Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.02.2018 în toate secţiunile

  1. O optiune f buna G-ul. Cred ca sunt multi in dilema de a cumpara un Tiguan full sau sa dea avansul pt un G class... Dc se fac multi km atunci Bentayga este o alegere buna, acum este si cu motor diesel.
    13 points
  2. Asteptam comparativele. Daca 4.0 V8 biturbo de pe G bate 1.0 TSI-ul de pe Karoq, stiu ce sa aleg. Dar totusi sa nu ne grabim, imediat vin la dealeri si Urus de la Lambo şi Cullinan de la RR. Astea se bat cu Kodiaq, ca sunt mai lungi.
    7 points
  3. Nu mai investi nimic. Cauta un break pt urmatorii 4-5 ani. Felicitari pentru bebe, sa fie sanatosi si ea/el si mamica si tu sa te bucuri de amandoi!
    3 points
  4. Va salut. De cateva luni sunt in posesia unui Golf 5 GTI. Masina am cautat-o pe net ceva timp si am gasit exact ce cautam pana la urma. VW Golf 5 Gti, an 2005, cumparata de la primul proprietar din Germania. Km 190.000, carte service si toate facturile aferente pana la momentul cumpararii. Atasez cateva poze cu masina.
    2 points
  5. Sa nu uitam ca dealerii fac si “export”, comanda de exemplu pentru dealeri din Germania, unitățile trec granița apoi pleacă spre de, deci câteva unități au si acest “drum” , care la modele in care oricum e “afectată cota”, mai schimba puțin perioadele...
    2 points
  6. Bucuria romanului,sa aiba ce sa anuleze cu ciocanul. Parca si vad cum apare topic nou ''Anulare filtru ...''
    2 points
  7. @Johnny Bravo incarca la 16A deci 3,6KW Incarcarea dureaza 2 ore. Faceam referire doar la faptul ca am o statie dedicata la doar cateva sute de metrii de casa. @75NORDa, pentru mersul de oras este mai mult decat am nevoie. Am ajuns sa pornesc motorul termic just for fun. Asta ca sa-l aud cum "zornaie" sa nu cumva sa uit cum se aude intr-o masina clasica Spre fericirea mea nu am nevoie sa merg pe centura sau prin zone cu trafic extrem. Dar am ajuns de cateva ori la iesirile din Bucuresti gen Baneasa , Kika mers prin oras cu trafic mediu/heavy. Oricum si chiar daca ar fi sa zicem ca pierd toti electronii pe drum pana la destinatie, intra termicul si imi vad linistit de drum. Acesta a fost si motivul pentru care am tinut neaparat sa iau acest GTE. Am pus de un upgare de la Passat B7 la B8 , mi-am facut damblaua cu motorul electric dar o pot folosi si ca orice masina clasica cu care ajung oriunde fara niciun stres.
    2 points
  8. T-roc este un polo ridicat...mi s-a parut cheap in interior...exteriorul chiar a lasat o impresie placuta pentru un VW Ca SUV pentru cei ce vor si off road dar si calitate ok, recomand noul G class mai ales in culoarea emerald green, dar are un alt pret fata de ce s-a discutat pe aici Se va putea face TD cu G500 incepand din Martie si la noi din ce am inteles, pentru cei interesati
    2 points
  9. Dupa cum probabil stiti Golf ul a plecat de la mine acum ceva timp, asa ca era nevoie de o alta masina, mai noua, mai puternica si care sa se incadreze in bugetul propus. Gandul meu era direct la Golf 6 GTI, dar au intervenit ceva schimbari in buget, dar si in mintea mea, practic Leon ul era un Golf mai low-cost. Am testat si cateva masini, printe care FR-ul TDI cu DSG, un Opel Astra din 2013 tot diesel si Leon- asta. La GTI nici nu mai avea rost sa ma uit, ca era mai scump cu minim jumatate din pretul Leon-lui peste la dotari cat de cat echivalente. Dupa ce am testat si dieselul, era de la samsar, mi a zis sa i dau sa vad ce poate, desi motorul era rece. Aripile fata nu prea se aliniau cu usile, am zis pa din start. La masina in cauza am ajuns pur si simplu cautand prin anunturile de pe site urile de vanzari auto. Dupa o discutie telefonica cu proprietarul, m am dus sa vad masina. Dupa ce am verificat o ochiometric si am zis ca, cam asta e masina mea. Avea istoric cu toate schimburile de ulei facute regulat in reteaua Seat, fara elemente revopsite, doar urme se pietricele pe capota, stare tehnica ok pentru anii ei, discurile si placutele cat de cat recent schimbate. Dupa cateva zile de tatonari si negocieri, m am pricopsit cu ea pe cap. Este vorba de un Seat Leon FR facelift din 2010, motor 2.0 TSI 155 kw, cutie manuala, cu urmatoarele dotari: faruri bixenon adaptive - stopuri led „boomerangs” - proiectoare - kit exterior FR - jante 18” de pe Leon Cupra - trapa - senzori parcare fata-spate - asistent la plecarea in rampa - interior piele neagra cu insertii FR - 4 geamuri electrice pe impuls - oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - oglinda interioara electrocromata - volan multifunctional - RNS 315 + bluetooth - sistem audio Bose - privacy glass - clima pe doua zone - incalzire in scaune - senzori lumina, ploaie si presiune roti - coming si leaving home - pilot automat Momentan sunt in procesul de inmatriculare. Nu stiu de ce nu a avut pedalele de aluminiu, le am cumparat eu si deja au fost montate. Ca si defecte, bara fata in coltul dreapta putin zariata, jantele au nevoie de revopsire, nu arata rau, dar sunt eu maniac si as schimba anvelopele, care desi sunt bune ca si profil/dot, sunt niste chinezarii. Mai vedem pe parcurs ce va mai fi.
