Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.02.2018 în toate secţiunile

  1. E interesant cum a inceput acest topic si unde a ajuns :(. Eu ma bucur ca am rezistat si nu am citit nimic din acest topic pana cand am decis ce SUV sa-mi cumpar si am dat comanda. Apoi am citit totul de pe acest topic. Imi place ca deciziile sa le iau fara a fi influentat de versus-uri ale diverselor caractere de oameni. Va spun din start ca sunt fan benzina (plus vestile negre care tot apar cu privire la diesel), astfel toate masinile testate si analizate de mine au avut ca tinta motor pe benzina , cutie automata si 4x4 (cred ca daca tot iei ceva cocotat si vrei sa-l numesti SUV, trebuie sa aiba 4x4, altfel un break cu garda mai inalta e o alegere mai inteleapta). Subiectul acesta de SUV compact, dupa ce am vazut toate parerile plasate aici timp de aproape 1,5 ani, observ ca are un punct comun care duce la alegerea unui model pentru o anumita persoana: compromisul pe care fiecare doreste sa-l faca. Pentru ca in aceasta clasa de SUV-uri compacte nu exista unul perfect, fiecare avand compromisuri. Comanda am lansat-o acum 3 saptamani, pentru un VW Tiguan 2.0 TSI HL 180CP 4Motion, acceptand compromisul acestui model. Pentru mine acest compromis a fost pretul, desi am reusit sa depasesc doar cu in jur de 800 de euro bugetul maxim propus de achizitie. Pentru a compensa pentru toate informatiile oferite de voi, mai jos voi face o lista cu lucrurile pro si contra (din propria experienta) a modelelor SUV luate in considerare pentru achizitie: - VW Tiguan, preferatul meu Pro: masina corecta la condus , cu materiale destul de bune la interior, o gama variata de motorizari si optiuni disponibile, foarte customizabila, spatiu interior generos, prezenta gadgeturilor (active info display , ACC, sisteme de siguranta etc.) il fac un SUV compact destul de modern, DCC-ul un must pentru mine, modificarea modurilor in care raspunde masina foarte variata (confort, offroad, snow etc. - nu le-am testat pe toate insa cred ca macar un 10% ajuta la ceva) Contra: PRETUL si designul monoton (mie imi place foarte mult, insa nu sunt putini cei care au o alta parere) -Skoda Kodiaq, o masina foarte lunga pentru cineva care cauta un SUV compact, insa foarte utila pentru o familie mare Pro: foarte mult spatiu interior, in afara de active info display toate celelalte gadgeturi de la Tiguan sunt prezente si aici, simply clever, DCC (n-am condus fara dar cred ca este nevoie de el pentru aceste dimensiuni), motorizari (cel putin benzina) la fel ca la Tiguan Contra: dimensiunile (lungimea mai ales) pt oras, din ce am inteles motorul testat de mine nu se simte la fel de potent ca pe Tiguan (2.0TSI 180 4x4 cu DCC – aici am reusit sa testez motorul pe care l-am comandat pe Tiguan pt. ca pt TD gasesti doar diesel), anumite parti ale interiorului mi s-au parut low cost (manerele usilor in principal) -Kia Sportage, daca as fi avut un buget sub 30K euro clar ar fi fost prima alegere Pro: volanul gtline, schimbatorul, scaunele fata + bancheta, pretul, motorul 1.6 T-GDI, se conduce destul de bine insa sub Tiguan, CX-5, Karoq si Ateca, garantia 7 ani Contra: lipsa ACC, prea multe butoane, emisii noxe destul de ridicate , anumite gadget-uri lipsa fata de restul competitorilor -Mazda CX-5, un design deosebit atat la interior, cat mai ales la exterior Pro: Se conduce foarte bine, mai bine decat Ateca si Tiguan (totul se schimba daca pe Tiguan si Ateca se adauga DCC), desgnul interior si exterior, HUD-ul proiectat pe parbriz