Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2018 în toate secţiunile
-
La multi ani colegii!! Postez cu o mica intarziere deoarece am vrut sa imi spun si primele impresii dupa ceva timp cu balena bagged, poate ajuta pe cei care au de gand sa isi monteze. Deci.. Masina a ajuns pe finalul lui Noiembrie la AFS, iar in decembrie, baietii s-au apucat de ea. Montarea pernelor a tinut aprox 5 zile dupa care, a fost in teste. 2 zile au lasat-o maxim sus sa vada daca pierde pe undeva presiune. A trecut cu brio testul. Apoi pe strada cu ea in teste. Amortizoarele pe fata au fost verificate, si schimbat uleiul in ele. Nerabdator am ajuns in Bucuresti, am fost la AFS unde Razvan Balas mi-a facut un mic tutorial. Am scos-o la cateva poze, dupa care la o plimbare prin Bucuresti, dupa care a doua zi de dimineata, ne-am pus pe drum spre Timisoara. Singurul regret ce il am e ca m-am ambitionat sa vin cu rotile pe 19 acasa.. Si pana la Faget, aproape de Timisoara a fost foarte bine pana cand am facut pana.. Am oprit pe autostrada, si in secunda 2 a aparut si politia care m-au amendat pentru ca nu aveam pus triunghiul.. am incercat sa le explic ca doar ce m-am oprit dar nu aveam cu cine... Totusi ma multumesc cu atat deoarece erau setati baietii sa imi ia si talonul pentru jante, dar m-au iertat. Deci ca si impresii: Pro: 1. Stabilitatea!!! Pe serpentinele de pe drum, nu am iertat-o. Am pus suspensia la lucru, si am ramas uimit cat de bine isi face treaba! Pot sa zic, ca masina sta mai bine decat cu reglabila. Probabil air-managent-ul de la AirLift isi spune cuvantul. Am venit cu 5.8 bari pe fata si 3 pe spate. (un nivel mai ridicat fata de cum eram static cu aprox 2 cm). Foarte multumit de stabilitate, tre sa recunosc ca aveam putina frica de acest aspect inainte sa montez pernele deoarece auzeam vorbe in stanga dreapta cum ca vei pierde din stabilitate cum ca nu se compara cu o reglabila.. pot sa zic ca sunt basme, cel putin la un sistem airride independent. Masina isi face si reglaje in mers in functie de ce dicteaza senzorii de presiune. (1 la fiecare perna) 2. Nivele prestabilite - AirLift iti ofera 5 nivele dintre care 2 sunt pre-stabilite si 3 se pot seta in functie de dorinte. Ride height (nivelul cu care circuli, se poate seta de catre utilizator) el se actioneaza prin apasarea butonului din mijloc de pe telecomanda (cel cu AirLift). Celelate doua nivele costumizabile: unul l-am setat o idee mai sus decat ride-height, iar celalat cat se poate de jos dar nu pe burta (cat sa pot conduce masina ) Max-up, sau jeep mode (cum imi place sa ii zic) Se actioneaza prin apasarea butonului cel mai de sus. In functie de cat tii apasat, atat se ridica masina. Air-out, 0 bari in perne, masina pe burta. Nivel prestabilit 3. Rise up on start - O functie foarte utila. La pornire, masina se ridica la ride height fara sa actionezi nici un buton. Optiunea se poate dezactiva din meniu. 4. Control individual pe fiecare roata. Telecomanda imi ofera posibilitatea, sa "ma joc" cu fiecare roata in parte 5. Notificari in caz de probleme - Daca bateria ti-e descarcata, primesti un warning pe telecomanda, care iti spune acest lucru, daca sunt probleme la vreo perna, air-mag stie sa iti zica exact care perna e cu problema, si ce fel de problema e. 6. Nu poti sa pui masina pe burta in mers. Iti apare un warning "Min. driving height reached" si o poti cobori maxim la un nivel ce ti-l stabilesti din Settings. Foarte util in caz ca din greseala, ii dai pe air out in mers. 7. Fara ceasuri de presiune si alte improvizatii, tot ce am in plus in interior fata de cand eram static e telecomanda care se afla in cotiera. Acolo ai toate informatiile necesare. 