Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.01.2018 în toate secţiunile
-
Hello, m-am hotarat si eu, intr-un final... Sa va o prezint pe Lizzy, buburuza mea... Volkswagen Beetle (käfer) design, din 2013, 2.0 diesel 145cp - dsg6 Cu urmatoarele dotari: suspesie sport cu roti de 18, cu care simt cea mai mica denivelare :))) Keyless entry, keyless go (kessy), bi-xenon adaptive, climatronic, incalzire in scaune, scaune sport cu suportul lombar, senzor ploaie, tempomat, iluminare ambientala sistem multimedia rcd510 cu BT si fender sound (8 difuzoare +subwoofer) recent am inceput sa fac cateva mici „imbunatatiri“: - tuning la 195cp TCM - senzor lumina aftermarket - rcd 330 cu carplay3 points
-
Credeam ca nu se vede bine in poza initiala ... E de apreciat efortul, dar rezultatul final lasa de dorit, se vede f urat cum ai decupat, trebuia macar sa fi folosit niste smirghel sa nivelezi zona3 points
-
Salut colegi, De curand sunt mandru posesor de audi A4 b6 8E 2002 si vreau sa il impartasesc si cu voi (doar pe forum ) . Masina a fost cumparata de un bun prieten acum 2 ani, de la Cluj, in prezenta mea, testata de mine, asa ca stiu ce am cumparat si cum a fost intretinuta pana in prezent, cu toate reviziile facute la Nurvil Valcea, inclusiv distributia. Am facut acest pas, lasand fratelui meu passatul b5, in care s-au investit muulti bani, pasiune si amintiri. Am avut si eu piticii mei, de mic placandu-mi modelul asta de A4, pe care am denumit-o the black pearl. De ce asta, pentru ca este cea mai neagra dintre toate negresele si este pretioasa mea. Motorizarea este una obisnuita, sub capota aflandu-se un 1.9tdi AWX cu toti cei 131 de caluti, transmisia fiind in 5 rapoarte. Dotari: - suspensie sport - dublu climatronic - navigation plus - MFD color - pachet piele (volan 3 spite+manson schimbator+manson frana de mana) - proiectoare ceata - geamuri electrice fata - cotiera cu lumina ambientala - scaune fata basic cu reglaj lombar si pe inaltime - oglinzi electrice si incalzite - ESP/ABS - jante aliaj 16" model a4 b7 pt vara + jante tabla 15" pt iarna - linie audio cu 4 boxe + subwoofer in portbagaj (se aude superb) De cand este in posesia mea, au fost schimbate urmatoarele: uleiul si filtrele (Liqui molly Diesel High Tech 5W40 + filtre MANN), lichidul servo (g 004 000 m2), scuturile la motor si cutie (originale-SH), macaraua sofer (originala), termostatul (Wahler), senzorul de temperatura (Hella) si becurile faza scurta (Bosch). Va urma lichidul de frana pe care il am deja cumparat dar este procedura mai anevoioasa. Pentru iarna a fost incaltata cu anvelope Conti TS860 noi pt. fata si Dunlop WinterSport 4D spate SH (inca astept de la un magazin renumit celelalte doua Conti pt spate, de mai bine de 2 luni... ) Las si cateva poze cu "the black pearl", ca sa stiti cine va saluta si va da flash-uri in caz de radar P.S.: Poze cu interiorul, in curand..2 points
-
La masina in cauza mi-as face griji pentru injectoare,pompa ulei,motorase frana,elv,.....si altele care cad inaintea cutiei ,fie ea si dsg2 points
-
Nu prea postez eu des, dar şi când o fac... La sfârşitul anului 2017 am găsit suportul de pahare brushed aluminium care îmi lipsea, iar în urmă cu o săptămână am achiziţionat un cluster nou, la care visam de ceva vreme. Va urma o prezentare a modificărilor mecanice în curând ( în ritmul în care postez, poate reuşesc până la vară )2 points
-
