Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.01.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
Salut Loghy! Iti multumesc! Am spus si despre probleme mai mult in ideea de a impartasi impresiile scurtei mele experiente de cand am luat masina si pana acum. Scopul topicului a fost de prezentare a masinii mele nu de gasire a rezolvarii problemelor, insa probabil m-am exprimat in asa fel incat am scos in evidenta mai mult problemele decat masina :)). Am citit regulamentul si l-am inteles si pe viitor voi avea mai multa grija. Totodata iti multumesc pentru ca ai acordat timp sa pui aici link-urile discutiilor despre cele doua subiecte. O zi faina sa ai!2 points
-
Salutare, Intre timp am schimbat pompa ABS. Am trecut de la pompa P la pompa AF. Initial m-am speriat ca trebuie sa schimb 3 conducte dar ulterior am aflat ca se poate rezolva in 2 variante fara schimbul conductelor de frana: Varianta 1: Cu adaptoare din bronz de la M10 la M12 si de la M12 la M10: Varianta 2: Se schimba doar partea electronica si se pastreaza hidraulica veche de pe pompa P: Eu am ales varianta 2. Am schimbat partea electronica, am mutat pinul 19 in pinul 17 din mufa pompei ABS si totul a fost ok. De astazi multumita lui @vagretrofit am si ceasurile pe care mi le-am dorit:2 points
-
Baietii de la Turbocon au rezolvat si cateva indoituri pe muchie la mk6, asa ca la ei voi merge. Acum sper sa faca si cu kit-ul pt retus vopsea. Mai am si cateva puncte pe stalpul A la care a sarit vopseaua. Daca era pe plastic si nu pe metal, nu ma interesa prea mult, mai ales ca e masina de zi cu zi si infoliat in plastic nu are sens. Recunosc ca imi sta pe cap suficient de mult cat sa nu astept martie2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor si bine v-am gasit, Ma alatur si eu grupului vostru cu noua si prima mea masina, o Jetta de fabricatie 2013, cu motor 2.0 TDI 140 CP, pe care o am din octombrie 2017 si de care nu ma mai dezlipesc. Masina merge foarte bine, la cei 209.000 km ai ei. Neexperimentat in ale achizitionarii unei masini, atunci cand am cumparat-o am fost putin rezervat cand am vazut numarul de kilometri, insa m-am linistit atunci cand am vazut ca a fost achizitionata in leasing, si ca toate interventiile necesare au fost efectuate la timp si numai in reprezentanta. Semne de ingrijorare am totusi, pentru ca in prima luna, conducand mai, protector cu ea, si schimband la turatii mai mici decat ar avea ea nevoie, s-a aprins in bord indicatorul DPF-ului si mi-a aparut pe ecran atentionarea "Check particle filter", care dupa o regenerare la drum intins s-a stins. Totusi, ma astept sa nu mai tina mult avand in vedere numarul de kilometri, iar orice sugestie/informatie in acest sens din partea voastra este binevenita. In rest se comporta foarte bine, este foarte iute in jungla bucuresteana, iar la drum intins, pe cat este de vrednica, pe atat este si confortabila, si este o placere de fiecare data cand ma urc la volan. De asemenea, am inca o nelamurire in ceea ce o priveste. Am observat o diferenta intre viteza indicata in bord, si cea reala. Mergand pe autostrada cu o alta masina in fata, mie imi arata 130 km/h iar celui din fata mea 120 km/h. Am facut atunci un test cu o aplicatie gps de pe telefonul mobil si am constatat ca viteza reala era de 120 km/h. Cauza pe care o banuiesc eu ar fi anvelopele. Am cumparat-o cu un singur set de anvelope, de iarna. Probabil ca nu au dimensiunea potrivita, si de aici apare diferenta in viteza. Daca ipoteza mea este corecta, intrebarea ar fi, cum voi sti ce dimensiune de anvelope va trebui sa cumpar atunci cand se termina iarna, pentru ca masina sa imi afiseze viteza corecta? Si in aceasta privinta voi fi foarte recunoscator celor care ma pot lamuri. Am pus mai jos cateva fotografii din decembrie, insa astept vreme mai buna pentru o sedinta foto mai de calitate. Va multumesc celor care v-ati rupt din timpul vostru sa cititi ce am scris si mai ales celor care urmeaza sa-mi raspunda! O zi frumoasa sa aveti! Va salut!1 point
