu ofera nici acum Haldex si benzina. Dar daca poti trai si fara 4 roti motrice pe un SUV, ii intelegi limitarile si nu o duci in limitele fizice de aderenta si ruliu, este o alegere excelenta varianta Style fara optiuni. Ofera multe in standard pentru 22k Euro si daca as alege acum un SUV de tip esenta de SUV, as merge pe Karoq. Macar si pentru faptul ca 1.5 TSI pe Karoq are mai multa logica decat 1.4 TSI pe Kodiaq.
    3 points
  6. Aceste informatii pt mufe, compatibilitati sunt bune pt toti si de aceea rolul acestor postari este in topicul pt retrofit de AID ca sa vada toata lumea care este interesata. Cand cauti pe forum o informatie, nu o cauti in toate topicurile de pe Masina mea, ci te uiti intr-un topic de tehnic din subaria de Passat b8 spre exemplu. E logic asa ca sa ajungi la informatia de care ai nevoie si tot acolo sa se adune parerea/experienta mai multora. Asa daca sunt 3 retrofit-uri de AID pe 3 topic-uri diferite de Masina mea si fiecare cu particularitatile lui sunt informatii care nu sunt puse cap la cap si nu e un loc ca sa fie reunite. E de bun simt sa poti sa pui toate informatiile referitoare la un aspect tehnic intr-un singur loc ca sa vada toti care cauta, sa fie un anumit fir.
    3 points
  7. eu vorbeam de trend , nu judec oameni un suv mic , cu motor mic , cu 4x2 , etc nu e suv dar oamenii asta vor , asta li se ofera de catre producatori cui nu-i convine , asta e , nu trebuie sa fie toata lumea multumita , e democratie , fiecare are dreptul sa spuna ca gandeste acum ma duc sa mai bag lemne in soba ca s-a racit garsoniera la noi aici la tara e mai greu , nici gainile pe care le tin in jip nu mai fac oua , de frig PS : am dat acum si upvote la postarea ta , ptr ca m-a binedispus
    3 points
  8. da , ai scris multe adevaruri - cam asta am vrut sa spun si eu doar ca sunt mai glumet si am suparat pe unii asa ca am fost trimis in garsoniera masina mea de acum e unul din ultimele SUV-uri cu reductor care fac un compromis intre sosea si drumuri neasfaltate evident nu e off-road nici pe departe dar nici de autostrada nu e si nu am luat-o ca sa ma dau mare ci ptr ca un primar corupt a promis 2 mandate si nu a asfaltat drumul pana la casa mea de la tara dupa cativa ani cand a facut niste excursii la DNA l-a asfaltat in 3 saptamani , dar masina era luata nu mi-a parut rau ptr ca m-a dus in multe locuri frumoase la pescuit dar nu e de mers in oras, nu e de mers pe autostrada , are anvelope AT , consuma , zgomot , etc si pot sa mentionez urmatoarele aspecte legate de cei care vor SUV MARE : - pozitia inalta la volan iti ofera un confort prin faptul ca vezi drumul mai bine inaintea ta , peste alte masini - te simti mai in siguranta dar asta nu inseamna ca trebuie sa faci vitejii la volan - nu ai nicio treaba cu farurile de la berline , noaptea , bat sub ochii tai - desi poate sa se tina dupa ele , nu trebuie sa concurezi cu berlinele , atentie la depasiri , viraje , etc - nu e berlina ! nu e masina sport , nu e nimic din toate astea - e masina inalta cu garda la sol ridicata si drept urmare e masina de condus cu grija - nu ai probleme cu bordurile cum au berlinele , cand parchezi - mare avantaj - bagi cu fata cu spatele , oriunde - nu ai ce face cu o masina de acest gen fara senzori macar pe spate - scapi iarna din orice gheata si zapada din parcare , poti parca in locuri in care altii nu pot intra - nu e mai lunga decat un break , e tot pe acolo - nu are portbagaj mai mare decat un break , e tot pe acolo - e mai scumpa decat un break sunt considerente generale iar unele pot fi contrazise de SUV-uri premium mari si scumpe topicul de fata , dupa modelele din titlu , se refere la crossovere , nu la SUV-uri mari , iar dupa continut , la orice
    2 points
  9. Toata treaba cu SUV-urile, mai ales la noi a inceput acum mai multi ani cand daca aveai asa ceva..erai considerat cineva, erai avut..pe romaneste smecher si trebuia sa ai unul din cele 3: Mercedes-Benz ML, Audi Q7, BMW X5. De atunci lucrurile s-au diluat si vorbim de SUV-uri accesibile si acum poate sa fie si un lucru aspirational, nu am nevoie de SUV, dar vreau sa am si eu unul. E si acesta un motiv. Ideea de SUV mic (redenumit crossover), de oras e o contradictie in termeni. O masina de oras nu e SUV, iar SUV-ul nu e de oras in orice forma, marime il faci. Apoi mersul pe DN-uri, autostrazi penalizeaza aerodinamica, greutatea. De sportivitate cand centrul de greutate e destul de sus, anvelope cu talon mare, suspensii moi nu poate fi vorba...asta fara a baga in calcul motorizari la modele ce trec lejer de 60k euro. Mai e un aspect pe care l-am remarcat si anume faptul ca iti poate da o falsa impresie de capabilitati offroad - intri cu el, dar uiti ca e 2x4, uiti ca nu are garda la sol cum trebuie, dar tu stii ca ti-ai luat SUV. Chiar daca tendinta e generalizata spre cresterea vanzarilor acestui tip de caroserie si la nivel european, n-am putut sa nu observ mult mai multe break-uri si mai putine SUV-uri decat la noi cum treci granita spre vest. Cate seria 5 touring vedem zilnic comparativ cu X5?
