Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2018 în toate secţiunile
-
Salut ! Sunt un " fericit " posesor al unei Skoda Octavia 3, 2.0 TDI 150 cp, cutie automata DSG 6 trepte, cod motor CKFC . Am masina din luna 05.2013 , si am avut garantie pana in 05.2017 , fiindca am luat-o cu garantie 4 ani. Tin sa precizez ca nu sunt neaparat dezamagit de motorul masinii sau de cutie, nu am avut probleme cu ele, DAR doresc sa va enumar CATEVA interventii facute pe garantie la service-ul autorizat Brady : 1. Pompa de apa schimbata la 30.000 km - garantie 2. Contact schimbat ( invarteam de cheie sa opresc motorul, si el era tot pornit ) 3. Ambele calculatoare ale geamurilor electrice au fost inlocuite ( si pe usa stanga si pe cea dreapta ) 4. Manerele interioare de plastic de pe interiorul usilor au fost inlocuite de doua ori...pur si simplu se desprind din suportul lor. 5. Maneta de la schimbatorul de viteze DSG a fost inlocuita fiindca a sarit crom-ul de pe ea foarte rapid. 6. Mecanismul de la bancheta din spate de care tragi pentru a rabata bancheta a fost inlocuit pe garantie pentru ca dupa 10-20 rabatari, s-a stricat ) 7. Bolero schimbat, fiindca aparusera pixeli morti . 8. Plafonul textil a fost inlocuit, fiindca incepea sa se desprinda spre fata, in zona unde se imbina parbrizul cu plafonul de tabla al masinii 9. Am simtit miros urat de la roata dreapta spate, de cateva ori...nu tot timpul. S-a reparat frana de mana, era o problema cu cablul si uneori infrana roata. 10. Probleme pornire cam 2-3 ori o data la 1 luna....dau la cheie si masina moare instantaneu. Am filmat ca de fiecare data cand mergeam la service nu aparea nicio eroare in calculator, si nici nu facea figura. Am aratat filmuletul la service, si au gasit solutia sa CURETE electromotorul. Dupa cateva verificari in service, si vreo 4-5 reveniri fiindca or fi zis ca daca mai am 1-2 luni si iese din garantie o sa scape de mine, s-au gandit ca trebuie schimbata volant, si au schimbat-o. Acum e ok 11. Mergeam corespunzator prin Bucuresti si a pocnit furtunul de la rezervorul de antigel.....S-a rezolvat cu platforma si reparatie pe banii Brady ( GARANTIE ) Probleme care momentan nu sunt rezolvate 1. Ornament bricheta decolorat total, nu fumez, nu se fumeaza in masina, nu spal masina in interior cu nicio solutie chimica ( nu se poate inlocui pe garantie ) " O SCHIMBI PE BANII TAI " 2. Ornamentele nichelate de la geamuri pe exterior sunt decolorate foarte tare, cel putin la usile din spate ( am intrebat la service si mi s-a spus ca e de la solutiile chimice cu care spal masina, dar eu nu folosesc solutii care contin soda, folosesc doar sampon Meguiar's si culmea.,...doar ornamentele de la usile spate sunt decolorate, cele de pe fata NU ...probabil ca pe fata folosesc o solutie si pe spate alta ) NU EXISTA REZOLVARE 3. Torpedoul troncane mai ales in sezonul rece, cred ca din cauza mizeriei de plastic din care este facut amortizorul lui. Am avut aceasta problema si la Octavia 2 din 2005, 1.9 TDi 105 cp DSG. NU EXISTA REZOLVARE 4. Geamurile fata stanga si dreapta....daca inchizi usa in timp ce geamul este intre-deschis, sau deschis la jumatate, zici ca se sparge instantaneu, parca nu are niciun fel de burete sau ceva pe interior. Simti cum se tranteste geamul de tabla . Se aude groaznic. ---- NU EXISTA REZOLVARE, se pare ca asa face la toate masinile dupa spusele celor de la service. Concluzii : Masina nu ma dezamageste in totalitate, se comporta exceptional in trafic, dar mai ales la drum lung. Ruleaza foarte lin, este o masina ok pentru familie. - Recomandarea este sa nu cumparati niciodata masina noua exact cum apare, ci sa mai asteptati 1-2 ani si sa luati facelift-ul sau ceva de genul, fiindca o sa fiti pe post de cobai, iar masinile scoase ulterior vor fi mult mai reusite, mai optimizate, si toate micile defecte aparute sigur vor fi remediate.3 points
