Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2018 în toate secţiunile
-
2,5% numesti discount? Cred ca aceasta oferta poate fi postata fara probleme6 points
-
O prima postare in noul an si cu ocazia primei zapezi, i-au crescut niste colti Am luat un spray pt dezghetat geamuri, incuietori de la Ma-Fra si solutie pt chedere de la Sonax. Cu precadere ma intereseaza cea de chedere care va fi folosita si vara pt trapa. Ma supara ca nu s-a putut lua volan incalzit si la R-line.5 points
-
Am discutat cu mulți oameni care au cumpărat de la tine acest sirop pe care-l tot lauzi,și ce sa vezi:o mare vrajeala,efecte inexistente spre zero.Acuma înțeleg ca toată lumea muncește pentru bani,dar chiar sa-ți vinzi sufletul pentru câțiva lei mi se pare josnic de tot.Unde mai pui ca vinzi aceste siropuri și pe olx,de asta tot bați din gura și l-e lauzi atâta peste tot.Apropo,pe forum Audi(Gabi78) nu prea te mai văd, ce s-a intamplat? https://www.olx.ro/oferte/user/V3Hu/ https://www.emag.ro/aditiv-multifunctional-pentru-500-de-litri-de-motorina-adizol-t-6-10ml-5942016468106/pd/D22MY7BBM/?ref=similar-exp_center_1_8&recid=jcanrcmu-dr64xm9d16m-C.c17_a185.S.SIMILAR-1qp3h7b Citiți comment-ul la ce spune Trofin Liviu. Sper sa nu-mi dispară ca prin ceata mesajul.5 points
-
Achizitia unui SUV se joaca la doua capete. Dpmdv pretul nu este deloc meritat, prin prisma materialelor tot mai slabe si sumare (vivat cost saving), a echiparii identice cu o masina dintr-o clasa si performante similare (combi, berlina, hatch). Le numim SUV pt ca arata altfel dar ele sunt niste combiuri mai inalte; n-au nicio treaba cu off-road decat garda mai mare. Kodiaq e ca un Superb Combi. Karoq e ca o Octavia "hatch"... MQB all over. Mai e un aspect. SUV au cel putin ~200kg in plus. Asta inseamna o motorizare mai potenta pentru performante similare. Politica VAG pentru Romania este daca vrei motorizare mai potenta trebuie sa treci la pachetul superior de echipare. Dintr-o data sare pretul cu 4000 EUR. Pe de alta parte exista o cerere tot mai mare pentru acest segment (SUV) si se pare ca producatorul nu face fata. Estimez ca incet incet dispar monovolumele de familie si apar SUV ca alternativa. Intre cele doua aspecte intervine legea cererii si ofertei. Cand ceva se cere peste asteptari cresti pretul si/ori volumul de vanzari. ... de aici si pretul actual si lipsa discounturilor. Trebuie sa recunosc ca si eu m-am uitat dupa SUV dar nu sunt dispus sa platesc pretul pentru acelasi pachet in alt ambalaj. In 5-10 ani cand se va mai stabiliza segmentul probabil vor ajunge la oferte similare cu combi. Azi poti achizitiona un Superb cu 4500+ EUR discount brut. Pentru Kodiaq sub 1000 doar ? C'mon.. Daca pe Superb poti pune 1.4TSI in varianta Ambition, pe Kodiaq, fara DSG, acelasi Ambition iti ofera numai 1.4 125 CP ... in bataie de joc. Cum sa pui 125CP pe 1,7tone ?!4 points
-
3 points
-
Nu am diesel, nu cumpar, nu vand. Totusi, daca te uiti la descrierea adizolului, la compozitie vezi alcool izopropilic, uree si sare de amoniu. Daca nu ar fi in cantitati asa infime, aproape ca as putea sa cred ca are vreun efect. Nu am citit despre el, ce urmeaza este de la mine. Alcoolul izopropilic se amesteca cu eventuala apa din combustibil, nu o lasa sa inghete si poate sa arda in cilindrii. Ureea scade NO de pe esapament. Masinile care au add blue, au in rezervorul respectiv chiar uree. Sarea de amoniu bagata in motorina ... sa nu mai vorbim. Asa fac teroristii bombele. Problema este cantitatea mica-este ca homeopatia in medicina?3 points
