Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2018 în toate secţiunile

  1. Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.
    11 points
  2. Azi am avut curiozitatea sa ma uit sub capota:) Frumos portocaliul! Masina mai avea 70zile pana la revizia anuala. Si totusi neamtul a facut revizia pe cheltuiala sa in ziua care am cumparat-o.... spre ghinionul shacalilor din Romania
    4 points
  3. Am si eu porcarie dasta...la tine nu are un tiuit pe fundal?si da un sunet ca de carton asa?
    2 points
  4. Dealerul habar n-are ce vinde, nu exista DSG7 pus pe 2.0 TDI de pe CC. E doar DSG 6 (DQ250) , cu ambreiaje umede. Motorul nu ai specificat ce cod / putere ... dar in general sunt f ok. E mai nasol la motor daca mergi mult prin oras subturat, inevitabil vei avea probleme cu EGR / DPF. Cutia e f ok daca e revizia facuta la timp corespunzator (si daca a fost facuta pana acum, nu ai specificat nr de km. ) Succes.
    2 points
  5. Culoarea e superba. Combinatia cu jantele portocalii e horror. My 2 cents. Sa o conduci cu drag.
    2 points
  6. Breaking News... NU am mai trecut pe aici de multisor... -1. De ceva vreme NU se mai aprindea lampa de sub fata de usa, plafoniera si buzerul de avertizare faruri aprinse NU mai faceau servicii...drept urmare l-am vizitat pe colegul nostru @F l o r i n care sa ocupat de schimbat Swich, refacut lipituri si gresat motoras. Ii multumesc si pe acesta cale. -2. Si pentru ca tot am umblat la fata de usa, sau stricat cele 2 "maselute" (cica asa le zice) de sub fata de usa in care intra suruburile de fixare....am fost in targul Vitan (une RAI-ul acareturilor) unde am gasit "maselute" pentru fata de usa de Dacia Logan, care se potrivesc la fix 1Leu / buc. -3. Pentru ca imi juca frana de mana am dat roata jos sa vad care-i problema si am constatat ca NU mai avem placute pe spate, drept urmare am dat comanda de pacute ATE (81 Lei( si pe 2 Februarie le-am schimbat. Placutele care au fost pe masina sunt tot ATE, au fost montate in iulie 2016 si am facut cu ele 35.440km dintre care 80% in traficul infernal din Bucuresti...ma declar multumit! Acum tine si farna de mana bine. PS: Am costatat ca am si un amortizor spate dreapta curs...ma voi ocupa si de problema asta curand.
    2 points
  7. Recomand Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, Long life III, 507.00, este un ulei fabricat doar in Germania, se schimba la 30000km.
    2 points
  8. Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC
    1 point
  9. Neata popor, inca nu prea am multe de spus...dar un post in plus nu strica Dotari: "FULL FULL" (fara piele) - click mai jos Si sa continuam povestea... pana in Noiembrie inca ma plimbam cu Huanita ... era o fata faina, eu intorceam capul dupa ea cand era trasa pe dreapta, si mai primeam din cand in cand cate o remarca ca "da bine"....insa...vara trecuta dupa cateva drumetii cu 4-5 persoane pe DN-uri mai lungi de 3-400km, mi-a trasnit ideea, ca ori o trimit la maritat, ori ii bricolez sub fusta, ca parca nu se mai putea... Dupa cateva discutii cu sefa aka CTC aka "da sa traiti" aka "sigur iubi" am primit unda verde sa o pun de vanzare, si uite asa, a ajunsese de maritat, si in aproximativ 2-3 saptamani (daca tin bine minte) isi gasise noul iubit. Povesti si decizii au fost multe, poate cativa ma "stiu" de pe forum, poate cativa habar nu au cine le polueaza linistea de la cafeluta de luni, insa dupa TD si bugete si negocieri, am ajuns in curtea de la Seat, cu o comanda pentru o Ateca. Dupa "luuungi" -mult mai repede decat ma asteptam- 3 luni, a ajuns jucaria noua A ajuns in Cluj miercuri, 01.02.2017 Am ridicato joi, 02.02.2017, doar facut un plin la OMV si garaj Vineri dimineata am fost la vulcanizare, era cu pneuri vara, am incaltato cu anvelope iarna, Nokian WR4-D, si ulterior scarbici Sambata m-am plimbat un pic cu viitorul fin pentru costum de mire, deci inca eram doar in varianta de "copilas" in spatele volanului, nu stiam nimica de masina "concret" Duminica am avut prima iesire...una mica...de duminica Faina zona de Rimetea, si a fost prima oara cand am simtit drumul de Cluj spre Baisoara "comod" - cu 18 este mai mult decat ok-cel putin pentru mine si sefa- rigiditatea Ateca In rest astept sa termin "rodajul", masina inca ma incanta venind "prea repede", ca un copil prost acolo pe scaunul soferului cu ranjetul pana la urechi Consumul a fost 6,3 parca inainte de DN, ulterior mai jos toata iesirea, 18, pneuri iarna, 2 persoane Mai multe poze si impresii cum adunam kilometrii. Radem si glumim, o saptamana faina tuturor
