Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.01.2018 în toate secţiunile
-
Oricum o trateaza ca pe un show car... merge cu ea o data pe luna, are alt daily sa nu se strice... macar sa si arate ca una10 points
-
4 points
-
Dupa 10 luni de asteptare, saptamana urmatoare voi primi masina. De vreo 2 ani cautam alternative pentru a inlocui masina sotiei, o Fiesta tdci care si'a facut cu brio datoria, insa portbagajul nu putea primi prea usor nici macar un carucior de copil in trecut, nu mai zic de tricicleta/bicicleta pe viitor, asa c'am inceput cautarile. Initial sotia a dorit tot diesel, insa intre timp am reusit sa o "convertesc" la benzina. Cutie manuala, neaparat, tot dorinta sotiei. Mai departe am avut mana libera. Nu am optat pentru 4drive intrucat pentru iarna Foresterul meu e de ajuns, oricum e superior ca tractiune sistemului 4drive. La inceput vizat era Yeti, insa dupa aparitia Atecai si un drivetest a fost clara alegerea. Am fost de'am vazut si Tiguan, Mokka X, Qashqai, X-Trail, CX5 (modelul anterior, insa mai erau pe stoc doar diesel si comenzi preluau pentru modelul nou). Am plasat comanda la sfarsitul lui martie 2017, iar masina a ajuns la dealer pe 17 ianuarie, actele finale facand ca livrarea sa nu fie posibila saptamana aceasta. Masina este un 1,4 TSI 150 CP, tractiune fata si cutie de viteze manuala, nivel de dotare Xcellence plus urmatoarele optionale: - Capuccino Beige - Pachet Enjoy Xcellence ( Alarma, Pachet iarna, Park Assist, Sistem navigatie) - Adaptive Cruise Control - Blind Spot + Rear Cross Detection - Full Link - Incalzire Auxiliara - Parbriz Incalzit - Portbagaj Actionat Electric - Roata de Rezerva de Dimensiuni Reduse - Sound System Seat (Beats nu era disponibil atunci si nu sunt convins ca e mult superior) - Top View Camera As mai fi adaugat si scaunul cu reglare electrica, daca includea si functia de memorie pentru macar 2 pozitii, altfel mi s'a parut inutil (greutate in plus in primul rand). La trapa am stat mult in dubii, insa cum sigura Ateca pe care o vazusem cu trapa avea deja mecanismul defect si cum la ambele masini pana acum am avut neplaceri cu trapa, am renuntat la idee. Din catalogul de accesorii am comandat si aparatori noroi fata/spate si set roti de iarna cu jante Seat Dynamic pe 17" cu Continental 850p (860p nu am vazut pe dimensiunea 215 55 R17). Probabil voi comanda si covoras de cauciuc pentru portbagaj, ce am gasit aftermarket nu ma incanta prea mult. Aftermarket am luat, dupa recomandari de pe forum, un set de covorase de cauciuc.3 points
-
Uite d-aia n-as putea sa-mi iau un “weekend toy car”... Mie daca-mi place ceva il frec zilnic pana ma plictisesc, chit ca vorbim de telefoane, masini, haine sau femei ()... Rabdarea si cumpatarea nu sunt deloc punctele mele forte3 points
-
Cred ca deja intram intr-o zona care nu-l mai intereseaza pe colegul Habba. El voia sa afle concret daca cineva cu Superb 3 cu halogen e mai multumit fata de altcineva cu xenon. Treaba e ca totul e subiectiv, iar eu i-am expus deja opinia mea conducand ambele variante in situatiile date. In restu, povestea e lunga si intotdeauna vor fi unii de o parte, unii de alta.2 points
-
Ne vedem cu bine si in noul an , nu am mai postat de ceva vreme , a fost o perioada extrem de ocupata . Am incheiat anul trecut cu putin sub 30k KM , mai am putin si ating pe bord 330.000KM . Merge perfect ! Trage de rupe ! O placere in continuare la condus Barele transversale ma uimesc in continuare cat de utile sunt am avut cateva de carat si s-au dovedit alegerea buna. Am ajuns iar pe la Catalin @EEXCALADE prin Bacau , la doctorul suprem ! pentru o verificare generala si o discutie de calitate ! Cu ocazia asta a fost refacut avansul conform recomandarilor lui Catalin , masina trage de rupe si consuma de vis ! sub 6% extern. Multumesc si aici Cataline! Nu m-am putut abtine , am mai luat cateva jucarii pentru golf : Un set de stergatoare fata+spate , redresorul de baterie si testerul de la LIDL . Si eu care imi faceam griji ca nu mai gasesc. Sper sa nu ajung sa folosesc redresorul , e doar preventiv luat. Cel mai important , am acum roata de rezerva mare de iarna ! Am cumparat o janta de tabla in coditie foarte buna si am transformat cauciucul ramas in rezerva de iarna ! Merg mai linistit acum.2 points