    1 point
  10. Salutare! Dupa mai bine de 3 luni de la achizitionarea masinii, mi-a gasit timp sa postez pe forum. Am urmarit aceasta rubrica "Masina mea" si nu am vazut postata combinatia descrisa in randurile de mai jos. Cautarile au inceput in urma cu mai bine de 1 an, pe forumuri, parerile prietenilor, tot felul de recenzii si articole din reviste/site-uri de specialitate. Fiind foarte multumit de fostul Renault Megane 1 1.9 dci avut de nou in familie, cautarile s-au concentrat pe grupul Renault. Din pacate, pe cat de mult m-a atras exteriorul noului Megane, pe atat de mult am fost respins de interior, de calitatea materialelor la interior, spatiu, motorizari, etc, etc. Asadar, nefiind un mare fan al masinilor Japoneze, Coreeene, aria cautarilor s-a concentrat pe grupul VAG. Cerinte mari, buget limitat + 1 Dacie veche de care vroiam sa scap = 1 Skoda Octavia 1.6 TDI DSG . Ca si echipare am ales varianta Style, se incadra cel mai bine cerintelor mele ( farurile LED au constituit elementul definitoriu ). Nu enumar toate dotarile, sunt standard, am ales o masina deja configurata in echiparea Style, o masina de pe stoc. - Blocuri optice spate TOP LED - Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS - Jante aliaj usor Ilias 16' - Radio-MP3-player Bolero, MIB2 - Kessy - Senzori parcare spate - Smartlink Trecerea este destul de mare fata de vechiul Megane, am sa enumar cateva aspecte atat pozitive cat si negative pe care le-am observat in cei aproape 8000 km : Plusuri: - cutia DSG merita toti banii, in combinatie cu motorul de 1.6 tdi creste semnificativ calitatea oricarui drum ( o sa vad pe viitor din punct de vedere al fiabilitatii) - farurire LED sunt o incantare pe timp de noapte, mai ales pe drumurile din afara orasului unde se poate merge si cu faza lunga - motorul este surprinzator de silentios si elastic pentru un diesel - spatiul este excelent pentru o masina din aceasta clasa - consumul : 7-9 l / 100 km in Bucuresti la ore de varf, ~5 l / 100 km in afara orasului - incalzirea din scaune este geniala dimineata Minusuri - suspensia este groaznica, se simte orice denivelare - scaunele sunt putin cam tari dupa gustul meu, chiar daca nu sunt scaune sport - pe autostrada se simte vantul lateral, am citit acest aspect pe forum, m-am gandit ca poate unii sunt prea sensibili; nu este un capat de tara, dar ma asteptam sa fie mai stabila atunci cand intampina un vant lateral, spre exemplu, in Megane nu simteam nimic In mare, cam acestea sunt primele impresii
    1 point
  11. Să înceapă următorul update : AID CLUSTER . Acum aștept răspunsul colegului @F l o r i n ca sa vad dacă se poate face montajul și codarea în Sâmbăta ce urmează .
    1 point
  12. Foarte bun pretul, similar cu echiparea din fabrica. Tip de utilizare: pe individual iti pui setarile de normal si astfel ai 2 clickuri pe buton ca sa treci in sport si inca 2 click ca sa ajungi inapoi in normal (altfel trebuie sa dai 4 clickuri si sa iei ochii de pe drum) Normal ca nu trebuie DCC pt DMS, doar ca optiunea de Comfort cred ca e doar pt DCC. Oricum nu conteaza foarte mult, ai facut o treaba buna.
