Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.01.2018 în toate secţiunile
-
12 points
-
Practic, conteaza mai putin incarcarea DPF cu oil ash (care este o valoare calculata cu aproximatie), singurul parametru masurat cu senzori si important este presiunea diferentiala. Daca ai citit atasamentele ai vazut ca dupa update cantitatea de "soot" rezultata este cel putin dubla in acelasi interval de km, deci presiunea diferentiala creste si este necesara o regenerare. Regenerarile active inseamna ciclu de injectie suplimentar pentru ca motorina sa ajunga in DPF si sa arda reziduurile, ori asta inseamna contaminare a uleiului cu motorina, lucru grav pentru motor, mai ales daca se foloseste masina preponderent in oras. Pe langa acest lucru sa nu uitam de stresul termic asupra DPF si protectiilor acestuia, 650-700gr.C din 150-300Km, in conditiile in care el a fost gandit pentru un anumit ciclu de regenerari care se realizau la 400-1.000Km. Cum se scrie in materialul ICCT: DPF a fost schimbat cu unul mai mare in USA pentru a putea acumula noua cantitate de soot si a pastra regenerarile la fel de rare, EGR a fost schimbat ca sa faca fata noilor cicluri de functionare, de asemenea injectoarele au fost schimbate pentru a face fata stresului unei injectii duble pe cursa piston (practic le-a injumatatit durata de viata pentru ca initial au fost gandite pentru o singura injectie pe ciclu). Toate aceste modificari hardware doar ca masina sa reziste in aceleasi conditii 210-250.000Km, in conditiile in care NOx tot n-a fost rezolvat. Credeti ca in EU doar cu modificarea soft s-a rezolvat tot fara nici o schimbare hardware? Este evident ca pe continentul nostru toate aceste costuri au fost transferate utilizatorului final (mai ales daca este de buna credinta) si statele din uniune tolereaza acest lucru.4 points
-
Allroadu’ nu are motor longitudinal? Nu a fost nicio controversa cu “De ce ti-ai luat GTD”; “controversa” a fost ca tu ai zis ca vei alerga orice pe circuit. cu un GTD. Citeste ultima parte cu voce tare si vezi daca gasesti ceva...”controversat”. Te intreb de motor longitudinal pe Audi pentru ca eu nu cred ca se va potrivi PowerBox-ul. Ce intelegi prin “vointa”? Nu iti schimba masina pentru aprecierile de pe forum, FFS...daca tu esti multumit, baga motorina si plimba-te, scoate niste fete la cafea si in club si bucura-te de viata, ca poate fi frumoasa si “doar” cu un GTD, nu e neaparat nevoie de RS3. care RS3 nu are nicio treaba cu Golf R, ala e S3... Vezi ca vorbesti de jante OEM ca fiind cele mai bune, usoare si adecvat pentru circuit...dar exista OZ-uri pe piata la care greutatea pe 4 bucati e sub greutatea unei bucati OEM.3 points
-
Salut, A trecut ceva vreme, dar hai sa fac si eu un update: - Masina a primit schimb de distributie, filtre si ulei (polytron, pe care-l recomand!) - Au fost schimbate: <> Volant (care a inceput sa bata la putin timp dupa ce am luat-o) <> Bieleta directie stanga (pentru cei care va clancane cand virati stanga, de la bieleta este) <> Kit anti-balans dsg(dog-bone, dar din pacate tot clancane la cuplare, deci mai trebuie sa investighez, posibil sa fie de la capul de planetara) <> Flanse amortizoare (rapaiau de zici ca ce-i aia cand viram) <> Burdufe planetare (pierdeau vaselina in draci) <> Simeringuri grup fata <> Simeringuri racitor cutie de viteze - Ar mai fi de schimbat dpdv mecanic, (dar se mai poate merge cu ele): grupul spate, care este pilaf din toate punctele de vedere inclusiv flansa. - De asemenea masina a primit down-pipe(deci dpf-off) si egr-off