Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.01.2018 în toate secţiunile
-
Hello, m-am hotarat si eu, intr-un final... Sa va o prezint pe Lizzy, buburuza mea... Volkswagen Beetle (käfer) design, din 2013, 2.0 diesel 145cp - dsg6 Cu urmatoarele dotari: suspesie sport cu roti de 18, cu care simt cea mai mica denivelare :))) Keyless entry, keyless go (kessy), bi-xenon adaptive, climatronic, incalzire in scaune, scaune sport cu suportul lombar, senzor ploaie, tempomat, iluminare ambientala sistem multimedia rcd510 cu BT si fender sound (8 difuzoare +subwoofer) recent am inceput sa fac cateva mici „imbunatatiri“: - tuning la 195cp TCM - senzor lumina aftermarket - rcd 330 cu carplay6 points
-
In primul rand la multi ani tuturor membrilor de pe forum! Anul 2018 a inceput pentru mine cu o serie de noi planuri pentru masina, cele mai indraznete de pana acum. Pentru ca masina va fi la mine toata viata, nu ma grabesc sa le pun un termen de finalizare, asa ca tot ce spun eu aici poate dura cativa ani. Primul lucru, am pus mana pe un kw v1 sh, dar in stare foarte buna. Dupa ce ii dau arcurile la sablat, vopsit electrostatic, o pun pe masina impreuna cu flanse si rulmenti noi. Dupa, am reusit sa vand consola centrala dedicata iPad. Masina asteapta consola originala cu trimurile acelea cu care ea a venit de fabrica (cele carbon) si o navigatie originala MFD. Planurile marete vin pe partea de motor. Ele pleaca de la faptul ca atunci cand am refacut motorul (2013) am pus biele si arbore de AJM. Aceste biele sunt mai subtiri ca cele de ASZ, asa ca setup-ul pe care il pregatisem pentru motor (turbo 2.7 si 230cp) nu mai era safe si recomandat. Astfel, am hotarat sa fac motorul din nou, de data asta cum trebuie si sa schimb tot cu piese noi pregatite pentru 300+. Odata cu puterea asta mare, vine un alt plan destul de indraznet si anume conversia la 4motion. Deja am gasit o caroserie cu toata transmisia din spate, sunt in discutii cu proprietarul. M-am gandit ca tot am de gand sa pastrez masina asta toata viata, sa merg full bananas Cum niciun post nu merge fara poze, dar masina e sub prelata acum, pun o poza mai veche.6 points
-
Rudi, nu vrei mai bine golfu' meu? ARL, 4motion, mfd, xenon oem, piele, km putini, senzori parcare spate oem,trimuri aluminiu brushed..etc Singurul lucru care ar merita mutat de la tine ar fi ceasurile maxi dot (pe care inca nu le-am gasit intr- o stare ok) . Scutesti birocratia, manopera, timpul..etc3 points
-
Esti in eroare: masinile in garantie pot primi orice ulei care respecta norma aferenta. Ca unele service-uri reprezentante ofera astfel de posibilitati si altele nu, asta e alta discutie.3 points
-
Masina de 5 ani. numai 80.000 Km, 180 CP, DSG, VW, GTI 1,4 la un pret egal cu a unei Dacii Sandero din acelasi an 75CP. Mda, nimic suspect. Trimite linistit banii toti in avans.3 points
-
Calitatea uleiului se determina cel mai bine prin analize de laborator (a uleiului uzat).3 points
-
valvoline e de 10 ori peste castrol cel care il aveam inainte..sa ma contrazica cineva daca nu este asa !3 points
-
pai atunci de ce se simte mai silentios si merge mai rotund??inseamna ca este mult mai ok acest ulei...alta marca de ulei la acesti km era fff negru!?3 points
-
Instructiunile in limba engleza, pentru montajul incalzirii in scaune. Se descriu exact locurile in care se leaga firele, traseul acestora, precum si modul in care se desfac scaunele. Daca este necesar le pot pune si in limbile germana, franceza, italiana si spaniola. Eu spre exemplu nu ma impac cu limba engelza, prefer de departe limba germana. Poate ca niste PDF-uri ar fi aratat mai bine, insa mi-e mult mai greu sa le fac. Daca totusi cineva doreste ceva in mod explicit, vreo anume explicatie/poza, sa spune si voi face un detaliu marit si il voi uraca aici. Sper sa fie cuiva de folos.2 points
