Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.02.2018 în toate secţiunile
-
Hey hey vreau si eu video :))) @kamikaze, trage binsior masina ; acum depinde si cati cp peste cei 200 are ; vad ca a ta face 80-120 in 4+ secunde, a mea..doar cu un stage 1 face in 5secunde..diferenta mare nu e, chiar sunt curios cum se misca a ta ; p.s : acum am vazut ca e 4motion si de aceea o penalizeaza putin.2 points
-
Abia scoti un Karoq decent 4x4 cu DSG in 30k, d'apoi Kodiaq2 points
-
O sa incerc sa ajung zilele astea la VW si sa vad ce zic. Multumesc mult de sfaturi si o sa va tin la curent1 point
-
Pot intelege preferinta unui individ spre o anumita marca model auto . Dar consider total lipsit de respect lipsa de cultura auto sa afirmi atatea aberatii intr-o singura postare . Plus sunt sigur si multa frustrare adunata . Cel mai bine mergi faci drive test si astfel te vei edifica cel mai clar ce suv iti place .1 point
-
1 point
-
Am rezolvat si cu camera video, se poate conecta pe carpad. Se pare ca in portbagaj este in continuare calculatorul de IPAS pentru ca am si grila OEM suprapusa peste cea generata de unitate. Nu va fi o problema pentru ca dau disable la cea de pe carpad. Ca imagine este muuuuuuult peste ce ofera ecranul OEM atat ca luminozitate/calitate cat si ca dimensiunea imaginii. Si pentru ca eram indecis care sistem audio sa pastrez am facut facut si o proba audio/video. Am ramas cu gura cascata ce poate scoate carpadul comparativ cu MIB2. Aceeasi sursa audio suna mult mai bine din carpad!!!!. Deci carpadul a castigat categoric si acesta va ramane in bord pe post de sistem audio/video. Scap si de limitarea aiuritoare cu video in motion, si stiu eu ce alte imposibilitati de a reda anumite formate audio/video. Androidul rontaie tot ce i se da Deci in final, MIB2 va fi doar pe post de calculator de bord si harti gps pentru AID, iar carpadul va fi pe post de multimedia audio/video, rear view, si binenteles consola de setari pentru o mare parte dintre functii pe care le controloeaza. Ca pe partea de radio nu va exista aceeasi sensibilitate ca cea de pe MIB (tunerul diversity integrat) sunt de acord, dar avand in vedere ca stau online in permaneta si am aplicatie de tuner radio acest aspect nici nu mai conteaza.1 point
-
Tu ai avut probleme mari si cam asa le descriai: "-dadea in nas in treptele 2 si 3 cand apasam pedala la podea ( uleiul avea peste 90 de grade) -consum ulei (litrii). -tremurat la ralanti." Inseamna ca asa sunt facute motoarele si poate nu pot fi facute altfel. La rece nu ai cum sa faci un amestec corect care sa arda perfect, cilindrul, bujia si pistonul rece, ce pulverizeaza injectorul se condenseaza pe ele, etc. Poate mai sunt si alte pareri?1 point
-
Numarul de misfireuri nu a fost resetat. Acelea sunt logate inca din Decembrie. Ceea ce voiam sa subliniez e ca are doar 2-3 misfireuri la prima pornire de dimineata. Am verificat si la 1.2 TSI-urile unor prieteni, si tot la fel se intampla, indiferent de kilometraj.1 point
-
Citeste macar 20-30 pagini din topicul asta si o sa intelegi. Momentan esti predispus la o teapa de zile mari dupa modul in care pui problema.1 point
-
Deci se pare ca si daca mergi 1000 Km, tot atatea misfire-uri ai, pentru ca toate se fac doar in primele minute dupa pornirea la rece. Daca nu ai simtit in masina si nici nu s-a aprins check-ul, daca nu aveai testerul asta, nici nu stiai ca ai o problema. De fapt peste 90% din posesorii acestui motor nu au nici o scula ca sa verifice daca au erori sau nu. Poate am si eu si nu stiu. Ai intrebat la reprezentanta daca constituie un defect? Eu inclin sa cred ca asa sunt facute motoarele astea. De fapt misfire nu inseamna neaparat ca nu a dat scanteie bujia. Se raporteaza misfire cand viteza arborelui cotit nu este cea asteptata dupa ce un anumit cilindru ar fi trebuit sa-si aduca aportul. Poate si o pulverizare proasta data de injector, combustibil cu apa, distanta nepotrivita intre electrozii bujiei, condens pe bobina de inductie sau bujie, depozite de carbon pe supapa de admisie, neetanseitati in admisie, umezeala mare in aer, etc.1 point
