Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2018 în toate secţiunile

  1. Salut. De o saptamana ma plimb cu un Arteon 2.0 TDI 150 CP FWD R-Line asa ca mi-am facut i impresie destul de completa despre aceasta masina. Pentru inceput, arata intr-un mare fel, cel putin in opinia mea, mai ales cu pachetul R-line si jantele aceste pe 19, intoarce multe capete pe strada. Motorul este cinstit dar sincer, pentru cum arata masina, il merita clar macar pe cel diesel de 190 de cai, daca nu vrei un benzinar turbo de pana la 280 CP sau diesel-ul biturbo de 240 CP. Cam orice plecare de pe loc mai agresiva se lasa cu scartait de roti asa ca eu as merge pe varianta 4Motion. La interior, materiale destul de calitative, plasticul mai are scapari pe alocuri, izolare fonica buna, in timpul condusului si datorita drumurilor bune ale tarii noastre mai auzi cate un scartait al geamurilor pe cheder, fapt datorat lipsei ramei la portiere, lucru al naibii de frumos, in alta ordine de idei. Scaunul soferului cu masaj, un mare bonus la drum lung. Spatiu interior suficient, chiar si pt un sofer de 1,91 , ce-i drept cu scaunul lasat la minim. Sunetul Dynaudio bun, navigatia mare cu touch, infotainment mai mult decat suficient, incalzirea in scaune e must pt iernile din Romania, n-are volanul incalzit dar n-am gasit optiunea in configurator, scaunele au suport lateral bun, cel al soferului are sezutul reglabil pe lungime si inclinare. Iluminare interioara foarte faina, poti alege acum intre 3 culori a caror intensitate o poti regla din setari, alb neon, galben si albastru, au mai evoluat la acest capitol fata de Tiguan, unde au introdus iluminarea reglabila a ledurilor interioare, dar numai pe culoarea neon. Bordul digital este similar cu cel de pe Tiguan, comenzile sunt asezate bine, side assist, lane assist, park assist, cruise control adaptiv pe care sincer l-am folosit de 2 ori si pe masina mea, mai mult ca sa vad cum functioneaza, n-am rabdare sa ma leg de nici o alta masina pe autostrada. Lipsa avertizarii luminoase de unghi mort o regretam la Tiguanul meu dar sincer, nu prea m-a convins, tot am impresia ca are o intarziere. Am mers doar cu un Mercedes care avea asa ceva si la care, in momentul in care aveai ceva prezent in unghiul mort, ti se aprindea un triunghi cu semnul exclamarii pe portocaliu in sticla oglinzii respective. Sistemul acesta la VW este cu un led asezat pe laterala interioara a carcasei oglinzii, led a carui intensitate poate fi reglata dar in opinia mea are un lag, o intarziere in aprindere, nu prea m-am impacat cu el. Cam acelasi lucru il pot spune si despre sistemul de parcare automata, pe care de asemenea il regretam la masina mea si care are nevoie de foarte mult timp ca sa gaseasca un loc de parcare, trebuie sa mergi foarte incet, unele locuri nu le detecteaza asa ca momentan ma oftica doar butonul de plastic sec si negru care-mi aduce aminte despre lipsa lui. Nu acelasi lucru il pot spune despre trapa panoramica, care da, imi lipseste si este foooarte misto si in cazul Arteonului, cu singura precizare ca prezenta ei te priveaza de suportul pt ochelari de soare situat pe plafon, cel putin asa cred. Locurile din spate sunt bune ca dimensiune, ce-i drept eu stau putin ciudat datorita inaltimii mele dar nu mai rau decat am stat in spate intr-un X6. Compenseaza climatizarea separata pt pasagerii