Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2018 în toate secţiunile
-
Se pare ca dl. si-a luat butelia si a plecat , astept degeaba scuzele Se pare ca si-au dat seama ca e o teapa toti cei care au cumparat prostia asta. Ma gandeam sa duc flaconul la OPC, ei au posibilitatea sa-l duca la un laborator autorizat si apoi sa ia si masuri importiva teparilor. Eu am cumparat direct de la sediul lor, de la "reprezentantul pt Buc" Mi-a atras atentia ca neaparat trebuie adaugat in pistolul pompei si apoi alimentat. I-am zis ca eu am o sticla gradata de 500 ml in care amestec ulei 2T + aditiv diesel si o sa pun si cei 2 ml din "furia motoarelor" torn in rezervor, apoi alimentez. Raspunsul tipului: "Daca faceti asa, Adizol se va seta sa trateze doar 500 ml, nu tot rezervorul, faceti cum v-am spus eu" Deci... noaptea mintii...dar trebuie sa ia cineva plasa, ca sa invete si altii6 points
-
Am testat si eu Adizol si nu an sesizat nici o diferenta. Dupa o discutie cu "importatorul" am ajuns la concluzia ca e teapa. Daca are cineva acces la un laborator sa analizeze lichidul respectiv, poate ne lamureste exact. Cred ca este Kerosen, care in cantitatea aia nu face absolut nimic. Doar "colecteaza" banii3 points
-
2 points
-
Gata. Montat si folia pentru faruri si proiectoare. scriu aici ca o recomandare, dupa ce am scanat tot bucurestiul. Am sunat la mai multe firme "specializate".... din pacate lucrurile se fac ca in Romania. Avand in vedere ca vreau sa aduc un beneficiu masinii (folia faruri) nu eram dispus sa fac compromisuri si sa plec cu masina zgariata de la ei (majoritatea decupeaza folia direct pe far, si am fost asigurat ca dupa inlaturarea foliei vor ramane zgarieturi pe partea neagra a farului, vizibile in special la colturi) Asa ca, dupa vreo 5-6 raspunsuri identice, am gasit niste baieti de la color tuning (nu ma cunosc cu ei, nu vreau sa le fac reclama, nu interpretati va rog) care mi-au pus folia pe far si au taiat cu folia suspendata, astfel incat cutterul sa nu atinga nimic altceva decat folia. sunt chiar multumit, am pus folie pe faruri si proiectoare. mi-a placut ca au fost foarte atenti, mi-au explicat cum lucreaza si ce tehnica folosesc. probabil ca avand specific diferit (colantari auto si NU montaj folie geamuri) activitatea le impune sa protejeze elementele masinii. Chiar povesteau ca au niste metode foarte ingenioase de decupare cu niste sarme foarte subtiri, etc. In fine, ma declar foarte multumit de montaj. Costul a fost de 80 lei pentru faruri si 50 lei proiectoare. Ma mai gandesc daca voi colanta si capota (costa 300 lei, dar la actiunea soarelui, dupa cativa ani, adezivul poate ataca vopseaua) Daca aveti de montat in Bucuresti folie pe faruri, apelati cu incredere la ei. am vizitat mai multe ateliere, baietii mi se par de departe cei mai curati, atenti si profi.2 points
-
2 points
-
Este chiar mai ok 0w-30 decât 5w-30 ...la noi in tară iarna , temperaturile au ajuns si pe la -20grade ...de ce credeți ca nu ar fi indicat 0w-30?2 points
-
Nu am remarcat modificări de consum, poate si din cauza ca nici înainte consumul nu era foarte mic (din diverse motive). Media pe Spritmonitor.de se menține cam in aceeași zona; voi urmări pe termen mai lung.1 point
-
1 point
-
Acetona / diluant, ceva in genul asta. Bine macar ca nu e apa NU mai cita postul anterior! Este contrar regulamentului si greu de citit. Multumesc pentru intelegere! Marian1 point
-
1 point
-
Eu as baga ulei 2T doar la dieseluri vechi, fara DPF. Pe unele ambalaje de uleiuri 2T scrie LOW ASH, nu NO ASH. Adica genereaza cenusa putina, dar totusi genereaza. Exact cenusa OIL ASH cu care se infunda DPF-ul. Asta nu poate fi scoasa cu regenerari. Oil Ash doar creste, niciodata nu scade si este estimata de catre masina. Daca bagi in combustibil ulei, masina nu va putea estima asta. Regenerarile se fac sa se elimine funinginea.1 point
-
1 point
-