    2 points
  10. Poate denumirea e putin gresita, SUV, dar nu vad nimic gresit in a cumpara o masina de 1.300 - 1.500 kg cu tractiune fata si cu un motor “micut” pe benzina indiferent de “ambalajul” in care este livrat: hatch, sedan, break, miniSUV... toate sunt facute pe aceeasi platforma si cantaresc la fel asa ca sunt 90% la fel... Cu nu multa vreme in urma un Golf era in jur de 1.500kg si numai bine ca nu erau toate 4x4, cu motoare de 3 litri diesel si 500Nm... Sa zici ca un Tiguan nu e SUV e ca si cum ai zice ca un telefon de 300 de lei nu ar trebui numit “smartphone” pentru ca nu se poate compara cu un S8 sau iPhone X... Si nici nu scrie undeva ca SUV inseamna doar masini de 2 - 3 tone cu cel putin 500Nm si care pot urca partia de schi iarna... Revenind on topic si eu sunt interesat de achizitia unuia dintre modelele vizate de acest thread pentru ca, daca toata lumea cumpara hatch-uri d-astea suprainaltate, unii soferi, femeile de exemplu, se simt timorati de dimensiunile mai mari ale unei astfel de masini (mai mari fata de hatch-ul pe care e bazat) si aleg sa plateasca cei 0,5 - 1 l/100 km in plus diferenta fata de hatch-ul originar pentru a se simti mai “in siguranta” si a nu avea impresia, irelevant daca falsa sau nu, ca intr-un accident se urca celalalt pe masina lui/ei. Momentan eu inca sunt in stadiul in care aleg intre Ateca si Karoq 1.5 TSI 4x4(urmeaza sa apara) sau sa ma gandesc bine daca chiar am nevoie de spatiul oferit de Skodiaq 1.4/2.0 TSI 4x4. Sau daca merita sau nu sa dau banii in plus pentru Tiguan... Cert e ca 90% urmatoarea masina de familie o sa fie un cvasi-SUV d-asta. De ce? Pentru ca nu are sens sa iau un break care imi ofera aceeasi platforma, acelasi motor, aceeasi greutate (+\-100kg nu e un capat de lume) si acelasi spatiu interior cand chestia asta inalta arata (subiectiv) mai bine si e mai bine vazuta pe piata ceea ce inseamna ca la revanzare o sa-si pastreze mai bine pretul! Asadar continuati cu discutiile despre modelele astea ca sa ma pot si eu hatari ce vreau!
    2 points
  11. @stryder, multumesc frumos. Mai urmeaza si poze. O rugaminte am la tine, un PM cu cateva detalii legat de folia pentru ecranul navigatiei, se poate? @razvan.ac, multumesc. O poza cu interiorul, facuta la repezeala. Nu prea am avut timp pentru poze mai adecvate.