din spate si incalzirea in bancheta. Pragurile iluminate arata bine, sincer nu am fost atent sa vad dc au iluminat doar pragurile din fata, ca la Tiguanul meu sau daca au facut si ei o treaba calumea, iluminandu-le pe toate 4. Luneta este mica asa ca vizibilitatea spate este scazuta, in schimb compenseaza camera de mers cu spatele a carei lipsa chiar o simt in fiecare zi la Tiguan, camera care face o treaba f buna chiar daca este simpla, nu panoramica, alta optiune in care as investii in cazul configurarii unui Arteon ideal. Portbagajul este cu deschidere si inchidere electrica, iluminat, incapator si are 2 carlige pliabile pe laterale, foarte utile pt mersul la cumparaturi. Farurile adaprive isi fac treaba si merita banii, pe faza lunga automata lumina efectiv imbraca drumul, fara sa deranjeze soferii de pe celalalt sens de mers. Culoarea cred ca isi merita cei 560 Euro, la aceeasi bani ai mai multe optiuni frumoasa, un albastru misto, auriul celebru si-am vazut ca mai au un alb pertat la 1100 euro. Per total, masina imi place, aseara am stat si am configurat Arteonul ideal in variata benzinar 280 de cai si diesel biturbo 240 de cai, am ajuns pe la 58-59 K euro si m-a luat capul, nu mai tin minte sigur care cum era mai scump, parca benzinarul, dar la suma asta deja iti gasesti muuulte variante si de la firme premium asa ca pana la urma, totul se reduce la alegerea fiecaruia.
    4 points
  2. @SergiuD Si cum avem Gazprom Lukoil......
    3 points
  3. Ar putea sa afiseze aplicatiile AA sau CarPlay si toata lumea ar fi multumita.
    2 points
  4. Eu nu cred ca 10000 sau un an este prea putin ptr un ulei, avand in vedere ca majoritatea, vreo 70% sunt facuti doar in oras, vara e ok, dar iarna deabea ajunge apa la 90 grade si eu ma opresc... de aia pun si long life, poate rezista macar 8000km... Ca tsi este pretentios, mai ales ca e pe lant... Motorul de reno eu zic ca este mai fiabil.
    2 points
  5. am solicitat azi o oferta de pret pentru schimbare discuri si placute frana fata/spate (pe producator TRW) + schimbare lichid de frana la un Golf7 1.2 TSI 105CP am primit oferta dupa 6 ore (probabil a fost o zi mai aglomerata): 1380 LEI piese+manopera+stand frana nu stiu cu ce furnizori lucreaza insa pe autokarma piesele au costat 712 LEI. decideti voi daca e corect pretul de 650+ LEI manopera pentru schimb discuri, placute si lichid de frana
    1 point
  6. Si eu recomand ,Ori un CRV 4wd 1.6 diesel cu AT9 (cum a zis vdragos) sau, o mazda CX5 Attraction CD150 AT 4x4 pret de lista am inteles ca este cam 32k dar cineva a dat comanda saptamana trecuta pe data de 6 Februarie, pret final de V-C 29.900€ Eu zic ca merita incercata
    1 point
  7. Multumesc @Justin91! O sa il schimb cat de curand. E nasol si cand e negru... Dealu' Negru
    1 point
  8. Nu s-a demontat nimica de pe masina, a durat ~6/8h insa am lasat masina de pe o zi pe alta la caldura sa nu am emotii. Costul depinde mult de tipul foliei aplicate cat si de cine "lucreaza", sa spun asa, costul total la toate elementele colantate este undeva egal cu costul detailingului anterior.
    1 point
  9. Arata chiar foarte bine cu negrul asta, ar fi o optiune de bifat dac'ar fi oferita din fabrica, tinand cont de cat de repede s'a deteriorat cromul Barile de pe plafon au fost demontate ptr colantare? Cat a durat si cam cat a costat modificarea?
