Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2018 în toate secţiunile
-
@tudy_cnu ai mare dreptate, insa full link il puteam avea si fara sa upgradez, avand rerutare dinamica pe masina anterioara, a fost un motiv, pentru mine ca cumparator, sa achizitionez varianta "Plus" @75NOR ai mare dreptate, ai atins perfect piticul de pe creier @rudiRUD da, si acel aspect era si ca si actiune la dealer de la producator, pe acest considerent a fost si schimbata si acceptata lucrarea @ShadoWzZ una din cele mai bune replici din acest topic, mersi ^^ In rest.... Masina a trecut prin coafor.... 2x strat OptiCoat (Optimum Glass Coat) - Protectie Ceramica lac / Opti Gloss Coat - garantie 2 ani daca o spal/intretin adecvat Tratament hidrofob toate geamurile (inclusiv trapa) - Koch chemie - din ce am citit pe prospect 1an/20.000 km, acuma om vedea daca merita diferenta fata de cele din trecut care tineau 2/4 luni Incercat un remediu pentru benzile cromate care erau spurcat de matuite, au iesit mult mai bine, insa daca sunt carcotas, nu pot spune "ca nou" - Metal Polish Autosol Remediat zgarieturile fine de pe stalpii usilor - in zona de glossy black Las cateva cadre din timpul lucrarilor, si 2-3 la final cu mobilul (poate primesc cateva deseara de pe DSLR, si pot reveni cu cadre in detaliu daca exista curiosi ^^) Maine dimineata merg si la dealer sa codez TMC. Astept cu drag iesirea din februarie la schi, sa vad daca va merge TMC, cum se va comporta coatingul ceramic....cat si tratamentul hidrofob... Pe moment piticul din bostan a fost orpit de benzile cromate refacute....cochetez cu ideea a le infolia...negru glossy....si atunci probabil merg full retard si aduag si grilajul croamt din fata cat si barile - insa toate la timpul lor, vedem ce mai zice piticul in timp Parere personala: sunt multumit de rezultat, pe viu este dragut Drumuri bune6 points
-
4 points
-
Jante 19 jante 19....e unul din guilty pleasures care ma tine pe loc, trebuie sa recunosc, cat despre sigla seat neagra - pe fata nu am cum ca are radarul in ea Si sa termin spamul, ceva mai de "calitate" @75NOR mersi de aprecieri, inca tot sper la o cafea "cu timp" Pentru mine aceasta actiune a fost un tutorial "How to get your love life revived" , pot spune ca am reaprins un pic scanteia uitata din jaratic, si Bruni a devenit, pe moment, pentru mine ->3 points
-
Bag motorina de unde prind si varianta ieftina (de vara). Am 340.000 km nu facuti de mine,dar masina porneste la sfert cu bujiile puse doar o singura data.Bag ulei 2T de la LM 40ml la 10 litrii de motorina. Nu am VCDS sa monitorizez DPFul ,dar de 1 an decand o am n-am prins nici macar odata regenerarea ,ciclu despre care stiu ca ar trebui sa ramana turata putin peste 1000 rpm plus ventilatoarele pornite. Iar in alta ordine de idei 40ml de ulei in 10 litrii de combustibil sa modifice vascozitatea in asa hal incat sa ti afecteze pornirea?2 points
-
Imi cer scuze pentru ca va raspund atat de tarziu, dar astazi am avut liber si am putut scrie cateva cuvinte. Va multumesc pentru urari, si eu va doresc la randul meu sa le stapaniti sanatosi si fara evenimente pentru bijuteriile voastre. Promit ca azi voi face niste poze si le voi pune aici. Cat despre jante, fix de asta am ales L&K pentru ca nu le puteam pune pe niciun nivel de echipare, prin urmare am fost conditionat si nu regret alegerea facuta. Momentan sunt cu cauciucurile de vara, asa cum a venit masina din fabrica, dar astazi ma duc sa o incalt “regulamentar” pentru ca mi-au ajuns si jantele celelate de 17”. ( urc poze si cu ele) Deci nu prea m-am putut bucura de ea ca mi-a fost teama, de altii. Interiorul este maro, daca bate soarele in masina se poate observa, daca nu, zici ca sunt negre scaunele. (nevasta-mea a crezut cand am ridicat masina, ca tapiteria e neagra, si cand am iesit si batea soarele la semafor ma intreaba: “ auzi, dar isi schimba culoarea tapiteriei singura sau asa am luat-o? ??? Per total, inca o mai descopar. Va salut, toate cele bune.2 points
