Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2018 în toate secţiunile

  1. In primul rand, multe thumbs-up pentru colegul @Xadrian pentru un comparativ cat se poate de complet si bine documentat. Folosind ca baza postarea lui deoarece exact aceleasi pareri 100% mi le-au lasat si mie modelele respective, daca mi se permite, mai adaug si cateva in plus testate de mine sau care m-au interesat in ultima vreme. 1) In clasa Sub-Compact SUV-uri: - VW T-ROC, masina echilibrata, dimensiuni de Karoq/ Ateca, mult mai pretabila pentru mersul in oras si mai putin ca SUV in adevaratul sens al cuvantului Pro: dotari multiple (asemanatoare/identice cu Karoq), design exterior (subiectiv), greutate mica in combinatie cu motor 2.0 TSI DSG7 4Motion, adica fun-to-drive Contra: calitatea interiorului extrem de slaba (mult sub Golf, pe care este bazat - comparabila cu Polo), PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, unde se apropie chiar si de 40.000,-euro si discount aproape inexistent fiind model proaspat lansat - Mazda CX-3, invelis superb cu inima sub-dimensionata Pro: design interior superb, exterior frumos, finisaje demne de premium, pret corect pentru varianta Revolution - adica Top Contra: motorizare benzina aspirata ce lasa senzatia de lent, modul de configurare forteaza la anumite dotari care, altfel, probabil nu ar fi dorite, sistem multimedia slabut si fara conectivitate CarPlay/Android, garda la sol mai mica decat a competitorilor - Toyota C-HR, ideala pentru oras Pro: Hybrid - consum redus in oras, dimensiuni ideale pentru oras, design interior-exterior frumos, materiale preponderent calitative, fiabilitate Contra: spatiu interior restrans, motorizare slabuta pentru extern, avand doar 122 cp dintr-un 1.8l, pret maricel pentru Hybrid - Renault Kadjar Pro: pret + reduceri avantajoase, calitate decenta pentru price-range, intretinere ieftina Contra: lipsa 4x4 sau cutie automata (in functie de motorizare), dotari relativ putine - Nissan Qashqai Pro: raport calitate-pret ok, motorizari decente pentru oras, spatiu interior decent, pret comparabil cu Kadjar, dar cu oferta dotarilor mai generoasa Contra: design interior putin dubios, se simte reducerea de costuri (normala de altfel price-range-ul Qashqai-ului), 1.1) In clasa Premium Sub-Compact: - Audi Q3, dinamica, calitativa, dar trecuta de prima tinerete Pro: dinamica exceptionala - neutra - echilibrata, discount-uri mari pentru final de generatie pentru cei ce vor un Audi, interior calitativ (in fata doar cu putin peste Tiguan, dar in spate diferenta enorma!), dimensiuni interioare ok Contra: tehnologie interior invechita, lipsa multor Assist-uri , design interior discutabil (subiectiv), pret de Audi - BMW X1, dinamica in sacrificiul confortului Pro: dinamica sportiva, noul design interior dragut si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior restrans, pret mare, intretinere scumpa - Range Rover Evoque, calitativa, dar, la fel precum Audi, trecuta de prima tinerete Pro: design interior-exterior superb, calitativ, tren de rulare capabil Off-Road, motorizari echilibrate, pret moderat Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, spatiu interior extrem de mic, vizibilitate proasta, cea mai scumpa intretinere - Volvo XC40, superba, calitativa, combinatia ideala intre toate Pro: design interior-exterior high-tech, calitate/materiale peste competitori, motorizari mici, dar potente, tehnologie la superlativ, dinamica orientata catre Confort, dimensiuni ideale pentru oras Contra: spatiu interior restrans, intretinere doar cu putin sub Range Rover, pret maricel, durata de asteptare mare - Mercedes-Benz GLA / Infiniti QX30, aceeasi masina in esenta, de la butoane, la dotari etc. Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate Contra: multimedia invechita, anumite dotari ramase intentionat in urma (vezi senzori parcare cu display separat pe plafon), anumite scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), pret peste medie, intretinere scumpa 2) In clasa Compact SUV, in plus fata de cele expuse anterior aici pe topic - Ford Kuga Pro: design exterior, motorizari ok, dotari diverse Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, lucru accentuat pe ST-Line, calitatea interiorului slaba, design interior cel putin ciudat, amplasament multimedia complet dubios, pret mare in varianta de dotari/motorizare superioara - Peugeot 3008 Pro: design superb interior-exterior, finisaje calitative, multitudine de dotari, greutate redusa datorata folosirii aluminiului, spatiu interior decent Contra: lipsa 4x4, lipsa unui motor potent pe benzina, fiabilitate (ramane de vazut daca sparge trend-ul de pana acum), pret maricel - Mitsubishi Eclipse Cross Pro: design frontal si interior, finisaje preponderent calitative, multitudinea de dotari, sistemul Super-AWD, fiabilitate Contra: lipsa diversitatii