Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2018 în toate secţiunile
-
12 points
-
Hello, m-am hotarat si eu, intr-un final... Sa va o prezint pe Lizzy, buburuza mea... Volkswagen Beetle (käfer) design, din 2013, 2.0 diesel 145cp - dsg6 Cu urmatoarele dotari: suspesie sport cu roti de 18, cu care simt cea mai mica denivelare :))) Keyless entry, keyless go (kessy), bi-xenon adaptive, climatronic, incalzire in scaune, scaune sport cu suportul lombar, senzor ploaie, tempomat, iluminare ambientala sistem multimedia rcd510 cu BT si fender sound (8 difuzoare +subwoofer) recent am inceput sa fac cateva mici „imbunatatiri“: - tuning la 195cp TCM - senzor lumina aftermarket - rcd 330 cu carplay4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Cazuri foarte rare ,aproape imposibil sa treaca de 200 mii km cu revizii la 30 mii km si daca mai sare vreun dop ...2 points
-
@andrei0241 Comandata aprox la 1 noiembrie si a fost livrata sambata trecuta. Nu prea am timp de descrieri prea metaforice dar pe scurt merge incredibil masina si arata incredibil. Nu mai vazusem pe viu lapiz blue, mie personal mi se pare ca e total altfel in realitate ca in poze, intr-un sens bun. Putin despre configuratie, pe langa ce are standard: DSG7, Jante aliaj Pretoria 19" (ce vedeti in poze sunt Rotary 18"), Active info display, App-Connect, Camera video rear assist, Dynamic Light Assist si Lane Assist, Interfata telefonie Convenience, Keyless Access, Oglinzi exterioare rabatabile electric, Pachet iarna, Park Pilot, Suspensie cu reglare adaptiva DCC, Privacy Glass si evident culoarea care este optionala. :-) @everyone, thanks! LE: Evident ca merg pe idea mitului urban de rodaj, deci nu am dat prea tare in ea, abia vreo 500-600km facuti. La un drum mai lung mai cu depasiri in forta si mers la deal: 10l/100km. Daca interesa pe cineva acest aspect care nu ar trebui sa te intereseze la masina asta. :-)2 points
-
Credeam ca nu se vede bine in poza initiala ... E de apreciat efortul, dar rezultatul final lasa de dorit, se vede f urat cum ai decupat, trebuia macar sa fi folosit niste smirghel sa nivelezi zona1 point
-
Sa-mi fie cu iertare, dar la o astfel de masina nu merita jante ca cele prezentate mai sus. Eu as fi mers pe varianta OEM, ca sunt modele din care sa alegi la audi cu nemiluita. Aici ma refer si la o gama variata de combinatii: inch, J si ET. Iar pe cele cu care a venit masina le-as fi lasat pt iarna. Acum, asta e... In rest ce sa zic: sa te bucuri de ea ca e frumoasa rau!1 point
-
Nu este obligatoriu sa pice, la fosta mea masina cu revizii stricte si dese, tinut uleiul din scurt pe maxim mereu, s-a ajuns la 330.000km cu axa cu came originala., fara pic de uzura, sanfrenul prezent, absolut 0 zero uzura, deci nu este o regula 100-200-300.000km. Regula este sa tii uleiul pe maxim, si sa-l schimbi des.1 point
-
Cum a zis Ionut ,la toate pd-urile cu 8 valve se uzeaza axa in jur de 200 mii km1 point
-
Cu ce sursa de muzică ai făcut comparația? Te întreb pt că văd că e o chestie unanim acceptată că pe radio și alte surse cu calitate scăzută, diferența între sisteme e destul de mică și devine mult mai accentuata atunci când asculți un cd (cu track-uri nu MP3) sau in format flac. Eu am observat o diferența pe un Peugeot cu boxe de fabrica și navigație Kenwood între mp3-uri pe stick și melodii pe cd cu track-uri, în limita sistemului, nu ceva wow, dar tot era observabila.1 point
-
Super, ma bucur ca totul merge acum. Inca o data felicitari pentru masina, drumuri bune si fara incidente!1 point
-
Schimba mecanicul, face parte din categoria "schimb doar ulei + filtre", de restul mi-e lene sau nu ma pricep. Cumpara bucse OEM sau Lemforder si te vor tine foarte mult.1 point
-
@alin 105 schimba cele 4 bujii sunt moarte, Beru sau NGK sa te feresti de Bosch sunt gunoaie1 point
-
