Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.02.2018 în toate secţiunile

  1. Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC
    6 points
  2. Si uite asa a trecut un an de cand Bruni e la mine. Pe moment invartim covriful la 31,8xy km ... Asa ca....a venit "momentul" sa imi dau cu parerea despre masina... Masina este decenta, nu regret alegerea culorii sau a interiorului. Alcantara este "moale", nu arde vara, nu ingheata iarna, pe moment se pastreaza ok. Cockpit-ul vag nu prea am ce spune despre el, este clasic, si te obisnuiesti foarte repede daca vii din aceeasi familie, daca vii din afara oricum intra repede in "mecanism" locatia butoanelor, actionarea aerului, navigatiei, radio-ului etc. Venind de pe manuala, DSG este seemless (in marea majoritate a cazurilor), mai isi da el in petec la viteze mici/trepe inferioare, insa o data ce treci de 30/40km/h mi se pare destul de "lin" / "smooth". Fosta masina avea doar cruise control. Nu zic ca nu este comod, chiar din contra, am condus anul acesta (pardon, trecut ca deja a fost trecerea intre ani) la drum lung 2 masini fara cruise control, si mi-am reamintit amortitul piciorului pe acceleratie. O data trecut si la cruise control adaptiv, raman la parerea ca pentru condus normal, preventiv, este mana cereasca. Poti sta mult si bine in coloana si in trafic mare, la drum lung, fara sa ai emotii de frana celui din fata, la distanta intre masini, etc. Desigur, pastrand o distanta mai "de siguranta", decat probabil majoritatea dintre noi am tine-o la mersul in coloana, ii tentezi pe cei din spate sa intre ca "este loc", insa daca nu ai nici o problema ca "esti facut" in trafic, totul e bine Trapa panoramica ofera multa lumina in interior. Nu stiu exact daca este o necesitate ca aceasta sa se si deschida, nu zic ca nu e dragut, insa cred ca as putea "trai" si cu un plafon din sticla doar pentru lumina din interior. Sa ne intelegem, masina este clar ca se incalzeste mai tare in soare pe timpul verii, nu regret deloc infolierea eie, nu imi doresc neaparat sa stiu cum as fi stat altfel cu confortul termic din interior, asta desigur, daca nu inchidem trapa si tragem "perdeaua". Spatiul interior este decent pentru pasageri, insa destul de "anost" pentru partea de compartimentare si "chestii simply clever" care le aveam pe Octavia 3. Diferenta intre Seat si Skoda, cel putin la cele 2 masini care au trecut pe la mine, se vede "nisa" - una mai fun to drive, una mai practica, nu doresc sa pornesc versus, aceasta este parerea mea, puteti sa ma (si da, stiu ca nu am cum sa compar 1.6TDI cu 2.0TDI, insa tocmai am "facut-o") Ce am facut de-a lungul timpului la masina nu cred ca are rost sa reenumar, insa ma bucur cel putin pentru foliile de protectie de pe faruri/proiectoare , saptamana trecuta sau cand suparare am facut stratul ceramic, am observat la farul dreapta folia "sarita" cat si un pic din lacul adiacent din bara, acolo ceva a fost "luat" frumos, asa ca ma bucur ca am scapat cu far intact si doar lac sarit, azi va fi inlocuita si folia de pe far intr-o "actiune" in care bricolam si dam cu fard pe Bruni (unii ar spune Blackline/-pack, cei de la ateliar mi-au spus Shadowline, eu o numesc infolierea elementelor cromate in negru lucios) Portbagajul este decent pentru marimea masinii, insa anost la capitolul compartimentare, doar cu o lumina laterala, fara nici o priva de 12V, fie in portbagaj, fie la bancheta din spate. Am observat acuma ca macar generatiile mai noi au USB si pentru pasagerii din spate, ma bucura acest aspect, sper sa il pot "adopta" si eu cat de curand. Revin asupra parerilor de atunci referitoare la cum se conduce masinuta, sta dragut in viraje, desi "jip" te poti bucura de un traseu cu viraje, poti scoate copilul din tine daca nu ai pe cineva in dreapta caruia sa i se faca rau de la condus. Poate revin azi/maine cu pozele dupa colantarea elementelor cromate daca sunt "curiosi" (in sensul bun al cuvantului, desi nu stiu ca acest cuvant sa aiba mai multe sensuri, insa inca e dimineata si ma bat cu cafeaua, accept cu drag reactii negative la post ^^) Inchei batutul tastelor prin a va ura o zi faina, si las cateva poze am refacut parti din traseul de azi vara, acesta este inchis