-
Eu zic sa ramai la cele oem si atat. Sunt doar niste jante pe 16”, nu cred ca se preteaza neaparat la distantiere si scapi de o bataie de cap. Altfel poti sa cauti alte jante, tot oem, pe 16” cu ET mai ok, ca cele pe care le folosesc eu de iarna pe Leon dar, iarasi, nu merita. La dimensiunea asta as lasa masina ca din fabrica. Daca vrei sa urci la 18, da, poti sa incepi sa te joci, dar asa nu merita bataia de cap si cheltuiala.2 points
-
@Serban- Spatele este 99% de Audi A4, nu de Superb.2 points
-
:)))) Le-am pus la vanzare deja :))) pe cele de la Alutec Pastrez originalele. Dar le cam dau cu inima indoita, fiindca imi plac foarte mult si sunt bune. Sunt ochioase, cum zicea si @MariusPD Intre timp, imi fac si comanda de Anvelope All Season Michelin CrossClimate+ 205/55 R16 91H. Sunt la reducere pana pe 18, 300 de lei bucata, nu astept sa ramana fara stoc1 point
-
Termenele mari de așteptare sunt cauzate de cererea mare pentru model (sau mare raportat la cota disponibila pentru țara noastră). Cu cât cererea este mai mare, interesul dealerilor și al importatorului deopotrivă de a face discounturi este spre minim. De regula, din ce am observat și la alte marci (exemplu Mercedes), cam la 2 ani de la apariția unui model nou discountul ajunge la valori “normale” ?1 point
-
P0797 - Pressure Control Solenoid ,e un regulator de presiune din cutie ,nu cred ca are legatura cu selectorul P179D Cooling Oil Valve ,nici valva asta nu pare sa aiba legatura cu selectorul1 point
-
Da, inclin sa cred ca problema este din selector, nici acumulatorul nu este in regula. Trebuie sa schimbi si bateria/incarci, sau sa o pornesti macar cu una ok si totusi... Schimba i si uleiul, vezi cum este filtrul si fa i o resetare.1 point
-
daca nu ai in C.I.,asa ceva nu trece la itp...e mai ieftin sa respecti legea decat sa o ocolesti faci cum vrei dar poti pierde mai mult in caz ca se intampla ceva1 point
-
1 point
-
1 point
-
@mad_kat, am incercat sa fiu cat mai obiectiv + ca poate ajuta pe altii. Stiu si eu cat am cautat si nu prea am gasit.. Legat de comparatia cu cele oem, eu zic ca este peste. Singurul aspect non-oem al acestui sistem este sunetul pe care il face compresorul. Nici tare, nici incet ca sa zic asa.. In rest, pentru telecomanda aia, se poate face frumos un suport undeva si sa arate ca si cum ar fi de acolo. Eu am pus-o in cotiera din motive sa nu creada vreun hot ca e telefon si sa isi incerce norocul. Nu de alta dar am ramane amandoi dezamagiti + ca mai mult folosesc aplicatia de pe telefon. Ce imi pare rau la aplicatie (si o putem pune ca si minus e ca nu au facut un widget ce se pune pe homescreen. Ar fi economosit un click (ala in care deschizi aplicatia ). Iar butelia si compresorul se pot pune in locul rotii de rezerva si nu sunt vizibile. Eu le-am pus in spate deoarece la roata de rezerva fac o incinta unde vine subwooferul. Ca sa fie portbagajul cat mai clean Am dat jos si parchetul ala mult iubit de voi Diful l-am vandut. Am facut un mic upgrade si acolo. Prin state am vazut ca multi opteaza pentru acest kit, si pe masini mult mai expensive Am lasat un exemplu frumos tare mai jos. Pe viitor voi mai reveni cu feedback.1 point
-
@EmilianPop Mersi mult! E mai decent decat ma asteptam Nu ieftin dar decent @Muale adica 0,276 kw (banuiesc ca sunt kwh)?? Sunt praf la chestii d-astea, nu trebuia sa-mi iau electrica...1 point
