Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.02.2018 în toate secţiunile
-
Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c11 points
-
Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC9 points
-
Sa incerc pe rand @Rave ai dreptate, sunt multumit de rezultat, am avut si pe Octavia si nu am regretat, pentru mine a fost o "decizie buna" @75NOR mersi mersi, poate mai multe cadre cand tine si vremea cu mine, pana una alta si pe vreme posomorata (ploaie la 1,5°C actual in Cluj), eu is plin de energie pe moment, ma bucura rezultatul @Bebeee mersi, da, este si Toyota in lista, diferenta o vor face testdriveurile si gustul nevestei, ii dau frau liber de data asta sa isi aleaga ce isi doreste @laur_vd au dreptate colegii, la polish se remediaza ok, acestea in speta se zgarie de la carpele necurate de la spalatorii, eu am aplicat acuma o folie self-healing pe ele, am observat doar in partea de sus , si asta probabil doar daca stii ca este folie, revin in timp asupra acestui aspect, sa vedem cum se vede in timp, in soare, etc etc Acu 1 an parcam cam la fel, insa parca arata altfel, o fi mai bine, o fi mai rau, cine stie Cateva cadre, in ploaie, pe fuga, masina murdara, utilizato fara cafea3 points
-
3 points
-
Pentru Rusia intervalul de schimb dat de producator e de 7500 km ,nu imi pare ca suntem mai evoluati .In plus avem si combustibil de la ei2 points
-
Foarte tare masina, pentru combinatia de motoare, restul e normala Eu sunt curios cat a costat ca e de luat in seama ca urmatoarea achizitie.2 points
-
2 points
-
De pe la ultima postare incoace s-au mai adunat niste km - intai ca am stat vreo doua saptamani cu broasca spate de la Bora desfacuta pana sa ma prind cum o asamblez la loc dupa remediere lipituri reci, apoi inca vreo saptamana pana i-am luat bateria... Ce mai, scuze sa merg mai mult cu Golful G28-ul tot mai face fite, cand are chef - mai trag de el pana se face ceva mai ok vremea - ca se acceseaza pe sub masina. Bateria - am pus-o pe cea "veche" de pe Bora - si acum vad si 13V dupa 10-15 min de la oprirea motorului dupa un drum mai lung - in timp ce la cea "veche" cadea imediat la 12.1-12.2 - si pana a doua zi era la 11.9-12v. Am facut primul pas spre RCN si pe golf (ca prea e fain) si am dat MFD-ul lui Rudi - deocamdata sunt cu gamma si interfata de le-am avut pe Bora. Si in incheiere, chiar daca urasc iarna si zapada, imi pare un pic rau ca n-am avut ocazia de o zapada serioasa sa pun la lucru masinaria... Doar chestii usurele. Macar e fun si pe asfalt normal, deci compensam2 points
-
@~LauR~ , @ToniM Multumesc frumos! @Mask001 Multumesc frumos! Am trecut de 2-3 ori pe acolo fix vara. Atunci m-ai vazut . @cogdao Am avut un prag de care nu am vrut sa trec acela era in jurul unui Passat BITDI Full. A45 AMG full trece pragul de 80.000 Euro. Mentionez ca m-a interesat doar masina noua. Prefer o masina care este de bugetul meu cu dotari decat una peste dar modest/aproape deloc dotata.2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor, Astazi, va prezint un manual despre cum sa-ti pui pe Golf-ul tau ultimul tip de stopuri cu semnalizare dinamica. Este posibila modificarea din stopuri de tip halogen, sau stopuri led versiunea veche (inante de facelift) in stopuri cu semnalizare dinamica. Daca nu stii ce este semnalizarea dinamica iti prezint un mic video. PREVIEW MANUAL: Nota: Totul se face tragand cateva cabluri in masina, stopuri noi si codare VCDS. In acest manual veti gasi informatii despre: materiale, unelte, pini, stopuri, conexiune BCM (initayea de control), schema conexiuni, punte necesara, simulare, imagini tehnice si codare VCDS. Link catre manual cu actualizare periodica: Manual Golf LED 7.5 cu semnalizare dinamica Codare VCDS: pe maine, poimaine se urca sus in manual. Pentru nelamuriri, feel free to ask.1 point
-
Salut, in primavara lui 2017 am decis ca e vremea sa imi iau si eu o masinuta. Cu un buget mic si multa incredere am avut de ales dintre Bora si Golf 4.Dupa multe cautari si documentari am ales cum spune si titlul golf 4 1.9 TDI ALH. Am incercat sa combin utilul cu placutul. Maisna de de provinienta Austria intrata in tara in februarie 2017 si in Mai am cumparat-o din Arges, avand la bord 213k (ceea ce nu prea imi vine a crede) am trecut peste. Singurile investiti majore au fost jantele de aliaj pe R16 si distributia, in rest cheltuieli de intretinere. Ulei Motul si filtre MAHLE schimbate la 10k km, etcc.. https://imgur.com/a/AmvSZ https://imgur.com/a/nx0wt https://imgur.com/a/ZAIBm https://imgur.com/a/xhLpt https://imgur.com/a/pwZ8m https://imgur.com/a/45eh8 https://imgur.com/a/Q7Pry1 point