pentru trafic pe perioada de iarna, asa ca a fost o experienta care parca as reface-o cat mai curand si parca cat mai des (poze de duminica dimineata) Ah da, si cateva dupa ninsoarea de luni in care a avut sefa masina si a aterizato in garaj cu zapada, a doua dimineata arata ceva de genul... Si nu recomand trecerea dinspre marisel spre Somesul rece, pare fain in poza, insa e haos, drum obositor (cel putin mergi foarte incet daca tii la masina, si peisajul nu l-am prins, eu personal, neaparat fain, sau mai bine spus, nu era "breathtaking" ) PS: de vineri pe luni ne plimbam cu un Arona, vedem daca ne place sa il luam in considerare la schimbarea prastiei, i s-a pus pata sefei ca parca vrea ceva "mai sus" insa nu mai mare, dupa vedem daca o introduc si in lumea la C-HR / Stonic / Kona etc.
    6 points
  3. Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c
    4 points
  4. Ma "laudam" cateva posturi mai sus ca mi-am facut instalatia de incalzire scaune... Azi am pus-o pe masina... E ceva munca dar merita... Mai toata iarna am mers cu Dacia numai pentru incalzire Instalatia este gata in proportie de 90%...in sensul ca mai am de legat doar plusurile in tablou dar astept niste pini sa le leg pe sigurantele corespunzatoare... Urmeaza sa vad cu scaunele....sa vad daca gasesc ca ale mele si sa mai dau o diferenta doar pentru cele din fata...sau...de ce nu...alt interior
    2 points
  5. Consum de oras (Bruxelles). Cupra ST 2.0 - 300 CP cod motor CJXC
    2 points
  6. Gata si cu farurile.Urmeza sa vopsesc bara fata si sa schimb numarul ca e cam botit.
    2 points
  7. 100,8 Km cu un plin, fara efort. Am lasat-o sa vad daca ating suta dar nu o sa o mai lasa asa pe vapori, sa traga mizeriile din rezervor in motor.
    2 points
  8. Buna tuturor, Vreau sa impartasesc ceva ce am cautat demult si n-am gasit , si la final a trebuit sa platesc pe cineva in Munich sa ma ajute (40 eur). De ce aveti nevoie: a. oglinzi rabatabile electric deja instalate pe masina ( evident ) b. interfata VCDS de Ross-Tech (cu ultimul update de preferat) + laptop-ul (sau cu ce va conectati la ea pe usb). Odata ce ati conectat laptopul urmati urmatorii pasi: 1. Selectati "Door Elect, Driver" - modul 42 2. Click pe: "Security Access - 16" 3. Inserati codul de securitate: 04354 si click pe "Do it!" 4. Cand ati ajuns din nou pe meniu precedent, click pe "Adaptation - 10" 5. Aici selectati urmatorul canal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 (aveti rabdare, lista este lunga .. parametrul este in a doua jumatate a listei) 6. Odata selectat veti vedea vechea valoare 90. Aici aveti 2 optiuni inainte de a da click pe "Do it!": a. 95 (pe care am ales-o) - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul cand pornim motorul. b. 99 - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul in care deschidem usa soferului. 7. In urmatoarea fereastra apasati: "Yes". 8. Click "OK" 9. Verificati noua valoare pe care ati ales-o mai sus , si "Go Back" si iesiti din program si deconectati interfata. 10. Sunteti gata! Acum puteti lasa butonul de rabatare oglinzi de interior in pace o vreme (eu prefer pe "L") si sa faceti rabatarea din telecomanda, pornire motor .. respectiv deschidere usa. :) Doua video cu rezultatul final: https://youtu.be/N0Wkq_0rULM https://youtu.be/bAwLndFQn8U Daca imi apreciati postul si in acelasi fel daca v-am fost de ajutor nu m-as supara daca imi donati o bere :) aici ii adresa mea de paypal: bogdan_tmtm@yahoo.com
    1 point
  9. Salutare! Am un Passat B6 din 2007 si am incercat sa schimb modulul de frana de parcare cu unul mai nou, in speranta ca o sa imi apara pe MFD functia de activare permanenta a Auto Holdului. Mentionez ca am facut retrofit la un cluster de Passat B6 Facelift, cel alb. Modulul de pe masina este 3C0 907 801 B si am incercat sa il inlocuiesc cu 3C8 907 801 A. Problema este ca imi apar mai multe coduri de eroare pe 53 Parking Brake, coduri care ma impiedica sa adaptez sau sa codez corect modulul. Am reusit o codare partiala a modului 03 ABS dar erorile pe 53 raman. Momentan pot trage doua concluzii: Modulul este defect (e luat din dezmembrari) sau nu este compatibil cu modulul ABS. Pareri? Atasez o scanare completa. Multumesc!
