Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2018 în toate secţiunile
-
Eu nu as face ever, ever o modificare neautorizata la masina cat timp este in garantie. Realizezi ca la orice problema de motor, vei primit un frumos "nu e de la noi, este de la Nea Ion Tuneaza" si vei plati si constatarea. Si daca ai strambat din nas la 150 lei degresarea, sa vezi cat face vreo turbina sau alte mecanisme OEM. Mai stai si tu 2 ani, mai faci 50k km, schimbi uleiul din DSG si apoi mai vezi ce si cum. Pana atunci o sa se lase motorul mai bine si poate nu mai vrei sa faci nicio schimbare. Tine cont ca tu ai si Haldex si sigur hartile din motor au ceva adaptari in acest sens. Te mai trezesti si cu probleme la pompele de acolo. Daca ai asa chef de blaneala, mai bine dai un ban si mergi pe circuit o data pe luna si te mai racoresti pe masini special preparate pentru asta. Sau, mai bine, te rogi de vreun pilot sa te lase sa ii fii copilot la vreo cursa de raliu pe macadam si iti scoate covrigaritul si tuningul din cap cat ai zice "Opreste .. ca lesin".4 points
-
@Doc Morelli: Da da, exact la aia ma refer si chiar sper sa castig macar 1 secunda, nu doar 0.3 La care garantie faci referire? La aia de care am beneficiat la 20k cu zgomotul de la flansa? Aa..stai, nu e aia, ca m-a costat 150 lei gresarea.. Nu ma intereseaza sa vand masina sub nici o forma. Nu ma intereseaza masina sport (poate doar R/R Variant), dar nu am finante si nici nu doresc sa dau mai multi bani oricum. Cu castigul de putere adus de soft, imi satisfac nebuniile. @cristi511: 400 Nm cred ca e cam mult, ma multumesc si cu vreo 370-380. Nu are rost sa ma grabesc, iarna oricum nu ma ajuta, nu pot testa softul cum trebuie, nu e de facut. In plus, am fost pe punctul de a pleca din tara pentru o perioada, din pacate a cazut afacerea. Si cum momentan inca mai sunt niste mici sanse sa plec, nu am motive de graba. Iar daca e sa plec, nu mai fac nici un remap, ii las sotiei masina stock sa nu aibe probleme.3 points
-
Cand spui upgrade, te referi la o dorinta copilareasca de a mari puterea masinii pentru a castiga 0.31456789 secunde la sprintul de pe loc, dorinta care te va priva de garantia de 4 ani a unei masini si asa foarte puternice, in conditiile in care producatorul si in special importatorul sunt renumiti pentru nesimtirea cronica in relatia cu clientii, astfel incat orice modificare neautorizata la motor iti poate aduce costuri de mententanta uriase, costuri pe care le poti evita usor punand treptat bani deoparte pentru o masina sport adevarata, pe care o poti achizitiona dupa ce termini leasingul la Golf si il vinzi la un pret foarte bun ?2 points
-
Am observat ca mi s-au sters posturile mele de mai devreme referitoare la noutatile Honda Civic anuntate pentru 2018 in Europa / Romania. Daca se poate as dori o motivare pentru acest lucru. Sa revenim, Cum spuneam si mai devreme, pentru 2018 avem urmatoarele update-uri in gama compacta Honda: - Civic primeste si un Diesel in Europa. Vine cu Manuala 6 sau Automata cu convertizor in 9 trepte de la Aisin. Livrare din Mai in Romania. - Jazz primeste facelift si update tehnologic (sisteme autonome, infotainment, motor nou 1.5 iVTEC).2 points
-
Multumesc tuturor pentru recomandari. Azi am fost la constatare. Pot spune ca in sfarsit vad ca avem si noi civilizatie (Allianz): n-am completat nimic cu pixul, n-au completat nimic cu pixul, am dat cu degetul de cateva ori peste o tableta ca si semnatura, foarte tare (aveam amiabila facuta, normal). Mi-au trimis nota de constatare si avizarea de dauna pe mail, o sa ma duc cu ele la ce service vreau si aia e, super tare. In sfarsit servicii de secolul 21 si la noi, deci..se poate ! Vis-a-vis de ingrijorarile voastre (si ale mele), la service se va face o alta constatare suplimentara: dat jos bara si vazut ce e pe acolo, verificat evacuare, etc.. Daca e nevoie, ce nu se poate repara se va schimba. Oricum insa, va dati seama ca nu repar nimic pana nu trece iarna, nu ma grabesc, si asa aproape ca nu se vede nimic. In alta ordine de idei, de-abia astept Iunie-Iulie pentru cel mai important upgrade2 points
-
@mihai.onu94 Folosesc decand am masina,respectiv 20.000km pe Passat CC CBAB 2.0 TDI ,si de foarte mult timp pe AFN-ul familiei care are putin peste 400.000km(nu stiu daca reali).Cert e ca la varsta ei,AFN ul mai are multe nuci de spart @snapisrl Ai pm! Fiecare e liber sa si bage ce vrea in autoturism.EU am citit mult si inca ma mai documentez din experimentele facute de diferite persoane.Pe calea asta le multumesc pentru acele eforturi!Poti urmarii pe diferite site-uri,sa nu dau nume,videouri postate de nemti si nu numai.Am zis "nemti" pentru ca LM vine de la ei.Din cate stiu,in Germania toti taximetristii folosesc ulei 2T.2 points
-
2 points
-
Eu nu as folosi racleta decat in conditii extreme si asta dupa ce as lasa masina sa se incalzeasca putin. Metoda optima pentru curatare este sa pornesti motorul, sa pornesti incalzirea in parbriz / luneta si sa dai drumul climei la maxim. Lasi 2 minute, dai cu niste lichid degivrant si apoi stergi cu o carpa.2 points
-
