Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2018 în toate secţiunile

  1. Asadar, azi am inscris intr-un final masina. Banuiesc ca asta nu se mai poate muta nicaieri...
    8 points
  2. Ah, am vazut acum ca mi s-a sters postul lung cu CR-V-ul. Pai n-are sens (pentru mine) sa mai postez aici, sa pierd timp si apoi sa mi se stearga posturile din varii motive perfect valide si in ton cu regulamentul. Cred ca am prezentat suficient masina obiectiv in topicul asta si n-am ce sa mai adaug care sa nu fie nitel offtopic. Asadar asta va fi ultimul meu post pe topicul asta despre masina. Un moderator poate sa inchida topicul asta ca sa nu apara discutii offtopic.
    4 points
  3. Este genial numarul ales!
    3 points
  4. Si inca o poza tot de acolo care imi place mult.
    3 points
  5. S-au mai linistit putin lucrurile la munca si incep sa imi ocup timpul liber...:)) Primul propiect 2018...anulare EGR... Imi facusem de ceva timp 2 flanse sa il anulez mecanic...dar nu am avut timp Se intelege cam tot din poze... La EGR nu cred ca vor fi probleme ca am folosit aluminiu...dar trebuie sa urmaresc ce se intampla la Turbo...ca acolo sunt temperaturi mai maricele...
    2 points
  6. Lung mai e ecranu’ la 10 eew. Astept warn pentru offtopic. ?? pentru numar, me gusta. Cand ajungi acasa dupa o tura mai “spirited” o lasi la relanti putin sa se raceasca turbo??? over&out
    2 points
  7. Va salut .. asta este primul meu topic facut aici .. nu stiu sa folosesc prea bine forumul dar incerc Eu sunt Seby , poate unii ma stiti de pe facebook am 17 ani si vreau sa ma mandresc cu unul din bus-urile mele .. si anume un Volkswagen T3 Caravelle CL Syncro 1,6 JX din 1991 la baza .. care dupa 8 ani de cand e in familie a suferit multe schimbari .. in 2010 Februarie masina a fost luata de la Manastirea Voronet .. iar dupa ce a fost facuta prima revizie masina a fost bagata la munca intens din 2010 pana in 2014 .. iar de atunci mi-am insusit-o dupa multe insistente si am vrut eu sa o repun pe roti .. initial voiam doar sa o revopsesc sa o las putin mai jos sa ii fac un interior simplu un set de jante pe 16 si sa o pastrez pana sa iau permisul .. dar planul sa schimbat treptat cand incepeam sa cunosc modelele Transporter .. cu ce echipari si dotari veneau si tot asa .. am ajuns in prezent sa ii pun : -Masina are faruri patrate + grila bad boy de fibra in stare foarte buna , -prelungire fata , -geamuri glisante pe ambele parti , -luneta incalzita , -ceasurile au turometru si ceas digital , -volanul este mic - servodirectie , - casetofon SONY cu boxe ALPINE noi cu garantie , -geamuri si oglinzi electrice -interior complet de multivan ce provine de pe un Magnum . -are scuturile motor si cel din fata originale , plafonul este retapitat ( nu e tapiteria originala ) . - Webasto de fabrica -toate manerele + contact + butuc haion sunt pe o cheie -proiectoare rotunde de ceata -jail bar ( care inca nu l-am montat ) - o prelungire bad boy la faruri care nu e montata jante de tabla r 15 de pe mercedes -suport scaun dreapta rotativ - cutia de viteze are 4 trepte + R + G care a fost schimbata din cauza ca cele originale nu aveau diferential iar tatal meu le-a spart .. si am cumparat din nou cutie grup si diferential spate Las si un clip de pe youtube si ceva poze( sper sa se incarce )
    1 point
  8. arata mai fain cu albe insa e mai historically correct cu cele originale alegerea e a ta
    1 point
  9. 1 point
  10. Dupa cum bine a zis colegul... Asta nu mi-a trecut prin cap... Nu ca motorul asta e aspirat, n-are turbo, dar cand alimentez tin umbrela deasupra sa nu intre apa in rezervor ca apoi imi da rateuri
    1 point
  11. Daca ai masina de noua deci esti sigur ca Km sunt reali, eu zic sa mai astepti pana faci 210.000 Km. Nu eu zic, fabricantul a dat cifra de 210.000 Km. Ce poate fi mai original decat distributia din fabrica? Poate ce pui tu acum desi nou, este mai de proasta calitate decat ce ai acum pe masina.