motorizarilor, design lateral si spate, pret maricel fiind model nou si CUM sa folosesti denumirea de Eclipse pe un SUV?! (Glumesc ) - Renault Koleos 2, comparabila cu Kodiaq Pro: spatiu generos, salt calitativ enorm fata de generatia precedenta, se vrea a fi high-tech la pret decent, motor diesel bun, varianta Initiale Paris sfideaza gama premium, design interesant, service-uri la tot pasul, intretinere ieftina, platforma capabila Nissan Contra: design foarte "like it or hate it", tableta din bord slaba calitativ (vara, in soare, s-a stins si nu a mai raspuns la comenzi), motoare pe benzina slabe, fiabilitate slabuta - Nissan X-Trail, imbinare intre Qashqai si Koleos Pro: spatiu, platforma, intretinere Contra: calitate slabuta a interiorului, design ciudatel la exterior si, la fel ca la Qashqai, cel putin dubios la interior 2.2) In clasa Compact SUV Premium: - Audi Q5, imbinare a trasaturilor ideale Pro: design interior superb, conectivitate si multimedia geniale, materiale de calitate, spatiu interior bun, dinamica ce imbina foarte bine sportivitatea precum si confortul Contra: nu exceleaza in absolut la nimic, dar este, totusi, bunicica la toate, dimensiuni maricele pentru oras - BMW X3, noutate si evolutie serioasa fata de precedenta generatie Pro: dinamica sportiva, noul design interior superb si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior mai restrans decat al competitorilor, intretinere scumpa - Jaguar F-Pace Pro: dinamica de masina Sport si platforma de Range Rover, ce o ajuta si in Off-Road Contra: suspensia cea mai rigida din clasa = confort departe de SUV (aici tine de alegerea fiecaruia, cat si de ce se pretentii ai de la un SUV), calitate din ce in ce mai slaba pornind din fata catre spate, portbagaj sub competitori, intretinerea cea mai scumpa, dimensiuni mari - Mercedes-Benz GLC Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate, exista si o varianta Coupe cu mare + la design , varianta Hybrid Contra: scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), ceva ruliu in viraje, motorizarile de pornire sub-dimensionate pentru greutatea masinii, vizibilitate proasta in cazul Coupe-ului, greutate foarte mare in cazul Hybrid-ului - Volvo XC60, superba, de departe supriza si castigatoarea categoriei (in opinia personala) Pro: de departe cel mai calitativ / premium interior, multitudine de dotari si configuratii posibile, multimedia high-tech, motoare cu cilindree mica, dar potente, design genial, varianta Hybrid de performanta (la un pret considerabil mai mic decat al unui AMG) Contra: intretinere prohibitiva si numar mai mic de service-uri, discount-uri inexistente, greutate mare in cazul Hybrid-ului Imi cer scuze pentru lungimea postului, dar sper sa fie de o minima utilitate macar pentru cativa .
    10 points
  2. Să înceapă următorul update : AID CLUSTER . Acum aștept răspunsul colegului @F l o r i n ca sa vad dacă se poate face montajul și codarea în Sâmbăta ce urmează .
    5 points
  3. Salutare, Am primit si eu in sfarsit masina pe 5 februarie, dupa o perioada de asteptare record(cred) de 11 luni. Cam tarziu scriu acest topic, dar ce sa ii faci, greu cu timpul. Nici km inca nu am apucat sa fac prea multi, cred ca in jur de 300. Deocamdata aproape toate de bine. Sunt foarte incantat de cum se comporta, suspensia e foarte ok, deocamdata evaluata cu rotile de iarna 225/55R17 cu presiune de confort de 2.2. Cutia DSG6(DQ250) se comporta excelent, mai frumos decat DSG7(DSG200) pe care o stiam de la varianta FWD. Farurile sunt o incantare pe timp de noapte, cu toate ca mi se pare ca bat un pic cam sus. Insonorizarea mi se pare excelenta, in sfarsit am liniste in masina. La capitolul asta pentru mine e o diferenta destul de mare venind de pe Ibiza diesel PD, care ma termina cu galagia. La partea de minusuri, as mentiona faptul ca aduna mizerie pe interiorul portierei spate in dreptul rotii. Stiu ca e o problema mai veche despre care s-a mai plans lumea pe forumuri, si unii spuneau ca ar fi rezolvata. Totusi nu e chiar rezolvata, insa mai bine decat pozele pe care le-am mai vazut pe subiect. Alt minus la capitolul presuri optionale(pachetul protect), care mi se par cam rigide si nu au margine aproape deloc, iar tavita portbagaj e cam cu 5cm mai scurta pe adancime decat mi-am imaginat ca o sa fie. Nu as recomanda optiunea asta, nu merita banii. Sunt solutii aftermarket mai bune. Pun cateva poze, facute de catre dealer
    3 points
  4. Salut, Azi jucaria a primit un mic upgrade: Este vorba de volanul de g7r ce a inlocuit vechiul volan r-line. Daca va intrebati de martori : bec ars pe dreapta, lichid de parbriz, si check engine(senzor de evacuare ce trebuie eliminat din cauza dpf-off-ului, dar nu am avut timp sa ma intorc la TDI Performance). Initial l-am montat pe cel cu accente piano black, dar am realizat ca nu se potriveste foarte bine(cel putin nu inca).