Contra: garda joasa, capabilitati nule in afara drumului asfaltat (mentionat de catre agentul de vanzari), lipsa influentarii tractiunii integrale de catre sofer in vreun fel, sistem multimedia cu putine feature-uri fata de competitori, foarte putin customizabila, motoare pe benzina neatractive si din trecut (cuplu mic si cc mare) -Seat Ateca, cate putin din toate Pro: modul in care sta pe sosea, asemanator cu Tiguan, discounturile cele mai mari din grupul VAG, aceleasi tehnologii ca la Tiguan, DCC Contra: materiale slabe calitativ la interior, sub Kodiaq, masina se simte mai low-cost mai ales pe locurile din spate, durata mare de asteptare pentru achizitie -Subaru Forester, un adevarat offroader, daca as sta intr-un loc izolat ar fi fost prima mea optiune Pro: capabilitatile offroad, spatiul interior, X mode Contra: motor benzina slab (in afara de XT care e cu adevarat puternic insa mult prea scump), foarte putin customizabila, atmosfera invechita atat la interior cat si la exterior, ruliu puternic in curbe, chiar simti ca manevrezi o masina mare -Honda CR-V, foarte incapatoare, o sufragerie pe roti (fara TD) Pro: spatiul interior foarte mult si confortabil, preturi bune pentru ce ofera ca dotari Contra: motor benzina slab (198Nm de asta nici nu am mai dorit TD, deja incercasem unul de 198 Nm pe Forester de care am fost dezamagit), dimensiuni greu de manevrat in oras, sistem 4x4 light -Skoda Karoq, daca avea motorul 2.0TSI cu 4x4 si DCC era o optiune puternica pentru mine Pro: placuta la condus, interior de calitate si foarte atractiv, sub Tiguan totusi, vine cu aproape toate tehnologiile de pe Tiguan, mai incapatoare decat Ateca (sau cel putin asta este senzatia), design masculin la exterior, dotarile skoda simply clever foarte folositoare, scunele spate Varioflex (eu nu le-as pune, insa sunt sigur ca exista clienti care ar adauga optiunea cu ochii inchisi) Contra: lipsa motoarelor pe benzina cu 4x4, a DCC si al active info display (pentru moment din ce am inteles), un pret maricel fata de ce se astepta pentru model (este foarte aproape de Kodiaq), ruliu mai pronuntat decat la Ateca, Tiguan sau Mazda CX-5, insa se conduce mai bine decat Kodiaq sau Sportage. -Toyota RAV-4, mie mi-a dat senzatia de barca (fara TD) Pro: varianta hibrida daca doresti sa mergi mai mult in oras, spatiul generos interior, calitatea Toyota Contra: motoarele pe benzina cu aceeasi problema ca la Mazda, Honda si Forester (cuplu mic), in cazul hybrid consum mai mare in afara orasului decat in oras (nu stiu cine isi ia SUV ca sa mearga mai mult in oras, dar daca exista cineva atunci e o masina de luat in seama), offroad slab (indicat clar de agentul de vanzari) , pachete clare de configurare fara customizari -Hyundai Tucson, dezamagitor , desi imi placea foarte mult designul exterior Pro: design exterior, sistemul multimedia mi s-a parut mai bun ca la Sportage, motorul 1.6 turbo benzina ( cred ca am fost foarte dezamagit de masina pentru ca nu mi-a placut nimic altceva) Contra: masina se simte grea la condus, mult plastic in interior, dimensiunile exterioare nu se regasesc si la interior, pret simtitor mai sus ca Sportage Cam astea sunt experientele mele cu SUV-urile compacte (am cochetat si cu Discovery Sport si GLC, insa preturile erau peste puteri pentru o varianta echipata ok). Pana la urma dupa cum am zis mai sus, compromisul cel mai mare acceptat de mine a fost pretul, insa daca Karoq avea in momentul cautarii 2.0 TSI 180 CP cu 4x4 si DCC , ar fi putut ca decizia sa fie alta.
