Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.02.2018 în toate secţiunile
-
Prima tură pe Poiană in modul S. Mașina a prins viață. Așa da, parcă încep să se simtă cei 180 de cp. Cutia se mișcă foarte repede si ține turația exact unde trebuie. Recunosc nu mă așteptam la atâta plăcere de la o mașină de buget totuși. Aștept să mai treacă ceva km să mă obișnuiesc si eu mai mult cu ea pentru a o duce aproape de limite. Cu ajutorul celor de la Delcar am reușit sa pornesc android auto, este foarte bine optimizat și merge impecabil3 points
-
2 points
-
Poze cu interiorul: Deoarece la temperaturi de -6 grade C masina trepida 3-4 secunde, am rezolvat problema schimband EGR-ul cu unul aproape nou, SH, acelasi cod. Comutatorul de lumini a fost reconditionat, deoarece arata urat. Mi-a luat ceva timp, ajutandu-ma de filmulete de pe youtube, cum si ce se face.2 points
-
Buna tuturor, Vreau sa impartasesc ceva ce am cautat demult si n-am gasit , si la final a trebuit sa platesc pe cineva in Munich sa ma ajute (40 eur). De ce aveti nevoie: a. oglinzi rabatabile electric deja instalate pe masina ( evident ) b. interfata VCDS de Ross-Tech (cu ultimul update de preferat) + laptop-ul (sau cu ce va conectati la ea pe usb). Odata ce ati conectat laptopul urmati urmatorii pasi: 1. Selectati "Door Elect, Driver" - modul 42 2. Click pe: "Security Access - 16" 3. Inserati codul de securitate: 04354 si click pe "Do it!" 4. Cand ati ajuns din nou pe meniu precedent, click pe "Adaptation - 10" 5. Aici selectati urmatorul canal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 (aveti rabdare, lista este lunga .. parametrul este in a doua jumatate a listei) 6. Odata selectat veti vedea vechea valoare 90. Aici aveti 2 optiuni inainte de a da click pe "Do it!": a. 95 (pe care am ales-o) - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul cand pornim motorul. b. 99 - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul in care deschidem usa soferului. 7. In urmatoarea fereastra apasati: "Yes". 8. Click "OK" 9. Verificati noua valoare pe care ati ales-o mai sus , si "Go Back" si iesiti din program si deconectati interfata. 10. Sunteti gata! Acum puteti lasa butonul de rabatare oglinzi de interior in pace o vreme (eu prefer pe "L") si sa faceti rabatarea din telecomanda, pornire motor .. respectiv deschidere usa. :) Doua video cu rezultatul final: https://youtu.be/N0Wkq_0rULM https://youtu.be/bAwLndFQn8U Daca imi apreciati postul si in acelasi fel daca v-am fost de ajutor nu m-as supara daca imi donati o bere :) aici ii adresa mea de paypal: bogdan_tmtm@yahoo.com1 point
-
Salut colegi, De curand sunt mandru posesor de audi A4 b6 8E 2002 si vreau sa il impartasesc si cu voi (doar pe forum ) . Masina a fost cumparata de un bun prieten acum 2 ani, de la Cluj, in prezenta mea, testata de mine, asa ca stiu ce am cumparat si cum a fost intretinuta pana in prezent, cu toate reviziile facute la Nurvil Valcea, inclusiv distributia. Am facut acest pas, lasand fratelui meu passatul b5, in care s-au investit muulti bani, pasiune si amintiri. Am avut si eu piticii mei, de mic placandu-mi modelul asta de A4, pe care am denumit-o the black pearl. De ce asta, pentru ca este cea mai neagra dintre toate negresele si este pretioasa mea. Motorizarea este una obisnuita, sub capota aflandu-se un 1.9tdi AWX cu toti cei 131 de caluti, transmisia fiind in 5 rapoarte. Dotari: - suspensie sport - dublu climatronic - navigation plus - MFD