Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2018 în toate secţiunile

  1. Ma intreb daca oare chiar nu ai inteles ce am vrut eu sa spun sau te faci.
    4 points
  2. Legal, va fi aproape imposibil sa omologhezi masina rezultata. Daca nu imposibil, cu niste costuri nejustificate raportate la valoarea de piata deoarece Inlocuirea de sasiu/caroserie se efectueaza numai in ateliere de reparatii autorizate pentru aceasta activitate conform legislatiei in vigoare. Se va proceda la inlocuirea efectiva de sasiu/caroserie numai dupa obtinerea de catre solicitant a acceptului de efectuare a acestei operatiuni, eliberat de catre RAR inclusiv pe baza identificarii vehiculului initial. eu ti-as recomanda sa vinzi ambele masini si sa cumperi una deja inmatriculata (si cu volanul pe partea corecta)
    2 points
  3. Gata. Azi am fost din nou sa fac o treaba cum trebuie. Prespalat, spalat cu spuma, limpezit, spalat 2bm, cu sampon, manusa, limpezire finala, sters, suflat cu aer zonele cu apa, iar sters cu quik detailer, aplicat ceara solida, sters ceara, apoi geamuri, dressing anvelope, sters praguri interior, usi interior, etc. Durata 3 ore. Jumatate de portbagaj de lavete, galeti, sticlute cu tot felu de detergenti, inclusiv scara pliabila... Rezultatul:
    2 points
  4. I-am pus demult capace cu VW pe jantele de Audi. In fine. Capitolul Jetta se inchide, azi am primis avans la masina, este ca si vanduta. Tot azi m-am ales cu un Mercedes C220 2014. Multumesc tuturor pentru suport.
    2 points
  5. Salutare, M-am batut cu pumnu' piept ca incarc niste poze, asa ca revin cu promisiunea. (dupa mai bine de 2 luni ) Din pacate nu sunt la cea mai inalta calitate. Masina a ajuns la 31.000 km, si continua sa ruleze fin
    2 points
  6. Va salut din nou dragi prieteni! De curand am achizitionat un Audi A4 B6 Cabrio 2004 si pentru ca tot ca si voi, am accesi pasiune, tuning-ul auto, am decis ca trebuie sa ma apuc de treaba. De ce al treilea proiect? Pentru ca in decursul timpului m-am ocupat de un Lupo 1.4 FSi pe care l-am dus cam la 80% din proiect si cu un Audi A4 B6 Cabrio 2003 cu care am ajuns doar pe la 20 - 30%. Acesta este asadar al treilea meu proiect si, ca si in povesti, al treilea vreau sa fie cel mai cel, adica: definitivat :). Obiectiv: RS4 cabrio replica De ce replica? Pentru ca intentionez ca sa evoluez catre un RS4 dar nu si ca motorizare. Masina asadar Audi A4 B6 Cabrio 8H 2004 - 3.0 V6 automatic benzina dotari stock: - ESP si ABS - climatronic - geamuri electrice - oglinzi electrice si incalzite - computer de bord - inchidere centralizata - BOSE sound si Audi Symphony - pilot automat - scaune incalzite fata - jante S-line R17 - senzori parcare spate plan tuning vizual: - bara fata RS4 B7 - grila fata RS4 B7 black - faruri B7 bixenon cu day-line - bara spate RS4 - stopuri provenienta B7 - tips-uri RS4 - oglinzi exterioare RS4 (aluminiu mat) - jante RS4 - ceasuri bord RS4 - volan RS4 - plafoniera RS4 - RNS-E - buton start engine - deschizatoare portiere interioare RS4 - pedale RS4 - covorase RS4 plan tuning tehnic: schimbare motor din 3.0 benzina in 1.8T benzina pe care vreau sa il aduc stage 3. Motorul il am de la celalalt cabrio care din pacate a ajuns dauna totala. Modificarea lui a inceput deja de pe cand masina cealalta era functionala, si ajunsese 230+ asa ca voi relua de unde am ramas cu el dupa ce fac conversia :). Deoarece masina este provenienta UK planul include conversie pozitie volan partea stanga. Cateva fotografii care sper sa devina "de amintire"
    1 point
  7. Va salut. De cateva luni sunt in posesia unui Golf 5 GTI. Masina am cautat-o pe net ceva timp si am gasit exact ce cautam pana la urma. VW Golf 5 Gti, an 2005, cumparata de la primul proprietar din Germania. Km 190.000, carte service si toate facturile aferente pana la momentul cumpararii. Atasez cateva poze cu masina.
