Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2018 în toate secţiunile
-
Asta este un mod de a privi lucrurile. Pe de alta parte pe langa absolut toate metehnele motorului termic aduci si complexitatea unuia electric. Nu o zic cu rautate sau ciuda, doar ca fapt care trebuie considerat.6 points
-
O optiune f buna G-ul. Cred ca sunt multi in dilema de a cumpara un Tiguan full sau sa dea avansul pt un G class... Dc se fac multi km atunci Bentayga este o alegere buna, acum este si cu motor diesel.5 points
-
@ShadoWzZ Pai in logica ta, mai bine nu ne mai cumparam masini deloc...ca au "metehne" cele cu motor termic si se pot strica. Luam biciclete, dar ce ne facem ca si alora le poate cadea lantul! Mai bine mergem doar pe jos...dar exista riscul sa ne impedicam si sa ne rupem vreun picior....Cel mai bine ar fi sa stam doar in casa? Dar Doamne Fereste ne pica in cap vreun tablou neprins bine in perete! Slava Domnului ca nu traiesc cu drobul de sare in brate si sunt o fire increzatoare care se bucura de noile tehnologii aparute4 points
-
Subiectul 'vopsea' e unul ce tine de gusturi. Din pacate sau din fericire, decizia e deja luata.. masina va ramane gri. Mie unul imi place nardo grey dar pe o masina sport, sau un sedan mai agresiv. Iar Superb-ul.. inafara de eleganta nu zice nimic.. 0 la agresivitate Singurele optiuni mai erau ipanema brown sau visiniul de pe Superb 2. Dar un schimbat de culoare cere mai multi bani pe care nu ii am momentan pentru bugetul masinii si tin neaparat ca masina sa fie gata pana in primvara. Plus ca urmeaza sa schimb si turbina deoarece cea actuala da niste semne de oboseala. Dupa 2 ani de tras de ea cu boost la limita 'safe', pot sa zic ca si-a facut treaba cu brio. A fost si este un hibrid reusit Urmeaza 1756vk sau 2260vk.. nu sunt hotarat. Daca pun 2260, trebuie alta galerie, o sa vreau si duze, apoi alta cutie in 6. Aia la randul ei cere, planetare electromotor punte timonerie ambrieiaj intarit din nou.. Multe... Asa cu 1756 as sta mai linistit. Niste inj de v10 si sa fie 250 cp. Dar stiti voi cum imi place mie sa ma complic..3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Asteptam comparativele. Daca 4.0 V8 biturbo de pe G bate 1.0 TSI-ul de pe Karoq, stiu ce sa aleg. Dar totusi sa nu ne grabim, imediat vin la dealeri si Urus de la Lambo şi Cullinan de la RR. Astea se bat cu Kodiaq, ca sunt mai lungi.2 points
-
Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC1 point
-
Va salut. De cateva luni sunt in posesia unui Golf 5 GTI. Masina am cautat-o pe net ceva timp si am gasit exact ce cautam pana la urma. VW Golf 5 Gti, an 2005, cumparata de la primul proprietar din Germania. Km 190.000, carte service si toate facturile aferente pana la momentul cumpararii. Atasez cateva poze cu masina.1 point
-
Am fost ieri la CNADR si am explicat situatia de sus si au spus ca e valabila rovigneta pt ca ei verifica nr de înmatriculare nu seria de sasiu1 point
-
Frumos WOB-ul,daca mai ajung curand pe la voi prin curte si o vad,ii fac un semn cu cheia,ca prea arata bine vopseaua pe ea1 point
-