It recomand cu caldura spray de dezghetat geamurile. il gasesti prin benzinarii. Daca te incalzeste cu ceva l-am luat dupa ce am patit ca tine. Si nu am prabriz incalzit. Daca totusi vrei sa folosesti acea lamela fa in asa fel incat sa nu prinzi mizerie intre ea si geam adica impingi in ea. Intre ea si geam se formeaza un un unghi ascutit (al' mai mic) si unul obtuz, Ca sa nu prinzi mizerie vei imping tot timpul cu lamela. Dar nici varianta asta nu recomand.... Ca sa fii sigur ca nu mai patesti arunci toate lamele si ramai doar cu o perie. Daca e bocna se dezgheata masina singura dupa 5-10 minute de la pornirea motorului. In timpul ala savurezi scaunul incalzit... Si acu intrebare - daca ai dezghetare pe fata de ce mai folosesti racleta? Merge foarte bine doar cu o perie..2 points
-
Bun, revin si eu cu update la toate problemele expuse pana acum (tremurat la ralanti, misfire pe toti cilindri, pornire f grea dupa stationare). Am schimbat urmatoarele: bujii, bobine, toata distributia (decalata major), turbina (kk3) reconditionata - vreo 4 palete ciobite si cu joc foarte mare, vanos-ul, si inca vreo 3 -4 cureluse de la rola de accesorii si compresor. Porneste instant, atat la rece/cald cat si si dupa stationare indelungata (inainte dupa 8 ore de stationare invartea la automat de 9-10 ori pana sa porneasca), nu mai tremura, trage cum trebuie, etc etc. E alta masina. Un mic filmulet: https://www.dropbox.com/s/g54elaoa5a62x98/2018-01-18 17.28.14.mp4?dl=0 @scorpyonu recomand cu drag sa faci o verificare a distributie, daca nu cumva e sarita de la punct. Eu daca faceam asta la inceput cand am observat pornirile grele, scapam de multe nopti nedormite.2 points
-
Ieri am reusit sa ajung la un atelier care se ocupa cu insonorizare si sisteme audio pentru zgomotul ala din usa dreapta. Dupa ce a fost desfacuta, s-a ajuns la concluzia ca fata de usa era de vina, ceva plastic care vibra pe acolo. Aplicat material izolator pe zona respectiva si niste burete pe marginea fetei de usa, testat, ascultat, nicio problema acum, am facut din nou liniste in masina. Hope I don't jinx it. In rest, apă, paie și bătaie prin frigul si aglomeratia din Bucuresti.2 points
-
Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:1 point
-
1 point
-
1 point
-
@kpk1 Da, am omis functionarea ACC, si acolo e o diferenta clara cu DMS. Da, pe individual poti seta efectiv cum vrei sa functioneze fiecare sistem individual, adica ACC il poti da pe Sport chiar daca toate sunt pe Eco, sau invers, sau cum vrei. La fel si farurile, le reglezi sa se miste cum vrei din DMS. Referitor la acceleratie, ma indoiesc ca e vorba de modificari in presiunea turbinei, injectie, etc. Ar fi prea complex si nu ar avea rost, mai ales ca e suficient sa-i modifici acceleratia omului. In general noi suntem obisnuiti cu masina pe care o conducem zilnic si daca iti modifica cineva actionarea acceleratiei cu siguranta vei zice ca e mai lenesa sau mai sprintena, dupa caz, chiar daca masina dpdv al cailor, cuplului, e fix la fel. Asta pentru ca esti obisnuit sa apesi pana in punctul X pentru a primi feedback-ul Y, iar daca tu apesi tot atat si primesti mai putin, practic te multumesti cu asta si vei obtine o economie, plecand mai usor de pe loc, iar daca apesi tot atat si obtii dublul acceleratiei, la fel, vei crede ca trage mai bine, doar pentru ca pleaca mai repede in aceeasi conditie. Sper ca m-am facut inteles. @BeCool Nu mai folosi racleta. E cea mai proasta solutie, mai ales daca ai parbriz incalzit. Dureaza maxim 5 minute pana se dezgheata singura, iar daca ai si incalzire auxiliara, o poti porni din casa si cand ajungi la masina ea e deja dezghetata. Apropo de incalzirea auxiliara, dupa noptile astea cu ger mi-am reamintit cat de placut e sa ajungi la masina, toti vecinii sa isi dezghete masinile, iar eu sa ma urc in ea deja calda, sa ma dezbrac de hainele groase si sa plec direct.1 point
-
Vrajeala tipica. Nu stiu cum sa sara peste garantie si sa-ti ia banul...1 point
-
1 point
-
De ce ai mai luat parbriz incalzit daca pui racleta pe el? Doar in caz cu ploaie inghetata sau conditii extreme, dar altfel nu are sens.1 point
-
@kpk1 Concret, am DMS cu manuala fara DCC. In Eco, pedala de acceleratie raspunde mai greu, de parca ai pierde cativa cai (in realitate cred ca de fapt modifica actionarea ei, de ex. apesi 50% dar de fapt mai departe e trimisa comanda de 30% cand esti in Eco, si 80% sa zicem cand esti in Sport), volanul este mai "prietenos", adica se misca mai usor si e mai confortabil in oras de manevrat, farurile adaptive nu se misca (cica asta ar economisi energie, ma rog, mi se pare mai mult poveste, dar probabil toate cumulate chiar duc spre o economie reala), clima e data cu o treapta mai jos, nu mai sufla vantul asa, de altfel, o alta economie. Pe Normal, acceleratia raspunde intuitiv, nici repede nici greu, directia ramane moale in continuare, farurile se misca, dar nu foarte mult, clima e pe normal. Pe Sport, acceleratia raspunde rapid, cum spuneam, directia se intareste, farurile se misca foarte rapid la orice miscare rapida a volanului, clima ofera tot ce poate. Pe Individual (eu doar pe asta il folosesc), iti poti seta fiecare aspect din cele de mai sus in functie de dorinta proprie, eu de exemplu tin motorul pe Sport (adica sa raspunda rapid acceleratia, dar uneori in oras poate fi enervant, ca nu prea poti sa pleci mereu rapid, iar acceleratia raspunde foarte prompt, ala din fata pleaca usor, iar tu te duci prea repede peste el - asta daca nu patinezi ambreiajul din greu - eu evit asta, mai ales ca oricum o folosesc foarte mult in Bucuresti; pentru Bucuresti mai bun e modul Eco, ca sa nu ai tendinta sa pleci mereu tare de pe loc), directia pe Normal (circuland mult in oras, e enervant sa fie