Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2018 în toate secţiunile
-
8 points
-
Ah, am vazut acum ca mi s-a sters postul lung cu CR-V-ul. Pai n-are sens (pentru mine) sa mai postez aici, sa pierd timp si apoi sa mi se stearga posturile din varii motive perfect valide si in ton cu regulamentul. Cred ca am prezentat suficient masina obiectiv in topicul asta si n-am ce sa mai adaug care sa nu fie nitel offtopic. Asadar asta va fi ultimul meu post pe topicul asta despre masina. Un moderator poate sa inchida topicul asta ca sa nu apara discutii offtopic.4 points
-
3 points
-
3 points
-
S-au mai linistit putin lucrurile la munca si incep sa imi ocup timpul liber...:)) Primul propiect 2018...anulare EGR... Imi facusem de ceva timp 2 flanse sa il anulez mecanic...dar nu am avut timp Se intelege cam tot din poze... La EGR nu cred ca vor fi probleme ca am folosit aluminiu...dar trebuie sa urmaresc ce se intampla la Turbo...ca acolo sunt temperaturi mai maricele...2 points
-
Lung mai e ecranu’ la 10 eew. Astept warn pentru offtopic. ?? pentru numar, me gusta. Cand ajungi acasa dupa o tura mai “spirited” o lasi la relanti putin sa se raceasca turbo??? over&out2 points
-
2 points
-
Va salut .. asta este primul meu topic facut aici .. nu stiu sa folosesc prea bine forumul dar incerc Eu sunt Seby , poate unii ma stiti de pe facebook am 17 ani si vreau sa ma mandresc cu unul din bus-urile mele .. si anume un Volkswagen T3 Caravelle CL Syncro 1,6 JX din 1991 la baza .. care dupa 8 ani de cand e in familie a suferit multe schimbari .. in 2010 Februarie masina a fost luata de la Manastirea Voronet .. iar dupa ce a fost facuta prima revizie masina a fost bagata la munca intens din 2010 pana in 2014 .. iar de atunci mi-am insusit-o dupa multe insistente si am vrut eu sa o repun pe roti .. initial voiam doar sa o revopsesc sa o las putin mai jos sa ii fac un interior simplu un set de jante pe 16 si sa o pastrez pana sa iau permisul .. dar planul sa schimbat treptat cand incepeam sa cunosc modelele Transporter .. cu ce echipari si dotari veneau si tot asa .. am ajuns in prezent sa ii pun : -Masina are faruri patrate + grila bad boy de fibra in stare foarte buna , -prelungire fata , -geamuri glisante pe ambele parti , -luneta incalzita , -ceasurile au turometru si ceas digital , -volanul este mic - servodirectie , - casetofon SONY cu boxe ALPINE noi cu garantie , -geamuri si oglinzi electrice -interior complet de multivan ce provine de pe un Magnum . -are scuturile motor si cel din fata originale , plafonul este retapitat ( nu e tapiteria originala ) . - Webasto de fabrica -toate manerele + contact + butuc haion sunt pe o cheie -proiectoare rotunde de ceata -jail bar ( care inca nu l-am montat ) - o prelungire bad boy la faruri care nu e montata jante de tabla r 15 de pe mercedes -suport scaun dreapta rotativ - cutia de viteze are 4 trepte + R + G care a fost schimbata din cauza ca cele originale nu aveau diferential iar tatal meu le-a spart .. si am cumparat din nou cutie grup si diferential spate Las si un clip de pe youtube si ceva poze( sper sa se incarce )1 point
-
arata mai fain cu albe insa e mai historically correct cu cele originale alegerea e a ta1 point
-
1 point
-
Dupa cum bine a zis colegul... Asta nu mi-a trecut prin cap... Nu ca motorul asta e aspirat, n-are turbo, dar cand alimentez tin umbrela deasupra sa nu intre apa in rezervor ca apoi imi da rateuri1 point
-
Producatorul OE cred ca este Stabilus.Eu am pus Stabilus si nu am probleme.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt mai incetinel, si cu varsta mor neuronii oricum - dar tot nu inteleg ce e aia MEH sau HEM sau HEW sau whatever1 point
-
1 point
-
Cel mai sigur - se demonteaza de pe masina si se curata cu substante (spray) dedicate.1 point
-
1 point
-
Da, 710 ar trebui sa insemne OIL si MEH ar trebui sa insemne ca nu conteaza benzina, masina fiind electrica... Poate nu e cel mai inspirat numar...1 point
