Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.02.2018 în toate secţiunile
-
LK este optim daca oricum vroiai sa bifezi: jante pe 18', alcantara, DCC si alte optionale premium. Nu imi este clar daca la LK mai beneficiezi de Clever Pack, care este foarte important pentru reducerea pretului de achizitie. Altfel, Style este best buy pentru orice Octavia.2 points
-
1 point
-
Revizie 160K km: - amortizoare față KYB Excel - G , - discuri frână față / spate + plăcuțe Ate + lichid frână - ulei cutie viteze / ulei motor + filtre - curea accesorii / bujii Iridium Tough Denso VK22 Durata 7 ore inclusiv testarea eficacității de frânare. Masina în perfectă stare la un preț mai mult decât avantajos. Mulțumesc echipei Carfix Motors1 point
-
1 point
-
Masina nu mai are garantie din 2017 aprilie. Am incercat deja de 2 ori sa apelez la garantie, inclusiv la Poro, stiu foarte bine ce am de facut si am facut. Este doar o masina si nu merita atata atentie, e o masina de duzina, ieftina. Stopurile au primit folie la fel ca si farurile, si asa raman pana se defecteaza/sparg, cand o sa se sparga o sa cumpar altele noi, ca-s ieftine.1 point
-
Mai buna, cel putin asa am simtit eu, la ambele masini numai cu Rompetrol, fum minim, mi-a mai bagat baiatul OMV la BMW si m-a speriat ce fum da la demaraj, nu are zvacul ala ca la Rompetrol.1 point
-
eu sunt de parere ca sa cumperi un karcher ieftin, te bucuri de el cat ai garantie sau poate ai noroc mai mult, dar karcher e karcher, asta e clar, am testat multe pana sa ajung sa cumpar karcher hd 5\15 Plus, scump dar sper sa tina. Am amic cu karcher K2 de 4 ani si merge ca si in prima zi...cum ti norocul. Si atentie la datele furnizate de producator ca si karcher incearca sa induca in eroare clientii spunand ca k7 are 180 bari dar e presiune maxima nu cea de lucru! Abia la seria profesionala hd spune 150 presiune de lucru si 200 presiunea max. Legat de accesorii sunt foarte scumpe recunosc dar cele din gama profi merita, tin mult si pot fi exploatate fara mila. Nu aruncati banii pe spuma karcher, nu merita, scumpa si nu face treaba cu nimic mai mult ca si cea ieftina de la PRO-X, romaneasca1 point
-
1 point
-
ideal era sa pui omv100+ (sau mol evo), fara sa le amesteci cumva. asa, cu aditivi cumparati, trebuie sa stii exact cat sa pui, altfel speli motorul de ulei. plus vezi sa nu inhalezi cand torni, sunt foarte toxici. la motoare "germane", si mai ales remapate, nu ai ce cauta cu 95. trebui macar un 98 real. nu mai amesteca(sau sortimente) de la statii diferite iar acum cu acest aditiv incearca sa il adaugi doar o data, cand alimentezi mai mult, altfel iti va varia cifra octanica iar ecu va "alerga" sa se adapteze la noua cifra.1 point
-
Salutare prieteni , aceasta este clasica mea stiu ca e produsa in 1989 si ca a fost adusa din Germania acum vreo 3-4 ani de zile pentru a cara apa ,dupa cum vedeti in bena are bazin de 1000 de l ( 1 tona ) in realitate arata si mai bine , ma gandeam sa ii dau o vopsea faina un portocaliu ceva , masina (Cred ca) porneste doar ca ii trebuie baterie1 point
-
1 point
-
Ce inseamna "pilot" si "piloti" ? Pentru 5G0945308Q nu iti trebuie mufa 1K8972928C. 1K8972928B este pe toate partile. (hint: 1K8972928 este la jumatate de pret si difera doar culoarea si un ghidaj aditional care se inlatura in 3 secunde cu sfic-ul) Nu prea inteleg de ce faci punte intre pinul 2 si 4 dar asteptam versiunea finala. Deocamdata nu se intelege mare lucru 000979009E, 000979025E si 000979020E sunt cabluri de reparatii pe care trebuie sa le tai, sa vii cu alt cablu si sa faci lipituri. Daca tot ai "crimper terminal" in lista de necesare, nu era mai simplu si mult mai ieftin sa pui pinii mama direct ? Sunt curios cum arata codarile1 point