    3 points
  5. E interesant cum a inceput acest topic si unde a ajuns :(. Eu ma bucur ca am rezistat si nu am citit nimic din acest topic pana cand am decis ce SUV sa-mi cumpar si am dat comanda. Apoi am citit totul de pe acest topic. Imi place ca deciziile sa le iau fara a fi influentat de versus-uri ale diverselor caractere de oameni. Va spun din start ca sunt fan benzina (plus vestile negre care tot apar cu privire la diesel), astfel toate masinile testate si analizate de mine au avut ca tinta motor pe benzina , cutie automata si 4x4 (cred ca daca tot iei ceva cocotat si vrei sa-l numesti SUV, trebuie sa aiba 4x4, altfel un break cu garda mai inalta e o alegere mai inteleapta). Subiectul acesta de SUV compact, dupa ce am vazut toate parerile plasate aici timp de aproape 1,5 ani, observ ca are un punct comun care duce la alegerea unui model pentru o anumita persoana: compromisul pe care fiecare doreste sa-l faca. Pentru ca in aceasta clasa de SUV-uri compacte nu exista unul perfect, fiecare avand compromisuri. Comanda am lansat-o acum 3 saptamani, pentru un VW Tiguan 2.0 TSI HL 180CP 4Motion, acceptand compromisul acestui model. Pentru mine acest compromis a fost pretul, desi am reusit sa depasesc doar cu in jur de 800 de euro bugetul maxim propus de achizitie. Pentru a compensa pentru toate informatiile oferite de voi, mai jos voi face o lista cu lucrurile pro si contra (din propria experienta) a modelelor SUV luate in considerare pentru achizitie: - VW Tiguan, preferatul meu Pro: masina corecta la condus , cu materiale destul de bune la interior, o gama variata de motorizari si optiuni disponibile, foarte customizabila, spatiu interior generos, prezenta gadgeturilor (active info display , ACC, sisteme de siguranta etc.) il fac un SUV compact destul de modern, DCC-ul un must pentru mine, modificarea modurilor in care raspunde masina foarte variata (confort, offroad, snow etc. - nu le-am testat pe toate insa cred ca macar un 10% ajuta la ceva) Contra: PRETUL si designul monoton (mie imi place foarte mult, insa nu sunt putini cei care au o alta parere) -Skoda Kodiaq, o masina foarte lunga pentru cineva care cauta un SUV compact, insa foarte utila pentru o familie mare Pro: foarte mult spatiu interior, in afara de active info display toate celelalte gadgeturi de la Tiguan sunt prezente si aici, simply clever, DCC (n-am condus fara dar cred ca este nevoie de el pentru aceste dimensiuni), motorizari (cel putin benzina) la fel ca la Tiguan Contra: dimensiunile (lungimea mai ales) pt oras, din ce am inteles motorul testat de mine nu se simte la fel de potent ca pe Tiguan (2.0TSI 180 4x4 cu DCC – aici am reusit sa testez motorul pe care l-am comandat pe Tiguan pt. ca pt TD gasesti doar diesel), anumite parti ale interiorului mi s-au parut low cost (manerele usilor in principal) -Kia Sportage, daca as fi avut un buget sub 30K euro clar ar fi fost prima alegere Pro: volanul gtline, schimbatorul, scaunele fata + bancheta, pretul, motorul 1.6 T-GDI, se conduce destul de bine insa sub Tiguan, CX-5, Karoq si Ateca, garantia 7 ani Contra: lipsa ACC, prea multe butoane, emisii noxe destul de ridicate , anumite gadget-uri lipsa fata de restul competitorilor -Mazda CX-5, un design deosebit atat la interior, cat mai ales la exterior Pro: Se conduce foarte bine, mai bine decat Ateca si Tiguan (totul se schimba daca pe Tiguan si Ateca se adauga DCC), desgnul interior si exterior, HUD-ul proiectat pe parbriz Contra: garda joasa, capabilitati nule in afara drumului asfaltat (mentionat de catre agentul de vanzari), lipsa influentarii tractiunii integrale de catre sofer in vreun fel, sistem multimedia cu putine feature-uri fata de competitori, foarte putin customizabila, motoare pe benzina neatractive si din trecut (cuplu mic si cc mare) -Seat Ateca, cate putin din toate Pro: modul in care sta pe sosea, asemanator cu