Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2018 în toate secţiunile

  1. Normal speed: Warp speed:
    2 points
  2. Va salut .. asta este primul meu topic facut aici .. nu stiu sa folosesc prea bine forumul dar incerc Eu sunt Seby , poate unii ma stiti de pe facebook am 17 ani si vreau sa ma mandresc cu unul din bus-urile mele .. si anume un Volkswagen T3 Caravelle CL Syncro 1,6 JX din 1991 la baza .. care dupa 8 ani de cand e in familie a suferit multe schimbari .. in 2010 Februarie masina a fost luata de la Manastirea Voronet .. iar dupa ce a fost facuta prima revizie masina a fost bagata la munca intens din 2010 pana in 2014 .. iar de atunci mi-am insusit-o dupa multe insistente si am vrut eu sa o repun pe roti .. initial voiam doar sa o revopsesc sa o las putin mai jos sa ii fac un interior simplu un set de jante pe 16 si sa o pastrez pana sa iau permisul .. dar planul sa schimbat treptat cand incepeam sa cunosc modelele Transporter .. cu ce echipari si dotari veneau si tot asa .. am ajuns in prezent sa ii pun : -Masina are faruri patrate + grila bad boy de fibra in stare foarte buna , -prelungire fata , -geamuri glisante pe ambele parti , -luneta incalzita , -ceasurile au turometru si ceas digital , -volanul este mic - servodirectie , - casetofon SONY cu boxe ALPINE noi cu garantie , -geamuri si oglinzi electrice -interior complet de multivan ce provine de pe un Magnum . -are scuturile motor si cel din fata originale , plafonul este retapitat ( nu e tapiteria originala ) . - Webasto de fabrica -toate manerele + contact + butuc haion sunt pe o cheie -proiectoare rotunde de ceata -jail bar ( care inca nu l-am montat ) - o prelungire bad boy la faruri care nu e montata jante de tabla r 15 de pe mercedes -suport scaun dreapta rotativ - cutia de viteze are 4 trepte + R + G care a fost schimbata din cauza ca cele originale nu aveau diferential iar tatal meu le-a spart .. si am cumparat din nou cutie grup si diferential spate Las si un clip de pe youtube si ceva poze( sper sa se incarce )
    1 point
  3. definitiv - aceasta intersecite are trei semafoare normale si 2 cu verde intermitent avem urmatoarele situatii : - esti pe prelungirea Ghencea si ai rosu , stai nemiscat - esti pe prelungirea Ghencea si ai verde , te duci unde vrei - esti pe str Brasov si ai verde , te duci unde vrei - esti pe str Brasov si ai rosu , poti sa o iei pe Bd Ghencea doar daca acorzi prioritate celorlalti care au verde la semafor si trec pe acolo identic si ptr Bd Ghencea ca si ptr Str Brasov
    1 point
  4. Chiar daca acel drum este cu prioritate, semnele se respecta atunci cand nu functioneaza semafoarele. Deci, semnul de drum cu prioritate de p[e BD Ghencea nu are nici o valoare atata vreme cat functioneaza semafoarele. Pana acolo, au prioritate cei care au verde la semafor. Iar tu, care intri in intersectie pe acel verde intermitent, ai obligatia sa acorzi prioritate celor care au dreptul de a circula in intersectie. Cand poti. intri si tu. Intradevar, deobicei, acel semn de cedeaza trecerea insoteste verdele intermitent, insa chiar daca aici nu e montat, tot nu iti ofera prioritate.
    1 point
  5. la verde intermitent se acorda prioritatile din acea intersectie verde intermitent nu acorda nicio prioritate ci doar iti acorda dreptul sa mergi pe acolo oricand , dar respectand prioritatile din acea intersectie
    1 point
  6. @ShadoWzZ multumesc pentru aprecieri! Desi nu sunt primul care ii monteaza, am primit multe mesaje pentru acei suporti @mad_kat n-am fost curios de conditii, cert e ca erau niste poze cu faruri aburite ca la mine si concluzia era ca e normal. Mi s-a intamplat de mai multe ori in ultima perioada si aproape ca m-am convins singur ca e normal Daca te confrunti cu problema asta, mai multe detalii gasesti aici:
    1 point
  7. Vezi ca e contrar regulamentului sa dai Quote postului anterior. Am vazut ca in poze apare un T4, nu e al vostru?
    1 point
  8. Am pus boxa aia pe evacuare la loc. Sport&Sound Pack Doar ca ... te face de cap ... e mai mult un gimmick Si urmatorul gimmick.... mib2... pentru mirror link in principiu (dar si pentru estetica mai buna)
    1 point
  9. Sunt oameni care se pricep si in Cluj. In Bucuresti suntem mai multi colegi care te putem ajuta - se poate face, nu-i SF....