    1 point
  12. Producatorul OE cred ca este Stabilus.Eu am pus Stabilus si nu am probleme.
    1 point
  13. Eu am primit unul odata cu masina doar ca nu are clesti
    1 point
  14. Sunt mai incetinel, si cu varsta mor neuronii oricum - dar tot nu inteleg ce e aia MEH sau HEM sau HEW sau whatever
    1 point
  15. Inteleg de ce iti place mult poza. Si mie imi place mult
    1 point
  16. Cel mai sigur - se demonteaza de pe masina si se curata cu substante (spray) dedicate.
    1 point
  17. Da, 710 ar trebui sa insemne OIL si MEH ar trebui sa insemne ca nu conteaza benzina, masina fiind electrica... Poate nu e cel mai inspirat numar...
    1 point
  18. 1 point
  19. Skoda Octavia sub 50.000 de km cu max 13.000 de euro cam greu de gasit . O masina la km astia nu prea vad de ce ar vinde cineva ? Masini care au fost pe la reprezentante de drive test poate, dar clar aia nu le vand la banii astia . Masina din anunt nu as cumpara clar este cu multe semne de intrebare colegii de mai sus au si expus cateva .
    1 point
  20. BPD si BPE de 2.5 au filtru; BAC si BLK nu au intradevar
    1 point
  21. WVWZZZ1KZ6M695056.pdf Wvwzzz3bz4e342406.pdf WVWZZZAUZDW159359.pdf WVWZZZAUZEP521980.pdf WVWZZZ9NZ6D089788.pdf WVWZZZ3CZDE148297.pdf WVWZZZ3CZ7P040219.pdf WVWZZZ3CZ8P131815.pdf WVWZZZ1KZ9W411927.pdf WVWZZZ3CZDE034457.pdf WAUZZZ8EX2A134008.pdf WVWZZZ3CZCP027373.pdf WVWZZZ1KZBP003231.pdf WVWZZZ1KZAW186919.pdf WVWZZZ7MZ9V008069.pdf WVWZZZ3CZ6P194764.pdf WAUZZZ8EX8A122398.pdf WAUZZZ8T6AA046196.pdf Wauzzz4b33n060484.pdf wvwzzz3czee035050.pdf Nu am mai putut sa incarc din cauza limitei de 1.95 Mb... Revin si cu restul de decodari in scurt timp.
    1 point
  22. Unul din motivele/piticii pentru care eu exclud si gandul de a avea trapa la masina. Recunosc ca e frumoasa si misto sa o ai asa...in principiu, dar frica e mai puternica Totusi tu nu pari a avea problema prea mari cu ea, doar ca sunt sacaitoare.. In rest...mergi mult, bine ca ai diesel ca altfel dadeai faliment
    1 point
  23. Cand un produs romanesc e de kk...recunosc si nu il iert . Dar si cand se face ceva bun in RO, eu zic ca merita apreciat . 5 ani am avut un Rombat Premier (verde) pe Opel Astra H benzina. Am dat masina cu bateria fara sa dea semne de oboseala si cred ca a mai mers 1 an dupa Pornea fara comentarii si dupa 4-5 ani. Si am prins ierni nasoale rau cu -25 , -28 de grade si cu cate o saptamana in care temperatura nu crestea peste -10 grade nici ziua. Am fost foarte multumit de baterie si as cumpara din nou Rombat.
    1 point
  24. Incearca sa intorci 710 si vezi ce-ti da
    1 point
  25. Eu stiu ca nu (BAC e motor 2.5) , DPF au cele de la 3.0.
    1 point
  26. Inlocuieste garnitura de la filtru de motorina,se unge cu ulei . Inlocuieste cureaua de transmisie (VEZI daca cea veche nu a intrat la distributie) Trimite mecanicul la cursuri (la acest motor nu merge nici o pompa la punerea contactului )
    1 point
  27. Revin cu eroarea 7342 potentiometru g212.partea electronica la egr,se poate schimba pe poziție din 4 șuruburi fără a fi nevoie sa demontezi filtru/jug etc.am optat pentru unul SH,500 lei monopera 2 ore acasă. cel vechi era foarte murdar,cel sh era intr o stare foarte buna.verificat rulment ok,curățat.cel demontat era original al mașinii,239.000 de km a ținut.
    1 point
  28. Pt dezactivarea EGR-ului ar fi: - incalzirea mai greoaie a motorului ( la mine diferenta este aproape insesizabila) - crescand teoretic timpul de incalzire si ajugnere la temperatura optima de functionare, in tot acest timp creste si consumul - cu cat timpul de incalzire este mai lung cu atat si perioada asta in care uzura motorului este cea mai mare creste -> sanse de reducere a fiabilitatii - riscul de a ti-o lua motorul pe ulei nemafiind ceva care sa reduca sansele, blocand "culoarul" - (dar sa ajungi acolo, ma gandesc ca nu am mai fi demni de vwforum) - pornire si oprire a motorului mai smucita ( depinde de starea generala - la mine este aproape insesizabila si asta) Eu am facut asta pe masina mea. Nu recomand nimanui nimic pana cand nu sunt sigur despre ceea ce vbesc. Atata timp cat esti constient de cum functioneaza lucrurile si respecti motorul si-l exploatezi corect, avantajele sunt mult mai semnificative decat dezavantajele. Pt DPF: In cazul CR-urilor(sau motoarelor cu DPF), operatiunile trebuie facute impreuna. Strict. Odata facut EGR off, si inlaturarea dpf-ului nu aduce dezavantaje. Cand Dumnezeu o restrictie pe partea de evacuare gaze va dauna motorului odata inlaturata conform pasilor necesari?