si diferenta este enorma. Aceste actiuni sunt precursoare/pregatitoare pentru planul meu de a duce masina in 250cp/500NM ce il voi realiza in urmatoarele 2 luni, si consta in achizitionarea unei turbine de 2.7 tdi cu tot cu galerie si o pompa de inalte CP3 cu kit de adaptare si bineinteles soft. Down-pipe-ul si egr-off-ul le-am facut la TDI Performance(Adi Mazilu) si a iesit super bine! Soft-ul a ramas cel de dinainte de la Revo. De asemenea "in the works" este inlocuirea cluster-ului actual cu unul 3D cu ace albastre. - In final as vrea sa fac evacuare activa la Arvision.3 points
-
Salut colegi, De curand sunt mandru posesor de audi A4 b6 8E 2002 si vreau sa il impartasesc si cu voi (doar pe forum ) . Masina a fost cumparata de un bun prieten acum 2 ani, de la Cluj, in prezenta mea, testata de mine, asa ca stiu ce am cumparat si cum a fost intretinuta pana in prezent, cu toate reviziile facute la Nurvil Valcea, inclusiv distributia. Am facut acest pas, lasand fratelui meu passatul b5, in care s-au investit muulti bani, pasiune si amintiri. Am avut si eu piticii mei, de mic placandu-mi modelul asta de A4, pe care am denumit-o the black pearl. De ce asta, pentru ca este cea mai neagra dintre toate negresele si este pretioasa mea. Motorizarea este una obisnuita, sub capota aflandu-se un 1.9tdi AWX cu toti cei 131 de caluti, transmisia fiind in 5 rapoarte. Dotari: - suspensie sport - dublu climatronic - navigation plus - MFD color - pachet piele (volan 3 spite+manson schimbator+manson frana de mana) - proiectoare ceata - geamuri electrice fata - cotiera cu lumina ambientala - scaune fata basic cu reglaj lombar si pe inaltime - oglinzi electrice si incalzite - ESP/ABS - jante aliaj 16" model a4 b7 pt vara + jante tabla 15" pt iarna - linie audio cu 4 boxe + subwoofer in portbagaj (se aude superb) De cand este in posesia mea, au fost schimbate urmatoarele: uleiul si filtrele (Liqui molly Diesel High Tech 5W40 + filtre MANN), lichidul servo (g 004 000 m2), scuturile la motor si cutie (originale-SH), macaraua sofer (originala), termostatul (Wahler), senzorul de temperatura (Hella) si becurile faza scurta (Bosch). Va urma lichidul de frana pe care il am deja cumparat dar este procedura mai anevoioasa. Pentru iarna a fost incaltata cu anvelope Conti TS860 noi pt. fata si Dunlop WinterSport 4D spate SH (inca astept de la un magazin renumit celelalte doua Conti pt spate, de mai bine de 2 luni... ) Las si cateva poze cu "the black pearl", ca sa stiti cine va saluta si va da flash-uri in caz de radar P.S.: Poze cu interiorul, in curand..2 points
-
Buna seara, m-am inscris pe acest forum avand doua vw t4, unul doka 2,4d din 1996 (de 3 ani in curtea mea) si unul transporter 6 locuri mixt 2,5 tdi din 1998 (abia achizitionat). Daca voi putea, la sfarsitul postarii voi pune si foto cu ele. Cu primul muncesc zi de zi parcurgand intre 30 si 50 km in oras. Al doi-lea l-am luat ca masina de rezerva. Dupa ce voi vedea cam ce hram poarta voi incerca sa schimb motorizarile intre ele, dar asta va face obiectul unui nou topic atunci cand mi se va permite. Voi avea nevoie de multe raspunsuri si sfaturi pentru aceasta lucrare. Momentan bine v-am gasit si multumesc anticipat pentru faptul ca ma acceptati in randurile voastre.2 points
-
Thx @Rave ah da?! A ajuns lizzy si pe fb :))) nu va mirati please, dar eu nu am fb.2 points
-
Il folosesti nu ai nici o problema cu el nu te deranjezi sa mergi la reprezentanta de exemplu sa il cumperi pentru ca "multe sunt contrafacute" iar cand scrie careva pe aici ca au aterizat extraterestrii in Unirii mergi si tu sa vezi2 points
