Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2018 în toate secţiunile

  1. Ah, am vazut acum ca mi s-a sters postul lung cu CR-V-ul. Pai n-are sens (pentru mine) sa mai postez aici, sa pierd timp si apoi sa mi se stearga posturile din varii motive perfect valide si in ton cu regulamentul. Cred ca am prezentat suficient masina obiectiv in topicul asta si n-am ce sa mai adaug care sa nu fie nitel offtopic. Asadar asta va fi ultimul meu post pe topicul asta despre masina. Un moderator poate sa inchida topicul asta ca sa nu apara discutii offtopic.
    3 points
  2. Intre timp masina a capatat interiorul de care aminteam mai sus, exista si o poza cu before and after Nu am reusit sa montez si pedala de acceleratie are ea un schepsis ceva sau trebuie apasat mai cu forta si nu m-am indurat. Urmeaza in primvara covorase custom bej si interiorul e gata Pentru exterior postasem mai sus un kit de crom, chiar nu are nici un coleg vreo informatie?
    2 points
  3. Salutare. Astazi am primit o veste buna de la Avia Motors. Kodiaq-ul pe care l-am comandat pe 8.08.2017 cu termen de predare intre 33-55 sapt., va fi livrat in sapt. 9 din 2018.
    2 points
  4. @tucson confirm si eu consumul mai mic cu benzina 100. Merg des pe A1 si in mod normal consumul sta pe la un 7.5. In weekend am avut consum de 6.7 pe acelasi drum, benzina 100, 4 persoane in masina si portbagajul plin, ACC setat la 120 km/h.
    2 points
  5. De la Azuga e la vale, nu se pune ? Eu am avut la ultimul drum Bucuresti - Sinaia cota 1400 un consum 9.5% iar la întoarcere, cota 1400 - Ploiești doar 5.6% ( record personal de altfel) E incontestabil însă ca motoarele astea noi benzina, chiar si pe mașini grele, consuma foarte bine. Ca sa răspund și la post-urile anterioare referitoare la consumul de oraș, in continuare obțin 9.5-10%, cu precizarea ca locuiesc la periferie, pana la serviciu traversez Bucureștiul (30km) iar uneori merg (mai mult stau) pe centura. In alta ordine de idei, am observat un fapt interesant, și dacă mai testează cineva as fi curios dacă poate sa confirme / infirme: cu benzina cu cifra octanică 99/100 consumul este cu pana la 0.5l/100km mai mic decât cu benzina 95. Eu am observat asta pe A3 Bucuresti - Ploiești la drumuri repetate in condiții identice de trafic/ meteo
    2 points
  6. Intr-un final apuc si eu sa pun niste poze cu ''febletea'' Superb MY 2017, Lava Blue, interior bej textil( pentru moment). Motorizare 1.8 TSI manuala....extrem de multumit de cum se misca O scurta prezentare la receptie si primii 2000 de km..... La interior, o sa sufere modificari in maxim 50 de zile sper ca voi revenii cu ''noutatile''
    1 point
  7. Salutari, Am zis ca totusi n-a facut nimic rau, asa ca o prezint pe "mandra"... Prin august am inceput sa caut, Passatul era cam scump, Audi si mai scump (cel putin modelele mai mari care se potriveau nevoilor mele), Golful prea mic... iar alte marci din pacate nu-mi sunt pe plac (cel putin cele frantuzesti, desi am cochetat si cu ideea noului CIVIC) Am tot discutat inainte cu prieteni / posesori de Octavia - chiar le multumesc pe aceasta cale, si am ales in cele din urma sa merg pana la capat cu una noua. Dupa ce am dat o tura pe la toti dealerii (Metrotehnica, Porsche, Brady, Avia, etc) am semnat cu Avia, din punctul meu de vedere cei mai bine pregatiti mai ales tehnic. Totodata, pe parcursul asteptarii am avut o comunicare FOARTE buna cu dealerul, in permanenta am stiut ce se intampla cu masina, in ce status a intrat, cat mai am de asteptat, etc. Asadar, pe 6 Septembrie am dat avansul (din pacate nu am primit vreo