Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2018 în toate secţiunile
-
Masinile preluate de la companiile de leasing (in speta leasing operational) sunt de preferat oricarei masini luate din targ de la samsari sau la intamplare de pe net. Intretinerea acelor masini se face fix dupa caietul de service, iar defectiunile care nu sunt acoperite de garantie sunt suportate de catre ei. Am in firma peste 50 de masini in leasing operational si stiu cat de stricti sunt cu reparatiile. Cel putin firmele cu care lucram noi (2-3 dintre numele mari de pe piata). La sfarsitul perioadei de leasing, inainte sa o predai, te obliga sa mergi cu ea la evaluare la o firma specializata agreeata de catre ei, iar acolo masina aia este cauta si-n dos...Esti pus sa deschizi dosare de Casco pt orice zgarietura, iar ceea ce nu este acoperit de Casco trebuie sa repari pe banii tai inainte sa o predai. Sau, poti sa nu repari dar iti factureaza ei dupa aceea reparatiile. Am avut caz in care pt o banala gaurica in sezutul de scaun am fost pusi sa schimbam acel sezut cu totul..si multe alte cazuri care mi s-au parut exagerate, dar asta e...Dupa 4-5 ani ei au pretentia sa le predai masina ca noua. In ceea ce priveste masluirea kilometrajului de catre firmele de leasing..n-ai sa vezi asa ceva ever! Din nou, vorbind aici despre firmele serioase/consacrate nu despre "X Leasing SRL". Tu ca utilizator platesti atat cat folosesti...daca folosesti mai mult decat ai avut in contract, la final platesti ce ai utilizat in plus. Evident valoarea masinii mai scade, dar ei nu pierd pt ca isi recupereaza banii de la utilizator oricum. Pe Octavia 3 noi am avut si avem 1.4 TSI 125/150CP si 1.6 TDI 105/110 CP. Nu a fost probleme deosebite cu nicuna dintre variante. 1.4 TSI 150Cp este unul din motoarele ideale pt masina asta din pct meu de vedere...3 points
-
Numa ce am primit poze de la TCM... asa ca m-am gabdit sa impartasesc cu voi experienta pe care am avut-o la ei. am ajuns cat de cat usor pentru ca... WAZE. Din punctul meu de vedere: Bucuresti + Waze = must have Locatia este foarte frumoasa si aranjata. M-am simtit chiar foarte bine in lounge-ul de asteptare, care are un geam foarte mare spre „garaj“ asa ca am vazut-o pe Lizzy tot timpul. Toata echipa a fost chiar foarte prietenoasa si mi s-a explicat tot ce inseamna tuning. Acum nu vreau sa intru in detalii, dar chiar m-am simtit bine si sincer eu as mai merge la ei cat despre tuning... dupa ce s-a terminat operatiunea, am mers la un test drive si... la inceput, sincer, am simtit doar ca motorul e mai silentios. Ce-i drept, pe frig, ninsoare, trafic, nu ma asteptam sa simt prea multe... acum dupa doar 900km pot spune ca iubesc noua „configurare“. Depasirile sunt mai scurte, are mai multa putere in urcare si chiar si pe autostrada de la 118-120 (cum merg eu) la 130km/h accelereaza mai repede. si ce am observat pedala de acceleratie e mult mai sensibila, trebuie sa am grija cat de tare o apas consumul a ramas acelasi, poate chiar si mai putin.. sincer nu am calculat exact. Cam atat despre Experienta mea o seara faina sa aveti Multumesc @mihai.onu94 in configuratia standard e si eleron, doar ca eu am optat sa fie fara. Mie personal imi place mai mult. Totusi m-am gandit, dupa tuning.. daca ar ajuta eleronul acela. dupa ce termin cu proiectoarele si folii, o sa ma interesez de functiolitatea eleronului.. si daca ajuta o sa ii punem si eleron, daca e doar pt aspect eu as renunta3 points
-
Mi s-a parut interesant si am zis sa dau un share, fiind legat tot de ulei2 points
-
2 points
-
Daca plimbarile la care vrei sa o folosesti sunt si lungi si multe, merita diesel (avand in vedere ca mai ai o masina pe benzina pentru drumuri scurte in oras). Daca o veti folosi destul de mult si in oras atunci benzina.2 points
-
Bob, va trebui demontat EGR-ul, curatat. Insista pe tija din interior, trebuie sa culiseze sus/jos, usor. In acest moment, tija este blocata.1 point
-
Asta iti trebuie ptr pla2.0 si parcare perpendiculara. Tu inteleg ca ai numai pe lateral. http://www.carsystems.pl/vw-golf-6-park-assist-pla-2-0-upgrade-set-3aa919475l,id696.html1 point