    1 point
  10. Se pare ca dl. si-a luat butelia si a plecat , astept degeaba scuzele Se pare ca si-au dat seama ca e o teapa toti cei care au cumparat prostia asta. Ma gandeam sa duc flaconul la OPC, ei au posibilitatea sa-l duca la un laborator autorizat si apoi sa ia si masuri importiva teparilor. Eu am cumparat direct de la sediul lor, de la "reprezentantul pt Buc" Mi-a atras atentia ca neaparat trebuie adaugat in pistolul pompei si apoi alimentat. I-am zis ca eu am o sticla gradata de 500 ml in care amestec ulei 2T + aditiv diesel si o sa pun si cei 2 ml din "furia motoarelor" torn in rezervor, apoi alimentez. Raspunsul tipului: "Daca faceti asa, Adizol se va seta sa trateze doar 500 ml, nu tot rezervorul, faceti cum v-am spus eu" Deci... noaptea mintii...dar trebuie sa ia cineva plasa, ca sa invete si altii
    1 point
  11. Am primit cateva poze din calificarile tinute pe ploaie la Titi Aur. (ca prea am multe poze statice sau doar la parade).
    1 point
  12. Am revenit cu ce am mai schimbat la masina, sa ma ajute si pe mine sa tin istoricul masini: Piese mecanica: -Montat filtru sport+tubulatura. -Schimbat bucse spate. -Schimbat bucse bascula R32 mare/mica + pivoti. -Schimbat dogbone+suport motor stanga. -Schimbat bucse bara stabilizatoare. Piese estetica: -Schimbat bara spate oem. - Schimbat stopuri Hella fumuri. - Imbracat volan in piele Nappa, perforata. -Pedale aluminiu. -Plafoniera cu lumina ambientala facuta de mine. -Lumina ambientala la picioare. -Emblema VW luminata actionata la frana. -Inlocuit switch-uri portiere. -Presuri oem textil. -Tras fire pentru subwoofer, montat pe Cd player-ul masini cu adaptor Hi-to-low, Buton remote. -Lumina banda led portbagaj. In viitor sper sa reusesc sa cumpar grile bora iluminate, footrest gti si folii pentru ceasuri. In mare cam atat cu interiorul. Pe exterior nu am foarte multe modificari de facut. In mare la vara jante pe 17 sau 18 (r32), Faruri R32, si in rest sunt multumit de aspectul masini. Sper ca nu am omis ceva!
    1 point
  13. Intre timp masina a capatat interiorul de care aminteam mai sus, exista si o poza cu before and after Nu am reusit sa montez si pedala de acceleratie are ea un schepsis ceva sau trebuie apasat mai cu forta si nu m-am indurat. Urmeaza in primvara covorase custom bej si interiorul e gata Pentru exterior postasem mai sus un kit de crom, chiar nu are nici un coleg vreo informatie?
    1 point
  14. Skoda Octavia sub 50.000 de km cu max 13.000 de euro cam greu de gasit . O masina la km astia nu prea vad de ce ar vinde cineva ? Masini care au fost pe la reprezentante de drive test poate, dar clar aia nu le vand la banii astia . Masina din anunt nu as cumpara clar este cu multe semne de intrebare colegii de mai sus au si expus cateva .
    1 point
  15. Carte de Service pe hartie nu se mai da la Skodele noi. Este doar electronica. Dar totusi factura trebuia sa fie de la o reprezentanta, nu de la o firma cu 4 angajati.