color - pachet piele (volan 3 spite+manson schimbator+manson frana de mana) - proiectoare ceata - geamuri electrice fata - cotiera cu lumina ambientala - scaune fata basic cu reglaj lombar si pe inaltime - oglinzi electrice si incalzite - ESP/ABS - jante aliaj 16" model a4 b7 pt vara + jante tabla 15" pt iarna - linie audio cu 4 boxe + subwoofer in portbagaj (se aude superb) De cand este in posesia mea, au fost schimbate urmatoarele: uleiul si filtrele (Liqui molly Diesel High Tech 5W40 + filtre MANN), lichidul servo (g 004 000 m2), scuturile la motor si cutie (originale-SH), macaraua sofer (originala), termostatul (Wahler), senzorul de temperatura (Hella) si becurile faza scurta (Bosch). Va urma lichidul de frana pe care il am deja cumparat dar este procedura mai anevoioasa. Pentru iarna a fost incaltata cu anvelope Conti TS860 noi pt. fata si Dunlop WinterSport 4D spate SH (inca astept de la un magazin renumit celelalte doua Conti pt spate, de mai bine de 2 luni... ) Las si cateva poze cu "the black pearl", ca sa stiti cine va saluta si va da flash-uri in caz de radar P.S.: Poze cu interiorul, in curand..1 point
-
Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu carecumva a-ti schimbat ceasurile ? Poate nu s-au facut recalibrari la ceasuri . Am vazut multe cazuri in special la aria golf 4 , unde multi au montat ceasuri de bora ( cele cu km de 260 ) si dupa montaj masina arata cu 10 km in plus fata de gps.1 point
-
1 point
-
Da, este adevarat. Doar la Haldex beneficiezi de suspensie independenta. La fel si la Ateca. La Tiguan toate modelele au suspensie independenta. Karoq nu a primit 1.4 TSI si deci nici tractiune integrala pe benzina. Nu am vazut pe nicio masina din grup combinatia Haldex cu 1.5 TSI, se pare ca nu este testata suficient. Sau, mai degraba, cred ca muncesc la combinatia tractiune integrala in sistem hybrid: tractiune fata benzina + tractiune spate electrica. Cam asta e viitorul. Anyway, uite un review interesant la KKaroq. Asa diferentiaza VAG masinile intre ele. Uite aici remarcile lui Mark:1 point
-
am vrut si eu de cateva ori sa ma duc sa vad masina aia de curiozitate , sa testez cum ma simt in alltrack dar cand o vad asa neagra neagra la tot , ma ia cu ganduri negre si ma las pagubas cine a avut-o , in loc sa puna folii pe geamuri in spate s-a apucat sa vopseasca cu negru grila , emblema , roti negre , etc sa si-o cumpere Batman ca tare urat arata masina asta ...1 point
-
Las-o incolo in 7 posturi ai scris numa' litrii, hai sa-ti spun ca se scrie "litri". Deja ma zgîrie pe creier. Bafta.1 point
-
1 point
-
45 e procent din latime, nu reprezinta 45mm. Deci e si mai joasa(45% din 235 > 45% din 225). Oricum 225/45/17 e dimensiunea normala pt jetta.1 point
-
Gresit! E singura modalitate de prevenire a contaminarii sistemului cu span. Cand ai oprit motorul toata presiunea din pompa se duce pe retur.(presiune zero in pompa) Dupa ce montezi valva motorul porneste la prima cheie. (pompa ramane plina cu motorina)1 point
-
Eu am cu a mea 282.000 km și nu da semne de oboseala. Poate doar volant ar trebui schimbată, da’ momentan e totul foarte bine.1 point
-
@The_Ego: nu stiu cate alteliere se baga la punctat cu vopsea de retus pentru ca nu este rentabil. Lucrarea dureaza mult, rezultatul este cel mult acceptabil si nu pot cere mult pentru asa ceva. Economic nu are sens. Varianta cea mai simpla este sa ti le punctezi singur si sa renunti la polisharea lor; la cat de mici sunt oricum nu se observa prea mult. Mai bine acorzi mai multa atentie in faza de aplicare a vopselei si lacului.1 point