-
Salutare. Dupa ce am detinut o Skoda Octavia 2 din 2009 pana anul trecut, de care cu greu m-am despartit, a venit vremea sa fie inlocuita. Prin urmare, in luna octombrie am inceput sa ma interesez despre noua Skoda Octavia 3 FL, am cantarit toate ofertele si pana la urma m-am decis asupra: Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 150 CP, manuala; Culoare: Gri Quarz; Dotari optionale: - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Elemente suplimentare sasiu; - Jante aliaj usor Turbine 18" antracit; - Parbriz incalzit; - Tempomat si limitator viteza; - Trapa actionata electric; - Volan incalzit multifunctional; Cel mai bun pret mi l-a oferit Metrotehnica Bucuresti, mai exact am discutat cu Mirela, care mi-a oferit pretul de 26.680,85 euro, comanda fiind facuta pe 16.11.2017, termen de livrare intre 20 si 24 de saptamani (da stiu, trist). Numai ca, la 3 zile ma suna dna si imi spune ca, are termenul de livrare, respectiv saptamana 3 din 2018. Am zis ca visez, intrebare mea fiind: “ Aveti cumva una prin parcare lovita si o reparati acum?” Va dati seama ca raspunsul a fost nu. Si astazi 19.01.2018, am intrat in posesia ei, fiind super incantat de ea si asa de mandru, incat s-a gandit unul ca ar putea sa imi strice ziua si sa imi stearga usor aripa spate plus doua spite din jante. Am zis ca mor, nici 30 de km nu facusem. Singura masina din parcare, deoarece am cautat un loc unde sa o parchez singura, acolo s-a nimerit sa parcheze si acel personaj, care binenteles ca nu mai era acolo. Asta e, trecem mai departe si sa speram ca vom avea zile si mai bune. Mai jos incerc sa atasez si o poza facuta in benzinarie, unde este neatinsa .? Va salut si va doresc numai bine. Rog adminul sa ma corecteze daca am gresit cu ceva si imi cer scuze.1 point
-
In 18. 01.2017 au intrat in garajul familiei 2 masini: O Skoda Rapid Edition si un Golf 7 SW Comfortline. Am facut mai multe "teste audio" si la Golf sunteul este clar peste Skoda... la Golf nu am nevoie de nimic mai mult... deci daca suna macar ca si intr-un Golf esti un Bo$$ . Felicitari pentru achizitie. E ca un vis umed !1 point
-
1 point
-
1 point
-
foarte faina masina ! doar ca si-a comandat un prieten un allroad ... a ajuns la 53.000.1 point
-
Salutare tuturor, Nu e vcds dar m-am gandit sa impart cunostintele poate mai ajuta pe cineva. Cei care au oglinzi rabatabile electric (generatia 3 - MAX3 ma refer care nu se poate face din vcds), se poate face sa se rabateze automat cand blochezi masina din telecomanda (tinand apasat 2 secunde pe lock, ca pentru geamuri dar cu timpul mai scurt) si sa se deblocheze automat la: optiunea 1 - deschidere usa SAU optiunea 2 - pornire motor. Treaba se face din VCP (vag can pro), se editeaza eepromul (softul) calculatorului de usa de la sofer (vorbesc de masini LHD, nu RHD - anglia). Dupa ce am cutreierat internetul am gasit pe la germani un tutorial in care explica exact la ce adresa sa mergi si ce byte sa editezi dar am descoperit ca mai nou au integrat in VCP treaba asta apasand doar pe niste butoane. Din meniul principal se merge la "Guided functions" -> "Convenience" din meniul din dreapta -> ultima optiune (auto folding mirrors sau nu mai stiu cum ii zice, e destul de evident din titlu ce face). Te intreaba apoi ce varianta alegi (cu usa sau cu motoru), apoi te intreaba comunicatia (pentru gen3 NU UDS, ci cealalta, ceva