    1 point
  16. Ah, am vazut acum ca mi s-a sters postul lung cu CR-V-ul. Pai n-are sens (pentru mine) sa mai postez aici, sa pierd timp si apoi sa mi se stearga posturile din varii motive perfect valide si in ton cu regulamentul. Cred ca am prezentat suficient masina obiectiv in topicul asta si n-am ce sa mai adaug care sa nu fie nitel offtopic. Asadar asta va fi ultimul meu post pe topicul asta despre masina. Un moderator poate sa inchida topicul asta ca sa nu apara discutii offtopic.
    1 point
  17. Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.
    1 point
  18. oricum mizeria de pe sosea are loc suficient ca sa intre... Asa arata pachetul complet Bosal, Thule & Giant
    1 point
  19. Misto motorizarea, iar la generatia asta au comis-o - Superbul e mai fain decat Passatul - au dres busuiocul dupa generatia precedenta, cu un design cel putin indoielnic (nu zic mai mult sa nu starnesc polemici) O chestie insa spun - talon mai mare pe rotile de iarna este ceva foarte rational - insa jantele astea sunt de o uratenie rar intalnita
    1 point
  20. TSI 1.8 DSG 160 CP 7.2 afara la 140 km/h In oras nu are rost pentru ca difera mult functie de drumul fiecaruia. Exemplu, acelasi sofer, aceiasi ruta: - TDI 140 CP manual - 9,5 - TSI 160 CO Automat 11 - Toyota 1,4, benz 130 CP Automat 11,7 - Astra 1,7 Diesel manual 9,8 - Mokka 1,4 Benz Automat = 10 Nota: Statistica este pe mai multi ani, ruta mea obisnuita, masini de firma, masina de service, etc....
    1 point
  21. Revin cu noi update-uri despre masinuta. Nu prea am avut timp sa mai fac drumuri multe cu ea, asa ca momentan nu am ajuns nici la 2000km, dar nu mai am mult, probabil in weekend o sa trec pragul. Intre timp am inceput sa o mai calc, treptat, in depasiri cu a2a, a3a, a4a pana la 4500-4700rpm si incepe sa-mi placa cum trage de la 3000 in sus, dar mai ales cum se aude. Are un sunet foarte placut. In weekend am montat si rotile de iarna, Nokian WR D4, pe jantele Stratos cumparate special pentru sezonul rece. Desi initial imi placea mai mult cum arata cu Zeus, parca jantele Stratos ii dau o alta imagine de ansamblu, mai placuta. Masina a primit si prima spalare si cateva modificari cu VCDS-ul printre care si CH/LH pe proiectoare. Anvelopele de iarna mi se par ceva mai placute ca si confort fata de Falken-urile cu care a venit masina (probabil ca sunt mai moi si de aia). In km pe care i-am mai facut de cand am inceput sa merg mai tare a mai crescut si consumul putin, undeva intre 5,5% si 6% pe portiuni de drum unde fac mai multe depasiri cu acceleratii puternice, si acelasi consum de ~10% in aglomeratia de Bucuresti. Si ce atata vorbarie, pun cateva poze: de cand inca avea rotile de vara, o poza la spalatorie si o mica sedinta foto dupa ce am pus rotile de iarna.
    1 point
  22. Imi place interiorul in combinatia actuala. Player-ul destul de rar ca si optiune. Un singur lucru am de obiectat, legat de stopuri, pentru ca ar fi trebuit sa vina cu semnale albe, nu orange.