-
Mi s-a parut interesant si am zis sa dau un share, fiind legat tot de ulei1 point
-
1 point
-
Pentru TDI-PD norma originala e 505.01 . Si eu folosesc momentan Castrol 5w40 . Un ulei laudat e Motul Specific 5W40 , care cred ca o sa il incerc si eu la urmatorul schimb.1 point
-
Salutare, Mi-am comandat stopurile facelift cu LED (din Rusia) si urmeaza sa efectuez acest retrofit de indata ce intru in posesia lor pe o Skoda Rapid 2014. Daca stopurile vin echipate complet (adica sa contina si soclu becuri + becurile) mufa este compatibila. Dupa conectare se codeaza pe byte-ul 18 in BCM, dar revin cu completare de indata ce intru in posesia lor, le montez si le codez. Cu VCDS nu este access la acest byte decat daca mutam sau redenumim LBL-ul sau dupa caz CBL-ul 6R0-937-08x-09, prin acest procedeu se elimina restrictia dar si description-ul fiecarui bit al long codingului. Voi reveni.... cu poze si completare Referitor la farurile de facelift halogen cu daylight LED se poate face si la Rapidul nostru pana in 2015 dar trebuie modificat si cablajul si apoi codat cu VCDS.1 point
-
valvoline e de 10 ori peste castrol cel care il aveam inainte..sa ma contrazica cineva daca nu este asa !1 point
-
Superb interiorul, sa o porti sanatos! Totusi ce ai avut cu ochii partenerei?1 point
-
Am mai bagat o plimbare de cateva zile la Praid si imprejurimi, masina trage bine, toate bune si frumoase. Consumul asta l-am atins cu mers normal, fara exagerari prea multe, sa zicem vreo doua trei depasiri mai puternice asa. La intoarcere am venit tare, a fost mai aglomerat multe depasiri la podea, am avut si un inaintas super bengos, un seria 7 deci chiar am mers bine. Pot spune linistit ca nu ma depasit nimeni pana acasa. Per total cu tot ce am umblat prin zona, am avut un consum mediu de : Dar de departe cel mai misto a fost plimbarea prim munti cu:1 point
-
1 point
-
Vitezometrul è facut sa arate mai mult decat viteza reala. Diferenta am vazut-o activand meniul din climatronic care ar trebui sa indice viteza reala.1 point
-
Sunt multi care majoreaza filetul si baga alt buson(surub) mai mare,de regula se intampla ca mecanicii sa se apese mai mult pe cheie si se duce draq filetul.Eu zik ca nu merita investitia ..si ca mai bine te duci la un service si se rezolva pt 20..30 lei maxim.Atat ia luat unui prieten de-al meu acum un an la un g4 la un meseriasi pe care l-am recomandat.1 point
-
Prolong astia macar sunt baieti cu bun simt, nu te lasa sa tii maglavaisul lor cancerigen in motor 15.000km ca sa-l distrugi de tot, ci numai 300, pe ideea ca in 300 km nu apar prea multe depuneri. Totusi recomandarea mea e sa bagi aditivul in motor chiar inainte de schimbul de ulei, astfel: bagi masina in service, si adaugi aditivul, FARA sa pornesti motorul. Astepti o ora, dupa care desfaci busonul de la baie si golesti uleiul. E mai sigur asa, si efectele sunt aceleasi.1 point
-
Mi-am montat faruri Fk-crom model fks4011 pe Bora si e o mare diferenta fata de cele stock avute inainte: 1-au lupa si concentreaza lumina 2-proiectoarele de ceata lumineaza mai bine ca cele stock( aproape ca nu fac diferenta intrea faza scurta si proiectoare iar cand merg amandoua e alta viata 3- chiar daca s-ar arde vreun beculet de la angel e simplu de inlocuit si ieftin 4-se poate pune xenon fara a avea probleme cu politia, care ar crede ca mergeti cu faza lunga daca aveti far cu oglinda :D Parerea mea e ca daca nu aveti faruri care lumineaza bine la masina merita toti banii si oricum nu mai sunt atat de scumpe ca acum ceva timp. Pt cei cu Passat nu cred ca are rost sa le schimbe pe cele originale, care au oricum lupa si bat bine, se poate pune angel eyes si fara a schimba farurile(CCFL)1 point
