Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2018 în toate secţiunile

  1. Dor de vreme frumoasa si soare!
    3 points
  2. @Aerofan Franeaza singura si fara sa ma intrebe sau sa afiseze in AID...are personalitate @mad_kat Da, se pare ca este circuitul de racire al bateriilor si acolo poate umbla doar personalul autorizat, de aceea se pune sigiliu. Aseara am efectuat o deplasare de 34km iar la final mai aveam dsiponibili 6km in bord. Avand in vedere ca intoarcerea a fost pe intuneric deci am folosit farurile si am dat drumul si climei deja ma gandesc la o posibila autonomie reala spre 40km. O surpriza placuta
    3 points
  3. Lasand la o parte marele avantaj de a avea Waze, 330 e la jumatate de pret si are si bluetooth inclus. Asa ca daca acum nu ai bluetooth pe masina, o sa ai in aceeasi bani; daca ai, il vinzi + player-ul actual si iei 330 aproape gratis... Decizia e simpla!
    2 points
  4. Dupa aproape 11 ani petrecuti alaturi de grupul VAG azi CC-ul si-a gasit un proprietar nou iar eu o masina din alt grup (sper eu la fel de pasionat ca acesta). Sa auzim numai de bine si drumuri sigure!
    2 points
  5. Cauta un 1.9 tdi clasic, da o tura cu el, si dupa nu mai auzi nici tsi-ul Atata timp cat pe drumurile pe care le faci zilic gasesti cu usurinta puncte de incarcare, ai facut cea mai buna alegere cu electrica. Economisesti bani pe moment din combustil, iar pe viitor din impozite care vor creste substantial. Eu zic ca poti sa o alinti "Micul Ferrari": rosie e, rupe aderenta blana la plecari rapide, se gaseste doar cu cutie automata, si cel mai important, un sprint si vezi cum scade acul de "combustibil"
    2 points
  6. Te hotarasti daca e motor tdi sau tsi ? Eu zic sa suni dealerul sa ii spui ca e dobitoc si sa verifice ce vinde.
    2 points
  7. Al meu are 219.000 km, de consumat ulei urmeaza sa vad, in cei 1500 km parcursi de cand o am, nu s-a schimbat nivelul uleiului deloc, culmea este ca nu am BC si nu stiu cum sa opresc acea functie.
    1 point
  8. Asa de duminica: Martor DRL activat din eeprom
    1 point
  9. fire rupte in masonul dintre caroserie si hayon
    1 point
  10. 1. merge si fara 2. se simte la directie dar mai ales la raspunsul la pedala
    1 point
  11. Aventura electrica continua! Puncte de incarcare noi tot apar si am incercat sa vizitez cat mai multe sa ma asigur ca pot sa incarc si acolo. Am testat terenul pentru viitorul sofer al masinii. Am incarcat in Baneasa cat am fost la Ikea si iar au trecut cativa oameni soptind asa “Uite, asta e electrica!”, un domn m-a intrebat daca incarcarea e tot gratuita, i-am raspuns ca da... Imi place ca lumea e interesata de miscarea asta a masinilor electrice si pana la urma de ce nu?! Tu cat vrei sa dai ca sa mergi cu masina 100km in Bucuresti? 50-60 de lei pe benzina sau nimic pe curent?! Bine, vreo 9 lei pe curent daca incarci la priza de acasa... Am mers cateva zile doar cu Leon-ul si deja ma minteam ca nu mai aud motorul deloc sub 3k de ture; am mers 10 minute cu Up!-ul si iar mi-a dat lumea peste cap. Acum aud clantanitul TSI-ului si la relanti cu muzica pornita
    1 point
  12. @xdream cutia opune putina rezistenta pe masina rece. in rest e ok, nu e cea mai precisa sau smooth, dar e ok. motorul de 125cp e suficient pt golf. sfatul meu e sa iei 1.4 150cp si manuala, motorul e fiabil, puternic si economic. Restul banilor in optionale (vw ofera f multe chestii interesante) sau in buzunar. Numai bine!
    1 point
  13. Pentru ca in viitorul apropiat o sa mai vad e-Up!-ul doar din unghiul asta: trecem inapoi la masina “care costa sa mearga” Si pentru ca te obisnuiesti foarte repede cu binele, si aveam instalatia in portbagaj de peste un an, am comandat restul de piese necesare montarii senzorilor de parcare fata-spate. @Al Bundy cand vine comanda trec pe la tine sa vedem daca sunt toate piesele necesare. Altfel, trebuie sa ma reobisnuiesc sa si platesc dupa ce incarc, sa nu cumva sa ma urc in masina si sa plec Apoi trebuie sa ma obisnuiesc sa nu ma mai uit cat mai e din rezervor sau cat mai pot sa merg pana la urmatoarea alimentare pentru ca... o sa tina destul de mult!