-
Salutare tuturor, Astazi, va prezint un manual despre cum sa-ti pui pe Golf-ul tau ultimul tip de stopuri cu semnalizare dinamica. Este posibila modificarea din stopuri de tip halogen, sau stopuri led versiunea veche (inante de facelift) in stopuri cu semnalizare dinamica. Daca nu stii ce este semnalizarea dinamica iti prezint un mic video. PREVIEW MANUAL: Nota: Totul se face tragand cateva cabluri in masina, stopuri noi si codare VCDS. In acest manual veti gasi informatii despre: materiale, unelte, pini, stopuri, conexiune BCM (initayea de control), schema conexiuni, punte necesara, simulare, imagini tehnice si codare VCDS. Link catre manual cu actualizare periodica: Manual Golf LED 7.5 cu semnalizare dinamica Codare VCDS: pe maine, poimaine se urca sus in manual. Pentru nelamuriri, feel free to ask.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salut baieti. Dupa aproape 5 ani de zile m-am gandit si eu sa va prezint masina Achizitionata in iulie 2013, cu 147.000 km, adusa de un prieten de al meu din Germania pentru sotie, nu prea s-a adaptat si la o luna am cumparat-o eu pentru mine, desi am fost putin sceptic in privinta motorizarii 1.6 105 cp despre care nu stiam prea multe. Masina este din septembrie 2010, acum are la bord ~198.000 km (fac in jur de 10-12.000 km pe an, cu tot cu concedii, Vasluiul este oras mic ). Dupa ce am cumparat-o clar am pus-o la punct, dar nu o sa mai mentionez nimic, decat ce am schimbat din anul 2017 incoace: - la 186.000 km, martie 2017 schimbat cauciucuri de vara pe 16; - la 188.000 km, august 2017 schimbat distributie + ulei + filtre; - la 189.000 km, septembrie 2017 schimbat discuri fata+spate+placute de frana; - in octombrie 2017 achizitionate cauciuri de iarna noi tot pe 16. Dupa atata timp de cand o am, cred ca pot sa vin si cu ceea ce imi place la ea si ce nu prea ma multumeste: Pareri PRO: - masina destul de fiabila, in afara de consumabile s-a dus doar actuatorul de sub pedala de ambreiaj (parca asa se cheama), cca 350 ron piese + manopera (cu tot cu un senzor sau ceva de genul), foarte buna pt drumurile din Romania; - foarte mare si incapatoare, incalzirea in scaune fata destul de buna, sistemul audio m-a multumit pana acum, frani si directie pe gustul meu. Ce ma nemultumeste oarecum: - venind de pe Passat 2.0 140 cp, lipsa de putere se simte uneori, mai ales cand pleci in concedii incarcat cu 5 oamenii si bagaje + AC, insa doar in depasiri mai scurte, in rest masina se misca destul de bine. Totusi, am decis ca saptamana aceasta sa optez pt un CHIP de la TCM, stage 1 sa o duc la ~140 cp si cuplu 310 NM pentru o mica schimbare la ea, am inceput sa ma plictisesc dupa atata timp de cand o am. O sa scriu ceva pareri la o luna maxim dupa ce realizez operatiunea. - cam zgomotoasa in mers (ori nu e bine antifonata, ori nu stiu), la viteze de peste 90-100 km/h se aude destul de tare vantul de la geamul soferului, asta am mai observat-o si la alte modele; - senzorii de parcare de pe ea cam subtiri la calitate, cum da un pic frigul cum ingheata si nu mai functioneaza; - pe alocuri, pe suprafete mici a inceput sa se exfolieze plasticul de la vopsea (putin la oglinda, aripa, etc); - consumul mi se pare marisor ~8-9-10 in oras si ~5,5-6 extra, dar si eu conduc mai sportiv (schimb de cand ma stiu dupa 2800-3000 rot/min) Va astept cu alte intrebari daca e cazul. Ca si concluzie, recomand la toata lumea cu un buget mediu sa isi cumpere o masina de genul acesta, este foarte buna pt drumurile noastre, fiabila, piesele sunt destul de ok ca pret.1 point
-