Tiguan, discounturile cele mai mari din grupul VAG, aceleasi tehnologii ca la Tiguan, DCC Contra: materiale slabe calitativ la interior, sub Kodiaq, masina se simte mai low-cost mai ales pe locurile din spate, durata mare de asteptare pentru achizitie -Subaru Forester, un adevarat offroader, daca as sta intr-un loc izolat ar fi fost prima mea optiune Pro: capabilitatile offroad, spatiul interior, X mode Contra: motor benzina slab (in afara de XT care e cu adevarat puternic insa mult prea scump), foarte putin customizabila, atmosfera invechita atat la interior cat si la exterior, ruliu puternic in curbe, chiar simti ca manevrezi o masina mare -Honda CR-V, foarte incapatoare, o sufragerie pe roti (fara TD) Pro: spatiul interior foarte mult si confortabil, preturi bune pentru ce ofera ca dotari Contra: motor benzina slab (198Nm de asta nici nu am mai dorit TD, deja incercasem unul de 198 Nm pe Forester de care am fost dezamagit), dimensiuni greu de manevrat in oras, sistem 4x4 light -Skoda Karoq, daca avea motorul 2.0TSI cu 4x4 si DCC era o optiune puternica pentru mine Pro: placuta la condus, interior de calitate si foarte atractiv, sub Tiguan totusi, vine cu aproape toate tehnologiile de pe Tiguan, mai incapatoare decat Ateca (sau cel putin asta este senzatia), design masculin la exterior, dotarile skoda simply clever foarte folositoare, scunele spate Varioflex (eu nu le-as pune, insa sunt sigur ca exista clienti care ar adauga optiunea cu ochii inchisi) Contra: lipsa motoarelor pe benzina cu 4x4, a DCC si al active info display (pentru moment din ce am inteles), un pret maricel fata de ce se astepta pentru model (este foarte aproape de Kodiaq), ruliu mai pronuntat decat la Ateca, Tiguan sau Mazda CX-5, insa se conduce mai bine decat Kodiaq sau Sportage. -Toyota RAV-4, mie mi-a dat senzatia de barca (fara TD) Pro: varianta hibrida daca doresti sa mergi mai mult in oras, spatiul generos interior, calitatea Toyota Contra: motoarele pe benzina cu aceeasi problema ca la Mazda, Honda si Forester (cuplu mic), in cazul hybrid consum mai mare in afara orasului decat in oras (nu stiu cine isi ia SUV ca sa mearga mai mult in oras, dar daca exista cineva atunci e o masina de luat in seama), offroad slab (indicat clar de agentul de vanzari) , pachete clare de configurare fara customizari -Hyundai Tucson, dezamagitor , desi imi placea foarte mult designul exterior Pro: design exterior, sistemul multimedia mi s-a parut mai bun ca la Sportage, motorul 1.6 turbo benzina ( cred ca am fost foarte dezamagit de masina pentru ca nu mi-a placut nimic altceva) Contra: masina se simte grea la condus, mult plastic in interior, dimensiunile exterioare nu se regasesc si la interior, pret simtitor mai sus ca Sportage Cam astea sunt experientele mele cu SUV-urile compacte (am cochetat si cu Discovery Sport si GLC, insa preturile erau peste puteri pentru o varianta echipata ok). Pana la urma dupa cum am zis mai sus, compromisul cel mai mare acceptat de mine a fost pretul, insa daca Karoq avea in momentul cautarii 2.0 TSI 180 CP cu 4x4 si DCC , ar fi putut ca decizia sa fie alta.
    3 points
  6. E ok sa fie kitul complet, ca altfel mi-ar sta pe cap, iar de făcut o fac pentru mine... nu pentru cei din jur
    2 points
  7. @~LauR~, fa-l acum cat timp esti in Germania sa nu mai ai probleme cu postarea Foarte buna miscarea cu, cutia!
    2 points
  8. Revin cu update pentru Drive Mode La consum nu ma pot pronunta inca, dar pe eco mode se pare ca scade cu 0.3 - 0,4... ramane de vazut. Au aparut chestii noi prin bord Bineinteles ca toata munca mea cu VCDS s-a dus pe apa sambetei. L-am rugat pe tehnicianul de la VW sa rezolve macar codarea pt LED de la nr de înmatriculare.
    1 point
  9. Se poate face retrofit la virtual cockpit. Aici s-a facut la fostul meu golf 7R fabricatie 07.2015, inclusiv schimbat navigatie pe Discovery si volan.
