Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2018 în toate secţiunile

  1. Se misca suficient de bine pentru conducatorul auto uzual. Am mers cu el (3 persoane fara bagaj) si am ramas placut surprins cum trage pana la 120, cat de elastic e motorul. Inclusiv ruliul nu a fost prezent dupa cum m-as fi asteptat. In varianta 2wd chiar e o masina si usoara si dinamica. Un 2.0TDI iti aduce doar cuplul necesar atunci cand masina e grea/supraincarcata, la un cost evident mai mare cu aproape 2000 EUR. As paria ca in vest va fi cea mai cumparata motorizare pe Karoq.
    3 points
  2. Vad ca nu intelegeti: vw sau audi nu fac retrofituri in reprezentante. Nu exista asa ceva. Cand ai conectat mufa vas, imediat fabrica stie cu ce dotari ai plecat. Daca pui altceva mesajul de eroare este automobil incompatibil. Acest retrofit nu se face in repre. Cum nici un retrofit de b6 sau b7 nu s-a facut in repre. Florin si cu Al Bundy si ar pierde painea (just kidding)
    2 points
  3. Ultima poza cu masina in proprietare mea. Astazi a plecat la noul proprietar, care nu stiu daca va mai continua topicul. Au fost 7 ani cu bune si rele, cu nervi si bani pierduti, dar totusi frumosi. Acum abia astept sa vina urmatoarea masina. Ce va fi, inca nu stiu. Ramane de vazut.
    2 points
  4. Acel 45 nu ii dimensiune ci procent din lățime!
    1 point
  5. 45 e procent din latime, nu reprezinta 45mm. Deci e si mai joasa(45% din 235 > 45% din 225). Oricum 225/45/17 e dimensiunea normala pt jetta.
    1 point
  6. Din cate imi aduc aminte si la mine se aprinde la fel. O sa ma mai uit maine si iti zic sigur Stopuri pe spate led si-a pus cineva la Variant?
    1 point
  7. Gresit! E singura modalitate de prevenire a contaminarii sistemului cu span. Cand ai oprit motorul toata presiunea din pompa se duce pe retur.(presiune zero in pompa) Dupa ce montezi valva motorul porneste la prima cheie. (pompa ramane plina cu motorina)
    1 point
  8. Cred ca sunt aproape 2 ani. Cand am trecut de pe Red Line pe OE 505.01 pur si simplu n-am simtit diferenta, motorul suna la fel de frumos. Este adevarat ca este un ulei gros, cred ca doar Red Line este o idee mai gros, insa de aici si sunetul foarte placut la motor, si sper ca si protectia buna la axa cu came. Consumul de combustibil n-a fost un deziderat si sincer consumam la fel si cu Liqui Moly, Castrol, Repsol etc, pe care le foloseam cu multi ani in urma.
    1 point
  9. In topicul despre consumurile Ateca (fratele vitreg al Karoq, chiar daca acesta vine cu vechiul 1.4TSI ACT) am postat o paralela intre un 1.4TSI DSG si un 2.0 TDI 4motion, dupa cate un drum de ~400km cu fiecare de la Cta - Valea Doftanei cu benzinarul si Valea Doftanei - Cta cu dieselul, folosind, zic eu, acelasi stil de condus (aceleasi viteze de deplasare, de depasiri nu a fost vorba), iar consumul a fost acelasi. Teoretic spre munte ar fi trebuit sa fie un consum mai mare, se urca. La Karoq oricum esti constrans de oferta, daca vrei 4x4 ai doar diesel'ul. Daca vrei neaparat DSG, luand benzinara ai un pret de plecare cu 3500 euro mai mic, diferenta greu de justificat doar prin consum pentru cineva neinteresat de 4x4
    1 point
  10. Da, si eu am activate si ledurile de pe hayon la franare, e asa de 4 ani aproape nu comenteaza nimeni niciodata, pt ca nu se vede ca nu a venit de fabrica asa, arata normal. Inca mi se pare ciudat ca nu a venit chiar de fabrica activat. Mai ales ca si la Audi A4/A6 variant, Passat, etc, toate care au leduri aprind pe frana atat stopurile de pe aripa cat si cele de pe hayon. E o "modificare" pe care am facut-o in primii 100 de km ai masinii.
