Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.01.2018 în toate secţiunile

  1. E putin stupid sa postezi... nimic dar cand fiecare drum iti pune un zambet pe buze, chiar daca drumul e din motive nu neaparat fericite ca sambata spre Universitate, fiecare drum devine unul special. Am zile in care merg si nici nu-mi dau seama in ce fel de masina sunt, zile in care realizez cat de mici sunt diferentele intre masina asta si jucariile copilului si zile in care realizez ca viitorul ala cu masini electrice pe care il vedeam in filme... e deja aici. Ca traim in filmele pe care le vedeam cand eram copil. Suntem inca la inceput, poate, dar pe drumul care trebuie!
    4 points
  2. Maicata cu allroadul te bate de pe loc !
    3 points
  3. Pana la urma am rezolvat cu ambreiajul. Concluzia este ca nu mai duc masina in viata mea la acel service. Dar sa ne bucuram si de ucruri bune..... l-am vizitat pe Florin astazi si am facut ce se vede in poza
    2 points
  4. "Elemente suplimentare sasiu" - iti da sasiul complet. Altfel, mai are niste lufturi in echiparea standard. Glumeam, este vorba de Scutul de Plastic cu denumirea completa "Elemente suplimentare Protectie sasiu""
    2 points
  5. am facut 22 de videouri in engleza la cum sa demontezi diverse componente de pe polo 6r(cum sa demontezi faruri/ stopui, manere, grila fata, stop pe frana, luminile din habitaclu, farurile de ceata, fetele de la usi fata spate, geamul fata, compartimentul din drapta, motorul ventilatorului care baga aer in habitaclu, oglinzile exterioare, oglinda interioara, antena ...... ) o sa va las aici playlistul de pe youtube in caz ca vreti sa mai vedeti alte videouri scrieti mi aici si abonati va la canalul meu de youtube.
    1 point
  6. Multe nu am de spus pentru ca inca nu am condus masina,maine o voi lua.Ideea este ca din punctul meu de vedere masina arata foarte bine. Motorul este de 2.0tdi quattro 190cp si ca optiuni ,are ceva, si voi incerca sa le enumar pe toate. Incepem cu nuanta,care pe mine m-a atras extrem de tare,este vorba de Verde Gotland,interiorul fiind negru integral. Lista de optionale suna asa: -Audi connect -Audi smartphone interface -Audi soundsystem -Virtual cockpit -Faruri led -Cheie confort -Carlig de remorcare -Privacy -Iluminard ambientala -Navigatie MMI plus cu MMI touch Cam astea sunt dotarile care m-au atras pe mine,nu le-am enumerat pe toate restul se observa in poze. Ps:Singurele achizitii sunt cauciuri de iarna Hankook,dupa zeci de telefoane doar astea le-am gasit intr-un timp asa scurt sper sa fie bune si jante GMP Atom(atasez poza)
    1 point
  7. Masina asta n-ai cum sa nu-ti placa... E de vis! Sa o stapaniti sanatosi!
    1 point
  8. Sa o stapanesti sanatos, arata super tare intr-adevar !
    1 point
  9. Preturi bune la Audi gasim mereu... daca avem prietenii potriviti Sa o stapaniti sanatosi!
    1 point
  10. Sa o stapaniti sanatos! Nu spune hop pana nu plecati sportiv unul de langa altul! (alte cuvinte erau cenzurate)
    1 point
  11. Sa o stapanesti sanatos , sa te bucuri de ea multi km fara evenimente. Asteptam impresii din spatele “covrigului”. Spor !
    1 point
  12. am luat cuzineti glyco,14 euro perechea...destul de ingrijit ambalajul are si holograma,nu scrie unde sunt fabricati...cuzinetii par de calitate cel negru e superior,da?
    1 point
  13. Daca sunt rupte urechile, o schimba sigur.. asa ca, vezi tu :-)
    1 point
  14. Daca te mai ajuta, proiectorul este prins in 2 suruburi aflate sub fiecare grilaj negru din dreptul lor. Acel grilaj se scoate foarte usor prin tragere inspre fata. dupa ce se scot cele 2 suruburi de fixare se scoate proiectorul avand doar o buza in partea opusa suruburilor. Succes.