-
Plierea automata a oglinzilor se poate activa/dezactiva din meniul infotainment.1 point
-
Prima data am schimbat la 30.000, nu m-a "atentionat" mașina. Apoi am trecut pe interval de 15.000. Acum apare mesajul de schimb cam cu 1300 înainte de atingerea nr. de km.1 point
-
Nu e chiar nebuloasa...am gasit aici toate informatiile necesare... In prima faza vreau sa gasesc un interior ca al meu dar cu incalzire...sa fac schimb plus o diferenta de bani... Daca nu merge...ma gandesc la un Recaro... La piele nu m-am gandit...dar nu as fi singuru cu scaune de piele si restu textil...1 point
-
1 point
-
Pe Bora nu aveai maxidot... O sa arate urat (dpmdv) maxidotul cu partea aceea stinsa...daca il ai...e pacat sa nu il folosesti1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Avand in vedere precizia sistemelor cu injectie directa prezente pe motoarele noi, cel putin la mers normal, diferentele de consum ar trebui sa fie destul de mici intre 1.4, 1.8 sau 2.0, pentru ca in final, ECU consuma cantitatea minima de combustibil necesara deplasarii si are un control foarte precis, frecarile interne sunt minime datorita aliajelor speciale, etc. Desigur, la mers sportiv, diferentele se vad in functie de cilindree si putere. Concluzia ar fi ca acum, chiar si un 2.0 TSI poate fi rezonabil din punct de vedere al consumului, daca se merge normal cu el.1 point
-
E bine de tot Toni ! Ai avut dreptate cu barele, e mai bine cu ele tot negre Excelent! cand trece ploaia si ai facut plinul de cafea sa mai faci niste poze. Si ia si putin distanta sa vedem full effect1 point
-
Depinde de tine, nu scrie nicaieri perioada de timp ci doar numarul de km, 210k. Ca idee, am acelasi motor si eu am schimbat-o acum 1 an la 198000 de km.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fata de RNS310, clar este un plus (ca functii, imagine, etc) Daca nu iti va lua automat pictograma, se rezolva din codari. Merg comenzile pe volan.1 point
-
1 point
-
Arcul sau clema (carlig de rufe) care prinde pompa de pedala....produc galagia aia.Pompa nu o sa scoata zgomotele alea niciodata. Pompa cand ti-a cazut iti ramane pedala jos sau iti da de inteles ca este pe duca...ramane odata o tragi cu mana ...iar ramane peste 1..3..15 zile. Spray degripant...fara sa dai in interiorul corpului pompei.1 point
-
1 point
-
Relevant nu este, dar interesant poate, pentru unii, in sensul ca in aceleasi conditii, consumul poate sa fie identic cu un 1.4 de 125 sa zicem. Si atunci, ma gandesc: sa iau una de 300 cp, in loc de 125 cp, nu?!1 point
-
Tu esti nenea care da tura dupa tura pe la Constitutiei de ne ametesti pe toti ? Salutare si aici. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. La VW astepti 45-60 de zile. Deci nu trecem chiar toti prin asta Nu cumva ai prins si intarzieri ? Nu era nevoie sa-ti justifici decizia de a merge pe Cupra. E cea mai buna (pentru tine) daca iti satisface dorintele fara compromisuri si daca asta ti-a placut cel mai mult. Restul nu conteaza. Cat despre "un hothatch adevarat nu este 4x4" - te contrazic. Definitia hothatch-ului spune clar ca poate fi oricum (FWD/RWD/AWD) atata timp cat ai motorul amplasat in fata. E ca si cum ti-ar spune cineva ca nici a ta nu este un hothatch pentru ca nu e manuala "Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina" - asta e tot ce conteaza! P.S: Iti mai scartaie franele ?1 point
-
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos, dar ar fi pacat sa o tii fara garaj.1 point
-
Poti produce o eroare intermitenta daca scoti bateria si o reconectezi. O sa iti zica low voltage - intermittent. Depinde daca au nevoie de o eroare permanenta sau una intermitenta. Poate doar pentru anumite erori e gandit softul din reprezanta sa recomande update. E posibil sa mearga si fabrica pe principiul ca daca nu e stricat, nu trebuie reparat.1 point
-
Sistemul pe care l-am achizitionat este acesta: http://s.aliexpress.com/IjqIfQje in urma unei discutii in prealabil cu “chinezu”, mi s-a comunicat faptul ca nu este “perfect” compatibil cu masina mea. Din cauza faptului ca balamalele mele sunt altfel fata de cele de pe Passatul din USA sau Magotanul din China. Dar din cauza faptului ca sunt lacatus mecanic, mi-am luat inima-n dinti si m-am riscat sa cumpar sistemul fiind pregatit sa nu se “pupe” dar sa il fac eu romaneste sa se “pupe” ? Asa ca am observat ca la Passatul B8 chiar daca nu are sistemul din fabrica, masina este echipata cu un fel de ranfortare sudata pe interiorul portbagajului asa incat daca vrei sa montezi motorul, pac-pac l-ai pus pe pozitie si merge...dar la mine nu era...asa ca