8. Aplicatie pe telefon - Genial, raspunde foarte repede, nu simt diferenta intre aplicatie si telecomanda la raspuns. Comunica prin bluetooth 9. Masina e mai comfortabila fata de cand eram static. Comfortul depinde de presiunea cu care mergi in perne. Aici nu pot sa zic ca am experimentat foarte mult. Am mers la acelasi nivel cu care mergeam cand eram static sa vad diferente. O sa incerc cu mai multe setup-uri si o sa revin cu impresii. Pentru un comfort marit, era recomandat sa merg pe amortizoare stock. Cica sunt si mai rezistente. Cu toate astea am mers pe cele de V-maxx deoarece mi-au oferit o stabilitate destul de buna. 10. Pot sa umflu rotile direct de la butelie Practic, punctele 2-9 sunt datorita air-managementului digital de la AirLift. Este foarte smart, stie destul de multe fata de altele. E si mai scump, dar parerea mea este ca isi merita banul. Contra: 1. Inca o grija in plus. Odata la luna, e recomandat sa golesc butelia. Operatiea este foarte usoara, doar ca pana acum nu era. 2. Compresorul face zgomot cand porneste. E ceva normal la un sistem air-ride, nu e deranjant dar inca nu sunt obisnuit inca cu el. 3. Amortizoarele sunt mai solicitate. Multi aleg sa isi puna perne pe amortizoare stock deoarece au o durata de viata mult mai mare fata de cele de pe suspensia normala. Eu am ales sa reconditionez amortizoarele actuale. Se prezentau oricum in stare destul de buna. Vedem cat tin, daca o sa am surprize, pun stock. 4. Daca jantele pe spate aveau ET40-42, era perfect. Din cauza ET-ului rotile intra la fix sub aripa. Nu este nici o problema atata timp cat suprafata e perfect plana. In caz contrar imi atinge putin in buza si o zgarie La portbagaj momentan sunt in lucru. Am renuntat la parchet, la subwoofer si voi face o incinta in locul rotii de rezerva. Asa voi avea mai mult spatiu si va arata portbagajul mai clean. Voi face o postare si despre asta cand e gata. Preset-ul low Ride height - asta l-am setat momentan asa pana ma mai obisnuiesc cu suspensia. Pe viitor probabil o sa o mai cobor Max up - putin mai sus decat suspensia stock La capitolul filmari stau mai prost. Am momentan doar asta (scuzati limbajul) Cum ziceam mai sus, momentan lucrez la portbagaj. Am comandat si alt dif de la eXcursion. Peste 1-2 saptamani estimez ca e gata. Lucram doar in weekend la el ca altcandva nu imi permite timpul9 points
-
Pentru ca in we am plecat cu masina care “polueaza” si cu ocazia asta am realizat ca e cam bine sa faci cateva sute de km fara sa incarci ; n-am apucat sa incarc masina in we ceea ce m-a pus intr-o oarecare dificultate in traficul care a fost de dimineata... Din fericire asta era autonomia cu care am ajuns la punctul de incarcare, nu cea cu care am plecat de acasa (vreo 20km) Dar, oricum, nu asta a fost cea mai mare problema, ci asta: Eh, asta e! Stiam ca “winter is a bitch” asa ca nu am ce sa comentez... macar autonomia e inca in limite decente Si ca sa nu incheiem intr-o nota sumbra, acum ca a venit zapada am iesit din parcare de-a latul! E stupid de usor sa faci masina sa derapeze (tragand brusc de volan si accelerand peste 50%) dar mai ales foarte, foarte fun! Asta pana intra esp-ul si strica tot... Si-am zis sa nu inchei intr-o nota sumbra...3 points
-