In sfarsit am luat si eu masina astazi. Am facut doar vreo 50km. Pot sa spun ca a meritat asteptarea ridicol de lunga. Masina se conduce super fain. Am pus roti de iarna pe 17 iar suspensia e foarte confortabila dupa aprecierea mea. Voi vedea vu cele de vara de 18 daca se pastreaza confortul. Am totusi o intrebare, poate stie cineva. Nu am gasit high beam assist in lista de asistenti. Ar trebui sa fie acolo sau in alta parte? Clar nu e activata, ca nu schimba faza singura, doar aprinde farurile automat.1 point
-
Salutare, acela sigur, daca se apasa pe "Car" de pe Infotaiment/Radio se afiseaza ce este. Poate fi lichidul de parbriz, presiunea in pneuri, etc. (inclusiv Ad Blue insa la tine nu este cazul) Uite aici cateva idei, este in germana insa secventele mi se pare destul de bine punct cu punct explicate, sigur un g-translate te ajuta daca nu ai pe cineva cunoscator de germana. Drum bun pana la capitala1 point
-
Eu am condus la Test Drive un 1.4 TSI 4x2 DSG7, iar dupa am achizitionat un 1.4 TSI 4x4 DSG6. Nu as fi platit o diferenta de 2000 de EUR pentru 4x4. La mine alegerea a fost simpla avand in vedere ca aveam de ales intre un model MY18 cu prima varianta de motorizare si cutie si un MY17 cu a doua varianta, diferenta de pret fiind de 500 EUR din pricina pretului mai mare pentru MY18. Stiu ca exista o intreaga dezbatere pe forum referitoare la DSG7 DQ200. Eu am sapat cateva luni de zile dupa informatii referitoare la aceasta cutie si nu am ajuns la o concluzie foarte clara. Spre exemplu cazurile cu cutii problematice fabricate dupa 2014 sunt mult mai putine decat cele fabricate inainte de 2014. Totodata majoritatea oamenilor care au probleme se vor plange pe forumuri. Daca stai sa analizezi la un procent de cutii fabricate versus probleme expuse vei vedea ca procentul este relativ mic. Totodata ma intreb cum ar continua un grup atat de mare precum VAG sa foloseasca o cutie problematica inclusiv pe modele premium precum Audi. Asta asta parerea mea subiectiva referitoare la DSG7. Eu unul as opta pentru un Excelence cu DSG7. Parerea mea este ca Ateca cu faruri fara FULL LED este cu totul alta masina. Daca mai pui si o tapiterie Alcantara, un sistem multimedia System Plus de 8" ajungi aproape de pretul de Excelence care include si multe alte optiuni.1 point
-
Proiectoarele nu se misca la nici-o masina. Si nu inteleg , de ce in loc sa repari sistemul, renunti la niste faruri si la o lumina foarte ok.1 point
-
Mașina mea are 290.000 km. Deci cu întreţinere corespunzătoare, pompa poate rezista măcar până la kilometri ăștia☺1 point
-
asa este..dar cand mi.am cumparat masina.. mi.am facut si calcule daca o pot intretine..1 point
-
1 point
-
Sper ca nu incalc regulamentul forumului... daca exista o asemenea incalcare, rog un moderator sa stearga acest topic. Am gasit pe forumul din UK manualul de reparatii pt skoda superb 3V varianta english. Cum si la noi sunt destui utilizatori care isi doresc acest manual, atasez link-ul de descarcare: [moderat] Succes!1 point
-
Aici a fost si test cum sa iti scada acul de la autonomie in 10 secunde :)).1 point
-
Timpul trece, golful merge 130.xxx km. Am facut vreo 2000 km in 4 luni In sfarsit a venit si comanda de produse de la Pro detailing ; mi s-au terminat de aproape o luna. Cele cu etichete sunt Sonax full effect pt jante si Sonax quick detailer. Restul se vad in poze.1 point
-
1 point
-
@killer10 De ce iei A si nu B? Eu am luat 187B varianta pe Linux cu Carplay si AA. Merita diferenta de bani pentru AA care ofera waze si pur si simplu merge. Depinde de fiecare de ce buget are,insa daca stai sa te gandesti ca un RNS510 second hand e dublu la pret si nu iti ofera nici jumatate, deja devine o afacere foarte buna. Mai bine iei unul bun din prima...1 point
-