super reducere, dar in final am iesit ok) si pe 30 Octombrie a sosit "jucaria". Trebuia sa vina pe 1 Noiembrie, asta a fost a 2-a surpriza de la dealer. Ce sa zic... masina chiar mi-a depasit asteptarile. Cutia schimba perfect, cuplul se simte foarte bine, consumul ...e asa si asa (cam 8-9 in Bucuresti in trafic mare, 5.5 afara) Am ales echipare Style, pentru ca venea cu niste dotari interesante la preturi normale, jante 16 Velorum, pachetul Clever cu faruri adaptive led, stopuri full led, senzori, smartlink si ce mai avea. Suplimentar am ales senzorii parcare pe fata - foarte utili pt lungimea masinii, Front assistant, jante si anvelope de iarna OEM (au venit cu anvelope Pirelli Cinturato 205/55/16 pe jante de 6J, ca se poata monta lanturi la nevoie), parbrizul incalzit pe care din pacate nu l-am folosit inca, oglinzi cu iluminare, protectie sasiu, si duze incalzite, scaune sport si alte cateva Imi pare cel mai rau ca nu am ales ACC - optiune care costa DOAR 280 eur, si m-ar fi ajutat mult pe autostrada. Ce-am constatat in 2 luni. masina e impecabila, incerc s-o pastrez cat mai bine, o spal la 3-4 zile, o tin mult in parcare subterana dar si afara, deja a primit ceara la cateva zile, urmeaza o folie pentru faruri desi nu prea imi convine ca astia taie cu cutter-ul direct pe faruri si evident le zgarie, am cumparat o groaza de solutii profesionale de intretinere. numerele negre vor sosi in 2 zile. deja am 3000 km, pot sa zic ca pana acum masina m-a impresionat. Abia astept sa vina concediile. Pun mai jos pozele, pe parcurs o sa completez "jurnalul" cu pareri si impresii..
    1 point
  8. @kpk1 este o firma ce colaboreaza cu fabrica din Slovacia unde se realizeaza si interioarele originale ale masinilor. Daca vrei in pm iti dau detalii( nu stiu daca am voie sa scriu aici, poate ma lamureste un admin). Am vrut sa le montez eu dar pana la urma m-am dus la firma recomandata de ei si au lucrat fara cusur( am avut mari emotii mai ales in spate unde sunt aibag-urile laterale dar totul a iesit ok) Au venit chiar cu o tepusa pentru cei care au si ventilatie in scaune si vor sa perforeze complet.
    1 point
  9. Numai dupa activarea functiei - recodarea calculatorului de usa sofer.
    1 point
  10. Frana de mana care actioneaza doar pe rotile din spate, poate fi vinovata de incalzire. Daca este cu cablu, poate s-a fisurat protectia lui si a intrat apa, s-a facut rugina si s-a gripat. Abaterile de la planeitate nu duc la supraincalzire. Se manifesta ca franare in hopuri.
    1 point
  11. Am cautat pe net pe forumurile din afara , inteleg ca e o problema comuna la modelul acesta de cutie http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f112/official-mk6-golf-dsg-clutch-shudder-squeal-issues-thread-45873.html http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/113872-7-Speed-DSG-Judder Oare si cutiile montate pe masini din 2016 - 2017 inca au problema asta ? Masina mea este din 2013 , din 2008 pana in 2013 nu au rezolvat Daca citeam inainte sa cumpar masina .... draq mai lua vw cu dsg
    1 point
  12. Am gasit cateva imagini cu masini gri pentru lampile stop (sunt mai mult cu 944 dar stopurile sunt aceleasi). Semnalele ei originale oricum vor ramane undeva bine. Si oricand simt nevoia le pot pune pe cele originale. Revenind la culori - pe fata ar arata mai bine cele clare (strict ca exercitiu de design). Pe spate sunt multe posibilitati - las un pic pozele sa vorbeasca.
    1 point
  13. Da, Mihai, usile spate sunt slave, am selectat usa spate din interfata celei fata. Nu vrea sa accepte codarea nici usa stanga nici dreapta.