    10 points
  2. Pai mai fac si altceva in afara de 2.0 transpirat? Stiu ca au avut o tentativa de 2.5T dar se stricau in drum spre clienti...
    4 points
  3. Am achitat integral masina ( am facut un credit de nevoi personale la o banca comerciala.. nu pa Porche Bank). Nu am achitat nimic in plus fata de ce am convenit in aprilie 2017. Intr-adevar mi-au modificat contractul si mi-au pus un rabat de dealer mai mare pentru a acoperi diferenta de pret. S-au certat PV2 cu importatorul eu nu am dat nimic in plus.
    2 points
  4. @~LauR~, fa-l acum cat timp esti in Germania sa nu mai ai probleme cu postarea Foarte buna miscarea cu, cutia!
    2 points
  5. Așa este nu autoholdul ii lipsea ci padelele de la volan. Știam ca sunt doua lucruri lipsa
    2 points
  6. Multumesc, am vazut si tabelul atasat, deci se refera doar la diesel. Intamplator folosesc Shell 0w30 de cateva schimburi. La 100 de grade nu e diferenta la acest producator intre 0w-30 si 5w30. Ca si experienta pot spune dupa 2 schimburi cu Shell 0w30 AV-L ca imi pare foarte bun, acesta numai din germania se poate procura si are doar norma de VAG. Se pare ca Shell 0w30 nu mai scade la minim pe joja cum facea Motul 5w30, ci ramane la nivel mediu, asta pentru intervalul meu de schimb. Acum am bagat 0w30 ECT si e la fel de ok. Pe fisele tehnice si de securitate (continut blend) sunt cam la fel.
    2 points
  7. Skoda Superb 3, 2015, 2.0 TDI 150 CP, DSG, 235 45 R18 Cluj -> Lepsa -> Galati: 481KM, 62km/h, 4.3% mers domol
    2 points
  8. Multumesc de apreciere! Un mare bonus pe care l-am prins avand in vedere ca acesta culoare a fost eliminata din paleta culori de pe facelift ce e drept a fost inlocuita cu Mystery Blue care dupa parerea mea este identica cu Lapiz Blue de pe Golf 7R/7.5R. Un albastru inchis nu il vad bine impreuna cu Pachetul Orange Performance..... Inca un bonus este faptul ca am frana de mana manuala si nu electrica . Da masina este factory stock. Sunt de parere ca stock (parametrii producatorul) e cel mai bine. Ce m-am asteptat sa modific la masina a fi fost evacuarea. Aparent m-am inselat si nu a fost deloc nevoie. Cand schimbi modul de conducere de pe Confort pe Sport/Cupra sau chiar si in Confort cand dai in Sport de la DSG la upshift ai un Dsg Fart dement iar pe downshift pops and bangs cat vrei. Joy to drive.
    2 points
  9. Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC
    1 point
  10. Eu mi-am procurat Vapsoil 0w30 din Germania si urmeaza sa fac schimbul in primavara. Sunt curios daca o sa observ diferente in functionarea motorului de 3L de pe Touareg, dupa 90tkm cu Castrol de reprezentanta. Sper sa se reduca si consumul de ulei, care este de cca 0,8L la 10000 km facuti pe autostrada. Pana la 5000 km de la schimb nu consuma aproape deloc, dupa incepe sa pape. Acum am 9000 km de la ultimul schimb si astept sa mai fac 1000, apoi fac schimbul.
    1 point
  11. Iese un consum de 9L/100 km ceea ce e normal Diesel-ul in oras ,pe distante scurte si in sezonul rece consuma chiar mult
    1 point
  12. Da este mai rigida in comparatie cu Tiguanul fara DCC, dar este asa pentru a mai scapa din ruliu in curbe. In schimb nu mi se pare ca rigiditatea suspensiei Sportage este una rea, ci doar creata pentru dimensiunile ei si pentru ce vor cei de la KIA sa simta pasagerii ei. Suspensia lui Sportage cred ca e printre ultimele lucruri pentru care ar trebui sa-ti faci griji la achizitia acestei masini. N-aveam de unde sa stiu de geamuri atermice, deoarece nu am stat in masina sa vad cat de repede se raceste. Desi daca imi aduc aminte , a facut cel de la turatii.ro un review recent pe Mazda CX-5 si zicea ca desi a stat mult in masina dupa ce a oprit motorul , nu a simtit o scadere puternica a temperaturii in masina. Sa aiba geamuri atermice ? Nu stiu . E de intrebat la dealer, sincer eu nu m-am gandit sa intreb.