@SSorin Am vrut să îmi cer scuze dar am fost blocat! Mi le cer acum și sper să le accepți! Am fost indus în eroare de faptul că ai spus că miroase/conține kerosen. Îmi pare rău că nu ai fost satisfăcut de produs, știu că scrie că face multe în descriere, că vânzătorul îndrugă bălării dar mie chiar mi-a dat randament. Îl socotesc indispensabil pentru cei care au filtru de particule și pentru cei care folosesc ulei 2t. Am ajuns la concluzia asta cu multă greutate, după ce am intrat în posesia unor studii, am făcut conexiuni cu alte cercetări în domeniu, am făcut experimente și mi-am transformat mașina în cobai. Cine are de gând să sape în posturile mele vechi, va vedea momentul în care m-am decis să îl testez și am avut multe semne de întrebare la vremea aceea.3 points
-
Salut! Pe rabla nu te poti incadra din cauza noxelor iar referitor la pret sunt multe pareri si experiente care se situeaza intre 3% si 10% dar sincer nu cred ca ar da cineva 10% discount la o masina de comanda, poate sa ai noroc daca gasesti ceva stoc. Referitor la dotari, pe langa varianta Style care cuprinde destul de multe mai jos cateva optiuni pe care le folosesc sau pe care nu le am si cred ca ar fi fost utile: - camera video spate: am, te face dependent insa este mult mai comod de parcat sau de mers cu spatele - Duze stropitoare parbriz incalzite: pret mic, sper sa mearga mai ales acum cand da inghetul - family pack: mai mult pentru jaluzelele din usile spate, sotia mea nu vrea geamuri cu tenta inchisa si doar asa putem proteja copilul la drum lung - Lane assistant: nu am insa mi-as dori, in special pentru activarea TJA - Masute rabatabile: nu le-am folosit...nu stiu ce sa zic...sotia a insistat si pana la urma ea merge cu masina deci... - Parbriz incalzit si senzor de ploaie: azi l-am testat prima data, functioneaza si este foarte comod - Parking Assistant : sotia il foloseste zilnic, isi face treaba - Scaune fata / spate incalzite: nu am insa am mers deseori in spate si acum iarna ar fi fost foarte bun, mai ales la 150eur... Volan incalzit multifunctional: nu am insa la 115eur nu inteleg de ce nu am pus... Daca pui ce am pus eu mai sus + vopsea metalizata te duce la 34.051 pret de lista. Bafta!2 points
-
Atașez configurația in care am comandat eu, cu preț de lista și discount. Prețurile erau mai mici la momentul acela dar și discounturile, cred. Pentru mine a fost a 4-a mașina luată de la același dealer - nu știu dacă a contat și asta. Evident, tapiseria de piele și acoperișul panoramic nu sunt must have. In rest nu cred ca as renunța la nimic (poate doar la culoare in favoarea lane assist) Sper sa ajute1 point
-
Am luat pana la urma K7 Premium full control plus... Nu am apucat sa vad ce poate pentru ca vremea nu prea iti permite...:)) Doar ce am bagat apa in el si l-am butonat putin sa vad ce comenzia are... Mai sunt posesori de K 7 sa schimbam niste impresii? M-ar interesa partea de accesorii...si partea de samponare...am vazut ca exista acea duza dar K7 are si un orificiu unde bagi direct sticla de sampon... Care este diferenta?Ce varianta este mai buna?1 point
-
Inainte de toate da capacul de la distributie jos si vezi daca intinzatorul e la locul lui si cureaua tensionata. Pompa din rezervor nu da eroare,vezi daca se aude la punerea contactului.1 point
-
Aici zice că deși este pe platforma MQB, nu are suspensie spate independentă1 point
-
cel mai bine ar fi sa se elimine cauza -reglaj faruri -becuri de calitate -oglinda reflectorizanta far in stare buna -lentila farului sa nu fie matuita majoritate mașinilor de la vw au lumini bune cu becuri normale cu înaintare în vârstă este normal sa apara uzura' farului care trebuie compensată cu +30 .....+100%1 point
-
nu ti pierde timpul cu osram nighbreaker sau philips. Lumineaza bine dar crapa in 6-8 luni.1 point