cu TP20 parca, nu mai tin minte ce zice. e a doua varianta). si click si gata oglinzi rabatabile din telecomanda. varianta manuala la treaba de sus in caz ca ceva nu merge este sa mergi la adresa 42 (usa sofer) -> login -> cod 04354 -> inapoi -> up/download -> se introduce in casutele de sus codul de login de mai devreme, length 48 bytes si adresele cu modificarile: 189 (0xBD), 206 (0xCE) and 223 (0xDF) si se da "Write". Nu sfatuiesc sa incercati pentru calculatoare gen4 se modifica din vcds asa: modul 42 -> security (se baga codul afisat in popup) -> adaptation -> aici ai 2 optiuni: (2)-System_Parameter_14-System Parameter Byte1, change E0 to E5 - open with ignition SAU (2)-System_Parameter_14-System Parameter Byte1,change E0 to E9 - open with door pentru gen3 ATENTIE !!!!! - daca da eroare codul de login (04354) in VCP fie la metoda manuala descrisa mai sus fie incercand din guided functions ESTE DIN CAUZA CABLULUI ptc e o chinezarie. trebuie cablu original cu licenta originala. ca sa va dati seama daca e original ori verificati licenta ori vedeti ca la login o sa apara popup cu codul de securitate daca e originala Bonus: am gasit pe niste forumuri poloneze si cum se face scurtarea timpului de apasare pe telecomanda pentru rabatarea oglinzilor (se poate scurta pana la limita de 0.5 secunde adica aproape instant) Tot in VCP, in bcm(09), login -> codul de securitate afisat (42013 ar trebui sa fie) -> se citesc adresele 1120, 1121 si 1122 (lungime de 8 bytes la fiecare) si se modifica continutul cu durata dorita (spre exemplu 08 inseamna 0,8 secunde, adresa 1120 ar arata dupa modificare asa: 0808 08FF FFFF 0000). din pacate, nu stiu exact cum trebuie modificate si celelalte 2 adrese INCA, voi afla in scurt timp si completez aici pentru ca inca nu sunt sigur ce byte trebuie schimbat. Daca exista oameni care se pricep la asta pe-aici as da 2 beri numai sa desluseasca cineva ce si cum. In rest, sanatate ! PS: nu stiu cum sa fac sa vada si alte categorii postul asta ptc metoda descrisa mai sus nu tine de golf ci de orice masina VAG ce are calculatoare cu oglinzi rabatabile electric, deci ar putea ajuta pe mai multi Disclaimer: nu imi asum raspunderea pentru nimic de mai sus faceti pe pielea voastra1 point
-
Allroad-urile cu jante mari si cu suspensie joasa (nu trantita gen air ride) sunt un deliciu pentru ochi!1 point
-
1 point
-
km dati inapoi si alte alte .. inteleg dar cum poti pacali un client dand ... anii inainte ? 2014 o masina din 2011 ? adica de reclama , pana vede cientul actele , sau cum ? mari smecheri astia de la noi ia masina , o face mai noua , km mai putin si o da si mai ieftin decat a luat-o sau a luat pozele de pe site-ul din germania si sta la agatat fraieri ? tare de tot1 point
-
E putin stupid sa postezi... nimic dar cand fiecare drum iti pune un zambet pe buze, chiar daca drumul e din motive nu neaparat fericite ca sambata spre Universitate, fiecare drum devine unul special. Am zile in care merg si nici nu-mi dau seama in ce fel de masina sunt, zile in care realizez cat de mici sunt diferentele intre masina asta si jucariile copilului si zile in care realizez ca viitorul ala cu masini electrice pe care il vedeam in filme... e deja aici. Ca traim in filmele pe care le vedeam cand eram copil. Suntem inca la inceput, poate, dar pe drumul care trebuie!1 point
-
Mai degraba sunt elemente pt aerodinamica, fiind mai plat dedesubtul masinii.1 point
-