    1 point
  14. In mod cert pb este interfata. Salveaza codul vechi cu o interfata originala. Sfat: evitati clonele ieftine pe masini de generatie noua.
    1 point
  15. Salut! Eu am 1.4TSI DSG 4x4 si masina este condusa in principal de sotia mea impreuna cu copilul dar am facut si 3 drumuri mai lungi cu 3pers + copil + portbagaj plin + portbagaj deasupra, deci pot sa spun ca am testat masina din toate punctele de vedere - putere, consum, reactie, asist, impresie generala. 1. Putere - intr-adevar ma asteptam la mai mult insa in momentul in care merg cu copilul in masina nu poti fi sportiv 2. Consum - aici este foarte discutabil, la inceput am fost foarte nemultumit insa am invatat cum sa o conduc si cu putina grija nu simti ca ai un benzinar de 1.6tone 4x4: - drum lung DN, masina incarcata full + portbagaj deasupra, mers normal cu cateva reprize mai agresive - 9.5l/100km - drum lung Autostrada, masina incarcata full, mers sportiv - 10.5L/100km - drum lung DN, masina incarcata mers normal/relax/ACC - 6.5L/100km - oras Bucuresti variaza foarte mult in functie de trafic - 9.5-13L/km 3. Reactie - am facut 8k km pana acum din care mai mult de jumatate inafara orasului si pot sa-ti spun ca testul din filmul de mai sus nu este relevant fiindca in momentul in care apesi pedala de acceleratie la maxim la viteza de 80km/ora DSG va retrograda in a 2-a pentru o perioada scurta si pe urma a 3-a pana la 120km ora (testat de mine cu masina incarcata). Am in folosinta si un Tiguan 2.0TDI DSG 4x4 150cp care are o reactie mai buna insa conteaza si pretul/utilitate 4. Sistemele de asistenta - sunt foarte incantat de ACC, mi se pare cea mai tare inventie la o masina din ultimii 10ani, eu il folosesc la greu chiar si in oras in cozile de la semafor - Park Assist + rear camera - sotia foloseste numai parcarea automata, eu am impresia tot timpul ca intra in ala din fata/spate insa ei i se pare cea mai tare inventie din ultimii 10ani - pedala virtuala portbagaj - nu credeam ca va fi utila insa il folosesc aproape intotdeauna cand merg la cumparaturi - Lane Assist (nu am) cu care poti sa activezi TJA si din spusele celor care il au isi face treaba in oras - de luat neaparat 5. Impresie generala Masina este foarte spatioasa la interior insa consider ca portbagajul este cumva subdimensionat sau altfel structurat fata de ce stiam la Octavia/Superb - la sedanuri mi se pare mai adanc (e doar o parere) Farurile cu LED sunt ceva extraordinar, am mers mult noaptea si pana sa le folosesc atat de intens am crezut ca este doar o fita dar e un must have. Motorul - daca ar fi sa aleg din nou as merge pe modelul 2.0TSI care intr-un final are un consum cu foarte putin peste 1.4TSI (insesizabil cred), reactia de la diesel si pretul cu 1300eur (cred) astfel vei fi impacat ca ai detoate la un pret mai bun decat 2.0TDI - eu nu sunt fan diesel... Daca ai nevoie de mai multe impresii, sugestii, te ajut cu cea mai mare placere. P.S.: Karoq nu poate fi o varianta?
    1 point
  16. Salut si La Multi Ani! Un drum Azuga - Bucuresti astfel incat cel mic sa doarma bine in spate. Si eu sunt surpins de consum... Si autonomia pe ultimul plin, destul de OK, mers 80% pe DN P.S.: nu stiam ca este ACT insa poate de aici consumul asta P.S.2: multumesc andrei0241
    1 point
  17. Lung mai e ecranu’ la 10 eew. Astept warn pentru offtopic. ?? pentru numar, me gusta. Cand ajungi acasa dupa o tura mai “spirited” o lasi la relanti putin sa se raceasca turbo??? over&out