După excursia la Viena si cateva ieșiri la munte am ajuns la 62000 km și ne pregătim pentru o plecare la Bansko. Pana atunci mașina vrea schimb ulei iar pe urma in doua luni inspecția tehnica. Funcțional totul perfect. Pot sa zic ca arată și merge ca in prima zi. Foarte mulțumit, probabil o voi tine și anul acesta pentru ca nu am alte “pete” (decât pe X1-ul nou) și nici buget. Sa fie oare prima masina pe care o tin pana la suta de mii de km? In poze mai vedem ce făceam in timp ce eram bara la bara pe Valea Prahovei .. Netflix ?2 points
-
2 points
-
Schimba mecanicul, face parte din categoria "schimb doar ulei + filtre", de restul mi-e lene sau nu ma pricep. Cumpara bucse OEM sau Lemforder si te vor tine foarte mult.2 points
-
La proiectul VR cabrio am renuntat deja... M-am cam aruncat cu capul inainte sa ma gandesc ce imi place si ce imi doresc cu adevarat. Ideea de cabrio care fuge nu m-a mai atras deloc, iar masina e in curs de refacere originala cum a fost si va fi doar pentru plimbare. Mi-am dat seama ca Bolful e masina la care tin cu adevarat si care imi doresc sa fie speciala si a mea pentru totdeauna. Asa ca, mai bine una si buna decat multe si neintretinute cum trebuie.2 points
-
1 point
-
Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''1 point
-
Mai spune-mi, invata-ma cu OE / OEM si alte chestii din astea, pare ca stii asa de multe . Sa va bucurati de Allroad, de GTD, de RS3 si de toate utilajele de care va folositi. De S3, nu, ca e banal . Decat GMP, eu as pune orice, inclusiv Ultraleggera, Superleggera etc. Dar suntem diferiti cu totii si, in plus, e irelevant ce as face eu.1 point
-
Allroadu’ nu are motor longitudinal? Nu a fost nicio controversa cu “De ce ti-ai luat GTD”; “controversa” a fost ca tu ai zis ca vei alerga orice pe circuit. cu un GTD. Citeste ultima parte cu voce tare si vezi daca gasesti ceva...”controversat”. Te intreb de motor longitudinal pe Audi pentru ca eu nu cred ca se va potrivi PowerBox-ul. Ce intelegi prin “vointa”? Nu iti schimba masina pentru aprecierile de pe forum, FFS...daca tu esti multumit, baga motorina si plimba-te, scoate niste fete la cafea si in club si bucura-te de viata, ca poate fi frumoasa si “doar” cu un GTD, nu e neaparat nevoie de RS3. care RS3 nu are nicio treaba cu Golf R, ala e S3... Vezi ca vorbesti de jante OEM ca fiind cele mai bune, usoare si adecvat pentru circuit...dar exista OZ-uri pe piata la care greutatea pe 4 bucati e sub greutatea unei bucati OEM.1 point
-
Nu e un must sa mergi pe jante OE. Poti la fel de bine sa mergi si pe AM, dar pe branduri cunoscute: cum ar fi de ex BBS, care are cateva modele foarte frumoase! Pana la urma gusturile nu se discuta, important e sa-ti placa tie. Dpmdv, sa nu te superi, dar in unele alegeri consider ca te-ai cam pripit (e ceea ce am vazut urmarind cele 2 topic-uri). Cred ca daca ai fi intrebat inainte de unele decizii (pe colegii care au ceva experienta in anumite domenii), acestea ar fi fost mult mai intelepte. my 2cents...1 point
-
Se poate pune cutie automata . Costurile sunt semnificative,nu merita.1 point
-
Sigla veche o dadeai jos, dand jos airbagul, scoti capacul de airbag si cu un pistol de aer cald sau foen, incalzesti tare emblema aia, si apoi bagi ata de pescuit dupa ea. Sau varianta 2, iei un dremel si o faci bucati, nu te atingi de margine ci iei din mijloc spre margini. Ai distrus-o.1 point
-
1 point
-
