Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2018 în toate secţiunile

  1. Eu nu as face ever, ever o modificare neautorizata la masina cat timp este in garantie. Realizezi ca la orice problema de motor, vei primit un frumos "nu e de la noi, este de la Nea Ion Tuneaza" si vei plati si constatarea. Si daca ai strambat din nas la 150 lei degresarea, sa vezi cat face vreo turbina sau alte mecanisme OEM. Mai stai si tu 2 ani, mai faci 50k km, schimbi uleiul din DSG si apoi mai vezi ce si cum. Pana atunci o sa se lase motorul mai bine si poate nu mai vrei sa faci nicio schimbare. Tine cont ca tu ai si Haldex si sigur hartile din motor au ceva adaptari in acest sens. Te mai trezesti si cu probleme la pompele de acolo. Daca ai asa chef de blaneala, mai bine dai un ban si mergi pe circuit o data pe luna si te mai racoresti pe masini special preparate pentru asta. Sau, mai bine, te rogi de vreun pilot sa te lase sa ii fii copilot la vreo cursa de raliu pe macadam si iti scoate covrigaritul si tuningul din cap cat ai zice "Opreste .. ca lesin".
    7 points
  2. Always! Am scos masina din oras in acest weekend pana in zona Brasovului. Aveam chef de o escapada pe zapada. Daca masina era inca relativ ok aseara, acum e plina de sare. Cred ca voi dezactiva spalatoarele farurilor pt ca realmente nu fac nicio diferenta in vizibilitate, ci doar consuma mult lichid degeaba.
    3 points
  3. Trunk setup-ul e gata!!! Toata lucrarea a durat 3 sambete. A tinut ceva dar a iesit exact cum mi-am dorit. Diful este un Excursion SX-12S4 de 400 rms / 1000 max. Statia a ramas cea veche (Magnat). Diferente sunt sesizabile fata de vechiul dif (Magnat 300 rms). Se aude frumos la orice frecventa. Si pe joase si pe inalte. Cu Magnatul, la unele frecvente se auzea urat. Nu sunt eu un expert in car audio dar pentru mine e ceva wow. Am lasat mai jos un mic filmulet cu etapele lucrarii. Incinta a fost facuta din fibra si rășina. Am insonorizat locul unde a fost pusa. Insonorizat si interiorul incintei. Iar placa ce inchide incinta si placa finala sunt mdf. Materialul e identic cu cel folosit la standul de la airride. Am si o grila ce vine pusa peste dif dar aia doar cand duc ceva bagaje
    3 points
  4. Superb ! Fata de simplul B9 care e pur si simplu anost, allroad-ul arata intr-un mare fel. Big like si pentru culoare ! Sa o stapanesti sanatos.
    2 points
  5. Cand spui upgrade, te referi la o dorinta copilareasca de a mari puterea masinii pentru a castiga 0.31456789 secunde la sprintul de pe loc, dorinta care te va priva de garantia de 4 ani a unei masini si asa foarte puternice, in conditiile in care producatorul si in special importatorul sunt renumiti pentru nesimtirea cronica in relatia cu clientii, astfel incat orice modificare neautorizata la motor iti poate aduce costuri de mententanta uriase, costuri pe care le poti evita usor punand treptat bani deoparte pentru o masina sport adevarata, pe care o poti achizitiona dupa ce termini leasingul la Golf si il vinzi la un pret foarte bun ?
    2 points
  6. La G7 nu mai exista siguranta clasica pentru pompa de lichid si multe alte module. Sunt integrate in protectia din BCM
    1 point
  7. Si la mine tot sub 5 secunde sta de unde ai scos 15 sec.Sunt bujii subtiri de 5V se aprind instant.
    1 point
  8. dupa iarna trecuta si eu am scos siguranta de la spalatoarele de faruri de la golf. cum zici si tu halesc lichid aiurea....
    1 point
  9. Eu am un motor similar şi de trei schimburi folosesc RAVENOL WMP 5W-30.De fiecare dată l-am schimbat la 15 000.Motorul se comportă excellent.RECOMAND!
    1 point
  10. La partea cu regenerarile (tot 2.0), am observat si alta ciudatenie: daca e liber in oras si pot merge in ritm mai alert 15-20 de minute, cand ajung la destinatie, pac o regenerare, zici ca face dinadins. Dar e ok, m-am obisnuit, una peste alta sunt super incantat de masina.