    1 point
  18. Este genial numarul ales!
    1 point
  19. Inteleg de ce iti place mult poza. Si mie imi place mult
    1 point
  20. Asadar, azi am inscris intr-un final masina. Banuiesc ca asta nu se mai poate muta nicaieri...
    1 point
  21. La multi ani!! Am scapat de erorile de bec ars si am pus si led-uri pe faza lunga..
    1 point
  22. Schimba mecanicul, nu suntem in Siberia daca ai achizitionat Castrol 5w30 cu norma 507.00 este ok pt tine
    1 point
  23. @catanus Pentru o investitie de 30k+ Euro as face un drive-test cat mai relevant, adica si pe un drum pe care sa fii nevoit sa faci depasiri destule, nu doar pe autostrada si putin oras. Doar asa iti poti face o opinie despre motor. Cred ca in aceasta perioada mai moarta cu vanzarile auto poti avea mai multa atentie de la dealeri la drive-test. Dpmdv motorizarea 1.4 TSI pe Skodiaq este de nisa. Adica stii de la inceput ca nu e zmeu dar statutul tau social nu te lasa sa mergi cu Octavia. Si daca mergi prin oras si singur in masina este OK. Conduc de 8 luni acelasi motor pe Octavia si stiu ce poate si mai ales unde nu are putirinta. Skodiaq cu DSG si Haldex bate in 1600+ kg in functie de dotari. Daca mergi cu 4 pasageri si bagaje poti sari de 2 tone, acolo unde un TSI de 1.4 va fi stresat la maxim. Vezi si remarcile lui Mat Watson din testul de mai jos. Desi acceleratia 0-100 este foarte OK, la testul de depasire a iesit foarte slab, iar cu 5 pasageri nasol spre catastrofal. Este totusi un benzinar care si pe Octavia (1200 Kg) poate fi la limita in depasirile din scurt cand ai masina la masa maxima, daramite pe un SUV cu 400 kg mai greu (1600+ Kg). Ti-ai lasa sotia sa conduca aceasta motorizare atunci cand are si copii la bord ?
    1 point
  24. Consum de sarbatori, oras gol
    1 point
  25. Salutare si La multi ani tuturor utilizatorilor. Am descoperit problema mea. Am schimbat chitul de ambreiaj. e posibil si la mine sa se fi atins limita de uzura a discului 1. Se rupsese ceva pe la cutie, o furca cica... Oricum, la reprezentanta m-a costat 2780 ron cele doua ambreiaje cu tot cu manopera. Bine ca nu era si mecatronicul defect, ca ar fi ajuns si ala vreo 5000 ron , din spusele mecanicului. Acum toata treaba e buna, merge bine, schimba bine vitezele. Sa aveti un an nou plin de bucurii!!!
    1 point
  26. @75NOR Multumesc pentru urari.
    1 point
  27. Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.
    1 point
  28. Frumoasa masina si frumoasa si postarea cu Honda, ce a fost stearsa..
    1 point
  29. am iesit impinsa in 5 insi, aproape ca nici nu trebuia sa accelerez ( glumesc). iarna mai e cum e, dar cu noroiul e naspa. si noroi din ala incat la spalatorie se chinuia sa-l curete de pe lateralul anvelopei, mi-a spus ca e uleios :). asta e, am patit-o si eu.
    1 point
  30. Eu zic ca astia au ascuns un motor electric pe undeva. Trafic de Buc, jale, am viteza medie mai.mare ca am mers si pe soseaua Alexandriei 3 km ( 4 benzi). 1.4 tsi 122 cp pentru cine e pe telefon si nu vede profilul, Benzina omv 100, ulei shell 0w30 eco, masina se incalzeste in maxim 2 km de trafic in oras la temp de aprox 0 grade. Ac on mereu.