    1 point
  13. Bara spate stock este cea mai putin frumoasa dintre toate variantele pentru MK6; recomand cu caldura swap la bara spate de GTD, mai ales ca, spre deosebire de bara spate de R/R-Line, aceasta nu cere praguri, eleron, etc.
    1 point
  14. Aceasi problema la un Seat Toledo 2016 lag claxon.
    1 point
  15. @Flavyus Dat fiind faptul ca am ales-o in final pentru achizitie, nu am dorit sa starnesc nicio valva, spunand ca mi-a placut cel mai mult la condus (parere total subiectiva) si atunci am incercat sa minimalizez acea caracteristica pro a masinii. Un alt motiv e acela ca negasind pentru TD pe Tiguan motorizarea 2.0 TSI 180 (conducand-o in final doar pe Kodiaq), experientele cu cele doua motoare diesel de la TD (150 si 190) nu au fost total pe placul meu. In momentul in care conduci o masina, o mare parte din experienta pe care o ai cu acea masina vine de la motor, iar mie nu imi place cum se simte diesel-ul. In rest manevrabilitatea si suspensia DCC a masinii sunt peste toate SUV-urile compacte incercate de mine. De aici si termenul de "corecta". Sportage-ul mi-a placut la condus insa se poate mai bine din punctul meu de vedere (vezi Ateca, Tiguan, CX5).
    1 point
  16. Nu stim motivul.... ca sunt prost fabricate, banuiesc. Altfel, asa cum am scris de multe ori - ori nu se sterge eroarea dupa montaj... si de aici belele aferente...ori il schimbi si in cateva luni apare iar problema - economia de cateva sute de lei, se transforma intr-o cheltuiala suplimentara. Asa ca, mai bine montezi singurul EGR care merge fara probleme - cel original.
    1 point
  17. Sunt si eu de la 1 februarie o fericita posesoare de Ateca. Am dat comanda in aprile 2017 si am primit-o pe 1 febriarie 2018. A durat cam 3 saptamani de cand a intrat in productie pana am primit-o.
    1 point
  18. 1 point
  19. Passat 2012 și 2013, aceeași chestie, cca 1 sec, până se trezește claxonul. Ambele , cumpărate noi.
    1 point
  20. Skoda Superb 3, 2015, 2.0 TDI 150 CP, cutien manuala 6 trepte, Nokian 215/60 R16 WR D4. Drum Iasi Gheorghieni Sovata Alba Iulia Deva, retur pe acelasi drum, cu un pic de autostrada. La intoarcere alimentare la Gheorghieni. Doua persoane, un pic de bagaje. Motorina Rompetrol EfixS Motorină 55.
    1 point
  21. Si mie mi-a placut Mazda CX5, cu mentiunea ca motorul D175 nu are 2 turbine (deci nu e biturbo). Nu am inteles de ce il numesc japonezii biturbo, cand practic nu este. Insa, masina e f manevrabila ptr un SUV, directie precisa, si se aseaza f bine la drum. Nu mi-a placut pozitia prea inalta la condus (dupa gustul meu) si nici cutia automata clasica, care, dupa parerea mea, taie din puterea motorului. Daca as merge pe CX5, as merge pe o cutie manuala. Insa, toata lumea trebuie sa fie constienta ca marele dezavantaj al Mazda in comparatie cu masinile Vag este tablaria: tabla e f subtire, vopseaua si lacul sunt f subtiri, motiv ptr care sar foarte repede. E un dezavantaj, intr-adevar.