    1 point
  13. Pai termenul era 4 luni, conform contract. Dupa 4 luni nu iti vine. Ce faci? Banuiesc ca la inceput au fost chestii ca vine luna viitoare apoi cealalta. E momentul in care nici macar nu mai incepi sa cauti, ca o iei de la capat cu inca 4 luni conform contract. El sa fie sanatos, si daca a avut ibiza in timpul acesta, tot a fost ok.
    1 point
  14. Sunt tot felul de oameni si de nevoi, si fiecare isi cantareste alegerile asa cum considera. Nu as intra prea mult in discutia asta. Ma incadrez cam pe unde zice @andrei0241. Am ales ce ne-a placut mie si sotiei, si nu ne-a presat nicio nevoie sa o avem urgent, si uite ca astepti chiar si asa mult. Si apropo skoda produce kodiaq si karok in aceeasi fabrica cu Ateca si au avut aceleasi termene de livrare fiind afectati de aceleasi probleme(care or fi fost ele)
    1 point
  15. Gasesti si de la Vicont niste prosoape ok, sau branduite pro detailing, chiar e unul 90x60 de la ei, eu ma inteleg bine cu el. si eu sunt convins ca nu iese perfect curata cu spuma. anumite zone se spala bine, dar totul se concentreaza in zona pragurilor, iar traffic filmul daca e indepartat, atunci clar concentratia de soda e prea mare si ataca atat lacul cat si elementele cromate. Dar noi, cei fara curte, ce facem? e destul de greu sa te duci cu galetile dupa tine mereu la self wash, plus ca risti sa-ti iei bataie daca stai peste 20 minute...
    1 point
  16. mie cel mai mult dintre toate imi place Tiguan Allspace , e expus unul in mall pe nuanta de albastru deschis si mereu il privesc cu placere mie imi place mai mult decat Kodiaq in alt loc este expus , tot albastru , un Grandland X , dar mi se pare tot mai mic de fiecare data cand il vad ( e mic in comapratie cu cat de mare se crede ) odata am crezut ca l-au scos de acolo dar era un copil in fata lui si cand s-a aplecat mi-am dat seama ca e tot acolo la mica distanta sunt expuse vreo cinci Mercedes dar evident ca toata lumea se inghesuie sa vada Opel T-roc-ul e explus in alt mall , galben mustar ... cu bordul ...galben - mustar , mic de tot la interior dar asa se si vrea , mic , deci e ok = a se vedea reclama cu berbecutul ala mic si simpatic , care sta in fata masinii
    1 point
  17. Sunt silent follower de la inceputul jurnalului Felicitari pentru "bricolaje" si retro-fituri. De acesta ultimul, si eu sunt mega curios cat de "plug&play" este, sau necesita si alte modificari. Voi aprecia detalii pe topic sau via PM daca nu doresti sa poluezi topicul.
    1 point
  18. Va salut dl excalade am facut regenerarea din coding 2 bagat parola aia sii a mers cu ea avea undeva la 38% incarcare dupa ce am mers cu ea a ajuns la 1,6% particle filter load coefficient. Am facut poza la grupurile care ati cerut mai sus dupa toata procedura.in grupul 74 senzorul lambda este undeva la valoarea de 7,57 este ok?
    1 point
  19. Incearca la cei care fac turbine ca sigur este o solutie sa o faci hibrida, eventual se schimba partea de admisie sa fie ok.
    1 point
  20. @zorro79 frumos retrofit. As spune ca e vorba de o greseala si ti-a facut codarea pentru masina cu DCC, mai ales ca si in poza pe care ai pus-o initial modul Comfort lipseste. Totusi, poti sa dai mai multe detalii despre el? Ai facut totul oficial, garantia e afectata? Ai cumparat piesele de la VW? (inteleg ca manopera ai facut-o la ei). Butonul pentru ASR Off e inclus in pachet sau l-ai comandat si pe ala? Estimarea de 200 EUR s-a pastrat? Este una dintre optiunile pe care am ratat-o si imi pare rau, o sa intreb daca se baga si romanii la asa ceva. Multumesc.
    1 point
  21. Cu VCDS-ul, fa o setare de baza la senzor - Sensor 1/2 for Brake Pressure
    1 point
  22. Nu o sa ai nici o problema daca folosesti QD inainte de a aplica ceara, mai ales daca sunt aceeasi firma. Probleme apar in cazuri din asta daca aplici sealant-uri foarte pretentioase (gen ceramice). Cu ceara carnauba nu ai astfel de probleme. Quick detailerele au fost create initial pentru a curata masina intre spalari, mai ales in zonele cu apa putina. In general contin niste polimeri derivati din silicon, care ajuta la lubrifiere si stralucire, si apa. Cerurile contin destul de multi solventi care inlatura (sau cel putin dizolva) ce ramane din QD. Chiar si o ceara carnauba contine ceva polimeri derivati din silicon, asa ca nu sunt foarte departe ca si baza a compozitiei chimice, ceara si qd-ul. Atentie la folosirea IPA - alcool izopropilic - in exces! Cu timpul duce la slabirea lacului. @skodafan30: ca sa verifici daca masina este contaminata, dupa spalare, iei o punga de plastic subtire, o pui pe mana si treci peste diferite zone ale masinii. O sa simti mai bine orice depuneri de pe vopsea. Pentru deconaminare iti recomand argila in detrimentul scrub pad-urilor, care sunt agresive. O argila fina este cea mai sigura pentru lac.