    1 point
  10. Va mai povestesc despre un feature interesant pe care nu stiam ca il are Ateca. AirCare Clima, care chipurile foloseste un senzor de calitate a aerului impreuna cu nu stiu ce filtru, pentru a mentine calitatea aerului la interior. Am observat ca activeaza recircularea atunci cand se sta in coloana si detecteaza ca intra noxe de afara. As zice ca isi face treaba bine. Eu mai ales iarna in drum spre serviciu, eram nevoit foarte des sa activez recircularea. Am mai scapat de o grija
    1 point
  11. Vezi ca ai un link deasupra postului tau.
    1 point
  12. @grpnu am aprobare,dar încerc sa apelez la FSN. @Liviu_sbn eu am zis sa luam golf break sau Passat, dar doamna a zis ca nu, ca sunt mari etc și ca ne v-om descurca și cu un hatch. Sunt tare curios cum, ca am o groaza de exemple în care se pleacă cu "casa" în deplasare.
    1 point
  13. Scout are in plus fata de Style: elem.prot.sasiu 233,24€, DMS si Offroad 69,02€, bare long.argintii 128,52€, alcantara 1345,89€ (am considerat pretul de piele de la Style), jante 19" 481,95€, pedalier sport 76,16€, sunset 129,71€ - Total 2.464,49€ Scout are in minus fata de Style: ac cu 3 zone 229,67€, parasolare mec. 146,37€, scaune fata electrice si cu memorie 906,78€, portbagaj electric 531,93€ - Total 1.814,75€ @yanq, sunt lipsuri de 1800€ la Scout fata de Style dar pentru 1.780,24€ cat este diferenta intre Scout si Style (in configurator) primesti optiuni interesante de 2.464,49€ (facand o scadere, plusul ar fi de vreo 650€ in favoarea lui Scout). Sper sa nu fi gresit, correct me if i'm wrong.
    1 point
  14. 1 point
  15. Auzi la el "abia astept" Tradus pentru restul inseamna a nu a primit inca "aprobare", pentru ca nu a prezentat planul de cheltuieli!
    1 point
  16. @75NOR, intr-adevar este altceva. La exterior, cele doua elemente de pe bara fata si spate ii schimba mult aspectul. Sa nu mai zic de interiorul cu Alcantara si insertii imitatie lemn. Parca as mai fi asteptat un pic la comanda dar toate astea salta si pretul.
    1 point
  17. @Liviu_sbn pe principiul asta nu mai schimbam nimic la masini in afara de cauciucuri, filtre si ulei @florinpbv e mai frumos kit-ul de R/R-Line dar si mai greu de gasit. Bara fata de R-Line e 99% cea stoc si ar trebui gasita cea de R pe fata si cea de R-Line pe spate( difuzor cu evacuari laterale) ca sa fie ce trebuie. Plus praguri si eleron sa fie completa vizual. Bari de GTI/D gasesti ceva mai usor si nici nu ai nevoie de praguri pentru ele, nu cele de R, deci s-ar putea sa iesi mai ieftin asa.
    1 point
  18. Jantele de 19 ar trebui sa fie Acamar. Sincer erau mai faine Sirius dar cred ca targetul e diferit. Sirius erau pentru eleganta si Acamar sunt potrivite pentru un design mai sport.
    1 point
  19. Eu zic ca o sa fie o diferenta vizibila si pentru cei din jur cu pachetul complet si va iesi in evidenta. De ce vrei rns510? Inteleg ca are hdd, gps si e calitativ fiind oem, insa daca nu folosesti gps-ul asa mult (sau ca majoritatea preferi waze-ul) nu merita banii, mai ales ca se fura foarte des. Mai bine ramai la rcd si folosesti banii pentru bara spate.
    1 point
  20. e f bun postul, asa ne mai informam si noi! As vrea sa completez ca BMW X1 a fost o dezamagire si ptr mine: rigid, neconfortabil si cu motor 2.0 diesel cu lag evident la acceleratie. Plus ca nu mi-au placut deloc scaunele, dupa 90 min de condus ma durea spatele (ciudat este ca la Logan nu mi se intampla acest lucru).
    1 point
  21. Pentru cei din jurul tau nu se va observa nicio diferenta, singura diferenta va fi in minus in portofelul tau si faptul ca tu stii ca e schimbata. Succes la retrofit, sa iasa bine!
    1 point
  22. 1 point
  23. Mie tot asta imi place cel mai mult
    1 point
  24. Schimba senzorul, cumpara numai ce ti-am recomandat
    1 point
  25. E normal sa simti smucituri la cuplare ?
    1 point
  26. e bun mecanicul tau . are dreptate, nu are nici o problema masina. aceste masini au un management al motorului bine gandit si cand are consum mare electric ori isi face regenerare DPFul sau bateria este ceva mai slaba, tureaza singura motorul pana ce bateria intra in parametrii normali de functionare. Drumuri bune.
