Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.01.2018 în toate secţiunile

  1. Multumesc! @andrei0241 pielea alcantara bej se murdărește foarte ușor, din păcate. Am avut la Octavia (când inca nu aveam 2 copii mici) și am ales sa merg acum pe piele standard care deși se încinge, se curăță mai ușor. Cert e ca nicio opțiune nu e perfecta. Mai exista varianta de alcantara culoare închisă dar am avut toată viața interioare textile gri închis; nu mai vreau ? Parbrizul încălzit inca nu l-am folosit. Mașina sta in garaj și e uscata dimineața, dar am bifat opțiunea pentru momentul acela, poate unic intr-un an, sau mai rar, dar prin care majoritatea am trecut: când ești intr-o delegație, cobori elegant in costum din hotel, puțin in întârziere, iar parbrizul e acoperit de gheata groasa
    2 points
  2. Indexarea este ceva iar plata la cursul BNR+1% este altceva. In contract este trecut pretul total al masinii in euro si nu se modifica in urma indexarii. Pretul in lei se modifica doar in functie de fluctuatiile euro. Daca pe tine te-au anuntat ca iti modifica pretul din contract dupa indexare, nu mi se pare in regula. Iar contractul este unul singur, nu unul de inceput si unul de final. Eu cred ca dupa ce s-a terminat cota pentru Ro au aparut termenele mari, termene care s-au micsorat ulterior. De exemplu eu am primit termen intre 8 si 12 luni (comanda in august) si am primit veste ca vine masina in 6 luni (2.0TDI/190CP/DSG/4x4). Colegu @stryder a comandat in martie si cred ca s-a incadrat in cota alocata.
    2 points
  3. dupa 5 mii km cu valvoline nu am deloc pierdere la ulei si arata in acest fel... ma declar multumit pana acum...
    2 points
  4. Cu atata ar trebui sa fie discontul mare ca nu sunt capabili sa livreze produsul intr-un termen rezonabil . Pe sectiunea Ateca am vazut oameni care asteapta 1 an pentru o masina hai sa fim seriosi ! Intr-un an de zile cursul euro este altul plus 1% bagat pe gat de importator si te trezesti ca platesti minim 1000-1500 de euro in plus la masina, asta la o crestere de curs de doar 10-15 bani/euro ! Cum salariile sunt platite in lei si masina o platesti in lei la cursul BNR +1% nu vad o mare afacere sa stai cu lunile dupa o masina .
    2 points
  5. Am cerut oferta pe configuratia pe care am facut-o si intradevar discountul este mititel mai ales in contextul actual. Termenul de livrare mi s-a parut rezonabil (25 de saptamani) insa dealerul zice ca e din cauza scaunelor fata incalzite care sunt in standard nu din alte cauze. Totusi avand in vedere instabilitatea euro din zilele astea am hotarat sa fiu foarte atent pe auto cu livrare imediata si sa sper ca prind ceva pe stoc. Va rog sa imi spuneti cei care aveti 1.4 tsi 4x4 dsg cum se comporta acesta pentru ca am inceput sa il iau si pe el in calcul. Pai cresterea de pret nu ar trebui sa te afecteze dupa ce ai dat comanda. Eventual esti afectat de cresterea cursului de schimb.