-
Am prins un pic de timp asa ca mi-am facut programare pentru pregatirea de iarna si revin cu diferite impresii. Xenon cu AFS, un must have pentru cine circula mult extraurban, eu in oras tin masina doar in mod eco( astfel ca farurile sunt cuminti) mi se pare cea mai ok setare DMS pentru urban. Cuplul de 320 NM nu se simte aproape deloc astfel nici nu sunt tentat sa o calc si la rapoartele care le are cutia de multe ori pentru a nu fi subturat si a merge legal nu depasesc M3. Proiectoarele cu functie cornering chiar nu sunt o fita ( nu le-am bifat sunt in standard) le-am descoperit utilitatea cand locul de parcare era in reconstructie si am fost obligat sa parchez pe un teren viran pe care trebuia sa fac mai multe S-uri pentru a face slalom printre gunoaiele aferente( bine ca nu menajere). In mod extraurban cu DMS pus in Normal, motorul e un deliciu pentru mers legal pe DN-uri si depasiri chiar de coloana dar nu la limita in treapta M4 baleiez intre 2000-3000RPM unde propulsorul chiar nu se aude. Desi am ajuns la 8800 si ceva de km rulati masina a ajuns o singura data la 5000 RPM in treapta 4 fiindca eram curios cum se simte si se aude in rest cateva depasiri pe la 4000 RPM si cam atat din sfera mai ''sportiv''. Practic fara forja dar 5000 si ceva de km facuti in oras bara la bara la 8200 de km am completat cu ulei undeva la 300 ml in conditiile in care joja era la normal dar nu maxim, cand am ridicat masina. In rodaj pana la 1500 de km nu am depasit 2500 RPM iar pana la 2500 de km 3000 RPM. Stiu povestea cu motoarele sunt rodate din fabrica dar am vrut totusi sa il fac batraneste. Joaca pe sport 4000 RPM,Cheile Bicazului o combinatie...multe zambete largi Parbriz incalzit printe cele mai bune dotari de pus pe o masina, topeste irerposabil( de dimineata -8 pojghita de gheata serioasa inmuiata complet in 7 min) Functia de coborare a oglinzii de pe partea dreapta ajuta enorm la parcare laterala pentru sanatatea vopselei pe janta. Din seria cost saving banuiesc, un minus, pentru sistemul de stergatoare se aud, nu rau ce-i drept dar se si simte o vibratie ce pare sa vina din mecanism nu are legatura cu cat de multa apa este pe parbriz. Acelasi comportament l-am sesizat si la O3 2015. Incalzirea in scaune chiar si dupa modificarea adusa la interior isi face treaba foarte bine, exista totusi o diferenta intre cum se simte pe textil adica imediat si piele dar este mica. Legat de luminile led ambientale cele de pe bord si usi atata timp cat ele sunt on stau aprinse tot timpul indiferent pe ce pozitie este comutatorul de lumini? De cate ori am pus palma in plina zi sa verific erau aprinse.....ma gandesc cam ce viata au.... Din seria probleme mi-a aparut pana acum in sectiunea CAR eroare la lampile de semnalizare fata ba pe stanga ba pe dreapta moment in care DAY LIGHT-ul pe partea respectiva era stins. S-a rezolvat oprind si pornind din nou, nu am reusit sa gasesc un tipar si nu s-a intamplat de multe ori dar totusi sa imi fac griji? SS am obserbat ca daca este lasat se opreste si la 4 grade de bine ce scriau colegi ca printre crietriile dupa care functioneaza nu se opreste sub 5 grade. Pacat ca la manuala nu poate fi pacalit ca la DSG. Oricum folosit cu cap este ok si chiar