    1 point
  29. Noroc @capitanui. EGR-ul tau e dus. Uite ce solutii ar fi: 1. sunt cativa care se baga sa le repare. cel putin, incearca. au reusit de cateva ori. depinde acum cat este el de stricat. el de fapt are un rahat de rotita de palstic, controlata electronic care se strica, ca deh..plastic.. Dupa casete directie si egr-uri, cred ca in curand, VAG or sa bage palstic si-n motor. asadar, sansele de reparare sunt destul de reduse. 2. varianta cea mai simpla - inlocuit cu totul. cu tot cu manopera te duce vreo 400E 3. varianta cea mai buna din toate pdv dar nu stiu daca esti tu de acord. Il blochezi mecanic si-l dezactivezi din soft. Trebuie sa dezactivezi si dpf-ul (dat jos si anulat din soft). In banii de inlocuire, adica 400E, ai face toate astea + resoftare implicita(necesara) a masinii care, de vei dori, poti ajunge SAFE cu componentele tale stock, la 185-190 de cai. Sau mai putin, oricat sub asta. dar dezavantajule ste ca nu mai ai dpf, deci nu vei mai fi euro 5.vei fi euro 3 probabil sau 4.pe la noi pe la buc cam toti fac treaba asta. pt motor este mult mai bine. EGR+DPF nu fac decat sa sugrume motorul. unul ii baga gaze in gura iar altul in strange de nari cand vrea sa expire. practic, cam asta fac cele 2 in termeni pusi pt oricine alegerea este a ta. dintre variantele 2 si 3 eu as merge pe 3. pt ca vei avea si de castigat din asta sa vezi ce inseamna 170-190 de cai in loc de 110 si fara masina gatuita de porcarii si fiabilitate mai buna, atata timp cat o conduci ca si pana acum,
    1 point
  30. Azi am parcat langa un Golf...
    1 point
  31. @75NOR Multumesc pentru urari.
    1 point
  32. Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.
    1 point
  33. Super GTI! Foarte misto o prind jantele... Fa si un video sa auzim Milltek-ul ala !
    1 point
  34. 1 point
  35. Pune nou ,original .
    1 point
  36. Cardul e de la emag pentru cumparaturi multiple din categoria auto in termen de 13 luni, atata timp cat produsele sunt vandute de ei ( si nu de parteneri ). Este card diferit fata de cardul Multibonus si ofera o reducere de 15 bani pe litru indiferent de tipul de combustibil cumparat. Se poate folosi doar de 2 ori pe zi si e valabil 3 ani de la emitere.
    1 point
  37. O poza din Dobrogea, lângă cetatea Enisala.
    1 point
  38. 1 point
  39. Am ajuns si pe la munte Lacu Rosu, farurile intorc multe capete, nu ca inainte nu intorceau insa parca e alta masina.
    1 point
  40. Salutare tuturor. Am avut si eu cateva probleme cu masina, acelasi motor BGW. Acum vreo 2 ani imi tot dadea eroare (cea cu filtru de particule) si mi-a intrat de 2-3 ori in limp mod. Am sters eroarea si am regenerat in mers... Consumul bineinteles , era ceva mai mare. Dupa vreo jumate de an cedeaza un furtun ce face legatura intre turbo si intercooler. De la furtunul asta crapat avusesem probleme cu DPF-ul! In fine , am mai mers asa vreo 1 an dar tot mi-a mai intrat in limp mod de vreo 3-4 ori, filtrul era compromis si facea curatare foarte des! Vara trecuta nu am mai putut sa-l regenerez si , in cele din urma l-am spart si am lasat cutia goala! A fost rescris si softul masinii iar acum , dupa un an nu am nici cea mai mica problema. Consumul este din nou rezonabil, am scos cu masina plina de la Oradea la Iasi un consum de 5,9 l/100km. Si inca ceva , in perioada in care aveam probleme cu filtrul am constatat ca imi intra motorina in baia de ulei, nivelul crestea in loc sa scada!!! Acum, dupa ce l-am eliminat nu mai am aceasta problema! Sper sa va ajute aceste informatii si sa luati decizii in consecinta. Drumuri fara probleme tuturor!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!