-
Seamana destul de bine cu cele OEM, oricum cel de la portbagaj este net superior dupa poza fata de cel OEM. Distractie in rodaj1 point
-
1 point
-
Privacy in conditiile in care ai in buzunar un telefon mobil conectat in permanenta la net... iese total din discutie cu sau fara VW urmarind, sau nu, ce se intampla cu masina... Lasand la o parte ca e suficient ca altii sa aiba telefon, chiar daca tu nu. Eu o sa optez ca dupa terminarea perioadei gratuite, care la mine e de un an nu 2 ca la tine, sa pastrez abonamentul Car Net pentru ca ofera niste facilitati destul de utile - vezi cata baterie mai are masina, poti sa incalzesti/racesti habitaclul de oriunde, pornesti/opresti incarcarea... e ok. Si pot si sa-l folosesc pe post de tracker daca masina e furata de cineva care nu stie ca are asa ceva. Astept sa vad ce rezolvi cu carpad-ul pentru ca ecranul de 2” al e-Up!-ului e...1 point
-
@75NOR Pai una este conectivitate si alta este accesul la informatii cu caracter privat. Deja am inceput dezmembrarea masinii. Am zarit in spatele ecranului LVDS un modul care ar putea fi responsbil cu comunicartia respectiva. Culmea, car-net se plateste, masina asta mai are contract valid pana in martie 2019. Sa zicem ca nu-l prelungesc, dar de unde sunt eu sigur ca vw nu mai da cu geana in continuare la masina ? In alta ordine de idei, pentru ca ecranul de 8 inchi nu ma multumeste deloc trebuie sa gasesc o solutie pentru unul mai mare. Cum versiunea cea mai noua de LVDS OEM are diagonala de 9,2inchi dar si rezolutia diferita, nu se poate schimba doar acesta. Ar trebui schimbata si unitatea din torpedou deci costurile sunt mult prea mari pentru ce-mi poate oferi. Asa ca am sa fac un soi de bridge, adica voi cupla un carpad de 10,2" cu Android. Pastrez si MIB2 in paralel pentru ca in el am majoritatea informatiilor de la computerul de bord inclusiv hartile pentru ceasuri. Va trebui sa conectez camera rear la carpad, sper ca in MIB2 intra cu videocomplex nu RGB ca la RNS-uri. Am conectat deja un carpad configurat cu canul pentru B8 si am comenzi volan, configurarile tipice platformei vad ca functioneaza inclusiv selectarea profilurilor de condus. Ce nu am gasit (si ma asteptam) trecerea din EV in hibrid si modul GTE. Dar cum exista butoane dedicate in consola nu ma deranjeaza. In plus de asta, pot avea acces la MIB2 oricand prin AID, inclusiv la hartie de navigatie. Simultan Waze pe carpad si hartie OEM pe AID1 point
-
Si am fost in pozitia sa aleg intre Tiguan si CX5 , dar sincer pe forumul Mazda era destule probleme si cu modelul nou , in schimb pentru modelul nou de Tiguan inca nu a aparut nimic.1 point
-
Sunt jante de Golf 6, GTD mai exact. Ca mod de identificare pe viitor, daca modelul nu e unul cunoscut, ET-ul de 51 este specific Golf-ului(si suratelor lui - Octavia, Leon, Eos, Scirocco etc), Passat-ul il are mai mic..1 point
-
1 point
-
e poate lua in calcul si KIA Sorento, este o clasa mai sus si are un sistem de tractiune integrala extrem de reusit. Nu sunt multe masini stock care fac Hell's Gate din Moab si raman intregi. Si pretul este decentel, adica, poti configura un Karoq cu tractiune fata si DSG si sa depasesti si sa te apropii ametitor de un Sorento AWD la pret. Iar daca iti scapa mouse-ul pe configuratorul de Kodiaq, Sorento devine aproape low-cost. In conditiile in care Kodiaq / Karoq / Tiguan cu tractiune Haldex sunt mai slabe pe partea de AWD fata de Sorento.1 point
-