-
1 point
-
Stai linistit, e posibil sa faca asa si cu cea noua.... asa fac CR-urile dupa 2011, in general.1 point
-
da, iti scot in seara asta - sa imi aduci aminte pt tel mai tz, te rog. O sa vezi ca se aprinde - ca are probleme...sau nu... asta vezi alimentandu-l pe masa.1 point
-
1 point
-
Probleme cu goarna alarmei - nu ai ce siguranta sa ii scoti, deoarece are si o baterie interna. Singura varianta usoara, este dezactivarea acesteia cu VCDS-ul, pana inlocuiesti goarna1 point
-
1 point
-
Totusi daca si cu 4S voi fi dezamagit, ar fi destul de trist Cat despre Cup, sunt mult prea track-oriented pt ce fac eu si in special comportamentul pe ploaie le descalifica.1 point
-
1 point
-
Timpul trece, golful merge 130.xxx km. Am facut vreo 2000 km in 4 luni In sfarsit a venit si comanda de produse de la Pro detailing ; mi s-au terminat de aproape o luna. Cele cu etichete sunt Sonax full effect pt jante si Sonax quick detailer. Restul se vad in poze.1 point
-
Nu ai nici cea mai mica idee de cand ma tin de capul lui sa schimbe statia aia1 point
-
1 point
-
45 e procent din latime, nu reprezinta 45mm. Deci e si mai joasa(45% din 235 > 45% din 225). Oricum 225/45/17 e dimensiunea normala pt jetta.1 point
-
Va e atat de greu sa cautati informatiile in topicul asta. Acelasi lucru a intrebat si colegul cristian, mai sus. Nu ai vrut nici macar sa citesti 2 postari inaintea ta. Citeste macar 4-5 pagini in urma si vei gasi macar 2-3 priceputi. Citeste mai multe pagini in urma si vei gasi mult mai multe service.uri si mecanici pentru mult mai multe probleme. Se umple topicul aiurea doar din intrebari pentru ca va e lene sa cititi. Iar cei ce cauta ce au nevoie, trebuie sa citeasca zeci de pagini pline de intrebarile lenesilor ca sa gaseasca ceva. Timp pierdut pentru cei cu adevarat interesati. Si citeste si regulamentul forumului.1 point
-
Citeste cateva pagini mai din spate (cam ultimele 5-6). S.au tot recomandat service.uri si mecanici.1 point
-
1 point
-
Good stuff, problema rezolvata, nu mai intra apa. Aici vedeti cum se demonteaza, daca nu va descurcati, gasiti cum se demonteaza in manualul de 5f.1 point
-
Decat sa alimentez de la Luk, mai bine merg 10 Km pe jos pana la urmatoarea benzinarie1 point
-
Salut, mi-am instalat eu Discover Media STD2 PQ (MIB2) pe Passat B7. Informatiile, cum s-a mai spus si aici, sunt putine si nu se dau momentan decat pe bani. Eu am sa pun aici tot ce stiu. In primul rand despre unitate: unitatile pot fi echipate cu diverse optiuni (bluetooth, navigation, app-connect si voice control). Aceste optiuni se activeaza de regula la reprezentanta, separat, contra unor sume care se invart in jurul a 200 eur fiecare, sau vin din fabrica daca s-au ales din configurator, la un pret ceva mai mic sau incluse in pachete de optiuni. Totodata, unitatile au si acet Component Protection care le leaga de un anumit VIN. Tot la reprezentata, se poate scoate CP, tot contra cost, si cu ceva bataie mai mare de cap (trebuie dovedita provenienta unitatii). INSA: in momentul in care se scoate Component Protection de pe navigatie, se face disable si la toate optiunile pe care aceasta le-a avut activate, si trebuie activate din nou. Am inteles ca se