    1 point
  31. E de la far. S-a discutat asta si in sezonul rece trecut. Daca sta afara, la aer, fara faruri pornite, intr-o ora nu dispare abureala? Si la mine au reinceput sa se abureasca de vreo saptamana, de la umezeala asta de afara. Manifestarea e cam asa: dimineata cand plec cu masina nu sunt aburite farurile, dupa ~1 ora de mers cu ele aprinse, cam 1-2 degete jos sunt aburite. Dupa ce o parchez, dupa 1 ora dispare abureala. P.S. Daca nu ti se dezaburesc, e o problema. Daca doar se aburesc si apoi cand sta la aer se dezaburesc, e normal si nu-ti bate capul cu asta.
    1 point
  32. Misto motorizarea, iar la generatia asta au comis-o - Superbul e mai fain decat Passatul - au dres busuiocul dupa generatia precedenta, cu un design cel putin indoielnic (nu zic mai mult sa nu starnesc polemici) O chestie insa spun - talon mai mare pe rotile de iarna este ceva foarte rational - insa jantele astea sunt de o uratenie rar intalnita
    1 point
  33. Superb-ul este o masina deosebita in peisajul Skoda. Este peste Passat la cum arata cel putin. Bravo si pentru interior si motorizare ! Sa o stapaniti sanatosi !
    1 point
  34. Am reusit "performanta" de a consuma un rezervor in Bucuresti exclusiv. Sunt 80% drumuri spre serviciu la ore de varf, 5% drumuri la magazin in cartier pe distante foarte scurte (cu 20% consum mediu) si 15% drumuri noaptea / weekend cu trafic lejer. Impărtășesc cu voi rezultatul
    1 point
  35. salut, Dupa mai bine de 2 ani de discutii, tatonari, bugete si decizii - inca nu a venit .. mai am de asteptat 4 saptamani Superb Ambition TSI , 150 CP/ 110 KW, 6, Cutie de viteze manuala ***Cleverpack Ambition*** contine faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light Afisaj Maxi-DOT color PFD Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Jante aliaj usor Stratos 7Jx17" KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie Ornamente praguri interioare usi Pachet LED exterior Plase de prindere in portbaga rezoane antifurt Proiectoare de ceata cu functie Cornering Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat Scut protectie motor (material plastic) Senzori parcare fata/spate SunSet Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon)
    1 point
  36. Din manualul meu: Frânarea de urgenţă la viteză redusă În cazul în care există pericolul de coliziune în plaja de viteze de la aprox. 5 km/h până la 30 km/h, sistemul va iniţia o frânare automată. La frânarea automată, se aprinde pe ecran lampa de control  » fig. 164. Preavertizarea Dacă sistemul recunoaşte un pericol de coliziune, se aprinde pe afişaj lampa de control  » fig. 164 şi se emite un semnal acustic. Afişarea de preavertizare poate avea loc în următoarele situaţii. ▶ În cazul unei coliziuni cu un obstacol aflat în mişcare, într-o plajă de viteze de la aproximativ 30 km/h, până la 210 km/h. ▶ În caz de pericol de coliziune cu un obstacol fix, într-o plajă de viteze de deplasare de la aproximativ 30 km/h, până la 85 km/h. În cazul afişării unei preavertizări se va acţiona pedala de frână, fără a evita obstacolul! Avertizarea acută Dacă şoferul nu reacţionează la preavertizare, sistemul generează automat o smucitură de frânare scurtă, prin intermediul unei intervenţii active de frânare, pentru a avertiza din nou asupra pericolului unei posibile coliziuni. Frânarea automată Dacă şoferul nu reacţionează la avertizarea acută, sistemul începe să frâneze automat autovehiculul. În cazul intervenţiilor automate asupra frânelor, presiunea în instalaţia de frânare creşte şi pedala de frână nu poate fi acţionată prin cursa normală a pedalei. Acţiunile automate de frânare pot fi întrerupte prin acţionarea pedalei de ambreiaj sau prin mişcarea volanului. Sprijinirea frânării Dacă şoferul frânează insuficient în cazul unui pericol de coliziune iminentă, sistemul măreşte automat forţa de frânare. Sprijinirea frânării se realizează numai atâta timp cât pedala de frână se apasă puternic.