    2 points
  12. Dupa cum probabil stiti Golf ul a plecat de la mine acum ceva timp, asa ca era nevoie de o alta masina, mai noua, mai puternica si care sa se incadreze in bugetul propus. Gandul meu era direct la Golf 6 GTI, dar au intervenit ceva schimbari in buget, dar si in mintea mea, practic Leon ul era un Golf mai low-cost. Am testat si cateva masini, printe care FR-ul TDI cu DSG, un Opel Astra din 2013 tot diesel si Leon- asta. La GTI nici nu mai avea rost sa ma uit, ca era mai scump cu minim jumatate din pretul Leon-lui peste la dotari cat de cat echivalente. Dupa ce am testat si dieselul, era de la samsar, mi a zis sa i dau sa vad ce poate, desi motorul era rece. Aripile fata nu prea se aliniau cu usile, am zis pa din start. La masina in cauza am ajuns pur si simplu cautand prin anunturile de pe site urile de vanzari auto. Dupa o discutie telefonica cu proprietarul, m am dus sa vad masina. Dupa ce am verificat o ochiometric si am zis ca, cam asta e masina mea. Avea istoric cu toate schimburile de ulei facute regulat in reteaua Seat, fara elemente revopsite, doar urme se pietricele pe capota, stare tehnica ok pentru anii ei, discurile si placutele cat de cat recent schimbate. Dupa cateva zile de tatonari si negocieri, m am pricopsit cu ea pe cap. Este vorba de un Seat Leon FR facelift din 2010, motor 2.0 TSI 155 kw, cutie manuala, cu urmatoarele dotari: faruri bixenon adaptive - stopuri led „boomerangs” - proiectoare - kit exterior FR - jante 18” de pe Leon Cupra - trapa - senzori parcare fata-spate - asistent la plecarea in rampa - interior piele neagra cu insertii FR - 4 geamuri electrice pe impuls - oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - oglinda interioara electrocromata - volan multifunctional - RNS 315 + bluetooth - sistem audio Bose - privacy glass - clima pe doua zone - incalzire in scaune - senzori lumina, ploaie si presiune roti - coming si leaving home - pilot automat Momentan sunt in procesul de inmatriculare. Nu stiu de ce nu a avut pedalele de aluminiu, le am cumparat eu si deja au fost montate. Ca si defecte, bara fata in coltul dreapta putin zariata, jantele au nevoie de revopsire, nu arata rau, dar sunt eu maniac si as schimba anvelopele, care desi sunt bune ca si profil/dot, sunt niste chinezarii. Mai vedem pe parcurs ce va mai fi.
    1 point
  13. Salutare, Am primit si eu in sfarsit masina pe 5 februarie, dupa o perioada de asteptare record(cred) de 11 luni. Cam tarziu scriu acest topic, dar ce sa ii faci, greu cu timpul. Nici km inca nu am apucat sa fac prea multi, cred ca in jur de 300. Deocamdata aproape toate de bine. Sunt foarte incantat de cum se comporta, suspensia e foarte ok, deocamdata evaluata cu rotile de iarna 225/55R17 cu presiune de confort de 2.2. Cutia DSG6(DQ250) se comporta excelent, mai frumos decat DSG7(DSG200) pe care o stiam de la varianta FWD. Farurile sunt o incantare pe timp de noapte, cu toate ca mi se pare ca bat un pic cam sus. Insonorizarea mi se pare excelenta, in sfarsit am liniste in masina. La capitolul asta pentru mine e o diferenta destul de mare venind de pe Ibiza diesel PD, care ma termina cu galagia. La partea de minusuri, as mentiona faptul ca aduna mizerie pe interiorul portierei spate in dreptul rotii. Stiu ca e o problema mai veche despre care s-a mai plans lumea pe forumuri, si unii spuneau ca ar fi rezolvata. Totusi nu e chiar rezolvata, insa mai bine decat pozele pe care le-am mai vazut pe subiect. Alt minus la capitolul presuri optionale(pachetul protect), care mi se par cam rigide si nu au margine aproape deloc, iar tavita portbagaj e cam cu 5cm mai scurta pe adancime decat mi-am imaginat ca o sa fie. Nu as recomanda optiunea asta, nu merita banii. Sunt solutii aftermarket mai bune. Pun cateva poze, facute de catre dealer
    1 point
  14. Primit pe mail azi. ”Mașina electrică o înșelătorie, dacă nu o nebunie furioasă, sau mai degrabă ambele simultan? Nu eu sunt cel care spune asta, dar îl citez pe Carlos Tavares (șeful Peugeot): „Lumea este nebună. Faptul că autoritățile ne ordonă să mergem într-o direcție tehnologică, aceea a vehiculului electric, este un punct de cotitură mare. Nu aș vrea ca, peste 30 de ani, să descoperim ceva care nu este la fel de bun ca aerul în ce privește reciclarea bateriilor, utilizarea de materiale rare de pe planetă, emisiile electromagnetice ale bateriei în situația de reîncărcare? Cum vom produce mai multă energie electrică curată? Cum să facem ca emisia de carbon la fabricarea bateriei unui vehicul electric să nu fie un dezastru ecologic? Cum vom asigura că reciclarea unei baterii nu este un dezastru ecologic? Cum vom găsi suficiente materii prime rare pentru a face celulele și chimicalele bateriilor pe termen lung? Cine rezolvă problema mobilității curate în ansamblu? Cine este capabil astăzi să pună problema într-un mod suficient de larg din punct de vedere al societății pentru a lua în considerare toți acești parametri? Îmi fac griji ca cetățean, pentru că nu sunt ascultat ca producător de mașini. Toată această agitație, tot acest haos, se va întoarce împotriva noastră, pentru că vom lua decizii rele în contexte emoționale.” STÉPHANE LHOMME (Directorul Observatorului nuclear) Ciclul de viață al unui vehicul electric îl face la fel de