Stiu ce inseamna storage . Dar stiu ce inseamna si "aging". Intrebarea mea este: de ce nu se mai poate vinde dupa 5 ani daca a fost pastrata in conditii optime? expira? O curea montata pe masina este supusa unor uzuri si unor conditii mai aspre de "stocare". BTW, Contitech ofera 5 ani garantie unui kit de distributie. Oare de ce? de ce nu 10? (in limita unor km bineinteles) Pentru ca si cauciucurile (anvelopele) se deterioreaza in timp, din exact acelasi motiv, chiar daca nu sunt folosite: imbatranirea! Niste anvelope noi, care au stat 5 ani intr-un depozit nu vor avea aceleasi proprietati ca niste anvelope fabricate in prezent. Eu zic sa nu transformam topicul in polemica. La mine la 98 000 km, cureaua de distributie care nu mai fusese schimbata, (era originala pe masina)-dupa 5 ani era plina de crapaturi, arata deteriorata si imbatranita. Citisem si in manualul de service ca trebuie inlocuita la acest interval de timp, am zis ca o sa caut si o sa fac poza. Mi-a recomandat si mecanicul sa o schimb dupa ce am verificato impreuna in prealabil. Oamenii cer sfaturi, astea sunt recomandarile! Fiecare poate face ce vrea pana la urma, cum spuneam, puteti sa circulati si 10 ani cu distributia neschimbata daca asa considerati! Bafta! Hai sa aruncam un ochi si la ce spun cei de la Brady...(asta e ceva reprezentanta Skoda/VW)1 point
-
Atentie la acest Golf https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-vw-golf-vi-style-euro-5-an-2012-04-IDa7J6J.html ! La ultima intrare 2017 avea 244.0001 point
-
Alex, felicitari pentru masina !!! Superba !!! A meritat asteptarea (de 2 ani jumate ) !!!!1 point
-
Nu amestecam lucrurile. Te rog prezinta dovada pentru motorul tau.1 point
-
1 point
-
posibil o problema de alimentare sau modul clima zapacit. scoate borna de la baterie cateva minute si vezi daca tot asa face1 point
-
Eu bag din 2009, de cand am citit aici pe forum. De obicei Mobil, acum am Wolf1 point
-
De curand am achizitionat un Multivan, fab.2002, de 151 cai. Am primit confirmare scrisa de la VW ca pot mari MTMA la 5000kg, iar tractabil cu sistem de franare la 2500kg. Din ce am citit pe forumurile din DE, este valabil pentru toate T4 de 151 de cai si 102 Syncro.1 point
-
Ai luat în calcul și să cumperi un 4motion in stare buna și să muți pe el tot ce ai modificat la bolf? Mă gândesc că manopera va fi totuși destul de costisitoare pentru conversie, plus că în caz de vreun accident, asigurarea va fi cam pa daca nu omologhezi modificările.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu opresc SS din reflex dupa fiecare pornire. Dupa parerea mea nu-i intotdeauna ok cum functioneaza. La mine opreste motorul chiar si cand acesta este inca rece. In schimb daca ma opresc la semafor si trebuie asteptat mult, apas pe buton, si isi face treaba. Dar nici cum fac unii nu e treaba: opresc la semafor, motorul se opreste pentru o secunda, dupa care pornesc mai departe. Daca faci asta cand e aglomerat si porneste si se opreste de 1000 ori pe km, nu cred ca e ok.1 point
-
Colegii care le detin asa spun: ca fasciculul de lumina se misca stanga dreapta dupa cum vireaza masina. Corneringul este altceva, am si eu la Octavia: la viteze mici, daca virez/semnalizez stanga, se aprinde proiectorul de ceata de pe stanga. Daca virez/semnalizez dreapta, se aprinde cel de pe dreapta. E f util noaptea pe aleile dintre blocuri.1 point
-