reduce consumul, la un timp de 2h 32min pe traseul Sinaia-Comarnic si-a aratat utilitatea din plin. Parca citisem pe forum ca daca masina e pusa in miscare incet pune singura frana daca senzorii observa un obstacol foarte aproape sub 5cm sa zicem, testat cu cutia de carton nema...e o functie dedicata pentru PARKPILOT? IN schimb ma bucura nespus faptul ca pe acelasi principiu de apropiere incet incet, ce-i de pe fata VAD BORDURA testat pe diferite inaltimi. Sistemul de sunet CANTON de departe este mult mai bun in crystalizer si banda frecvente subwoofer decat DYNAUDIO de pe passat si tiguan desi pretul este la jumatate sau chiar mai jos. Cum zicea si colegul @75NOR abia dupa vro 2 luni a inceput sa isi intre in drepturi, cu toate astea la frig nu depasesc un 15-20% volum pana se incalzeste BINE masina. Este foarte sensibil la calitatea la care este inregistrata melodia dar chiar si asa un CD se aude mult mai spatial si cu notele mai definite decat orice mp3 de 320 kbps doar extensia flac iti ridica parul pe tine. Nu am reusit sa redau fisiere cu extensia mp4 desi cartea spune ca accepta. de asemenea nu au mers fisierele video copiate pe hdd-ul masinii in format mkv desi de pe briskoda am inteles ca ar trebuii sa mearga cel putin pe Columbus. O fita, DVD pe masina e o incantare cand stau in coada la spalatorie si o ora jumate, aici pe DTS 5.1 se vad multitudinea de difuzoare ce le are CANTON-ul si fidelitatea data de sistemul prin fibra optica sunt curioas daca audio standard e pe fire. Front Assist eu il tin pe setarile de fabrica si nu mi-a facut surprize neplacute de 2 ori mi-a luat pedala de sub picior dar fara sa existe pericolul la cel din spate sa se urce pe mine. Regret ca nu am bifat si optiunea de volan incalzit, la momentul respectiv aveam in plan achizitioanarea ulterioara a celui sport imbracat in alcantara dupa ce a venit masina mi-am dat seama ca, cu interiorul meu nu prea s-ar potrivii. Ceva pareri? Desi scaunul soferului are o sumedenie de reglaje mi-a luat ceva pana am reusit sa imi gasesc pozitia care sa fie usor sa ma dau jos din masina, sa fie comoda in amandoua mediile urban/extraurban si sa respecte si regulile de siguranta...stiti voi scoala de pilotaj Bmw M. Cotiera fata mai precis coloana centrala pe care sta aceasta din cand in cand la unele viraje mai stranse si luate mai tare dezvolta greierasi Tot acel spatiu de la locurile din spate este o binecuvantare pentru calatoriile lungi sau momentul in care trebuie pusa scoica lui BEBE o diferenta majora fata de O3 desi nici aceasta nu e o masina mica. Cu rotile de vara pe 18'` masina este o incantare pot sa ma sui pe orice bordura fara griji, sta foarte bine pe sosea chiar si la 200+ (in Germania) si preia suficient denivelarile de tipul celor de pe sectiunea Centura Ploiesti- Comarnic( de pe linia dreapta, acele valurele dese) Voi continua....2 points
-
suprapresiune aproape pe toata plaja de turatii,nu trebuie sa astepti sa iei limp mode ca sa cureti turbina...in 2 cuvinte limpul nu edeparte,duty cicle scade panala 15%2 points
-
Degeaba faci pentru ca microfonul nu va reusi sa inregistreze atat de bine incat noi sa percepem diferenta. Te credem pe cuvant ca se aude blana, dar nu mai blana decat pe golf2 points
-
A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala1 point
-
Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''1 point
-
In fata este radiatorul de AC, iar inspre motor este radiatorul de racire motor. Cum a ajuns pietricica acolo?1 point
-