In primul rand, Bogdan, sa o stapanesti sanatos si fara incidente! In cel de-al doilea rand, propun sa nu mai fiti rautaciosi. Audi Soundsystem nu este Bowers and Wilkins, asa cum nici Dynaudio nu este Burmester. Vorbim despre doua sisteme audio low cost, destul de apropiate ca si sunet overall. Nu contest ca Dynaudio e mai bun pe bass si pe sunetele inalte, dar Soundsystem-ul de la Audi nu se vrea a fi premium, ci o solutie de mijloc intre standard si Bang&Olufsen/Bose, pe cand Dynaudio este the best you can get pe VW (din pacate). Daca vrei sa te bucuri de Fraunhofer Symphoria, sari cu banii, daca nu, te bucuri de alte aspecte. E subiectiv pentru fiecare utilizator in parte; unii pun accent pe sonorizare, altii pe look, altii dau 4.000 de euro pe evacuare.1 point
-
Deenman nu stiu de ce ai dat downvote la postul meu dar pot trage niste concluzii. Vorbesti numai aberatii, sustii teorii absurde, dai sfaturi aiurea si nu in ultimul rand masina ta este cea mai buna si consuma cel mai putin. Cu riscul de a-mi lua iar warn si probabil sa mi se inchida contul iti zic sa te abtii.1 point
-
1 point
-
Mda, e punctul tau de vedere. Deja un procent de aprox 70% dintre masinile din EU au fost modificate si numarul celor cu probleme este procentual extrem de mic. Sigur, daca citesti pe forum, ai impresia ca toate masinile sunt stricate. E si normal, doar cei cu probleme posteaza pe un forum dedicat discutiilor despre probleme. Deocamdata, inafara de regenerarile mai dese (care nu stiu in ce masura afecteaza), eu nu am nici o problema. Si am mers vreo 30k de km de la update. PS: A nu se intelege ca apar VW. Sunt mari nemernici ca nu au compensat nici cum proprietarii. Am primit 3 rahaturi de vouchere care au expirat inainte sa le folosesc. Dar asta nu inseamna ca e ok sa tii masina cu softul vechi, daca acela este dovedit ca polueaza mai mult decat ar trebui. In mod teoretic nici nu ai putea trece ITP-ul asa. Dar na, asta e teoretic, pt ca in Romania trec toate carutele ITP-ul.1 point
-
Cea automata? (parca avusese initial nr de GL) Chiar m'am mirat ca nu am mai vazut'o prin oras... PS: cu BLD la numarul de inmatriculare am adus'o eu p'a mea din Baia Mare1 point
-
Sunt firme care poliseaza parbrizul cu o solutie speciale, chiar eu am vazut cum au facut la un Megane, a iesit parbrizul ca nou . Daca vrei sa faci asta iti pot recomanda o astfel de firma, dar e din Buc si are sediul langa IDM Basarab. (iti trimit PM cu numele firmei si adresa).1 point
-
Frumoasa jucarie, spor al adunat amintiri placute! Cat despre piatra in proiector, iti recomand folie de protectie pe proiectoare / poate si faruri. Si eu am patit aceasta cu o piatra, ulterior la ultimele 2 masini sunt cu folii si nu mai am treaba. Am luat si piatra mai mare direct pe far, si doar sa dus din folie, iti recomand cu drag, poate parea "scump" insa este mult mai comod la eventuale evenimente schimbarea acestora + costul schimbarii.1 point
-
Salut , am reusit sa fac update exact dupa descrierea colegului "sanyboy " .specific vw passat b8 Discover Media Generation 2 ,actualizarea si instalarea se face direct pe card ,trebuie un calculator cu resurse cel putin 4 gb ram si liber pe partitia c" cam 30 gb. multumesc colegului sanyboy ptr timpul acordat1 point
-
Nu. Acesta este stocat in ceasuri, deci nu ai de ce sa iti faci griji.1 point
-
Masina a mai primit un mini upgrade intre timp,am mers pe varianta textil avand in vedere ca nu am piele in masina. Vreau sa montez un USB (vezi poza) si am o mica dilema de unde sa il alimentez.Ca si pozitionare se va monta in consola,pe undeva pe langa frana de mana,etc (inca nu sunt 100% sigur) Daca alimentez de la bricheta am tot timpul curent in usb dar imi ramane acel led aprins si consuma curent,putin dar consuma. Daca alimentez de la butonul de deschidere rezervor am curent doar cand am pozitiile pornite. Convenient ar fi sa am curent in usb cand pornesc motorul si cam atat. -------------------------- In rest nimic foarte special,o mica spalare si rabdare pana vine vara sa putem modifica in continuare1 point