    1 point
  11. E simplu, dar in acelasi timp complicat. Le luam pe rand: 1.pt cei care vor sa isi instaleze singuri patch, exista o varianta MULT MAI IEFTINA, decat retrofit shop. 2. Ca sa instalezi mib 2 pe b6/cc fara facelift primul lucru trebuie gateway 7N0...BC sau BL care stie 5F. Daca pui acest gateway si ai CCM vechi nu se mai blocheaza volanul, deci trebuie schimbat si CCM UL. 3. Daca ai b7/cc facelift trebuie doar update de soft la can 4.cu cat masina este mai dotata cu atat este mai greu. Mergem pe mai multe scenarii: A. Masina are doar senzori de parcare, totul este ok, merge. B. Masina are senzori de parcare si camera low. Totul ok, merge. c. Masina are senzori parcare si camera high cu unitate separata. Camera nu merge, trebuie schimbata unitatea rvc cu 7n0...b. Senzorii merg si nu merg, trebuie schimbata si unitatea de senzori. De asemenea ca sa calibrezi camera trebuie schimbata inclusiv ea, cu AL. c1. Daca ai avut pla 1.5, se va pierde, toate unitatile noi de senzori au pla 2.0. Pt a avea din nou se monteaza abs ul de b7/cc facelift (valabila aceasta regula pt b6/cc fara facelify) C2. ATENTIE:mib 2 vin parameteizate din fabrica cu camera low sau high. Daca de ex a venit din fabrica param cu camera high nu se poate monta camera low (chiar daca bifezi in vcds camera low) - am avut 3 spete asa. D. Masina are in plus fata de cele 2 dotari si camera in parbriz, adica la,/hba/sign assist. Ca sa functioneze perfect, inclusiv sign assist trebuie camera 3Q. Toate modulele se softeaza parametrizeaza si codeaza pt a merge pe masina Bafta
    1 point
  12. Total gresit ,motorul cr cu dpf-ul din fabrica tine lejer 500 mii km
    1 point
  13. Salut. In primul rand felicitari pentru achizitie! Am citit ca ai ceva probleme cu senzorul fata. Problema asemanatoare am avut si eu la a mea masina, de vina fiind suportul numarului de inmatriculare care intra in raza senzorului. Daca mergi la service spune-le sa iti scoata prima data suportul de pe fata sau fa-o chiar tu si da o tura prin parcare si vezi cum reactioneaza. La mine pana sa isi dea seama ca asta e problema, am dus masina de 3 ori in service. Prima data mi-au spus ca nu au gasit nicio eroare, ceea ce era logic. Dar m-am dus si a doua oara cu un video la ei si au schimbat senzorul. Nici atunci nu s-a rezolvat problema si a treia oara a functionat schimbarea suportului cu unul cu rame mai inguste.
    1 point
  14. Ca sa nu stau degeaba am mai luat cate ceva pentru cand se face vremea frumoasa. Manere noi la interior (nu originale dar nu sunt chiar asa rele) , sticle de far , mastic si am comandat la Porsche restul de surubele pentru a putea instala senzorii de autoleveling pentru faruri , capacul de la filtrul de polen ( cum schimba altcineva filtrul cum il sparge . De acum o sa il schimb doar eu) si plasticul de sub stergatoare. Era de mai mult timp rupt la un colt. Ii multumesc pe aceasta cale D-lui Gicu Stoian care m-a ajutat mereu cu comenzile si discounturi Tot pentru primavara am comandat si un set nou de presuri textile. Din martie ma apuc de montat. Am terminat cu perioada de rodaj pentru ambreiaj asa ca duminica fac o plimbare la munte
    1 point
  15. Atunci nu stie sa parcheze si cu spatele perpendicular, doar lateral.
    1 point
  16. In spiritul si a ce se doreste de la acest forum revin cu explicatii si mod de rezolvare. Am gasit cauza si anume doi tacheti gauriti si camele aferente axului cu came. Dupa inlocuire am masurat din nou compresia de frica sa nu fie ceva stricat si pe la supape, cu motorul rece fara turbina montata, fara galerie, fara conducte la injectoare si a dat 30-31 bari pe toti cilindri. Dupa echipare completa si pornire motorul merge foarte bine iar injectoarele au valori intre 0,3 si -0,7. Ramane in continuare o dilema si anume de ce nu inchideau bine supapele de admisie ce aveau tachetii gauriti.