Deci... @75NOR shhhhhhh @razvan.ac fiecare cu ale noastre @vdragos mersi, vedem in timp ce îmi zic piticii @andrei0241 aplicat la 22 C, stat 36 de ore, acoperit cu perie @blordc încercam si noi sa mai întoarcem capul după ele, era mai ușor in alt format de caroserie in trecut @shiretzicu din câte știu in jurul geamurilor este cauciuc si bările de sus sunt plastic, as merge glossy black om trai si om vedea, seara faina1 point
-
Salutare. Dupa ce am detinut o Skoda Octavia 2 din 2009 pana anul trecut, de care cu greu m-am despartit, a venit vremea sa fie inlocuita. Prin urmare, in luna octombrie am inceput sa ma interesez despre noua Skoda Octavia 3 FL, am cantarit toate ofertele si pana la urma m-am decis asupra: Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 150 CP, manuala; Culoare: Gri Quarz; Dotari optionale: - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Elemente suplimentare sasiu; - Jante aliaj usor Turbine 18" antracit; - Parbriz incalzit; - Tempomat si limitator viteza; - Trapa actionata electric; - Volan incalzit multifunctional; Cel mai bun pret mi l-a oferit Metrotehnica Bucuresti, mai exact am discutat cu Mirela, care mi-a oferit pretul de 26.680,85 euro, comanda fiind facuta pe 16.11.2017, termen de livrare intre 20 si 24 de saptamani (da stiu, trist). Numai ca, la 3 zile ma suna dna si imi spune ca, are termenul de livrare, respectiv saptamana 3 din 2018. Am zis ca visez, intrebare mea fiind: “ Aveti cumva una prin parcare lovita si o reparati acum?” Va dati seama ca raspunsul a fost nu. Si astazi 19.01.2018, am intrat in posesia ei, fiind super incantat de ea si asa de mandru, incat s-a gandit unul ca ar putea sa imi strice ziua si sa imi stearga usor aripa spate plus doua spite din jante. Am zis ca mor, nici 30 de km nu facusem. Singura masina din parcare, deoarece am cautat un loc unde sa o parchez singura, acolo s-a nimerit sa parcheze si acel personaj, care binenteles ca nu mai era acolo. Asta e, trecem mai departe si sa speram ca vom avea zile si mai bune. Mai jos incerc sa atasez si o poza facuta in benzinarie, unde este neatinsa .? Va salut si va doresc numai bine. Rog adminul sa ma corecteze daca am gresit cu ceva si imi cer scuze.1 point
-
Viitorul acela de care vorbesti e deja aici......cand producerea acestor masini ecologice va fi cu adevarat ecologica. scurt, se poate aprofunda. http://www.go4it.ro/auto/fabricarea-unei-baterii-pentru-masini-electrice-poate-genera-tot-atata-poluare-cat-sofatul-pe-benzina-timp-de-8-ani-16514609/1 point
-
1 point
-
Sincer sa fiu, as prefera ca viitorul ala sa intarzie, nu mi-as pierde nici macar 5 minute din viata intr-o masina atat de plictisitoare, fara suparare colegu Din punctul meu de vedere, cei ce isi cumpara electrice sunt posesori, nu pasionati. Da, ar fi ok o asemenea masina intr-un oras in care beneficiezi de anumite facilitati conducand asa ceva, insa la noi, nici in 50 ani nu se v-a schimba nimic. Si acum or sa sara multi " domne tesla.." Sa isi cumpere ei Tesla si sa faca suta in 3 secunde, cu zgomot artificial de motor in difuzoare. Sa o stapanesti sanatos si viata lunga bateriilor1 point
-
Another joy machine! Te intreci cu Cristi carevasazica. Felicitari amandorura!1 point
-
Hmmm cum vine asta... VW a introdus un sistem de siguranta impotriva furtului, iar dealerii scot aceasta protectie? Aveam impresia ca se face pe piata neagra, dar pare foarte oficial ce spui tu.1 point
-