    1 point
  10. Dar eu nu o folosesc...am luat-o asa...sa vad cum e...si de cand am vazut...zace in torpedou...
    1 point
  11. Niciuna, ramai la cele originale.
    1 point
  12. Daca venea stopul alb din fabrica, acum pariu ca erai in cautare de folie rosie ? E frumos cum e acum, dar parerile sunt oricum subiective, tie sa-ti placa si bani sa ai de modificare.
    1 point
  13. Daca pui o folie rosie peste sigur, de ce nu?!
    1 point
  14. A mea mananca ulei.. mai completez cu 4 litri in 10-12 mii de km. In principiu daca pun la schimb 10w40 semi-sintetic .. pot sa completez tot cu 10w40 semi-sintetic de la alta firma. Eu am tot facut lucrul asta si nu mi-a facut nicio spuma , masina tot atat ulei consuma si tot la fel merge. Am facut schimb de ulei si am bagat asa: Castrol , Motul , Liqui molly , Kross. Nu am vazut nicio diferenta intre uleiurile scumpe si astea ieftine, doar la buzunar, tot ulei e , tot aceeasi vascozitate o are. Momentan am pus Liqui Molly mos2 10w40 , imi cam pare rau. Credeam ca nu o sa mai pape ulei cu asta dar nu e asa. Acum in loc sa dau 15 lei pe litru de ulei de la kross , trebuie sa dau 30 de lei de la liqui molly pentru ca pe asta chiar nu vad cum l-as amesteca. Are culoarea aia ciudata si asta nu pare asa amestecabil.
    1 point
  15. @mri , @blordc , @bughy89 Multumesc tuturor! @mik15 Multumesc, multumesc, ma bucur ca ti a placut povestea.
    1 point
  16. Masina este prevazuta cu PTC . Dimineata inainte de plecare pornesc caldura din e-remote (aplicatie pe pc sau Android) si folosesc energia luata direct din 220V pentru a pastra bateriile pline pentru deplasare.Incalzirea se face surprinzator de repede.
    1 point
  17. O lingurita de rabdare.....sa vedem daca azi porneste. Daca nu, avand in vedere ca bateria a fost deconectata... e de la ea. Ce o termina asa repede - verificam.... daca porneste = atunci incepem deconectarea modulelor, in vedere identificarii consumurilor, etc
    1 point
  18. Intra la Long coding, pe 09-centrala electrica - acolo bifezi optiunile/setarile care le ai tu pe masina. Iti este de ajutor sa faci poze la ce ai tu acum pe masina, la toti bytes, dupa care bifezi corespunzator pe noua centrala - plus activare cornering
    1 point
  19. floare la ureche... te vei descurca.
    1 point
  20. Da, Golf ul a plecat. Decizia a fost luata, astazi am luat Seat ul alb. Masina a iesit bine la toate verificarile. Mai am de verificat lantul distributiei. Toate dotarile sunt functionale, mai sunt doua-trei lucruri marunte de pus la punct, cum ar fi revopsirea jantelor, o zgarietura mica pe bara fata si schimbul anvelopelor, care desi au minim 4-5mm, sunt chinezarii si nu merg pe o masina de genul. Ca idee, da, este mai prost antifonata ca Golful, cant trec pietricele pe sub masina se aud intr un fel anume. :)). Dar si diferenta de bani este cat jumatate din pretul masinii. Mai multe detalii o sa apara in topicul pe care o sa l fac, dar mai dureaza putin.
    1 point
  21. Condesatoarele se duc asa repede daca sunt montate invers(polaritate) sau daca au tensiunea de lucru mai mica. Daca o desfaci fai ceva poze sa vedem mai exact , macar ca si o autopsie
    1 point
  22. Dacă iei normele de uleiuri la analizat, cele de Volkswagen vor să zică ceva de genul : Grupul Vag cere producătorilor de ulei să facă ei uleiul care să protejeze motoarele pe care nu a fost în stare să le facă fiabile. Nici o firmă auto din lumea asta nu impune cerințe atât de drastice pentru uleiul de motor. Cam ăsta este tristul adevăr!