poluant ca un vehicul termic. A subvenționa acest lucru nu are sens, explică directorul Observatorului Nuclear, Stéphane Lhomme. Fabricarea de baterii este la fel de emițătoare de CO2 ca și cum ai parcurge între 50 000 și 100 000 km în mașina electrică, pentru a începe să produci mai puțin CO2decât un motor termic. Aceasta înseamnă 15-30 km pe zi, 365 de zile pe an, timp de 10 ani! DANIEL ROLAND, Agenția France Presse Spre deosebire de ceea ce majoritatea oamenilor cred că este subiectul unei propagande continue a politicienilor și industriașilor, mașina electrică nu este mai virtuoasă pentru climat decât mașina termică, cu benzină sau motorină. Acestea sunt concluziile unui studiu deja vechi al Agenției franceze de mediu și gestionare a energiei (ADEME), ignorat în mod deliberat de guvern (Elaborarea principiilor bilanțului energetic al emisiilor de gaze cu efect de seră și altor efecte asupra mediului induse de toate sectoarele vehiculelor electrice și vehiculelor termice până în 2012 și 2020 (noiembrie 2013). Știind că aceste mașini sunt folosite în principal pentru călătorii scurte, este probabil că kilometrajul necesar pentru a fi considerată „virtuoasă” nu va fi niciodată atins. În plus, toate emisiile CO2de la o mașină electrică sunt trimise în atmosferă chiar înainte de a se deplasa cu un kilometru, în timp ce pe de altă parte se pretinde pretutindeni că mașina electrică nu emite particule fine. Dar, așa cum semnalează revista Știință și Viață (ianuarie 2015), „anvelopele, frânele și uzura drumurilor emit aproape tot atâtea microparticule ca și motorina”. Mașina electrică emite cu siguranță mai puține particule decât mașina termică, deoarece nu are eșapament, dar ea are frâne, anvelope și rulează pe asfalt! În cele din urmă, mașina electrică nu este mai ecologică decât mașina termică. Banii publici consacrați dezvoltării sale sunt deci total nejustificați. Dar este vorba de sume astronomice: - Guvernul a lansat un plan de instalare a 7 milioane de stații de încărcare de aproximativ 10.000 de euro fiecare, adică un cost de aproximativ 70 de miliarde de euro. De asemenea, va fi de mirare să vedem alegerea comunelor mici, care crezând că fac un gest pentru mediul înconjurător, să spargă cutia de bani comună pentru a-și permite un terminal; - Bonusul „ecologic” la achiziționarea unui automobil electric depășește 10.000 € pe vehicul, adesea suplimentat de o primă a zonei. Aproape toți cumpărătorii sunt gospodării bogate, deoarece aceste vehicule sunt foarte scumpe: din nou, banii tuturor sunt oferiți celor mai privilegiați În realitate, în țara atomului, toate mijloacele sunt bune pentru a „stimula” consumul de energie electrică, în scădere continuă de ani de zile. Deoarece mașina electrică din Franța poate fi considerată o „mașină nucleară”, aproape toate stațiile de încărcare instalate sunt conectate la rețeaua electrică obișnuită, 80% nucleară. Nu trebuie să ne lăsăm păcăliți de certificatele propuse de domnul Bolloré și de al său Autolib (Paris), de Bluecub (Bordeaux) și de Bluely (Lyon), asigurându-ne că acestea sunt reîncărcate cu energii regenerabile: este doar o chestiune de jocuri de cuvinte; energia electrică utilizată este aceeași ca pretutindeni. Nu facem aici promovarea mașinii termice, ea însăși o calamitate ecologică. Dar, exact nimeni nu va avea ideea de a da 10 000 de euro la achiziționarea unei mașini diesel, de a-și rezerva loc de parcare și de a-și umple rezervorul la un preț ... Este o analiză foarte bună să arătăm că politicienii noștri (și verzii) ne fac spectacol: Paranoia motorinei nu privește decât pe șoferi! Camioanele, autocarele, navele sunt excluse! Doar pentru a identifica gradul de paranoia a celor mai virulenți detractori ai vehiculului diesel, trebuie să le dezvăluim datele industriei maritime care au demonstrat că, având în vedere dimensiunea motorului și calitatea combustibilului utilizat, cele mai mari 40 de nave-cargo ale lumii poluează la fel ca toate cele 760 de milioane de mașini de pe planetă. Știți, că aceste nave port-container care ne alimentează cu produse pe care le-am făcut în fabricile noastre relocalizate, astăzi ard fiecare 10.000 de tone de combustibil pentru o cursă între Asia și Europa. Aceste nenorocite 40 de nave fac parte dintr-o flotilă de 3.500, la care trebuie adăugate cele 17.500 de petroliere, care alcătuiesc ansamblul celor 100.000 de nave care navighează pe mare. Pentru a nu părăsi domeniul maritim, să amintim că flota franceză de agrement este de aproximativ 500.000 de unități, din care 5.000 de iahturi de peste 60 de metri, iar cel mai mijlociu dintre ele arde aproximativ 900 de litri de combustibil într-o singură oră, în timp ce 24% din casele francezilor care se încălzesc cu ulei au probleme cu umplerea rezervoarelor lor pentru iarnă. Pentru a continua pe calea schizofreniei paranoide, să luăm în considerare întreaga flotă de pescuit și 4,7 milioane de camioane în tranzit în Franța și miile de avioane care străbat cerul. Pentru a completa această mică poveste, să nu uităm indispensabilul domeniu agricol în care consumul mediu de energie este de 101 litri de combustibil pe hectar. Aceasta dovedește, de asemenea, că jurnaliștii sunt cumpărați de putere pentru a ne ameți și a ne spăla creierul.”