    1 point
  10. cu placere man . dupa ce le aplicati pe masina se scoate folia aceea semitransparenta am vazut cazuri in care au lasat folia pe masina din nestiinta . sper ca am ales cat de cat ok culorile sa se potriveasca pe cat mai multe masini.
    1 point
  11. Tu esti nenea care da tura dupa tura pe la Constitutiei de ne ametesti pe toti ? Salutare si aici. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. La VW astepti 45-60 de zile. Deci nu trecem chiar toti prin asta Nu cumva ai prins si intarzieri ? Nu era nevoie sa-ti justifici decizia de a merge pe Cupra. E cea mai buna (pentru tine) daca iti satisface dorintele fara compromisuri si daca asta ti-a placut cel mai mult. Restul nu conteaza. Cat despre "un hothatch adevarat nu este 4x4" - te contrazic. Definitia hothatch-ului spune clar ca poate fi oricum (FWD/RWD/AWD) atata timp cat ai motorul amplasat in fata. E ca si cum ti-ar spune cineva ca nici a ta nu este un hothatch pentru ca nu e manuala "Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina" - asta e tot ce conteaza! P.S: Iti mai scartaie franele ?
    1 point
  12. Calamina si rugina se indeparteaza doar manual
    1 point
  13. In Estonia o fi mai bine. La noi nu exista sa fie mai ieftin. 1x 5G0945207G - 1124 RON (€241) 1x 5G0945307P - 1060 RON (€227) 1x 1K8972928B = 20 RON (€4.3) Totalul se invarte pe la €1000, nicidecum €730 200EUR in comparatie cu ce? Legat de mufa. Nu stiu ce ETKA ai, dar cred ca ai ignorat total ce am spus mai sus. Sa tragi fir din pinul 2 de pe aripa pana in pinul 4 in haion doar pentru ca nu vrei sa folosesti lumina de pozitie deja existenta fizic acolo (pinul 1 haion)... mi se pare risipa de resurse si de timp. Conform schemei, pinul 1 din haion (halogen sau non-facelift led) isi pierde orice functie, in loc sa fie tras in p4. Se poate simplifica, deci, fara sa desfaci toata masina si folosind mai putine materiale - respectand schema si codarile unui 7.5 (Facelift) de fabrica. Leuchte23SL si Leuchte24SL prezente pe haion (versiunea halogen) pot fi trase in pinii 4 stanga/dreapta (tot pe haion) iar semnalizarea (Leuchte18/Leuchte19) se trage din aripi. Toti producatorii de adaptoare (de orice fel) au folosit schema asta pentru ca este mai putin invaziva.