    1 point
  23. ai codarea necesara pe pagina precedenta ...
    1 point
  24. Nu schimbați prea repede uleiul? Eu îl schimb la 15000-20000 sau o dată pe an. Sunt nou posesor de VW dar am un Logan diesel și nu cred că Dacia e mai fiabilă decât VW-ul. De fiecare dată schimb și toate filtrele și cred că și asta contează mult.
    1 point
  25. Prima data am schimbat la 30.000, nu m-a "atentionat" mașina. Apoi am trecut pe interval de 15.000. Acum apare mesajul de schimb cam cu 1300 înainte de atingerea nr. de km.
    1 point
  26. Da, pinii aia finuti ar putea fi o problema - ca restul e destul de ok - si la cum ai lucrat la instalatia de scaune, si ce am mai vazut la tine, sunt convins ca o sa iasa foarte fain. Cu schimbarea interiorului pentru incalzire gandeste-te la ceva - daca pui tu rezistentele pe scaunele tale, stii ca sunt noi, si ca vor tine o perioada, insa daca iei alte scaune naiba stie in ce stare sunt rezistentele, si cat te vor tine, sau ce surprize ai putea avea.
    1 point
  27. Mobil 1 ESP formula 5W30 norma 507.00 pentru diesel sau cu parametri mai buni dar cu respectarea normei. Castrol e foarte bun dar luat de afară nu din Ro. Dacă puteți să luați ulei din vest e cel mai bine că și ei au dublu standard și obligatoriu să fie sintetic 100%. Am un Logan MCV diesel care de 8 ani vede doar mobil 1 și după atâția ani merge impecabil!!!!
    1 point
  28. Pentru cei care au nevoie de codari aditionale pe RCD:
    1 point
  29. Uleiurile au evoluat, sunt super aditivate, daca e schimbat pana in 15K. nu vor creea probleme sau uzuri excesive. Globalizarea, scaderea de calitate a motoarelor, (dupa 2005) e problema, sunt gandite sa tina mai putin, cu costuri de intretinere mari, se fac bani frumosi din piese de schimb.
    1 point
  30. Din postarile tale vad ca ai varianta 1.2 TSi 90 CP. De curiozitate, ce benzina folosesti de la OMV? Cind am ridicat masina, dealerul a zis ca nu-i problema de care benzina bag ca am motor aspirat. La TSI ar fi "ceva probleme" in sensul ca masina merge si cu carburant de 95 dar la noi 95 e de fapt 92-93. Eu, sa evit discutii fara sens legate de calitatea carburantului, mi-am facut cont / card la MOL si NUMAI de acolo alimentez (Tempo Plus 95). Daca e ceva, macar stiu unde sa merg... Sa inteleg ca uruiala la roti nu are treaba cu acel martor... La mine nu se aude [inca] acel uruit (masina are 4500km). In alta ordine de idei, am avut si eu ceva probleme: la o saptamina de la ridicare si 400 km rulati a trebuit schimbat ambreiajul (pe garantie). Se auzea un mic tupait la schimbarea vitezelor din mic in mare. Din ce citesc pe ici si colo se pare ca motoarele VW nu mai sunt ce-au fost odata...
    1 point
  31. Eu activez senzorul (sotia) in situatii de genul asta
    1 point
  32. 1 point
  33. DA,deci...ieri am schimbat placutele frana,,cu Comline,englezesti,foarte bune-40 lei pe spate,60 de lei -pe fata,manopera 0 ca il cunosc pe om.Treaba e ,care nu stiti,la Caransebes are fabrica TMD,Ieri am vazut balotii,15 tiruri incarcate cu-Ate,Brembo,Textar,Comline,Meyle,Febi,Ipn sau Itn ca nu mai stiu,si mai,,toate facute la Caransebes,PE ACEEASI LINIE,DOAR NU VA INCHIPUITI CA AU LINII SEPARATE FRATILOR,NU MAI CUMPARATI DE"FIRMA" CA NU MAI ESTE...Am poze,scoase,incarcate,condens pe cutii cat vrei,dar nu le pun aici ca au coduri de bare si nu ma bag... Luati ce e ieftin,globalizarea a intrat peste tot,ca o mica paranteza,Recasul ia concentrat de struguri din China,ca sa nu mai aveti impresia ca beti vin romanesc.Ala adevarat merge la capitala,la Jmecheri
    1 point
  34. Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c
    0 points
  35. Pentru Rusia intervalul de schimb dat de producator e de 7500 km ,nu imi pare ca suntem mai evoluati .In plus avem si combustibil de la ei