    2 points
  6. Achizitia unui SUV se joaca la doua capete. Dpmdv pretul nu este deloc meritat, prin prisma materialelor tot mai slabe si sumare (vivat cost saving), a echiparii identice cu o masina dintr-o clasa si performante similare (combi, berlina, hatch). Le numim SUV pt ca arata altfel dar ele sunt niste combiuri mai inalte; n-au nicio treaba cu off-road decat garda mai mare. Kodiaq e ca un Superb Combi. Karoq e ca o Octavia "hatch"... MQB all over. Mai e un aspect. SUV au cel putin ~200kg in plus. Asta inseamna o motorizare mai potenta pentru performante similare. Politica VAG pentru Romania este daca vrei motorizare mai potenta trebuie sa treci la pachetul superior de echipare. Dintr-o data sare pretul cu 4000 EUR. Pe de alta parte exista o cerere tot mai mare pentru acest segment (SUV) si se pare ca producatorul nu face fata. Estimez ca incet incet dispar monovolumele de familie si apar SUV ca alternativa. Intre cele doua aspecte intervine legea cererii si ofertei. Cand ceva se cere peste asteptari cresti pretul si/ori volumul de vanzari. ... de aici si pretul actual si lipsa discounturilor. Trebuie sa recunosc ca si eu m-am uitat dupa SUV dar nu sunt dispus sa platesc pretul pentru acelasi pachet in alt ambalaj. In 5-10 ani cand se va mai stabiliza segmentul probabil vor ajunge la oferte similare cu combi. Azi poti achizitiona un Superb cu 4500+ EUR discount brut. Pentru Kodiaq sub 1000 doar ? C'mon.. Daca pe Superb poti pune 1.4TSI in varianta Ambition, pe Kodiaq, fara DSG, acelasi Ambition iti ofera numai 1.4 125 CP ... in bataie de joc. Cum sa pui 125CP pe 1,7tone ?!
    2 points
  7. Eu am mers pe combinația textil/piele. Habar nu am cum arată în realitate dar în poze îmi place tare mult. Sper sa se mentina entuziasmul si dupa ce o sa o ating ☺ Nu am avut curaj pentru bej.
    1 point
  8. Biodieselul e combustibil mai ieftin decat motorina si este creat prin reacția chimică a acizilor grași și a alcoolului. Biodieselul nu afecteaza motorul daca este de calitate si nu depaseste 7% . La acest procent scade performanta motorului cu 3-5% https://extension.psu.edu/using-biodiesel-fuel-in-your-engine Din ce am citit nu aduce decat probleme si de aceea pun doar maxxmotion de aprox 30 mii km.
    1 point
  9. Sigur abia azi le'a ajuns in curte, maine nu cred ca ar fi gata numerele. Oricum, fata de livrare in martie, cum credeam la sfarsitul anului, o zi doua in plus e ok. Apuc sa testez pe frig incalzirea auxiliara
    1 point
  10. @ToniM la a mea am asteaptat fix 3 luni ( lansat comanda pe 20 Martie, ridicat masina pe 20 Iunie)
    1 point
  11. Foarte ok configurata masina, culoare superba Sa te bucuri de ea cat mai mult, ai facut o super alegere.
    1 point
  12. 5w30 507.00 LL. Are exact 10.300km si se prezinta foarte bine.il tin maxim pe joja. Motor cald, astept 10min dupa care pun pana la maxim. Cred ca a halit 0.7L cel mult.nu ma sfiesc sa o spun. In 2-3 zile face anul si xere schimb.urla pe bord de o luna.
    1 point
  13. aceelasi lucru este cu cel de B7 - degeaba modifici cablajul, la tine trebuie sa verifici ecu. la passat cc trebuia sa tina si memoria, avand in vedere ca e model mai nou - oricum, daca nu tinea, se rezolva din cablaj
    1 point
  14. Abia acum am gasit topicul. O masina "corecta", iar combinatia albastru Lava si interiorul bej e f potrivita. Acum nu ai merge totusi pe Alcantara? Macar nu ai mai avea probleme cu incinsul ca in cazul pielii... Esti multumit de parbrizul incalzit? Noua tehnologie este mai eficienta sau beneficiul ei major e disparitia firelor din parbriz?
    1 point
  15. Testul e din Auto-bild, numarul din oct 2017. Revista insa am lasat'o la vapor, am cerut unui coleg poze si o sa le trimit celor care mi'au solicitat asta, deoarece vad totusi ca in revista e altfel fata de articolul de mai sus (pe locul 1 iesea Goodyear, pe 2 Michelin si pe 3 Continental) Si testul din Uk ... end of offtopic
    1 point
  16. Pai îmi plac si celelalte, si prefer sa păstrez doar originalele. Maine îmi sosesc anvelopele, cel târziu poimâine. Dupa care le instrainez.
    1 point
  17. Nu ai cod BEM sa introduci, ca nu e baterie oe. Introduci marca, capacitate, urmata numai de 1. codarea se face pe modulul 61. Este postat ce si unde, de foarte multe ori, pe forum.... trebuie doar sa cautati
    1 point
  18. Modul de incarcare a acesteia este diferit la masinile cu SS, raportat la cele fara SS. E foarte posibil sa nu te tina cat trebuie. Acum, ca idee, diferenta este de vreo 200 lei, intre ele ? De ce te complici ?