    1 point
  14. Poate, dar pe bidoanele de Aral scrie ca este produs in Germania. Pe cele de Castrol....nici nu mai stiu pe unde este fabricat/imbuteliat. Asta, daca este sa ne luam dupa ce scrie pe recipienti. Castrol-ului i s-a facut reclama foarte mult, a crescut cererea si de asta cred ca se produce/imbuteliaza in mai multe tari desi sunt convins ca sunt alte uleiuri mai bune decat Castrol si Aral
    1 point
  15. 1.4 TSI 150 CP la Golf era ACT, acum in configurator nu mai este precizat si tehnologia ACT (dezactivare cilindri) aduce un consum excelent. Ar trebui sa fie tot varianta ACT, poate au omis pe configurator - trebuie sa verifici. DSG7 uscat cred ca ar fi ok in cazul tau pentru ca spui ca vei merge preponderent extraurban. 1.4 sunt motoare fiabile, nu am auzit de probleme. Tu iti stii cel mai bine bugetul si ce optiuni vrei. Mai departe vezi unde te incadrezi..
    1 point
  16. Noile motoare de 1.5 au turbina cu geometrie variabila si inca nu sunt asa de "testate" . E posibil sa nu fie probleme cu ele , dar pana nu merg vreo 2-3 ani si 100 000 km nu e nimic garantat. La 1.4 150 cp am vazut cele mai putine plangeri pe forum. Avand in vedere ca mergi mai mult extraurban poti merge pe cutie manuala si scapi de grijile de la DSG. Eu as zice 1.4 125 sau 1.4 150 CP manual. Daca mergi de ex pe 1.4 125 cp manual pana la diferenta de 1.5 150CP+dsg poti sa o mai blindezi poate cu 2-3000 de euro dotari 1.4-le chiar si in varianta de 125 CP cred ca e suficient pt Golf si diferenta de bani o poti investi in confort (incalzire in scaune, incalzire stationara, faruri mai bune, , etc.) Bineinteles , daca ai condus si 125 si 150 cp iti poti face o idee daca iti ajung 125 cp sau vrei 150.
    1 point
  17. @Ebi: Ai citit si partea cu “dupa ce o opresc si o pornesc iar, problema dispare”? Sunt curios de terminologia asta cu “scanteile la bujii slabe”, nu fac misto, efectiv mor de curiozitate cum pot sa fie scanteile mai slabe sau mai puternice in functie de cat de umeda e bujia; pentru ca, pana sa citesc aici, eram convins ca bujia ori scateieste ori nu scanteieste, gen ori e alba, ori e neagra, gri nu am mai intalnit. @minu94 Cu ce benzina alimentezi? Ce bujii ai pus cand le-ai schimbat? Cum e distributia la CJZA, are intinzator hidraulic pentru curea?
    1 point
  18. Vali nu toată lumea accepta produsele afterM. Sunt care vor sa pastreze linia OEM a masinii ceea ce nu poti condamna pe nimeni.
    1 point
  19. Multumit prietenului meu nsm, am descoperit si eu acest forum. In luna ianuarie 2018, dupa o perioada de 2 luni de asteptare, mi-am primit si eu binemeritata S3, 1.8TSI, 180CP, Style, transmisie manuala in 6 trepte. Iata configuratia cu dotari suplimentare: Adaptive Cruise Control si Front Assistant KA2 Camera video spate 9T1 Duze stropitoare parbriz incalzite PJ5 Jante aliaj usor Modus 8Jx18" cu anvelope 235/45 R18 PKV Parbriz incalzit PT2 Pregatire telefon Premium cu Bluetooth si modul SIM cu hotspot WLAN LTE PKK Priza 230 V si USB in consola mediana spate (priza max. 150W) inclusiv suport tableta PF0 Scut protectie motor (material plastic) RAG Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse YOY SKODA Connect PNG Smart light assistant, Lane assistant, Blind spot detection 8M1 Stergator luneta 4KF SunSet PLC Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon) Pret total optionale 8E8E culoare: Gri quartz
    1 point
  20. Multumesc de apreciere! Un mare bonus pe care l-am prins avand in vedere ca acesta culoare a fost eliminata din paleta culori de pe facelift ce e drept a fost inlocuita cu Mystery Blue care dupa parerea mea este identica cu Lapiz Blue de pe Golf 7R/7.5R. Un albastru inchis nu il vad bine impreuna cu Pachetul Orange Performance..... Inca un bonus este faptul ca am frana de mana manuala si nu electrica . Da masina este factory stock. Sunt de parere ca stock (parametrii producatorul) e cel mai bine. Ce m-am asteptat sa modific la masina a fi fost evacuarea. Aparent m-am inselat si nu a fost deloc nevoie. Cand schimbi modul de conducere de pe Confort pe Sport/Cupra sau chiar si in Confort cand dai in Sport de la DSG la upshift ai un Dsg Fart dement iar pe downshift pops and bangs cat vrei. Joy to drive.