-
@75NOR multumesc si eu sunt multumit. Poze or sa mai urmeze dupa ce trece vremea urata. Sper sa ajung sa fac si tratamentul de iarna saptamana asta. In continuare astept vesti din Germania si Anglia despre acel kit exterior ce l-am postat, din pacate aici nimeni nu zice nimic si nici la reprezentante nu m-au luminat. Daca nu mai exista si varinta cu limba de la porbagam crom si eleron-ul de la sportline dar avand si stergator nu stiu cum o sa se vada. Alte impresii: - intre suspensia standard si DCC este diferenta la denivelari ca sunet infundat ma refer( cea de TD avea DCC) dar nu e o crima - motorul e un deliciu la fel si consumul pentru gabaritul masinii,rotile de vara si pe sport la 4000rpm waste gate-ul se aude senzatie imi aduce aminte de o alta jucarie pe care aveam blow-off valve. - cutia nu imi place(singurul lucru care te face sa spui e o ''Skoda scumpa si vor fi multe A6 mult mai ieftine...'') treptele 1,2 si 3 au o functionare mai spartana fata de 4,5 ,6 lucru intalnit si pe O3 1.2 TSI 2015. Un coleg cris85 cu un rs verde se plangea de aproape aceeasi chestie. -CANTON un deliciu pentru urechile mele, mirror link-ul ce imi permite orice de pe telefon fara sa ma streseze VIM-ul. - in portbagaj am un carucior 3 in 1 cu toate modulele, lopata de zapada si trusa de diverse si tot am loc berechet de cumparaturi - modificarile care le-am adus la interior/exterior si care vor mai urma, PENTRU MINE e masina aproape perfecta - trapa va fi pe orice masina va urma in viitor @doggy sunt perfect de acord cu tine si tot respectul pentru faptul ca ai putut sa le montezi, eu dupa 2 ore de chin cu scaunul de la sofer si cu tetiera aferenta le pusesem perfect dar nu puteam sa le inchid, m-am lasat pagubas si m-am dus la ei. Acele sisteme din plastic negru ce se ''imbina'' se inchid extrem de greu, poate vara or fi mai prietenoase2 points
-
1 point
-
1 point
-
@RaveKaroq am inteles ca deja se fabrica in 2 locatii, Ateca a ramas intr'una singura, deci nu cred ca termenele de livrare vor scadea prea curand, ceea ce constituie un handicap in orice versus @ToniM: multumesc de feedback referitor la tavita de portbagaj, inca eram in dubii, dar m'am decis, o sa merg pe varianta aftermarket. Da, de saptamana viitoare o sa ne putem bucura de ea, nu ca in vara, cand iti admiram masina in benzinarie, din Forester Impresii de la 5k probabil nu vor veni prea curand, poate doar daca va prelua rolul de masina de concedii de la titularul de drept de pana acum Probabil ca o sa o fatai prin oras si o minivacanta la munte cat de curand, dar in rest nu aduna prea multi km (naveta aia e facuta ocazional, dar poate Ateca va deschide "pofta" de condus)1 point
-
Le recomand si eu pe cele de la Gledring, in schimb pentru tavita de portbagaj te sfatuiesc sa vorbesti cu cei de la Riming din Timisoara. Vezi ca am scris mai multe despre ea aici E mult mai de calitate decat cea de la bestautovest si este pentru modelul 4x41 point
-
Ai putea incerca si niste ochelari galbeni si ii folosesti doar cand ploua afara sau e ceata. Eventual si polarizati ca sa taie reflexiile farurilor de pe contrasens. Xenon-ul are lumina mult mai puternica si nu l-as da pentru halogen - nici pe ceata/ploaie. Si apropo de ceata - xenoanele adaptive au un mod de ceata in care intra in momentul in care aprinzi stopul de ceata mai mult de 10 secunde? (sau 2 minute..nu mai stiu exact) si bat cumva mai jos ca sa nu creeze perdeaua aceea de lumina in fata. Ceea ce nu o sa ai cu halogenele. Bine..si daca vrei sa te apuci de modificari am vazut ca exista folii ce se aplica pe parbriz si schimba tenta de culoare dar trebuie studiat subiectul acesta...1 point
-