    1 point
  15. Salutare. Dețin un VW Touran, motorizare 1.9 TDI 74kw Cod AVQ, an 2004. Am fost foarte mulțumit de el, până au început să-mi apară mici problemuțe. Pe care aș vrea să le împărtășesc și cu voi, în speranța că voi găsi rezolvare la vreuna dintre ele. De câteva luni mașina îmi face următoarea simptomă: Când pun contactul, nu mi se aprind matorul de motor și cel de bujii. În situația aceasta, dacă încerc să pornesc, electromotorul învârte motorul dar nu pornește veci. Am descoperit, că la mai multe încercări de a pune contactul, a-l lua, a-l pune din nou, și tot așa, după un oarecare timp (uneori mai devreme, alteori mai târziu), mi se aprind cei doi martori. La momentul când cei doi martori se aprind, pot da fără stres la cheie, că îmi pornește fără probleme. Am căutat un pic pe internet, și găsisem că ar fi stricat un oarecare releu. Și le-am verificat pe toate (cele de langă panoul de siguranțe de sub volan, și cele de langă panoul de siguranțe de sub capotă), scoțându-le afară pe rând, și punând curent de la baterie, conform schemei electrice de pe releu, pe pinii corespunzători. Conform cu ceea ce știam, că dacă releul face acel ”click”, înseamnă că este funcțional, mi-am dat seama că toate releele sunt ok. (dacă mă înșel vă rog să mă corectați). M-am gandit apoi că ar putea fi de asemenea chiar releul de bujii, care nu știu unde se află, și nici cum se poate verifica funcționalitatea lui. Încă o problemă pe care o am, nu știu dacă este în legătură cu cea de mai sus, este următoarea: Mi se pornește la câteva minute după pornire, ventilatorul din față de la radiator. În condițiile în care suntem în sezonul rece, la prima pornire a dimineții la -5 sau 0 sau +5 grade Celsius. Se manifestă în felul umrător, dacă pornesc și plec tot atunci, dupa ce accelerez pentru schimbarea treptei de viteză, la peste 2000 turații, văd că atunci când apăs din nou ambreiajul, acul turometrului nu se mai oprește la 900 de turații cum este normal la mine, pentru relanti, ci stă undeva la 1100 turații, aproximativ. Lucrul ăsta l-am putut observa într-o zi când nu știam de ce sună motorul așa zgomotos pe liber. Dacă stau pe loc și aștept pe liber, după pornire, la un interval de cateva minute, începe să se tureze motorul singur, până la turația mai sus menționată de 1100 turații, și dacă ies afară se aude cu adevărat că ventilatorul s-a pornit. Legat de lucrul acesta am observat că încălzirea în scaune și încălzirea lunetei, după ce pornește ventilatorul, se opresc din funcționare. Îmi dau seama că se opresc din funcționare prin faptul că logic, nu mi se mai încălzesc scaunele, și nici luneta. Iar butonul de încălzire lunetă, din climatronic, care atunci când este pornit stă aprins continuu, în schimb când pornește ventilatorul, începe să pâlpâie. Și încălzirea lunetei încetează. Aș vrea să știu ce păreri aveți, și ce sfaturi puteți să-mi dați. Încă o chestie ar fi, că nu-mi funcționează închiderea centralizată pe toată mașina. În sensul că ușa stângă spate nu se încuie. Locuiesc în Germania, și aici Service-urile sunt destul de scumpe. De aceea nu prea nimeresc prin ele, decât la mare, mare nevoie. Aștept cu nerăbdare să văd ce îmi veți răspunde. Și vă mulțumesc anticipat.
    1 point
  16. Salutare . Un coleg care are ETKA si ELSA gasesc aici ? As avea nevoie de codurile de la mufele tata care intra in AID cat si DISCOVER PRO dar si codul de la mufa mama in care urmeaza sa intre FIBRA ce actualmente pleaca din DISCOVET PRO si se duce la amplificatorul DYNAUDIO . In ELSA as vrea sa verifice seria asta WVWZZZ3CZGE039649 care este a unui B8 ce ne poate spune clar ce lungime are acea fibra deoarece acel B8 are din fabrica atat AID cat si DISCOVER PRO + DYNAUDIO . Am vazut ca cei de la KUFATEC fac la comanda orice tip de cablaj auto . Dar vor sa le spun ce lungime am nevoie si ce mufe . Multumesc .