tare) si cand ma dau pe serpentine o pun pe Sport pentru putin fun, climatronicul pe Eco (uneori ma enerveaza sa sufle prea tare si prefer sa am mai multa liniste in masina, cand am nevoie de el tare pentru 2-3 minute il dau manual din buton mai tare), farurile pe Sport (imi place sa se miste foarte rapid dupa volan, uneori chiar sunt utile si in oras cand faci manevre mai bruste). Senzatia mea e ca per total, daca mergi pe Eco in oras scoti cam ~1% mai putin la consum, dar nu pot sa zic ca am testat prea mult (am facut doar cateva drumuri cu modul Eco activ). P.S. Nu confunda DMS cu un sistem care iti ajusteaza suspensia - ala e DCC, fara sa iei DCC, DMS nu iti modifica cu nimic raspunsul suspensiei, ea e fix la fel tot timpul. Daca nu iei DMS, vei resimti modul Normal din DMS. Practic nu te vei putea folosi de incetinirea raspunsului la acceleratie la mersul mult in oras si eventual un consum mai mic, si nici de intarirea directiei + miscarea rapida a farurilor cand vrei sa dai pe Sport. Treaba cu climatronicul banuiesc ca nu te intereseaza in mod special, cred ca suntem inca in stare sa folosim butoanele dedicate, nu ne trebuie 50 de sisteme care sa actioneze orice nimic din masina. Din VCDS vei putea activa raspunsul acceleratiei ca la Audi, dar asta nu suplineste functiile DMS, e ceva diferit, poti avea si raspunsul mai rapid de Audi, combinat cu DMS va fi un raspuns si mai rapid pe Sport. In schimb, fara DMS, nu ai cum sa actionezi intarirea directiei, clima sau farurile la o simpla atingere. La fel cum nu poti limita raspunsul acceleratiei cand ai chef de asta. (cred ca in fraza asta deja ma repet, dar am raspuns pe rand la fiecare din intrebarile tale) Sper ca te-am lamurit.1 point
-
Gasesti aici suficiente informatii https://vwforum.ro/topic/46068-ce-ulei-de-motor-recomandati/ Uleiul OE e ok ,nu mai mult de 10.000 km sau 12 luni.L-am folosit 4 ani. Evita castol1 point
-
In fata este radiatorul de AC, iar inspre motor este radiatorul de racire motor. Cum a ajuns pietricica acolo?1 point
-
Electricele cu autonomie mare au si un pret pe masura. Daca nu ar fi fost e-Up, ai fi luat in calcul una din electricele enumerate de tine, tinand cont de pret?1 point
-
Eu cred ca si tu ar trebui sa-ti doresti sa vina mai repede. Cu cat mai multe electrice pe strazi cu atat o sa scada pretul benzinei pentru cei care nu sunt pregatiti sa faca trecerea la electrice. In rest nu am de ce sa ma supar, fiecare are preferintele lui, chit ca vorbim de diesel, benzina, gpl sau... electrice Lumea ar fi tare plictisitoare daca am gandi toti la fel, diversitatea e buna! Da, plus-minus o electrica polueaza la fel. Avantajul ei, in schimb, vine din faptul ca poti lua aceea poluare si o poti muta undeva in afara zonelor urbane si, in felul asta, aerul pe care il respiram atat in oras cat si la munte/mare ar fi mult mai curat. O masina termica, fie ea diesel sau benzina, polueaza atat prin procesul de fabricatie cat si constant in mers, si multe raman in circulatie mult peste 8 ani, si asa ajunge aerul din orase sa fie... na, cand stati in bara la bara in Bucuresti deschideti geamul si va convingeti singuri Si asa, desi practic poluarea e aceeasi, motorul electric tot ofera avantaje din punctul asta de vedere fata de unul termic. Eu am sarit de 100 si mult intr-o zi prin Bucuresti si am rezolvat cu o pauza de 30 de minute sa incarc. Si poti sa-ti faci programul in asa fel incat aceea pauza sa fie si constructiva (am facut niste cumparaturi la Kaufland si am mai frecat telefonul vreo 5 minute pe mail-uri si aia a fost) asa ca nu e chiar timp “pierdut”. Da, lucrul asta poate sa nu mearga, poti sa gasesti statia ocupata sau sa nu ai cumparaturi de facut sau sa nu ai timp sa te opresti acele 30 de minute asa ca nu e chiar pentru toata lumea solutia asta... Autonomia e cu dus si intors... cam la fel ca la masinile normale. Daca ai un consum mediu de 10 l/100 km masina iti arata 500 km range. Daca acel consum creste, range-ul scade. Si invers, daca scade consumul range-ul creste. La fel e si la electrice. Cand iti arata autonomia o face luand in calcul conditiile actuale, daca nimeresti in bara la bara si creste consumul o sa scada autonomia; daca scade temperatura o sa creasca consumul si o sa scada autonomia. Si reversul este valabil, daca scade consumul o sa creasca autonomia etc. Ca sa-ti raspund la intrebare direct, atunci Nu. Pe masura ce mergi autonomia ramane constanta, invers proportional, cu distanta parcursa atata timp cat restul factorilor raman neschimbati. De exemplu, cand am fost la Ploiesti, am ajuns (la un calcul total) cu autonomie mai mare decat cea cu care am plecat. Adica am plecat cu vreo 70km autonomie si am ajuns, dupa vreo 55km condusi, cu 30 km autonomie (deci ~85 total...) Dar asta, e-Up!-ul adica, nu e o masina pentru cei care au nevoie de autonomie mare. Exista Ampera-e - 300-350 km reali, Zoe - 300 km reali, noul Leaf - 250-300 km reali, i3 - 200 km reali, e-Golf - 200 km reali, etc. Si pentru cine isi permite Tesla - pana la 500 km reali - (toate sunt valori aproximative, evident).1 point
-