Probabil Kia Stinger daca vrei ceva senzational non-suv, iar daca banii astia ii dai ca avans probabil poti astepta si G-ul Anei :). Vad ca esti nehotarat cu privire la SUV , cred ca ar trebui sa-ti faci o lista cu motivele personale pt care cumperi SUV si apoi sa vezi daca merita. Cu ofertele de final ale Touareg am cochetat si eu dar sub 40k luam ceva cu putine optiuni, motor diesel si peste 2 l, ceea ce nu se impaca cu viziunea mea de viitor. Plus ca as fi sarit bine peste limita superioara a bugetului impus pt achizitie.1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru achizitie cati mai multi km fara problem cu ea . Si eu inainte am avut Renault Megane 2 la minusuri trec si eu la Octavia suspensia mult mai rigida dar la plus este stabilitatea mai mare fata de Megane .1 point
-
1 point
-
@GinelSBFix aceiasi operatiune la Octavia din semnatura, cu urmatoarele materiale: - ulei, 4 litri Castrol LL 5W-30 - filtru ulei - buson, saiba buson - materiale mici, taxe mediu ulei - manopera In Bucuresti, Brady, 508,77 lei.1 point
-
Salut! Am folosit libraria de la tine si primesc semnal! Hurray! Nu stiu in schimb cum sa folosesc filterul sa captez doar semnalul de la volan (mfsw).1 point
-
Nu mai investi nimic. Cauta un break pt urmatorii 4-5 ani. Felicitari pentru bebe, sa fie sanatosi si ea/el si mamica si tu sa te bucuri de amandoi!1 point
-
1 point
-
Eu zic sa stai liniștit. Zgomotele ce se aud la motorul tau sunt normale. Nu mi se pare niciun zgomot suspect sau accentuat, in afara de cele obișnuite.1 point
-
Re. Geam atermic, marcajele pe parbriz Sportage sunt fix ca cele de pe Passat. Din gura dealerul a confirmat ca sunt atermice. Trecerea de la Passat la Sportage nu a parut sa indice o schimbare.1 point
-
1 point
-
Salut, Azi jucaria a primit un mic upgrade: Este vorba de volanul de g7r ce a inlocuit vechiul volan r-line. Daca va intrebati de martori : bec ars pe dreapta, lichid de parbriz, si check engine(senzor de evacuare ce trebuie eliminat din cauza dpf-off-ului, dar nu am avut timp sa ma intorc la TDI Performance). Initial l-am montat pe cel cu accente piano black, dar am realizat ca nu se potriveste foarte bine(cel putin nu inca).1 point
-
@Dobre Catalin Crezi ca daca schimb cristalul de pe shield si pun unul de 16Mhz ar fi suficient?1 point
-
@Paul Duca Da, vad ca folosesti un shield can "mini". Acesta e un pic mai ciudat pentru ca foloseste un quartz de 8Mhz. Ti-am atasat libraria cu care am reusit eu sa-l fac sa mearga. arduino-canbus-monitor-master.zip1 point
-
Pai daca ar fi sparta membrana actuatorului de ce trage pirghia la pornire si o elibereaza la oprirea motorului?1 point
-
Salutari din Bansko! Am avut surpriza placuta sa constat ca bulgarii au reusit sa termine bucata de autostrada care ocoleste Sofia si face legatura intre A2 (bucata aceea de pana in Sofia cum vii dinspre RO) si A3 (cea spre Kulata). In felul asta se scurteaza drumul pana aici cu minim 45 de minute, nemaifiind nevoie sa intri prin oras/sa mergi pe centura aia super veche si aglomerata. Practic am ocolit Sofia in aprox 15 minute.1 point
-
Da, platbandurile încadreaza fiecare prag în parte( stânga - dreapta ). Mărește poza și urmărește linia pragului la cea din dreapta. Plus că prin încadrarea pragului cu cele doua platbanduri, muchia se îngroașă și ajunge aproape la 1 cm grosime. Platbandul este de 2 cm sau 2,5 cm după câte țin eu minte, au trecut ceva ani buni de când le-am facut. Dar măsoară și tu cu o ruletă lățimea muchiei, important este să o încadreze. Dacă mai rămâne un spațiu gol acesta se va umple cu masticul pe care îl aplici pe prag în momentul strângerii șuruburilor.1 point
-
1 point
-