    1 point
  23. Andrei, era frumos sa fie asa... atentie ca am avut oameni care au venit cu unii senzori cumparati de pe Ali... si erau pocnitori. Din 4 bucati, abia am gasit 2 functionali. Senzorii erau fara niciun marcaj pe ei, etc. Erau copiile copiilor.... Deci, atentie si la ce cumparati de pe Ali.... - cel mai mic pret, poate garanta achizitia unui produs de slaba calitate.
    1 point
  24. Cel mai bun consum scos pe electric 5,1km/KWh. Drum prin oras seara - light trafic. Deci un 4.3 este ok pe timp de zi cu heavy trafic. Deci cu un "plin" undeva la 42-43km. Ma declar multumit. Cu incarcarea m-am rezolvat de acum incolo , statia de 22KW este la 3min de mers pe jos de mine.
    1 point
  25. Salut, Azi jucaria a primit un mic upgrade: Este vorba de volanul de g7r ce a inlocuit vechiul volan r-line. Daca va intrebati de martori : bec ars pe dreapta, lichid de parbriz, si check engine(senzor de evacuare ce trebuie eliminat din cauza dpf-off-ului, dar nu am avut timp sa ma intorc la TDI Performance). Initial l-am montat pe cel cu accente piano black, dar am realizat ca nu se potriveste foarte bine(cel putin nu inca).
    1 point
  26. Scout are in plus fata de Style: elem.prot.sasiu 233,24€, DMS si Offroad 69,02€, bare long.argintii 128,52€, alcantara 1345,89€ (am considerat pretul de piele de la Style), jante 19" 481,95€, pedalier sport 76,16€, sunset 129,71€ - Total 2.464,49€ Scout are in minus fata de Style: ac cu 3 zone 229,67€, parasolare mec. 146,37€, scaune fata electrice si cu memorie 906,78€, portbagaj electric 531,93€ - Total 1.814,75€ @yanq, sunt lipsuri de 1800€ la Scout fata de Style dar pentru 1.780,24€ cat este diferenta intre Scout si Style (in configurator) primesti optiuni interesante de 2.464,49€ (facand o scadere, plusul ar fi de vreo 650€ in favoarea lui Scout). Sper sa nu fi gresit, correct me if i'm wrong.
    1 point
  27. Atunci Felicitari Florin!! Si rezolva cu bara pana la venirea bebelușului, ca dupa ce vine o sa-ti dea el lista cu cheltuieli... Asta daca nu te mai pune sa schimbi si masina sa iei una mai spatioasa, sa-si puna el/ea in portbagaj ce jucarii are chef. Ce o sa vrei tu sau doamna nu prea o sa mai conteze, asa ca misca-te repede.
    1 point
  28. E făcut planul de cheltuieli dar pentru venirea bebelușului Practic ar mai trebui încă un plan de cheltuieli
    1 point
  29. In primul rand, multe thumbs-up pentru colegul @Xadrian pentru un comparativ cat se poate de complet si bine documentat. Folosind ca baza postarea lui deoarece exact aceleasi pareri 100% mi le-au lasat si mie modelele respective, daca mi se permite, mai adaug si cateva in plus testate de mine sau care m-au interesat in ultima vreme. 1) In clasa Sub-Compact SUV-uri: - VW T-ROC, masina echilibrata, dimensiuni de Karoq/ Ateca, mult mai pretabila pentru mersul in oras si mai putin ca SUV in adevaratul sens al cuvantului Pro: dotari multiple (asemanatoare/identice cu Karoq), design exterior (subiectiv), greutate mica in combinatie cu motor 2.0 TSI DSG7 4Motion, adica fun-to-drive Contra: calitatea interiorului extrem de slaba (mult sub Golf, pe care este bazat - comparabila cu Polo), PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, unde se apropie chiar si de 40.000,-euro si discount aproape inexistent fiind model proaspat lansat - Mazda CX-3, invelis superb cu inima sub-dimensionata Pro: design interior superb, exterior frumos, finisaje demne de premium, pret corect pentru varianta Revolution - adica Top Contra: motorizare benzina aspirata ce lasa senzatia de lent, modul de configurare forteaza la anumite dotari care, altfel, probabil nu ar fi dorite, sistem multimedia slabut si fara conectivitate CarPlay/Android, garda la sol mai mica decat a competitorilor - Toyota C-HR, ideala pentru oras Pro: Hybrid - consum redus in oras, dimensiuni ideale pentru oras, design interior-exterior frumos, materiale preponderent calitative, fiabilitate Contra: spatiu interior restrans, motorizare slabuta pentru extern, avand doar 122 cp dintr-un 1.8l, pret maricel pentru