    1 point
  17. O sa ma gandesc cand le vine randul... Intre timp am primit instalatia CGP si mi-am facut putin timp sa o verific...sa o pun cap la cap...sa vad ce am si ce mai am nevoie... Din pacate doar una din cele 3 fise face contact cu bujia...si ma gandesc sa fac o inginerie...gen sertizat papuc pe bujie...papuc pe fir...si conectate intre ele cu surub...papuc la 90grade bineninteles... Asta este prima idee...mai studiez tipuri de conexiuni...poate gasesc ceva mai ok...ideal ar fi...inafara de fisa OEM-80 ron...un sistem gen borna baterie
    1 point
  18. @skodafan30 multumesc. Asa este cum spune colegu stryder. Si da, chiar e vis.
    1 point
  19. Schimba injectorul si va dispare si a doua eroare.
    1 point
  20. In momentul cand pleci de pe loc merge pe EV, la fel si in momentul in care te opersti, sau chiar si in timpul mersului . Ecu face totul asa cum stie el mai bine. Incarcarea bateriilor se face la orice franare cand exista regenerare. Doar in modul GTE intra ambele motoare. In rest merg numai separat.
    1 point
  21. treaba e relativa de multe ori un break e mai spatios ca un SUV un SUV e mai greu insa si din acest motiv are nevoie de cuplu - cu cat e mai greu , cu atat mai ... diesel un SUV fara 4x4 e ilogic , adica masina mai grea fara tractiune integrala ? deci de ce in acest caz ? ptr ca vrea lumea SUV si asta fac producatorii , le ofera asta e parerea mea in rest , cine a zis ca ma uit de sus la Cactus si Vitara ? nu am voie sa ma amuz cand vad reactiile unor oameni ? nu am voie sa ma amuz cand vad SUV-uri la care te apleci sa culegi o frunza de pe trapa ? ba da
    1 point
  22. Tocmai de asta nu e bine sa te uiti de sus si la figurat la oamenii care au Cactus sau Vitare. @Xadrian In general din ce am observat oamenii vor o garda la sol ceva mai mare si o pozitie mai inalta la condus. Tendinta asta nu e doar in Romania, insa la noi majoritatea se vand 4x4, pentru ca e vorba aia "de ce si-ar lua cineva SUV fara 4x4". Cei din Vest nu sunt de aceeasi parere dar e drept au mai mult asfalt spre deosebire de noi.
    1 point
  23. @shiretzicu in cazul asta daca nu vrem 4x4 si sa avem mai mult spatiu decat intr-un break sau hatch, de ce am lua SUV cu spatiu redus si FWD ? Pentru pozitia la volan si eventual design ? Sau sa fie oare doar pentru ca sunt la moda ? Nu sunt sarcastic, insa doresc sa cunosc si motivatia celor care au ales diferit fata de mine. In acest fel probabil se va intari motivatia alegerii mele si probabil lista de motivatii personale va fi mai lunga.
    1 point
  24. @ToniM, multumesc. La partea de rabdare cu rodajul am de lucru Aaa, de asta uitasem, are tendinta sa mearga subturat si nu vrea sa retrogradeze imediat cand incerci sa te dai la ea.
    1 point
  25. Mai mult de 1 an de zile ? Sincer meriti un bonus mare de la Seat mai rar asa client fidel . Apreciez tenacitatea ta eu sincer nu asteptam atata . Sper sa ai noroc si sa iti vina mai repede masina !
    1 point
  26. Eu nu am gasit la ei in configurator directia progresiva ca optiune separata, selectabila (nu din ce traduce Google), in schimb in comparator, la variantele Reference si Style apare o bifa "Power steering, electromechanical". Lipsa bifei la Excellence si FR banuiesc ca inseamna directie progresiva.
    1 point
  27. necesar - oglinzile complete, calculatoarele de usa si buton.
    1 point
  28. Deci masina mergea frumos chiar si cu acea curea rupta, distributia ok,compresie ok, iar dupa ce meseriasii schimba cureaua si suplimentar distributia, nu mai trage. Decat sa schimbi tot motorul, pe bajbaite, nu mai bine schimbi mecanicul? Daca e cureaua montata cu 1 dinte decalata, are aceleasi simptome, supapele nu etanseaza, pierd compresie, etc.
    1 point
  29. @pronetStiu ca se dezactiveaza , am vazut. Doar am mentionat inutilitatea respectivei functii. In alta ordine de idei, azi am zis sa mai incalzesc si eu uleui in motor sa nu cumva sa rugineasca pistoanele . Asa ca am mers pe benzina. Si pentru ca la orice stop si pornire de pe loc masina pleaca doar EV consumul mediu se mentine in limite rezonabile pentru cat de mare si grea este masina.