Du-te in service daca inca mai esti in perioada de garantie. Ori iti schimba variatorul de la admisie ori iti schimba chiulasa. Au informari pentru asa ceva exact cu simptomele mentionate de tine. In functie de ce mai gasesc cu ODIS o sa vada ce trebuie inlocuit. Nu exista " las-o asa , e normal" ! La 1.2TSI EA211 si 1.4TSI EA211 au avut destul de multe probleme pana prin 2015. Mie mi-au schimbat chiulasa pentru problema mentionata de tine .1 point
-
Ca o sinteza de la cehi: - Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26) - Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26) - Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26) - Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26) - New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36) - New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48) - New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36) Avand in vedere ca din 06.2018 GPF devine obligatoriu, probabil noile motorizari vor intra pe Superb inainte de facelift, care ii preconizat undeva prin 2019.1 point
-
Cam repede sa apara probleme la doar 100.000 Km. Stiu ca acesti Km sunt reali pentru ca ai masina de noua. Consuma ulei? Simptomul acesta de random misfire la rece este specific acumularii de depozite de carbon pe supape. Parerea mea este sa o lasi asa avand in vedere ca merge bine in general. Cred ca si la reprezentanta ti-ar spune ca este normal sa apara unele misfire la rece. Daca se agraveaza, trebuie demontata chiulasa si razuite/sparte/dizolvate depozitele astea. Din cauza ca injectia de benzina este direct in cilindrii (directa), supapa de admisie nu este spalata de combustibil asa cum se intampla la injectia in galeria de admisie cum era la MPI sau carburator.1 point
-
1 point
-
am solicitat azi o oferta de pret pentru schimbare discuri si placute frana fata/spate (pe producator TRW) + schimbare lichid de frana la un Golf7 1.2 TSI 105CP am primit oferta dupa 6 ore (probabil a fost o zi mai aglomerata): 1380 LEI piese+manopera+stand frana nu stiu cu ce furnizori lucreaza insa pe autokarma piesele au costat 712 LEI. decideti voi daca e corect pretul de 650+ LEI manopera pentru schimb discuri, placute si lichid de frana1 point
-
1 point
-
Asadar nu credeam ca am sa mai fac si lucrul asta, daaar am trecut la cutie in 6 trepte luata de pe o bora ASZ impreuna cu ea am montat si kit de ambreiaj nou Valeo cu masa simpla si ulei nou in cutie. Pentru cei interesati de conversia de la 5 la 6 trepte, aveti nevoie de: cutie, planetare, ambreiaj, timonerie, suport cutie, electromotor si niste suruburi de pe cutia in 6 la electromotor si la suportu de cutie. Am facut rodaj la ambreiaj de vreo 1000 km si dupa am inceput sa ii mai dau e altceva, imi place la nebunie cutia in 6, acum trage mai in lung...nu se mai termina asa repede turele ca la 5 trepte iar motoru merge mai relaxat. Saptamana trecuta am facut un drum de BR - BZ ( consum 5.7 % media de viteza nu o mai zic ca imi sare lumea in cap ) si altu in alta zi de BR - Busteni ( consum 5.6% cu 4 persoane si portbagaj full, media nu o mai stiu ) ce pot sa zic am mers numai cu a 6 a cere talpa la drum lung de zici ca e nebuna Acum sa va zic de volant cu masa simpla pe cutia in 6, nu prea vroiam sa pun asa...stiam ca o sa fie mai zgomotoasa fata de 5 trepte, dar am fost nevoit datorita cuplului destul de mare, masa dubla nu tinea mult timp si sigur incepea sa bata. Ambreiajul e ok vad ca tine, pedala e ok, nici prea tare nici prea moale, cupleaza destul de jos si mai prompt, la relanti este putin mai zgomotos fata de cel in 5 si uneori are o huruiala mica cand mergi constant cu treptele 1 si 2 pe la 1400-1600 rpm, astea ar cam fi partile negative, pt mine e ok nu ma deranjeaza. Acum ca i-am pus cutie in 6 as putea sa mai urc putin cu puterea, dar probabil o sa ramana asa...inca nu sunt decis. Daca intereseaza pe cineva, vand toate piesele ramase de la cutia in 5, totul e in stare buna...ne auzim in privat. Resturi :)))1 point