    1 point
  14. Salut! Rezolvarea problemei cu DRL a lui gmtiby2016. In modulul 09 Cent. Electric., Byte 14 apare ca se setare la bit 3 "Bi-Xenon Headlights (with shutter) installed". Bifand aceasta optiune, pinii 48 si 49 din mufa T52 C din BCM (pe care sunt legate becurile DRL) se transforma in pinii de comanda pentru solenoizii pentru Bi-Xenon. De aceea se aprinde DRL cu faza lunga. Codarea pentru faruri Xenon simple, fara Shutter, se gaseste in Byte 14, bit 4. DIn pacate, eticheta pentru bitul 4 nu este vizibila cu VCDS (a aparut pana la un moment dat, dar cei de la Ross Tech au scos-o din cine stie ce motiv). Codarea trebuie facuta ori in long coding, ori in binary. valoarea HEX este 91 valoarea Binara este: 10010001
    1 point
  15. Bateria la telecomanda cand e pe duca clipeste portocaliu si nu rosu. Rosu inseamna eroare de comunicare.
    1 point
  16. La PBV1 vor fi 3 motorizari disponibile = 1,6TDI 115CP, 1,5TSI 150CP cu DSG si 2.0TDI DSG 4x4 . Plus Kodiaq 2.0TSI 180CP, pentru amatorii de bucurii pe benzina. Cuvantul premiera intr-adevar e ales aiurea - sa zicem simplu ca sunt porti deschise ( nu puteai sa faci de sarbatori )
    1 point
  17. 1 point
  18. Frumos rezumat CH-R Hybrid mi se pare alegerea perfecta pentru sotie.
    1 point
  19. Eu am aproape 2 ani cu grila infoliata si n-a patit nimic inca asa ca nu cred ca o sa ramai dezamagit!
    1 point
  20. Multumesc frumos tuturor care mi-au dat sugestii si indicatii. Pana la urma am ales varianta chinezeasca aftermarket care merge destul de multumitor. Proiect incheiat cu succes, dar costisitor ?
    1 point
  21. Golf 7 nu are modulul 61 - de aceea nu te lasa sa te conectezi. Tu codezi bateria pe 19-can gateway, in 10-Adaptation
    1 point
  22. In cel de 110 CP intra 4,3 L. E posibil sa fie la fel. Verifica in cartea masinii.
    1 point
  23. Sambata a primit o sapuneala dupa care am acoperit-o cu husa de la @bestautovest Numai bine ca a si plouat dupa ce am acoperit-o Maine o iau in primire. Curata
    1 point
  24. Revizie 160K km: - amortizoare față KYB Excel - G , - discuri frână față / spate + plăcuțe Ate + lichid frână - ulei cutie viteze / ulei motor + filtre - curea accesorii / bujii Iridium Tough Denso VK22 Durata 7 ore inclusiv testarea eficacității de frânare. Masina în perfectă stare la un preț mai mult decât avantajos. Mulțumesc echipei Carfix Motors
    1 point
  25. Din datele de pe net, electrica ar fi cu ~200kg mai grea fata de varianta cu motor termic si automata. Mi se pare mult in plus, tinand cont si de autonomia masinii
    1 point
  26. Salut, Optiunea se numeste BiXenon Plus - sunt adaptive, functie all weather, cornering + lumini de intersectie. Cel putin asa e la mine. Eu am si asistentul de faza lunga dar nu stiu daca este direct legata de BiXenon Plus sau a fost independent adaugata. Vizual nu ai cum sa le identifici, farurile sunt la fel ca optiunea BiXenon. Diferenta se vede Intr-adevar la faruri cu halogen care automat implica si faptul ca stopurile spate nu sunt cu led si nici numarul de inmatriculare nu are lampi cu led.
    1 point
  27. Diferenta de pret, din catalog, intre Style si LK este de 4.600E. Dar echiparea Style inca beneficiaza de CleverPack (Faruri LED, Stopuri top LED, senzori parcare, KESSY, Bolero, Smartlink) cu care primesti o reducere de 1450E la dotari de ~2155E (daca se aleg senzori fata/spate) = 705E . Restul de dotari , in afara de volan si inscriptionari specifice mai costa ~3740E. Diferenta de pret din dotari ar fi ~4450E. Cine vrea LK, isi ia LK, cine nu, se multumeste cu Style si bifeaza ce mai considera necesar.
