Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2018 în toate secţiunile

  1. "Gandacul" a avut parte de o plimbare de aproape 3 saptamani si vreo 4500 km: Bucuresti-Timisoara-Budapesta-Viena-Tirol-Munchen-Zurich-Luzern si retur prin diferite locuri. S-a comportat exemplar, un consum mediu de 7.5 l/100 km, 4 persoane+bagaje, drumul fiind strabatut atat in regim de autostrada cat si drumuri nationale, montane cu zapada destul de serioasa, (unde a facut sens 4motion) cat si in regim urban, orase cu trafic aglomerat etc. Incerc sa atasez cateva din miile de poze pe care le-am facut (bonus niste poze cu masinute mai deosebite de prin subteranele elvetiene) Enjoy:
    7 points
  2. Normal speed: Warp speed:
    4 points
  3. Ce piesa ai botezat distribuitor ?
    3 points
  4. 1 point
  5. OMV, Rompetrol, Petrom,, etc
    1 point
  6. las si eu un punct de vedere aici, ca un om patit cu un golf v 1.9 tdi: - acceasi problema; pierdeam antigel preponderent cand mergeam cu turatie mare pe autostrada, ex: bucuresti - sibiu... completam cam 3 sferturi borcanul ( de la nivel in jos ). la mers normal in oras, completam cam 200 ml la o luna. am schimbat buson vas exp. un PBV fara nici o imbunatatire rezultatul a fost: garnitura chiulasa arsa in drepul unei gauri prin care trecea antigelul. am planat chiulasa dupa ce a fost verificata sa nu aiba fisuri, schimbat garnitura si am rectificat si supapele ca tot era desfacuta. IMPORTANT: am mers cu masina cu prolema asta cca 5000 km pana am detectat sursa problemei, fara alte efecte negative doar urmaream sa nu raman fara antigel. sper sa ajute
    1 point
  7. Daca in apa nu sunt urme de ulei, eu as veni cu ea pana in tara si as proceda asa: 1. As scoate capacul de la vasul de expansiune ca sa nu se faca presiune deloc si sa nu arunce apa afara. 2.As scoate termostatul pentru siguranta. Gazele care scapa pe langa garnitura sa nu se acumuleze in motor din cauza termostatului inchis-sa se duca in vas si de acolo afara. Afara nu este asa frig, masina va consuma mai mult iar caldura in cabina va fi mai putina. Daca chiar este prea rece, pun un carton in fata radiatorului. 3. As lua vreo cateva bidoane cu apa de la robinet -15l. sa am de rezerva, dar probabil nu o sa trebuiasca. 4. Cand si daca ajung la destinatie, daca este sub 0 grade sa am grija sa nu las masina afara fara antigel.
    1 point
  8. Stiu ce implica conversia la 6 trepte. Legat de ambreiaju pt cutia asta, e mai zgomotos la relanti cu masa simpla fata de cutia in 5 ( la mine abea se aude ) important e sa nu usurezi volant si sa o lasi stock, cu cat o faci mai usoara cu atat e mai zgomotoasa si mai rigida ( da suturi ) Poti merge si cu masa dubla dar nu tine mult timp datorita cuplului. Da este costisitor...cu bani dati doar pe cutie il refac pe asta mai strong si vorba ta "ramane bani de motorina" balanta inclina sa raman la 5 trepte.
    1 point
  9. @blordc stiu cat mi-am dorit-o, stiu cat am dat pe ea, si stiu ca acum ceva care sa imi ofere tot ce imi poate oferi baboon, in ziua de azi, trece de 40k euro. Nu mai sunt bani de investit in fiare, investesc in pui de ursi???? Plus ca e si factorul ochiometric, in sensul ca mk6 si mk7 nu m-au gadilat in sensul vreunui efort. Brgds
    1 point
  10. Majoritatea confunda revizia/inspection cu necesitatea schimbului de ulei. Nu are nici o legatura una cu alta daca te iei dupa cum te anunta masina. Poate numai daca sunt apropiate ca data si nu vrei sa vii de 2 ori in service. In realitate, poate fi si o diferenta de 1 an intre Inspection si Oil Change. Mai ales incepand cu revizia 2 care se face la 1 an dupa prima, dar schimbul de ulei poate fi la 2 ani daca nu s-au implinit intre timp numarul de Km.
    1 point
  11. 1.dimineata inainte de pornire desfaci busonul de la vas / pui inapoi busonul (antigelul sa fie la nivel) 2.pornesti si-i dai talpa (2500-3500 rpm) pana acul in bord indica 70 grade. 3.tragi pe dreapta,opresti motorul ,desfaci busonul si daca e presiune mare ,sau da antigelul pe afara ,e garnitura de chiulasa arsa . (95% garnitura /5% chiulasa) @F l o r i n pana la 70 grade nu are cine sau ce sa faca presiune
    1 point
  12. Vezi ca e contrar regulamentului sa dai Quote postului anterior. Am vazut ca in poze apare un T4, nu e al vostru?
    1 point
  13. Am revenit cu ce am mai schimbat la masina, sa ma ajute si pe mine sa tin istoricul masini: Piese mecanica: -Montat filtru sport+tubulatura. -Schimbat bucse spate. -Schimbat bucse bascula R32 mare/mica + pivoti. -Schimbat dogbone+suport motor stanga. -Schimbat bucse bara stabilizatoare. Piese estetica: -Schimbat bara spate oem. - Schimbat stopuri Hella fumuri. - Imbracat volan in piele Nappa, perforata. -Pedale aluminiu. -Plafoniera cu lumina ambientala facuta de mine. -Lumina ambientala la picioare. -Emblema VW luminata actionata la frana. -Inlocuit switch-uri portiere. -Presuri oem textil. -Tras fire pentru subwoofer, montat pe Cd player-ul masini cu adaptor Hi-to-low, Buton remote. -Lumina banda led portbagaj. In viitor sper sa reusesc sa cumpar grile bora iluminate, footrest gti si folii pentru ceasuri. In mare cam atat cu interiorul. Pe exterior nu am foarte multe modificari de facut. In mare la vara jante pe 17 sau 18 (r32), Faruri R32, si in rest sunt multumit de aspectul masini. Sper ca nu am omis ceva!