    1 point
  21. Daca venea stopul alb din fabrica, acum pariu ca erai in cautare de folie rosie ? E frumos cum e acum, dar parerile sunt oricum subiective, tie sa-ti placa si bani sa ai de modificare.
    1 point
  22. Pentru Rusia intervalul de schimb dat de producator e de 7500 km ,nu imi pare ca suntem mai evoluati .In plus avem si combustibil de la ei
    1 point
  23. Din datele de pe net, electrica ar fi cu ~200kg mai grea fata de varianta cu motor termic si automata. Mi se pare mult in plus, tinand cont si de autonomia masinii
    1 point
  24. De curand am fost in Germania si intamplator am vrut sa iau o pereche de pantofi. Vanzatoarea nemtoaica m-a asigurat ca foarte buni, mi-a spus "sunt de calitatea cea mai buna, uitati, sunt fabricati in Romania". Nu stia de unde sunt eu. Pe original gasesti chiar si filtre de ulei fabricate in China, e foarte ok daca pe cutie scrie ca sunt fabricate in Romania.
    1 point
  25. Eu as zice ca nu are nimic masina, problema este la modul de exploatare. Daca nu am dreptate, as fi curios care a fost cauza reala, asa ca te rog sa ne comunici daca o afli. Iarna daca pornesti masina pentru 1 minut, bateria nu se incarca cu cat a consumat la pornire, motorul nu se incalzeste. Tu o opresti cat inca se injecteaza mai multa benzina in cilindrii (echivalentul socului), bujiile raman umede. La urmatoarea pornire, la fel, bateria si mai slaba, scanteile la bujii slabe, bujii umede, situatia se amplifica. O masina trebuie sa mearga, sa ajunga la temperatura de regim, bujiile sa se curete, bateria sa se incarce. Daca nu mergi cu masina, mai bine pui periodic bateria pe redresor. O pornire de 1-2 minute nu ajuta. Daca era misfire pe acelasi cilindru era rau, dar asa la toate pe rand nu este asa de rau. Bujiile sunt dupa catalog puse? Marca buna, adica NGK sau originale? As verifica si starea bateriei. O baterie slaba, poate duce la scantei slabe la pornire, bujiile se umezesc si duc la simptomele tale.
    0 points
  26. Recomand marca Matador.
    -1 points
  27. va salut, sunt in curs de achizitie a unui Passat Alltrack manuala din 30.08.2012 ,2.0 ,140 hp tdi. va intreb si eu , ce parere aveti despe acest model,eventuale probleme etc.... momentan detin un b7 sedan de 1.6 de 105 hp dar vreau un motor mai mare si spatiu mai mult. multumesc.
    -1 points
  28. Androidul chinezesc merge pe orice, am scapat de mult de jegul de cutie de pantofi de sub scaunul din dreapta. Si se vede pe bord, si se aude etc, si nu are cutie Nokia penibila pusa separat sub scaun. + Waze si alte aplicatii dar nu e jegul de OEM. Daca 136 de pagini de forum nu ajung sa va dati seama ca nu e in regula cu ce a pus VW pe masina...
    -1 points
  29. Salut. Sunt proaspat posesor de G6 , 2.0 tdi 140cp cod motor CFFB. La 164k km a picat EGR-ul , nu l-am schimbat , ci l-am anulat din soft ( mult mai ieftin ). Acum problema este urmatoarea : la rece , merge intrerupt , cand accelerez lin merge in hopuri. Daca accelerez brusc nu are nicio problema. Relantiul nu are nicio problema , merge rotund iar pe vcds nu am nicio eroare. A mai intampinat cineva problema asta ? P.s : astept sa ii fac RAR-ul si voi scoate si filtru de particule
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!