    1 point
  23. Nu, aia e tot timpul acolo. Poti vedea sus in stanga ca e selectat modul individual. Am setat motorul pe Normal (nu Eco, nu Sport - de abia astept sa il dau pe Sport si sa duc pedala la fund pana in 6000rpm, dar asta dupa vreo 2000km), iar restul pe Sport, mai putin climatizarea care are doar Eco sau Normal, si am lasat-o pe Normal. @cristi511 Masina nu a stat pe Eco decat cand am scos-o din curtea dealer-ului pana am ajuns acasa si am inceput sa butonez. Nu stiu unde vezi tu ca masina sta pe Eco (tocmai am scris in randurile de mai sus ce setari am facut). A doua chestie, in carte spune ca in primii 1500km sa nu depasesti 3/4 din turatia maxima (adica 6000rpm - deci 3/4 insemnand 4500rpm). Eu am mers in primii 500km sub 3000-3500rpm, apoi am urcat usor usor spre 4000-4200rpm. Acum, la 1000+ km am urcat de cateva ori la 4000, in a2a si a3a, si chiar trage. Evident, nu am fortat mult, dar pentru cat am apasat pedala si pana la turatia la care am ajuns, trage cel putin cat trage si cealalta, 1.9tdi cu soft facut la Voinea (cica ~320nm si 140cp, dar fuge mai bine ca un 2.0tdi 140cp, pe testate cu oricine are asa ceva in dotare). Ba chiar in viteza mi se pare ca urca putin mai repede, doar ca nu simti ca te baga in scaun asa TSI-ul fata de TDI. Daca mai ai nelamuriri, poti intreba, iti voi raspunde in masura in care stiu/am incercat chestii.
    1 point
  24. Da. La capitolul praguri indoite, mi se pare totusi ciudat. M-am uitat la mai multe, si toate au pragurile cu doua puncte intrate mai spre interior (ca doua indoituri pe fiecare prag in parte). M-am gandit ca sunt si alea indoite, dar e simetric totul (si pe stanga si pe dreapta sunt in aceleasi locuri "indoiturile"), iar toate cele din curtea lor si chiar si cea din showroom sunt la fel, raspunsul lor fiind ca asa sunt pragurile facute, cu acele indoituri. Acum ce sa zic? Ii cred pe cuvant, vazand ca toate prezinta asta. Am luat setul de Stratos la oferta 3+1. Am dat 3064 lei pe ele. Acum astept si anvelopele...o sa pun niste poze aici cand vor fi gata de pus pe masina Nu gasesti nicaieri 4 jante de 17" originale la 3000 lei, asa ca am zis sa nu mai stau pe ganduri ca e gata oferta deja, de la 1 octombrie nu mai e valabila, dar eu am dat comanda pt ele pe 29 septembrie. Ma enerveaza faptul ca si anvelopele sunt foarte scumpe pt ca dimensiunile nu sunt cele uzuale 225/45/17 sau 205/55/16, si au scoruri mari. Dar asta e, pentru masini speciale platesti anvelope speciale, accesorii speciale. Astazi va pleca spre mine si o tavita pentru portbagaj speciala pt ea, luata de la o firma de pe net. Asta ma costa 211lei cu tot cu transport, in conditiile in care cea originala la dealer este 340lei si nu-mi place ca are marginea foarte mica, daca iti curge ceva acolo la o curba luata mai tare imediat va curge de pe ea lichidul. Masina a ramas deja la dealer, pe joi ar trebui sa fie gata si sa o ridic. Sper sa nu mai apara alte probleme.
    1 point
  25. E frumos pe negru, dar parca da senzatia de racecar.. Adica asa serioasa, grey & black. Acuma na, tu stii cel mai bine cum o vrei Eu raman la ideea mea cu verde, chiar daca va iesi mult in evidenta. Cel mai bine (si mai ieftin) le lasi cum e acum
    1 point
  26. Ieri am testat jante Z-Performance ZP9 si ZP6.1 ambele 8.5x20 et45 cu 215/30/20. Tot ieri am montat noua plafoniera cu lumini ambientale si butoane iluminate de Skoda Superb 3U.
    1 point
  27. Consumul mediu pe ultimii 3500km este 6.6 l iar orele de functionare sunt 98. Din astia cam 1300km sunt extraurban. Merg calm, fluent, subturat ca un taximetrist pe ultima picatura de rezerva de gaz. Daca voiam sa scot si ultima picatura din masina sa i ajung pe astia cu hibridele, lasam ss activat si dadeam afara bancheta spate, roata de rezerva, mai usuram si eu din greutate.
    -1 points
  28. Omv 100 de cand am luat masina in 85-90% din timp. Insa sa stii ca uneori merge bine, alteori nu prea, cred ca variaza putin si calitatea benzinei. Alimentez dintr un singur loc in oras. Nu poti avea control asupra combustibulului, uneori e bun, alteori nu. Am prins si 95 care mergea mai bine decat 100, o singura data. Pana acum am alimentat aprox 1000litri.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!