-
1 point
-
@ursachicatalin, mersi ! Anu ce vine sper sa ajung la tine oricum sa facem BC-ul ala color. De cand l-am vazut e in top la wishlist dupa vopsit si interior @Bebeee, mersi!!! @Rave, mersi ! Tot sistemul m-a ajuns 10200 + manopera instalare 1200 + verificare si schimbare ulei pe amortizoarele fata 500. Deci 11900 ron. De la AirLift am primit butelia, cabluri, valve, telecomanda, si air management-ul. Pernele sunt Rubena si flansele sunt facute de baietii de la AFS (AirForceSuspension). Ei s-au ocupat de tot. Butelia are 19l, si compresorul este VIAIR 480c. Este exact ce mi-am dorit. Nu am vrut sa o fac masina de airride battle, nu ma pasioneaza asta si Superbul nu cred ca ar da bine la asa ceva. Am vrut pur si simplu sa o ridic si cobor intr-un timp ft scurt si sa am stabilitate cel putin la fel de buna ca inainte. Butelia imi ofera destul aer pentru a ma juca cu ea de cateva ori sus jos. Plus ca, compresorul incarca destul de repede. Nu intentionez sa fac upgrade-uri la sistem in viitor. (gen butelie mai mare, inca un compresor etc.) Nu stiu sa iti zic cat papa compresorul. @cristi511, multumesc domnu! Pot sa zic ca proiectul este un challenge: Vanatoarea dupa piese, cum sa fac aia sa fie bine, cum sa modific aia, cum sa etc. De exemplu, se fac 2 luni de cand caut niste ornamentele de pe usi din interior de facelift. Se gasesc doar pe modelele 2007-2008, trebuie sa fie Elegance sau Ride... si noi costa 2500 ron. Asa ca mai astept pana apare un Superb de dezmembrat cu volan pe stanga. La fel si cu grila de facelift, care am gasit-o intr-un final. Legat de suspensie voi reveni cu feedback, pana acum totul pare ft bine. Am lasat-o pe burta peste noapte, a doua zi era inghetat, Rise up on start a functionat perfect. Am mers cu ea nu am sesizat probleme la perne. Singura chestie ce o am este o bataie mica in fata dar e de ceva de la directie. Va fi remediata curand. Pe parte tehnica, mai am sa ii schimb bucsele pe spate, o baterie mai mare, si bujiile. In rest, totul e ok1 point
-
salut, pe Octavia 2 pre-facelift , proiectorul de ceata foloseste bec de tipul H8 . (informatie luata din manual)1 point
-
Si sunetul s-a schimbat pe masura, cu evacuarea custom(dual 63mm cu finale anulate si tipsuri duble ):1 point
-
Eu am facut retrofit (vreo 3) la Passat CC - la CC - tot - fata, spate, plus interior - m-am ocupat de partea electrica, codari, etc - merge tot. Parca imi aduc aminte ca aripile fata se potrivesc - nu le-a schimbat.1 point
-
@Ebi vin sub forma de colectie CKD in acte , au o portita legala de care se folosesc pt a nu plati vama1 point
-
1 point
-
Daca comanzi de emag, uita-te bine de cine e vandut produsul. Degeaba crezi ca il cumperi de la emag daca e vandut defapt de o firma de care nu ai auzit si poate vinde chiar fake-uri pentru ca garantia ti-o va acorda firma respectiva, nu emag. scuze de offtopic1 point
-
WVWZZZ3CZ8E049117.pdf TMBJF73T3A9044718.pdf TMBAE73T4D9017342.pdf TMBBE41Z152072156.pdf WVWZZZ1KZ8P106834.pdf WVWZZZ3CZCE007708.pdf VIN Gresit WVWZZZAUZFP528478.pdf WVWZZZ3CZAP056706.pdf1 point
-