    1 point
  19. Multumesc de sfat. Am primit intre timp oferta de la un mecanic din Cluj ( Ionel- recomandat de un prieten) si m-am programat pe marti. 1500 lei kitul si 500 lei manopera cu tot ce presupune.Sa vedem ce va fi. Va spun dupa.
    1 point
  20. Dupa logica mea, reduceri consistente ar trebui sa fie la masinile comandate, pentru a te motiva sa astepti luni bune, nu la cele livrate din stoc. Eu la Ateca am obtinut un discount bun, dar anulat in mare masura de cresterea de pret Intervenita intre plasarea comenzii si livrarea masinii (inca astept), deci un alt motiv care ar putea descuraja cumpărarea unei masini pe comanda. Rabla, daca masina se incadreaza in program, se acceseaza doar la livrarea masinii, deci nu te poti baza pe acest program.
    1 point
  21. A aparut aplicatie YouTube Auto pentru Android Auto. Detalii gasiti aici www.thekirankumar.com/blog/2017/12/29/play-youtube-video-android-auto-app/?from_app=true. Instalat, testat, functioneaza f bine. Nu e nevoie de activare VIM. Practic videoclipurile merg in mers fara probleme, doar tastatura pentru search este activa doar in parcare. Cautarea vocala functioneaza insa fara probleme daca aveti Google assistant activat (deocamdata doar in engleza). Este posibila si redarea continutului audio fara sa fie necesara si redarea de video. Exista deci acces nelimitat la continutul de pe Youtube. Net sa fie: ) Ps. Nu am gasit un topic dedicat pentru Android Auto poate ar fi ok daca se creaza unul.
    1 point
  22. Ce ierni avem? Cu polei ieri si probabil si in seara asta/maine si cu autoritati mereu surprinse. De asemenea banuiesc ca nu e doar masina de Bucuresti. Eu n-as lua distantiere ca apoi arata cam cracanata masina :)). Nici nu sunt jante mari cu anvelope 225 ca sa merite efortul, parerea mea.
    1 point
  23. 2,5% numesti discount? Cred ca aceasta oferta poate fi postata fara probleme
    1 point
  24. O sa trimit celor interesați pe Pm poze cu concluziile unui test dedicat anvelopelor All Season, din test mi'as schimba parerea, exista All season care merita luate in calcul. Eu probabil voi merge in continuare pe roti separate vara/iarna, dar peste 4 ani cand vor fi inlocuite pneurile, poate reconsider optiunile
    1 point
  25. Superb Style 2.0 TSI DSG , 220 CP/ 162 KW, DSG Pe langa dotarile de serie am mai ales ca dotari optionale: Camera video spate Jante aliaj usor Pegasus 8Jx18" Parbriz incalzit Parking Assistant Prezoane antifurt Sistem de navigatie Columbus MIB Stergator luneta SunSet Saptamana vitoare ajunge in tara. Sunt curios daca are DSG 6 sau DSG 7. Dealerul a spus ca fiind MY18 e DSG7, dar pana nu vad nu cred, iar daca este DSG7 sper ca fie cu ambreiaj umed avand in vedere cuplul.