    1 point
  30. După montajul la cureaua de accesorii, nu pornea... au scos senzorul de la axul cu came și au pornit-o. Apoi a acum A-T distribuția, care e posibil sa nu o gi pus bine la punct, pt ca următorul mecanic a zis ca a mai reglat câte ceva. După ce am plecat de la ei, mergea dar nu trăgea și motorul nu se învârtea rotund... dar tipul ce mi-a umblat la injectoare a zis ca nu era distribuția pusain regula... atat am nevoie sa stiu: schimb sau nu axele ? Merci
    1 point
  31. La motor se auzea o bataie in plus, supapele se vedeau lovite, aveai urme pe pistoane?Sa nu fi dat rateu mecanicul cand a pus distributia prima data.
    1 point
  32. Pai si cum iti dai seama ca totul este operational? si merge bine? fara sa bata la gropi, fara sa traga stanga dreapta, cum iti dai seama daca are dsg ca iti schimba cutia bine? ca nu tremura motorul intre anumite turatii? OK, nu te lasa la test drive la masini de 30-50.000euro, dar la astea de 10-20.000euro de ce sa nu te lase? mai ales cand vii cu bani si cu intentia de a cumpara? Nu inteleg aceasta practica, cum nu inteleg de ce ai plati o masina integral de noua, inainte sa o vezi daca e conform contractului.
    1 point
  33. Motoarele nonPD nu au probleme de genul celor care apar la PD, pompa de injectie rareori pica sub 500k km, iar pornirea la rece se poate spune ca e un inconvenient, nu musai o problema, ca de pornit porneste si la -20 de grade, dar mai greu. Poti sa dai peste o masina intretinuta, exploatata cu simt de raspundere, fie ea si benzina, din generatia despre care se vorbeste si te poti folosi de ea cativa ani buni fara interventii mari. Insa secretul consta in atentia acordata la achizitie, verificarea temeinica intr-un service si pe parcurs, preventia in ceea ce priveste lucrarile de mentenanta.
    1 point
  34. @ShadoWzZ Pai in logica ta, mai bine nu ne mai cumparam masini deloc...ca au "metehne" cele cu motor termic si se pot strica. Luam biciclete, dar ce ne facem ca si alora le poate cadea lantul! Mai bine mergem doar pe jos...dar exista riscul sa ne impedicam si sa ne rupem vreun picior....Cel mai bine ar fi sa stam doar in casa? Dar Doamne Fereste ne pica in cap vreun tablou neprins bine in perete! Slava Domnului ca nu traiesc cu drobul de sare in brate si sunt o fire increzatoare care se bucura de noile tehnologii aparute
    1 point
  35. Salutare, M-am batut cu pumnu' piept ca incarc niste poze, asa ca revin cu promisiunea. (dupa mai bine de 2 luni ) Din pacate nu sunt la cea mai inalta calitate. Masina a ajuns la 31.000 km, si continua sa ruleze fin
    1 point
  36. No offence, dar sunt de acord cu Rudi. Nardo grey e un fel de grund peste care ai dat lac. Cel putin, asa arata. Las-o culoarea asta, e mult mai ok.
    1 point
  37. Eu unul n-as vopsi-o niciodata nardo grey nici o masina, niciodata. But that’s me. Inainte s-o vopsesti, daca tot faci asta, gandeste-te bine ce culoare o sa fie, pentru ca nu faci asta prea des si sa fii sigur ca nu o sa regreti ca n-ai schimbat culoarea
    1 point
  38. Intrebare: Daca faceai comanda de un AID nou din reprezentanta, nu se poate instala? Astept si eu sa vad ce rezultate ai.
    1 point
  39. Eu gasisem niste cifre un pic mai mari pentru T-Roc (4234mm lungime si 2604mm ampatament), dar oricum, tot p'acolo. Azi m'am uitat la Ateca, la locul din spatele soferului, cu acesta reglat pentru mine (1.78m inaltime) si se sta mai mult decat decent pe bancheta, ca spatiu la genunchi, tare's curios cum ar fi in Kodiak (o sa revin cu o poza)
    1 point
  40. T-roc este un polo ridicat...mi s-a parut cheap in interior...exteriorul chiar a lasat o impresie placuta pentru un VW Ca SUV pentru cei ce vor si off road dar si calitate ok, recomand noul G class mai ales in culoarea emerald green, dar are un alt pret fata de ce s-a discutat pe aici Se va putea face TD cu G500 incepand din Martie si la noi din ce am inteles, pentru cei interesati
    1 point
  41. Salutare. Astazi am primit o veste buna de la Avia Motors. Kodiaq-ul pe care l-am comandat pe 8.08.2017 cu termen de predare intre 33-55 sapt., va fi livrat in sapt. 9 din 2018.