Si ca sa treci de la xenon la halogen nu ar fi tot niste costuri suplimentare?! Cu atitudinea asta nu vei mai primi ajutor pe forum... Eu in locul tau, primul lucru care l-as face ar fi sa reglez farurile. S-ar putea sa ai o surpriza sa nu fie reglate corespunzator din fabrica, asa cum au patit mai multi colegi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@75NOR : Pentru etapiterie pot sa garantez ca face niste lucrari cu pasiune chiar l-am vazut acum ceva timp cand ''lucra'' un volan. Dar iti recomand cu caldura daca vrei sa iti faci fete de usi sa le desfaci singur sau cu un ''preten'' pasionat si sa le duci tu la ori care i-ai alege. Eu am facut la el cand inca era la inceput cu afacerea, fete de usi complet intinse de piele ceea au rezistat foarte bine. Am cochetat dar tot piele ecologica perforata am ales la final1 point
-
http://www.tapiterieauto.biz/tapiterie-auto/brasov/ https://pieleauto.ro/ http://www.etapiterie.ro/1 point
-
Nici vorba de asa ceva. proprietarul m-a rugat sa i confirm dc masina chiar nu se misca sau e el nebun, el fiind un om echilibrat care nu a cumparat masina pt sportivitate. La final am concluzionat ca nu e nebun Cat despre fete de usi...mai bine le imbraci in piele si le dai cu crema Doina sau le lasi asa si te bucuri de ce e in fata si nu in laterala.1 point
-
- G052527A2 - ulei transmisie 1L, cutie QFZ Capacitate umplere 2,3L. Nu este prevazut interval de schimb pentru km sau ani.1 point
-
@mihai.onu94 Atitudinea a fost pozitiva. Pentru mine e suficient ca ma lasa sa bag masina la incarcat in curte, care e destul de mica si rezervata pentru upper management/vedete si masinile de filmare, angajatii se inghesuie pe strazile din jur. De plata nici nu a fost vorba, la cat consuma per total firma este absolut insignifiant consumul meu. Doar statie de incarcare au zis ca nu vor sa puna deocamdata; eu fiind singurul cu masina electrica nu merita investitia si ii inteleg total. Daca mai apar macar inca 2-3 or sa ia in calcul si lucrul asta. Fizic nu cred ca ar fi vreo problema pentru ca exista deja o instalatie de 380, la care se incarca SNG-urile, doar ca eu nu pot sa o folosesc, fiind alta mufa, asa ca incarc la 220. Chiar, o exista un adaptor 380 - Typ 2 ?!1 point
-
1 point
-
Nooo, in nicun caz TDI150 nu e pt oameni cumpatati, plictisiti de viata mai degraba. Am incercat de curand motorizarea respectiva pe Superb si acceleratia, cum sa spun...nu exista. Deci ai facut o alegere rationala zic eu, gabaritul cere minim 200cp. La roti e discutabil1 point
-
Deci n-am innebunit... Chiar aveam impresia ca ai scris tu apoi nu mai apareai...1 point
-
Sa le uzezi sanatos! Sa nu ai emotii cu ele, sunt perfecte pentru ce le-ai luat tu, dar grija vara la temperaturi mari si pe zapada, mai ales pe franare.1 point
-
Eu ma indoiesc ca dupa 24h de stationare, ai o diferenta de doar 0.1v. Ca sa verifici daca navigatia descarca bateria, masori consumul de curent si in max. 30 minute poti trage o concluzie.1 point
-
1 point
-
Am testat astăzi un stick huawei de la orange și nu funcționează. Probabil singurele stick-uri suportate sunt cele dedicate, vândute de Skoda. Cred ca cea mai convenabila soluție rămâne modemul de bricheta montat permanent in priza din portbagaj (care e oricum liberă mereu, daca nu cumva aveți cutia frigorifica OEM montata acolo )1 point
-
Banuiesc, ca vorbesti de testul cu eprubetele, incearca sa nu fii sarcastic, daca erai in locul meu si plateai 600 LEI sa verifici injectoarele de trei ori, ai fi reactionat la fel, daca iti spunea cineva sa le testezi din nou. Nu stiu cat ar trebui sa scoata injectoarele. Pe net am gasit doar despre injectoarele mai vechi, banuiesc 1.9, se spune ca ar trebui sa scoata picatura cu picatura. La mine am vazut ca daca sigurantele nu sunt stranse bine, sare furtunasul de retur din injector, deci presiunea trebuie sa fie foarte mare si implicit debitul. Ai ideee cat ar trebui sa dea pe retur ?1 point
-