    1 point
  15. Pentru bai cu apa termala in Budapesta iti recomand Gellert Spa and Bath. Au multe piscine cu apa la temperaturi diferite, cladirea este senzationala, are in jur de 100 de ani, o arhitectura deosebita. Piscina in aer liber trebuie de asemenea incercata. Orasul trebuie vizitat la pas si plimbarea pe Dunare cu vaporasul este un "must", iar seara un gulas si un vin rosu unguresc, inainte de culcare .
    1 point
  16. Bun venit si felicitari pentru cum intretii golful! Spor in continuare. Gaura o astup vara cu un capac metalic asemanator cu cel de sprey dar de diametru potrivit. Iarna pun furtunul original.
    1 point
  17. Am reusit in sfarsit sa rezolv problema cu portbagajul... Dupa multe tentative de reparare a clapetei am gasit-o la un pret decent peste hotare...mult mai ieftina ca in dezmembrari si doar ea...fara tot portbagajul Drumuri bune
    1 point
  18. Posed un Superb 3 2.0 TDI DSG , STYLE, Kessy 2016, etc (pret ~ 30000 eu) Detin acest autoturism de 2 ani. Probleme intampinate: 1) La un an de la cumparare ornamentele cromate de la portiere fata au luat-o razna. Cei de la Brady recunosc defect din fabricatie la nu stiu ce lot. Asteptat o luna pentru remediere, deh..era un singur electrician , restul in concediu. 2) Prima iarna: Deschid iarna trecuta capota si se deschide intr-un final foarte greu. Ma uit cu atentie...si vad cum un cheder de langa amortizor partea dreapta, care a avut condens s-a rupt la ridicarea capotei. Am incercat sa strabat manualul masinii si nu am gasit nici o contraindicatie sa nu ridic capota iarna. Merg la Brady la prima revizie si le povestesc si sunt tratat cu flit cum ca nu face obiectul garantiei un cheder lipit prost de capota. O sa incerc sa adresez sesizarile mai sus, eventual sa le cer sa specifice in fisa tehnica sa nu ridicam capota iarna la acest autoturism 3) Un an jumate de functionare, contactul se incapataneaza sa se apese si sa porneasca sau opreasca masina. Schimb cheia 2, la fel. Incep sa devin tot mai atent la intrarile in intersectii, avand in vedere ca sistemul start-stop da eroare cand ai nevoie mai multa de el... Sun iar la Brady...Veniti cu 2 randuri de chei la noi...iar recunosc un defect din fabricatie. Concluzii: Masina mi se pare mai prost lucrata decat Superb 2. Unii poate vor spune ca sunt pretentios...dar Dupa al 2-lea Superb nou, ma voi indrepta catre un audi a4 ori a6 sh. Succes !
    1 point
  19. Pt "off-road" sigur imi va fi mila de ea in primii ani. Dar de vreo 5 ani imi tot propun sa merg la Sureanu la ski dar din cauza masinii nu am reusit. Nu vreau sa depind de ala din fata care vine cu anvelope de vara si ma blocheaza si pe mine. Nu vreau sa-mi iau avint ca sa pot trece de o anumita panta. Nu mai vreau sa pun lanturile pt orice urcare sa fiu sigur ca n-am probleme. Nu vreau sa ramin cu copiii blocat pe cine stie ce coclauri. La noi uneori si pina la baza pirtiei poate fi o aventura (de ex Semenic, Muntele-Mic) Pt asta imi iau 4x4, pt nevasta automata iar Ateca pare cea mai buna optiune si pt oras avind asa motor mic. Nu vreau sa-mi para rau ca n-am pus acum aceasta optiune mai ales ca n-am sa mai pot folosi nimic din ce stiu pina acum legat de condusul pe zapada. Daca tot a venit vorba de anvelope e cineva care are o experienta pe zapada cu anvelopele all season? Stiu ca nu se compara cu cele de iarna dar totusi ce vad in filmul asta pare satisfacator. https://www.youtube.com/watch?v=2cgtmmtsqFA&list=PLenM9-8c1DI95aOiwqvVEMloFnoIHRt_7
    1 point
  20. arata bine pentru niste huse - insa nu inteleg ratiunea - ai niste scaune foarte misto, cu un model deosebit de cusaturi - de ce sa le ascunzi? (aia cu copilul mic nu se pune, stiu pe destul - inclusiv cazul meu - care nu au ajuns cu masina cocina in urma acestei experiente)
    1 point
  21. anularea dpf sau egr poate nu o fi infractiune dar SIGUR nu este legala(am mai intrebat si ieri si s a sters postul)...si atunci ar trebui interzise discutiile...citez din regulament... ,, Nu sunt acceptate discuțiile privind orice tip de activitate ilegală sau imorală,,
    1 point
  22. pai ca da si eu am fost penalizat de 2 ori si nu am prea priceput de ce . asta este viata ...........