    1 point
  10. Asadar nu credeam ca am sa mai fac si lucrul asta, daaar am trecut la cutie in 6 trepte luata de pe o bora ASZ impreuna cu ea am montat si kit de ambreiaj nou Valeo cu masa simpla si ulei nou in cutie. Pentru cei interesati de conversia de la 5 la 6 trepte, aveti nevoie de: cutie, planetare, ambreiaj, timonerie, suport cutie, electromotor si niste suruburi de pe cutia in 6 la electromotor si la suportu de cutie. Am facut rodaj la ambreiaj de vreo 1000 km si dupa am inceput sa ii mai dau e altceva, imi place la nebunie cutia in 6, acum trage mai in lung...nu se mai termina asa repede turele ca la 5 trepte iar motoru merge mai relaxat. Saptamana trecuta am facut un drum de BR - BZ ( consum 5.7 % media de viteza nu o mai zic ca imi sare lumea in cap ) si altu in alta zi de BR - Busteni ( consum 5.6% cu 4 persoane si portbagaj full, media nu o mai stiu ) ce pot sa zic am mers numai cu a 6 a cere talpa la drum lung de zici ca e nebuna Acum sa va zic de volant cu masa simpla pe cutia in 6, nu prea vroiam sa pun asa...stiam ca o sa fie mai zgomotoasa fata de 5 trepte, dar am fost nevoit datorita cuplului destul de mare, masa dubla nu tinea mult timp si sigur incepea sa bata. Ambreiajul e ok vad ca tine, pedala e ok, nici prea tare nici prea moale, cupleaza destul de jos si mai prompt, la relanti este putin mai zgomotos fata de cel in 5 si uneori are o huruiala mica cand mergi constant cu treptele 1 si 2 pe la 1400-1600 rpm, astea ar cam fi partile negative, pt mine e ok nu ma deranjeaza. Acum ca i-am pus cutie in 6 as putea sa mai urc putin cu puterea, dar probabil o sa ramana asa...inca nu sunt decis. Daca intereseaza pe cineva, vand toate piesele ramase de la cutia in 5, totul e in stare buna...ne auzim in privat. Resturi :)))
    1 point
  11. Peste 300 de revoste si carti tehnice pt toate modelele vw aircooled. Majoritatea in spaniola dar se gasesc si in engleza destule. Sper sa va fie de ajutor! https://juliorestrepo.wordpress.com/2013/08/25/excelentes-libros-sobre-el-volkswagen-escarabajo-beetle-bug-vocho-fusca-sedan-tipo-1/
    1 point
  12. sa nu montezi decat original - restul, bani aruncati, eroarea revine repede sau nu scapi de ea. Cu original, in jurul la 1800 lei cu tot cu manopera.
    1 point
  13. Pe 1-Engine, intri pe Login - 12233, mergi pe 10- Adaptation, la campul 012 si in loc de valoarea initiala 32768, bagi 32700 - test, save, done - in functie de cum iti place, maresti sau micsorezi valoarea
    1 point
  14. S-o stapanesti sanatos, arata foarte bine! Nu e cam mare consumul, chiar daca esti inca in rodaj?
    1 point
  15. ai alarma OEM plus una after market - cea din poza
    1 point
  16. la cineva care are un tester, verificati diferenta dintre temperatura lichidului de racire, afisata pe Engine si cea pe Instrumente. Daca e diferenta mai mare de 2-3 grade, schimba senzorul. Cumpara numai Hella sau OEM.
    1 point
  17. @DR.N -> Foarte bun review-ul si pertinent! Personal, consider ca, desi are un pret de achizitie destul de consistent, masina ofera mai multe decat competitorii in suma respectiva. Pana la urma totul se reduce la dorinta fiecaruia: dotari mai multe pe o marca mai ieftina, sau dotari mai putine pe o marca premium...
    1 point
  18. Doar o curatare temeinica ca textilului. Petele indica si ca materialul este murdar. Ca solutie de urgenta poti folosi o microfibra umeda cu care sa stergi tot scaunul. Asa vor disparea diferentele de nuanta.