    1 point
  27. Daca nu va apare nimic in bord si nici nu ati intampinat probleme dar totusi apar erori la diagnoza (folosind VCDS sau OBDEleven) pe 02-Auto Trans, este de la modul "Aggressive Mode" prin care acestea comunica cu masina. Pe VCDS se poate dezactiva (default este ON), pe OBDEleven nu.
    1 point
  28. Ca o sinteza de la cehi: - Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26) - Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26) - Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26) - Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26) - New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36) - New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48) - New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36) Avand in vedere ca din 06.2018 GPF devine obligatoriu, probabil noile motorizari vor intra pe Superb inainte de facelift, care ii preconizat undeva prin 2019.
    1 point
  29. Waze daca ai Android, altfel sa ai grija cand virezi sa nu cazi de pe vreun pod #AppleMapsGate...
    1 point
  30. Da... las si eu parerea mea aici: Intentionez achizitia unei masini pentru drumuri mai chinuite, azi am studiat de aproape si condus noul Karoq. Foarte faina echiparea style, un plus de eleganta pentru tapiteria bej, insa nu mi-ar fi rusine nici cu echiparea sport (Scaunele sport sunt mult mai comode, volanul sport si el ofera un grip ok) Am vazut ca s-a comparat cu Kodiaq (deloc gresita comparatia) - materialele sunt la fel ca in toata gama Skoda, pare foarte ok finisata masina. Atentie la detalii, chiar putin mai multa decat la Kodiaq sau Octavia. Rotitza de comanda a luminilor din stanga volanului cu ornamente cromate, la fel si comenzile de geamuri de pe usa soferului, cu ceva crom pe ele. pe scurt, am avut senzatia ca e putin mai finisata chiar decat Octavia mea cumparata acum 2 luni. Portbagajul ofera acces facil desi nu este imens, cred ca o familie care nu-si cara toata casa in concediu ar fi multumita. Spatiul din spate lipseste, mai ales la picioare daca in fata sunt oameni mai "solizi". Masina e mica in exterior, dar in interior - cel putin in fata, ofera o atmosfera aerisita. Plafonul panoramic pe toata lungimea masinii mi-a placut, a fost un plus ! Am condus 2.0 tdi 150cp DSG7 - probabil e cutia noua cu ambreiaje umede --- COMPLET DEZAMAGIT. Raspunde la comenzi, e prompt insa nu-ti ofera nici o senzatie. M-am simtit aproape ca intr-un benzinar aspirat. N-am simtit nici cuplul, nici acceleratia, desi am pus-o pe sport si direct kick down. Cutia e foarte smooth, zici ca a fost gandita sa transporte oua... Comparat cu Octavia mea 2.0 tdi dsg6, diferenta e de la cer la pamant. Octavia e mult mai violenta in acceleratie, si iti da senzatia ca ai mai mult de 150cp sub capota. cuplul il simt din plin si acceleratia se simte foarte bine la orice viteza. IN SCHIMB.... Am condus tot azi si 1.5 TSI DSG, mi-a placut maxim. Stiu, sunt owner de diesel, dar motorul ala mi-a placut enorm. Mi s-a parut exact ce trebuie pentru Karoq. Jucaus, nervos, violent daca trebuie, extrem de elastic, practic te lasa sa-ti explorezi toate starile. Ca sportivitate, mi s-a parut mult peste 2.0 tdi, aproape la fel de nervos, violent si responsiv ca dieselul meu, insa cu posibilitate de exploatare intr-o plaja de turatie diferita. mi-a fost prezentat un consum real urban de 12%.. cred ca e consumul adevarat. (fata de diesel care consuma 10%.. In rest, masina raspunde foarte bine la comenzi, suspensia isi face treaba foarte bine, am gasit niste zone mai accidentate, pe care le-a gestionat foarte bine. destul de placuta la condus, micuta, agila. Spor la cumparaturi
    1 point
  31. Salut ! Sunt un " fericit " posesor al unei Skoda Octavia 3, 2.0 TDI 150 cp, cutie automata DSG 6 trepte, cod motor CKFC . Am masina din luna 05.2013 , si am avut garantie pana in 05.2017 , fiindca am luat-o cu garantie 4 ani. Tin sa precizez ca nu sunt neaparat dezamagit de motorul masinii sau de cutie, nu am avut probleme cu ele, DAR doresc sa va enumar CATEVA interventii facute pe garantie la service-ul autorizat Brady : 1. Pompa de apa schimbata la 30.000 km - garantie 2. Contact schimbat ( invarteam de cheie sa opresc motorul, si el era tot pornit ) 3. Ambele calculatoare ale geamurilor electrice au fost inlocuite ( si pe usa stanga si pe cea dreapta ) 4. Manerele interioare de plastic de pe interiorul usilor au fost inlocuite de doua ori...pur si simplu se desprind din suportul lor. 5. Maneta de la schimbatorul de viteze DSG a fost inlocuita fiindca a sarit crom-ul de pe ea foarte rapid. 