    1 point
  28. LK este optim daca oricum vroiai sa bifezi: jante pe 18', alcantara, DCC si alte optionale premium. Nu imi este clar daca la LK mai beneficiezi de Clever Pack, care este foarte important pentru reducerea pretului de achizitie. Altfel, Style este best buy pentru orice Octavia.
    1 point
  29. Salutare prieteni , aceasta este clasica mea stiu ca e produsa in 1989 si ca a fost adusa din Germania acum vreo 3-4 ani de zile pentru a cara apa ,dupa cum vedeti in bena are bazin de 1000 de l ( 1 tona ) in realitate arata si mai bine , ma gandeam sa ii dau o vopsea faina un portocaliu ceva , masina (Cred ca) porneste doar ca ii trebuie baterie
    1 point
  30. Nu prea ma pricep la poze artistice asa ca rezultatul se vede mai jos. Am inceput cu Sinaia, urmeaza Azuga, Bran si poate Poiana Brasov. Drumul a fost liber si frumos dupa Comarnic :).
    1 point
  31. La astea n'ai rezerva? Vreun powerbank in buzunar, cat sa mai mergi 10km?
    1 point
  32. BLS cu DPF 5w30 507.00 BLS fara DPF 5w40 505.01
    1 point
  33. Hello, m-am hotarat si eu, intr-un final... Sa va o prezint pe Lizzy, buburuza mea... Volkswagen Beetle (käfer) design, din 2013, 2.0 diesel 145cp - dsg6 Cu urmatoarele dotari: suspesie sport cu roti de 18, cu care simt cea mai mica denivelare :))) Keyless entry, keyless go (kessy), bi-xenon adaptive, climatronic, incalzire in scaune, scaune sport cu suportul lombar, senzor ploaie, tempomat, iluminare ambientala sistem multimedia rcd510 cu BT si fender sound (8 difuzoare +subwoofer) recent am inceput sa fac cateva mici „imbunatatiri“: - tuning la 195cp TCM - senzor lumina aftermarket - rcd 330 cu carplay
    1 point
  34. Sa mai ster praful... Modificare Welcome Screen... daca tot suntem diesel atunci putem sa visam la GTD Sus Before - Jos After ! Si o iesire frumoasa la offroad. Si drumul pana la lac gu TDI-ul si cel cu Mountain Bike-ul au fost de vis!
    1 point
  35. Calitatea uleiului se determina cel mai bine prin analize de laborator (a uleiului uzat).
    1 point
  36. valvoline e de 10 ori peste castrol cel care il aveam inainte..sa ma contrazica cineva daca nu este asa !
    1 point
  37. Eu nu as face ever, ever o modificare neautorizata la masina cat timp este in garantie. Realizezi ca la orice problema de motor, vei primit un frumos "nu e de la noi, este de la Nea Ion Tuneaza" si vei plati si constatarea. Si daca ai strambat din nas la 150 lei degresarea, sa vezi cat face vreo turbina sau alte mecanisme OEM. Mai stai si tu 2 ani, mai faci 50k km, schimbi uleiul din DSG si apoi mai vezi ce si cum. Pana atunci o sa se lase motorul mai bine si poate nu mai vrei sa faci nicio schimbare. Tine cont ca tu ai si Haldex si sigur hartile din motor au ceva adaptari in acest sens. Te mai trezesti si cu probleme la pompele de acolo. Daca ai asa chef de blaneala, mai bine dai un ban si mergi pe circuit o data pe luna si te mai racoresti pe masini special preparate pentru asta. Sau, mai bine, te rogi de vreun pilot sa te lase sa ii fii copilot la vreo cursa de raliu pe macadam si iti scoate covrigaritul si tuningul din cap cat ai zice "Opreste .. ca lesin".
    1 point
  38. Consum azi pe traficul asta minunat ( strazi unde se merge cu 2km/h) am fost si blocat, asta este consumul fara sa ajung la 4 benzi (soseaua Buc - Magurele). La destinatie la munca, am ajuns cu 7.3 l si media a urcat la 18km/h. Am mai parcurs 4-5 km din Alexandriei pana in Magurele. Condus prudent, conduceti cu grija.