-
Pe la 150-200.000Km, in functie de regimul de exploatare, apar de multe ori probleme la arborele cotit (in conjunctie cu ambreiajul) pentru ca este un motor prost echilibrat. Se uzeaza cuzinetii vibrochenului. Lumea de obicei cumpara motor din dezmembrari, este prea scumpa reparatia cu piese noi. Si acesta este un motor nereusit de la VW, mult mai nereusit fata de PD.1 point
-
1 point
-
Mersi! Doar cautasem ieri in catalogul de iarna 2017/2018, dar nu vazusem. Azi a "aparut" si da, e corect codul dat de tine, in catalog figureaza la 37ron1 point
-
Eu zic sa nu iti faci griji, pt moment - cat de curand o sa inceapa sa isi faca regenerarea. Daca nu isi va face si iti aprinde martorul DPF, atunci vedem care este problema - pana atunci, da-i pace.1 point
-
1 point
-
La tine, da - pare sa fie senzorul stanga mijloc fata, asa cum scrie si in eroare - eventual il muti in locul celui de langa el si vezi daca se muta si eroarea - daca da, alt senzor. PPA - fa o diagnoza sa vedem eroarea stocata1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este buton fizic dedicat pentru activarea manuala, undeva pe langa cel de parcare automata si cel de start-stop off1 point
-
Grija mare, GTD are 7.5Jx18 ET51, e diferenta f mare de ET intre cele doua masini, in caz ca vei vrea sa pui rotile uneia celeilalte! Dac'ai pune GMP pe Golf, janta va fi cu mai mult de 3cm mai scoasa in exterior, suspensia fata si directia nu vor fi recunoscatoare1 point
-
Le-ai desfacut pe toate la toti membrii? Daca nu ai avut masina de noua degeaba vorbesti.1 point
-
Sa-mi fie cu iertare, dar la o astfel de masina nu merita jante ca cele prezentate mai sus. Eu as fi mers pe varianta OEM, ca sunt modele din care sa alegi la audi cu nemiluita. Aici ma refer si la o gama variata de combinatii: inch, J si ET. Iar pe cele cu care a venit masina le-as fi lasat pt iarna. Acum, asta e... In rest ce sa zic: sa te bucuri de ea ca e frumoasa rau!1 point
-
Finally o masina mai deosebita in ultima vreme.. Sa o folosesti sanatos si fara probleme, totusi sper ca vei face si ceva modificari la ea, e o masina care "cere" asta, e extrem de potenta si poate face multe cu ceva modificari Succes si drumuri bune !1 point
-
1 point
-
@andrei0241 Comandata aprox la 1 noiembrie si a fost livrata sambata trecuta. Nu prea am timp de descrieri prea metaforice dar pe scurt merge incredibil masina si arata incredibil. Nu mai vazusem pe viu lapiz blue, mie personal mi se pare ca e total altfel in realitate ca in poze, intr-un sens bun. Putin despre configuratie, pe langa ce are standard: DSG7, Jante aliaj Pretoria 19" (ce vedeti in poze sunt Rotary 18"), Active info display, App-Connect, Camera video rear assist, Dynamic Light Assist si Lane Assist, Interfata telefonie Convenience, Keyless Access, Oglinzi exterioare rabatabile electric, Pachet iarna, Park Pilot, Suspensie cu reglare adaptiva DCC, Privacy Glass si evident culoarea care este optionala. :-) @everyone, thanks! LE: Evident ca merg pe idea mitului urban de rodaj, deci nu am dat prea tare in ea, abia vreo 500-600km facuti. La un drum mai lung mai cu depasiri in forta si mers la deal: 10l/100km. Daca interesa pe cineva acest aspect care nu ar trebui sa te intereseze la masina asta. :-)1 point
-
1 point
-