mai gasesc si unitati care nu au Component Protection activ. Nu stiu exact in ce caz se intampla, insa ca sa verifici trebuie sa o alimentezi, fara sa o pui pe masina si sa vezi daca iti da vreun mesaj despre asta. Un caz ideal este sa gasesti o unitate care nu are CP activ si are si toate optiunile de mai sus activate. Daca nu gasesti asta, sunt baieti care ti le rezolva. Se scoate CP, si se activeaza toate aceste optiuni. Cum a zis cineva mai sus, sunt baietii din Rusia. Eu am mai auzit de unii din Ukraina si mai este si cineva in Polonia, la care am apelat eu. Acum, daca ai o unitate fara CP si cu toate functiile, o poti pune pe masina. Insa aici avem doua cazuri: 1. Instalezi pe o masina cu cluster 3D color, care are management de Component Protection. In acest caz navigatia se lock-uieste singura. Exista ceva CAN filter la chinezi care blocheaza pachetele ce au legatua cu Component Protection care vin de la CAN insa la mine nu a fost cazul asa ca nu m-am chinuit cu asta. 2. Instalezi pe o masina care nu are management de Component Protection (cluster mai vechi). In acest caz, atata timp cat navigatia este pornita, ea va functiona doar 8 ore. Practic are un countdown care atata timp cand trece curent prin ea, el scade. Aici intra in schema patch-ul despre care se vorbeste mai sus. Acest patch hardware se lipeste pe placa de baza si este un "proxy", daca vreti, intre placa de baza si memoria EEPROM, unde se stocheaza in mod normal timerul de 8 ore. Practic se scoate EEPROM-ul, se pune patch-ul in locul lui, si pe patch se lipeste EEPROM-ul. Acest patch rescrie de fiecare data cand se deschide navigatia acea valoare de 8 ore, sau cat este ea la momentul instalarii, pe EEPROM. Mare atentie aici, sa nu luati o navigatie cu care s-a juat cineva pe masina incercand sa o potriveasca, si tot ce a facut a fost sa consume din cele 8 ore. Acel countdown poate sa mai aiba 5 minute doar. Dupa instalarea patch-ului, de fiecare data cand o pornesti el iti rescrie cele 5 minute, insa daca o tii pornita 5 minute, se blocheaza si trebuie sa o restartezi. Mai merge iar 5 minute, si tot asa. Cam atat despre navigatie si Component Protection. Despre instalare: mufa navigatiei difera, va trebuie un adaptor. Se gasesc la chinezi sau pe carsystems. Navigatia aceasta, pe modelul PQ nu are si componenta din torpedo care este prezenta pe platformele MQB. Camera, daca aveti OEM pe RGB, ori o schimbati cu una CVBS, ori o treceti printr-un convertor de semnal. Pentru Media In, s-a renuntat la acel MDI cu mufe dubioase din torpedo si s-a trecut la USB. Aici sunt doua tipuri de mufe USB. Daca vreti CarPlay, trebuie mufa cu codul 5Q0035726E. Eu am montat-o in cotiera, in locul mufei de AUX, dupa ceva ajutari pe acolo. Pentru Android Auto merge si mufa clasica de USB, mai scurta. Pentru harti, trebuie sa aveti SD cardul original in permananta in unitate. Unitatea are doua sloturi, tocmai din acest motiv. In final, atasez o poza cu patch-ul de pe placa mea de baza. Succes la retrofit!1 point
-
Salutare....revin cu păreri. În momentul de fata am ajuns la aprox. 245000km și nu am schimbat nimic. Circul cu ea în aceleași condiții și totul e perfect...sper sa nu spun într-un ceas rău.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da. La fostul B6 PD, atat la 50.000 Km cat si la 130.000 Km tot 1L consuma intre schimburi. Am cunostinte carora la 300.000 Km tot 1L le consuma. Asa este proiectat motorul. Daca este enervant sa completezi din cand in cand cu ulei, poti cumpara un CR si o sa ai un consum mai scazut, dar nu 0.1 point