-
Nu stiam de ce nu prinde radioul posturile bine... In Bucuresti era ok, dar daca ieseam din oras, adio radio. De vina, amplificatorul antenei. Dupa multe cautari, am ajuns la concluzia ca toate au probleme, nu numai a mea. De la caldura/frig, cauciucul s-a rupt si s-a dezlipit de pe placa de baza, tragand dupa el si tranzistori, condensatori, rezistente, filtre, etc. L-am rezolvat cu un coleg de la munca, profesor in lipituri si cu aparatura adecvata. Acum prinde posturi la care doar visam Si pentru ca imi place sa imi ingrijesc masina cum se cuvine, a primit si produse de curatat de la Sonax.1 point
-
Piesele mentionate o sa trebuiasca inlocuite ,mai devreme sau mai tarziu. Erorile nu sunt de la calitatea motorinei1 point
-
1 point
-
eu stiu ca de la 1 ian este in vigoare legea. intrebarea ar fi daca a prins cineva anul asta cu masina mai veche de 12 ani care sa fi primit pe 2 ani , ca nu cred; colegul face o mica confuzie, in 20 mai intre in vigoare o alta lege care reglementeaza anumite aspecte privind suspendarea inmatricularii precum si altele.1 point
-
In momentul de fata toate statiile din tara, care efectueaza ITP , au primit scrisoare oficiala: toate masinile mai vechi de 12 ani vor avea ITP valabil pentru 1 an de zile. PS: In 26 Ianuarie am fost de l-am facut si eu, iar valabilitatea este pe 1 an. O zi faina.1 point
-
Mixed feelings cu Lukoil. In vara cand am venit de la mare am bagat in T4 motorina de la lukoil - a mers excelent, si parca a si consumat mai ok. Asa ca am continuat asa. In continuare merge ok cu Lukoil La alta tura de mare, am bagat in Bora Lukoil - de la exact aceeasi statie (pe langa Eforie) - idem - am mers pe autostrada extrem de lejer cu 139kmh si din nou consum ok. Insa la ultimile doua plinuri cu Lukoil - unul in Otopeni si altul la Barbu Vacarescu masina merge mai nasol, mai zgomotoasa parca, si nu la fel de vioaie. Termin ce am in rezervor, si bag iar Mol sa vad daca e vreo diferenta... In VR nu am bagat Lukoil - am experiente neplacute cu ei in alt V6 - detonatii si balbaieli de ralanti...1 point
-
Foarte draguta masinuta, imi place tare mult ❤️ Sa o stapanesti sanatos1 point
-
Mega cute masinutza, i love it ❤️ Are bordul ca la beetle sa o stapanesti sanatos.1 point
-
@catalinbg Mergi pe 1.8 TSI, are suspensie independenta si putere destula. Nu au fost probleme la 1.8 pe sasiu MQB. Este din aceiasi serie cu 2.0 TSI si se tuneaza foarte usor. Pentru 1.4 TSI, cauta seria CZD, este motorul de 150 CP. Si evident, EVITA motoarele care au uleiul schimbat la 30.000 km, chiar daca producatorul permite acest interval. Mai evita, daca poti, si masinile luate pe leasing si care se vand la sfarsitul perioadei de leasing. Sunt intretinute la minim si hartanite fara mila. In plus, datorita limitei de km impuse de contractul de leasing, marea majoritate au k-metrajul masluit. Vei cumpara oricum o masina cu peste 100000 km si tu vei plati factura pentru ieftineala de la revizii. Este plin Youtube de filme cu starea motoarelor cu ulei schimbat la peste 20000 mile. In plus, daca esti gata sa dai 13-15k Euro pe O3 SH, arunca un ochi si pe stocul Skoda de masini noi. O sa fii surprins, dar vei gasi masini dotate binisor si care beneficiaza de reduceri consistente, mai ales iarna cand vanzarile sunt moarte. Cu siguranta gasesti ceva in intervalul 16-18k Euro. Success la achizitie !1 point
-
Păi mă gândesc. Adică-l pun pe Karoq din 22/2018 (sau 12/18, nu mai rețin exact) și nu-l pun pe vârful de gamă Superb.1 point
-
Ia de pe apiexpress. Am dat maxim 100 ron pe o lance mjjc si e super buna. Folosesc spuma valet pro si umple curtea de spuma. Iti recomand aliexpress ca vin repede si sigur. Din 40 de comenzi au venit toate majoritatea mai devreme de termen. De pe ebay vin cu mare intarziere sau deloc. Uite si un filmulet facut de mine. Am o lance standard karcher fara reglaj debit spuma. A vebit cu k3 compact. O dau cui ii trebuie dar e o gluma de lance.1 point
-