-
1 point
-
Skoda Octavia sub 50.000 de km cu max 13.000 de euro cam greu de gasit . O masina la km astia nu prea vad de ce ar vinde cineva ? Masini care au fost pe la reprezentante de drive test poate, dar clar aia nu le vand la banii astia . Masina din anunt nu as cumpara clar este cu multe semne de intrebare colegii de mai sus au si expus cateva .1 point
-
1 point
-
WVWZZZ1KZ6M695056.pdf Wvwzzz3bz4e342406.pdf WVWZZZAUZDW159359.pdf WVWZZZAUZEP521980.pdf WVWZZZ9NZ6D089788.pdf WVWZZZ3CZDE148297.pdf WVWZZZ3CZ7P040219.pdf WVWZZZ3CZ8P131815.pdf WVWZZZ1KZ9W411927.pdf WVWZZZ3CZDE034457.pdf WAUZZZ8EX2A134008.pdf WVWZZZ3CZCP027373.pdf WVWZZZ1KZBP003231.pdf WVWZZZ1KZAW186919.pdf WVWZZZ7MZ9V008069.pdf WVWZZZ3CZ6P194764.pdf WAUZZZ8EX8A122398.pdf WAUZZZ8T6AA046196.pdf Wauzzz4b33n060484.pdf wvwzzz3czee035050.pdf Nu am mai putut sa incarc din cauza limitei de 1.95 Mb... Revin si cu restul de decodari in scurt timp.1 point
-
Unul din motivele/piticii pentru care eu exclud si gandul de a avea trapa la masina. Recunosc ca e frumoasa si misto sa o ai asa...in principiu, dar frica e mai puternica Totusi tu nu pari a avea problema prea mari cu ea, doar ca sunt sacaitoare.. In rest...mergi mult, bine ca ai diesel ca altfel dadeai faliment1 point
-
Cand un produs romanesc e de kk...recunosc si nu il iert . Dar si cand se face ceva bun in RO, eu zic ca merita apreciat . 5 ani am avut un Rombat Premier (verde) pe Opel Astra H benzina. Am dat masina cu bateria fara sa dea semne de oboseala si cred ca a mai mers 1 an dupa Pornea fara comentarii si dupa 4-5 ani. Si am prins ierni nasoale rau cu -25 , -28 de grade si cu cate o saptamana in care temperatura nu crestea peste -10 grade nici ziua. Am fost foarte multumit de baterie si as cumpara din nou Rombat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inlocuieste garnitura de la filtru de motorina,se unge cu ulei . Inlocuieste cureaua de transmisie (VEZI daca cea veche nu a intrat la distributie) Trimite mecanicul la cursuri (la acest motor nu merge nici o pompa la punerea contactului )1 point
-
Revin cu eroarea 7342 potentiometru g212.partea electronica la egr,se poate schimba pe poziție din 4 șuruburi fără a fi nevoie sa demontezi filtru/jug etc.am optat pentru unul SH,500 lei monopera 2 ore acasă. cel vechi era foarte murdar,cel sh era intr o stare foarte buna.verificat rulment ok,curățat.cel demontat era original al mașinii,239.000 de km a ținut.1 point
-
1 point
-
Pt dezactivarea EGR-ului ar fi: - incalzirea mai greoaie a motorului ( la mine diferenta este aproape insesizabila) - crescand teoretic timpul de incalzire si ajugnere la temperatura optima de functionare, in tot acest timp creste si consumul - cu cat timpul de incalzire este mai lung cu atat si perioada asta in care uzura motorului este cea mai mare creste -> sanse de reducere a fiabilitatii - riscul de a ti-o lua motorul pe ulei nemafiind ceva care sa reduca sansele, blocand "culoarul" - (dar sa ajungi acolo, ma gandesc ca nu am mai fi demni de vwforum) - pornire si oprire a motorului mai smucita ( depinde de starea generala - la mine este aproape insesizabila si asta) Eu am facut asta pe masina mea. Nu recomand nimanui nimic pana cand nu sunt sigur despre ceea ce vbesc. Atata timp cat esti constient de cum functioneaza lucrurile si respecti motorul si-l exploatezi corect, avantajele sunt mult mai semnificative decat dezavantajele. Pt DPF: In cazul CR-urilor(sau motoarelor cu DPF), operatiunile trebuie facute impreuna. Strict. Odata facut EGR off, si inlaturarea dpf-ului nu aduce dezavantaje. Cand Dumnezeu o restrictie pe partea de evacuare gaze va dauna motorului odata inlaturata conform pasilor necesari?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.1 point
-
Super GTI! Foarte misto o prind jantele... Fa si un video sa auzim Milltek-ul ala !1 point
-
1 point
-