-
Așa este. Personal sunt mulțumit de consum mai ales ca am un stil de condus sportiv. Anterior am avut un leon de 1.4 tsi 125 cp iar consumul era cu aproximativ 1 l mai mare decât în prezent cu Ateca.1 point
-
Pai atunci, ramane prima varianta. ☺ Sincer, nu i mai cauta in coarne. Foloseste o, bucura te de ea. Nu te lupta cu ea, ca pierzi. ☺1 point
-
Am probat astazi fisierul, acum indica mai ok, defapt este pe invers, indica mai mult pe ceasuri decat pe gps, la 160 am 150 pe gps, la viteza mai mica eroarea este mai mica! Nu apare nici DEF! Acum le pot folosii fara frica de radar raman pe masina in caz ca aveti alt dump mai bun sau mai este ceva de editat ori ceva teste de facut! Va multumesc frumos!1 point
-
1 point
-
Legislatia nu interzice xenon-ul, led-urile sau alte tipuri de becuri, interzice modificarile la sistemul de iluminare al masinii. Daca credeti ca puneti led-uri in loc de xenon si nu veti avea probleme cu politia, va inselati.1 point
-
Ca sa fii 100% legal ramai cu halogen... led-urile nu sunt nici legale nici ilegale, legislatia inca nu specifica nimic despre ele, oricum masina fiind mai noua nu atrage atentia atat de mult daca are led-uri albe/alb cald1 point
-
poate sa fie vorba de senzor defect sau probleme la cablajul acestuia. Cumpara numai Hella sau original.1 point
-
Daca ar fi fost cu adevarat asa n-ar mai fi omologat separat uleiuri 502.00/505.01, ar fi lasat doar omologarea 507.00. Forumul acesta, prin o multime de topic-uri, este dovada clara ca la un PD fara DPF trebuie neaparat folosit 505.01, asta daca proprietarului ii pasa de masina.1 point
-
Pai cum au lucrat impecabil daca au facut mizeriile alea? Mie la PBN cand aveam Golf-ul mi-au zgariat fata de usa. Din momentul ala la toate chestionarele de satisfactie le-am dat minim.1 point
-
1 point
-
1 point
-
"Gandacul" a avut parte de o plimbare de aproape 3 saptamani si vreo 4500 km: Bucuresti-Timisoara-Budapesta-Viena-Tirol-Munchen-Zurich-Luzern si retur prin diferite locuri. S-a comportat exemplar, un consum mediu de 7.5 l/100 km, 4 persoane+bagaje, drumul fiind strabatut atat in regim de autostrada cat si drumuri nationale, montane cu zapada destul de serioasa, (unde a facut sens 4motion) cat si in regim urban, orase cu trafic aglomerat etc. Incerc sa atasez cateva din miile de poze pe care le-am facut (bonus niste poze cu masinute mai deosebite de prin subteranele elvetiene) Enjoy:1 point
-
1 point
-
Ah, ca tot mi-ai adus aminte! - Ploiesti - Brasov - Codlea - Fagaras - Sibiu. Complet via DN1: Intre Ploiesti si Predeal, asfaltul a fost ok. Intre Predeal si Timisul de sus, asa cum a zis si colegul de mai sus, au inceput gropile. Culmea, exact in curbe unde ai vizibilitatea mai mica pe asfalt. Nu le vezi noaptea, dar le simti - erau marcate si pe waze. Dinspre Brasov spre Codlea, imediat ce treci de ultimul sens giratoriu cu soseaua de centura, pe banda 1, cateva cratere consecutive pe care nu prea ai cum sa le vezi noaptea daca asfaltul e ud. Eu le-am simtit Codlea spre Fagaras - Pe tot parcursul drumului, din cand in cand, gropi si asfalt mancat. Fagaras - cei care aveti pietre la rinichi, sa nu mergeti prea tare. Sau poate vreti in acel moment tratamentul pt eliminarea pietrelor. Fagaras - Sibiu - Bun.1 point
-
Un calcul exact, facut pentru o masina cu benzina care consuma minim 12,5 l/100Km. Un UP pe benzina ar fi consumat in medie 1/2, adica 150 euro economisiti.1 point
-
1 point
-