    1 point
  22. @cris2109: Si eu aveam 2.0-2.2 presiunea in rotile de iarna (intr'adevar, presiunea recomandata ptr comfort), dar am refacut'o la 2.5 si nu imi zdrangane dintii la denivelari @Sop: consumul de autostrada (eu il consider normal ptr Ateca benzinara) a fost facut la viteze mai mari, orice depasire a vitezei de 110kmph incepe sa se resimta in consum. Celelalte consumuri de'aici ptr extraurban ar putea fi considerate mai elocvente ptr un mers normal, eu's de fel mai grabit
    1 point
  23. Incercam sa o mai intinerim usor usor. Mai am de schimbat capacele laterale de la bord (au cateva zgarieturi), capacele de la volan si rama de la clima. Scrumiera nu arata stralucit si era rupta. Pe parte mecanica s-au mai schimbat bucsele de pe fata, flanse si rulmenti amortizoare si pivotii. Primavara asta vine randul distributiei, dupa doar 20 si ceva de mii km, are deja 5 ani si nu vreau sa am vreo surpriza. Drumuri bune!
    1 point
  24. Am rezolvat si cu camera video, se poate conecta pe carpad. Se pare ca in portbagaj este in continuare calculatorul de IPAS pentru ca am si grila OEM suprapusa peste cea generata de unitate. Nu va fi o problema pentru ca dau disable la cea de pe carpad. Ca imagine este muuuuuuult peste ce ofera ecranul OEM atat ca luminozitate/calitate cat si ca dimensiunea imaginii. Si pentru ca eram indecis care sistem audio sa pastrez am facut facut si o proba audio/video. Am ramas cu gura cascata ce poate scoate carpadul comparativ cu MIB2. Aceeasi sursa audio suna mult mai bine din carpad!!!!. Deci carpadul a castigat categoric si acesta va ramane in bord pe post de sistem audio/video. Scap si de limitarea aiuritoare cu video in motion, si stiu eu ce alte imposibilitati de a reda anumite formate audio/video. Androidul rontaie tot ce i se da Deci in final, MIB2 va fi doar pe post de calculator de bord si harti gps pentru AID, iar carpadul va fi pe post de multimedia audio/video, rear view, si binenteles consola de setari pentru o mare parte dintre functii pe care le controloeaza. Ca pe partea de radio nu va exista aceeasi sensibilitate ca cea de pe MIB (tunerul diversity integrat) sunt de acord, dar avand in vedere ca stau online in permaneta si am aplicatie de tuner radio acest aspect nici nu mai conteaza.
    1 point
  25. Consum urban in Cta, S/S activ. Decent fata de 6.5% la Fiesta 1.4 tdci sau 14% la Forester, in conditii similare
    1 point
  26. e poate lua in calcul si KIA Sorento, este o clasa mai sus si are un sistem de tractiune integrala extrem de reusit. Nu sunt multe masini stock care fac Hell's Gate din Moab si raman intregi. Si pretul este decentel, adica, poti configura un Karoq cu tractiune fata si DSG si sa depasesti si sa te apropii ametitor de un Sorento AWD la pret. Iar daca iti scapa mouse-ul pe configuratorul de Kodiaq, Sorento devine aproape low-cost. In conditiile in care Kodiaq / Karoq / Tiguan cu tractiune Haldex sunt mai slabe pe partea de AWD fata de Sorento.
    1 point
  27. Ca o sinteza de la cehi: - Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26) - Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26) - Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26) - Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26) - New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36) - New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48) - New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36) Avand in vedere ca din 06.2018 GPF devine obligatoriu, probabil noile motorizari vor intra pe Superb inainte de facelift, care ii preconizat undeva prin 2019.
    1 point
  28. Salut , ai verificat : 1.pistonasele si culisele etrierului? se mai intampla sa intre praf /pilitura de placuta si ,sau rugineste putin si nu mai culiseaza asa lin. 2.verifica daca aparatoarea de disc cea de metal nu e stramba, slabita ,rupta etc sau mult prea aproape de disc 3.Mai rar dar se poate intampla sa mai intre o pietricica sau ceva metalic mic intre placuta si disc (eu am patit-o cu pietricica )
    1 point
  29. @SergiuD Si cum avem Gazprom Lukoil......