    1 point
  17. @The_Ego: nu stiu cate alteliere se baga la punctat cu vopsea de retus pentru ca nu este rentabil. Lucrarea dureaza mult, rezultatul este cel mult acceptabil si nu pot cere mult pentru asa ceva. Economic nu are sens. Varianta cea mai simpla este sa ti le punctezi singur si sa renunti la polisharea lor; la cat de mici sunt oricum nu se observa prea mult. Mai bine acorzi mai multa atentie in faza de aplicare a vopselei si lacului.
    1 point
  18. @Adriannnnn Nu a pus ulei SH. Pe viitor te-as ruga sa te abtii de la ironii de genul, daca nu ai ceva concret de spus. Omologarea RAR costa 750, iar pentru omologare trebuie printre altele un document de la VW prin care sa ateste ca s-a montat cutia dsg pe motorizarea si caroseria respectiva. p.s. am gasit intr-un parc de dezmembrari cutie, volant, planetare 2200 lei.
    1 point
  19. Iaca am pus de o consola centrala completa si vreau sa ii multumesc pe aceasta cale lui @mad_kat pentru un mfd tipla! Ornamentele am reusit si le-am gasit in stare cat mai buna, desi a costat. Imi mai trebuie cateva pe care o sa le comand la Porsche dupa codul celor de pe masina. Aici ma refer la maner sofer (cel din setul cu consola e pentru coupe) si inca 2 ornamente pentru manerele din spate (in setul cumparat am un singur maner si il voi folosi pentru pasager). Imi mai trebuie si plasticul din jurul schimbatorului. Am mai dat comanda la Porsche de buza fata de 4motion... mi-o doresc de foarte mult timp si abia astept sa soseasca (luni)! Cu piesa asta si niste distantiere de 15mm pe spate + suspensia pe care o am deja, cred ca modificarile exterioare ajung la final. Trebuie doar totul adus in stare perfecta.
    1 point
  20. No offence..dar se intelege, zic eu, destul de clar. Nu se strica -porneste mai greu si invarte mai mult.
    1 point
  21. Am avut bosch si nu mai cumpar, bujii puse in ian 2014 bosch noi 55 ron bucata, in 2016 aveam doua moarte deja. Acum pe actuala masina am pus ngk, nici o problema. Sa nu mai aud de bosch, nici la baterii nici la bujii, calitate slaba.
    1 point
  22. Exact la aceeasi chestie m-am gandit si eu ceva zile in urma, care este incarcatura maxima de cenusa la care un filtru de particule trebuie schimbat, pentru ca in urma arderilor, asta ramane, cenusa. Am citit SSP-ul de la filtru de particule, SSP-ul de la motorul 2.0, elsa, si nu am gasit o informatie in sensul asta. Doar diagrama in care iti explica cand se face regenerare pasiva, cand cea activa, cand se aprind led-urile de eroare in bord, ce trebuie sa faci cand se aprind si la ce incarcare a gradului de particule filtru trebuie schimbat (45 grame). Nu stiu daca cei de la VW au si ei informatia asta, sau ce anume le zice interfata de diagnoza in momentul in care trebuie sa verifice daca un DPF mai este in parametri sau nu, pentru ca in elsa zice clar ca dupa 180k trebuie verificat din 30k in 30k.
    1 point
  23. Eu folosesc si ulei OE 5W-40 505.01. Din ce-am folosit pana acum este cel mai bun, exceptie facand Red Line. Un mic clasament, OE 5W-40 505.01, urmat de Repsol Special 5W-40 si restul in gloata, LM, Ravenol, Motul, Castrol. As mai avea incredere in Fuchs, dar n-am folosit inca.
    1 point
  24. Mai spune-mi, invata-ma cu OE / OEM si alte chestii din astea, pare ca stii asa de multe . Sa va bucurati de Allroad, de GTD, de RS3 si de toate utilajele de care va folositi. De S3, nu, ca e banal . Decat GMP, eu as pune orice, inclusiv Ultraleggera, Superleggera etc. Dar suntem diferiti cu totii si, in plus, e irelevant ce as face eu.