-
2 points
-
Am verificat și eu azi uleiul după 6000km cu Valvoline și era ca și cel al lui Marius PD din poze. Wow, chiar nu-mi venea să cred...Castrolul era negru ca smoala după 1000 de km. Și asta în condițiile în care nu am curățat baia de ulei după al 3-lea schimb când am pus Valvoline. Calitatea își spune cuvântul, motor silențios. Sper sa nu strice reteta pe viitor cum se întâmplă de obicei cu toate produsele. In concluzie și eu sunt fffff mulțumit de acest ulei. Îmi pare rau că nu am pus de la primul schimb Valvoline. Exact așa arata și uleiul cand am luat-o de noua, cand am făcut prima revizie la 5000km eram și eu mirat cum de arata așa decolorat la un motor diesel... Țin să cred că uleiul original este Valvoline pt că arată la fel.2 points
-
Trunk setup-ul e gata!!! Toata lucrarea a durat 3 sambete. A tinut ceva dar a iesit exact cum mi-am dorit. Diful este un Excursion SX-12S4 de 400 rms / 1000 max. Statia a ramas cea veche (Magnat). Diferente sunt sesizabile fata de vechiul dif (Magnat 300 rms). Se aude frumos la orice frecventa. Si pe joase si pe inalte. Cu Magnatul, la unele frecvente se auzea urat. Nu sunt eu un expert in car audio dar pentru mine e ceva wow. Am lasat mai jos un mic filmulet cu etapele lucrarii. Incinta a fost facuta din fibra si rășina. Am insonorizat locul unde a fost pusa. Insonorizat si interiorul incintei. Iar placa ce inchide incinta si placa finala sunt mdf. Materialul e identic cu cel folosit la standul de la airride. Am si o grila ce vine pusa peste dif dar aia doar cand duc ceva bagaje2 points
-
La motoarele CR uleiul se innegreste mai tarziu, nu e ca la PD unde procesul e mult mai rapid.1 point
-
Inegrirea uleiului e din cauza aditivilor, iar la diesel e ceva normal si nu inseamna ca uleiul este uzat. Uleiul de la un benzinar are aceeasi culoare si dupa 30.000 km. http://blog.amsoil.com/why-does-motor-oil-turn-black/1 point
-
1 point
-
Confirm partea asta cu "dinadins". In cazul meu, motorul m-a invins pe partea de psihic. Asa ca am cedat ispitei benzinarei.1 point
-
1 point
-
Cand spui upgrade, te referi la o dorinta copilareasca de a mari puterea masinii pentru a castiga 0.31456789 secunde la sprintul de pe loc, dorinta care te va priva de garantia de 4 ani a unei masini si asa foarte puternice, in conditiile in care producatorul si in special importatorul sunt renumiti pentru nesimtirea cronica in relatia cu clientii, astfel incat orice modificare neautorizata la motor iti poate aduce costuri de mententanta uriase, costuri pe care le poti evita usor punand treptat bani deoparte pentru o masina sport adevarata, pe care o poti achizitiona dupa ce termini leasingul la Golf si il vinzi la un pret foarte bun ?1 point
-
Bun, revin si eu cu update la toate problemele expuse pana acum (tremurat la ralanti, misfire pe toti cilindri, pornire f grea dupa stationare). Am schimbat urmatoarele: bujii, bobine, toata distributia (decalata major), turbina (kk3) reconditionata - vreo 4 palete ciobite si cu joc foarte mare, vanos-ul, si inca vreo 3 -4 cureluse de la rola de accesorii si compresor. Porneste instant, atat la rece/cald cat si si dupa stationare indelungata (inainte dupa 8 ore de stationare invartea la automat de 9-10 ori pana sa porneasca), nu mai tremura, trage cum trebuie, etc etc. E alta masina. Un mic filmulet: https://www.dropbox.com/s/g54elaoa5a62x98/2018-01-18 17.28.14.mp4?dl=0 @scorpyonu recomand cu drag sa faci o verificare a distributie, daca nu cumva e sarita de la punct. Eu daca faceam asta la inceput cand am observat pornirile grele, scapam de multe nopti nedormite.1 point