Hybrid - Renault Kadjar Pro: pret + reduceri avantajoase, calitate decenta pentru price-range, intretinere ieftina Contra: lipsa 4x4 sau cutie automata (in functie de motorizare), dotari relativ putine - Nissan Qashqai Pro: raport calitate-pret ok, motorizari decente pentru oras, spatiu interior decent, pret comparabil cu Kadjar, dar cu oferta dotarilor mai generoasa Contra: design interior putin dubios, se simte reducerea de costuri (normala de altfel price-range-ul Qashqai-ului), 1.1) In clasa Premium Sub-Compact: - Audi Q3, dinamica, calitativa, dar trecuta de prima tinerete Pro: dinamica exceptionala - neutra - echilibrata, discount-uri mari pentru final de generatie pentru cei ce vor un Audi, interior calitativ (in fata doar cu putin peste Tiguan, dar in spate diferenta enorma!), dimensiuni interioare ok Contra: tehnologie interior invechita, lipsa multor Assist-uri , design interior discutabil (subiectiv), pret de Audi - BMW X1, dinamica in sacrificiul confortului Pro: dinamica sportiva, noul design interior dragut si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior restrans, pret mare, intretinere scumpa - Range Rover Evoque, calitativa, dar, la fel precum Audi, trecuta de prima tinerete Pro: design interior-exterior superb, calitativ, tren de rulare capabil Off-Road, motorizari echilibrate, pret moderat Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, spatiu interior extrem de mic, vizibilitate proasta, cea mai scumpa intretinere - Volvo XC40, superba, calitativa, combinatia ideala intre toate Pro: design interior-exterior high-tech, calitate/materiale peste competitori, motorizari mici, dar potente, tehnologie la superlativ, dinamica orientata catre Confort, dimensiuni ideale pentru oras Contra: spatiu interior restrans, intretinere doar cu putin sub Range Rover, pret maricel, durata de asteptare mare - Mercedes-Benz GLA / Infiniti QX30, aceeasi masina in esenta, de la butoane, la dotari etc. Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate Contra: multimedia invechita, anumite dotari ramase intentionat in urma (vezi senzori parcare cu display separat pe plafon), anumite scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), pret peste medie, intretinere scumpa 2) In clasa Compact SUV, in plus fata de cele expuse anterior aici pe topic - Ford Kuga Pro: design exterior, motorizari ok, dotari diverse Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, lucru accentuat pe ST-Line, calitatea interiorului slaba, design interior cel putin ciudat, amplasament multimedia complet dubios, pret mare in varianta de dotari/motorizare superioara - Peugeot 3008 Pro: design superb interior-exterior, finisaje calitative, multitudine de dotari, greutate redusa datorata folosirii aluminiului, spatiu interior decent Contra: lipsa 4x4, lipsa unui motor potent pe benzina, fiabilitate (ramane de vazut daca sparge trend-ul de pana acum), pret maricel - Mitsubishi Eclipse Cross Pro: design frontal si interior, finisaje preponderent calitative, multitudinea de dotari, sistemul Super-AWD, fiabilitate Contra: lipsa diversitatii motorizarilor, design lateral si spate, pret maricel fiind model nou si CUM sa folosesti denumirea de Eclipse pe un SUV?! (Glumesc ) - Renault Koleos 2, comparabila cu Kodiaq Pro: spatiu generos, salt calitativ enorm fata de generatia precedenta, se vrea a fi high-tech la pret decent, motor diesel bun, varianta Initiale Paris sfideaza gama premium, design interesant, service-uri la tot pasul, intretinere ieftina, platforma capabila Nissan Contra: design foarte "like it or hate it", tableta din bord slaba calitativ (vara, in soare, s-a stins si nu a mai raspuns la comenzi), motoare pe benzina slabe, fiabilitate slabuta - Nissan X-Trail, imbinare intre Qashqai si Koleos Pro: spatiu, platforma, intretinere Contra: calitate slabuta a interiorului, design ciudatel la exterior si, la fel ca la Qashqai, cel putin dubios la interior 2.2) In clasa Compact SUV Premium: - Audi Q5, imbinare a trasaturilor ideale Pro: design interior superb, conectivitate si