    1 point
  30. Retur Otopeni - Cta, 2 persoane, 20kg bagaj, mers cu ACC cam 70% din drum, pe profil Normal
    1 point
  31. Merci, deja alimentez premium OMV. O sa incerc si Rompetrol Efix S
    1 point
  32. merci, posibil sa fie din DSG vibratia. de fapt, incep sa fiu sigur, mai ales dupa o a 2-a parere avizata. @Lagunez, ai manuala presupun, nu? la manuala am inteles ca e mai smooth. (bine, si eu sunt putin paranoic...)
    1 point
  33. @Aerofan Franeaza singura si fara sa ma intrebe sau sa afiseze in AID...are personalitate @mad_kat Da, se pare ca este circuitul de racire al bateriilor si acolo poate umbla doar personalul autorizat, de aceea se pune sigiliu. Aseara am efectuat o deplasare de 34km iar la final mai aveam dsiponibili 6km in bord. Avand in vedere ca intoarcerea a fost pe intuneric deci am folosit farurile si am dat drumul si climei deja ma gandesc la o posibila autonomie reala spre 40km. O surpriza placuta
    1 point
  34. Salut, tot acea eroare o aveam si eu la 1.6 fsi BAG. Masina functiona perfect... lanț alungit si nu se mai corelau senzorii de pe arborele cotit si arborele cu came. Initial am schimbat senzorul de pe axu cu came si nu a reaparut eroarea. Am schimbat distributia si totul este ok.
    1 point
  35. Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.
    1 point
  36. Eu nu cred ca 10000 sau un an este prea putin ptr un ulei, avand in vedere ca majoritatea, vreo 70% sunt facuti doar in oras, vara e ok, dar iarna deabea ajunge apa la 90 grade si eu ma opresc... de aia pun si long life, poate rezista macar 8000km... Ca tsi este pretentios, mai ales ca e pe lant... Motorul de reno eu zic ca este mai fiabil.
    1 point
  37. Va multumesc frumos! Ca poze, diferentele le-am expus in pozele anterioare, vipsusca albastra din bot, siglele GTE si ar ma fi etrierii pe care i-au vopsit tot in albastru. In rest "just a B8"... Diferenta majora consta in senzatia oferita la condus.Mi-am dorit in mod expres asa ceva si nu regeret. Senzatia este deosebita. Masina ajunge in mod electric la 100km/h fara niciun efort-smooth si in perfect "stealth" Este gandita sa merga pe electric pana la 130/h dupa care intra si termicul. Poate functiona in diverse moduri si combinatii toate setabile din consola/ecran. Avand si buton pentru selectare profiluri de condus, practic se ajunge la vreo 14 combinatii daca se adauga si modul GTE. La autonomie ma astept undeva 30 max 35km, foarte important este si cum conduc, ce consumatori extra folosesc. "Un plin" de elctroni se face in 4 ore la priza 220v. Scade la jumatate daca se foloseste o statie dedicata. Partea pe benzina este asigurata de 1,4TSI 156 caluti, motorul trage si el cum poate - (asta facand comparatie cu ce-mi ofera tractorul maro cu care am curaj sa intru in depasire peste 3 tiruri fara nicio teama)- dar pentru un mers corect si legal sunt foarte multumit. Daca intru in modul GTE se schimba situatia si masina prinde zvac. De fapt modul GTE este foarte util cand vrei sa faci o depasire si ai nevoie de acel surplus de putere. Trecerea din electric in termic si invers se face insesizabil, se percepe doar prin vibratia motorului termic si vizual in bord. Practic in modul hybrid este un joc permanent intre cele 2 propulsii masina optimizand la maxim consumul si recuperarea energiei in baterie. Masina am cumparat-o cu 14200km in bord, acum a trecut de 16500. Ce m-a determinat sa o aleg a fost garantia extinsa la 5 ani /100.000km care-mi asigura linistea pana in 2021. Ca interior, ma acomodez cu spatiul extra oferit de b8, admir anumite chestii dar in acealsi timp regret altele care-mi vor lipsi de la B7. PS. Nu mi-as fi imaginat vreodata ca o masina poate atrage atentia tocmai prin faptul ca nu scoate niciun sunet Am fost suprins sa vad capete intoarse la iesirile din parcare.