El o avea si manerele optionale s'o puna'n spate cand e gata bateria Banuiesc ca in Bucuresti, cam din orice punct ai fi, mergand 6km dai de o statie de incarcare ... dar e bine sa ai la tine pantalonii maro in acele momente!1 point
-
Mi-am facut de lucru cu OBD-ul si am activat cateva mici prostioare: memorare pozitie scaune incalzite, auto-lock doors, needle sweep, refuel quantity, mirror dip, stopurile aprinse pe DRL, semnalele din spate aprinse la 50% cand e portbagajul deschis si coming home automat, inainte era nevoie de un flash ca sa porneasca. Mai activasem si lock acoustic confirmation si sa imi arate treptele ventilatiei cand e pe auto, dar am renuntat la ele. Cu ocazia asta macar m-am convins ca am alarma si am si auzit cum suna Am avut si peripetii cu o codare careia nu am putut sa ii dau restore, dar am rezolvat cu ajutorul lui @vdragos, multumesc inca o data!1 point
-
Trunk setup-ul e gata!!! Toata lucrarea a durat 3 sambete. A tinut ceva dar a iesit exact cum mi-am dorit. Diful este un Excursion SX-12S4 de 400 rms / 1000 max. Statia a ramas cea veche (Magnat). Diferente sunt sesizabile fata de vechiul dif (Magnat 300 rms). Se aude frumos la orice frecventa. Si pe joase si pe inalte. Cu Magnatul, la unele frecvente se auzea urat. Nu sunt eu un expert in car audio dar pentru mine e ceva wow. Am lasat mai jos un mic filmulet cu etapele lucrarii. Incinta a fost facuta din fibra si rășina. Am insonorizat locul unde a fost pusa. Insonorizat si interiorul incintei. Iar placa ce inchide incinta si placa finala sunt mdf. Materialul e identic cu cel folosit la standul de la airride. Am si o grila ce vine pusa peste dif dar aia doar cand duc ceva bagaje1 point
-
Ieri am reusit sa ajung la un atelier care se ocupa cu insonorizare si sisteme audio pentru zgomotul ala din usa dreapta. Dupa ce a fost desfacuta, s-a ajuns la concluzia ca fata de usa era de vina, ceva plastic care vibra pe acolo. Aplicat material izolator pe zona respectiva si niste burete pe marginea fetei de usa, testat, ascultat, nicio problema acum, am facut din nou liniste in masina. Hope I don't jinx it. In rest, apă, paie și bătaie prin frigul si aglomeratia din Bucuresti.1 point
-
1 point
-
Goana dupa piese continua. Am gasit niste faruri OEM cu sticla impecabila la un pret foarte bun asa ca nu m-am putut abtine. Sticla de la ale mele e cam moarta si nici polishul nu o mai salveaza.. asa ca le-am luat si pe astea. Mai pe scurt am un bot de Superb facelift in living Mai raman doua chestii sa iau: bandourile cromate, si ornamentele din interior de pe usi de pe un Elegance facelift (aceeasi nuanta ca si grilele) Cu astea va fi mai greu deoarece noi nu gasesc si la dezmembrat, majoritatea Superb-urilor sunt cu volan pe dreapta. Am mai luat si niste presuri noi, si stopul dreapta.. la cel actual, era desprinsa sticla si a intrat praf in el.. arata urat. Acum ambele arata bine, nu se vad diferente intre ele. Am facut si pasul mult dorit. Adica alt daily car. Este vorba despre un Polo 6n. Cat se poate de stock, 1.0 benzina. Ii voi face un topic separat curand Pana una alta.. tot astept dupa cei de la AFS sa imi zica, ca au sosit pernele.. parca trece asa greu timpul..1 point
-
Dupa lungi cautari... am gasit si grila de facelift . Mai raman ornamentele din interior de pe usi de facelift, bandourile cromate din exterior de pe usi si bara fata/spate.1 point
-