    1 point
  37. @ice_ears 1.4tsi se misca la fel si pe Superb si pe Octavia. Nu stiu exact la cifre, pe hartie, cum sta, dar pe strada e acelasi lucru. Eu unul am inceput sa trag de motoras si chiar si cu bagaje se misca bine inclusiv pe zone montane cu serpentine si rampe maricele. Deci as zice ca tine mai mult de tine si de gust pe care o vei alege, motorizarea nu face vreo diferenta notabila intre cele doua masini. Nu te lua dupa haterii care zic ca "Superb e dita mai masina pentru motorul ala". Ei nu au mers cu motorul asta si doar au auzit prin vecini ca motoarele mici cu turbina sunt niste ascutitori proaste. Si eu era sa ma iau dupa ei, dar am zis totusi sa incerc pe pielea mea. La fel, unii zic acelasi lucru despre Octavia. Ghideaza-te dupa altceva ce cauti la masina: respectiv daca iti poti lua pe Octavia optiunile dorite fara sa depasesti bugetul, iar pe Superb nu, ia Octavia, daca te incadrezi la Superb, ia Superb, pana la urma e ceva mai confortabila, dar totodata e si mai mare - depinde pe unde ai nevoie sa umbli cu ea. Cumva avantajul Octaviei la dimensiuni se anuleaza cu dezavantajul la capitolul confort - nu-s diferente mari, dar sunt. Si chiar nu e ACT motorul pe Octavia? @corbu33 Cum adica ai dat-o inapoi pe cea pe care tocmai o luasei? In ce conditii? Vreau niste detalii, ca ma mananca si pe mine de un 2.0tsi, dar parca nici nu as vrea sa pierd cateva mii de eur doar asa pentru a schimba motorul.
    1 point
  38. Eu (cand am avut octavia) am bagat silicon transparent intre cheder si rama. Pana am vandut masina, zgomotul nu a mai aparut.
    1 point
  39. Da un ochi aici poate lamuresti misterul cu airbagul :
    1 point
  40. danutz08....in caz ca te hotaresti sa iti cumperi aditivul...asta ar fi : Aditivul "Satacen 25" sau cum ii mai zic in RO - Ulei Aditiv, are codul de fabrica VW: G052143A2
    1 point
  41. RAR-ul iti va cere in mod cert o hartie de la o firma autorizata care a facut transformarea fizica din autoutilitara in autoturism.
    1 point
  42. Need4Spd , ai senzor de ploaie/lumini ? Da maneta pe OFF si vezi daca mai face ..... e pos sa ai prob cu senzorul, chiar daca nu ai erori pe el. Merita incercat. La mine mai pornesc stergatoarele cateodata, cand mai dau intr-o groapa... Sa ne tii la curent.
    0 points
  43. Daca ai masina de noua deci esti sigur ca Km sunt reali, eu zic sa mai astepti pana faci 210.000 Km. Nu eu zic, fabricantul a dat cifra de 210.000 Km. Ce poate fi mai original decat distributia din fabrica? Poate ce pui tu acum desi nou, este mai de proasta calitate decat ce ai acum pe masina.
    0 points
  44. Salut. Mai are cineva problema asta cu cutia DSG 7 DQ200 cu ambreiaje uscate si anume vibratie la accelerare cand cutia este in D2 la viteza mica ? ( vibratie de cutie\ambreiaj\volant nu vibratie de motor subturat) Ma interesa cat mai tine daca a mai trecut cineva prin problema asta Nu de alta dar am intrebat la reprezentanta si ma costa 41 de mil schimbul de ambreiaje
    0 points
  45. Eu cred totusi ca nu va fi chiar fericit cu ea asa - cheltuielile sunt semnificativ mai mari la o autoutilitara: vigneta, impozit, si mai sunt.
    -1 points
  46. zorro, din cate tin minte, front assist-ul nu actioneaza decat sub 30 sau 50 km la ora, sper ca nu ma insel...dar scrie asta in manuale, stiu ca am citit si sunt mai multe trepte de viteza si mai multe distante prestabilite, in functie de care actioneaza anumite " segmente " din sistem
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!