Salut tuturor, Am intampinat aceeasi problema pe a mea, CC din decembrie 2008, am scos capitonajul din partea stanga si problema e nu cum credeam exact cum ies din tubul curbat ce sustine portbagajul ci aproape de legaturile cu cadrul masinii deasupra rotii, nu convine sa reconectezi si sa reizolezi pentru ca dupa atata timp cablurilese intaresc si se vor rupe in alt punct, tot cabajul nou m-a costat 40€ (sunt in Italia) direct din reprezentanta Volkswagen, cred ca e mult mai rentabil sa il schimbi cu totul si nu mai ai batai de cap.1 point
-
Modul de intretinere mi se pare exemplar si cred ca reprezinta telul oricarui entuziast. Felicitarile sunt cuvenite. Sper ca atunci cand va veni momentul unui nou proprietar sa se treaca printr-un interviu dur.1 point
-
1 point
-
Care zloată si zăpadă ca tara toată duce o lipsa acută de asa ceva?... Pana si-n Brasov e curat pe jos. Sunt de acord ca nu te urci pe munti cu Superb-ul, pentru asta folosești jucăria aia albastra de pe pagina anterioară ?, dar asta faci asa de fun o data la nu-stiu-cate săptămâni sau la cat vrei tu. Mai rau ii faci unei mașini daca o tii pe loc cu lunile. Vor apărea probleme mai tarziu. Eu doar zic, nu dau cu parul, fiindca multa lume traieste încă in trecut pe cand aveam nămeți cu săptămânile, una dupa alta... Realitatea e acum alta si e greu de digerat...1 point
-
baga mufa, sterge eroarea, porneste masina si vezi daca mai face/mai inregistreaza eroarea1 point
-
Oferă un anume ambient în interior noaptea, inclusiv în timp ce conduci, eu le-am pus sa se aprinda cam la 20% intensitate cand am farurile aprinse si imi da o senzație de atmosfera..calda si eleganta in acelasi timp, alături de luminile din manere.1 point
-
Mi-au venit și mie covorasele si tavita de portbagaj. Covorasele sunt la fel cu cele ale colegului a17, le recomand cu placere. Tavita in schimb am găsit-o online la Timișoara. Este speciala pentru modelul cu 4x4 sau portbagaj reglabil și vine la fix. A costat 165 RON cu tot cu transport. Scuze de calitatea pozei, este făcută la munca în garaj1 point
-
Tipsul evacuarii nu e cam prea in afara? Nu il poti regla sa fie la acelasi nivel cu bara? Cred ca ar arata mai bine.1 point
-
Buun, multumesc in primul rand pentru lamuriri @toni si @Andrei_72 In continuare, as vrea sa fac o lista cu concluziile mele in ceea ce priveste ingrijirea masinii si solutiile, dupa ce am sapat pe forum cateva zile si am si discutat cu oameni mult mai priceputi ca mine. Poate ajuta pe cineva in viitor o centralizare de genul asta. Mentionez ca sunt concluziile personale, nu detin dreptatea absoluta Incep cu exteriorul, in ordinea aplicarii lor: prespalare: spuma activa, de preferat cu pH neutru, Bilt Hamber Autofoam / Autobrite Direct Magifoam / Sonax PreWash Ultra Power. jante: sonax full effect wheel cleaner + frecat cu perie mothers spalare: manusa + sampon auto - acesta este cu clatire; pentru spalare fara clatire se poate folosi ONR - Optimum No Rinse uscare: prosoape uscare microfibra geamuri: solutie curatare 3M glass cleaner aplicata cu lavete microfibra, ex: aici insecte: solutie indepartare insecte - asta nu se potriveste cu ordinea, cred ca este prima operatiune intretinere/protectie: quick detailer, citez din @toni "Poti sa-l consideri o ceara lichida. Se foloseste pentru a adauga luciu si proprietati hidrofobe." anvelope: dressing anvelope + aplicator Si la interior: (daca sunt OT rog un moderator sa mute partea asta intr-un topic potrivit, desi consider ca e ok sa fie toate la un loc) alcantara: Flash de la MaFra plastic/bord/usi: Sonax Xtreme Cockpit Cleaner + lavete microfibra. Aici o sa mai incerc si poorboy's natural look + aplicator pentru ca il am deja, dar in viitor cu siguranta o sa cumpar si solutia de la sonax pentru ca mi-a fost recomandata in detrimentul poorboy's volan/schimbator din piele: kit de ingrijire de la leather master piano black: pamatuf pronto pentru a aduna toate scamele de pe el. pentru urmele ramase, amprente etc. am folosit ad-hoc un servetel umed + o laveta de microfibra si mi-a placut rezultatul, nu au ramas zgarieturi Cam astea sunt partile care ma interesau pentru masina mea, daca lipseste ceva sau aveti lucruri de adaugat, please do. Sper sa nu se considere reclama toate link-urile, le-am pus pentru exemplificare, de atlfel se vede ca sunt de pe diferite site-uri, nu din acelasi loc. Pe mine m-a ajutat sa si vad despre ce e vorba acolo unde aveam dubii, plus ca unele mai au si mici tips-uri pentru cum se folosesc. Voi reveni cu feedback pe masura ce le folosesc si imi fac o idee despre ele.1 point