@tudy_cnu ai mare dreptate, insa full link il puteam avea si fara sa upgradez, avand rerutare dinamica pe masina anterioara, a fost un motiv, pentru mine ca cumparator, sa achizitionez varianta "Plus" @75NOR ai mare dreptate, ai atins perfect piticul de pe creier @rudiRUD da, si acel aspect era si ca si actiune la dealer de la producator, pe acest considerent a fost si schimbata si acceptata lucrarea @ShadoWzZ una din cele mai bune replici din acest topic, mersi ^^ In rest.... Masina a trecut prin coafor.... 2x strat OptiCoat (Optimum Glass Coat) - Protectie Ceramica lac / Opti Gloss Coat - garantie 2 ani daca o spal/intretin adecvat Tratament hidrofob toate geamurile (inclusiv trapa) - Koch chemie - din ce am citit pe prospect 1an/20.000 km, acuma om vedea daca merita diferenta fata de cele din trecut care tineau 2/4 luni Incercat un remediu pentru benzile cromate care erau spurcat de matuite, au iesit mult mai bine, insa daca sunt carcotas, nu pot spune "ca nou" - Metal Polish Autosol Remediat zgarieturile fine de pe stalpii usilor - in zona de glossy black Las cateva cadre din timpul lucrarilor, si 2-3 la final cu mobilul (poate primesc cateva deseara de pe DSLR, si pot reveni cu cadre in detaliu daca exista curiosi ^^) Maine dimineata merg si la dealer sa codez TMC. Astept cu drag iesirea din februarie la schi, sa vad daca va merge TMC, cum se va comporta coatingul ceramic....cat si tratamentul hidrofob... Pe moment piticul din bostan a fost orpit de benzile cromate refacute....cochetez cu ideea a le infolia...negru glossy....si atunci probabil merg full retard si aduag si grilajul croamt din fata cat si barile - insa toate la timpul lor, vedem ce mai zice piticul in timp Parere personala: sunt multumit de rezultat, pe viu este dragut Drumuri bune1 point
-
a mea are 267000km cu injectoare si pompa originale(carte service completa si revizii numai la reprezentanta)...apare schimbat doar egr-ul+ceva articulatii si bucsaraie+1 rulment si bineanteles ulei si filtre...nu se pune problema de carte service masluita. sa revin la subiect...eu chiar am cerut celor de la vw printr-un mail sa ma programeze pt update de soft(abia cumparasem masina si nu ma documentasem bine in legatura cu efectele lui)...bine ca nu au raspuns1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
cea mai ok configuratie, sunt cele de 5 - GTI sau R - nu necesita alte operatiuni - gen transformare mufa, schimbare pompa ABS, immo off... etc - cum este la cele de Golf 6 montate pe Golf 5. Cele de Golf 5 se fac cu immo on, etc - totul ca de fabrica Pentru restul detaliilor, vb pe PM sau la telefon1 point
-
1 point
-
Le-ai desfacut pe toate la toti membrii? Daca nu ai avut masina de noua degeaba vorbesti.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Sa o stapanesti sanatos ! Daca vrei ti-as putea face eu visul sa devina realitate...am un Golf 5, 2.0 TDI 140 cp ( apropiat de ceea ce ai acum ca si performanta ), si avand in vedere ca tot suntem in prag de sarbatori daca vrei putem face schimb fara sa iti cer diferenta ; plus ca, are deja soft stage 1, pedale cromate si jante aliaj pt iarna. Cat despre suspensie..dupa cum a spus si mad kat, incearca sa te obisnuiesti, sau mergi o zi cu o masina cu suspensie sport Ta-technix :)))) este o combinatie ideala intre sportivitate si confort ; din pacate si a mea e sportline..dar daca vrei fac un efort avand in vedere trocul cu ceva mai nou si iti iau o suspensie cu PDG :)))-1 points
-
Total greşit!Norma recomandata de grupul VW pentru aceste motoare este 506 01. Aceasta Norma se regaseşte doar pe un ulei cu vascozitatea 0w-30-1 points
-
-1 points
-
Finally o masina mai deosebita in ultima vreme.. Sa o folosesti sanatos si fara probleme, totusi sper ca vei face si ceva modificari la ea, e o masina care "cere" asta, e extrem de potenta si poate face multe cu ceva modificari Succes si drumuri bune !-1 points
-
A schimbat-o la un service normal cu o axa cu came originala OE?! nu zau, hai sa fim totusi mai cumpatati in afirmatii. Catalin a desfacut motorul, si a vazut ca nu a fost umblat pe acolo, a gasit totul stock, original, fara silicon la capacul de la tacheti sau alte urme de interventii. Totodata am avut cel mai curat motor tdi de pe forum.-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00