-
Peste 300 de revoste si carti tehnice pt toate modelele vw aircooled. Majoritatea in spaniola dar se gasesc si in engleza destule. Sper sa va fie de ajutor! https://juliorestrepo.wordpress.com/2013/08/25/excelentes-libros-sobre-el-volkswagen-escarabajo-beetle-bug-vocho-fusca-sedan-tipo-1/1 point
-
Pe 1-Engine, intri pe Login - 12233, mergi pe 10- Adaptation, la campul 012 si in loc de valoarea initiala 32768, bagi 32700 - test, save, done - in functie de cum iti place, maresti sau micsorezi valoarea1 point
-
Am găsit și eu menționat acest interval pe oil-club.ru. Pentru că am prieteni care lucrează în Rusia, acolo nici măcar nu se pune problema necesității unei lubrifieri suplimentare a injectoarelor pentru că motorina nu este desulfurată. În schimb au uleiuri foarte bune, Tatneft se vrea a fi echivalentul Red Line. Culmea este că reușesc să facă uleiuri cu baza extrem de pură cu un conținut incredibil de scăzut de sulf.1 point
-
Da, Golf ul a plecat. Decizia a fost luata, astazi am luat Seat ul alb. Masina a iesit bine la toate verificarile. Mai am de verificat lantul distributiei. Toate dotarile sunt functionale, mai sunt doua-trei lucruri marunte de pus la punct, cum ar fi revopsirea jantelor, o zgarietura mica pe bara fata si schimbul anvelopelor, care desi au minim 4-5mm, sunt chinezarii si nu merg pe o masina de genul. Ca idee, da, este mai prost antifonata ca Golful, cant trec pietricele pe sub masina se aud intr un fel anume. :)). Dar si diferenta de bani este cat jumatate din pretul masinii. Mai multe detalii o sa apara in topicul pe care o sa l fac, dar mai dureaza putin.1 point
-
Dacă iei normele de uleiuri la analizat, cele de Volkswagen vor să zică ceva de genul : Grupul Vag cere producătorilor de ulei să facă ei uleiul care să protejeze motoarele pe care nu a fost în stare să le facă fiabile. Nici o firmă auto din lumea asta nu impune cerințe atât de drastice pentru uleiul de motor. Cam ăsta este tristul adevăr!1 point
-
la VW niciun modul de VW nu va afisa pe display-ul HU. Singurul modul vechi (similar celui din poza ta) care afiseaza pe HU, este la Octavia 2 pe HU original. Alta mancare de peste.1 point
-
Se pare ca filtrul de particule pe motoarele pe benzina isi face intrarea si pe agregatele cu cilindree redusa (1.0 TSI in 3 pistoane ), acolo unde oricum nivelul de noxe era redus. Sunt curios cum vor rezista aceste motoare la mersul prin oras avand in vedere ca nu vor avea un rezervor de cenusa atat de mare precum 2.0 TDI. "în timp ce propulsorul turbo TSI este disponibil în variante de 95 CP și 110 CP și include filtru de particule pentru reducerea emisiilor" http://www.automarket.ro/stiri/skoda-fabia-facelift-subcompacta-renunta-la-motoarele-diesel-si-primeste-82647.html1 point
-
Se pare ca motorul de 1.8TSI nu va fi inlocuit cu 2.0TSI (Budack cycle). Cel mai probabil va fi Active Info Display.1 point
-
Cum sa fie dublu cand are acolo 0.008A, adica 8mA ? Daca erau 0.08 A adica 80mA era o problema.1 point
-
Am constatat cu surprindere ca pe Golful VII Variant din 2016 meu sunt deja doua rechemari in service 46G7 - Unitate de comanda frana de parcare 97CH - Calculator retea bord Ca o constatare, nimeni de la dealer nu m-a anuntat ca ar trebui sa merg in service.1 point
-
@Emy D dupa ce le montez o sa las. Ahhh...de cand asteptam sa-mi activez staging1 point
-