    1 point
  25. Ai grija cu powerbox pe b9. Rămâne memorat că a fost montat și pot comenta la garanție. Poți apela la un kit de la abt și se pare că îți păstrezi garanția
    1 point
  26. INFO AID 2017: Passat B8 R line-sedan, 2.0/150hp ( fara 4x4 ,fara dynaudio, fara trapa , fara engine de 240 hp, fara roti de 19",....,restul cu de "toate") Discovery Media ( nu Pro!) iunie 2017. Crezi ca retrofit-ul asta se face pe topic de vwforum in sistem DIY? Address 17: Instruments (J285) Labels:| 5G0-920-XXX-17.clb Part No SW: 3G0 920 791 B HW: 3G0 920 791 B Component: KOMBI 405 2170 Coding: 07A401987E8C000801886B2F1001000000000000 Shop #: WSC 00015 115 00001 ASAM Dataset: EV_DashBoardVDDMQBAB 009052 ROD: EV_DashBoardVDDMQBAB_009_VW26.rod VCID: 285F3AC1537EFF06E2-807C No fault code found.
    1 point
  27. Ca a doua masina am luat in calcul doar Smart Fortwo ED, pe care l-am exclus pentru ca nu mai aveau(si nici nu era disponibila incarcare rapida), si Zoe, dar nu am considerat ca merita sa dau banii in plus avand in vedere ca singurul avantaj (dpmdv) este autonomia; lucru care pe mine nu ma avantajeaza la cum/cat folosesc masina. Adica la cei ~10 km/zi cat fac chiar nu conteaza autonomia finala, oricum ajung cel putin o data pe saptamana la un punct de incarcare sau o incarc la munca. Pentru drumuri lungi exista Leon-ul. Restul, adica e-Golf si i3, nu le-am luat in considerare pentru ca sunt si prea mari (Golf) pentru ce am nevoie, si prea scumpe (i3, desi nici Golf-ul nu e departe) si au si range prea mic pentru cat costa (~200 km reali). Probabil as fi luat un i3, pentru ca imi place foarte mult si nu ma intereseaza range-ul, dar trebuia sa fac un efort consistent sa ajung la pretul ala, adica aproape dublu... asa ca am zis pas. In schimb ma uitam chiar zilele astea la noul Leaf si nu suna deloc rau ~300 km la 25-30k(dupa aplicarea primei de la stat daca ramane de 10.000 de euro) ca inlocuitor de Leon. Desi 95% Leon-ul o sa fie inlocuit de un Kodiaq/Karoq/Ateca benzina, dsg, 4x4... Restul de 5% ii rezerv pentru eventualitatea in care se lanseaza Tesla Model 3 in Romania
    1 point
  28. Eu cred ca si tu ar trebui sa-ti doresti sa vina mai repede. Cu cat mai multe electrice pe strazi cu atat o sa scada pretul benzinei pentru cei care nu sunt pregatiti sa faca trecerea la electrice. In rest nu am de ce sa ma supar, fiecare are preferintele lui, chit ca vorbim de diesel, benzina, gpl sau... electrice Lumea ar fi tare plictisitoare daca am gandi toti la fel, diversitatea e buna! Da, plus-minus o electrica polueaza la fel. Avantajul ei, in schimb, vine din faptul ca poti lua aceea poluare si o poti muta undeva in afara zonelor urbane si, in felul asta, aerul pe care il respiram atat in oras cat si la munte/mare ar fi mult mai curat. O masina termica, fie ea diesel sau benzina, polueaza atat prin procesul de fabricatie cat si constant in mers, si multe raman in circulatie mult peste 8 ani, si asa ajunge aerul din orase sa fie... na, cand stati in bara la bara in Bucuresti deschideti geamul si va convingeti singuri Si asa, desi practic poluarea e aceeasi, motorul electric tot ofera avantaje din punctul asta de vedere fata de unul termic. Eu am sarit de 100 si mult intr-o zi prin Bucuresti si am rezolvat cu o pauza de 30 de minute sa incarc. Si poti sa-ti faci programul in asa fel incat aceea pauza sa fie si constructiva (am facut niste cumparaturi la Kaufland si am mai frecat telefonul vreo 5 minute pe mail-uri si aia a fost) asa ca nu e chiar timp “pierdut”. Da, lucrul asta poate sa nu mearga, poti sa gasesti statia ocupata sau sa nu ai cumparaturi de facut sau sa nu ai timp sa te opresti acele 30 de minute asa ca nu e