    1 point
  23. Am reusit sa schimb indexul!
    1 point
  24. Cand vad aici 20-40W/led/far... Ca sa disipi caldura, chiar si cu ventilator, in primu rand ca iti trebuie un radiator serios(nu doar prin dimensiune, cat prin material si performante), un ventilator cat mai sigilat IP, un driver bun etc. Modul in care chinezul le face si minte, e o chestiune veche, dar cu drivere ieftine si led-uri care se incing 80+ grade, alea mai mult de 1000-2000h viata nu au. "Sa lamurim o problema legata de becurile LED: Lumina generata de ele este foarte buna si mai putin periculoasa pentru ochi vs Xenon, deoarece in esenta xenon este descarcare electrica (arc) in gaz, ceea ce este foarte daunator ochiului uman. Este ca si cand te uiti la aparatul de sudat !!!" Sa fimi seriosi, poate te orbeste glare-ul si fluxul de lumina, dar nici de cum tipul sursei emisive. Poate ar trebui masurata puterea ce alimenteaza led-ul, poate ar trebui vazut flicker-ul ce il produce un driver ieftin, poate CRI-ul este unul f prost, gen 70. E cam multa dezinformare, asta datorandu-se lipsei de informatii si zisele chinezului care de regula sunt departe de adevar Am mai gasit o alta gogoasa, vanduta desigur tot de chinez, MODUL CAN-BUS, dragilor, Can-bus-ul este un sistem de comunicatie, folosit si in industria auto, ca si LIN-ul. Nu can bus-us alimenteaza farul, ca pe acolo trece 1 si 0! Centrala electrica masoara curentul tras de sursa emisiva, de care o fi ea, iar daca iese din parametrii(consum mai redus la xenon, bec ars, supra sarcina), va trage un mesaj de eroare si va dezactiva acel circuit. In cutiuta de la ballast e un asa zis anulator de eroare, de regula rezistoare, condensatori, ceva care sa pacaleasca citirea senzorului si sa aduca consumul cat mai aproape de cel al halogenului Iar la led-uri in acea cutiuta, se afla de fapt driver-ul, pt ca led-ul se alimenteaza in CURENT, nu in tensiune, iar la puterea aia, nu s-ar putea pune rezistoare pt limitare, trecandu-se astfel la niste surse in comutatie care atrag dupa sine o serie intreaga de probleme, de la zgomotul introdus in reteaua electrica, la flicker, la lipsa protectiilor ce tin de tensiuni tranzitorii inalte, etc
    1 point
  25. Gata si cu padelele. Dupa cateva try&errors am gasit volanul care trebuie Cu ajutorul lui Ady l-am si "tarcat" :dry:
    1 point
  26. Am rezolvat cu revizia. Midocar Vitan. Totul a decurs bine si in timp util. Masina a intrat imediat la revizie si dupa 75min a fost gata. Mi-au lasat in masina fltrele vechi si mi-au dat si uleiul ramas. Factura 1210RON asa cum mi-au zis la inceput. Per total sunt multimit. Nu am cerut sa asist, preferand sa stau prin showroom sa ma uit la masini. Cum la mine vin oamenii si lasa linistiti masinile mergand in resturantul din coltul strazii, asa gandesc si eu, ca sunt si altii corecti. Daca am gandi toti ca ne furam unii pe altii nu ajungem nicaieri!
    1 point
  27. Masina nu-i noua, normal ca n-am inebunit sa dau bani de noua pe ea: :icon_cheesygrin: Dar este 2012 si are doar 21K. Noua ar fi fost peste 37Keuro. Eu am dat 26K Merita cu varf si indesat diferenta. 3 ani si 2luni garantie in continuare.
    1 point
  28. victoras daca fantele sunt noi merita
    1 point
  29. aveti aici doua videorui in caz ca vreti sa demontati complet Farulrile sau farurile de ceata demontare faruri demontare faruri ceata
    0 points
  30. off topic : pt cel care sterge postarile... de ce se sterg postarile unde spunem ca egr si dpf anulat este INFRACTIUNE? cumva din asta se traieste si noi trebuie sa respiran acele gaze toxice??? este normal? sa ma astept acum sa fiu penalizat? nu este normal..moral..si uman..