    1 point
  19. @florynsv par a fi niste BBS-uri CH-R...dar nu sunt sigur, nu se vad bine deloc in poza, dar parca inclina inspre
    1 point
  20. Retur Otopeni - Cta, 2 persoane, 20kg bagaj, mers cu ACC cam 70% din drum, pe profil Normal
    1 point
  21. Aventura electrica continua! Puncte de incarcare noi tot apar si am incercat sa vizitez cat mai multe sa ma asigur ca pot sa incarc si acolo. Am testat terenul pentru viitorul sofer al masinii. Am incarcat in Baneasa cat am fost la Ikea si iar au trecut cativa oameni soptind asa “Uite, asta e electrica!”, un domn m-a intrebat daca incarcarea e tot gratuita, i-am raspuns ca da... Imi place ca lumea e interesata de miscarea asta a masinilor electrice si pana la urma de ce nu?! Tu cat vrei sa dai ca sa mergi cu masina 100km in Bucuresti? 50-60 de lei pe benzina sau nimic pe curent?! Bine, vreo 9 lei pe curent daca incarci la priza de acasa... Am mers cateva zile doar cu Leon-ul si deja ma minteam ca nu mai aud motorul deloc sub 3k de ture; am mers 10 minute cu Up!-ul si iar mi-a dat lumea peste cap. Acum aud clantanitul TSI-ului si la relanti cu muzica pornita
    1 point
  22. am vrut si eu de cateva ori sa ma duc sa vad masina aia de curiozitate , sa testez cum ma simt in alltrack dar cand o vad asa neagra neagra la tot , ma ia cu ganduri negre si ma las pagubas cine a avut-o , in loc sa puna folii pe geamuri in spate s-a apucat sa vopseasca cu negru grila , emblema , roti negre , etc sa si-o cumpere Batman ca tare urat arata masina asta ...
    1 point
  23. tgb97 +1 Pretoria 18" dolmarfan,PCD este distanta dintre prezoane,nu are cum sa fie 4 (pe Octavia 2 cred ca ai 112).
    1 point
  24. @ToT Toate B8 TDI au AdBlue pentru că altfel nu ar reuși să îndeplinească normele EURO 6 . @Razvan Constantin Treaba cu AdBlue este că în funcție de cât de grea ai talpa acesta se consuma mai repede sau mai încet (teoretic ar trebui sa tina 10000 Km) iar în momentul când rămâi fără lichid în rezervorul de 13 L situat în partea dreaptă a locului rotii de rezervă mașina va fi limitată pană ajungi cu ea la service / peco unde poți alimenta cu AdBlue . Dacă ai oprit motorul și nu mai ai AdBlue în rezervor acesta nu va mai putea fi pornit pana nu pui în rezervor minim 1/4 din cantitatea rezervorului . Pentru a nu apela la reprezentanță de fiecare dată recomand să cumperi un furtun pentru umplere cu codul 000012499 și să folosești doar lichid ORIGINAL cu norma ISO 22241-1 . Un bidon de 10 L de AdBlue ORIGINAL costa 70 de Ron . Bușonul de umplere este cel albastru din poza . Să nu uiți să pui bușonul la loc după umplere deoarece soluția AdBlue în contact prelungit cu aerul se cristalizează .
    1 point
  25. Discurile si placutele se pun aceeasi marca
    1 point
  26. Naspa masina... Vezi ca la motorizarea si transmisia asta detectorul este inutil - fara statie sau waze nu te vad bine Multi km fara probleme iti doresc!
    1 point
  27. Parerea mea pur personala este ca masina arata bomba. Era de asteptat ca o sa imprumute majoritatea detaliilor exterioare de la GTE Concept si interiorul de la Passat B8, cu cateva imbunatatiri/adaptari pentru modelul actual. O varianta mai performanta nu cred ca va exista din simplul motiv ca ar canibaliza din vanzarile S5 Sportback-ului, fiind clar o varianta mai ieftina, dar cu dotari nu prea indepartate (chiar deloc?). In rest, sustin parerea lui @wert. Nu avea cum sa fie prea diferit de B8, la fel cum nici A5/A4, Seria3/Seria4 GC, A-Classe/CLA nu sunt deloc diferite... Pana la urma, pe parte de interior, nici Passat CC nu a fost mult diferit fata de B6. Filozofia ramane in continuare aceeasi ca la B8 - "Smart Premium", adica pret mai mic, dotari apropiate, dar calitate putin inferioara la nivelul plasticelor/feeling-ului etc. @bubu182 -> Cred ca ai avut asteptari prea mari de la model P.S: Personal, m-ar tenta peste cativa ani!