    1 point
  26. Este genial numarul ales!
    1 point
  27. După 7 ani și 155 K km am decis că nivelul de luminozitate a becurilor D1S OEM impune o înlocuire. Becurile originale OSRAM Xenarc D1S au fost înlocuite cu Philips Xenon Vision 85415VIS1 cumpărate de la Autokarma . Vizibilitatea a revenit la valorile inițiale diferența fiind mai mult decât evidentă, probabil ar fi trebuit schimbate cu ceva timp mai devreme. Detalii și specificații la https://www.philips.ro/c-p/85415VIS1/vision-bec-cu-xenon-pentru-faruri-auto/specifications
    1 point
  28. Este greu sa mentii activ un astfel de topic cu doar 2 proprietari de Kodiaq activi pe forum. Ma pregateam sa scriu ca mai este un caz identic pe forumul uk cu pielea de pe volan deteriorata ? ...ai o opinie de la dealer? E acoperit de garanție? De prin alte tărâmuri ca si probleme apărute la mai mult de un utilizator as rezuma: - bandouri de protectie laterale ce se dezlipesc ( cele de la aripile față in special) - mânere interioare portiere ce scârție daca se aplica o forta mai mare pe ele - blind spot si rear assist ce se dezactiveaza singure aleator ( suspecta fiind caroseria spate murdara in zona radarelor desi, personal nu cred ca acesta sa fie motivul) - camera față (de la area view) ce se aburește foarte repede rezultand o imagine "în ceață", probabil sticla/plasticul protector nu sunt tratate in acest sens - TJA "uitat" inactiv din fabrica. Unele au facut obiectul rechemarii pentru activare, altii au fost refuzati pe motiv ca VIN-ul lor nu face obiectul campaniei. - sistemul multimedia nu se conecteaza automat la wifi memorat desi e bifata optiunea in meniu - prestatia woofer-lui din roata de rezerva sub asteptarile melomanilor - probleme cu protectiile mult laudate pentru deschiderea portierelor ce raman blocate si duc la imposibilitatea inchiderii. - emergency call inactiv - (cu ledul rosu aprins) destul de multe cazuri raportate. In rest doar cazuri izolate...
    1 point
  29. Se cam pusese praful pe topicul asta. Decembrie a fost luna in care a venit Mosu' si pentru Superb. A venit cu o revizie la Metrotehnica, in care mi sa confirmat ca masina e super ok dpdv mecanic. Se pare ca ar fi de schimbat, dar nu urgent, o bieleta pe partea drapta. Se vor rezolva si micile imperfectiuni estetice in perioada urmatoare. Si pe 28, neavand ce face, am gasit pe olx,o navigatie... Pe 4 imi vine si rama adaptoare pe care am comandat-o la Brady.
    1 point
  30. Pfff, de când n-am mai scris. Nici nu mi-am dat seama până acum. Între timp am remediat capacele. Revizie. Verificare. ITP. Motorul a început să-și dea drumul după mai bine de 10k km. N-am mai avut mașini cu motor schimbat, așa că nu știu cum e comportamentul în general. Însă am sesizat diferențe. Am trecut anul tot cu Michelin CrossClimate. Simt că peretele lateral e moale când se pune presiune pe el și parcă e tot mai moale sau am început eu să pun presiune tot mai mult. Probabil ar fi mai OK cu versiunea nouă și XL sau chiar mai bine cu unele pe 18. Altfel aderența este foarte bună încă. Am încercat să le dau și să le schimb cu unele noi, însă nu m-am putut sincroniza să fac asta dintr-o dată. Doritori au fost, n-am putut eu. Altceva nu s-a întâmplat. Mă mai uit așa la ea. Prima mașină cu care am trecut 100k. Prima mașină cu care am trecut 6 ani. Și totuși nu-mi vine să mă despart de ea. Merge ca atunci când am luat-o. Cred că prin primăvară ar avea nevoie de parbriz nou, dacă trece iarna ăsta. Nu am mai prins nicio țară unde să zboare pietre și nisip ca la noi. E drept că prin Albania n-am fost cu ea încă.
    1 point
  31. La multi ani ! Un POV de anul nou.
    1 point
  32. Incheiem povestea intr-un mod placut :). Masina a primit intre timp un set de jante pe care mi l-am dorit de cand am luat-o: Audi Rotor 19". O sa las o serie de poze mai jos. Acum a plecat catre un nou proprietar caruia ii doresc sa se bucure de ea cel putin la fel de mult. Nu stiu inca de masina va urma. PS: In realitate arata mult mai bine jantele Rotor. PS2: Jantele BBS vor intra in curand in sectiunea de vanzari. O zi placuta tuturor!