dupa ce demontezi broasca din usa procedezi asa; Demontare protectie - bagi o surubelnita subtire dreapta sub plasticul negru din det A si ridici usor in sus concomitent cu impins usor in sensul sagetii B din partea de sus a imaginii. Montare protectie: in det.E din poza se oserva 2 pinteni negrii. pozitionezi protectia astfel incat pintenul 1 sa intre sub metal iar pintenul 2 sa ramana in afara partii metalice , impingi usor din directia sagetii B" pana cand in zona det A partea neagra se afla in pozitia din det A, dupa care impingi usor din directa sagetii C, pana ce se aude un clic ( clipseaza plasticul negru in locasul de pe baza din plastic alb ). ATENTIE - nu trebuie fortat in nici un fel in pintenii din det E, sunt din ebonita si se rup f repede si nu prea mai ai cum sa-i lipesti. Cum ajungi sa demontezi incuietoarea, ptr passat B7 pasii sunt cam asa: - demontezi fata usa interioara ( tapiteria ) - demontezi dopurile din pozitiile incercuite cu rosu - lasi geamul jos pana cand suruburile de pe sinele macaralei ajung in locasurile incercuite - desfaci suruburile care pind geamul pe sinele cremalierei si scoti geamul din usa. dupa care: - desfaci mufa marcata cu rosu - impingi burduful marcat cu rosu in interiorul usii, demontezi suruburile marcate cu rosu de pe conturul placii pe care sunt montate internele usii ( vezi foto 2 ) - indepartezi placa cu internele, desfaci mufa electrica a incuietoriii,, scoti placa de pe usa si ai acces la incuietoare. - verifici lungimeai cablului care se prinde la manerul usii ( daca este suficient de lung, nu trebuie sa-l mai desprinzi din maner, doar desfaci cele 2 surubri M ... de pe usa si scoti incuietoarea cat iti permite, ii montezi protectia si o pui la loc... in caz contrar, trebuie sa desfaci cablul din maner , dupa care, desfaci suruburile M... ce tin incuietoarea pe usa, scoti incuietoarea ...etc, dupa care montezi tot ce ai desfacut pana acum in ordine inversa. SUCCES !!!1 point
-
1 point
-
Salut Loghy! Iti multumesc! Am spus si despre probleme mai mult in ideea de a impartasi impresiile scurtei mele experiente de cand am luat masina si pana acum. Scopul topicului a fost de prezentare a masinii mele nu de gasire a rezolvarii problemelor, insa probabil m-am exprimat in asa fel incat am scos in evidenta mai mult problemele decat masina :)). Am citit regulamentul si l-am inteles si pe viitor voi avea mai multa grija. Totodata iti multumesc pentru ca ai acordat timp sa pui aici link-urile discutiilor despre cele doua subiecte. O zi faina sa ai!1 point
-
E putin stupid sa postezi... nimic dar cand fiecare drum iti pune un zambet pe buze, chiar daca drumul e din motive nu neaparat fericite ca sambata spre Universitate, fiecare drum devine unul special. Am zile in care merg si nici nu-mi dau seama in ce fel de masina sunt, zile in care realizez cat de mici sunt diferentele intre masina asta si jucariile copilului si zile in care realizez ca viitorul ala cu masini electrice pe care il vedeam in filme... e deja aici. Ca traim in filmele pe care le vedeam cand eram copil. Suntem inca la inceput, poate, dar pe drumul care trebuie!1 point
-
Eu nu am testat farurile LED basic, am inteles ca exista o asociatie de acreditare americana care ar fi testat o gama larga de autoturisme cu faruri led (din fabrica), iar rezultatele ar fi fost sub cele de la halogen. In reprezentanta am gasit masina doar cu top Led si doar pe timp de zi. Cat despre luat top led pt ca sunt purtator de ochelari, am mentionat ca am halogen pe masina momentan si vad f bine. Daca led se vede mai bine nu voi avea nicio problema. Apropo, oamenii care poarta ochelari, vad slab doar cand nu ii poarta. Daca poarta ochelarii, vederea este la fel sau mai buna ca a celor care nu poarta. Majoritatea ochelarilor corecteaza total problema de vedere, pe cand cineva fara ochelari poate avea o dioptrie pana in 0.5 care este considerata normala dar nu perfecta.:)1 point
-
Am vrut să le scot dar mecanicul meu (coleg de experimente) nu a fost de acord. În schimb și le-a scos pe ale lui (Skoda Octavia 2.0 tdi cr), inclusiv injectoare și arătau foarte bine! Off topic: mereu nevastă-mea îmi spune să nu îmi mai pierd timpul pe forum și să dau la toți explicații detaliate despre ce și cum stă treaba. Să pună mâna să citească, să petreacă nopțile documentându-se, să facă experimente, să petreacă ore întregi la telefon discutând cu oameni care au habar de treaba asta! Cred că ar fi cazul să o ascult!1 point
-
Noutati: - pentru bara imi voi lua regie proprie, vreo 830 lei (am si bandourile "zgariate" ! ), dar va mai dura ceva, vinovata va ajunge de-abia saptamana viitoare la constatare + ceva timp...prin Ianuarie probabil..nu ma grabesc oricum. - azi este a doua oara consecutiv (din ultimele vreo 8 luni probabil) cand fac plinul cu benzina de 95 (am crezut ca e gratis cand am vazut pretul la MOL fata de cea de 100 ), pe timpul asta nu are rost sa insist cu super benzina. Observatii: dupa atata timp de mers pe min 98, cand treci la 95 sesizezi o MARE diferenta de putere. Cand am trecut de la 95 > 98, nu mi s-a parut cine stie ce mare castig. Dar acum, va zic, este diferenta mare. De asemenea, pare ca e ceva diferenta si la consum: cu 98-100 se consuma mai mult. - tot azi am ajuns la PBN pentru scartait fata si proiectoare. Scartaitul era intr-adevar de la flansa (cum a banuit @C Z R si cum banuiam si eu ca ar fi o potentiala cauza) stanga. Rezolvarea nu a fost pe garantie pentru ca ...la naiba, la VW - care face masini fiabile, nu exista decat 10k Km sau 1 an de zile garantie la asa ceva, normal. Rezolvarea a constat in gresarea flansei, dupa ce in prealabil mi s-a dat jos si amortizorul.. Bineinteles ca mi-au facut operatiunile fara sa ma intrebe daca vreau si se