    1 point
  28. @bubu182 cred ca aveai asteptari prea mari de la acest model. In rimul rand scopul lui nu este sa atace marcile premium, ci de a oferi o alternativa pentru cumparatorii de Passat care isi doresc o varianta de caroserie mai deosebita, fara a fi nevoiti sa plateasc diferenta pana la un A5 Sportback (oferta VWG din segmentul premium pentru acest tip de caroserie). Ca VW incearca mai nou sa transmita un sentiment "premium", asta e alta discutie si e valabila pentru toate modelele din gama, nu doar pentru Arteon. Pur si simplu prin marketing au inventat un nou diferentiator fata de competitori prin aceasta "aspiratie catre premium" a brandului, nimic mai mult. Cat despre diferentele la interior fata de Passatul B8, te-ai uitat la A5 vs. A4? Dar la Seria 4 GC vs. Seria 3? reusesti sa vezi vreo diferenta? De ce ar exista atunci diferente semnificative intre Passat si Arteon? Ceea ce nu ma convinge pe mine inca este designul partii frontale, dar imi rezerv dreptul de a-mi schimba opinia sambata, cand il voi vedea live.
    1 point
  29. salut , vreau si eu 2 fuzete cu port etrier prins cu suruburi .
    1 point
  30. Tot promisesem de ceva timp ca revin cu poze asa ca, fiind vreme frumoasa afara, am zis ca este momentul unei mini-ședințe foto. Masina a atins astazi valoarea de 1100 km rulați si abia astept sa depășesc pragul de 1500 si sa vad ce poate motorul dus pana in ture mai inalte :)).
    1 point
  31. Marja e mai mare si pentru ca e o masina care nu se vinde singura la pretul asta. La un Golf, Passat extrem de rar sa iti ofere peste 6%, doar se vinde singura :)). Pret de 73k este cel de pornire pt un Cayenne Diesel.
    1 point
  32. Dupa cum ti-am spus, urmareste tutorialul cu insonorizatul portierelor. Acolo scrie foarte clar care sunt cele mai bune materiale dar am sa repet : Dynamat si STP ! Astea 2 sunt folii bituminoase cu sau fara foita de aluminiu. Ar mai fi si o pasta speciala de la Brax care se preteaza ceva mai bine la suprafetele foarte neregulate ! In ce priveste cantitatea de insonorizant niciodata nu poate fi prea mult asa ca pune cat te tine buzunarul :) !
    1 point
  33. Preturile de pe autokarma sunt in general cam cele mai mici de pe piata. Aceeasi comparatie (placute si discuri) am facut-o si eu intre autokarma si magazinul de piese auto din Bacau (deci din provincie) de unde cumpar deobicei. Pentru aceleasi produse, autokarma iesea cam cu 100 ron mai ieftin, insa acestia sunt exceptia deoarece diferentele intre magazinele din oras au fost nesemnificative (in jur de 10 ron), autokarma fiind intotdeauna cei mai ieftini din online si offline. Nu iau partea nici clientului, nici vanzatorului, insa e un detaliu care trebuie stiut, la fel cum si preturile mici ascund uneori detalii neplacute. Daca e offtopic postarea mea, rog un moderator sa o stearga.
    0 points
  34. Da, in modul GTE masina are 218caluti. Am mentionat mai sus in descriere ca daca fac o comparatie obiectiva intre GTE si fostul TDI 170 dus in peste 200 cu stage1, asta pare lesinata peste 140. Chiar si in modul GTE (218cp) pare ca trage greu fata de TDI. Ala pur si simplu mananca asfalt si m-as baga cu el in orice depasire. Dar cum am dorit neaparat trecerea la acest GTE am stiut ca nu voi mai avea zvacul de pe TDI la viteze mari. Pe de alta parte ,la 0-100 doar in mod electric asta se infige ca nebuna. La 3min de mers pe jos de mine este un Romstal care are o statie de incarcare de 22KW. Ma imprietenesc cu personalul si m-am asigurat de incarcari la statie dedicata. Edit: e a 2a oara cand iti editez posturile privind viteze ilegale. Considera acest mesaj ca fiind avertismentul verbal.