@75NOR : -ma bucur, si eu am citit posturile tale si a altor cativa colegi pe diferite teme pana am ajuns la configuratia finala a masinii. -legat de acceleratii o sa o calc de curiozitate pe demaraje prelungite dar cu ce ofera pana la 4000 am facut fata in orice situatie, m-as bucura sa ne vedem vreodata si sa vedem diferente intre 1.8 TSI manuala si 2.0 TSI DSG(din ce am citit pe la tine stii sa conduci sportiv) -exact cum ai zis nu pot reproduce eroare nu am gasit un tipar sa zicem ca as fi gasit un numitor comun....mi-a aparut intotdeauna cand DMS era in Eco -pozitiile de memorare le-am folosit altfel: stii cum la spalatorii trepadusii iti freaca scaunele fata spate fara mila ei ca sa stau linistit la sofer pozitia mea e pe 2 si 1 si 3 sunt pentru cursa maxima fata/spate iar la pasagerul din dreapta ''fac interior'' fara sa il miste -pe viraje luate mai strans sau taiate mainile stau la 9 si la 2 dar tot sunt greierasi desi pare totul bine strans si la locul lui; o mana pe cotiera e pozitia pentru oras unde prin Bucuresti de multe ori te depasesc biciclistii -cred ca s-a inteles ca am fost la scoala de pilotaj (Claudiu David) precizez am urmat doar indicatiile. Modul sport si modul eco exact ce scriam mai sus, mie imi convine ca ma limiteaza, diferente intre eco si sport mi se pare foarte mare pe partea de cuplu si pentru ca aceasta limitare sa existe ori este redusa presiunea in turbo ori difera tabelele de injectie. Nu am studiat la grupul VAG poate careva dintre colegi ne pot lamuri mai in detaliu. In orice caz diferenta MARE este.1 point
-
1 point
-
Tare dubios ! Ai lasat masina in service si apoi ti-au spus ? . Daca da, greseala e a ta, trebuia sa stai langa ei sa te convingi.1 point
-
la tine e in regula,nu necestita curatare de turbina1 point
-
Elementele suplimentare de sasiu nu cred ca merita, m-am uitat sub o masina din showroom cu asa ceva si sunt de plastic, si mai reduc putin din garda la sol. mai degraba cred ca protejeaza doar de antistropire si praf, ca de lovituri serioase nu cred. Oricum eu am preferat sa am garda la sol mai serioasa decat protectiile astea de plastic, chiar daca este diferenta mica. Pentru cazurile cand ai nevoie de spatiu mai lung sau ceva mai mult spatiu in portbagaj, eu cred ca este foarte bun Varioflexul. ganditi-va ca fiecare scaun se scoate si ai ditamai spatiul din podea pana in tavan, chiat daca scoti doar scaunul din centru rezulta spatiu imens in plus. Eu il vad foarte util1 point
-
1 point
-
Da,la asta ma gandeam si eu,in video poti sesiza doar calitatea bass-ului...care pe golf este net superioara.1 point
-
Salutare, Este prima data cand scriu pe forum, desi sunt inregistrat de f multa vreme. Am un seat toledo 1.2 TSI, achizitionat de nou in Mai 2017 de la reprezentanta Seat din Constanta, masina in prezent are 24600 km si pana azi am fost f multumit de ea. Astazi am venit de la Brasov,iar cand am ajuns in fata blocului sa parchez s-a aprins subit martorul rosu (semnul exclamarii) si imi cerea sa verific starea lichidului de racire. Am deschis capota si evident pauza lichid, a fost scurs complet. (mentionez ca de fel sunt o persoana grijulie cu masinile, nu sunt expert in mecanica, dar sunt atent la ele, mai ridic capota verific ulei, antigel, etc., iar intainte sa plec de la Brasov, cat am stat sa incalzesc motorul mi-am aruncat un ochi sub capota si totul era ok.) Masina a mers f ok pana sa ajung acasa, desi pe drum am mai facut niste opriri, nu am sesizat nimic ciudat, a mers ok, ca de obicei. Antigelul era scurs pe scut si in partea de sus pe dedesupt la plasticul unde este filtrul de aer, ceea ce ma ingrijoreaza, ma gandesc la chiulasa si alte nebunii. credeti ca are legatura cu "boala" motoarelor 1.2 tsi? asta ca tot se vorbeste despre ele ca fiind pacatoase. Multumesc.1 point
-