6. Mecanismul de la bancheta din spate de care tragi pentru a rabata bancheta a fost inlocuit pe garantie pentru ca dupa 10-20 rabatari, s-a stricat ) 7. Bolero schimbat, fiindca aparusera pixeli morti . 8. Plafonul textil a fost inlocuit, fiindca incepea sa se desprinda spre fata, in zona unde se imbina parbrizul cu plafonul de tabla al masinii 9. Am simtit miros urat de la roata dreapta spate, de cateva ori...nu tot timpul. S-a reparat frana de mana, era o problema cu cablul si uneori infrana roata. 10. Probleme pornire cam 2-3 ori o data la 1 luna....dau la cheie si masina moare instantaneu. Am filmat ca de fiecare data cand mergeam la service nu aparea nicio eroare in calculator, si nici nu facea figura. Am aratat filmuletul la service, si au gasit solutia sa CURETE electromotorul. Dupa cateva verificari in service, si vreo 4-5 reveniri fiindca or fi zis ca daca mai am 1-2 luni si iese din garantie o sa scape de mine, s-au gandit ca trebuie schimbata volant, si au schimbat-o. Acum e ok 11. Mergeam corespunzator prin Bucuresti si a pocnit furtunul de la rezervorul de antigel.....S-a rezolvat cu platforma si reparatie pe banii Brady ( GARANTIE ) Probleme care momentan nu sunt rezolvate 1. Ornament bricheta decolorat total, nu fumez, nu se fumeaza in masina, nu spal masina in interior cu nicio solutie chimica ( nu se poate inlocui pe garantie ) " O SCHIMBI PE BANII TAI " 2. Ornamentele nichelate de la geamuri pe exterior sunt decolorate foarte tare, cel putin la usile din spate ( am intrebat la service si mi s-a spus ca e de la solutiile chimice cu care spal masina, dar eu nu folosesc solutii care contin soda, folosesc doar sampon Meguiar's si culmea.,...doar ornamentele de la usile spate sunt decolorate, cele de pe fata NU ...probabil ca pe fata folosesc o solutie si pe spate alta ) NU EXISTA REZOLVARE 3. Torpedoul troncane mai ales in sezonul rece, cred ca din cauza mizeriei de plastic din care este facut amortizorul lui. Am avut aceasta problema si la Octavia 2 din 2005, 1.9 TDi 105 cp DSG. NU EXISTA REZOLVARE 4. Geamurile fata stanga si dreapta....daca inchizi usa in timp ce geamul este intre-deschis, sau deschis la jumatate, zici ca se sparge instantaneu, parca nu are niciun fel de burete sau ceva pe interior. Simti cum se tranteste geamul de tabla . Se aude groaznic. ---- NU EXISTA REZOLVARE, se pare ca asa face la toate masinile dupa spusele celor de la service. Concluzii : Masina nu ma dezamageste in totalitate, se comporta exceptional in trafic, dar mai ales la drum lung. Ruleaza foarte lin, este o masina ok pentru familie. - Recomandarea este sa nu cumparati niciodata masina noua exact cum apare, ci sa mai asteptati 1-2 ani si sa luati facelift-ul sau ceva de genul, fiindca o sa fiti pe post de cobai, iar masinile scoase ulterior vor fi mult mai reusite, mai optimizate, si toate micile defecte aparute sigur vor fi remediate.
    1 point
  32. Eu am cu a mea 282.000 km și nu da semne de oboseala. Poate doar volant ar trebui schimbată, da’ momentan e totul foarte bine.
    1 point
  33. Esti sigur ca masina are 86000 km ? Cam multe piese defecte pentru km astia.
    1 point
  34. Eu nu as face ever, ever o modificare neautorizata la masina cat timp este in garantie. Realizezi ca la orice problema de motor, vei primit un frumos "nu e de la noi, este de la Nea Ion Tuneaza" si vei plati si constatarea. Si daca ai strambat din nas la 150 lei degresarea, sa vezi cat face vreo turbina sau alte mecanisme OEM. Mai stai si tu 2 ani, mai faci 50k km, schimbi uleiul din DSG si apoi mai vezi ce si cum. Pana atunci o sa se lase motorul mai bine si poate nu mai vrei sa faci nicio schimbare. Tine cont ca tu ai si Haldex si sigur hartile din motor au ceva adaptari in acest sens. Te mai trezesti si cu probleme la pompele de acolo. Daca ai asa chef de blaneala, mai bine dai un ban si mergi pe circuit o data pe luna si te mai racoresti pe masini special preparate pentru asta. Sau, mai bine, te rogi de vreun pilot sa te lase sa ii fii copilot la vreo cursa de raliu pe macadam si iti scoate covrigaritul si tuningul din cap cat ai zice "Opreste .. ca lesin".