multimedia geniale, materiale de calitate, spatiu interior bun, dinamica ce imbina foarte bine sportivitatea precum si confortul Contra: nu exceleaza in absolut la nimic, dar este, totusi, bunicica la toate, dimensiuni maricele pentru oras - BMW X3, noutate si evolutie serioasa fata de precedenta generatie Pro: dinamica sportiva, noul design interior superb si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior mai restrans decat al competitorilor, intretinere scumpa - Jaguar F-Pace Pro: dinamica de masina Sport si platforma de Range Rover, ce o ajuta si in Off-Road Contra: suspensia cea mai rigida din clasa = confort departe de SUV (aici tine de alegerea fiecaruia, cat si de ce se pretentii ai de la un SUV), calitate din ce in ce mai slaba pornind din fata catre spate, portbagaj sub competitori, intretinerea cea mai scumpa, dimensiuni mari - Mercedes-Benz GLC Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate, exista si o varianta Coupe cu mare + la design , varianta Hybrid Contra: scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), ceva ruliu in viraje, motorizarile de pornire sub-dimensionate pentru greutatea masinii, vizibilitate proasta in cazul Coupe-ului, greutate foarte mare in cazul Hybrid-ului - Volvo XC60, superba, de departe supriza si castigatoarea categoriei (in opinia personala) Pro: de departe cel mai calitativ / premium interior, multitudine de dotari si configuratii posibile, multimedia high-tech, motoare cu cilindree mica, dar potente, design genial, varianta Hybrid de performanta (la un pret considerabil mai mic decat al unui AMG) Contra: intretinere prohibitiva si numar mai mic de service-uri, discount-uri inexistente, greutate mare in cazul Hybrid-ului Imi cer scuze pentru lungimea postului, dar sper sa fie de o minima utilitate macar pentru cativa .
    1 point
  30. Am revenit cu valorile solicitate. Scuzati claritatea dar le-am facut mai mici ptr a putea sa le uploadez.
    1 point
  31. Atasez din manual de unde se poate schimba meniul.
    1 point
  32. Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.
    1 point
  33. Pentru Rusia intervalul de schimb dat de producator e de 7500 km ,nu imi pare ca suntem mai evoluati .In plus avem si combustibil de la ei
    1 point
  34. Nu schimbați prea repede uleiul? Eu îl schimb la 15000-20000 sau o dată pe an. Sunt nou posesor de VW dar am un Logan diesel și nu cred că Dacia e mai fiabilă decât VW-ul. De fiecare dată schimb și toate filtrele și cred că și asta contează mult.
    1 point
  35. Eu nu as face ever, ever o modificare neautorizata la masina cat timp este in garantie. Realizezi ca la orice problema de motor, vei primit un frumos "nu e de la noi, este de la Nea Ion Tuneaza" si vei plati si constatarea. Si daca ai strambat din nas la 150 lei degresarea, sa vezi cat face vreo turbina sau alte mecanisme OEM. Mai stai si tu 2 ani, mai faci 50k km, schimbi uleiul din DSG si apoi mai vezi ce si cum. Pana atunci o sa se lase motorul mai bine si poate nu mai vrei sa faci nicio schimbare. Tine cont ca tu ai si Haldex si sigur hartile din motor au ceva adaptari in acest sens. Te mai trezesti si cu probleme la pompele de acolo. Daca ai asa chef de blaneala, mai bine dai un ban si mergi pe circuit o data pe luna si te mai racoresti pe masini special preparate pentru asta. Sau, mai bine, te rogi de vreun pilot sa te lase sa ii fii copilot la vreo cursa de raliu pe macadam si iti scoate covrigaritul si tuningul din cap cat ai zice "Opreste .. ca lesin".
    1 point
  36. Aici vb despre o2, dar vad ca nu este un topic pentru O3, asadar rog un moderator sa deschida sau sa mute discutia daca exista. Octavia 3 are scaunele incalzite alimentate de centrala electrica, deci este nevoie de o alta centrala electrica, climatronicul cu butoane, scaunele cu incalzire sau pernele de incalzire de montat in scaunele actuale, cablajele de la scaune, cablajul din interiorul masinii. Atentie, modulele de pe O3 , la schimbarea lor de pe o masina pe alta, intra in CP, aceasta se poate scoate la reprezentanta.
