Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.02.2018 în toate secţiunile

  1. Daca arata asa spatele subscriam... si gata, somnic ca iara bat campii...
    4 points
  2. Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.
    4 points
  3. Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c
    2 points
  4. @Aerofan Franeaza singura si fara sa ma intrebe sau sa afiseze in AID...are personalitate @mad_kat Da, se pare ca este circuitul de racire al bateriilor si acolo poate umbla doar personalul autorizat, de aceea se pune sigiliu. Aseara am efectuat o deplasare de 34km iar la final mai aveam dsiponibili 6km in bord. Avand in vedere ca intoarcerea a fost pe intuneric deci am folosit farurile si am dat drumul si climei deja ma gandesc la o posibila autonomie reala spre 40km. O surpriza placuta
    2 points
  5. Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC
    1 point
  6. Vali nu toată lumea accepta produsele afterM. Sunt care vor sa pastreze linia OEM a masinii ceea ce nu poti condamna pe nimeni.
    1 point
  7. Cu odis poti vedea defapt la ce se refera missing mesage. Vcds ul nu stie sa interpreteze eroarea
    1 point
  8. Salutare. Am revenit cu cateva poze clare cu un spalat ok, cu Karcher K4 full Control + Clean Wash de la Pro X + Super Wax (tot Pro X). Masina arata asa: Pasii urmati: 1) - Direct spuma activa pe masina. Fara prespalare. 2) - Clatit cu presiune. 3) - Dat cu ceara (1l apa + 35 ml de ceara). 4) - sters toata masina cu o laveta de microfibra. A fost chin ca erau lavetele mici dar ma pregesc cu lavete mari pentru asta. Rezultatul: Si cand reusesc sa urc si filmarea de cand am spalat Golful, acolo se vede cata spuma face lancea de spumare de la Karcher. Si golful spalat cu aceleasi solutii si aparat, insa...nu am sters la final si am lasat sa se usuce asa. Mi-o parut rau dupaia...dar era prea tarziu. Gata. A aparut si filmul de la spalatul Golfului: Enjoy! https://photos.app.goo.gl/55urJQngook65Quy1 Sau Youtube (dar se incarca inca)
    1 point
  9. Da... las si eu parerea mea aici: Intentionez achizitia unei masini pentru drumuri mai chinuite, azi am studiat de aproape si condus noul Karoq. Foarte faina echiparea style, un plus de eleganta pentru tapiteria bej, insa nu mi-ar fi rusine nici cu echiparea sport (Scaunele sport sunt mult mai comode, volanul sport si el ofera un grip ok) Am vazut ca s-a comparat cu Kodiaq (deloc gresita comparatia) - materialele sunt la fel ca in toata gama Skoda, pare foarte ok finisata masina. Atentie la detalii, chiar putin mai multa decat la Kodiaq sau Octavia. Rotitza de comanda a luminilor din stanga volanului cu ornamente cromate, la fel si comenzile de geamuri de pe usa soferului, cu ceva crom pe ele. pe scurt, am avut senzatia ca e putin mai finisata chiar decat Octavia mea cumparata acum 2 luni. Portbagajul ofera acces facil desi nu este imens, cred ca o familie care nu-si cara toata casa in concediu ar fi multumita. Spatiul din spate lipseste, mai ales la picioare daca in fata sunt oameni mai "solizi". Masina e mica in exterior, dar in interior - cel putin in fata, ofera o atmosfera aerisita. Plafonul panoramic pe toata lungimea masinii mi-a placut, a fost un plus ! Am condus 2.0 tdi 150cp DSG7 - probabil e cutia noua cu ambreiaje umede --- COMPLET DEZAMAGIT. Raspunde la comenzi, e prompt insa nu-ti ofera nici o senzatie. M-am simtit aproape ca intr-un benzinar aspirat. N-am simtit nici cuplul, nici acceleratia, desi am pus-o pe sport si direct kick down. Cutia e foarte smooth, zici ca a fost gandita sa transporte oua... Comparat cu Octavia mea 2.0 tdi dsg6, diferenta e de la cer la pamant. Octavia e mult mai violenta in acceleratie, si iti da senzatia ca ai mai mult de 150cp sub capota. cuplul il simt din plin si acceleratia se simte foarte bine la orice viteza. IN SCHIMB.... Am condus tot azi si 1.5 TSI DSG, mi-a placut maxim. Stiu, sunt owner de diesel, dar motorul ala mi-a placut enorm. Mi s-a parut exact ce trebuie pentru Karoq. Jucaus, nervos, violent daca trebuie, extrem de elastic, practic te lasa sa-ti explorezi toate starile. Ca sportivitate, mi s-a parut mult peste 2.0 tdi, aproape la fel de nervos, violent si responsiv ca dieselul meu, insa cu posibilitate de exploatare intr-o plaja de turatie diferita. mi-a fost prezentat un consum real urban de 12%.. cred ca e consumul adevarat. (fata de diesel care consuma 10%.. In rest, masina raspunde foarte bine la comenzi, suspensia isi face treaba foarte bine, am gasit niste zone mai accidentate, pe care le-a gestionat foarte bine. destul de placuta la condus, micuta, agila. Spor la cumparaturi
    1 point
  10. Astazi m-am despartit de tractorasul maro. Ma incearca o senzatie de tristete, dar cum viata merge inainte, am sa ma bucur de vipusca albastra. Este o masina care nu m-a suparat deloc si cu siguranta va fi apreciata pe masura de noul propietar. Multumesc pentru gazdurire. Acest topic se poate inchide.