-
sub 10.000km/an? mai ai si alta masina sau care e faza? Eu de pe 20 aprilie pana pe 23 iulie (3 luni si 2 zile) am facut 8400km.-1 points
-
Nimic nou pe la masina, decat intretinere temeinica si motorina!..pentru ca toate merg bine. Astazi 560km rulati pana la Dl doctor.. @EEXCALADE Am rezolvat o veche problema ce facea figuri ocazional si anume, blocatorul de coloana. La final o surpriza placuta...bonus pliere oglinzi din telecomanda, fara schimbari de calculatoare..direct codare! Me happy. La final ceva funny...W12...i-ar sta bine nu?!-1 points
-
de ce nu incerci eneos premium ultra 5w-30? sau fuchs... din ce an e motorul tau?-1 points
-
Chiar si atunci cand reviziile se faceau anual sau la 15.000 Km, nu scria niciunde ca filtrele (mai exact toate filtrele) sa se schimbe de fiecare data. Asa era traditia, mergeai si dadeai comanda: uleiul si toate filtrele. Uita-te in cartile masinilor din 2000 si ai sa vezi la benzinare ca filtrul de combustibil nu avea nici un interval de schimb. Ei bine, lumea il schimba anual, sa fie. Na,ca acum nu se mai poate schimba ca nu mai este accesibil, si nu sufera nimeni din cauza asta. Sa revenim la Skoda Octavia 3. Reviziile se fac anual, inafara de prima revizie care este la 2 ani. Te anunta masina. Schimbul de ulei asa cum a fost gandit planul se intretinere al masinii, este separat de revizii. Te anunta masina.-1 points
-
gresesti. da-i si 5w-30, sa apuce si el in viata asta o vascozitate mai buna si potrivita. nu e deloc de clima rece, e ceva normal. il schimbi normal, si in germania daca mergi si prin oras tot la 8 mii km ar trebui sa-l schimbi, fiindca e utilizare severa.-1 points
-
Sigur că da! Ți-am urmărit postările și am ținut minte. După ce facem testul de compresie vedem ce este de făcut. Cu niște ani în urmă la un Peugeot 1.4 hdi, aceleași simptome, compresia era în regulă și rezolvarea a fost un alt calculator.-1 points
-
Poti sa il lasi np dar data viitoare foloseste un 5w30 507.00 sau 505.01-1 points
-
daca ai montat o inapoi pe masina e mai greu sa o masori...daca vrei mai ieftin ai varinta SH din dezmembrari,numai garniturile le pui noi in rest axa,cuzineti,tacheti sh dar sa fie OE,pana in 200kkm-1 points
-
Vezi ca mesajul cu device not supported nu e de la MirrorLink ci de la Android Auto. (am avut si eu acelas mesaj) Ca sa iti mearga, descarca aplicatia android auto de pe Google Play, dar daca nu iti apare aplicatia pe play, vezi ca poti descarca apk-ul pe net.-1 points
-
Roata este mai îngustă cu 225, balonul este la fel 45 deci inaltimea este aceiasi.-2 points
-
Bateria 5-8 ani dupa noroc. Placutele le-am schimbat la 65.000km pt prima data spate, si la 55.000km pe fata. Masina a mers 80% din timp in Buc. Placutele mai mergeau cateva mii de km, insa nu imi place sa astept sa se aprinda martorul de uzura, deoarece tu ai martor pe o parte la o placuta, poti avea uzura pe interior mai mare, si strici discurile. Daca vinzi masina nu vad de ce te-ai apuca sa bagi bani in ea. O masina sh vine cu niste investitii, automat, ca vrei sau nu vrei.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00