    1 point
  11. Asta daca nu ai garaj si masina e calda in cele mai reci zile. Din punctul meu de vedere parbriz incalzit (cu firele alea enervante in el) + incalzire auxiliara sunt waste of money daca nu stai la munte. De banii care ii dai poti sa pui alte sisteme care sunt all year around folositoare.
    1 point
  12. Salutare, Revin la problema cu antigelul, am fost la reprezentanta, din pacate tind sa le dau dreptate. Au facut un "test" de presiune cu o pompa in borcanul pt antigel si într-adevăr am o intepatura f fina, de parca e facuta cu un bold, in zona acolo sunt niste "faguri" usor indoiti de la muste si alte treburi... Am lasat masina la ei, iar luni incerc sa merg cu un inspector de la CASCO pt o constatare, poate o fac pe CASCO. Poate ca au dreptate. O fi de pe autostrada pe A1 si A2 (arata jalnic) se fac lucrari de plombare cu criblura + sarea aruncata. Ma gandesc ca: cat timp masina a fost in mers si facand presiune in in instalatie a tinut, cand am facut pauze...a avut timp sa se scurga, norocul a fost ca a spus "offf" in fata casei . Iar partea de sus improscata, este de la ventilator...a aruncat pe sus. Totusi bine ca nu e mai mult de atat, am crezut ca este vba de vechile probleme si m-am panicat, mai ales ca o am ca masina de serviciu si a fost aleasa de mine si am fost f increzator in versiunea "noua", pe plan personal am un golf 6. Atasat poza cu tasnitoarea.
    1 point
  13. NU mai scade nivelul antigelului, deci din cauza radiatorului a fost. Si winter MODE ON.
    1 point
  14. 036103493EB intreg,il tai daca ai incalzitorul pe el 223512 ORIGINAL IMPERIUM intreg...... V10-2937 VAICO intreg.......
    1 point
  15. Aseara am fost harnic si am montat noul sistem de navigatie iar astazi am fost la dealer si am scos protectia de pe ea. Ecranul nu este muult mai mare dar se misca mai fluent si acum am posibilitatea sa fac mirror link cum am mentionat si mai devreme.
    1 point
  16. de cand am vb ultima oara, am facut mai multe retrofituri la volan multifunctional, de la 2011 la 2015. Dar am uitat sa verific. Ma voi uita la toate B7 care imi vor intra zilele acestea si verific acest aspect, dupa care revin cu feedback
    1 point
  17. Ne vedem cu bine si in noul an , nu am mai postat de ceva vreme , a fost o perioada extrem de ocupata . Am incheiat anul trecut cu putin sub 30k KM , mai am putin si ating pe bord 330.000KM . Merge perfect ! Trage de rupe ! O placere in continuare la condus Barele transversale ma uimesc in continuare cat de utile sunt am avut cateva de carat si s-au dovedit alegerea buna. Am ajuns iar pe la Catalin @EEXCALADE prin Bacau , la doctorul suprem ! pentru o verificare generala si o discutie de calitate ! Cu ocazia asta a fost refacut avansul conform recomandarilor lui Catalin , masina trage de rupe si consuma de vis ! sub 6% extern. Multumesc si aici Cataline! Nu m-am putut abtine , am mai luat cateva jucarii pentru golf : Un set de stergatoare fata+spate , redresorul de baterie si testerul de la LIDL . Si eu care imi faceam griji ca nu mai gasesc. Sper sa nu ajung sa folosesc redresorul , e doar preventiv luat. Cel mai important , am acum roata de rezerva mare de iarna ! Am cumparat o janta de tabla in coditie foarte buna si am transformat cauciucul ramas in rezerva de iarna ! Merg mai linistit acum.