am facut eu o intarituracare vad ca de cateva luni de cand am montat-o da rezultate buna. Ideea este ca sistemul se poate monta electric pe orice masina, chiar si pe dacia 1310 ?, daca ai montat inchiderea centralizata in prealabil in ea. Semnalul catre motorul inchiderii de portbagaj intra in modului sistemului si de acolo acesta stie cand si ce sa faca, adica intai da drumul pinului care tine incuietoarea, apoi descuie si abia apoi porneste motorul sa deschida portbagajul. Sistemul e destept chiar are si protectie in caz de motorul se ingreuneaza da inapoi. Momentan sunt la munca si nu am poze sa atasez sa va faceti o idee, dar daca e cineva interesat o pot face cand sunt pe acasa. Singurul inconvenient pe care inca il am este faptul ca trebuie gasit exact locul in care sa te prinzi cu motorul pe balamaua portbagajului ca atunci cand se inchide de tot sa fie exact cu incuietoarea incuiata, iar atunci cand este maxim deschis sa nu dai cu capul in portbagaj, e vorba de mici ajustari...momentan la mine nu este chiar maxim deschis cum era cu sistemul vechi, dar cu timpul m-am obisnuit sa nu dau cu capul ? .... Deci cine e intersat trebuie sa fie pregatit la a inventa cate ceva pe ici pe colo... Sanatate va doresc.1 point
-
1 point
-
REZOLVAT ! 2 zile de munca. Doar garnitura era. Mulțumesc pentru sfaturi ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e nevoie de nici o ajustare ptr soft. De la 110mg injectate in sus e nevoie de calibrari dar ma indoiesc ca ajungeti la 85mg injectate. Foarta multa lume are soft la diversi tuneri si nu am avut pb. Claudiu 232 la Completechip, alt baiat din iasi parca 245cai tot la Completechip Eu sunt la 300+ la FWP garage si pana la 360+ nu intentionez sa ma opresc. Alt proiect in italia al unui client de-al meu cu video postat mai sus 270 cai aprox pe GTD 2011. Mai exista un proiect ce tinteste la 400+ cai pe un 2.0 CR la Slatina , se ocupa Cosmin de la individual chiptuning..vedem ce iasa acolo. Deci se face fara probleme pana la 250 cai.1 point
-
1 point
-
Iaca am pus de o consola centrala completa si vreau sa ii multumesc pe aceasta cale lui @mad_kat pentru un mfd tipla! Ornamentele am reusit si le-am gasit in stare cat mai buna, desi a costat. Imi mai trebuie cateva pe care o sa le comand la Porsche dupa codul celor de pe masina. Aici ma refer la maner sofer (cel din setul cu consola e pentru coupe) si inca 2 ornamente pentru manerele din spate (in setul cumparat am un singur maner si il voi folosi pentru pasager). Imi mai trebuie si plasticul din jurul schimbatorului. Am mai dat comanda la Porsche de buza fata de 4motion... mi-o doresc de foarte mult timp si abia astept sa soseasca (luni)! Cu piesa asta si niste distantiere de 15mm pe spate + suspensia pe care o am deja, cred ca modificarile exterioare ajung la final. Trebuie doar totul adus in stare perfecta.1 point
-
Daca masina a fost cumparata din Romania, nu s-au pus sigur. Din ce stiu, au fost puse pe loturi de masini in Germania, din flote de taxi, variante de ambreiaj cu masa simpla, produse de LUK, insa nu se gasesc aftermarket de cumparat (kiturile monomasa). Probabil ca ce ai avut tu pe masina era un Valeo monomasa, desi stiu ca la motoarele 2.0, conversia de la masa dubla la monomasa se realiza mai greu ca la 1.9. Bine ca l-ai schimbat si ai rezolvat o problema de confort la masina1 point
-
Salut, generatia respectiva de leon sufera la interior destul de mult, atat la calitate, cat si la design, bine, poti lua ceva cu scaune sport/fr insa cu bordul ce faci? Audi va fi scump, eu as zice sa incerci sa cauti cu atentie un gti edition 30 (foarte bine dotat cu 150.000km) sau eventual un cupra tsi, mare atentie la codul motor, motoarele de 2.0 200cp sunt cunoscute ca fiind mari mancatoare de ulei, de asta ti-am recomandat motorul de 230cp, fiind unul mult mai fiabil, cu interne care nu se ovalizeaza deci nu mananca ulei. Motorul 2.0 tdi, si in general toata gama tdi de la vag e o gluma proasta in materie de fiabilitate, mai pica una alta, mereu e ceva de schimbat, de desfacut, de verificat, de facut mentenanta la chestii. Decat 2.0 tdi VAg mai bine 2.0 tdi bmw, si macar ai probleme doar cu o distributie, in rest fara lag, si fara probleme la pompa de ulei, egr, injectoare, curele la pompa de ulei si altele.1 point
-
1 point
-
Schimbat astazi maciulia de la schimbatorul de viteze . Pielea era roasa .1 point
-
0 points
-
Recomand Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, Long life III, 507.00, este un ulei fabricat doar in Germania, se schimba la 30000km.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00