    1 point
  39. Gata si farurile,luni daca este vreme frumoasa le pun pe masina.
    1 point
  40. Bucuresti - Baia Mare pe valea Oltului. Cam 8 ore si un pic, pornit la ore atipice, am.prins si 15 min de bara la bara la Alba. Se poate si mai bine, masina usor instabila cu rotile de 16. Cu cele de 18 se simte mai bine. 1.4 tsi cmba 122 hp, 2 persoane si bagaje, pasagerul cu rau de viteza. Statie + waze.
    1 point
  41. Eu zic ca astia au ascuns un motor electric pe undeva. Trafic de Buc, jale, am viteza medie mai.mare ca am mers si pe soseaua Alexandriei 3 km ( 4 benzi). 1.4 tsi 122 cp pentru cine e pe telefon si nu vede profilul, Benzina omv 100, ulei shell 0w30 eco, masina se incalzeste in maxim 2 km de trafic in oras la temp de aprox 0 grade. Ac on mereu.
    1 point
  42. Salut, Vreau sa impartasesc experienta mea in reglaj de avans, poate intr-o zi va ajuta pe cineva (asa cum pe mine m-au ajutat postari de pe tdiclub.com). Masina: Skoda Octavia I Tour, 1.9 TDI-AXR 74kW, fab. 2010. Dupa ce am schimbat kiturile de distributie si accesorii la 6 ani si cca. 80k km parcursi cu masina, motorul nu mai mergea la fel ca inainte si nici consumul nu era acelasi (se marise cu ~0.7 litri/100km). Imi fusese verificat avansul cu VCDS la momentul reviziei cu noul kit montat (acesta oscila intre -1.0 si -1.5), mecanicul a spus ca e in regula, fiind in intervalul specificatiei (-3.0 si +3.0) -- eu habar neavand ce inseamna aceste valori sau cat era valoarea cu vechiul kit de distributie. Mai citisem pe net despre asemenea experiente dupa schimbat cureaua si rola de distributie, dar m-am gandit ca daca sunt montate corect, n-are cum sa mearga diferit (am mai avut experiente cu alte masini care mergeau la fel dupa ce schimbam curelele). De asemenea mecanicul m-a asigurat ca nu are cum sa mearga diferit motorul. Am vrut sa fac mai multi km cu masina cu noul kit, cu gandul ca poate se "rodeaza" noua curea si poate isi revine singur motorul. A trecut 1 an/15.000km, fara schimbari. Am hotarat sa imi cumpar interfata de diagnoza si VCDS, fiind pasionat de mici mestereli. Intai am cautat pe net sa aflu ce inseamna aceste valori "torsion value" si cum pot afecta mersul motorului. Am inceput sa fiu confuz maxim! Citeam informatii contradictorii din surse diferite. Se pare ca motoarele TDI-PD comercializate SUA, Australia sau Europa dar mai vechi, afiseaza in VCDS torsion value pozitiv pentru avans marit (inceput de injectie inainte de punct mort superior) si valori negative pentru avans intarziat (inceput de injectie dupa punct mort superior). Mi-a luat ceva timp sa descopar aceasta sursa de confuzie. Masina mea fiind de generatie mai noua (2010) afiseaza pe dos, avansul meu de -1.5 inseamnand avans marit. Se pare ca e general valabil la TDI PD, ca un avans marit sa produca cuplu mare si violent la turatii mai mici, consum mai mare, iar pe de alta parte sa accelereze greu la turatii mai mari, si este exact ce am observat la masina mea dupa schimbul kitului de ditributie. In schimb un avans intarziat face ca motorul sa aiba cuplu mai mic (dar decent) la turatii pana in 2000 rpm, iar in acelasi timp putere mai mare la turatii mari si un motor mai elastic per total cu consum mai mic. Un avans mult prea intarziat face ca motorul sa porneasca greu, sau deloc. Cu un avans mult prea marit (devansat) face ca torsion value afisat sa fie 0.0 constant, iar motorul sa aiba un tacanit pronuntat, dar si un cuplu imens la turatii mici, putand practic sa accelerez de la 1000 rpm in orice treapta de viteza. Dupa