-
2 points
-
In primul rand, Bogdan, sa o stapanesti sanatos si fara incidente! In cel de-al doilea rand, propun sa nu mai fiti rautaciosi. Audi Soundsystem nu este Bowers and Wilkins, asa cum nici Dynaudio nu este Burmester. Vorbim despre doua sisteme audio low cost, destul de apropiate ca si sunet overall. Nu contest ca Dynaudio e mai bun pe bass si pe sunetele inalte, dar Soundsystem-ul de la Audi nu se vrea a fi premium, ci o solutie de mijloc intre standard si Bang&Olufsen/Bose, pe cand Dynaudio este the best you can get pe VW (din pacate). Daca vrei sa te bucuri de Fraunhofer Symphoria, sari cu banii, daca nu, te bucuri de alte aspecte. E subiectiv pentru fiecare utilizator in parte; unii pun accent pe sonorizare, altii pe look, altii dau 4.000 de euro pe evacuare.2 points
-
2 points
-
Oil ash este ceea ce conteaza (cantitatea fizica, nu cea estimata), pentru ca cenusa infunda permanent filtrul. Presiunea diferentiala dupa regenerare, ne poate face o parere asupra cantitatii de cenusa din filtru. Cantitate de soot este dubla din cauza modificarii amestecului aer-combustibil (prin introducerea mai multor gaze recirculate si o noua divizare a injectiei de motorina), dar aceste particule de carbon sunt arse complet. Eu m-am referit strict la acest aspect tehnic. Legat de celelalte, ramane de vazut ce urmari vor avea asupra masinii fiecaruia.1 point
-
Am dat doar un exemplu: uite lancea asta o livreaza numai ca e mai scumpa. Te ajunge 32Euro cu transport , aprox150 Ron in Romania. Tu decizi daca merita. Eu zic ca merita (are cuple metalice si e mai durabila), mai ales daca e sa mai comanzi si altceva de la ei.1 point
-
Lancea de vorbiti mai sus o gasiti sub denumire de MJJC pe Aliexpress sau Ebay (tot din china o expediaza din pacate) Am auzit ca ar fi mai buna decat asta de la karcher - ar fi interesanta o comparatie cu video intre cele doua daca are cineva linkuri de pe ebay https://www.ebay.com/itm/Professional-Snow-Foam-Lance-For-Car-Wash-Karcher-K-Series-by-MJJC-/332134598216 sau Ali https://mjjc.aliexpress.com/store/8035521 point
-
Am trimit mail acuma la 2 reprezentante oficiale de aici din Roma. @@DRI@N Te anunt in legatura daca se poate instala, eu am trimis datele masinii mele model 2017.1 point
-
Regenerarile mai dese nu afecteaza cantitatea de cenusa reziduala. Uleiul de motor, sau cel 2T pus in motorina, dupa ce este ars in DPF, lasa aceasta cenusa. De aceea ii spune oil ash, iar uleiurile pentru motoarele cu DPF trebuie sa fie cat mai "Low Ash". In concluzie: 1. "Funinginea" care rezulta in urma arderii motorinei este cea care incarca DPF-ul si activeaza regenerarile, iar arderea ei nu lasa reziduuri in filtru. 2. Cenusa are legatura cu cantitatea si tipul de ulei "consumat" de motor.1 point
-
1 point
-
Apar noi poze legate de facelift! https://www.auto.cz/skoda-pripravuje-facelift-superbu-takhle-vypadat-novy-naraznik-113023?utm_source=facebook&utm_medium=dave1 point
-
Imi poti explica intr-un mesaj cum ai ramas cu softul de la revo care era facut pentru dpf activ, desi tu ai renuntat la dpf ?1 point
-
Eu as fi luat un set de cauciucuri bune all season ( daca exista asa ceva ) si le-as fi lasat pe audi FIX pe jantele cu care a venit masina. Asa nu as mai avea problema rezistentei si compatibilitatii altor jante .. si nici efortul financiar (care nu ar fi mare efort in cazul vostru) pentru un alt set de cauciucuri.1 point
-
Daca opresc motorul si scaunele incalzite sunt pornite, la urmatoarea pornire a motorului vor ramane pe pozitia de dinainte de oprire.1 point