Daca iti da no flame (presupunand ca bujia merge), atunci cel mai sigur nu iti ajunge motorina, sau iti ajunge dar ai goluri de aer. Fa in felul urmator...fa plinul la motorina (nu pierzi nimic, la mine sub jumatate incepe sa dea rateuri), din basic settings fa procedura de line filling. Aici inainte de a o porni, trebuie sa te duci la doua canale (nu le mai stiu numarul), unul din ele seteaza durata de functionare a pompei, iar la celalalt trebuie salvata valoarea 1 inainte de a incepe procedura de umplere a liniei de alimentare cu motorina. Ca un fel de confirmare prealabila, sau ca in cazul in care ai avut unitatea blocata. Ai inteles ideea, salvezi valoarea 1 in canalul cu pricina (43 parca). Iti spune vcds-ul care sunt cele doua cand intri in basic settings, activarea pompei de motorina (ultima optiune din cele patru parca). In orice caz....mergem mai departe....porneste pompa de motorina timp de 30 de secunde (standard, sau cat ai pus tu in canalul respectiv), linia de motorina se incarca.....eeee aici e un schepsis. Cel mai bine ar fi sa scoti capatul furtunului din webasto pentru o aerisire corecta. Si o poti repeta de cate ori vrei ca sa scoti toate golurile de aer. Asta inseamna sa dai jos bara din fata. Nu e foarte complicat. Daca nu alegi sa faci asta, atunci se pot intampla doua lucruri: in functie de ce model de webasto ai, inainte de intrarea in injector, se poate afla un solenoid (un robinet electromagnetic), cara da drumul la motorina in injector doar daca e alimentat. Daca ai acest solenoid, atunci toata proceduta de line filling e aproape inutila, pentru ca se face presiune pe teava, datorita faptului ca nu are pe unde sa iasa. La prima pornire a Webastoului, cand solenoidul va fi alimentat, atunci toata motorina aflata sub presiune in linie, va fi eliberata in arzator. La prima pornire va scoate mult fum datorita surplusului de motorina. Daca nu ai acel solenoid, atunci, timp de 30 de secunde, arzatorul va fi umplut cu si mai multa motorina, intrucat pompa isi face treaba in regim normal. La fel, mult fum la prima pornire. Cel mai bine e sa scoti furtunul de la webasto. In cazul meu, linia de motorina e de fapt o conducta dintr-un plastic dur. E subtirica si seamana cu o conducta din acelea de fier de presiune cam cum e la etriere. In orice caz, aproape de webasto ea se imbina cu un furtun din cauciuc, acesta intra in vebasto. De la acea imbinare se poate desface. Cam 10-20 de cm are furtunul de cauciuc. Aici poti vedea bagand linia intr-o sticla, cum functioneaza pompa si ce debit are. Tot aici poti vedea daca ai goluri de aer si o aerisesti pana scoate doar motorina curata. Ea trebuie sa scuipe jeturi de motorina. Sper ca ai inteles ideea..... Uite aici canalele respective http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02456 Si posibila eroare cu no flame http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01406 Si mai repet inca odata. La mine la Touran, cand scade motorina sub jumatate (o linie sub jumatate), incepe sa scoata fum la pornire. Nu stiu din ce cauza dar se dezamorseaza linia si are goluri de aer. Si bineinteles...no flame). Nu am gasit o explicatie, doar o rezolvare....iarna merg cu rezervorul mereu plin.1 point
-
Sigur abia azi le'a ajuns in curte, maine nu cred ca ar fi gata numerele. Oricum, fata de livrare in martie, cum credeam la sfarsitul anului, o zi doua in plus e ok. Apuc sa testez pe frig incalzirea auxiliara1 point
-
Schimba acel bec care e dat cu probleme cu altul,altele. Chiar daca arde, rezistenta lui electrica la cald e diferita fata de ce stie calculatorul in comparator. Un bec arde si daca circula prin circuit un curent mai mare sau mai mic cu citeva procente, circuitul care monitorizeaza starea becului nu suporta orice abatere, fenomenul e asemanator cu eroarea aparuta la inlocuirea unor becuri cu filament cu altele cu Led si fara rezistente de balast.1 point
-
1 point
-