Salut! O sa explic inca o data politica firmei, pentru nu a mai exista replici de genul celei anterioare. 1) Preferam sa folosim piese de producatori pentru care putem da fara probleme 2 ani garantie (de exemplu, la placutele de frina sunt "n" producatori fara eficienta la frinare). 2) Sa fie clar pentru toata lumea, nu exista nici o unitate service cu renume de bun reparator care sa vinda doar manopera. 3) Preturile noastre sunt ok, in unele cazuri pot fi ceva mai mari decit la magazinele de piese de schimb, dar acest lucru se compenseaza din plin cu: >carduri de asistenta si tractare gratuita pe teritoriul Romaniei; >constatari gratuite; >inlocuiri gratuite (atit la manopera cit si la piese) pentru unele becuri; > ETC. 4) Preferam sa avem clienti ce vin regulat, pentru care avem un istoric de reparatii. Din experienta noastra, asa reusim sa oferim in timp costuri de intretinere mai scazute, precum si recomandarea de vinzare a autoturismelor atunci cind proprietarul doreste vanzarea acestora! Nu ne dorim sa incasam bani cu orice pret! Dorim sa oferim o intretinere de calitate, pe termen lung, la un pret minim posibil !1 point
-
misto descrierea si f bine ca ai ales civicul. e de 10 ori mai fiabil decat orice vw. si chiar daca nu trage ca un 1.8 tsi, bucura-te ca nu ai umblat azi ca mine prin vreo 7-8 magazine dupa 1L de ulei pt completat. masina din 2015, cu 20mii km la bord (leon fr 1.4 tsi). si tot nu am gasit fix uleiul care trebuia, asa ca am pus ceva destul de similar.1 point
-
Da, era greu sa ti dai seama...cei 4 erau competitorii lui i30...1 point
-
1 point
-
Eliminarea dpf-ului o sa-ti aduca multiple probleme: RAR,ITP,miros urat ,vajait in deccelerare,lag la turatii joase ...... Fum,consum de ulei....1 point
-
Miez nou de GT1749VB pe original n-o sa gasesti decat poate ceva porcarie facuta de chinezi si zic ei ca e Garrett (Garrett nu mai fabrica demult turbina ce se punea pe ARL). Se gaseste inlocuitor pe original pt. GT1749VB totusi dar e cu actuator electronic: http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/performancekits (uita-te la Volskwagen 1.9L TDI cu codul 778445-2) Sunt firme specializate in vanzari de turbine care comercializeaza turbina asta si care iti si inlocuiesc actuatorul electronic cu unu pe vacuum la cerere.1 point
-
Nu este un topic Tiguan vs CX5. Ideea era, daca as fi in pozitia lui, care are deja masina personala un Tiguan, mi-as lua CX5. Parca n-as vrea sa imi iau acelasi model, mai slab dotat, cu motorizare mai slaba.0 points
-
si eu am avut VW si datorita reprezentatelor si service-urilor, nu mai vreau sa aud de ei. Si ca mine sunt altii sute/mii. Dar e irelevanta discutia asta, in contextul subiectului si a parerii solicitate. Revenind: As opta pentru QQ sau pentru CX5. Cu mentiunea ca as alege CX5 doar daca au rezolvat problema cu oglinzile laterale care falfaie (modelul precedent) si cu parbrizul. Stiu ca nu e o problema grava, dar e enervant sa pierzi timpul, o data la 6 luni, cu schimbarea parbrizului. Succes cu alegerea masinii0 points
-
am solicitat cerere de oferta pentru discuri/placute/lichid de frana pe producator trw cu preturi separate pentru fata/spate/schimbare lichid de frana piese si manopera separat. dupa 6 ore am primit un pret sec de 1380 lei care includea tot, fara alte detalii referitoare la producator sau preturi. daca depuneati un minim efort sa si detaliati ce ati ofertat poate luam oferta in considerare. daca am solicitat oferta pe TRW ma asteptam sa obtin preturi pe TRW sau macar argumente pentru alegerea unui alt producator mie nu mi-a trebuit mai mult de 10 minute sa fac comanda online. preturile afisate sunt de pe site-ul de unde am comandat, nu oferta CarfixMotors0 points
-
0 points
-
0 points
-
Sportage e destul de criticata de posesori , pe forumul lor la rubrica dedicata [ Ce NU va place la Kia Sportage?Sa recunoastem fiecare! ] prea multe aspecte negative , dupa parerea mea mie Tiguan mi se pare mult peste0 points
-
nu inteleg cum intr-un comparativ intre a, b,c si d poate iesi e castigator0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00