-
Nu mai stiu ce marca de suport am dar am cautat sa fie cu cauciuc la prindere ca sa nu zgarie fantele de ventilatie. Dupa cu spune si Liviu mai usor de utilizat sunt cele magnetice, nu trebuie sa mai folosesti doua maine cand pui/scoti telefonul. Intradevar se gasesc acum pe la toate standurile de accesorii telefoane. Ca sa fim ontopic, uitandu-ma in cartea de service, masina a cerut schimb de ulei la fix 2 ani, deci nu a considerat ca din modul de utilizare ar fi nevoie sa ceara mai devreme schimbul. NR: masina a venit cu interval variabil QI6 si pun ulei Long Life la 2 ani sau 30000km. Practic este doar al treilea schimb de ulei. Si a cincea inspectie. Ca si costuri de intretinere (service si itp) am dat pana acum doar 500eur. Atat ma costa acum casco pe an. Mai mult costa benzina. Una peste alta este o masina cu costuri de exploatare foarte rezonabile. Optim ar fi de evitat deprecierea deci sa nu o iei de noua. Intrucat mi-au picat ochii pe un A4 (B9) astept PM daca cineva vrea sa imi faca o oferta.1 point
-
Uitandu-ma in pdf-ul de la @Dolfin este concluzia care am citit-o in pdf-ul postat de mine mai sus: Adica EGR-ul e supus unui stres aditional, iar acest lucru creeaza mai multe particule care trebuie arse in DPF, ce inseamna mai multa cenusa adunata, intr-un timp mai scurt decat in mod normal, si logic mai multe regenerari. Asadar, exact cum am spus mai sus, problemele nu vor aparea imediat, pentru ca aici depinde de numarul de km, de modul in care a fost exploatata masina, de cata cenusa s-a acumulat in DPF etc. Unii vor plange mai devreme, altii mai tarziu, si din pacate pe banii nostri pentru cei care nu mai au garantie. In ceea ce priveste legalitatea, nu am vazut/citit nici un document oficial a nici unei autoritati din vreo tara unde se comercializeaza masini din grupul VAG afectate de acest scandal care sa spuna ca daca nu iti faci acest update esti amendat, iti retrage certificatul de inmatriculare sau te incadreaza la alta norma de poluare, pentru ca scandalul nu e finalizat. Trebuie sa tineti cont, ca atunci cand mergeti la reprezentanta VAG, ei va intreaba daca ati facut ceva update software la motor, in momentul in care nu se mai aplica acel update. Ei, atunci cum trateaza legiuitorul aceasta situatie? Nu scrie nicaieri ca nu pot sa imi fac tuning la masina. Parerea mea este ca in Europa au ajuns la un consens politic (totusi Germania are un cuvant greu de spus prin zona), iar in US, inca nu, pentru ca, a rezolva problema tehnic inseamna multi bani. Concluzia: cine nu si-a facut update, citeste, se documenteaza si decide daca e util sau nu pentru masina sa, iar cine are update si s-a razgandit, are de asemenea optiunisi nu are sens acum sa ducem munca de convingere ca e asa sau invers.1 point
-
Ehe, sunt linistit am rezolvat....m-am bagat sub ea am strans la loc nu am vazut nici o urma de frecare sau lovire o consider o intamplare. La schimbul de roti voi verifica din nou sa vad daca s-a slabit de la vibratii. In alta ordine de idei pun niste poze cu consumuri indicate in diferite medii si regimuri de utilizare: Stand cu ochii pe temperatura de la ulei am observat ca dureaza mult mai mult sa ajunga la 90 de grade decat apa ( apa era deja la 90 si la ulei indica 65).1 point
-
1 point
-
CR cu DSG si timpul pierdut cu schimbarea cutiei ti-l petreci la volan pe unde iti place1 point
-