    1 point
  37. Pentru cei carora le vine greu sa editeze eeprom-uri, exista un programel Dash Dump Edit, in care doar bifezi ce te intereseaza. Noutatea consta in "needles sweep". Functioneaza si la Golf 4, Skoda, Seat, atata timp cat au cluster immo 2/3. DashDumpEdit_v2.5.rar
    1 point
  38. Ma aflu intr-o situatie similara, reprezentanta VW Sibiu mi-a confirmat schimburile la 30k Km sau la 2 ani , si inspectia la1an sau 30k. Masina a avut reviziile de 30k , 60k, 90k in Germania, acum am 105k km, si reprezentanta de aici mi-a zis ca nu trebuie sa schimb nimic pana la 120k si ca intervalele de service sunt cele mentionate deja mai sus. Cand am cumparat masina de la VW din Germania dealerul mi-a spus ca uleiul se schimba la 30k si distributia la 210k. (reprezentanta din Romania mi-a confirmat distributia la 210k dar ei recomanda schimbul la180k) Personal o sa merg in continuare asa, la 30k/2ani schimburile , la 30k/1an inspectia. (in computerul de bord apar aceste 2 intervale, mentionate in Km ramasi si numar de zile) O alta informatie a fost ca lichidul de frana se schimba dupa primii 3ani, apoi din 2 in 2 ani. ________________________ Asta cu combustibilul prost de la noi e undeva intre mit si SF, parerea mea e ca se exagereaza. Nu vreau sa ofensez pe nimeni dar cand iti cumperi masina SH (poate cu peste 200k km) si apoi iti pui problema de uzura prematura de la combustibil , ulei si filtre, si mai vrei sa te tina inca 10 ani ... e cam asa... impodobim bradul de anul trecut chiar daca e uscat. Si eu cumpar SH, dar dau bani mai multi la achizitie in speranta ca o sa am liniste o vreme comparand cu achizitia uneia cu un rulaj mai mare. In final cred ca tot acolo ajungi cu cheltuiala, ca o iei mai scumpa si nu bagi bani in ea sau ca o iei mai forjata si bagi bani in ea. Pace!
    1 point
  39. 1 point
  40. Pentru ca vara nu dorm... Greu cu cercetarea, dar proiectul continua.
    1 point
  41. 1.8 TSI in oraș fara 12% sa nici nu te gandesti. Asta cu AC pornit. Am Passat 1.4 TSI DSG7 2016 si in oraș da consum la carte 6.3% mie i mi ia 8-9% vara acum cu AC oprit ia 7,5% ca este ok afara Adk 15 grade si nu necesita AC S su alți consumatori! Atenție k orice consumator consuma! Iar cine zice ca, cu AC consuma cu un litru mai mult, se Înșeală! Consuma cel putin cu 2% mai mult.Mentionez ca eu sunt din București si folosesc masina 95% numai in București.
    1 point
  42. Salut @terrabyt Da pot sa fac sniffing pe can si sa salvez log-uri. Mi-am facut un can sniffer cu un arduino nano si un shield de can, iar ca si software am gasit un tool open source in care vezi toate informatiile de care ai nevoie: Iar pentru setup-ul din casa, am luat un can gateway la care am conectat pe convenience can "butoanele de pe volan" iar pe infotainment can device-ul meu fake telematics: Totul functioneaza ok si pot lucra pe cluster. Acum in baza log-urilor din masina de pe infotainment can am reusit sa afisez meniul meu Test Menu. Problema este ca nu persista. Daca intru in meniu dispare, dupa care apare din nou in lista. Banuiesc ca este o problema cu intervalul de timp la care eu trimit request-urile catre cluster. Problema este ca VW foloseste un protocol proprietar numit VW Transport Protocol 2.0 prin care trimit pe can mesaje mai mari de 8 bytes. Din ce am vazut eu pana acum protocolul acesta este cumva master-slave. De exemplu asa afiseaza meniul Navigation in lista: Pe id-ul 682 trimite rns-ul mesaje catre cluster. Pe 683 raspunde cluster-ul 682 A0 04 59 FF 32 FF 683 A1 04 8A FF 32 FF 682 10 00 4D 00 FF 683 B1 683 20 20 01 11 00 11 00 11 683 21 00 11 00 0A 00 0D 00 683 12 11 00 682 B3 682 11 01 12 683 B2 683 13 21 00 04 00 6E 00 5B 682 B4 682 12 01 23 683 B3 683 14 21 00 03 00 2D 00 14 682 B5 682 23 02 70 4D 12 4E 61 76 682 14 69 67 61 74 69 6F 6E 683 B5 683 15 23 10 00 00 Tu ai ceva informatii despre cum functioneaza protocolul minunat? Ceva documentatie am gasit pe net dar nu este destul de clara...