Pentru ca in we am plecat cu masina care “polueaza” si cu ocazia asta am realizat ca e cam bine sa faci cateva sute de km fara sa incarci ; n-am apucat sa incarc masina in we ceea ce m-a pus intr-o oarecare dificultate in traficul care a fost de dimineata... Din fericire asta era autonomia cu care am ajuns la punctul de incarcare, nu cea cu care am plecat de acasa (vreo 20km) Dar, oricum, nu asta a fost cea mai mare problema, ci asta: Eh, asta e! Stiam ca “winter is a bitch” asa ca nu am ce sa comentez... macar autonomia e inca in limite decente Si ca sa nu incheiem intr-o nota sumbra, acum ca a venit zapada am iesit din parcare de-a latul! E stupid de usor sa faci masina sa derapeze (tragand brusc de volan si accelerand peste 50%) dar mai ales foarte, foarte fun! Asta pana intra esp-ul si strica tot... Si-am zis sa nu inchei intr-o nota sumbra...1 point
-
multumesc, @kicker e interesant suportul, dar mai interesant e modelul nou, care are si loc pentru cheie si pentru o moneda sau doua. dar pe cat de interesant, pe atat de inutil.. galaxy S8 nu intra nici pe sfert...cred ca nici iphone-ul. despre seriile "plus" n-are rost sa mai zic... LE: "corect, lucrul nou ii lucru nou"...dar nici deprecierea nu-i de neglijat1 point
-
e lux, era impecabila admisia dupa filtru e o intrebare intr-adevar, pare totul f la limita deja.1 point
-
1 point
-
La cutie dsg placa ...nu exista si discurile ...sunt total diferite fata de cutie manuala1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am găsit meniul pentru coborât geamuri din cheie, cu opțiunile: la șofer, pe partea șoferului sau toate 4. Eu am bifat toate 4 și degeaba. Cred ca e mai complicat de atât și are legătura cu cheia si profilul (userul), dar încă nu i-am dat de cap. Legat de notificarea de road signs display, posibil sa fie din cauza ca nu am cardul de Navi inca și am citit ca nav și road signs merg împreuna. Si am mai gasit ceva stresant: senzorii de parcare laterali sunt buni dar parca suna prea repede și arata roșu prea de departe. De fapt, cred ca ei funcționează ca cei fata/ spate, doar ca e mult mai comun și normal sa treci aproape de alte obiecte cu lateralul, pe când cu fata sau spatele nu ai de ce sa te apropii la 5-10 cm de ceva. Intrarea in garaj, de exemplu, îmi necăjește tare senzorii, deși rămân cam 20cm pe fiecare parte. Am găsit un meniu de unde sa dau sunetul mai încet Dar per total sunt foarte mulțumit de ce oferă mașina și o recomand cu caldura, chiar in aceasta combinație de motor/ cutie. Am început sa o învăț, sa ma acomodez. Mi-a luat mai mult sa ma obișnuiesc cu DSG-ul tocmai pentru ca diferă de DSG diesel avut înainte. De la manuala cred ca ma obișnuiam mai repede. Si încă o observatie - am văzut ca mașina e foarte admirata pe strada sau in parcări, se aduna lumea ca la urs Și dacă interacționăm, întrebările sunt negreșit "cât costa un jeep d-asta" și "e benzina!? Pai cât consuma?!" Iar apropos de "Jeep", postez o poza din manual care m-a amuzat deosebit1 point
-
Eu am 3 prieteni si 4 veri care folosec iarna numai Nokian. Unul din ei are raba si unul tractor universal u650.... Fiecare marca si model de cauciuc are clientul si segmentul lui de piata. Am WR D3 NOI pe masina,fâşie pe asfalt ...liniste totala,pe zapada sunt foarte ok,mananca zapada...am iesit cu masina din parcare pana in momentul cand am ramas suspendat si am apelat la lopata. Acum depinde si de cerintele posesorului,daca vrei sa faci Raliul Finlandei cu cauciucuri de serie...nu prea se poate.1 point
-