chiar pentru toata lumea solutia asta... Autonomia e cu dus si intors... cam la fel ca la masinile normale. Daca ai un consum mediu de 10 l/100 km masina iti arata 500 km range. Daca acel consum creste, range-ul scade. Si invers, daca scade consumul range-ul creste. La fel e si la electrice. Cand iti arata autonomia o face luand in calcul conditiile actuale, daca nimeresti in bara la bara si creste consumul o sa scada autonomia; daca scade temperatura o sa creasca consumul si o sa scada autonomia. Si reversul este valabil, daca scade consumul o sa creasca autonomia etc. Ca sa-ti raspund la intrebare direct, atunci Nu. Pe masura ce mergi autonomia ramane constanta, invers proportional, cu distanta parcursa atata timp cat restul factorilor raman neschimbati. De exemplu, cand am fost la Ploiesti, am ajuns (la un calcul total) cu autonomie mai mare decat cea cu care am plecat. Adica am plecat cu vreo 70km autonomie si am ajuns, dupa vreo 55km condusi, cu 30 km autonomie (deci ~85 total...) Dar asta, e-Up!-ul adica, nu e o masina pentru cei care au nevoie de autonomie mare. Exista Ampera-e - 300-350 km reali, Zoe - 300 km reali, noul Leaf - 250-300 km reali, i3 - 200 km reali, e-Golf - 200 km reali, etc. Si pentru cine isi permite Tesla - pana la 500 km reali - (toate sunt valori aproximative, evident).
    1 point
  29. Daca ar fi fost cu adevarat asa n-ar mai fi omologat separat uleiuri 502.00/505.01, ar fi lasat doar omologarea 507.00. Forumul acesta, prin o multime de topic-uri, este dovada clara ca la un PD fara DPF trebuie neaparat folosit 505.01, asta daca proprietarului ii pasa de masina.
    1 point
  30. Produsele folosite azi Iar rezultatul dupa 1h de munca
    1 point
  31. Inca nu e grav.Pune 1-2 rezervoare de motorina cu 2T si dupa verifica valoarea injectorului 1
    1 point
  32. MANUAL B6 - Caiet 3.1 - Pagina 14 - "INDICATORUL INTERVALELOR DE SERVICE" * cu contactul luat, mentineti apasata tasta Service (cea cu cheie) * puneti contactul si indicatorul intervalelor de service se va gasi acum in regim de resetare * eliberati tasata Service si apasati scurt, o data, in 30secunde tasta MIN (pentru reglarea orei) * display ul va reveni in scurt timp la afisajul normal -atat
    1 point
  33. @Ebieu nu i-am recomandat nimic aici pe forum colegului @asdd, insa trebuie sa te contrazic! Referitor la cei ai spus tu: "In legatura cu schimbul de filtru de aer, dupa tine cine are autoritate mai mare? Inginerii care au proiectat si testat masina, sau un oarecare civil de pe forum?" Asta cu inginerii care au proiectat masina e vrajeala... Cei de la Skoda cat si alti producatori au marit intervalul de service de la 1 an la 2 ani sau de la 15k la 30k tocmai pentru a putea fi competitivi pe piata, deoarece clientului ii place sa auda: "timp de 2 ani de zile nu dai niciun ban..." Nu ca acum filtrele de aer ar fi mai "speciale" sau de o calitate mai buna decat acum cativa ani cand se schimba la fiecare 15k. Cel mai usor de identificat cand trebuie schimbat filtrul o poate face fiecare la el acasa. Iti trebuie doar o surubelnita si 2 min ca sa vezi cat de murdar este filtrul. Si nu pierzi garantia sau mai stiu eu ce daca verifici => simplu si rapid. Ce pot sa iti spun e urmatorul lucru: depinde foarte mult si pe unde mergi cu masina, insa eu le schimb undeva intre 17 si 20k si am schimbat filtre foarte murdare. Cu siguranta nu as fi vrut sa schimb filtrul la 30k cum spun "inginerii care au proiectat masina" si la care faceai tu referire... In rest fiecare face cum crede si dupa buget. Insa daca la o masina de >15k (varianta de baza) unele trecand de 30k cu optionale ne uitatm la un filtru atunci nu are rost sa mai comentez.