Salutare, am revenit cu informatii noi. AM REZOLVAT problema trepidetiilor la plecarea de pe loc! Pana la urma tot kitul de ambreiaj a fost problema mea, ieri am montat cel de-al treilea kit si se pare ca am scapat de problema. E alta masina acum1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pretul l am aflat ramane sa vad cum merge inca nu am ajuns sa iau masina 3372lei+300€ softul1 point
-
Gabrie- nu s a agravat a ramas la fel dar nu mi place cum face .pe tester nu da nici o eroarae cutia dar am ales sa schimb ambreiajele si sa instalez un soft care reactiveaza treapta 1 la viteze mici si schimba in 7 pe la 80 km . Masina este in service de azi vineri ar trebui sa fie gata . Sunt foarte curios cum ca fi cu ambreiaje noi. Am ales o firma non reprezentanta una care se ocupa doar de cutii automate si nimic altceva1 point
-
Felicitari pentru alegera facuta! Arata super tare al tau... Bully! Asteptam continuarea :).1 point
-
Super BUS ai. Nu te-ai gandit sa ii pui un cass OEM Alpha in locul celui sony? Cred ca ar da mult mai bine. Spor la modificari.1 point
-
Iti urez sa ai numai amintiri placute cu ea. Trebuie ceva daruire si pasiune sa faci asa ceva la varsta ta.1 point
-
Salutari. Ma bucur ca iti place masina (si atitudinea). Ti-am lasat pe pm o intreaga poveste despre ce, cum si in ce fel am luat ledurile respective. Spor1 point
-
Mergi pe un Exide. Daca pui baterie mult mai mare risti sa o distrugi lejer in timp - alternatorul nu va putea sa o incarce corect, la capacitatea ei.1 point
-
Un SUV compact pentru oras este mai indicat decat un tanc de X5/Touareg/ML.Testeaza Peugeot 3008 benzina 1.6 sau diesel 2.0.1 point
-
Va salut! Am dus la bun sfarsit "footwell lights" pe fata, cu lampi LED OEM si o rezistenta de 100 Ohmi. Din nou, multumesc colegilor care m-au ajutat cu informatii pretioase! Acum, va aduc la cunostinta ca am dat cu mucii in fasole si sper sa nu faceti ca mine. Am ramas cu cateva lampi extra si m-am gandit sa montez una in portbagaj. Zis si facut, in 30 de minute aveam o lampa cu bec de 5W in centrul portbagajului, totul mascat, fara probleme. Doar ca mi-am dat seama cateva ore mai tarziu ca... daca incui masina incepe sa turuie releul de la inchiderea centralizata intr-una si pe simbolul masinii din bord, imi apare ca portbagajul se inchide si se deschide in continuu cu o frecventa foarte mare. La diagnoza nu a aparut nicio eroare. Am repetat scanarea, acelasi rezultat... zero erori. Multumita colegului EEXCALADE am realizat ca un consum de 5W, pe langa cel normal de 10W, a dus la anomalia asta si imi era frica sa plec de langa masina, nestiind ce urmari poate avea. Am eliminat iemdiat becul adaugat astazi si totul a revenit la normal. Consumul marit de curent/putere pe anumite componente duce la anomalii neasteptate. Cu respect.1 point
-
Este vorba de pompa de pedala.Tu nu cred ca ai cilindru receptor pe cutie,ai rulment hidraulic in cutie (trebuie verificat ce sistem ai) 1 pompa ambreiaj-http://www.epiesa.ro/pompa-centrala-ambreiaj-vw-golf-v-1k1-2-0-tdi-sachs-6284000056/19961/10161/part-1457048/ 2 cilindru receptor-(http://www.epiesa.ro/cilindru-receptor-ambreiaj-vw-golf-v-1k1-2-0-tdi-lpr-3233/19961/10160/part-2739204/ 3 rulment hidraulic-http://www.epiesa.ro/rulment-de-presiune-ambreiaj-vw-golf-v-1k1-2-0-tdi-sachs-3182997901/19961/10337/part-1453545/ Nota-link-urile sunt cu titlu de prezentare si nu constitue reclama1 point
-
observ ca e o tendinta generalizata de a gandi si exprima chestiuni ce privesc toata omenirea si intreaga planeta prin: "deocamdata", "1000 de ani", "azi-maine"... n-as vrea sa fiu off-topic dar nici discutie coerenta n-avem cum sa purtam cand ne referim la azi si la deocamdata. banuiesc ca in timpul revolutiei industriale aia cu aburii lor nu s-au gandit la petrol, apoi aia cu benzina nu s-au gandit la motorina, apoi astia cu petroalele lor nu se gandesc la curent si nici la energia nucleara si nici la si nici la... spun doar ca e o tampenie sa insisti pe teoria conspiratiei si pe cum aia cu petrolul fac si dreg. daca nu e piata si lumea nu cumpara degeaba imping ei balene pe gazolina...ce vrei sa sspui? ca-i asanaeaza sau asasineaza pe toti? "Deocamdata" e intr-un fel sau altul din cauza consumatorului. poti influenta in mare parte prin propaganda, spalari de creieri si altele dar nu pe toti si nu pe termen lung. daca era asa, ala care putea era regele pamantului si noi toti eram sclavii lui, fara tari si alte tampenii. p.s - cel mai sigur viitor e acela care-a fost dintotdeauna, la pingea. nu la benzina, curent sau hidrogen. ca e pingeaua ta sau potcoava calului, tot aia e.1 point