Salutare Colegi. Detin un golf 6 2.0 tdi cr 81kw DSG, resoftat undeva la 190 cp. Masina o am in posesie de la 160.000 km, moment in care am verificat filtrul si regulatorul de presiune si acestea erau impecabile! Inca din prima zi de cand o am am folosit ulei 2T in amestec in valori destul de mari in opinia mea.(20L - 120-150grame). In prezent am 197.000 km, iar la revizia filtrului de carburant am gasit cateva particule fine deasupra filtrului de motorina, si de asemenea si in regulatorul de pe pompa. Acum fiecare trage ce concluzie doreste. Datorita faptului ca lucrez in domeniu si pentru ca detin 2 auto cu aceasta pompa, am fost foarte interesat de aceasta problema. O zi normala de munca la mine se cutremura uneori cu aparitia in servis-uri a unor modele din grupul vag cu pompa picata, locuri de unde m-am informat si am ajuns la urmatoarea concluzie: Indiferent cum te "comporti" cu pompa ea va ceda odata si odata. Am intalnit personal pompe defecte si la 150000km dar cunosc proprietari de auto din gama VAG cu peste 300 000 km care nu au avut nici o interventie la sistemul de injectie Dupa parerea mea aceste pompe merg si cu putina pilitura, iar cauza care le face sa cedeze complet este rotirea pistonasului in camasa pistonului sa zic asa. Personal nu am vazut nici o pompa picata in alt mod, adica pistonasul cu rola sa fie la locul lor iar sistemul sa cedeze. Uzura de pe peretele pistonasului cred ca duce la rotirea acestuia.1 point
-
Ai dreptate. Acum am analizat cu atentie si asa este. Aveam impresia ca sunt folosite proiectoarele ca lumini de zi. Acum ma duc sa dau jos scrisul ala de pe parbriz. Nu-mi mai place...1 point
-
Da? despre acela este vorba. Am mai auzit o variantă că trebuie să mă duc pe la BAAR, pentru că asiguratorul doamnei nu are corespondent în România.1 point
-
Bună seara, Se dă următoarul caz: O doamnă nu și-a păstrat banda de mers și s-a urcat pe mine. Mașina ei are numere provizorii de Germania. Are RCA valabil, dar, și aici intervine problema, RCA-ul expiră luni. Aveți idee, dacă pot merge la service cu 3-4 zile după data de expirare a RCA-ului vinovatei, sau este musai să merg în termenul de valabilitate al RCA? Salutări cordiale și de prietenie!1 point
-
pai la varianta mea 1,2 am inteles ca am un senzor in usa care cand o deschid indica pompei din cutie sa actioneze sau am inteles eu gresit,sau e vb despre alt senzor in mod cert este ca nu se aude nimic cand deschid usa1 point
-
Eu zic ca motorul de 2.0 si 4 supape e ideal pt Passat. a 6-a viteza isi face banii, faci economie de combistibil la viteza, 2 supape in plus pe cilindru asigura in consum putin mai scazut decat daca ar fi doar 2. Chip-tuning mai greu cat masina e noua. Trebuie sa treaca x zeci de mii de km pt a merge un chip tuning. Eu zic ca motorul asta e perfect. Sa nu care cumva sa uiti de dotarile de siguranta activa, cum ar fi ESP (foarte foarte important), siguranta pasiva (airbaguri). Eu nu as renunta pt nimic in lume la ESP.1 point
-
Tu nu vezi ca aici se discuta de G5 care nu are releu ?-1 points
-
-1 points
-
Va e atat de greu sa cautati informatiile in topicul asta. Acelasi lucru a intrebat si colegul cristian, mai sus. Nu ai vrut nici macar sa citesti 2 postari inaintea ta. Citeste macar 4-5 pagini in urma si vei gasi macar 2-3 priceputi. Citeste mai multe pagini in urma si vei gasi mult mai multe service.uri si mecanici pentru mult mai multe probleme. Se umple topicul aiurea doar din intrebari pentru ca va e lene sa cititi. Iar cei ce cauta ce au nevoie, trebuie sa citeasca zeci de pagini pline de intrebarile lenesilor ca sa gaseasca ceva. Timp pierdut pentru cei cu adevarat interesati. Si citeste si regulamentul forumului.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00