    1 point
  11. Multumit prietenului meu nsm, am descoperit si eu acest forum. In luna ianuarie 2018, dupa o perioada de 2 luni de asteptare, mi-am primit si eu binemeritata S3, 1.8TSI, 180CP, Style, transmisie manuala in 6 trepte. Iata configuratia cu dotari suplimentare: Adaptive Cruise Control si Front Assistant KA2 Camera video spate 9T1 Duze stropitoare parbriz incalzite PJ5 Jante aliaj usor Modus 8Jx18" cu anvelope 235/45 R18 PKV Parbriz incalzit PT2 Pregatire telefon Premium cu Bluetooth si modul SIM cu hotspot WLAN LTE PKK Priza 230 V si USB in consola mediana spate (priza max. 150W) inclusiv suport tableta PF0 Scut protectie motor (material plastic) RAG Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse YOY SKODA Connect PNG Smart light assistant, Lane assistant, Blind spot detection 8M1 Stergator luneta 4KF SunSet PLC Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon) Pret total optionale 8E8E culoare: Gri quartz
    1 point
  12. Am optat pentru top tec 4200. Prea devreme sa pot face diferenta. In schimb filtrul pentru habitaclu mann biofunctionat este o descoperire senzationala pentru mine (alergii si sensibilitate la praf/noxe) !
    1 point
  13. Culoarea e superba. Combinatia cu jantele portocalii e horror. My 2 cents. Sa o conduci cu drag.
    1 point
  14. NU ! Ai un A4, nu un A5 wanna be
    1 point
  15. O prezenta mai deosebita fata de restul B8-urilor de pe strada si cred ca e cea mai buna decizie sa fie hibrid in ziua de azi si nu full electric, la noi cel putin. Eu as zice ca nu e un plus ca a fost masina de demo. Asta inseamna ca a fost folosita intensiv si cu o talpa grea, doar era de demonstratie.
    1 point
  16. Tractorasul a primit in botic un stage one A ajuns la 65700KM si nu m-a suparat cu nimic pana acum. Am mai bricolat si pe partea de canbus- adaugat ul PLC prin care am imbunatatit ceva functii pe partea de comfort. Iar acum 2 zile era sa o fac lata. Fiind la un supermarket am deschis portbagajul din telecomanda, am pus cumparaturile si din greseala am dat drumul si la cheie. Mi-am dat seama imediat dupa ce am am inchis portbagajul. Cum cheia a a2a a fost pierduta de ceva vreme m-am trezit dand ture pe langa masina seara la ora 21. Intr-un final am rezolvat fara niciun damage dar am tras o sperietura destul de mare. Asa ca azi pe frigul asta m-am mobilizat m-am apucat sa bricolez o inchidere/deschidere wireless. De acum incolo daca cumva mai las cheia prin masina sa pot deschide masina fara nicio grija. Cu ocazia asta am rezolvat si grija de a nu mai uita masina deschisa Daca ma indepartez de masina si in 40 sec nu o inchid din cheie, se armeaza singura. Cand ma apropii de ea deschide doar usa la sofer. Cand va ma trece frigul si in functie de timpul disponibil vreau sa mai adaug niste automatizari la comfort: *cand temp. la exterior este sub o anumita valoare, la pornirea motorului sa intre automat incazirea in scaune si eventual dezaburirea lunata + parbriz. *sa incerc oprirea automata a functiei start&stop la pornirea motorului
    1 point
  17. Salut. Confirm si eu cele postate de colegi mai sus. Azi am montat si eu pe masina din semnatura saiba, siguranta si capacul si cutia nu mai fluiera deloc in decelerare, in treapta V. Inainte fluieratul era destul de deranjant, iar acum a disparut in totalitate. Cost piese, 53 lei. Manopera, 0 lei (operatiunea am facut-o eu). Timp de lucru, aproximativ 30 min. Multumesc colegilor pentru ajutorul postat. Toate bune.
    1 point
  18. o poti cumpara de la orice magazin de piese auto cu codurile postate anterior, dar ai nevoie si de capac, se distruge la demontare si o sa ai nevoie si de siguranta, prestul pentru toate nu depaseste 60ron. smc, on 17 Feb 2015 - 12:15, said:
    1 point
  19. Aha. O sa urmaresc si eu, e bine de stiut. Bafta si tie si multi km fara probleme, poate ai noroc si scapi de schimbat EGR. Am vazut ca ai acelasi motor ca mine Asta mi se pare singurul defect al modeului asta, in rest imi place extrem de mult cum se comporta masina. Si faza cu EGR-ul cred ca e din cauza normelor de poluare impuse de autoritati, nu ca nu stie VW sa faca motoare diesel..
    0 points
  20. Superba masina iar culoarea dementiala Parca am vazut masina asta vara-toamna pe la Smart Car Wash dar nu mai stiu exact nr de inmatriculare
    -1 points
  21. @~LauR~ , @ToniM Multumesc frumos! @Mask001 Multumesc frumos! Am trecut de 2-3 ori pe acolo fix vara. Atunci m-ai vazut . @cogdao Am avut un prag de care nu am vrut sa trec acela era in jurul unui Passat BITDI Full. A45 AMG full trece pragul de 80.000 Euro. Mentionez ca m-a interesat doar masina noua. Prefer o masina care este de bugetul meu cu dotari decat una peste dar modest/aproape deloc dotata.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!