mai multe experimente cu VCDS conectat (mi-a luat jumatate de zi, si ~200km de teste), am ajuns cu valoarea avansului la +2.8, ceea ce la mine inseamna intarziat cu 2.8 grade dupa PMS (am vrut sa raman in intervalul din specificatie). Cuplul mare ajuta la mers prin oras, insa majoritatea drumurilor mele sunt prin orase neaglomerate din Germania sau autostrazi si sosele europene, asa ca ma avantajeaza un avans intarziat si un consum cat mai mic. Cu avans de -1.5 nu puteam obtine consum mediu sub 5.0 l/100km, mergand chiar si cu 80km/h constant si fara vant, iar la ralanti CB imi afisa 1.0l/h. Cu avansul de +2.8, la ralanti CB imi afiseaza 0.8l/h, iar VCDS 0.6l/h, fara consumatori. Inca nu ma pot pronunta de diferenta de consum mediu, vreau sa parcurg cateva mii de km. Asadar, TDI-PD e un motor hipersensibil in materie de avans. Sper sa va ajute experienta mea cu ceva si sa nu va lasati pacaliti de mecanici sau de folclor. Succes! Bibliografie: http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/ http://www.autospeed.com/cms/article.html?&title=Big-Changes-from-Tiny-Adjustments&A=112521 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=336279 Google: "1.9 tdi pd torsion value"
    1 point
  43. "....mai oameni buni mai...."vorba clujeanului nostru Nelson Mondialul..daca tot postati,eu cred,cum ar fi si normal,sa ne DEZVALUITI metoda clara cum s-a curatat acea turbina,ca sint zeci de metode,nu generalitati de genul"am curatat turbina,PUNCT.?! Se baga toata in motorina si se lasa citeva zile ? cu otet ? cu sapun de casa ?cu cif ?cu domestos ?cu decarburol ?cu spirt sanitar ?cu diluant ?cu solutie din America ?Sau se desface piesa cu piesa ?Se poate strica ceva la ea daca se folosesc diverse substante(ma refer la garnituri,plasticuri arcuri si valve ?!daca e greu sau nu va lasa inima sa ne spuneti secretul mai bine nu postati deloc.A ajuns acest dispozitiv mai secret ca o racheta de la Nasa.Dar nu-i nimic,iau una defecta si o desfac bucati SA VEDEM CE ARE INAUNTRU racheta spatiala.
    1 point
  44. Relevant nu este, dar interesant poate, pentru unii, in sensul ca in aceleasi conditii, consumul poate sa fie identic cu un 1.4 de 125 sa zicem. Si atunci, ma gandesc: sa iau una de 300 cp, in loc de 125 cp, nu?!
    0 points
  45. Sunt prea multi factori care conteaza, insa un lucru este cert, cand iti cumperi masini cu 200-300cp nu te intereseaza consumul, sau in mod cert nu este pe lista de preocupari.
    0 points
  46. Salut ! Sunt un " fericit " posesor al unei Skoda Octavia 3, 2.0 TDI 150 cp, cutie automata DSG 6 trepte, cod motor CKFC . Am masina din luna 05.2013 , si am avut garantie pana in 05.2017 , fiindca am luat-o cu garantie 4 ani. Tin sa precizez ca nu sunt neaparat dezamagit de motorul masinii sau de cutie, nu am avut probleme cu ele, DAR doresc sa va enumar CATEVA interventii facute pe garantie la service-ul autorizat Brady : 1. Pompa de apa schimbata la 30.000 km - garantie 2. Contact schimbat ( invarteam de cheie sa opresc motorul, si el era tot pornit ) 3. Ambele calculatoare ale geamurilor electrice au fost inlocuite ( si pe usa stanga si pe cea dreapta ) 4. Manerele interioare de plastic de pe interiorul usilor au fost inlocuite de doua ori...pur si simplu se desprind din suportul lor. 5. Maneta de la schimbatorul de viteze DSG a fost inlocuita fiindca a sarit crom-ul de pe ea foarte rapid. 6. Mecanismul de la bancheta din spate de care tragi pentru a rabata bancheta a fost inlocuit pe garantie pentru ca dupa 10-20 rabatari, s-a stricat ) 7. Bolero schimbat, fiindca aparusera pixeli morti . 