    1 point
  42. Recomand Auto Agusta (din Cățelu) pentru geometrie. Eram puțin sceptic până să ajung acolo, dar au reușit să facă ce Auto Soft n-a fost în stare, și pentru un preț cu cca. 60% mai mic.
    1 point
  43. @Xadrian Rezonabil chiar timpul de livrare. Pe forum sunt colegi care asteapta de 11 luni Azteca. Anul trecut am avut aceiasi dilema, ce sa aleg intre berlina si SUV. Analizand toata optiunile cu tractiune integrala si livrare din stoc, pe shortlist au ramas CRV, Sportage / Tucson, Totoya RAV4. Dupa ce m-am convins ca nu rezist psihic cu consumul in oras al lui 1.6 T-GDI si nu sunt atat de batran sa conduc o masina cu interiorul lui RAV, am ramas cu CRV. Dar si acolo a picat, intrucat bugetul meu are o jena la un scor de 35k Euro chiar si pentru o masina bine dotata precum un CRV Executive. Asa ca am ales cel mai bun si spatios SUV pentru bugetul meu la acel moment: din nou Skoda Octavia, III cu FL. Unde am bifat si toate optiunile imperios necesare pentru un obsedat de siguranta si sisteme AI, cum sunt eu. Si am iesit si cu 12-15k sub orice alt SUV bine echipat. Probabil ca atunci cand mai creste bugetul o sa schimb Octavia cu un CRV Hybrid.
    0 points
  44. 0 points
  45. Buna ziua colegi! Ajutati-ma va rog cu o parere. Skoda octavia 2, 1.9 tdi BXE. Functiona normal. 2 saptamani nu am folosit-o deloc, apoi cand am plecat cu ea, abia reusesc sa schimb vitezele, cand am vrut sa bag a 3-a a intrat in a-ntaia de vreo 3 ori, iar in a cincicea nu reusesc deloc sa o bag. Din senin, fara nici un simptom. Oare ce ar poatea fi? Inca sper sa nu e de la cutie...Mentionez ca acum 2 ani am schimbat kitul de ambreiaj, cu volant cu tot, si am schimbat si uleiul din cutie.nu am mai avut probleme nici iarna pana acum cu ea, nu a dat nici un semn inainte. Va multumesc frumos!
    0 points
  46. Ultima poza cu masina in proprietare mea. Astazi a plecat la noul proprietar, care nu stiu daca va mai continua topicul. Au fost 7 ani cu bune si rele, cu nervi si bani pierduti, dar totusi frumosi. Acum abia astept sa vina urmatoarea masina. Ce va fi, inca nu stiu. Ramane de vazut.
    0 points
  47. Va salut din nou dragi prieteni! De curand am achizitionat un Audi A4 B6 Cabrio 2004 si pentru ca tot ca si voi, am accesi pasiune, tuning-ul auto, am decis ca trebuie sa ma apuc de treaba. De ce al treilea proiect? Pentru ca in decursul timpului m-am ocupat de un Lupo 1.4 FSi pe care l-am dus cam la 80% din proiect si cu un Audi A4 B6 Cabrio 2003 cu care am ajuns doar pe la 20 - 30%. Acesta este asadar al treilea meu proiect si, ca si in povesti, al treilea vreau sa fie cel mai cel, adica: definitivat :). Obiectiv: RS4 cabrio replica De ce replica? Pentru ca intentionez ca sa evoluez catre un RS4 dar nu si ca motorizare. Masina asadar Audi A4 B6 Cabrio 8H 2004 - 3.0 V6 automatic benzina dotari stock: - ESP si ABS - climatronic - geamuri electrice - oglinzi electrice si incalzite - computer de bord - inchidere centralizata - BOSE sound si Audi Symphony - pilot automat - scaune incalzite fata - jante S-line R17 - senzori parcare spate plan tuning vizual: - bara fata RS4 B7 - grila fata RS4 B7 black - faruri B7 bixenon cu day-line - bara spate RS4 - stopuri provenienta B7 - tips-uri RS4 - oglinzi exterioare RS4 (aluminiu mat) - jante RS4 - ceasuri bord RS4 - volan RS4 - plafoniera RS4 - RNS-E - buton start engine - deschizatoare portiere interioare RS4 - pedale RS4 - covorase RS4 plan tuning tehnic: schimbare motor din 3.0 benzina in 1.8T benzina pe care vreau sa il aduc stage 3. Motorul il am de la celalalt cabrio care din pacate a ajuns dauna totala. Modificarea lui a inceput deja de pe cand masina cealalta era functionala, si ajunsese 230+ asa ca voi relua de unde am ramas cu el dupa ce fac conversia :). Deoarece masina este provenienta UK planul include conversie pozitie volan partea stanga. Cateva fotografii care sper sa devina "de amintire"
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!