Daca ai oamenii potriviti pentru operatiunea asta,da-i inainte, mai ales ca iti cunosti masina. Sa vinzi si sa cumperi alta cu dsg inseamna sa ai si timp sa cauti si sa verifici mai multe masini pentru ca piata sh e cum e. Plus ca piesele tale le poti vinde si mai recuperezi din investitie.1 point
-
Mai spune-mi, invata-ma cu OE / OEM si alte chestii din astea, pare ca stii asa de multe . Sa va bucurati de Allroad, de GTD, de RS3 si de toate utilajele de care va folositi. De S3, nu, ca e banal . Decat GMP, eu as pune orice, inclusiv Ultraleggera, Superleggera etc. Dar suntem diferiti cu totii si, in plus, e irelevant ce as face eu.1 point
-
La masina in cauza mi-as face griji pentru injectoare,pompa ulei,motorase frana,elv,.....si altele care cad inaintea cutiei ,fie ea si dsg1 point
-
As vrea sa-l schimb, vad ca lumea nu prea recomanda Castrol, multe sunt contrafacute, etc.1 point
-
Nu stiu ce sa zic...eu nu m-as putea uita la volan și sa vad ciupiturile alea!1 point
-
Nu stiu unde e parcata masina, dar poate sunt vecini din bloc care arunca diverse chestii pe geam. Prin Cluj se practica, mai ales daca in bloc sunt multi batrani1 point
-
Deenman nu stiu de ce ai dat downvote la postul meu dar pot trage niste concluzii. Vorbesti numai aberatii, sustii teorii absurde, dai sfaturi aiurea si nu in ultimul rand masina ta este cea mai buna si consuma cel mai putin. Cu riscul de a-mi lua iar warn si probabil sa mi se inchida contul iti zic sa te abtii.1 point
-
1 point
-
Frumoasa jucarie, spor al adunat amintiri placute! Cat despre piatra in proiector, iti recomand folie de protectie pe proiectoare / poate si faruri. Si eu am patit aceasta cu o piatra, ulterior la ultimele 2 masini sunt cu folii si nu mai am treaba. Am luat si piatra mai mare direct pe far, si doar sa dus din folie, iti recomand cu drag, poate parea "scump" insa este mult mai comod la eventuale evenimente schimbarea acestora + costul schimbarii.1 point
-
Eu am bagat LM luat doar de afara si da, am fost multumit. Din RO, Bag doar ulei vw la bidon de 1 l din ala gri cu sigla vw pe el.1 point
-
http://webspecial.volkswagen.de/maps/int/en/index.html ...alegeti modelul si generatia...eu la un Discover Pro MIB 1 am descarcat si folosit aplicatia DiscoverCare...mi s-a parut mult mai facil...pui un card minim 32 GB in calculator, pornesti aplicatia si ea pregateste cardul si descarca hartile direct pe card...la final trebuie doar pus cardul in masina si selectat optiunea de update (cum au scris colegii mai sus).1 point
-
1 point
-
Salut, Uita-te in paginile din urma, cred ca am vazut descrisa cel putin o reusita de ridicare a suspensiei. Sigur ca va trebui sa schimbi si amortizoarele impreuna cu arcurile pentru a marii garda la sol; ce se poate face cred prin amortizoare+arcuri din pachetul de drumuri grele, suspensie gen Nivomat si poate suspensie DCC - control dinamic electric insa costurile la ultima sunt prohibitive. Mai multe detalii atat despre codurile de culoare ale arcurilor gasesti aici - rubrica 4 si 5 http://www.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/2007/460/R - dai un search in pagina dupa codul motorului si tipul suspensiei pentru a-ti face o idee (codul suspensiei il gasesti in lista de coduri PR de pe eticheta de sub tavita ce acopera roata de rezerva si o poti decoda cu un search pe google). Din experienta va rebui sa tii cont si functionarea farurilor daca ale tale sunt cu xenon pentru ca senzorii de autoleveling (reglaj dinamic in functie de sarcina) sunt montati pe bratele suspensiei (fata si spate sau doar spate ca al meu 4motion) si odata cu marirea garzii la sol vei micsora si cursa parghiilor senzorilor fapt ce va duce la