-
1 point
-
@Habba Subiectul e unul destul de delicat. Lumea ridica in slavi Xenon si LED pentru ca pe asfalt uscat intr-adevar ofera o lumina superioara halogenului, in special ca intensitate a luminii, pentru ca distanta de iluminare e aceeasi, doar ca la halogen spre capatul fasciculului luminos nu mai e intensitatea luminii ca in apropierea soferului, insa exista, fata de xenon/led, care in capatul fasciculului luminos termina brusc lumina. Problema apare pe ud, unde halogenul (indiferent de marca masinii - considerand farurile noi, nematuite si reglate corect) este nr. 1. La fel si pe ceata, lumina cu o temperatura de culoare mai joasa este superioara dpdv al vizibilitatii oferite. Daca e sa cauti pareri, sunt sigur ca majoritatea oamenilor iti vor spune ca "LED iz za best, apoi Xenon, apoi Halogen". Asta pentru ca putini vad utilitatea superioara a halogenului pe vreme ploioasa sau cetoasa. Si eu de exemplu prefer o vizibilitate mai buna pe asfalt uscat si putin mai slaba pe ud a xenon-ului sau led-ului, insa asta pentru ca nu am de facut drumuri lungi in mod regulat, noaptea, ca sa ma afecteze aspectul asta. Pot spune ca in 90% din perioadele cand asfaltul e ud/ploaie + noapte circul in oras, unde chiar nu e o problema fiind in general lumini peste tot. P.S. Tot ce am scris in postul asta e valabil inclusiv pentru Superb 3 halogen vs Superb 3 xenon - le-am vazut pe ambele. Distantele de iluminare sunt aceleasi, difera cum spuneam capatul fasciculului si vizibilitatea oferita de lumina mai galbena pe ploaie/ceata.0 points
-
0 points
-
Salut! Eu am anulat dbf ,sunt in acelasi corp,dar catalizatorul a ramas! La iesirea dinspre partea motorului in acea cutie la inceput se afla catalizatorul, apoi este filtrul de particole! Acel dbf a fost spart cu o surubelnita bucati,iar catalizatorul a ramas! Eram acolo cand s a facut operatiunea! Am intrebat daca se da jos si catalizatorul, mecanicul mi a zis ca se poate,dar nu are rost! Mi a dat jos doar dbf ul!-1 points
-
salut,ce ulei imi trebuie la masina din descriere?540000 km la bord,5w-40 sau 5w-30?conteaza si codurile astea vmp sau altele?ms-1 points
-
@Habba Concret, la Superb, am mers cu halogen pe ploaie si mie mi se pare ca e putin mai buna vizibilitatea fata de xenon-ul de pe a mea. Din pacate pe halogen nu exista sistem adaptiv pentru curbe, ceea ce mie mi se pare foarte util. Din pacate pe variantele de echipare superioare nu poti sa iei halogen, iti baga pe gat xenon.-1 points
-
Tocmai pentru ca esti multumim de faruri pe uscat ti-am si sugerat ideea de becuri xenon 3000k. Costa pana in 100 de ron un set pe care sa il folosesti in perioada asta. Dar daca e o suma prea mare pentru siguranta, atunci na, faci cum crezi. Si fix la masina noua ma refeream cand vorbeam de trecerea de la xenon la halogen si care tot un cost va fi. Deci vezi ca am citit tot? De asemenea, tinand cont ca farurile cu halogen vor fi in curand complet inlocuite de xenon/led, nu cred ca producatorii asociaza aceste dotari cu nefolositul masinii pe asflat ud si intuneric, in consecinta exista sansa ca problema ta sa fie rezolvata chiar de un simplu reglaj al farurilor. Succes in rezolvarea problemei tale fara costuri suplimentare!-1 points
-
Care e motivul ptr. care ai pus-o la naftalina? Doar cauciucurile? Eu eram fan înfocat dedicate de iarna/vara, pana cand am analizat exact situatia din Bucuresti si in general... Pentru cateva zile pe an cu zapada de cativa cm, cele All-Season sunt cea mai buna solutie... Aici in Bucuresti, si nu numai.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00