    0 points
  35. Am găsit și eu menționat acest interval pe oil-club.ru. Pentru că am prieteni care lucrează în Rusia, acolo nici măcar nu se pune problema necesității unei lubrifieri suplimentare a injectoarelor pentru că motorina nu este desulfurată. În schimb au uleiuri foarte bune, Tatneft se vrea a fi echivalentul Red Line. Culmea este că reușesc să facă uleiuri cu baza extrem de pură cu un conținut incredibil de scăzut de sulf.
    0 points
  36. verifici activand ambele lampi de ceata spate - daca merg, atunci ai - daca nu se aprinde si ai eroare in bord, nu ai.
    0 points
  37. S-o stapanesti sanatos! R-line-ul exterior se poate face extra , sper sa nu urmezi exemplu: retrofit RLINE/R50/V12 USA sport edition + multimedia mult peste OEM ( show!), calculator suspensie custom ABT, jante 22 /20....... minim 60000 lei adaugati la pretul de achizitie- 75000 euro/2003 ....vanduta in 2010 la pret de piata : 8500 euro dupa ce s-a schimbat bloc de valve :8000 lei,..... In 2010/150000km, luata de la 15 km dealer Bacau, revizii la 15000km! Benzinara 3.2L! Tuning Day 2007 Salon Auto Bacau 2007
    -1 points
  38. O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.
    -1 points
  39. Deci nu ai folosit! Atunci de ce îți place să faci astfel de afirmații? Forumul este un loc unde trebuie să ne ajutăm unii pe alții, să aflăm ce îmbunătățiri se mai pot aduce, nicidecum ceea ce ai făcut tu acum! Însă m-ai ajutat să iau o decizie. Voi abandona acest forum, voi răspunde mesajelor private, voi ține legătura cu prietenii pe care mi i-am făcut aici și asta a fost! O seară bună!
    -1 points
  40. valvoline e de 10 ori peste castrol cel care il aveam inainte..sa ma contrazica cineva daca nu este asa !
    -1 points
  41. Dacă iei normele de uleiuri la analizat, cele de Volkswagen vor să zică ceva de genul : Grupul Vag cere producătorilor de ulei să facă ei uleiul care să protejeze motoarele pe care nu a fost în stare să le facă fiabile. Nici o firmă auto din lumea asta nu impune cerințe atât de drastice pentru uleiul de motor. Cam ăsta este tristul adevăr!
    -1 points
  42. Multumesc de apreciere! Un mare bonus pe care l-am prins avand in vedere ca acesta culoare a fost eliminata din paleta culori de pe facelift ce e drept a fost inlocuita cu Mystery Blue care dupa parerea mea este identica cu Lapiz Blue de pe Golf 7R/7.5R. Un albastru inchis nu il vad bine impreuna cu Pachetul Orange Performance..... Inca un bonus este faptul ca am frana de mana manuala si nu electrica . Da masina este factory stock. Sunt de parere ca stock (parametrii producatorul) e cel mai bine. Ce m-am asteptat sa modific la masina a fi fost evacuarea. Aparent m-am inselat si nu a fost deloc nevoie. Cand schimbi modul de conducere de pe Confort pe Sport/Cupra sau chiar si in Confort cand dai in Sport de la DSG la upshift ai un Dsg Fart dement iar pe downshift pops and bangs cat vrei. Joy to drive.