minunau pe urma de ce nu vreau sa le dau 430 lei (WTF ?! ) pentru munca lor depusa. Am platit in final "doar" 160 lei, constatarea doar. Gen.. . Problema s-a rezolvat (momentan..), nu am mai zgomotul, a disparut. Bune flansele astea, tin..pana la 20k asa..muultt rau. - proiectoarele - mi-a fost desfacut proiectorul dreapta (desi le spusesem si de cel de pe stanga care se abureste mai putin) , curatat, inspectat - totul minunat, ce sa vezi, este ca nou (nu e spart, nimic). Dar e normal sa se abureasca, au si poze explicite cu care explica oamenilor procesul normal ce are in spate legile fizicii..ca sa vezi...bine pregatiti astia de la VW !, iarasi avantaj ei ! Deci va dati seama..o sa se abureasca in continuare, eu trebuie sa le aprind "5-10 min" ca sa le usuc. Ca pe rufe, ce dreaq, doar stiu, e usor ! Concluzia zilei: Traiasca "garantia" VW ! D-ne fereste de vreo problema mai importanta.1 point
-
Daca tot e o comunitate de impatimiti in mare parte si de oameni care isi iubesc masinile si isi exprima parerile si experientele, va pot da si eu un feedback pe acest topic cu privire la uleiuri; am auzit si am citit tot felul de controverse legate de anumite uleiuri (ca sunt contrafacute) si nu le contest, eu pot sa va ofer un reply legat doar de experienta mea. Sunt convins ca problemele care au aparut la unii au tinut de alte lucruri (poate probleme mai vechi care nu au fost remediate si/sau folosirea unor uleiuri care nu indeplineau normele motoarelor in cauza). Am detinut in jur de 12 automobile personale pana acum. In cele 7 BMWuri pe care le-am avut (atat diesel cat si benzina), am folosit doar Castrol Edge FST/Titanium 5w30 asa cum recomanda producatorul, cumparat atat de la reprezentanta cat si de la service-urile unde am facut reviziile in regim propriu. La reprezentanta s-au facut reviziile chiar si la 2 ani sau 30 000 km (ceea ce nu recomand, dar atata timp cat masinile erau in garantie si asa recomanda producatorul nu m-a interesat). Inca detin 2 automobile BMW, unul cu 90 000 km (benzina) celalalt cu aproape 400 000 km (diesel), ambele folosind acest tip de ulei. In ultimii 8 ani (revizie in fiecare an), va pot spune cu mana pe inima ca nu am avut nici o problema la motor. Am vazut ca cei de la BMW nu mai recomanda Castrol ci Shell si sunt convins ca e doar o chestie de marketing, probabil au fost finantati "puternic" de Shell sa fie promovat, licitatii etc. Adica din istoria BMW se folosea doar Castrol si acum brusc au schimbat. Probabil ceva neintelegeri la nivel inalt, "abureli". In Porsche-uri, atat cel diesel cat si cel Turbo, care inca se afla in familie am folosit doar Mobil 1, (la fel cum recomanda producatorul) cel diesel are 150 000 km (Mobil 1 5w30 ESP Formula), cel pe benzina depaseste in curand 200 000 km (Mobil 1 0w40), iar de acum 10w60 (la peste 200 000 km cei de la reprezentanta (din alta tara) au recomandat un ulei cu vascozitate mai mare (s-a facut revizia si de 2-3 ori pe an, avand in vedere ca au strans repede km), la fel nici o problema legata de motor. Am avut grija si inca am de flote de masini atat VW cat si Mercedes (utilitare si nu numai) in care am folosit doar Mobil 1 (de regula 5w30 ESP Formula) si Castrol Edge 5w30 FST/Titanium. Majoritatea masinilor au fost folosite intens, 80% in oras, deci regimul de exploatare cred ca a fost destul de sever. Asadar eu va recomand Castrol Edge FST Titanium si Mobil 1 ESP Formula atat pentru motoarele pe benzina cat si cele diesel atata timp cat sunt indeplinite normele constructorilor de pe eticheta. Parerea mea personala este ca majoritatea uleiurilor care indeplinesc normele pentru motoarele voastre sunt ok, exista doar mult marketing. La fel, consider ca si daca as fi folosit alt tip de ulei, brand consacrat, nu cred ca as fi avut probleme, dar am luat in calcul recomandarea producatorului de masini (Mercedes si Porsche recomanda Mobil1-Porsche fiind VAG...trageti voi concluziile). Eu am folosit intens cele 2 branduri mentionate si repet, n-am avut nici o problema, restul e cancan si polemica.1 point
-
Nu sunt multe lucruri diferite care sa fie si vizibile... Autonomia declarata e de 160 km. Real ma astept cam la 100 km la mers normal, nu caracteristic neaparat unei masini electrice. Incarcarea difera in functie de priza. La priza de casa, de 220, se incarca in vreo 10 ore; la cea “normala” pentru masini electrice, typ 2, in vreo 4 ore parca (nu mai tin minte exact); si la prizele rapide, CCS, se incarca in 30 de minute. Cum eu stau la bloc o sa ma bazez pe prizele publice, mai ales cele rapide, pe care estimez ca o sa le vizitez cam o data la 4-5 zile, avand in vedere cat merg eu cu masina.1 point
-