    0 points
  36. Acest ulei il voi pune din vara si eu. Doar ca il voi schimba la 10000.
    0 points
  37. @Razvan Constantin Multumesc frumos! @C Z R Multumesc frumos! De asemenea. Da pai cum am comandat-o a fost pauza o luna la fabrica din Spania. Dar din cate stiu cam 90 de zile si la VW s-ar putea sa gresesc. Cel putin la Ford pt Focus RS primisem waiting time de 7 luni . La ce m-am referit eu cu 4x4 am vrut defapt sa exprim ca luand un hatch FWD e back to it's roots de unde a si pornit treaba cu Hot Hatch-urile, bine mai nou astea 4x4 sunt Hyper Hatch-uri dar am vazut ca lumea nu prea a adoptat acest termen. Dar ma rog da intradevar vorba ta poate ma contrazic un pic. Sunt pe brembo P85 116 acum care nu mai scartaie si au un stopping power bun bun dar se consuma foarte repede.
    0 points
  38. Salut, generatia respectiva de leon sufera la interior destul de mult, atat la calitate, cat si la design, bine, poti lua ceva cu scaune sport/fr insa cu bordul ce faci? Audi va fi scump, eu as zice sa incerci sa cauti cu atentie un gti edition 30 (foarte bine dotat cu 150.000km) sau eventual un cupra tsi, mare atentie la codul motor, motoarele de 2.0 200cp sunt cunoscute ca fiind mari mancatoare de ulei, de asta ti-am recomandat motorul de 230cp, fiind unul mult mai fiabil, cu interne care nu se ovalizeaza deci nu mananca ulei. Motorul 2.0 tdi, si in general toata gama tdi de la vag e o gluma proasta in materie de fiabilitate, mai pica una alta, mereu e ceva de schimbat, de desfacut, de verificat, de facut mentenanta la chestii. Decat 2.0 tdi VAg mai bine 2.0 tdi bmw, si macar ai probleme doar cu o distributie, in rest fara lag, si fara probleme la pompa de ulei, egr, injectoare, curele la pompa de ulei si altele.
    -1 points
  39. Eu as trece la intervalul de 15k. in Gemania sunt alte conditii de rulaj si alta calitate a consumabilelor, nu mai vorbesc de ulei.
    -1 points
  40. @~LauR~ , @ToniM Multumesc frumos! @Mask001 Multumesc frumos! Am trecut de 2-3 ori pe acolo fix vara. Atunci m-ai vazut . @cogdao Am avut un prag de care nu am vrut sa trec acela era in jurul unui Passat BITDI Full. A45 AMG full trece pragul de 80.000 Euro. Mentionez ca m-a interesat doar masina noua. Prefer o masina care este de bugetul meu cu dotari decat una peste dar modest/aproape deloc dotata.
    -1 points
  41. Eu nu cred ca 10000 sau un an este prea putin ptr un ulei, avand in vedere ca majoritatea, vreo 70% sunt facuti doar in oras, vara e ok, dar iarna deabea ajunge apa la 90 grade si eu ma opresc... de aia pun si long life, poate rezista macar 8000km... Ca tsi este pretentios, mai ales ca e pe lant... Motorul de reno eu zic ca este mai fiabil.
    -1 points
  42. Salut, vreau sa-mi cumpar 2 sau 4 anvelope de vara 225 40 18, ma intereseaza cele mai ieftine anvelope de pe piata, aveti ceva recomandari?
    -1 points
  43. Am optat pentru top tec 4200. Prea devreme sa pot face diferenta. In schimb filtrul pentru habitaclu mann biofunctionat este o descoperire senzationala pentru mine (alergii si sensibilitate la praf/noxe) !
    -1 points
  44. Pana la urma am facut si o accelerare de la xxxxxxxxx si mi-a dat 26,7s (fara vant , drum drept ), din datele oficiale gasite pe internet am vazut ca GTD-ul face in 28,5s , 2.0tdi 140cp in 39s ! Nu am masurat pe gps cei xxxxxxxxxxx dar am observat azi ca la xxxxxxxxxxx vitezometrul masinii corespunde aproape perfect cu gps-ul , poate o diferenta de 1km/h , o sa fac si la xxxxxxxxx cand am timp ! Diferentele cele mai mari intre stock si chip se simt dupa 3500rpm , cel putin asa e la mine ! O zi faina !
    -2 points
  45. O prezenta mai deosebita fata de restul B8-urilor de pe strada si cred ca e cea mai buna decizie sa fie hibrid in ziua de azi si nu full electric, la noi cel putin. Eu as zice ca nu e un plus ca a fost masina de demo. Asta inseamna ca a fost folosita intensiv si cu o talpa grea, doar era de demonstratie.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!