Vad ca toata lumea posteaza consumuri inregistrate pe computerul de bord. Oare dupa resoftare, calculatorul motorului mai calculeaza corect consumul? De ce nu incearca nimeni sa faca consumul prin metoda plin-plin? Eu, de ex la octavia 1, motor AXR PD, pe computerul de bord am consum de 7,5 litri (media), iar real l-am calculat pe la 6,5 litri. Asa ca eu nu ma mai bazez pe ceea ce zice computerul de bord.1 point
-
@" in ENGINE la security acces intri cu12233 si dupa aceea in adaptari canal 1 daca e 0 valoarea o schimbi din 50 in 50 max 300 pana unde porneste usor MOTORUL LA CALD sa fie bafta "" pana la urma asta e modificarea care se face prin vag com? a mai incercat cineva?1 point
-
Ca sa verifici bujiile incandescente: 1) scoti capacul motorului: scoti cele 3 capacele, desfaci cele 3 piulite cu cheia de 10, scoti joja de ulei, tragi de capac in sus usurel ( burduful ce etanseaza capacul de teava aia in care intra joja de ule trebuie sa ramana pe capac), 2) mai jos de injectoare trece un fel de teava neagra ( prin ea trece un cablu) . Se trage usurel de ea ( ca si cum ai scoate fisele la un motor pe benzina) , cam cate 5 mm, din dreptul la primul piston de langa pompa de injectie , apoi la urmatorul piston ,etc. Apoi se ia un bec de 21 wati sa zicem. Un capat al lui se pune pe borna de plus a bateriei masinii, iar celalat pe fiecare bujie ( pe rand). Daca becu lse aprinde atunci buji e buna. Daca nu atunci e arsa.1 point
-
Ma refeream ca iernile aici sunt linistite, numar pe degete zilele in care e carosabilul cu zapada. Nu folosesc masina asta oricum in zilele cu polei/zapezi, pentru asta am Za Tanc-ul Iar daca e vorba de polei, nici cele de iarna nici cele All Season nu fac fata. Conteaza doar sa conduci precaut. Pe gheata toate sunt la fel. O sa caut sa vad pe goagle niste imagini cu si fara distantiere, ca asa nu-mi dau seama. Mie oricum imi place si cum se vede acum. Nu e vreun R-Line, e o masina normal, nu am mari pretentii.0 points
-
-1 points
-
@SSorin Am vrut să îmi cer scuze dar am fost blocat! Mi le cer acum și sper să le accepți! Am fost indus în eroare de faptul că ai spus că miroase/conține kerosen. Îmi pare rău că nu ai fost satisfăcut de produs, știu că scrie că face multe în descriere, că vânzătorul îndrugă bălării dar mie chiar mi-a dat randament. Îl socotesc indispensabil pentru cei care au filtru de particule și pentru cei care folosesc ulei 2t. Am ajuns la concluzia asta cu multă greutate, după ce am intrat în posesia unor studii, am făcut conexiuni cu alte cercetări în domeniu, am făcut experimente și mi-am transformat mașina în cobai. Cine are de gând să sape în posturile mele vechi, va vedea momentul în care m-am decis să îl testez și am avut multe semne de întrebare la vremea aceea.-1 points
-
Ce ierni avem? Cu polei ieri si probabil si in seara asta/maine si cu autoritati mereu surprinse. De asemenea banuiesc ca nu e doar masina de Bucuresti. Eu n-as lua distantiere ca apoi arata cam cracanata masina :)). Nici nu sunt jante mari cu anvelope 225 ca sa merite efortul, parerea mea.-1 points
-
Salut! Eu am anulat dbf ,sunt in acelasi corp,dar catalizatorul a ramas! La iesirea dinspre partea motorului in acea cutie la inceput se afla catalizatorul, apoi este filtrul de particole! Acel dbf a fost spart cu o surubelnita bucati,iar catalizatorul a ramas! Eram acolo cand s a facut operatiunea! Am intrebat daca se da jos si catalizatorul, mecanicul mi a zis ca se poate,dar nu are rost! Mi a dat jos doar dbf ul!-6 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00