Am facut un retrofit la CC 2009 vineri - volan comenzi, calculator cu 3C... AH - avea o mica intarziere la actionarea claxonului1 point
-
cumpara ax cu came KOLBENSCHMIDT nou e cam 800ron, asta tine bine, tacheti pune inna negri. Ulei pune 5w40 orice mai gros putin, o vascozitate la 100 grade de 13.8-14. Uleiul il verifici la fiecare 2000km, cu motorul cald la 5 minute dupa oprire, sa fie maxim pe joja, daca il tii jos se uzeaza motorul. Daca zici ca ai intervenit si ai pus piese noi, verifica ungerea cu ulei - poate ai pompa de ulei cu probleme, sau dopurile tehnologice de la axa cu came au sarit. Cauta informatii pe forum la ce ti-am zis.1 point
-
cand te uiti la 40k cat doreai sa dai pe piticania aia de CX5 si apoi la 22k cat ai dat pe asta , parca dormi mai linistit la CX5 mereu m-a enervat cum se chinuie efectiv sa faca loc de pahare in fata ba a pus unul , ba a taiat cotiera si a pus 2 , ba a micsorat cotiera si a pus 2 , tot timpul un compromis ptr ceva proiectat gresit din start pentru un sofer linistit care vrea confort ai facut o alegere buna mai ales ca tot de la C5 ai venit de multe ori pleci de la ceva ce doresti , treci prin zeci de variante si ajungi la altceva doar sa nu atipesti la volan cand treci peste gropi fara sa le simti si scaunul iti face masaj sa o folositi sanatosi1 point
-
Salutare. https://drive.google.com/file/d/15aGxV1E1gc4pA7BcGgLar9d5v1P64Ylb/view?usp=sharing Dupa cum scopul arestei arii este sa prezentam atat punctele frumoase, pozitive, cat si pe cele mai putin placute.. Problema din video-ul de mai jos,(sper sa mearga link-ul) m-a costat aproximativ 700 lei. Mai exact schimbare balamale protiera sofer, ambele, vopsit, montat, reglat. Sunteul din video era prezent la orice denivelare, imbinare de asfalt etc.. Practic era prezent in 80% din timpul in care conduceam prin oras. In afara localitatilor, la viteze de peste 80-100 km/h vajaiala tata... Portiera nu se inchidea ferm, si imi intra aer intre cheder si portiera la viteza. Ma mir cum de nu intra apa la ploaie sau la spalatorie. Tin sa precizez ca problema asta a aparut dupa aprox 2 luni de rulat prin minunatele strazi ale Iasului si ca masina nu avea problema asta cand am luat-o de la @Stefan.DFS Mai mult, meseriasul care s-a ocupat de manopera m-a povestit ca el a avut acceasi problema la un Polo luat de nou si ca a schimbat acelasi balamali odata PE AN, cat a tinut masina, deoarece reaparea acelasi fenomen. Sa speram ca am umblat pentru prima si ultima data acolo.. (feeling hopeful..) Aveti si cateva poze, cum arata noille balamali care le-am montat, si ce am demontat, cel putin cea mare din partea de jos, unde era mai pronuntat jocul cea de sus nu am mai pozat-o Toate bune !1 point
-
Multumesc pentru aprecieri @Stefan.DFS sper sa nu ma apuce febra de schimbat prea curand @ShadoWzZ sunt nehotarat intre oem, (si nici nu stiu exact cum sa caut dupa cod si cat de rigide vor fi) si Eibach (am avut pe un A4B8 si am fost foarte multumit) In alta ordine de idei s-au mai dus 10 hp Eram obisnuit cu cu alea de TT, parca "dadeau" mai bine. Trebuie neaparat lasata mai jos + niste distantiere :-? 10-15mm spate probabil.. Vedem.. Da, si am schimbat pompa lichid parbriz ca murise de tot. Am optat SWAG 45 lei vs VW care era 230. Urmaresc sa vad daca imi scapa pe la garnitura care intra in rezervorul de lichid parbriz, ca era cam imbatranita. Momentan totul ok Si o poza cu un range de la un drum Iasi-Otopeni-Piatra neamt- Iasi. Prima poza e facuta la sosire in Otopeni, a doua la intrare in Iasi Toate bune !1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00