Jante check Anvelopele de pe fata sunt 215 35 19 iar cele de pe spate 225 35. Sunt foarte trase Legat de interior, am vorbit azi. Va mai dura pana se apuca de el deoarece baiatul la care il fac este foarte prins cu altele. Dar vestea buna e ca va fi facut. Cel tarziu pana in primavara, inainte sa inceapa sezonul de expo-uri, va fi gata. Dar eu sper mult mai repede. Mi-am cam facut o idee cum il vreau, sper sa si iasa cum mi-l imaginez eu.. ideal ar fi sa il fac atunci cand vopsesc masina. Cu putin noroc as face si pasul asta.. si atunci ar mai ramane pernele Momentan, voi merge zilele astea sa schimb o planetara (cea actuala are joc cam mare), termostat (blocat pe inchis), si placute fata iar pe finalul saptamanii merg sa pun alta tija mai scurte la senzorul de xenon (cu ocazia asta scap de eroarea de lights failure ce o primesc de fiecare data cand pun contactul iar autolevelul va fi functional again. Sper sa activez si staging la cluster. Si cam aia e.1 point
-
Debut pentru balena la etapa de drag race -Arad. A fost interesant, o experienta noua care mi-a placut si la care voi mai participa cu siguranta in viitor. Inainte de event, mi-am propus sa scot un timp de 15 maxim. Primul run am scos 14.8 2.3 60ft, si 152 km/h viteza de iesire si ala a ramas si best-ul. Am incercat diferite tipuri de plecari, diferite presiuni in roti etc sa gasesc cel mai bun setup. Cel mai slab timp scos a fost 15.1 (am uitat sa dezactivez esp ) si constant mergeam 14.9. Per total sunt multumit. La kilele masinii timpul este unu bun zic eu.. inafara de tub de bas nu am dat nimic jos. Anvelopele mi le-a dat un prieten. Niste federal 205 50 16 cam moarte. Dar si-au facut treaba ok.1 point
-
Mai facem un update la jurnalul masinii. Incet incet ne apropiem de pragul de 300k km. In ultima luna am scos masina la niste drumuri mai lungi. Am facut o plimbare si la cluj, masina s-a comportat foarte bine. Pot sa zic ca am abuzat de ea pe drum incolo si mi-a aratat ce poate. Mai pot sa zic ca se simte o diferenta mare cu noul soft. Faptul ca masina trage de 232 cp pe o plaja mult mai mare de turatii face diferenta. Si asta datorita axei de sdi. A meritat investitia. Pe serpentine, in ciuda anvelopelor inguste (205 / 60 / 16) masina a stat foarte bine pe drum. Am scos un consum de 7.1 l/100 km la un mers destul de "sportiv". Pe drum inapoi in schimb, aproape de casa, pompa tanden a hotarat sa isi dea duhul. Dar si asa am ajuns ok acasa doar ca, cu mers la consum (4.1l/100 km, dupa ce a cedat pompa ). Asa ca am luat o pompa Bosch de pe modele 2.0 tdi 8v. E plug & play si mai buna decat cele de pe 1.9 (LUK). A fost putin chin sa o schimb dar am reusit. Luna ce vine, urmeaza sa imi pun furtune siliconice, si sa pregatesc masina pentru prima participare la drag racing. O sa anulez debimetru de aer, el fiind problema pentru care puterea masinii pe grafic dyno nu mai urca liniar intre 3000 - 3500 turatii. In realitate nu se simte diferenta doar pe ceasul de boost observam ca imi scade putin boostul la turele alea. Deci mafless. Sunt intr-o dilema cu anvelopele pe fata. Pentru drag, vreau sa pun altceva deoarece cu cele actuale (dunlop winter sport) imi rupe aderenta destul de grav.. si voi pierde enorm la plecari. Ideal ar fi semislicks pe 225 / 50 / 16. Problema e ca nu se gasesc pe dimensiunea asta. Asa ca ori iau 2 anvelope noi 225 / 50 / 16 pe fata de vara, ori 2 semislick-uri pe 205 / 50... Nush care m-ar ajuta mai mult... Daca aveti sfaturi, le astept. P.s BBS-urile le-am vandut. Urmeaza la anu, ori ceva concav, ori ceva jante de Bentley / Lambo1 point