@Ebieu nu i-am recomandat nimic aici pe forum colegului @asdd, insa trebuie sa te contrazic! Referitor la cei ai spus tu: "In legatura cu schimbul de filtru de aer, dupa tine cine are autoritate mai mare? Inginerii care au proiectat si testat masina, sau un oarecare civil de pe forum?" Asta cu inginerii care au proiectat masina e vrajeala... Cei de la Skoda cat si alti producatori au marit intervalul de service de la 1 an la 2 ani sau de la 15k la 30k tocmai pentru a putea fi competitivi pe piata, deoarece clientului ii place sa auda: "timp de 2 ani de zile nu dai niciun ban..." Nu ca acum filtrele de aer ar fi mai "speciale" sau de o calitate mai buna decat acum cativa ani cand se schimba la fiecare 15k. Cel mai usor de identificat cand trebuie schimbat filtrul o poate face fiecare la el acasa. Iti trebuie doar o surubelnita si 2 min ca sa vezi cat de murdar este filtrul. Si nu pierzi garantia sau mai stiu eu ce daca verifici => simplu si rapid. Ce pot sa iti spun e urmatorul lucru: depinde foarte mult si pe unde mergi cu masina, insa eu le schimb undeva intre 17 si 20k si am schimbat filtre foarte murdare. Cu siguranta nu as fi vrut sa schimb filtrul la 30k cum spun "inginerii care au proiectat masina" si la care faceai tu referire... In rest fiecare face cum crede si dupa buget. Insa daca la o masina de >15k (varianta de baza) unele trecand de 30k cu optionale ne uitatm la un filtru atunci nu are rost sa mai comentez.1 point
-
Nu au pentru ca nu ii intereseaza pe americani. Am avut discutia asta cu niste colegi la serviciu si ii doare'n pix de clima auto, plastice si detalii minore. Ce ii intereseaza cel mai mult e motorul, cutia si fiabilitatea. Ii intereseaza sa nu se strice, sa ii coste putin revizia si daca se strica, sa coste putin reparatiile. Multi mai au si impresia ca orice revizie la o masina germana pe aici costa 500$+. Ca fapt divers, nici Ford Fusion (Mondeo) vandut in US n-are brat hidraulic dar Ford Mondeo in Europa are. Acel plastic pentru bratele de la portbagaj lipseste la majoritatea marcilor non-premium in US. Aceleasi marci vandute in Europa au acel plastic. E interesant da vazut noua Jetta lansata in Europa si facut o comparatie. Eu cred ca Jetta EU va fi mai calitativa decat cea prezentata la Detroit. VW nu prea vinde in US (si totusi vinde mai mult ca Mazda) pentru ca masinile sunt mai scumpe datorita detaliilor mici si nu cumpara lumea ca nu e piata lor care sa apricieze asa ceva. Cu variantele noi, incearca cumva sa faca modele mai particulare pentru piata din US. De exemplu, Golf 7 Facelift nu mai are torpedo cu racire (acea rotita cu care poti lasa aer rece sa ajunga in torpedo). Mie imi place acea luminare cu LED interioara. Sunt curios daca vor aduce cutia AT8 in Europa si sa renunte la DSG7 (vad ca mai multa lume a fugit de cutie auto pe VW datorita acestui DSG7 uscat).1 point
-
Buna seara la toti, acesta este prima mea postare pe acest forum . In viitorul destul de apropiat (dupa anul nou ) dorec sa achizitionez (sa dau comanda) pentru o Skoda Octavia 3 motorizarea 2.0 Tdi 150 Cp cutie de viteze manuala. Urmaresc postarile de la sectiunea Octavia 3 de ceva timp si vreau sa va multumesc tuturor pentru impresiile postate ca si posesori de Octavia 3, asta pe langa drive testul pe care l-am facut cu masina au fost hotaratori in a lua decizia sa ma indrept spre un astfel de model . Acuma ca fiecare mai am si cateva intrebari mai ales pentru poserorii motorizarii 2.0 Tdi 150 Cp. In primul rand daca are cineva pachetul drumuri grele montat pe masina ? Cum se comporta si daca este mai rigida suspensia ? Si pentru ca am vazut foarte putine postari cu,consumul la o astfel de motorizarea, rog posesorii sa mai faca cate un upgrade cu consumul . Va multumesc anticipat si va doresc cati mai multi km fara probleme . Sper ca am postat unde trebuie daca nu rog moderatorii sa mute postul unde cred de cuvinta.1 point
-