    1 point
  8. Prima suta de km... tancul e incredibil. Consum undeva in jur de 12%. Am fost 4 pers si urcat pe niste drumuri de munte. Nu am fortat, dar motorul pare incredibil... inca descopar... voi reveni cu pareri...
    1 point
  9. Daca intr-adevar vanzatorul nu accepta drive test, te rog sa citesti aici: https://www.elmatronic.ro/blogs/news/41220483-ce-pot-sa-fac-cand-am-constatat-dupa-cumpararea-masinii-second-hand-ca-aceasta-are-probleme-si-vicii Sa stii exact cum stau lucrurile.
    1 point
  10. Motoarele nonPD nu au probleme de genul celor care apar la PD, pompa de injectie rareori pica sub 500k km, iar pornirea la rece se poate spune ca e un inconvenient, nu musai o problema, ca de pornit porneste si la -20 de grade, dar mai greu. Poti sa dai peste o masina intretinuta, exploatata cu simt de raspundere, fie ea si benzina, din generatia despre care se vorbeste si te poti folosi de ea cativa ani buni fara interventii mari. Insa secretul consta in atentia acordata la achizitie, verificarea temeinica intr-un service si pe parcurs, preventia in ceea ce priveste lucrarile de mentenanta.
    1 point
  11. exact ,la fel i am zis si eu in p.m....o axa uzata nu atrage neaparat un consum marit,cei drept motorul e zgomotos si scoate fum negru
    1 point
  12. Frumos plan! Din pura curiozitate, ai luat in considerare sa vinzi 1.8T-ul si sa iei un supercharger pentru 3.0 asta? Asa ar fi chiar ceva unic si nu cred ca ar fi mare diferenta la costuri...
    1 point
  13. Acum mai Zenith, nu m-am referit ca in totalitatea lor, membrii acestui forum or fi avand tuning-ul auto ca pasiune, dar o parte din ei sigur o au si la aia ma refer eu. De gresit forumul sigur nu l-am gresit, stai linistit. Daca ma sfatuiesti sa renunt e ok, nu resping idea. Dar o poti argumenta te rog?
    1 point
  14. Bucuresti - Onești, singur in mașina, mers xxxxxxx Onești - Bucuresti, mers (foarte) sportiv, noaptea: Bucuresti - Cluj, 2 pers + bagaje, mers pe A3 - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș, legal, inclusiv traversat Bucuresti aglomerat dimineața: Cluj - Bucuresti, aceeași ruta + 20 min de coada Predeal - Busteni, mers sportiv: In concluzie, cred ca un buget corect pentru mers normal la orice drum lung, pentru 2.0 TSI 4x4, ar fi de 8%. Va anunț in Iunie la întoarcerea din Grecia dacă m-am încadrat ? Pe acest forum discutiile despre viteze peste cele legale sunt interzise. Este ultimul avertisment.
    1 point
  15. Evident ca e si asta o ipoteza. In ce priveste procesele, avem deja sute de milioane de euro de platit din astfel de situatii dar cum in minister salariul e fix si se incaseaza luna de luna, ce conteaza ? Banii sunt platiti de noi toti. Alta varianta este ca se asteapta binecunoscuta spaga iar cum unii nu vor sa dea, li se gasesc tot felul de neconformitati si se pun piedici. Comportamentele astea de oameni cu mintea mica si interese de moment ne-au tinut mereu pe loc ca tara. Ne facem de ras peste tot in lume dar pentru unii chiar nu conteaza.