Practic, conteaza mai putin incarcarea DPF cu oil ash (care este o valoare calculata cu aproximatie), singurul parametru masurat cu senzori si important este presiunea diferentiala. Daca ai citit atasamentele ai vazut ca dupa update cantitatea de "soot" rezultata este cel putin dubla in acelasi interval de km, deci presiunea diferentiala creste si este necesara o regenerare. Regenerarile active inseamna ciclu de injectie suplimentar pentru ca motorina sa ajunga in DPF si sa arda reziduurile, ori asta inseamna contaminare a uleiului cu motorina, lucru grav pentru motor, mai ales daca se foloseste masina preponderent in oras. Pe langa acest lucru sa nu uitam de stresul termic asupra DPF si protectiilor acestuia, 650-700gr.C din 150-300Km, in conditiile in care el a fost gandit pentru un anumit ciclu de regenerari care se realizau la 400-1.000Km. Cum se scrie in materialul ICCT: DPF a fost schimbat cu unul mai mare in USA pentru a putea acumula noua cantitate de soot si a pastra regenerarile la fel de rare, EGR a fost schimbat ca sa faca fata noilor cicluri de functionare, de asemenea injectoarele au fost schimbate pentru a face fata stresului unei injectii duble pe cursa piston (practic le-a injumatatit durata de viata pentru ca initial au fost gandite pentru o singura injectie pe ciclu). Toate aceste modificari hardware doar ca masina sa reziste in aceleasi conditii 210-250.000Km, in conditiile in care NOx tot n-a fost rezolvat. Credeti ca in EU doar cu modificarea soft s-a rezolvat tot fara nici o schimbare hardware? Este evident ca pe continentul nostru toate aceste costuri au fost transferate utilizatorului final (mai ales daca este de buna credinta) si statele din uniune tolereaza acest lucru.1 point
-
Il folosesti nu ai nici o problema cu el nu te deranjezi sa mergi la reprezentanta de exemplu sa il cumperi pentru ca "multe sunt contrafacute" iar cand scrie careva pe aici ca au aterizat extraterestrii in Unirii mergi si tu sa vezi1 point
-
Sub nicio forma!!! Dar nu din cauza kilometrilor, ci fiindca e diesel... Mai cauta benzinare, cu răbdare multa.1 point
-
Am reusit sa montez si sa activez TPMS.... acum astept sa vad cand o sa ma anunte.... Dupa montare, am mers cu masina cativa km , am scos aerul dintr-o roata de pe fata si nimic... nu m-a anuntat. Astept sa vad cand o sa-si "intre" in drepturi.1 point
-
1 point
-
In legatura cu un modul de inchidere cu telecomanda asemanator cu ce s-a mai discutat pe aici. Eu am facut in felul urmator la un G4 2002 fara geamuri si oglinzi el: -rosu de la modul la borna 30 de sub bord -negru+galben+galben\negru de la modul la masa masinii -alb\negru de la modul la galben\verde din usa sofer -alb de la modul la galben\albastru din usa sofer -cele doua maro de la modul separat la negru\verde si la negru\alb din pragul soferului (la mine acestea erau scoase din manunchiul gros de fire). La mine asa merg. Pentru @alinbdn: un mester m-a sfatuit sa nu pun nici diode nici rezistente pentru ca nu este nevoie la g4 exact cum spune si @Al Bundy; firul verde de la modul pe care tu l-ai pus la galben\verde din cate stiu eu este pentru inchiderea geamurilor la cele cu geamuri el; firul rosu\negru de la modul pentru portbagaj se foloseste doar pentru berlinele care au deschidere portbagaj din interior, la G4 nu poti sa-l folosesti. Sper sa fi fost si eu de folos cu ceva. Bafta!1 point
-
Pentru TDI-PD norma originala e 505.01 . Si eu folosesc momentan Castrol 5w40 . Un ulei laudat e Motul Specific 5W40 , care cred ca o sa il incerc si eu la urmatorul schimb.0 points
-
Azi dimineata dupa ce am plecat de acasa, am observat ca si dupa ce motorul era cald, consumul instantaneu pe loc, era de 1.2 l/h si relantiul statea pe la 1100-1200rpm, ceea ce se intampla doar cand motorul e rece. Dupa putin timp s-a aprins si martorul EPC. Am oprit si repornit motorul, martorul s-a stins dar consumul si turatiile au ramas ca si cele de sus... si dupa putin timp s-a aprins din nou EPC-ul. Masina trage foarte bine, si nu sunt alte probleme. De la ce ar putea fi? PS. nu am facut un test cu VAG-COM-ul ca problema a aparut acum 1 ora cand am plecat de acasa spre servici. O sa revin si cu eventualele coduri de eroare.-1 points