    1 point
  18. Florin - la cele noi - HEX NET - de la Ross Tech, platesti in functie de VIN-uri. Ai varianta cu limitata la 10 VIN-uri https://store.ross-tech.com/shop/vchn_10/ sau nelimitat https://store.ross-tech.com/shop/vchn/
    1 point
  19. Problema este ca nu vine curent suficient pe fisa.eu am scos fisele de la bujii si dupa am masurat fara a porni motorul.La mine martorul de la bujii di bord sta aprins doar 3 sec la minus 10 grade cand el ar trebui sa stea aprins vreo 10 15 sec
    0 points
  20. Masina a facut 156.000 km urmeaza sa-i fac schimbul de ulei deoarece am trecut de un an cu el, am vreo 7500 km. Am luat alt tip de ulei deoarece cel care il foloseam eu Castrol EDGE FST 5w30 nu prea se mai gaseste si am trecut pe Castrol EDGE Titanium FST 5w30 LL si filtru de ulei Mann. Anul trecut am achizitionat inca un set de jante originale vw Mugello pe 16 - 5x112 identice cu cele care a venit echipata masina pentru a le utiliza pe timp de iarna, cele de tabla erau pe 15 si s-au ruginit si aratau groaznic plus aspectul masinii lasa de dorit, si le-am echipat cu un set de cauciucuri Nokian wr d4 pe 16 care fac minuni fata de cauciucurile pe 15 Debica. Anul asta am achizitionat de la reprezentanta o antifonare de capota cod 1k0863831d, masina mea a venit fara ea din fabrica, este varianta cu o folie de aluminiu in dreptul turbinei, cost 286 lei si un retrofit la plafoniera spate cod. 3c0947291e_y20 cost 100 lei. De asemenea m-am interesat de o prelungire bara fata model individual sport deoarece a mea ii crapata rau de la borduri ,codul piesei este 1k0805903E_GRU si ma socat pretul acesteia de la 2200 lei pana la 2800 lei care se gaseste doar pe original, la reprezentanta in oras la mine mi-a cerut 2400lei insa am amanat achizitionarea ca ii groaznic de scumpa. In schimb am achizitionat placute franta ATE fata -spate si discuri ATE fata - spate, de asemenea am luat bucsele brat fata cele mari si cele mici pe TRW, asa mi-a recomandat mecanicul deoarece Lemforder a inceput sa le dea de ,,gard,,(cam multa lume se plange) si ce m-a surprins a fost ca TRW sunt mai scumpe. Astept sa treaca iarna si sa ma ocup de montaj. Am observat ca discurile de pe fata sunt fabricate in PCR iar cele de pe spate in Cehia. Pe viitor vrea sa strang niste bani pentru oglinzi rabatabil electric si cu lumini de perimetru, am vazut ceva pe site-ul autokarma de la Alkar dar nu stiu daca au lumini de perimetru la 500 lei bucata sau sa fac rost de codurile pe original ca sa le pot verifica si sa achizitionez prelungirea bara fata ca imi sta pe creier cand o vad crapata si zgariata. Cam asa arata prelungirea de bara In ultima fotografie se vede diferenta dintre modelul individual cu care vine masina echipata din fabrica la mine si cel votex care se gaseste pe ahw-shop.de care era sa-mi iau teapa ca sunt asemnatoare si sa comand care costa 300 euro fata de a mea care costa 2400 lei. Sa fiti atenti si sa nu patiti ca mine sa fiti dusi in eroare ca cele modele sunt foarte asemnatoare ca aspect insa modelul votex are codul 1k00716099AX iar modelul individul 1k0805903E_GRU.
    0 points
  21. Confirm partea asta cu "dinadins". In cazul meu, motorul m-a invins pe partea de psihic. Asa ca am cedat ispitei benzinarei.
    0 points
  22. De ce ai mai luat parbriz incalzit daca pui racleta pe el? Doar in caz cu ploaie inghetata sau conditii extreme, dar altfel nu are sens.
    0 points
  23. E long life poti sa-l mai duci pana in primavara, tine pana la 2 ani sau 15k.
    -1 points
  24. Sincer sa fiu, as prefera ca viitorul ala sa intarzie, nu mi-as pierde nici macar 5 minute din viata intr-o masina atat de plictisitoare, fara suparare colegu Din punctul meu de vedere, cei ce isi cumpara electrice sunt posesori, nu pasionati. Da, ar fi ok o asemenea masina intr-un oras in care beneficiezi de anumite facilitati conducand asa ceva, insa la noi, nici in 50 ani nu se v-a schimba nimic. Si acum or sa sara multi " domne tesla.." Sa isi cumpere ei Tesla si sa faca suta in 3 secunde, cu zgomot artificial de motor in difuzoare. Sa o stapanesti sanatos si viata lunga bateriilor
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!