Ce nenorocite sunt bujiile alea care toti producatorii (niste tampit de altfel) spun sa fie schimbate la 60.000km....tu le schimbi la 120.000km (sa faci asa si cu uleiul si toate consumabilele)! De bine ce-ti pornea le-ai schimbat, asa degeaba! Hai te-am pupat....ca NU are rost sa-ti mai argumetez eu ceva....tu esti ala desteptul....restul "e" prosti!1 point
-
1 point
-
Cardul e de la emag pentru cumparaturi multiple din categoria auto in termen de 13 luni, atata timp cat produsele sunt vandute de ei ( si nu de parteneri ). Este card diferit fata de cardul Multibonus si ofera o reducere de 15 bani pe litru indiferent de tipul de combustibil cumparat. Se poate folosi doar de 2 ori pe zi si e valabil 3 ani de la emitere.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@tetea: Am condus 1.4TSI (125HP) si 1.8TSI (180HP). 1.4 TSI (fara ACT) este mai economic cu ~1.5l/100, mai simplu constructiv si cu o istorie serioasa in spate (i.e cu bug-urile cam rezolvate). Este o placere sa-l conduci daca masina nu este grea/incarcata. L-am condus aproape 70.000 km. fara nici o problema, la vanzare era silentios ca si unul nou. Consum mediu in 5 ani=7.1/100 – cam 70% extraurban. 1.8TSI – daca il iei cu cutie manuala primesti varianta cu 32 daNm, adica imbina avantaje Diesel (cuplu) cu benzina (turatie/accelerari). Dar in oras e setos bine si nu prea se justifica – nu faci nimic in plus ce nu poti face cu 1.4TSI. In plus, cutia de viteze este etajata mai lung – semn ca e gandita pentru confort/drumuri lungi. Mentionez un avantaj mai putin discutat la 1.8tsi: daca faci drumuri dese in oras iarna – se incalzeste la ½ din timp fata de 1.4tsi, care si el se incalzeste mult mai repede decat un Diesel; asta pentru ca are galeriile de evacuare integrate in blocul motor. Concluzia mea: 1.8tsi isi arata atu-urile in extraurban (echilibrare superioara, cuplu, senzatia ca ‘te scoate’, ca ‘are de unde’). In agitatia din oras, astea nu le vezi. Pentru profilul specificat de tine (12k pe an/urban) cred ca o Skoda 1.4TSI ACT este ideala – fasneata si cu consum mic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
DA....adica era "Nufar" dar nu stiu acuma de la care firma producatoare....ca pe atuncea erau vreo 3 firme care produceau "Nufar". Dar inainte sa te apuci mai intereseazate poate deja azi gasesti ceva mai tare decat nufar si in caz ca te apuci sa demontezi filtrul de particule ai grija ca o sa lucrezi langa sonda de marsarier de la cutia de viteze...pe care eu am reusit sa il rup (nu a durat mult sa il schimb dar totusi nu e necesar sa il rupi) O alta chestie...nu stiu daca conteaza....eu dupa ce am curatat filtru am plecat din tara si de atuncea stau afar,adica alimentez cu motorina mult mai de calitate decat ce e in ro si circul pe autostrazi....deci si regenerarea o face mai calumea decat in ro prin oras.1 point
-
Salutare tuturor. Am avut si eu cateva probleme cu masina, acelasi motor BGW. Acum vreo 2 ani imi tot dadea eroare (cea cu filtru de particule) si mi-a intrat de 2-3 ori in limp mod. Am sters eroarea si am regenerat in mers... Consumul bineinteles , era ceva mai mare. Dupa vreo jumate de an cedeaza un furtun ce face legatura intre turbo si intercooler. De la furtunul asta crapat avusesem probleme cu DPF-ul! In fine , am mai mers asa vreo 1 an dar tot mi-a mai intrat in limp mod de vreo 3-4 ori, filtrul era compromis si facea curatare foarte des! Vara trecuta nu am mai putut sa-l regenerez si , in cele din urma l-am spart si am lasat cutia goala! A fost rescris si softul masinii iar acum , dupa un an nu am nici cea mai mica problema. Consumul este din nou rezonabil, am scos cu masina plina de la Oradea la Iasi un consum de 5,9 l/100km. Si inca ceva , in perioada in care aveam probleme cu filtrul am constatat ca imi intra motorina in baia de ulei, nivelul crestea in loc sa scada!!! Acum, dupa ce l-am eliminat nu mai am aceasta problema! Sper sa va ajute aceste informatii si sa luati decizii in consecinta. Drumuri fara probleme tuturor!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00