Despre Honda Civic si experienta mea cu Honda: Recent m-am mutat in US si am avut o lista cu cateva masini pe care Honda Civic nu era. Pana sa ma mut in US nu condusesem o Honda, n-am mers niciodata ca pasager si nu prea m-a interesat aceasta marca. In Romania am avut o Skoda Octavia 2 FL. A fost o masina buna per total, banala dar buna; motorul pe care l-am avut era genial doar ca, consuma ulei si trebuia sa te impaci cu gandul acesta. Nu asta m-a determinat sa schimb Octavia ci faptul ca am locuit cativa ani in Irlanda unde se conducea pe partea gresita a drumului. (sau corecta cum zic englezii). Despre stilul de condus in Irlanda pot sa zic ca e foarte usor, majoritatea soferilor merg in limite legale, mult mult bun simt in trafic, totul se misca incet si drumurile sunt foarte inguste; locurile de parcare in Dublin sunt putine, cu plata si mici ca dimensiuni. Am vandut Octavia si mi-am luat prima masina japoneza: Mazda 2 1.5 SkyActiv-G in varianta de 90CP. (cea de 115CP nu se vinde in Irlanda). O masina grozava cu un interior upmarket (ceasurile de bord sunt identice cu cele de pe Mazda 3, sistemul multimedia identic cu cel de pe Mazda 3 si Mazda 6) ce mi-a placut mult pentru condusul in weekend. Nevasta-mea conducea Mazda in timpul saptamanii ca eu n-aveam nevoie de masina si in weekend luam eu volanul. Ei i-a placut masina ca aspect, interior, pozitie de condus dar avea o problema cu motorul: venind de pe Octavia 1.8 TSI cu un cuplu generos de pe la 1500RPM (vreo 250Nm) s-a trezit avand o problema mare ca Mazda nu trage si nu trage. Oricat de mult am incercat sa-i zic sa schimbe mai sus de 3500RPM nu facea asta ca nu-i placea cum se aude motorul. Asta a fost povestea noastra cu aspiratul de 1.5l de la Mazda si dupa 1 an de zile am vandut masina ca m-am relocat in US. Ne-am uitat la Mazda 6 2.5l si putin la Mazda 3 2.5l dar am taiat repede de pe lista Mazda 3 pentru ca avea aceleasi probleme ca si Mazda 2: ceasurile de bord sunt de rahat (cand bate soarele nu prea vezi nimic in cadranele laterale), un computer de bord din anii '90, butoanele de la geamurile electrice nu-s luminate, nici cel de la oglinda si sa imparti masina cu un alt sofer intr-o parcare interioara slab luminata devine mai problematic cu reglajul oglinzilor. Sistemul de infotainment are ceva bug-uri si am zis sa incercam si altceva. Mazda 6 in varianta de echipare dorita de mine era peste bugetul meu si n-avem nevoie de o masina atat de mare. Initial in US am mers pe car sharing (www.zipcar.com) pentru ca aveam o statie cu ceva masini fix langa locul unde stau eu. Aici, Honda este foarte populara si am avut trei Honde pe care le-am condus cu acest zipcar. (scurt, la zipcar inchiriezi masina cu ora si e undeva la 10$ pe ora (benzina si asigurare incluse). Am condus rand pe rand toate cele trei modele disponibile in statia mea de parcare: Honda Odyssey 3.5l V6 Honda CR-V 2.4l Honda Civic 2014 (nu stiu ce motor avea asta) Dupa ce le-am condus pe toate trei, am inceput sa ma interesez din ce in ce mai mult despre Honda pentru ca am condus pentru prima oara o masina cu CVT. (asta fiind unul din motivele pentru care am exclus Civic din lista mea initial). Cutia CVT e faina si departe de feelingul descris de diversi jurnalisti pe internet si in reviste auto. (cel mai probabil pretentiile mele sunt altele si am asteptari mai slabe de la o cutie AT). Atasez aici cateva poze cu cele trei Honde: Dupa experienta cu cele trei Honde, am inceput sa ma uit din ce in ce mai serios la Civic si parca incepeam sa am obisnuiesc cu design-ul, parca sedan-ul nu pare atat de boy racer ca hatchback-ul (ma refer la acele plastice negre de pe bara fata, bara spate si grila fata) si mi-am facut curaj sa ma duc la un drive test cu noul Civic. Aici in US, Honda Civic X se vinde de prin 2016 in varianta sedan. Sunt vreo 5 dealeri Honda in orasul in care sunt eu si m-am dus la cel mai apropiat de mine. Au o cladire impresionanta cu o parcare pe mai multe niveluri si pe fiecare nivel era cate un model de Honda. Am ajuns la etajul 5 cu reprezentantul si am inceput sa alegem masina pentru test drive. (le aveau compartimentate ca coupe, sedan si hatchback si din ce am vazut eu, fiecare etaj era dedicat unui model de Honda) O poza rapida facuta cu telefonul: Toate masinile erau disponibile spre vanzare si puteai sa alegi aproape toata paleta de culori si daca nu o aveau acolo in echiparea dorita, o aduceau de la alt dealer. Mie mi-a placut alb si este a treia masina alba pe care o am. In US echiparile sunt urmatoarele pentru sedan: LX: $18.740 -> 2l NA, cutie manuala, clima auto pe o singura zona si sunt disponibile 2-3 dotari optionale gen Honda sensing EX: $21.140 -> 2l NA, cutie CVT, trapa, Apple Carplay / Android Auto EX-T: $21.500 -> 1.5l turbo, cutie manuala, CVT optional la 800$, clima dubla, scaune fata incalzite EX-L: $23.800 -> 1.5l turbo, cutie CVT, interior din piele si scaun sofer reglabil electric Touring: $26.600 -> 1.5l turbo, cutie CVT, faruri LED, sistem audio 450W, Honda Sensing, scaune spate incalzite Eu am ales varianta EX-L si singurul motiv pentru care n-am mers pe EX-T + CVT a fost materialul textil de pe cotiera, usi si faptul ca volanul nu era din piele. Mi se pare un material textil de proasta calitate ce pare ca se uzeaza repede (si cam se face dupa ce am citit pe civix.com) si neplacut la atingere. Daca ar fi avut EX-T cu volanul si cotiera din piele, p-ala l-as fi luat. (acum ca ma gandesc, poate trimiteam undeva volanul si cotiera sa fie imbracata in piele si ramaneam cu 1500$ in buzunar) Mi-ar fi placut farurile cu LED si sistemul audio de 450W dar deja pretul era peste bugetul meu. Sistemul audio normal e cu 8 difuzoare si nu e atat de rau. Inainte de a ajunge la acele echipari, am oscilat putin intre sedan si hatchback si am fost sa fac test drive cu ambele si astea sunt diferentele observate de mine: motorul pare ca se aude mai pronuntat la varianta hachback (1.5t nu suna grozav dupa urechea mea) pozitia la volan e mai ridicat la varianta hatchback in US, e cu cel putin 1000$ mai mult (similar pentru Mazda 3, Ford Focus, Subaru Impreza). Astia nu prea cumpara HB aici si majoritatea ce o fac