Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2018 în toate secţiunile

  1. Dupa 10 luni de asteptare, saptamana urmatoare voi primi masina. De vreo 2 ani cautam alternative pentru a inlocui masina sotiei, o Fiesta tdci care si'a facut cu brio datoria, insa portbagajul nu putea primi prea usor nici macar un carucior de copil in trecut, nu mai zic de tricicleta/bicicleta pe viitor, asa c'am inceput cautarile. Initial sotia a dorit tot diesel, insa intre timp am reusit sa o "convertesc" la benzina. Cutie manuala, neaparat, tot dorinta sotiei. Mai departe am avut mana libera. Nu am optat pentru 4drive intrucat pentru iarna Foresterul meu e de ajuns, oricum e superior ca tractiune sistemului 4drive. La inceput vizat era Yeti, insa dupa aparitia Atecai si un drivetest a fost clara alegerea. Am fost de'am vazut si Tiguan, Mokka X, Qashqai, X-Trail, CX5 (modelul anterior, insa mai erau pe stoc doar diesel si comenzi preluau pentru modelul nou). Am plasat comanda la sfarsitul lui martie 2017, iar masina a ajuns la dealer pe 17 ianuarie, actele finale facand ca livrarea sa nu fie posibila saptamana aceasta. Masina este un 1,4 TSI 150 CP, tractiune fata si cutie de viteze manuala, nivel de dotare Xcellence plus urmatoarele optionale: - Capuccino Beige - Pachet Enjoy Xcellence ( Alarma, Pachet iarna, Park Assist, Sistem navigatie) - Adaptive Cruise Control - Blind Spot + Rear Cross Detection - Full Link - Incalzire Auxiliara - Parbriz Incalzit - Portbagaj Actionat Electric - Roata de Rezerva de Dimensiuni Reduse - Sound System Seat (Beats nu era disponibil atunci si nu sunt convins ca e mult superior) - Top View Camera As mai fi adaugat si scaunul cu reglare electrica, daca includea si functia de memorie pentru macar 2 pozitii, altfel mi s'a parut inutil (greutate in plus in primul rand). La trapa am stat mult in dubii, insa cum sigura Ateca pe care o vazusem cu trapa avea deja mecanismul defect si cum la ambele masini pana acum am avut neplaceri cu trapa, am renuntat la idee. Din catalogul de accesorii am comandat si aparatori noroi fata/spate si set roti de iarna cu jante Seat Dynamic pe 17" cu Continental 850p (860p nu am vazut pe dimensiunea 215 55 R17). Probabil voi comanda si covoras de cauciuc pentru portbagaj, ce am gasit aftermarket nu ma incanta prea mult. Aftermarket am luat, dupa recomandari de pe forum, un set de covorase de cauciuc.
    2 points
  2. Mai degraba sunt elemente pt aerodinamica, fiind mai plat dedesubtul masinii.
    2 points
  3. Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''
    1 point
  4. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  5. Felicitari, masina arata foarte bine. Jantele sunt direct
    1 point
  6. Eu merg langa Auchan Titan, aici (nu e reclama) : http://www.rainbowl.ro/spalatorie-auto
    1 point
  7. 1 point
  8. @seanjohnn camera la Jetta este incorporata in manerul portbagajului. Camera cu cabluri cu tot a fost de pe AlliExpress si a costat 92$. Cablul pentru panoul de sigurante 12lei, iar banda neagra din material textil pentru a "imbraca" cablurile ca si cele de fabrica a mai fost 11lei ( a mai fost 50bani siguranta de 2A si 1leu o clema de plastic pe care am reusit sa o rup cand dadeam plasticele jos pentru a trage firele). De mentionat este ca nu am linii de ghidaj care se misca cu rotirea volanului, dar nu imi sunt necesare avand si senzori de parcare (camera o gasesc foarte utila pentru borduri inalte, stalpisori si alte "obstacole"). La tine montarea camerei fiind in sigla VW este putin mai complexa, dar nu cu mult (dureaza mai mult si costa putin mai mult).