-
am eu all season „de alea bune”. sunt perfecte pentru o utilizare normală. dar dacă vrei mai mult de la mașină, o să le atingi ușor limitele. cel mai mare plus, super silențioase.-1 points
-
Regenerarile mai dese nu afecteaza cantitatea de cenusa reziduala. Uleiul de motor, sau cel 2T pus in motorina, dupa ce este ars in DPF, lasa aceasta cenusa. De aceea ii spune oil ash, iar uleiurile pentru motoarele cu DPF trebuie sa fie cat mai "Low Ash". In concluzie: 1. "Funinginea" care rezulta in urma arderii motorinei este cea care incarca DPF-ul si activeaza regenerarile, iar arderea ei nu lasa reziduuri in filtru. 2. Cenusa are legatura cu cantitatea si tipul de ulei "consumat" de motor.-1 points
-
Oil ash este ceea ce conteaza (cantitatea fizica, nu cea estimata), pentru ca cenusa infunda permanent filtrul. Presiunea diferentiala dupa regenerare, ne poate face o parere asupra cantitatii de cenusa din filtru. Cantitate de soot este dubla din cauza modificarii amestecului aer-combustibil (prin introducerea mai multor gaze recirculate si o noua divizare a injectiei de motorina), dar aceste particule de carbon sunt arse complet. Eu m-am referit strict la acest aspect tehnic. Legat de celelalte, ramane de vazut ce urmari vor avea asupra masinii fiecaruia.-1 points
-
Prietene am mers vara cu cea de 95 ecto simpla echivalenta petrom 95 nu am avut probleme ( nu am alimentat de la aceeasi statie), alimentez cu 98 ca e ieftina in weekend si cand e rezervorul gol nu ma duc sa amestec intentionat. O singura data am fost nevoit sa alimentez de la petrom in perioada asta si parca mergeam cu caruta. Am trecut Transalpina vara trecuta cu ecto 95 simpla fara probleme. Ca o comparatie ecto plus 95 e mult mai buna decat omv 95 parerea mea, consum si comportament.-1 points
-
Salutare, Astazi am avut putin timp, venind mai devreme la job si m-am gandit sa va prezint si eu noua mea masina (am avut un Ford Focus 2,1.6 100 de cai benzina, actual al sotiei ) Asa cum spune si titlul masina este O 2, FL 2009, 140 de cai , manuala 6 trepte. A fost luat-o de la un coleg ( de incredere ) , am luat-o la 287000 de km reali .... stiu ce o sa spuneti, dar fiind un vechi fan al acestei marci de undeva de prin 2002 si cum vechea masina a sotiei (un clio 2) cerea schimbata, m-am gandit ca decat sa iau o masina de afara aduca prin "cineva " si sa constat ca in loc de cei 140-170.000 de km defapt in realitate sa aibe peste 300.000 , am preferat sa o achizitionez pe aceasta. Ca si dotari masina are : Computer Maxidot 4 geamuri electrice Cruise control 4 airbag-uri Dublu climatronic RNS 510 cu 6 cd-uri Senzor ploaie Senzor lumina Cornering Day light Rezerva la dimensiuni normale, este noua are dungile pe partea de rulare Oglinzi pliabile electric jante de aliaj cauciucuri de vara jante de tabla cauciucuri de iarna Comenzi pe volan Senzori parcare TC, esp Stergator luneta Pre echipare GPS I-am activat staging si momentan atat, i-am schimbat placutele fata spate si revizia, si datorita faptului ca pe autostrada la 150 a cedat scutul de plastic, i-am montat unul de metal, care merita toti cei 290 de lei ( aftermarket, original nu am gasit ) si am montat folie pe geamuri. Am mai schimbat insertia de crom de la schimbatorul de viteze. Masina o am din luna mai, anul trecut. Am avut o problema majora la ea, desi am inteles ca e f intalnita la O2... fiind-ui schimbat compresorul cu unul refurbish, acesta a cedat dupa 7 luni, nu a mai fost in garantie si am fost obligat sa-l inlocuiesc, plus schimbare supapa de presiune, condensator si spalat obligatoriu instalatia de ac, cost total la aceasta operatiune.... 2100 de lei ! Scuze ca nu am mai multe poze, dar ce am avut de cand am luat-o (pentru casco ) se vad pe jumatate... nu inteleg de ce Pareri ? Pretul a fost mai mult decat decent.. parerea mea, ca pentru cunostinte Multumesc Scuzati mizeria si faptul ca este murdara, dar nu m-am simtit f bine zilele acestea, plus ca am si fetita bolnava si nu mi-a ars, mai de nimic...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00