-
In asteptare dupa chiulasa... Nu mai am rabdare sa o vad gata! Astazi am primit o veste la care ma asteptam.. Ax came e cam mort.. Cu ocazia asta, probabil ca voi trece la ax came de SDI. Deschide mai mult supapele fata de cel al masinii, deci mai furam si de acolo cativa caluti. E o cheltuiala in plus, dar ma asteptam la ea. Cateva poze de la vopsit Meanwhile, imi ocup timpul (dupa lucru) lucrand cu niste prieteni la masinile lor.. Una din ele pot sa zic ca e off-topic Este vorba de un Tico, care a primit motor de honda 1.6, putere undeva la 130-140 cp. Mai e de finalizat instalatia la el si il vom porni. Iar al doilea proiect, este vorba de un Golf 4 care a trecut de la 1.6 la 2.8 VR6 24v. A fost multa munca, nervi, mai ales ca am facut totul in fata garajului, fara elevatoare si fite de genu. Dar si satisfactia de la final a meritat Iar cireasa de pe tort, masina unui alt prieten cu care am avut ocazia sa ma plimb zilele astea. Un Golf 2, 2.8 VR6 12V cu Turbo upgrade realizat recent. Putere undeva la 400-450 cp. Pe 1000 de kg +/-.. Speechless masina1 point
-
gtigabi ai dreptate masina e proiectata sa reziste la unele abuzuri. Si tu esti "proiectat" de catre mama natura sa rezisti la unele abuzuri fizice, de exemplu poti alerga 2 km in echipament sport la 20 oC, dar poti alerga aceeasi distanta si in hanorac, bocanci si cu un rucsac de 60 kg in spate, la -30 sau +40 oC. Esti "proiectat" sa rezisti in ambele conditii. Totusi ai avea performante mai bune si ai trai mai mult daca ai alerga doar in conditia ideala, echipament sportiv la 20 oC. Dar daca esti nevoit cateodata sa alergi la -30 oC, ideal ar fi sa iti usureze cineva putin sarcina si sa iti dea jos macar rucsacul acela greu din spate. Ma repet, ai rezista si cu el in spate, dar nu ti mai usor sa fugi la peleu gol? Mai ales ca in acel rucsac ai doar lucruri care nu iti folosesc la nimic. Hanoracul trebuie sa-l tii pe tine, ca e frig (dezaburire luneta, ventilate, incalzire scaun pe treapta 1-2) dar de rucsacul acela chiar nu ai nevoie. Altfel nu mai stiu cum sa explic. Sa luam exemplu FRANA. Este proiectata sa te poti baza pe ea in orice moment, e una din cele mai importante sisteme la o masina (alaturi de directie). Deci dupa logica unora daca neamtul a pus acolo o pedala de frana si niste discuri ventilate, inseamna ca poti sa te apesi in pedala oricat, ea e proiectata sa reziste. Coborati super-sportiv Transfagarasanul, cu o medie de 100 km/h, si va garantez ca in cativa km ramaneti total fara frane. Surpriza, de ce? Pentru ca ati abuzat de ea, nu ati exploatat-o rational. @msanyix: la diesel nu e nevoie sa aprinzi farurile inainte de a da la automat, timpul de 8 secunde sau mai mult cat tii pe bujii, pompa de motorina plus consumatorii care de regula raman cuplati de cu seara, cum ar fi radioul si ventilatia, trag destul curent din bateria amortita inainte de a actiona demarorul. Si sincer eu n-as avea curajul sa aprind farurile inainte de a porni motorul nici macar la un benzinar. Dar aste e, desigur, doar parerea mea.1 point
-