    0 points
  31. aceeasi mizerie ca si la alti constructori, parca au luat-o razna cu totii.. aeratoarele din bord nu se mai pot inchide sau limita fluxul de aer decit cel mult prin a-l duce catre o directie, gen complet sus, sau complet jos. Eu timpenie mai mare nu am vazut, am mers cu o masina inchiriata (hyundai i20) care era asa, m-a batut AC in cap 2 sapt in vara aia de nu am stiut de mine. Eu sincer nu inteleg ce mama reducerii fac ei prin prostia asta. Oricum, pt mine asta e un motiv de a nu lua o masina, pentru ca asta tine direct de confortul pe care-l ai mai ales atunci cind esti sofer (adica pt ala care sta cel mai mult in masina) Ref la design, stopurile cred ca le-au facut la betie... au o forma atunci cind nu sunt luminate iar cind se lumineaza apare un alt contur luminat.... Una peste alta imi pare ca baietii astia de la VW cam fac misto la capitolul design de companiile low-end din grup (Skoda si Seat). Deh, dai cu 10-15% mai putin pe masina (fata de VW) macar sa fie naspa sa te faci de ris cu ea
    -1 points
  32. Sa lamurim o problema legata de becurile LED: Lumina generata de ele este foarte buna si mai putin periculoasa pentru ochi vs Xenon, deoarece in esenta xenon este descarcare electrica (arc) in gaz, ceea ce este foarte daunator ochiului uman. Este ca si cand te uiti la aparatul de sudat !!! LED este mult mai safe, caci este o jonctiune dioda. Ca si vizibilitate este incontestabil peste Xenon la aceasi putere in wati. Eu am 36 W si 3800 de lumeni 6000K si noaptea este incredibila diferenta vs Xenon sau halogen, mai ales pe carosabil umed. Lumina acopera bine si larg carosabilul. Ce este prost gandit la becurile LED/Xenon este faptul ca nu au paravan pentru jumatatea de sus a farului ca halogenul si orbesc usor pe cei care vin din sens opus, daca este prea sus pozitionat. Se remediaza cu pozitionarea pe treapta 2-3 a farurilor, adica mai coborata, ca sa bata pe faza de intalnire cei 30 m legali. Probabil ca nu trece de ITP caci nu ies la oglinda ca un halogen, dar se schimba usor odata la 2 ani, ocazie cu care fac mentenanta ventilatoarelor de racire.
    -1 points
  33. Astazi am schimbat uleiul, dar nu intelg de ce au intrat doar 4.5-5L. Am facut urmatorii pasi: dat drumul la ulei (sub 5L au curs), schimbat filtrul cu garnitura, bagat ulei (a intrat 4,5-5L), pornit si trecut prin PRNDS, am desfacut busonul nu a curs nimic, am mai bagat 1L (adica 6L in total), iar pornit si trecut prin PRNDS, desfacut iar busonul de nivel si a curs 1,5L, deci nu a intrat mai mult de 4.5-5L. Nu am avut vas vag ptr verificat temp ulei (dar in timp ce curgea surplusul dupa ce trecusem prin PRNDS am pus un deget pe ulei si estimez ca avea 40gC. Oare trebuia sa bag mai mult? Cand zic "eu" ma refer la mecanic dar saracul facea ce i ziceam eu.
    -1 points
  34. Eu am bagat cat am scos. Am luat 3 litrii ptr cutie( orig vw) si 1 litru pentru megatronic(orig vw) si am bagat cat am scos. Aproape 2.75 au intrat.( asta in cutie) Si in megatronic a intrat fix 1 litru cat am si scos. Tin sa mentionez ca era diferenta intre uleiul scos si ce introdus la culoare( cel folosit era f murdar) La megatronic l am introdus prin supapa de refulare( sau ceva de genul) a intrat putin mai greu dar a intrat.
    -1 points
  35. Dar temperatura asta e batuta-n cuie? Adica, uleiul ala poate sa fie si mai cald, sa aiba si 50-60 grade sau e musai sa fie la 35-40? Intreb asta pentru un amic care are un DSG 6, recent a facut schimbul uleiului, s-au respectat procedurile mai putin partea cu temperatura uleiului. La momentul la care s-a facut nivelul, temperatura uleiului a fost de 66 grade. Acum sta cu morcovul ca poate ceva nu e in regula.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!