    1 point
  33. @Xtremu Chiar sunt bune comparativ cu multe alte zone din tara. In afara de drumul spre Bran, cam toate sunt bune spre foarte bune. Si Sacele e cam ciuruit in ultima vreme. @75NOR Tocmai asta e bine, ca te poti bucura la maxim de suspensie + roti. Iti zic de pe acum ceva ce o sa te enerveze (comparand cu tdi): consumul care daca dupa un drum de 100km e 6% sa zic, daca bagi 5 km exlusiv cu forja pana in 6000rpm, ajungi imediat peste 7%. Pe mine asta ma debusoleaza la Superb, pe Octavia eram obisnuit sa dau cativa km de forja continua fara sa vad o diferenta mai mare de 0,1-0,2% la un drum de ~100km. Dar sunetul merita
    1 point
  34. E long life poti sa-l mai duci pana in primavara, tine pana la 2 ani sau 15k.
    0 points
  35. Cum nu imi dau seama ce anume mai e voie sa postezi pe forum si se sterge orice discutie, nici macar de cauciucuri nu am putut discuta pe topicul masinii, ca sa nu mai vorbesc de altele, prefer sa inchid topicul. Bafta tuturor.
    0 points
  36. Exista o rezolvare. Se da o gaura de 2-3mm in partea cea mai de jos a intercooler-ului. Presiunea de aer creata de turbocompresor arunca tot uleiul ce se strange acolo afara. Evident ca in timp face mizerie. Daca nu vreti mizerie pentru a elimina acest neajuns se construieste un stut cu talpa se lipeste la partea ce-a mai de jos si apoi prin stut se da gaura de care spuneam si se ataseaza un furtun de perfuzie pentru directionarea gazelor de ulei. Sa nu credeti ca va curge ulei sau va scapa cine stie ce presiune. Eu am intepat intamplator intercoolerul cu un holsurub ce fixa aparatoarea de noroi a aripii (POLO-2000-tdi-ALH) si in felul asta fara sa stiu am eliminat uleiul din intercooler.
    0 points
  37. Ah, am vazut acum ca mi s-a sters postul lung cu CR-V-ul. Pai n-are sens (pentru mine) sa mai postez aici, sa pierd timp si apoi sa mi se stearga posturile din varii motive perfect valide si in ton cu regulamentul. Cred ca am prezentat suficient masina obiectiv in topicul asta si n-am ce sa mai adaug care sa nu fie nitel offtopic. Asadar asta va fi ultimul meu post pe topicul asta despre masina. Un moderator poate sa inchida topicul asta ca sa nu apara discutii offtopic.
    0 points
  38. Foarte multumit de Bolero MY18, arata super, merge la fel de super, 0 lag.
    -1 points
  39. Am vrut să le scot dar mecanicul meu (coleg de experimente) nu a fost de acord. În schimb și le-a scos pe ale lui (Skoda Octavia 2.0 tdi cr), inclusiv injectoare și arătau foarte bine! Off topic: mereu nevastă-mea îmi spune să nu îmi mai pierd timpul pe forum și să dau la toți explicații detaliate despre ce și cum stă treaba. Să pună mâna să citească, să petreacă nopțile documentându-se, să facă experimente, să petreacă ore întregi la telefon discutând cu oameni care au habar de treaba asta! Cred că ar fi cazul să o ascult!
    -1 points
  40. Dealerul mi'a facut o surpriza, azi am primit poze cu masina in curtea lor. Sper sa o pot ridica sambata, altfel va fi un weekend lung
    -1 points
  41. @Blaguta B VMP de la Ravenol are niște valori foarte bune la rece, este un ulei excelent cu destui fani. Era suficient să citești mai multe pagini în urmă, găsești pe net analize pentru el care sunt excelente. @Ioan Mobil 3000 are mai multe variante pentru mai multe aprobări, posibil să fie vreuna incompatibilă. Am un prieten cu un motor ca al tău și de câteva schimburi s-a mutat pe Total Quartz 5w40 și spune că este super ok. Ia și tu producătorii care îți sunt accesibili, intră pe oil finder-urile de pe site-urile lor, vezi ce recomandă pentru mașina ta, vezi fișele tehnice apoi și caută un ulei care are vâscozitatea la cald mai ridicată. Poate reușești să găsești un ulei care să se consume mai puțin. Este greu să faci recomandări mai ales în situații ca a ta, nu ai nici o garanție că va avea efectul scontat.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!