-
1 point
-
La 2.5 BPD (cu filtru de particule) trebuie utilizat 507.00 5w30? Cand am schimbat uleiul am dat de o multime de informatii contradictorii, gen "cu exceptia 2.5 siV10 TDI". Am bagat ulei OE 504.00 / 507.00 5w30.1 point
-
BC este un mare rahat, trebuie sa faci consumul prin metoda plin-plin, de foarte multe ori, pentru a avea erori cat mai mici. Problema pe acest topic este ca se minte foarte mult, majoritatea posteaza consumuri-dorinta, sau consumuri obtinute pe ruta sinaia-ploiesti sau balea lac - sibiu.1 point
-
Valorile (compensarile) injectoarelor trebuie sa fie cat mai apropiate de zero...daca lasi avansul axei cum came la 0.0-0.5 acolo e cel mai bun raport intre cuplu/consum iar -5.9 nu e ok deloc deoarece depaseste cu mult limitele de -3 si +3. Repet regleaza odata avansul (daca poti din cat mai putin incercari) si nu mai umbla la el!1 point
-
Am urmarit cu interes ultimele 2 pagini din acest topic si am ramas uimit cate prostii pot scoate unii. Va zic ce este recomandat dar nu va dau totul mura-n gura, documentativa si voi putin: - este recomandat pornirea fazei scurte 2-5 secunde inainte de a da la demaror - este recomandata folosirea cator mai putine consumatori dupa pornire - este recomandata lasarea in regim de ralanti a motorului timp de 10-20 secunde dupa pornire - este recomandata functionarea in regim de ralanti a motorului cateva minute dupa o forja sau mers mai sportiv1 point
-
0 points
-
Corect este a se verifica sigurantele circuitelor respective,fara a se scoate siguranta din tablou si a lasa anumite circuite si componente fara alimentare...,urmarea fiind aprinderea unor martori in bord...0 points
-
@MariusPD E ca si cum ai spune ca tevile de apa rece sunt luna pe interior daca apa care curge la robinet este curata, ceea ce stim cu totii ca nu este adevarat. Poate ai tu un motor mai curat pe interior.Totusi, avand in vedere ca fostul ulei era negru dupa utilizare, nu inseamna decat un singur lucru, ca actualul ulei nu spala cum trebuie motorul. Restul e doar parere personala.0 points
-
0 points
-
Bucuresti - Piatra Neamt, A/C ON 50% din traseu, mers prudent si incetul fiindca era o ceata foarte densa de la Ramnicu Sarat pana la intrarea in Piatra Neamt, mult timp mers cu viteza de 40km/h, max 60 la ce ceata era. 2 adulti, bagaje putine, carosabil umed. Piatra Neamt - Bucuresti - 5,1%, A/C ON tot drumul, 2 adulti si 1 copil, bagaje moderat, carosabil umed, mers sportiv jumatate din traseu.-1 points
-
-1 points
-
In 18. 01.2017 au intrat in garajul familiei 2 masini: O Skoda Rapid Edition si un Golf 7 SW Comfortline. Am facut mai multe "teste audio" si la Golf sunteul este clar peste Skoda... la Golf nu am nevoie de nimic mai mult... deci daca suna macar ca si intr-un Golf esti un Bo$$ . Felicitari pentru achizitie. E ca un vis umed !-1 points
-
Eu am un motor similar şi de trei schimburi folosesc RAVENOL WMP 5W-30.De fiecare dată l-am schimbat la 15 000.Motorul se comportă excellent.RECOMAND!-1 points
-
dupa iarna trecuta si eu am scos siguranta de la spalatoarele de faruri de la golf. cum zici si tu halesc lichid aiurea....-1 points
-
Ca uleiul e galben dupa 5000km e imbucurator, la prima vedere. Totusi, uleiurile pentru motoare diesel, din ce stiu, contin aditivi ce "spala" interiorul motorului de reziduurile ce apar in mod inerent in acestea, in comparatie cu motoarele pe benzina. Acum intrebarea e, nu cumva faptul ca uleiul e curat inseamna ca nu-si face treaba? Mai clar, toate reziduurile raman in motor, cand acestea ar trebui sa fie preluate de ulei in baie, innegrind astfel uleiul.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00