sunt considerati boy raceri si asigurarile sunt mai scumpe. Probabil ei daca vor ceva mai practic ca un sedan, merg pe SUV. Cu spatele de la Civic Sedan m-am obisnit si pe alb chiar imi placer dar la Civic HB inca nu. (mi se pare ca Sedan-ul are o forma mai frumoasa) Impresiile mele la cald dupa ce am mers mult cu Ford Focus: masina este foarte silentioasa directia este grozava, scaunele au suport destul de bun pozitia la volan este joasa si asemanatoare cu cea din BMW seria 3 (mie imi place mult ca sunt mai inalt) confortul este foarte bun. Masina are roti pe 17" dar 215/50/R17 ce au balon destul de serios pentru niste roti pe 17". Mi se pare o masina foarte rafinata, nivelul de vibratii si zgomote in interior este redus. Eu o compar mai mult cu Mazda 6 decat cu Mazda 3 la nivelul de zgomotul si confort. Interiorul pare sa aiba materiale destul de bune, ansamblat bine si cotiera centrala este geniala la cat de flexibila e. Este prima masina cu Apple Carplay (optiune ce nu e disponibila pe Mazda) si e grozav. Se cunoaste ca au depus efort in design-ul consolei centrale pentru ca alimentarea telefonului vine undeva mascata in spate si poti trage frumos cablul de alimentare in locul unde pui telefonul si nu se vede carnatul de cablu. La fel ca si in Irlanda, e posibil ca nevasta-mea sa conduca masina mai mult ca mine. Astazi a gasit si un lucru negativ: scaunul de la pasager nu se poate ridica pe inaltime si pozitia lui e destul de joasa. (iarasi, pe mine nu ma deranjeaza) Experienta cu dealerii din US e ceva ce necesita un post dedicat dar cumparatul masinii in sine, daca esti de acord din prima cu ce pret iti zice dealerul, dureaza 1 ora. (aplicatie credit, aprobare, inmatriculare, asigurare si pregatire masina de predare dupa ce ai zis DA) Comparativ cu 1.8 TSI, acest 1.5t pare mai lent si nu suna chiar atat de bine. Eu sunt de parare ca daca vrei acum o masina compacta in Europa cu cel mai bun (performant, flexibil, silentios dar nu neaparat fiabil) motor pe benzina, Seat Leon 1.8 TSI e cea mai buna varianta (in gama lui de pret si target). 1.8 TSI are atat injectie directa cat si indirecta pentru a reduce depunerile de carbon, cuplul maxim de 250Nm de la 1250RPM si constant pana pe la 5000RPM unde are si puterea maxima constanta pana pe la 6200RPM. Masina oricum o alegi din mai multe considerente si nu doar motor, dar fiecare individ pune mai mult accent pe ceva anume si vad ca si aici pe forum multa lume e interesata de acest 1.5l turbo. Problema mea cu VAG e mai mult la nivel ideologic, gen ce a facut VW cu dieselgate, cum si-a tratat clientii din Europa (i-a durut in c**) si ce a facut marea Germanie, tara influenta in Uniunea Europeana cu VW in privirea asta. (adica din ce vad eu, nimic). Serviciile post achizitie sunt proaste, au avut multe probleme grave cu motoarele si cutiile de viteze (gen distributia la prima generatie de 1.2 TSI, ambreiajele la cutia DSG7) si i-au cam durut in fund de clientii din Europa. Au facut recall in China si in alte parti unde chiar ar fi fost sanctionati dar nu in Europa. In US au scos DSG7 de pe Golf si au pus un AT clasic cu convertizor. Comparativ cu Octavia 1.8 TSI si Mazda 1.5 SkyActiv-G: motorul la pornirea la rece e foarte silentios comparativ cu 1.8 TSI de pe Octavia si SkyActiv-urile de pe Mazda masina e foarte silentioasa si confortabila la drum intins oglinda din stanga are o forma ciudata si nu prea vad masinile in unghiul mort; am incercat sa o aranjez putin diferit azi si voi urmari pe viitor stropitoarele de parbriz sunt de tip perdea ceea ce-mi place (la Mazda era o bataie de joc) stergatoarele se misca foarte rapid cand le dai doar un impuls sa steaga o singura data rezervorul mi se pare foarte mic; 46 litri pe o compacta? Ala e rezervor de subcompacta! penalizeaza rau la range dar macar plinul iese la sub 30$ pana in 2500-3000RPM motorul nu prea se aude si chiar daca CVT-ul pe acceleratie tine turatia constanta, la mers normal e super auto brake e bestial: practic poti activa sistemul si de fiecare data cand masina s-a oprit, frana se activeaza automat si imediat ce ai calcat acceleratia, se decupleaza. Pentru traficul de bara la bare e o chestie faina. E bine ca ai si buton sa o decuplezi in caz de nu vrei sistemul Apple CarPlay e fain tare: portul USB e de 1.5A si incarca repejor telefonul. Practic Spotify + Apple Maps e ce se va vedea pe acel ecran 99% din timp cand folosesti Apple CarPlay nu poti vedea ce temperatura ai setat pe climatronic; trebuie sa invarti de buton ca sa apara doar pentru cateva secunde clima isi face treaba cu bine; am prins si ploaie si soare si nu a trebuit sa o ajustez deloc pozitia la volan e joasa si imi place maxim (pe hatchback mi s-a parut mult mai ridicata): scaunele au un suport lateral bun si e o placere sa iei curbele putin mai tare; efectiv masina nu pare sa aiba ruliu mare si e o senzatie faina cand iei virajele e prima masina de generatie noua pe care o vad fara capac pe motor noaptea interiorul e spectaculos cu acele ceasuri de bord Despre consum: Dupa un drum de 350mile dus-intors (560km), am depasit si 1000mile cu masina. Consumul a fost de 43.6mpg (5.4%) si viteza medie estimata undeva la 62mph (~100km/h). 