    1 point
  38. Eu am cu a mea 282.000 km și nu da semne de oboseala. Poate doar volant ar trebui schimbată, da’ momentan e totul foarte bine.
    1 point
  39. Esti sigur ca masina are 86000 km ? Cam multe piese defecte pentru km astia.
    1 point
  40. Salut, A trecut ceva vreme, dar hai sa fac si eu un update: - Masina a primit schimb de distributie, filtre si ulei (polytron, pe care-l recomand!) - Au fost schimbate: <> Volant (care a inceput sa bata la putin timp dupa ce am luat-o) <> Bieleta directie stanga (pentru cei care va clancane cand virati stanga, de la bieleta este) <> Kit anti-balans dsg(dog-bone, dar din pacate tot clancane la cuplare, deci mai trebuie sa investighez, posibil sa fie de la capul de planetara) <> Flanse amortizoare (rapaiau de zici ca ce-i aia cand viram) <> Burdufe planetare (pierdeau vaselina in draci) <> Simeringuri grup fata <> Simeringuri racitor cutie de viteze - Ar mai fi de schimbat dpdv mecanic, (dar se mai poate merge cu ele): grupul spate, care este pilaf din toate punctele de vedere inclusiv flansa. - De asemenea masina a primit down-pipe(deci dpf-off) si egr-off si diferenta este enorma. Aceste actiuni sunt precursoare/pregatitoare pentru planul meu de a duce masina in 250cp/500NM ce il voi realiza in urmatoarele 2 luni, si consta in achizitionarea unei turbine de 2.7 tdi cu tot cu galerie si o pompa de inalte CP3 cu kit de adaptare si bineinteles soft. Down-pipe-ul si egr-off-ul le-am facut la TDI Performance(Adi Mazilu) si a iesit super bine! Soft-ul a ramas cel de dinainte de la Revo. De asemenea "in the works" este inlocuirea cluster-ului actual cu unul 3D cu ace albastre. - In final as vrea sa fac evacuare activa la Arvision.
    1 point
  41. Salutare! La sfarsitul lui noiembrie am reusit, in sfarsit, sa-mi iau noua masina, noul VW e-up! Dupa ce am dat A3-ul, o masina de care am fost extraordinar de multumit, am oscilat intre multe variante. La un moment dat eram foarte aproape sa iau un Forester SH XT care imi picase cu tronc. Intamplarea a facut sa vad promotia la e-up. Dupa o dicutie telefonica cu @Rave si multa bataie la cap pe whatsapp, m-am dus la PBN sa-l vad si mi-a placut. Dupa o experienta foarte neplacuta cu PBN-ul, am reusit pana la urma sa-l iau. Masina este geniala. Am depasit deja 1500 km si sunt convins acum ca am facut o alegere buna. Sper sa nu imi schimb parerea. Am mai incaltat-o intre timp cu anvelope de iarna Continental si cam atat. Curent si drumuri bune. Si cateva poze cu ascutitoarea.
    1 point
  42. off topic : pt cel care sterge postarile... de ce se sterg postarile unde spunem ca egr si dpf anulat este INFRACTIUNE? cumva din asta se traieste si noi trebuie sa respiran acele gaze toxice??? este normal? sa ma astept acum sa fiu penalizat? nu este normal..moral..si uman..