@ToniM din pacate tin sa te anunt ca daca speri la acelasi rezultat daca faci ceva similar, speri degeaba. Am facut eu deja chestia asta cand am facut evacuarea dubla si nu are nici o legatura cum se aude la ale noastre 2.0 tdi cu 3.0 tdi. E din alt film si nu merita. Imi pare rau daca te dezamagesc1 point
-
Later edit la postul de mai sus: Am vorbit in sfarsit cu un rus care a demonstrat cum se face (confirmat de el ca merge pe jetta si golf, cel putin in screenshoturi hardware-ul era 5k0 si 1k0) si cu un baiat de pe forumurile de tiguan, (intre timp am mai gasit un rus care face cu ODIS acelasi lucru), care au fost amabili sa isi piarda timpul cu mine, toata informatia contopita la final e cam asa: Pentru scurtarea timpului cand apesi pe telecomanda si trebuie sa tii apasat ca sa se inchida oglinzile/ridice geamurile si etc se procedeaza in felul urmator: Cu vcp se merge cum am descris mai sus la adresa 1120 afisand o lungime de 8 bytes si se modifica primii 3 bytes (adica adresele 1120, 1121 si 1122 caci o adresa = 1 byte), cu valoarea dorita*. Ce inseamna valoarea dorita: valoarea in secunde, tradus in hexa. Exemplu: default e 14 (numar hexa) care tradus in decimal este 20 care tradus in contextul nostru = 2,0 secunde. Eu spre exemplu o sa doresc sa-mi pun minimul, care este 0,5 secunde adica voi inlocui in cei 3 bytes cu 05. cei 8 bytes for arata default ceva de genul 1414 14XX XXXX XXXX, unde X nu ne intereseaza si nu umblam. dupa ce voi pune valoarea ce o doresc eu va arata asa: 0505 05XX XXXX XXXX Pentru cei mai necunoscatori, in contextul nostru 1 byte = un grup de 2 "caractere", faceti abstractie de spatiere, in contextul de mai sus, bytii sunt grupati 2 cate 2 Atentie, folositi un convertor dec-hexa pt cand vreti sa puneti timpul dorit (https://www.rapidtables.com/convert/number/decimal-to-hex.html) daca e o valoare cu o singura cifra, se adauga un zero in fata pentru ca sa fie spatiul umplut complet. ex: nu puneti 01 daca vreti o secunda, ca o sa inteleaga 0,1 secunde, 1 secunda = A in hexa, fiind o singura cifra, se adauga 0 deci 0A = o secunda... etc si tot asa mai departe sursele: http://forum.golf6.pl/post42918.html https://www.drive2.ru/l/7490825/ https://www.drive2.ru/l/453032326822101843/ Sanatate la neam !1 point
-
Salut Loghy! Iti multumesc! Am spus si despre probleme mai mult in ideea de a impartasi impresiile scurtei mele experiente de cand am luat masina si pana acum. Scopul topicului a fost de prezentare a masinii mele nu de gasire a rezolvarii problemelor, insa probabil m-am exprimat in asa fel incat am scos in evidenta mai mult problemele decat masina :)). Am citit regulamentul si l-am inteles si pe viitor voi avea mai multa grija. Totodata iti multumesc pentru ca ai acordat timp sa pui aici link-urile discutiilor despre cele doua subiecte. O zi faina sa ai!1 point
-
Salutare, Intre timp am schimbat pompa ABS. Am trecut de la pompa P la pompa AF. Initial m-am speriat ca trebuie sa schimb 3 conducte dar ulterior am aflat ca se poate rezolva in 2 variante fara schimbul conductelor de frana: Varianta 1: Cu adaptoare din bronz de la M10 la M12 si de la M12 la M10: Varianta 2: Se schimba doar partea electronica si se pastreaza hidraulica veche de pe pompa P: Eu am ales varianta 2. Am schimbat partea electronica, am mutat pinul 19 in pinul 17 din mufa pompei ABS si totul a fost ok. De astazi multumita lui @vagretrofit am si ceasurile pe care mi le-am dorit:1 point
-
Allroad-urile cu jante mari si cu suspensie joasa (nu trantita gen air ride) sunt un deliciu pentru ochi!1 point
-
1 point
-
Ieri la Suceava au fost -13 grade si folosesc 2T din 2012 iar masina a pornit foarte usor si folosesc motorina normala de la Rompetrol, masina e din 1999 nu ca a ta JohnnyTm din 2014.1 point