    0 points
  34. Pai din cate stiu eu....oe pe langa ca scrie Ronal mai este prezenta si sigla audi,iar pe oem scrie doar ronal,in fine corectati-ma daca zic gresit,nu ma pricep....OE (Original Equipment) OEM (Original Equipment Manufacturer) S3 nu imi place mie si cam atat nu inteleg ce e gresit Ps:am dat un exemplu nu stiu ce brand pune audi .Sustin initiativa lui Cristi....Multumesc. @cristi511 oamenii gandesc diferit,iar eu am incercat sa imi exprim opinia,dand de inteles ca nu cred ca avea rost sa dau 1300lei pe o janta care merge doar 3 luni,de maine revin cu impresii despre cutie,care a inceput sa imi placa tare
    0 points
  35. Prietene am mers vara cu cea de 95 ecto simpla echivalenta petrom 95 nu am avut probleme ( nu am alimentat de la aceeasi statie), alimentez cu 98 ca e ieftina in weekend si cand e rezervorul gol nu ma duc sa amestec intentionat. O singura data am fost nevoit sa alimentez de la petrom in perioada asta si parca mergeam cu caruta. Am trecut Transalpina vara trecuta cu ecto 95 simpla fara probleme. Ca o comparatie ecto plus 95 e mult mai buna decat omv 95 parerea mea, consum si comportament.
    -1 points
  36. Doi ani sau 30.000 de km trebuie sa schimbi si filtru de aer nu costa mult ! Da eu am schimbat la 2 ani si filtru de aer !
    -1 points
  37. @asdd avand in vedere ca in 2 ani ai facut doar 22000 km , probabil urmatoarea revizie va fi tot peste 2 ani ... deci recomandarea ar fi sa schimbi si filtru de aer.
    -1 points
  38. Chiar si atunci cand reviziile se faceau anual sau la 15.000 Km, nu scria niciunde ca filtrele (mai exact toate filtrele) sa se schimbe de fiecare data. Asa era traditia, mergeai si dadeai comanda: uleiul si toate filtrele. Uita-te in cartile masinilor din 2000 si ai sa vezi la benzinare ca filtrul de combustibil nu avea nici un interval de schimb. Ei bine, lumea il schimba anual, sa fie. Na,ca acum nu se mai poate schimba ca nu mai este accesibil, si nu sufera nimeni din cauza asta. Sa revenim la Skoda Octavia 3. Reviziile se fac anual, inafara de prima revizie care este la 2 ani. Te anunta masina. Schimbul de ulei asa cum a fost gandit planul se intretinere al masinii, este separat de revizii. Te anunta masina.
    -2 points
  39. Si apoi nu stii de ce nu mai porneste motorul. Asa au patit unii dupa ce au desfacut acele suruburi. Eu banuiesc ca acolo e zona sub presiune si dupa desfacere trebuie amorsat de 2-3 ori ca sa scoata aerul.
    -2 points
  40. Nu, urmatoarea revizie va fi peste 1 an nu peste 2. Nu mai confundati reviziile cu schimbul de ulei. La 3 ani vei merge sa-ti schimbe lichidul de frana de ex. Sa vezi ca dupa ce faci revizia asta la 2 ani si schimbul de ulei, dupa ce te duci pe multimedia la sectiunea service, vei vedea ca ai 2 randuri: Revizie 365 zile si Schimb ulei 730 zile. In legatura cu schimbul de filtru de aer, dupa tine cine are autoritate mai mare? Inginerii care au proiectat si testat masina, sau un oarecare civil de pe forum? Iti dai seama ca aia de la service sunt avizi dupa bani de obicei, iar daca ei zic ca nu trebuie schimbat, chiar nu trebuie. Nu au nici un interes sa-ti zica asta, chiar din contra. Mai asteapta macar pana anul viitor.
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!