:icon_thumright: felicitari posesorilor de Q7, dar un singur lucru ma nelamureste: De ce asa multi membrii de forum care au alte masini isi dau cu parerea?1 point
-
compresmetru. se scoate fisa dintre bobina si capac, se scot bujiile, se cupleaza compresmetru (pentru motoarele pe benzina, la care presiunea nu e mare,se tine cu mana, are un capat conic imbracat in cauciuc care se introduce in gaura bujiei. la diesel se insurubeaza in locul injectorului). Se da la automat cateva secunde. Compresia se face: - la rece. Motorul rece se urmeaza pasii de mai sus si se citeste compresia - la cald. Motorul incalzit se urmeaza procedura si se citeste compresia. Exista compresmetre care masuoara prsesiune din cilindru si exista care masoara raportul de compresie. Compremetrele sunt un manometru dar cu memorie, adica acul ramane la presiune ce a mai ridicata citita. exista compremetre care lasa o curba pe o bucata de hartie. Acum, citirea datelor.( ne referim la un compresmetru ce citeste rap de compresie) - daca la rece si la cald rap de compresie este cel normal sau apropiat atunci e OK.(la cald va fi putin mai mare pentru ca uleiul etanseizeaza mai bine segmantii) - daca la rece e o valoare mai mica iar la cald rap de comp reste sensibila atucnci e o problema la supape(se poate face si altfel, la rece se ia comp normal, apoi se baga cu o seringa cam 10 cc de ulei in cilindru si se ia iar comp. Uleiul etanseizeaza segmentii dar nu si supapele) - daca valorile sunt scazute si la cald si la rece atuni e o problema la segmenti. O alta metoda de a verifica starea motorului este de a scoate bujia si de a baga er comprimat (etanseitate intre furtun si gaura bujiei) si de a auzii pe unde scapa aerul (aici tre sa va jucati cu supapele: una inchisa alta deschisa, ambele inchise. etc)1 point
-
de ce nu incerci eneos premium ultra 5w-30? sau fuchs... din ce an e motorul tau?-1 points
-
Chiar si atunci cand reviziile se faceau anual sau la 15.000 Km, nu scria niciunde ca filtrele (mai exact toate filtrele) sa se schimbe de fiecare data. Asa era traditia, mergeai si dadeai comanda: uleiul si toate filtrele. Uita-te in cartile masinilor din 2000 si ai sa vezi la benzinare ca filtrul de combustibil nu avea nici un interval de schimb. Ei bine, lumea il schimba anual, sa fie. Na,ca acum nu se mai poate schimba ca nu mai este accesibil, si nu sufera nimeni din cauza asta. Sa revenim la Skoda Octavia 3. Reviziile se fac anual, inafara de prima revizie care este la 2 ani. Te anunta masina. Schimbul de ulei asa cum a fost gandit planul se intretinere al masinii, este separat de revizii. Te anunta masina.-1 points
-
gresesti. da-i si 5w-30, sa apuce si el in viata asta o vascozitate mai buna si potrivita. nu e deloc de clima rece, e ceva normal. il schimbi normal, si in germania daca mergi si prin oras tot la 8 mii km ar trebui sa-l schimbi, fiindca e utilizare severa.-1 points
-
Problema apare cand masina te lasa la 1000km de casa prin grecia in vacanta sa zicem.-1 points
-
Proectoarele nu se misca, sunt blocate in aceeasi pozitie(bat in jos, la cativa m), indiferent de cate ori pornesc masina. In bord martorul aprins, mesajul afs si ceva termeni in germana. Intrebarea este, se pot inlocui farurile cu unele fara xenon, si cum pot fi reglate?Nu exista buton de reglaj. Mersi.-1 points
-
Salutare!mi-am instalat pe passatul meu 2009 panoul climatronic de cc am facut modificarea de la pini 16 si 20 merge fbn insa am citit pe aici la alti colegi ca ar trebui modificari si la mufa maro dar nu am gasit dece ar trebui si acolo iar ca erori am 01320-control module for Climatronic -no signal /com -intermittent si asta se gaseste si pe modulul de usa si pe centrala electrica!o mana de ajutor daca se poate:dva multumesc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00