-
Eu dimpotriva, am simtit ca motorul porneste mai usor cu ulei 2t in comparatie cu motorina simpla. Incearca ce ti-a recomandat colegul Muale mai sus, asa vei afla sigur cum reactioneaza motorul tau la 2t.1 point
-
Merge volanul de Golf 7, dar cel fara comenzi de pilot automat. Cauta YBU GARAGE pe fb si te ajuta.1 point
-
@noobsound: Un motor 2.0d care consuma 1.5 litri la 2500 km= problema la motor (garnituri, turbina, sau ulei cu vascozitate gresita din cauza uzurii premature a motorului, are nevoie de un ulei cu o vascozitate mai mare). Cum spuneam, inca am un 525d in 6 cilindri (cu aproape 400 000 km la bord, 240 000 km facuti de mine) in care am folosit 8 ani la rand acest tip de ulei si nu consuma mai mult de 0.5 litri intre schimburi. Am folosit si ulei BMW (care am inteles ca este tot ulei Castrol). Nu am simtit nici o diferenta. Eu nu vorbesc de prieteni, sau ca am auzit la cunostiinte, eu am folosit pe propria mea piele in toate BMWurile, chiar asa sa am eu noroc la toate? nu s-au stricat si nici n-au consumat niciuna ulei. Inca am un 630i luat de nou, la fel acelasi tip de ulei il folosesc, din 2008 pana in prezent, la fel nici o problema. Nu vreau sa ma ridic in slavi, dar cred ca am condus 1 milion de km adunat, deci as zice ca am ceva experienta, si uite ca fara probleme la motoare. Stii cum e, pe forum scriu cei care au probleme, 10 din 1000. Ceilalti 990 se abtin. @EEXCALADE: Nu te contrazic legat de diferente, sunt convins ca poate sa fie mai calitativ cel din Germania, de asta si schimburile din reprezentantele lor la 30 000 km sau 2 ani. Ba chiar si la noi, in reprezentantele noastre (BMW), 5 ani cu revizii gratuite se faceau la 25 000 km sau 2 ani, (desi nu e recomandat, tocmai datorita acestei mentalitati, ca la noi produsele sunt mai proaste). Dar nu trebuie inteles gresit si nu mai credeti in afirmatii de gen: "uleiul asta e bun, uleiul asta e o mizerie!" atata timp cat faci schimburile la timp, n-ar trebui sa intampini nici o problema, indiferent de uleiul pe care il folosesti, pana la urma o revizie costa in medie 100-150 euro de euro si mai bine o faci anual sau la 15 000 km, pastrand vitalitatea motorului Nu m-am zgarcit niciodata la nimic legat de masina, ba dimpotriva. Eu mi-am spus parerea folosind acest produs intens. De ce l-as schimba daca isi face treaba cu brio? Era vorba aia: "if it ain't broke don't fix it".1 point
-
1 point
-
Ba difera. CR e doar tehnologia common rail, e alt motor, alt cod motor. Intercooler racit cu apa, asa numit chargecooler si probabil mai sunt si alte modificari. Passat b7 era pe vechea platorma. La cea nou e altfel inclinatia motorului etc. Sunt destule documente de studiat pe internet. Ca feeling daca te referi e tot pe acolo.-1 points
-
Foarte misto masina, mai ales in culoarea asta. Sa o stapaniti sanatosi! Uitandu'ma la poze, intreb totusi: de ce A4 allroad si nu Q5'ul? Ca preturi de lista par cam tot p'acolo. Sau la A4 s'a aplicat reducerea de 20% pe care'o vad pe site'ul Audi?-1 points
-
In 18. 01.2017 au intrat in garajul familiei 2 masini: O Skoda Rapid Edition si un Golf 7 SW Comfortline. Am facut mai multe "teste audio" si la Golf sunteul este clar peste Skoda... la Golf nu am nevoie de nimic mai mult... deci daca suna macar ca si intr-un Golf esti un Bo$$ . Felicitari pentru achizitie. E ca un vis umed !-1 points
-
Electricele cu autonomie mare au si un pret pe masura. Daca nu ar fi fost e-Up, ai fi luat in calcul una din electricele enumerate de tine, tinand cont de pret?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00