-
0 points
-
0 points
-
A mea are 50k si de pe la 40k a inceput sa faca asa, doar cand se incalzeste afara si cand merg mai mult timp cu ea si doar in D2. La rece nu face. M-am obisnuit sa merg in D1 la mersul bara-la-bara. Oricum din ce vad se poate trai si cu aceasta problema chiar daca e deranjanta. Sa vedeti ce fel fac cutiile robotizate (gen i-shift de la Honda si easytronic de la Opel).0 points
-
Buna seara colegi,dupa o lunga perioada in care am tot amanat sa deschid un nou topic masinii mele,cu toate ca am fost activ aproape zilnic,a venit momentul sa-mi prezint si eu jucaria,spre rusinea mea abia acum,cu toate ca o am de aproape 2 ani de zile.Timp in care am reusit sa o transform asa cum am vrut eu.Este vorba de o Skoda Octavia 2 facelift din 2010,cu motorizarea 1.6tdi Dsg7 si cu 200.300km actuali.Nu prea am avut probleme cu ea ( nici nu prea am folosit-o,doar 4000km in aproape 2 ani ), dar sunt foarte multumit de ea,cu toate ca fosta masina a fost un Leon Fr de 170cp. Sa va prezint dotarile si modificarile aduse de mine. Si avem: Cutie automata Dsg cu 7 rapoarte 4 geamuri electrice Pilot automat Senzori parcare cu afisaj pe navi Navigatie Rns 510 Senzori presiune roti Oglinzi electrice incalzite Volan Rs multifunctional + padele F1 Proiectoare cu functie cornering Carkit bluetooth original compatibil cu orice telefon Cotiera fata+ spate Follow me home 8 difuzoare Si celelalte dotari de serie.Poate mai sunt si altele dar nu imi mai vin acum in minte. Acum sa trecem la tot ce am modificat sau schimbat eu la ea: Navigatie originala Rns 510 Bara fata completa Rs originala Extensii padele volan aluminium brushed Soft stage 1 + egr si dpf off ( powertech buzau ) 133cp si 250nm ( limitat de cutie,merge mai mult dar atunci mi-a fost putin teama de cutie) Jante Audi A3 Sline originale pe 18 noi cu anvelope noi + inca un rand de jante pe 17 cu anvelope de iarna Plafoniera cu lumina ambientala de Skoda Superb Evacuare dubla inox Becuri faza scurta cu led. Cam astea imi vin in minte,pe viitor cu siguranta se vor mai adauga si altele pe lista.-1 points
-
Multumesc frumos. Fiecare cu gusturile si ‘piticii lui’. Eu nu cred ca o evacuare dubla se face numai la motoarele cu multi cai.-1 points
-
@JohnnyTM am adunat ceva kilometri de când folosesc ulei 2t în motorină. Încărcarea pe dpf este ok, regenerările sunt mai rare, presiunea diferențială a Dpf-ului este în parametri, nu am cum să verific ce se află în egr dar mă bazez pe ce am văzut la alte mașini care îl au mai ușor demontabil. Mă mai bazez pe Adizol că ajută la o ardere curată. Ultimul experiment, am băgat în butelia de aragaz înainte de a o umple la o stație de gpl. Flacăra nu mai are partea portocalie. Față de iarna trecută când nu foloseam, îmi place mai mult cum pornește dimineața.-1 points
-
Consider ca deja am facut un efort prea mare sa-ti raspund. O seara placuta iti doresc. Succes la testele cu butelia.-1 points
-
Deci nu ai folosit! Atunci de ce îți place să faci astfel de afirmații? Forumul este un loc unde trebuie să ne ajutăm unii pe alții, să aflăm ce îmbunătățiri se mai pot aduce, nicidecum ceea ce ai făcut tu acum! Însă m-ai ajutat să iau o decizie. Voi abandona acest forum, voi răspunde mesajelor private, voi ține legătura cu prietenii pe care mi i-am făcut aici și asta a fost! O seară bună!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00