mai baieti dar nu va zice NIMENI sa stati 30 minute pana plecati... la temperaturi joase, motorul e bocna/sloi/ghetar... orice ulei, orice furtun, orice componenta e rece, si tu daca pornesti si pleci de pe loc ca si cum ar fi cald, il uzezi prematur iar bateria la fel, sufera un soc atunci cand este pornit motorul... lasa putin sa incarce alternatorul curentul ce s-a pierdut la frig si prin pornire... nu porni faruri si consumatori cand motorul e abea pornit si sta la relanti. Abea dupa ce pleci de pe loc porneste faruri etc.... mai vad vecini care pornesc masina, si aprind faruri, chiar si proiectoare, si apoi se apuca de ras gheata de pe geamuri... cine tine la masina lui urmeaza cativa pasi simpli iarna.. - pornesti motorul cu ambreiajul calcat (sa decuplezi cutia, ca motorul sa nu invarta si uleiul de acolo) sa nu omori electromotorul - NU te apuca sa pornesti ventilatoare, faruri, casetofon etc.. (la ce sa pornesti ventilatorul ? apa din motor e bocna... boxele din usi sunt inghetate... huruie si se crapa membrana) - asteapta sa scada turatia de la auto-soc, dureaza 2-3 minute, sau cat timp cureti geamurile... - curata zapada si gheata de la faruri si stopuri, sa te vada si altii in trafic cand semnalizezi, franezi etc.. ca nu esti singur pe drum - pornesti pozitia si incepi sa te misti, ca apoi sa pornesti si faza scurta (fara proiectoare de ceata sau lampi de ceata) deranjezi alti soferi cu lampile tale de ceata aprinse prin oras... lampa de ceata se aprinde pe autostrada, sa te vada de departe alti soferi in conditii de vizibilitate minima. - NU porni ventilatoarele la viteza maxima sau medie... prima treapta e suficienta ca geamurile sa se dezabureasca (gheata ai curatat-o anterior) plus ca mai exista riscul ca parbrizul congelat sa se crape la contactul cu aer cald... (au fost si exista cazuri) mai exista si alti pasi optionali care tin de intretinerea masinii: - curata mereu stergatoarele de gheata/zapada, curata si din zona lor (sa nu omori motorasele) - curata cat poti de des zapada/gheata stransa pe covorase.. nu lasa apa sa ramana prea mult in masina la picioare... putrezeste materialul in timp - curata apa si zapada din jurul ghederelor... pentru a preveni inghetarea si ruperea sau deteriorarea lor, cel mai bine e sa-i aplici un tratament cu glicerina boraxata sau alte produse din comert... cui nu-i pasa de masina, poate sa ignore tot ce am scris mai sus... si sa mearga pe principiul "da-o naibii de masina, ca e facuta sa mearga" asa cum fac unii colegi de aici de pe forum :D1 point
-
T-roc este un polo ridicat...mi s-a parut cheap in interior...exteriorul chiar a lasat o impresie placuta pentru un VW Ca SUV pentru cei ce vor si off road dar si calitate ok, recomand noul G class mai ales in culoarea emerald green, dar are un alt pret fata de ce s-a discutat pe aici Se va putea face TD cu G500 incepand din Martie si la noi din ce am inteles, pentru cei interesati0 points
-
Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.0 points
-
-1 points
-
poti sa il setezi pe interval fix sau variabil , senzorul masoara doar nivelul nu masoara nici o calitate a uleiului-1 points
-
Eu gasisem niste cifre un pic mai mari pentru T-Roc (4234mm lungime si 2604mm ampatament), dar oricum, tot p'acolo. Azi m'am uitat la Ateca, la locul din spatele soferului, cu acesta reglat pentru mine (1.78m inaltime) si se sta mai mult decat decent pe bancheta, ca spatiu la genunchi, tare's curios cum ar fi in Kodiak (o sa revin cu o poza)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00