    1 point
  16. Eu cred ca nu au bani sa plateasca ultimele transe si de aceea o dau la intors! Motivele invocate de CNAIR sunt puerile si cred ca se contureaza un proces in justitie foarte costisitor pentru statul roman.
    1 point
  17. Subiectul 'vopsea' e unul ce tine de gusturi. Din pacate sau din fericire, decizia e deja luata.. masina va ramane gri. Mie unul imi place nardo grey dar pe o masina sport, sau un sedan mai agresiv. Iar Superb-ul.. inafara de eleganta nu zice nimic.. 0 la agresivitate Singurele optiuni mai erau ipanema brown sau visiniul de pe Superb 2. Dar un schimbat de culoare cere mai multi bani pe care nu ii am momentan pentru bugetul masinii si tin neaparat ca masina sa fie gata pana in primvara. Plus ca urmeaza sa schimb si turbina deoarece cea actuala da niste semne de oboseala. Dupa 2 ani de tras de ea cu boost la limita 'safe', pot sa zic ca si-a facut treaba cu brio. A fost si este un hibrid reusit Urmeaza 1756vk sau 2260vk.. nu sunt hotarat. Daca pun 2260, trebuie alta galerie, o sa vreau si duze, apoi alta cutie in 6. Aia la randul ei cere, planetare electromotor punte timonerie ambrieiaj intarit din nou.. Multe... Asa cu 1756 as sta mai linistit. Niste inj de v10 si sa fie 250 cp. Dar stiti voi cum imi place mie sa ma complic..
    1 point
  18. @ShadoWzZ Pai in logica ta, mai bine nu ne mai cumparam masini deloc...ca au "metehne" cele cu motor termic si se pot strica. Luam biciclete, dar ce ne facem ca si alora le poate cadea lantul! Mai bine mergem doar pe jos...dar exista riscul sa ne impedicam si sa ne rupem vreun picior....Cel mai bine ar fi sa stam doar in casa? Dar Doamne Fereste ne pica in cap vreun tablou neprins bine in perete! Slava Domnului ca nu traiesc cu drobul de sare in brate si sunt o fire increzatoare care se bucura de noile tehnologii aparute
    1 point
  19. Asta este un mod de a privi lucrurile. Pe de alta parte pe langa absolut toate metehnele motorului termic aduci si complexitatea unuia electric. Nu o zic cu rautate sau ciuda, doar ca fapt care trebuie considerat.
    1 point
  20. Buna seara. Poate ajuta pe cineva. Am schimbat piesa de plastic ruptă (pârghia) ce acționează deschiderea haionului la bora 1.6 fsi berlina. Practic nu e greu doar ca am folosit si aparatul de sudură pentru noul bolt deoarece originalul era capsulat. Piesa noua 40 lei + 10 lei transport Posta. E usor si relativ repede doar atentie cu haftul de sudură sa nu topească piesa de plastic.
    1 point
  21. Salut, Azi jucaria a primit un mic upgrade: Este vorba de volanul de g7r ce a inlocuit vechiul volan r-line. Daca va intrebati de martori : bec ars pe dreapta, lichid de parbriz, si check engine(senzor de evacuare ce trebuie eliminat din cauza dpf-off-ului, dar nu am avut timp sa ma intorc la TDI Performance). Initial l-am montat pe cel cu accente piano black, dar am realizat ca nu se potriveste foarte bine(cel putin nu inca).
    1 point
  22. alea sunt pe 16 de iarna si arata f. bine pentru vara recomand 18 ,e alegerea ideala ,zic eu, pe tiguan iar modelul new york e de succes [ nu incerc sa -ti vand neaparat ceva !] raclete ,solutii de dezghetare le am pus si eu demult in garaj
    1 point
  23. Sunt jante de Golf 6, GTD mai exact. Ca mod de identificare pe viitor, daca modelul nu e unul cunoscut, ET-ul de 51 este specific Golf-ului(si suratelor lui - Octavia, Leon, Eos, Scirocco etc), Passat-ul il are mai mic..