    1 point
  43. Hello, Sa mai stergem putin praful de pe topic: Simulatorul de butoane volan este functional si pot controla instrument cluster-ul foarte usor dupa cum se vede si in video. Martorii de bord aprinsi sunt controlati tot pe CAN la fel si turometrul care sta la 800rpm. Still work in progress
    1 point
  44. Salutare, A trecut ceva timp de cand nu am mai postat aici dar am revenit cu un update : Am trecut la teste pe masina. Initial voiam sa ma conectez pe infotainment CAN in locul modulului bluetooth, dar intre timp am instalat un astfel de modul si a trebuit sa caut alta solutie. Am scos 2 fire de CAN din mufa RNS-ului pe care le-am tras in torpedou sa pot conecta device-ul meu in paralel pe infotainment CAN folosind ID-ul modulului TELEMATICS. In acest fel nu se pierd nici meniurile Audio, Navigation, Phone. Am reusit sa adaug un menu entry pe instrument cluster-ul din masina. Initial a fost numit Test Menu, dupa care l-am redenumit mai sugestiv MFD plus+. Urmatorul pas este sa afisez ceva in pagina MFD Plus+(de ex. engine rpm sau oil temp.). P.S. Daca vreun coleg cu experianta in programare microcontrollere vrea sa participe feel free to p.m. me.
    1 point
  45. Stati asa ca dupa ce am citit sfaturile voastre, am coborat sa fac CTC-ul . Deci..vaii...ce mizerie e optiunea asta , acum am realizat. Eu am avut pe comutatorul pus pe R, doar ca nu observam nimic. Acum mi-am dat seama de ce: deci are o pozitie prestabilita si ori coboara putin, ori doar se da in dreapta foarte putin ( in functie de cum ai reglat oglinda) - oricum, nefolositor zic eu, ma asteptam sa se lasa mai mult. Dar am vazut ca daca s-a pus in pozitia respectiva, cand iesi din reverse, nu se duce in pozitia initiala (asa cum mi s-ar parea mie normal..), ci ramane acolo. Doar daca pui oglinzile pe "0", atunci isi revine la pozitia initiala. La fel, daca o scoti din reverse, o pui Drive, nu se intampla nimic cum spuneam, si cand revii in reverse, ea e tot acolo. Briz-briz-urile de pe haion nu le dau jos, va dati seama (in configurator nu exista optiunea de remove, dar cred ca in realitate se putea daca ceream). Ca sa fiu un pic arogant - le las pentru nelamuriti, sa se dumireasca referitor la ce s-a intamplat - dupa ce ii depasesc Da, o sa fac niste drumuri prin afara, doar ca nu stiu daca zilele astea - Duminica plec din tara cu 307-le, asa ca trebuie sa mai astepte pana ma intorc. Surata rosie - da, stiam ca mai sunt, si PBN a livrat una rosie unei doamne acum vreo 2 luni, diesel. Nu imi place insa cum ii vine culoarea, nu e rosul ala caramiziu din reclame / prezentari - ala arata ok. Am uitat sa spun ca imi place la nebunie volanul si directa. Si inca in plus pentru ca e progresiva, e foarte misto. Nu am timp sa ma bag prin meniuri/setari, de-abia mi-am facut sa conectez telefonul la sistem si sa fac un scan la posturile de radio, dar nu l-am customizat Cica de cand am alimentat - la OMV Pipera, imediat ce am iesit de la PBN - as avea 13l consum mediu pana acum.
    1 point
  46. Orice Beco-Led da eroare datorita consumului scazut, sub valoarea pe care o verifica calculatorul masinii, respectiv sub 21W cat este necesar pentru becul de DRL. http://bec-led-auto.blogspot.ro/p/p21w-ba15s.html?m=1 cele de 30W, 720 lumeni CREE ar fi cele mai bune si durabile in timp datorita Led-urilor CREE (fabricate in USA si nu in CHINA ca majoritatea Led-urilor), sunt Plug&Play, se aprind, functioneaza perfect, dar dau eroare in bord. Pentru a rezolva problema de eroare bec ars in bord, iei 2 rezistente de 25W de pe http://www.led24.ro/cumpara/rezistenta-25w-6871522
    1 point
  47. Nimeni nu asteapta pentru pretul din 2017 si o revizie, a si zis ca nu a gasit nimic NOU la aceeasi bani care sa'i indeplineasca toate necesitatile. Pentru cineva care cumpara masina noua sa o tina multi ani, e important sa pui pe ea cam tot ce'ti doresti si atunci s'ar putea sa vezi ca nu ai prea multe optiuni. Similar cu posibilitatile de configurare la Ateca ar mai fi doar Tiguan si Q3/Q5, insa pana si VW sare cu 3-4k peste pretul Atecai, de Audi nu mai zic
    0 points
  48. In conditiile actuale, in care livrarile dureaza atat de mult, nu inteleg de ce dealerii nu'si lanseaza propriile comenzi, pentru a avea si ceva pe stoc, sunt sigur ca acele modele le'ar vinde fara a acorda mari reduceri, Ateca pierde multi clienti datorita perioadei mari de asteptare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!