inoperabilitate, parghiile intinse la maxim vor fi sensibile la orice denivelare si vei avea impresia ca mergi pe apa din cauza baleajului aproape permanent al farurilor. Varianta a 2-a - suspensie gen Nivomat a fost operata la B6-le meu si desi garda la sol si planeitatea masinii la orice sarcina sunt o maxima bucurie, problema farurilor (ce poate fi rezolvata cred doar daca odata cu suspensia cumperi si senzorii potriviti acesteia) dar si pretul schimbului amortizoarelor Nivomat (aprox 2000 lei buc noi) s-ar putea sa te faca sa te gandesti de doua ori si sa ramai la suspensia originala. Daca nu ai xenon va fi cred mai simplu, schimband doar amortizoare+arcuri.1 point
-
De la 2 septembrie DRL-urile pot fi folosite in loc de luminile de intalnire pe categoriile de drumuri prevazute in Codul Rutier. Art. 44 alin.2) se completează în sensul că „În circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule și tractoare agricole sau forestiere sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire sau luminile pentru circulația diurnă”. Sursa: http://www.bihon.ro/codul-rutier-noile-modificari-aplicabile-din-02-09-2017-si-modificari-aplicabile-din-20-05-2018/18898221 point
-
Asta cu trecutul pe manual este un sfat de luat in seama... Acum le vad un rost la acele padele :)) pana acum de 2-3 ori le-am folosit...1 point
-
Multe campii au fost batute, si tind sa cred ca multe din ele pot fi mutate in zona de tehnic sau in alte zone, nu cred ca are directa legatura cu intretinerea de la modelul Ateca. Eu unul am schimbat la ~29.500km si 10 luni de la achizitie, si voi merge tot timpul pe LL si 12luni sau 30.000km insa depinde si de modul de exploatare a masinii. Personal am efectuat "rodajul" intr-un roadtrip Cluj - 2 Alps (FR), insa o dau din nou pe langa... Zambiti oameni buni, exista mai mari probleme decat ce, cum si in ce mod va intretineti masinile, va puteti da in vs mult si bine in zonele adecvate, insa nu cred ca...din nou...are ceva de a face cu intretinerea la Ateca...0 points
-
Pai din cate stiu eu....oe pe langa ca scrie Ronal mai este prezenta si sigla audi,iar pe oem scrie doar ronal,in fine corectati-ma daca zic gresit,nu ma pricep....OE (Original Equipment) OEM (Original Equipment Manufacturer) S3 nu imi place mie si cam atat nu inteleg ce e gresit Ps:am dat un exemplu nu stiu ce brand pune audi .Sustin initiativa lui Cristi....Multumesc. @cristi511 oamenii gandesc diferit,iar eu am incercat sa imi exprim opinia,dand de inteles ca nu cred ca avea rost sa dau 1300lei pe o janta care merge doar 3 luni,de maine revin cu impresii despre cutie,care a inceput sa imi placa tare0 points
-
Exista o rezolvare. Se da o gaura de 2-3mm in partea cea mai de jos a intercooler-ului. Presiunea de aer creata de turbocompresor arunca tot uleiul ce se strange acolo afara. Evident ca in timp face mizerie. Daca nu vreti mizerie pentru a elimina acest neajuns se construieste un stut cu talpa se lipeste la partea ce-a mai de jos si apoi prin stut se da gaura de care spuneam si se ataseaza un furtun de perfuzie pentru directionarea gazelor de ulei. Sa nu credeti ca va curge ulei sau va scapa cine stie ce presiune. Eu am intepat intamplator intercoolerul cu un holsurub ce fixa aparatoarea de noroi a aripii (POLO-2000-tdi-ALH) si in felul asta fara sa stiu am eliminat uleiul din intercooler.0 points
-
Ai grija cu powerbox pe b9. Rămâne memorat că a fost montat și pot comenta la garanție. Poți apela la un kit de la abt și se pare că îți păstrezi garanția-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00