    1 point
  43. De regula cand se lucreaza cu plastic e bine sa se foloseasca unelte de plastic pentru a evita zgarieturi si deformari. Eu cred ca ai putea apela la cineva de pe forum care are experienta cu desfacut de butoane, fete de usi etc. Ar fi pacat sa strici ceva pe acolo si nici sa nu rezolvi.
    1 point
  44. Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.
    1 point
  45. Am reusit sa fac ceasurile sa arata asa cum imi doresc
    1 point
  46. Preturi si echipari: Honda CRV 2.0 AWD, AT si echipare decenta. 27k euro. Si costurile pentru revizii: http://www.hondanord.ro/intretinere-periodica/ Am urmarit discutiile pe aici si cred ca in 12 pagini s-a vorbit o singura data de CRV. Si atunci a fost desconsiderat pe motiv ca nu sunt atat de multe pe strada? Am ras putin si am trecut mai departe. Stiu doar ca dealerul a comandat 70 de bucati de fata cu mine. Ca idee. Si cat am stat sa platesc avansul au vandut deja inca una. Ma rog, asta ca un fel de detaliu cu privire la raritate si succes. Revenind la subiect, vad ca inca lumea cauta diesel. Chiar nu baga nimeni in cap ideea ca masina trebuie sa faca ce vrei tu sa faca si nu sa te conditioneze pe tine sa stai dupa ea? Doar gandul la filtrul ala de particule ma omoara. Aveti vreun exemplu de diesel care sa nu aiba probleme in mod regulat cu ala? Ca eu nu am nici unul. Inclusiv la Honda. Povestea cu anulatul filtrului nu isi are locul aici. Ok, nu are cel mai performant 4x4, dimpotriva. Insa pentru chestii extreme discutam de altceva, nu despre suv-uri gen tiguan. Pentru lucruri omenesti cred ca e indeajuns. CRV-ul a fost alegerea mea cand a fost momentul. Nu e perfecta nici pe departe. Are navigatia cu android 4.0.4, un hardware slab rau, consumul mediu e pe la 9.4% (uneori te mai si joci ca nah), nu are xenon (nici nu imi doream), un volan de o calitate slaba si nu cred ca mai sunt prea multe pe langa fix astea. In schimb are tot ce-mi doream eu plus ceva bonusuri. Sper ca nu va uitati cu prea multa atentie la performantele sportive. Mai degraba la altele gen comfort, stabilitate, echipare si altele care sa va faca viata mai frumoasa la volan. Eu de exemplu apreciez linistea din masina acum. Venind de pe diesel, am fost socat de-a dreptul. Si stiu, motorul e aspirat, e relativ gurmand. Dar daca vorbim de condus mult prin Bucuresti, deja nu mai conteaza.
    1 point
  47. de scurtat intre ghilimele... mecanic este aceeasi - doar ca dispare acea intarziere la raspuns - care exista in special, la masinile automate.
    1 point
  48. Incearca sa nu amani f mult. Bara isi pierde din eficienta in cazul unei tamponari daca nu e la 100%.
    0 points
  49. Din 2012 ma dau cu un diesel. Dar m-am plictisit de senzatia oferita de TDI si am dorit o schimbare.Ca aceasta sa fie cat mai pregnanta am ales hibridul. Cu totul alta senzatie. Consumul de combustibil chiar nu conteaza in ceea ce ma priveste.
    -1 points
  50. @B_o_g_d_a_n --> Cred ca marele avantaj la un hybrid de tip PHEV este acela ca, in situatia mersului in oras, te deplasezi in modul strict electric unde costul ar fi de aprox. 5 lei / zi (incarcarea acasa). Mai mult, daca ai o benzinarie in apropriere ce ofera incarcarea electrica gratis, practic poti merge pe gratis pe drumurile scurte pana la si de la serviciu. La drum intins, diferenta de consum este nesemnificativa fata de un TDI, cel putin cu tehnologia oferta actualmente. My two cents ... @Akaiu07 --> Sa o stapanesti sanatos si fara niciun incident! Masina chiar atrage privirile oriunde si pretul de achizitie a fost cel putin bun!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!