99% din timp am mers pe aceiasi autostrada in limite legale. Nu am verficat consumul la pompa. La Mazda era identic cel de la pompa cu ce afisa CB iar la Octavia consumul real era cu minim 0.5l mai mare. Din ce estimez eu, e putin mai mic fata de Octavia 1.8 TSI si probabil in trafic zi de zi, in oras la o viteza medie de 21-22km/h va fi undeva la 9.5-10% si extra-urban 6-6.5% la un mers normal. Benzina pana acum am pus de 89 AKI (~93-94 RON) undeva la 2.99$/galonul. Honda recomanda minim 87 AKI (~91 RON) dar parca nu m-as duce atat de jos chiar daca am pus de la o statie mare (Shell). Cutia CVT: La kick-down, cutia CVT "schimba" pe la 6000RPM la modul ca emuleaza niste trepte de viteze. La accelerari normale, turatiile stau undeva la 2000-2500RPM si motorul abia se aude. Daca o calci mai tare, turatia urca mai mult. E greu pentru mine sa-mi dau seama daca motorul 1.5t are turbo-lag sau cutia CVT are senzatia de "rubber band". Mi-e dor de cutie manuala si nu as da 1500E pe o cutie AT (fie ca e DCT, AT clasic sau CVT). Cutia CVT pe Civic impreuna cu auto-hold face condusul bara la bara mai usor de suportat. In US nu prea am avut de ales. Daca e sa ma dea Trump afara, un Civic sedan manual s-ar vinde mult mai greu si cu mai putini bani. Piata aici e clar de AT si minotiratea care alege Civic manual, alege hatchback. In Seattle cred ca e si mai ciudat cu manuala deoarece orasul e asezat pe cateva dealuri si unele strazi sunt abrupte gen San Francisco. In Europa 100% as fi mers pe Civic manual. Incerc pe cat de mult posibil sa fug de condusul bara la bara si la o viteza medie de sub 20km/h prefer alt mijloc de transport. Despre acceleratii: Am facut o acceleratie de la ~65 - 150 km/h si mi-a iesit undeva la 13 secunde. (poate in modul Sport ar fi fost mai rapida, dar nu cu mult) Ceva asemanator aveam si cu Skoda Octavia 1.8 TSI din 2011 si era undeva la 10-11 secunde. Mi se pare destul de mare diferenta de 2-3 secunde. Sa zicem ca o secunda e pierduta cu kickdown, o secunda ca nu eram in modul sport si ca e cutie CVT, dar cum am mai zis: 1.8 TSI e un motor genial care suna si bine. Honda Civic: https://youtu.be/Y7yaRWBsFuU Skoda Octavia: https://youtu.be/LLaa9avrWzU?t=5s (astea sunt filmarile mele) Din datele oficiale pentru Europa, acceleratia 0 - 100 km/h e slaba comparativ cu ceva asemanator gen Seat Leon 1.8 TSI. Octavia are 7.4s pe motorul 1.8 TSI 180CP si 8.2s cu 1.4 TSI 150CP. 0 - 100 km/h in 8.2s face si Mazda 3 cu 2l NA de 165CP si masa autovehicolului e asemanatoare cu Civic. 1.5l turbo pe hatchback: Cuplu: 240Nm@1900-5000RPM (220Nm de la 1700RPM) Putere: 182CP@5500-6000RPM 0 - 100 km/h: 8.2s manual si 8.3s CVT 1l turbo pe hatchback: Cuplu: 200Nm@2250RPM (180Nm de la 1700RPM) Putere: 129CP@5500RPM 0 - 100 km/h: 10.8s manual si 10.6s CVT In realitate pare sa fie mai rapida. Puterea motorului pe dyno e mai mare fata de ceea ce e declarat iar masuratorile la o revista din US (www.caranddriver.com) arata bine - Honda Civic Sedan 1.5 CVT aici - Mazda 3 2.5l AT aici - Golf 1.8 TSI AT aici Mazda 3 si cu Golf sunt cam pe acolo dar Civic-ul este clar mai rapid. Avand in vedere ca 2.5l pe Mazda 3 nu-l gasesti in Europa (si sigur 2.5l e mai rapid ca 2l), atunci Civic 1.5l e net superior Mazdei 3 G165. Poze: P.S. Am postat un link catre forumul Honda (ce a fost sters de un moderator) si intr-adevar era virusat forumul. Scuze pentru asta.1 point
-
Chiar asa, de la +10 la -15 sau -20 grade, se stramba chiulasa in doi timpi si trei miscari. De cilindru. Si chiar si asa eu n-am nimic de raportat la EA211, masina se incalzeste in vreo 5 min, iar apa nu sare de 90, cu uleiul e mai greu ca sta pe la 70-80 iarna.1 point
-
Sincer sa fiu, as prefera ca viitorul ala sa intarzie, nu mi-as pierde nici macar 5 minute din viata intr-o masina atat de plictisitoare, fara suparare colegu Din punctul meu de vedere, cei ce isi cumpara electrice sunt posesori, nu pasionati. Da, ar fi ok o asemenea masina intr-un oras in care beneficiezi de anumite facilitati conducand asa ceva, insa la noi, nici in 50 ani nu se v-a schimba nimic. Si acum or sa sara multi " domne tesla.." Sa isi cumpere ei Tesla si sa faca suta in 3 secunde, cu zgomot artificial de motor in difuzoare. Sa o stapanesti sanatos si viata lunga bateriilor0 points
-
1340 kg zice ca sunt cu ~75kg inclusi insemnand soferul. fara sofer, doar masa masinii ar fi 1265 kg. Zici ca se pot depasi 1400kg cu ceva optionale? pai ce optionale sa iti incarce masina cu 135kg? farurile, oglinzile, presurile? In fisa tehnica vad ca diferenta de la cutia manuala la DSG inseamna 21kg. ce optionale strict necesare ar fi acelea care pun pe masina inca 135kg?-1 points
-
-1 points
-
Bag motorina de unde prind si varianta ieftina (de vara). Am 340.000 km nu facuti de mine,dar masina porneste la sfert cu bujiile puse doar o singura data.Bag ulei 2T de la LM 40ml la 10 litrii de motorina. Nu am VCDS sa monitorizez DPFul ,dar de 1 an decand o am n-am prins nici macar odata regenerarea ,ciclu despre care stiu ca ar trebui sa ramana turata putin peste 1000 rpm plus ventilatoarele pornite. Iar in alta ordine de idei 40ml de ulei in 10 litrii de combustibil sa modifice vascozitatea in asa hal incat sa ti afecteze pornirea?-1 points
-
Colegii care le detin asa spun: ca fasciculul de lumina se misca stanga dreapta dupa cum vireaza masina. Corneringul este altceva, am si eu la Octavia: la viteze mici, daca virez/semnalizez stanga, se aprinde proiectorul de ceata de pe stanga. Daca virez/semnalizez dreapta, se aprinde cel de pe dreapta. E f util noaptea pe aleile dintre blocuri.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00