    1 point
  24. @B_o_g_d_a_n --> Cred ca marele avantaj la un hybrid de tip PHEV este acela ca, in situatia mersului in oras, te deplasezi in modul strict electric unde costul ar fi de aprox. 5 lei / zi (incarcarea acasa). Mai mult, daca ai o benzinarie in apropriere ce ofera incarcarea electrica gratis, practic poti merge pe gratis pe drumurile scurte pana la si de la serviciu. La drum intins, diferenta de consum este nesemnificativa fata de un TDI, cel putin cu tehnologia oferta actualmente. My two cents ... @Akaiu07 --> Sa o stapanesti sanatos si fara niciun incident! Masina chiar atrage privirile oriunde si pretul de achizitie a fost cel putin bun!
    1 point
  25. Din 2012 ma dau cu un diesel. Dar m-am plictisit de senzatia oferita de TDI si am dorit o schimbare.Ca aceasta sa fie cat mai pregnanta am ales hibridul. Cu totul alta senzatie. Consumul de combustibil chiar nu conteaza in ceea ce ma priveste.
    1 point
  26. Poti pune codurile de eroare? Eu am avut o problema asemanatoare (imi spunea ca e fir intrerupt in usi) si am rezolvat-o prin schimbarea calculatoarelor din usi. Tot asa consum mare aveam si eu.
    1 point
  27. Trunk setup-ul e gata!!! Toata lucrarea a durat 3 sambete. A tinut ceva dar a iesit exact cum mi-am dorit. Diful este un Excursion SX-12S4 de 400 rms / 1000 max. Statia a ramas cea veche (Magnat). Diferente sunt sesizabile fata de vechiul dif (Magnat 300 rms). Se aude frumos la orice frecventa. Si pe joase si pe inalte. Cu Magnatul, la unele frecvente se auzea urat. Nu sunt eu un expert in car audio dar pentru mine e ceva wow. Am lasat mai jos un mic filmulet cu etapele lucrarii. Incinta a fost facuta din fibra si rășina. Am insonorizat locul unde a fost pusa. Insonorizat si interiorul incintei. Iar placa ce inchide incinta si placa finala sunt mdf. Materialul e identic cu cel folosit la standul de la airride. Am si o grila ce vine pusa peste dif dar aia doar cand duc ceva bagaje
    1 point
  28. Astazi mi-am luat alte jante pentru ca ma plictisisem de actualele. Am trecut la urmatoarea masura, respectiv R18. Saptamana viitoare imi ajung si cauciucurile si abia apoi le montez si revin cu poze.
    1 point
  29. 1 point
  30. Joi, 23 martie 2017 (110.000km) am schimbat kitul de distributie si pompa de apa, kitul de accesorii si efectuat revizia generala cu schimbat filtre si ulei. Initial am comandat kit-ul de distributie Gates, dar se pare ca rola intinzatoare nu s-a potrivit. In consecinta, a trebuit sa mai comand un kit, de data asta Conti care a fost ce trebuie. Pe kitul Gates am dat 250 de euro, iar cel Conti a fost 300. In consecinta m-am facut cu un kit Gates pe care cel mai probabil il voi arunca. Pun poze mai jos cu diferenta dintre rola Gates, Conti si cea originala. Toata distractia, 1070 de euro. Si cateva poze cu masina... Mi-am cumparat o mufa OBD si cu ajutorul VCDS am reusit sa fac ca la inchiderea masinii sa claxoneze scurt si ca in momentul in care am vreun geam deschis si afara incepe ploaia, geamurile sa se inchida singure. Va urma... Video 1 - Video 2 -
    1 point
  31. Salut! Vreau si eu sa achzitionez un Passat CC 2011 2.0 TSI, 155Kw. As dori sa stiu ce fel de distributie are: pe lant sau curea? Codul de motor cred ca e CCZ (cel putin asa am vazut in cartea masinii. Ma puteti lamuri? Cum/cand se schimba distributia la acest model? Multumesc! P.S. Masina are putin peste 70.000 km, verificati in mai multe locuri.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!