    1 point
  35. Cand spui upgrade, te referi la o dorinta copilareasca de a mari puterea masinii pentru a castiga 0.31456789 secunde la sprintul de pe loc, dorinta care te va priva de garantia de 4 ani a unei masini si asa foarte puternice, in conditiile in care producatorul si in special importatorul sunt renumiti pentru nesimtirea cronica in relatia cu clientii, astfel incat orice modificare neautorizata la motor iti poate aduce costuri de mententanta uriase, costuri pe care le poti evita usor punand treptat bani deoparte pentru o masina sport adevarata, pe care o poti achizitiona dupa ce termini leasingul la Golf si il vinzi la un pret foarte bun ?
    1 point
  36. Consum Craiova - Lefkada si inapoi cu escala in Salonic.
    1 point
  37. T-roc este un polo ridicat...mi s-a parut cheap in interior...exteriorul chiar a lasat o impresie placuta pentru un VW Ca SUV pentru cei ce vor si off road dar si calitate ok, recomand noul G class mai ales in culoarea emerald green, dar are un alt pret fata de ce s-a discutat pe aici Se va putea face TD cu G500 incepand din Martie si la noi din ce am inteles, pentru cei interesati
    0 points
  38. In legatura cu motorul GDI de la Sportage, nu l-am condus pentru ca nu am fost interesat de motor. Nu cred ca s-ar potrivi pe un SUV. @lambda_dryver Nu sunt de acord cu afirmatia ca Seat Ateca si Karoq sunt la limita de SUV compact. Au toate dimensiunile pentru clasa SUV compacta si cel putin la spatiul interior sunt peste unele SUV-uri compacte ca Mazda CX-5 sau Ford Kuga, plus unele premium. (Mai mult Karoq e chiar peste Sportage si Tucson la spatiul interior, poate si Ateca, desi mie mi s-a parut putin mai mic decat Karoq, insa comparabil cu Sportage si Tucson ca spatiu) .
    0 points
  39. Are cineva idee de unde opresc avertizarea sonora a lichidului de parbriz cand se termina?
    0 points
  40. Din experienta mea personala, si sublinez personala, pentru ca nu vreau sa las impresia ca le stiu pe toate :), nu prea am vazut masini diesel cu dpf-on de la 200k in sus, iar pe cele care le-am vazut, nu prea erau "fericite", acum ma raportez la conditiile de drum din Romania, la drumurile scurte si dese si la faptul ca (cel putin in cazul regenerarii fortate) ajunge motorina in ulei, din cate stiu, ti se sugereaza inlocuirea uleiului dupa o regenerare fortata, iar masinile 2010 (nu stiu de ce) nu prea au martor de regenerare dpf, trebuie sa fi atent la consum,sunet ca altfel ii intrerupi regenerarea.
    -1 points
  41. Mie mi'au atras atentia Falken Azenis FK510 (am nevoie de 225/45 sau 235/45 R18). Am avut pana acum, din 2013 si pentru ~20k km (iarna am alte roti) Falken ZE 914 si am fost multumit de ele, nu mi s'au parut deloc slabe In testele de anul trecut ieseau printre primele, la mici diferente fata de marcile premium, fata de care sunt mai ieftine cu 30-50%
    -1 points
  42. Si mie mi-a placut Mazda CX5, cu mentiunea ca motorul D175 nu are 2 turbine (deci nu e biturbo). Nu am inteles de ce il numesc japonezii biturbo, cand practic nu este. Insa, masina e f manevrabila ptr un SUV, directie precisa, si se aseaza f bine la drum. Nu mi-a placut pozitia prea inalta la condus (dupa gustul meu) si nici cutia automata clasica, care, dupa parerea mea, taie din puterea motorului. Daca as merge pe CX5, as merge pe o cutie manuala. Insa, toata lumea trebuie sa fie constienta ca marele dezavantaj al Mazda in comparatie cu masinile Vag este tablaria: tabla e f subtire, vopseaua si lacul sunt f subtiri, motiv ptr care sar foarte repede. E un dezavantaj, intr-adevar.
    -1 points
  43. Pentru ca falfaie la viteze de autostrada. Eu am mers cu CX5 (modelul precedent) si, pe la 120 km/h, a inceput sa falfaie tabla de pe capota.
    -1 points
  44. Apropos de Sportage, ce parere ai de trenul de rulare? Nu ti se pare cam rigida masina, in comparatie cu Tiguan? Si ai uitat sa mentionezi o mica diferenta intre ele: Asiaticele nu au geamuri atermice, iar Tiguan, Skoda si Seat au.
    -1 points
  45. Am intrebat eu si Mazda nu are geamuri atermice. La fel si Honda, Hyundai si Kia . Te cam coci in ele in perioade in care posesorii de nemtoaice nu simt nevoia sa pornesca AC-ul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!