8. Plafonul textil a fost inlocuit, fiindca incepea sa se desprinda spre fata, in zona unde se imbina parbrizul cu plafonul de tabla al masinii 9. Am simtit miros urat de la roata dreapta spate, de cateva ori...nu tot timpul. S-a reparat frana de mana, era o problema cu cablul si uneori infrana roata. 10. Probleme pornire cam 2-3 ori o data la 1 luna....dau la cheie si masina moare instantaneu. Am filmat ca de fiecare data cand mergeam la service nu aparea nicio eroare in calculator, si nici nu facea figura. Am aratat filmuletul la service, si au gasit solutia sa CURETE electromotorul. Dupa cateva verificari in service, si vreo 4-5 reveniri fiindca or fi zis ca daca mai am 1-2 luni si iese din garantie o sa scape de mine, s-au gandit ca trebuie schimbata volant, si au schimbat-o. Acum e ok 11. Mergeam corespunzator prin Bucuresti si a pocnit furtunul de la rezervorul de antigel.....S-a rezolvat cu platforma si reparatie pe banii Brady ( GARANTIE ) Probleme care momentan nu sunt rezolvate 1. Ornament bricheta decolorat total, nu fumez, nu se fumeaza in masina, nu spal masina in interior cu nicio solutie chimica ( nu se poate inlocui pe garantie ) " O SCHIMBI PE BANII TAI " 2. Ornamentele nichelate de la geamuri pe exterior sunt decolorate foarte tare, cel putin la usile din spate ( am intrebat la service si mi s-a spus ca e de la solutiile chimice cu care spal masina, dar eu nu folosesc solutii care contin soda, folosesc doar sampon Meguiar's si culmea.,...doar ornamentele de la usile spate sunt decolorate, cele de pe fata NU ...probabil ca pe fata folosesc o solutie si pe spate alta ) NU EXISTA REZOLVARE 3. Torpedoul troncane mai ales in sezonul rece, cred ca din cauza mizeriei de plastic din care este facut amortizorul lui. Am avut aceasta problema si la Octavia 2 din 2005, 1.9 TDi 105 cp DSG. NU EXISTA REZOLVARE 4. Geamurile fata stanga si dreapta....daca inchizi usa in timp ce geamul este intre-deschis, sau deschis la jumatate, zici ca se sparge instantaneu, parca nu are niciun fel de burete sau ceva pe interior. Simti cum se tranteste geamul de tabla . Se aude groaznic. ---- NU EXISTA REZOLVARE, se pare ca asa face la toate masinile dupa spusele celor de la service. Concluzii : Masina nu ma dezamageste in totalitate, se comporta exceptional in trafic, dar mai ales la drum lung. Ruleaza foarte lin, este o masina ok pentru familie. - Recomandarea este sa nu cumparati niciodata masina noua exact cum apare, ci sa mai asteptati 1-2 ani si sa luati facelift-ul sau ceva de genul, fiindca o sa fiti pe post de cobai, iar masinile scoase ulterior vor fi mult mai reusite, mai optimizate, si toate micile defecte aparute sigur vor fi remediate.
    0 points
  47. ideal era sa pui omv100+ (sau mol evo), fara sa le amesteci cumva. asa, cu aditivi cumparati, trebuie sa stii exact cat sa pui, altfel speli motorul de ulei. plus vezi sa nu inhalezi cand torni, sunt foarte toxici. la motoare "germane", si mai ales remapate, nu ai ce cauta cu 95. trebui macar un 98 real. nu mai amesteca(sau sortimente) de la statii diferite iar acum cu acest aditiv incearca sa il adaugi doar o data, cand alimentezi mai mult, altfel iti va varia cifra octanica iar ecu va "alerga" sa se adapteze la noua cifra.
    -1 points
  48. Faina rau!. eu zic sa cauti niste capacele cu VW la jantele alea... e cam ciudat, sa nu zic cocalaresc sa vad logo Audi pe un Jetta
    -1 points
  49. sunt masini usoare, nu-s greu de impins cred
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!