    1 point
  9. am montat amortizoarele pe masina impreuna cu flanse noi si rulmenti,sunt putin tari...si masina mai inalta pe fata,sper sa se mai lase pana la vara...momentan e bine asa prin nametii de zapada...am pus inapoi si bara stabilizatoare ,si daca tot am umblat pe acolo am mai schimbat: -bucse jug motor lemforder (am vrut sa schimb si suruburile cica ar fi de unica folosinta...insa nu am gasit in timp util,data viitoare deacuma) -bielete antiruliu lemforder -bucse bara stab lemforder -capat de planetara skf spre cutie la planetara subtire (era dus doar burduful de protectie dar am zis sa schimb complet data tot umblu acolo) masina a mai primit - un set de covorase de cauciuc petex (cel de la sofer am reusit sa il gauresc tot petex am avut inainte si a tinut 4ani ) ,ramasesem in urma cu filtru de aer si polen asa ca le-am luat si pe ele...si binenteles redresorul auto de la lidl
    1 point
  10. mai bine cu capace originale de golf 4
    1 point
  11. CR-urile pana la 2010 nu au problema asta. Problema a aparut de cand au fost puse termostatele 4/2 way
    1 point
  12. Am reusit in sfarsit sa rezolv problema cu portbagajul... Dupa multe tentative de reparare a clapetei am gasit-o la un pret decent peste hotare...mult mai ieftina ca in dezmembrari si doar ea...fara tot portbagajul Drumuri bune
    1 point
  13. "Elemente suplimentare sasiu" - iti da sasiul complet. Altfel, mai are niste lufturi in echiparea standard. Glumeam, este vorba de Scutul de Plastic cu denumirea completa "Elemente suplimentare Protectie sasiu""
    1 point
  14. Felicitari, foarte misto masina. Sa o stapaniti sanatosi.
    1 point
  15. Felicitari, frumos “colorata” si dotata! Drumuri mii fara probleme!
    1 point
  16. Senzatie majora cu 40 la ora
    1 point
  17. Capacele alea sunt din alt film, mai bine fara.
    1 point
  18. Sincere felicitari, ati avut ceva rabdare nu gluma Eu pot spune ca am OEM de la Seat pentru portbagaj cu fata dubla (textil/cauciuc) insa este net inferior la ce ofera Skoda ca solutii OEM, nu sunt sigur ca as da a doua oara banii pe acest covoras pentru portbagaj. Draguta antena OEM de pe noul MY, astept si cu curios mai multe poze si cateva impresii dupa primii 5/10000 km Weekend cat mai "scurt" si zambete o data ce incepeti sa invartiti la ea covrigul, asfalt uscat
    1 point
  19. Foarte frumoasa. Sa o stapaniti sanatosi. Incalzirea auxiliara e Pentru tavita poti arunca o privire si aici.
    1 point
  20. Să o stăpâniți sănătoși mulți ani si km ! Si noi ne uităm foooarte atent la fratele Karoq , 1.5 TSI 4x2 , manual doar pentru ca Varioflex e obligatoriu. Asteptam detalii din utilizarea zilnică.
    1 point
  21. @blordc stiu cat mi-am dorit-o, stiu cat am dat pe ea, si stiu ca acum ceva care sa imi ofere tot ce imi poate oferi baboon, in ziua de azi, trece de 40k euro. Nu mai sunt bani de investit in fiare, investesc in pui de ursi???? Plus ca e si factorul ochiometric, in sensul ca mk6 si mk7 nu m-au gadilat in sensul vreunui efort. Brgds
    1 point
  22. Sa mai sterg praful fiindca nu am mai scris de ceva vreme .Masina a primit urmatoarele imbunatatiri : - Reconditionat caseta directie - Schimb ulei + filtre ( Castrol adus din Germania + filtre OEM ) - Inele skyline ( semnalizare dubla ,ceata dubla , frana dubla ,pozitie dubla si marsarier dublu ) - Camera marsarier montata in locul lampii de marsarier - Guri clima de Passat B7 - volant DSG OEM + Suruburile + Rulment OEM - Praguri + Fusta bara spate OEM ( in continuare caut prelungirea pentru bara fata ) - Camera pentru trafic Xiaomi XY ( o recomand la toata lumea deoarece filmeaza foarte bine pe timp de zi si noapte ) - Tavita cotiera
    1 point
  23. Aceste bujii sunt garantate doar 60.000Km, pe urma le arunci....tu ai mers pe GPL cu masina, de aia arata asa, da asta NU e o scuza! Si NU mai pune bujii cu iridium daca ai GPL pe masina, ia bujii normale cu 3-4 electozi si le schimbi la 15.000km....asta daca ti la masina si te respecti!
    -1 points
  24. Good stuff, problema rezolvata, nu mai intra apa. Aici vedeti cum se demonteaza, daca nu va descurcati, gasiti cum se demonteaza in manualul de 5f.
    -1 points
  25. Consum azi pe traficul asta minunat ( strazi unde se merge cu 2km/h) am fost si blocat, asta este consumul fara sa ajung la 4 benzi (soseaua Buc - Magurele). La destinatie la munca, am ajuns cu 7.3 l si media a urcat la 18km/h. Am mai parcurs 4-5 km din Alexandriei pana in Magurele. Condus prudent, conduceti cu grija.
    -1 points
  26. Da de acord dar eu ma refeream ca intre standard si DCC e diferenta mare legat de cum se aude suspensia (acel tronc de peste denivelari care poate fi mai spart...cea standard si mai infundat pentru cea electrica).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!