    -1 points
  43. Personal sunt fericitul posesor din oct 2016 al unui VW Tiguan 2.0BiTDI Highline care e masina mea personala care ma incanta la fel de mult ca in prima zi, si la care am ajuns pornind initial de la BMW X3, unde 20d mi se parea insuficient motorizat dupa gustul meu iar 30d nu ma incanta dpdv al taxelor dar si al diferentei de pret, si apoi uitandu-ma si la un BMW X1 25d. Fosta masina era o berlina BMW, si nu regret deloc pasul catre VW. Acu problema e urmatoarea: ca posibila viitoare masina de companie, ce SUV, 4x4 si automat ati recomanda la un buget in doua variante ipotetice: 25k EUR si 30k EUR (cu TVA, dupa reduceri). La 30k EUR eu ma gandeam asa: Kia Sportage GT line 4x4 AT 184 CP cu optionale, Skoda Karoq 2.0TDI 150 CP DSG 4x4 Style cu ceva optionale sau eventual un Tiguan 2.0TDI 150 CP Confortline 4Motion cu ceva optionale daca as reusi sa obtin un discount exceptional (insa parca ar fi destul de ciudat sa am acelasi model si masina personala si o posibila viitoare masina de serviciu). Daca bugetul e insa 25k EUR, chestiunea e si mai complicata si nu ma pot gandi decat la Kia Sportage 2.0 DSL 136 CP 4x4 Automat Style, fara optionale (e destul de dotata standard, ar lipsi senzori spate, care se pot rezolva la dealer, roata de rezerva care se poate de asemenea lua separat si ceea ce m-ar durea mai tare, farurile xenon) sau Ford Kuga 2.0TDCI 150 CP Poweshift 4x4 Trend cu mai toate optionalele relevante bifate, inclusiv farurile xenon. La Ford insa am niste rezerve in privinta fiabilitatii, confirmate cu o alta masina de serviciu din trecut, cat si din cate citesc pe forumuri. Stiu ca la ambele niveluri ar mai fi variantele Hyundai Tucson (184 CP si 136 CP, similar cu Kia), dar nu ma incanta deoarece e echipat mai slab la acelasi pret si nu se poate configura (ai numai liniile de echipare predefinite). Alte sugestii, pareri? Imi scapa mie vreo varianta?
    -1 points
  44. Sportage e destul de criticata de posesori , pe forumul lor la rubrica dedicata [ Ce NU va place la Kia Sportage?Sa recunoastem fiecare! ] prea multe aspecte negative , dupa parerea mea mie Tiguan mi se pare mult peste
    -1 points
  45. Nu e topic.. hai sa facem unul nou cu pareri si pe viitor achizitii. Parerea mea proprie si personala bazata pe toate videoclipurile si prezentarile/review-urile ce le-am vazut : Big fail, un Passat B8, nimic nou pe el, aceleasi motoare ( mai putin acel benzinar mic.. wtf? ) , un design exterior imprumutat de la mai multe masini, un design interior cu nimic diferit de un Passat B8, multe elemente de interior vechi de minim 2 ani . Aceleasi motorizari, nimic nou gen "R20" sau GT .. etc (un motor de 300+ cp). Aceeasi suspensie DCC reglabila doar pe duritate, nu si pe inaltime. Aceeasi cutie cu 6+1 (seriously? ) . Nici macar la jante nu au avut bunul simt sa incerce ceva mai nou si exclusivist ... au luat interlagosurile si le-au marit putin .. Cu masina asta vor ei sa provoace producatorii de masini premium? ce gluma buna.. Zici ca a fost facuta pe fuga masina, sa scoata repede ceva ca se plictisise lumea de acelasi CC vechi de 9 ani (nu putem numi facelift-ul o masina cu totul noua, e aceeasi masina din 2008 cu stopuri schimbate si bara fata + faruri schimbate.. cu acelasi bord + interior de passat B6 care are mai bine de 10 ani). S-a ales prafu de ce era VW .. cu modele gen R36 care inca se vand pe bani multi.. sau primul CC care a fost o opera de arta comparat cu corcitura asta de "Arteon" . Sper ca n-am suparat pe nimeni cu critica mea si putem continua aici discutiile despre masina.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!