-
Cu ce te încurcă un consum de 1L de ulei între schimburi? Nu merită să faci experimente cu tot felul de soluţii minune. Cei care fac campaniile de marketing stiu exact ce vor sa audă potenţialii clienți, ca la reclamele la suplimente: -Nu-i așa ca te doare nu stiu unde? -Ba parcă mă doare, ma duc sa-mi cumpăr produsul X.1 point
-
eu am vopsit masina mea cu plasti dip.si dupa parerea mea e super ok. eu pe c3 am folosit 10 litri rosu in care am pus 1 litru de negru. apropo poate fi vopsita cu orice tip de pistol HVLP ( high volume low presure) volum mare de vopsea la presiune mica. si mai sunt cateva aspecte care ar trebui luate in considerare. cu tubul de spray e recomandat sa vopsiti jante sau embleme sau suprafete mici. Nu incercati sa vopsiti cu tubul de spray o capota sau o usa fiindca o sa regretati. intrati pe facebook plast yourcar. acolo aveti si paleta de culori si multe alte masini deja vopsite. e chiar ok1 point
-
90 lei un spray :lol: ? In USA e 8-9$ (~50$ la Home Depot / 6 buc). Ar merge un Group Buy. sau direct de la https://www.dipyourcar.com/ L.E: Eu ma gandeam sa fac o masina. 1 spray acopera 0.65 mp. prunaionutz: Parca nu mi-as lua la bidon ca nu am cu ce sa o aplic asa.1 point
-
1 point
-
Am lasat-o vreo 3 zile parcata cand a fost gerul ala de -10 grade si cand am dat s-o pornesc... nimic. Ce s-o pornesc, ca nici nu a mai avut putere sa deblocheze usile din telecomanda... a trebuit s-o descui manual. I-am pus bacteria pe redresor, iar apoi a pornit la sfert. Teoretic bacteria e vina... dar nu, fiindca nu fac drumuri scurte, nu stau cu luminile aprinse sau alti consumatori cand e motorul oprit, iar bateria are mai putin de un am. E a 3-a pe care am luat-o in decursul a 2 ani, toate celelalte schimbate din acelasi motiv. Marci diferite toate... Cat ghinion sa ai sa cumperi 3 baterii proaste? Slabe sanse. Acum e pe mana profesionistilor, tinuta sub observatie. Vreau sa inchei capitolul asta si s-o rezolv. Alternatorul e nou... La cald nu face probleme. Faza ciudata e ca daca e cald afara, chiar daca o las si o saptamana sa stationeze, ea porneste la cheie. Dar daca e frig, praful se alege de ea... dupa o noapte de stat in frig, invarte mai greu la inceput dar porneste in cele din urma la prima cheie. Dupa 2 nopti in frig, masina nepornita deloc zilele respective, porneste abia la a 2-a cheie. Dupa 3-4 nopti, pa baterie.0 points
-
eu am 45k km și e quattro (trebuie să le uzeze mai repede) și se mențin foarte bine. joi merg cu ea să rezolv huruitul panoului de deasupra boxelor din spate și îi rog să le verifice.0 points
-
Astazi am facut revizia de 60.000km la Apan BR: - schimbat ulei Castrol Edge LL 5W30: 4,3 litri; - schimbat filtru ulei; - schimbat filtru aer; - schimbat filtru polen; - inlocuit bujii: 4buc; - inlocuit fisele bujiilor (au ramas lipite de capacul chiulasei si s-au rupt); - inlocuit inel etansare(la baia de ulei probabil); - manopera si inspectiile cuvenite.......total: 1525 ron cu tva.0 points
-
valvoline e de 10 ori peste castrol cel care il aveam inainte..sa ma contrazica cineva daca nu este asa !0 points
-
Ramane de vazut daca si din punct de vedere al consumului real va fi acceptabil, la acest capitol dieselul nu poate fi batut. Consumul real de benzina din cate am vazut va fi sigur cam cu 3 litri la suta in plus.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00