Si pentru ca avem un troll (@75NOR) care pune poze cu masina mea ca si cum as avea jante pe 17" de oftica, ca am si eu aceleasi jante ca el, am zis sa pun si eu o poza reala Intre timp masina se apropie de 13k km, iar in luna urmatoare voi mai adauga vreo 2-3k km cel mai probabil. Masina merge foarte frumos in continuare si sunt bucuros cu ea1 point
-
Impresiile au ramas aceleasi ca si in prima zi. Imi place cum trage, am inceput sa ma infig in ea mai mult si sa urc la 6000rpm in depasiri. Motorul mi se pare suficient pentru caroserie, e suficient de fasneata si in oras si in afara. Imi place extrem de mult confortul la masina, ampatamentul isi spune cuvantul. Singura mea nemultumire (nu mare, inca, si sper nici sa nu devina) e legata de ACT care isi face simtita prezenta cand comuta din 2 in 4 sau invers, nu cum spun altii, dar momentan nu ma deranjeaza asa tare incat sa apelez la service. E drept, nu se simte mereu, dar se simte in special cand motorul e incalzit bine (la drum lung). Practic ii ia din rafinamentul motorului, care de altfel e unul de clasa atunci cand merg toti cei 4 cilindri. Greutatea in COC e 1435kg, aveai dreptate, tot in COC e trecuta si cea de 1390kg si ma derutase initial. Deci una peste alta, masina e usoara fata de un tdi care are 1500+kg. Imi place mult si sunetul motorului peste 4000rpm, iar de afara chiar se aude...cumva. Oricum, la urma urmei, ramane un 1.4tsi si nimic mai mult. Pentru cine vrea performante de drag sau viteze de 200+ sa-si ia un tsi 280cp si probabil nu va regreta, dar si consumul va fi pe masura. La capitolul consum sunt foarte multumit, consuma mai putin decat ma asteptam, media plin-plin fiind cam cu 1% mai mare fata de tdi folosit in aceleasi conditii, deci o diferenta nesemnificativa zic eu.1 point
-
Salut si bine ai venit pe forum. Ar trebui intai sa citesti regulamentul... Ce doresti tu se gaseste pe diversele topic-uri ale forumului sau pe site-ul oficial Ross-Tech. Ca sa nu zici ca doar facem morala, iti dau niste informatii, dar te rog pe viitor sa cauti mai bine ce te intereseaza. Nu se pot centraliza toate informatiile dupa cum isi doreste fiecare user. Informatii privitoare la folosirea VAG-COM gasesti AICI (engleza) sau pe forumul site-ului www.vag-com.ro (romana) Intr-adevar, pagina lui andiTDi nu mai functioneaza. O parte din modificarile existente la el pe site le-am downloadat si le-am salvat in fisiere TXT. Le gasesti atasate acestui mesaj. Tot atasat, am pus si un PDF in care gasesti codurile de eroare VAG si scurta lor descriere Cu privire la erorile postate de tine...nu esti foarte specific. Ori pui intreg LOG-ul obtinut, ori toata eroarea. Daca ne spui DOAR modulul/componenta defecta fara sa ne spui si CE este defect la ea (asta cred ca vrei sa afli) atunci nu avem cum sa te ajutam. In plus, ar fi trebuit sa iti treci mai multe date la profil (de ex. orasul din care esti) ca sa stim cine te-ar putea ajuta. Activare_functii_ascunse_pt_inchiderea_centralizata.txt Ajustarea_cantitatii_de_motorina_injectate_la_ralanti.txt Modificare_ciclu_de_lucru_EGR.txt Modificare_distanta_senzori_parcare.txt Modificare_turatie_ralanti.txt Reglaj_pozitie_referinta_la_Xenon.txt Setarea_combinatiilor_luminoase_pt_bord.txt Setarea_Limbii_la_computerul_de_bord.txt Coduri_eroare_VAG_COM.pdf1 point
-
Nu inteleg in conditiile astea de ce ai lua asa o masina pe benzina. De ce sa nu te bucuri de rontzaitul Dieselului? De fapt se poate sa merite pe benzina in cazul in care nu faci mai mult de 4000 de km pe an. Deci o tii si o scoti duminica la plimbare. Aia cu expandatu' cilindreei e misto. N-am mai auzit asa ceva.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00