    1 point
  14. Dam praful la o parte de pe babuin...suntem okay, tot impreuna, tot inainte? Brgds and a happy new year
    1 point
  15. Mosul a venit mai repede la GUN cu niste lucrari de intretinere. Dupa 16400km, am fost la PBV pentru primul schimb de ulei. Am folosit ulei OE si cu ocazia asta am trecut pe interval fix la ulei. Data viitoare o sa fac inspectia si o sa trecem pe fix si pentru ea. Tot acum am schimbat si parbrizul, operatiune de care sunt foarte multumit, daca n-as fi stiut nu mi-as fi dat niciodata seama ca s-a intervenit acolo. Am mai reclamat chestiunea cu farurile aburite si mi-au aratat informarea conform careia "este normal" si un greieras in usa dreapta. Nu am rezolvat nimic, ma gandesc sa merg la un atelier pentru a insonoriza cu burete usa respectiva. Dupa toate astea, azi a primit o curatare interioara home-made, e curat fiecare coltisor acum. Si la final, o poza cu suportii de numere "simple fix", montati tot azi:
    1 point
  16. Salutare! Saptamana trecuta am facut prima revizie de cand e la mine. Nota de plata a constat in urmatoarele: Ulei LiquiMoly TopTech 4200 LongLife 5w30 - 280 lei Toate filtrele Mann - 180 lei manopera - 60 lei. Pana acum, am cheltuit pentru masinuta 2094 lei, fara a lua in calcul RCA-ul sau combustibilul. In continuare sunt extrem de impresionat de ceea ce poate si cum se comporta. Ma doare doar cand merg prin oras si nu prea am cum sa evit gropile patriei..... Am facut pana acum (in 5 luni jumate) ~8000 de km, mult peste media pe care o inregistram cu Fabia.... Va pun si 3 poze din concediu. Ca amintire neplacuta din concediu am 2 ciobituri noi pe parbriz si una pe farul stang, din cauza criblurei... La urmatoarea remarca politica vei primi direct warning. Multumesc pentru intelegere! Numa' bine!
    1 point
  17. - inchide si deschide manual ( cu cheia in yala ) portiera soferului - pune contact si apasa pe butoanele telecomenzii - cu o cheie pune contact iar cu cealanta , in yala de la sofer , in timp ce rasucesti cheia spre inchis ti apasat butonul de inchis de pe telecomanda aprox. 10 sec. pe urma rasucesti spre deschis si tot asa ti apasat butonul de deschis de pe telecomanda aprox. 10 sec. - daca nu merge cu nici unul din proceduri atunci ramane vag com - ul cam astea ar fi modurile de programare a telecomenzii banuiesc ca te referi la telecomanda originala a masinii , nu ceva aftermarket !
    1 point
  18. Ce nebunie e cu suportii astia de numere. Nu prea inteleg cu ce sunt mai buni fata de banda dublu adeziva
    0 points
  19. Totusi, din ce vad eu mai jos, diferenta dintre G12 si G13 este doar "inlocuirea glicolului ( G12 ) cu glicerina ( G13 ) - diminuand efectele nocive asupra mediului." He he he :) - Volkswagen se preocupa de protectia mediului inconjurator! N-am nici o secunda de gand sa nu completez cu G12, daca e nevoie.
    -1 points
  20. dupa 12.500 km cu redline 5w30 euro pe cbab pot sa zic ca asta va fi uleiul care il va vedea motorul atat timp cat va fi la mine . pana nu face 20.000 nu se schimba. iar pentru cine doreste ,, cu aprobari vw,, ii recomand wurth 5w-30 endurance ,absolut ulei de nota 10
    -1 points
  21. stai linistit ,nu regret nici un leut din aia 90 per litru .si n au fost 90 dar nu mai conteaza si n a fost achizitionat din RO ! absolut va fi uleiul pe care il voi folosi forever atat timp cat masina va fi la mine .nu e snobism si nici ,,figuri ,, e pret versus CALITATE . despre nemtesc pot sa spun ca 5w-30,5w-40 diferite specificatii ruleaza in alte 4 masini care le intretin din familie ,dupa geroaicele crunte pot sa spun ca este un ulei excelent pentru cine cunoaste ,respectiva firma NU face rabat de la calitate la nici unul din produsele sale ! [ si preturi pe masura] n as putea sa mi dau pareri absolut subiective despre un ulei pe care NU l am folosit ,uitandu-ma doar pe niste fise ,tabele etc etc
    -1 points
  22. Deci nu ai folosit! Atunci de ce îți place să faci astfel de afirmații? Forumul este un loc unde trebuie să ne ajutăm unii pe alții, să aflăm ce îmbunătățiri se mai pot aduce, nicidecum ceea ce ai făcut tu acum! Însă m-ai ajutat să iau o decizie. Voi abandona acest forum, voi răspunde mesajelor private, voi ține legătura cu prietenii pe care mi i-am făcut aici și asta a fost! O seară bună!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!