Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2018 în toate secţiunile

  1. Asadar, azi am inscris intr-un final masina. Banuiesc ca asta nu se mai poate muta nicaieri...
    9 points
  2. Ah, am vazut acum ca mi s-a sters postul lung cu CR-V-ul. Pai n-are sens (pentru mine) sa mai postez aici, sa pierd timp si apoi sa mi se stearga posturile din varii motive perfect valide si in ton cu regulamentul. Cred ca am prezentat suficient masina obiectiv in topicul asta si n-am ce sa mai adaug care sa nu fie nitel offtopic. Asadar asta va fi ultimul meu post pe topicul asta despre masina. Un moderator poate sa inchida topicul asta ca sa nu apara discutii offtopic.
    2 points
  3. Salutare! La sfarsitul lui noiembrie am reusit, in sfarsit, sa-mi iau noua masina, noul VW e-up! Dupa ce am dat A3-ul, o masina de care am fost extraordinar de multumit, am oscilat intre multe variante. La un moment dat eram foarte aproape sa iau un Forester SH XT care imi picase cu tronc. Intamplarea a facut sa vad promotia la e-up. Dupa o dicutie telefonica cu @Rave si multa bataie la cap pe whatsapp, m-am dus la PBN sa-l vad si mi-a placut. Dupa o experienta foarte neplacuta cu PBN-ul, am reusit pana la urma sa-l iau. Masina este geniala. Am depasit deja 1500 km si sunt convins acum ca am facut o alegere buna. Sper sa nu imi schimb parerea. Am mai incaltat-o intre timp cu anvelope de iarna Continental si cam atat. Curent si drumuri bune. Si cateva poze cu ascutitoarea.
    2 points
  4. Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.
    2 points
  5. Va salut .. asta este primul meu topic facut aici .. nu stiu sa folosesc prea bine forumul dar incerc Eu sunt Seby , poate unii ma stiti de pe facebook am 17 ani si vreau sa ma mandresc cu unul din bus-urile mele .. si anume un Volkswagen T3 Caravelle CL Syncro 1,6 JX din 1991 la baza .. care dupa 8 ani de cand e in familie a suferit multe schimbari .. in 2010 Februarie masina a fost luata de la Manastirea Voronet .. iar dupa ce a fost facuta prima revizie masina a fost bagata la munca intens din 2010 pana in 2014 .. iar de atunci mi-am insusit-o dupa multe insistente si am vrut eu sa o repun pe roti .. initial voiam doar sa o revopsesc sa o las putin mai jos sa ii fac un interior simplu un set de jante pe 16 si sa o pastrez pana sa iau permisul .. dar planul sa schimbat treptat cand incepeam sa cunosc modelele Transporter .. cu ce echipari si dotari veneau si tot asa .. am ajuns in prezent sa ii pun : -Masina are faruri patrate + grila bad boy de fibra in stare foarte buna , -prelungire fata , -geamuri glisante pe ambele parti , -luneta incalzita , -ceasurile au turometru si ceas digital , -volanul este mic - servodirectie , - casetofon SONY cu boxe ALPINE noi cu garantie , -geamuri si oglinzi electrice -interior complet de multivan ce provine de pe un Magnum . -are scuturile motor si cel din fata originale , plafonul este retapitat ( nu e tapiteria originala ) . - Webasto de fabrica -toate manerele + contact + butuc haion sunt pe o cheie -proiectoare rotunde de ceata -jail bar ( care inca nu l-am montat ) - o prelungire bad boy la faruri care nu e montata jante de tabla r 15 de pe mercedes -suport scaun dreapta rotativ - cutia de viteze are 4 trepte + R + G care a fost schimbata din cauza ca cele originale nu aveau diferential iar tatal meu le-a spart .. si am cumparat din nou cutie grup si diferential spate Las si un clip de pe youtube si ceva poze( sper sa se incarce )
    1 point
  6. nici eu nu am mai auzit de schimbare "pinionului" la numar de km , doar daca se observa uzura anormala . Safatul meu e sa mergi la un service serios care comanda piesele pe baza seriei de sasiu si asigura ei montajul ,astfel primesti si garantie pe manopera. Ca si service in Bucuresti nu stiu sa iti recomand .
    1 point
  7. Este prima data cand citesc despre schimbarea "pinionului". Oare nu este suficient schimbul curelelor si al rolelor?
    1 point
  8. Mai stergem praful, 32000km, masina merge ok. Zero probleme pana acum.
    1 point
  9. Scoti mufele le injectoare ,Engine ,Adv . Meas ,rpm apesi log dai la cheie cateva secunde .Apoi vezi log-ul Pe 02-transmision vezi exact pozitia schimbatorului . (Vezi ca eroarea e pe steering )
    1 point
  10. 1 senzor calitate aer (ajuta doar la recirculare aer automata ) 2 electromotor ,baterie slaba 3 circuit intrerupt/scurt la antena gps 4 blocator Cam multe probleme ,esti sigur de km ? Toate problemele necesita verificare mufe ,cablaj ...
    1 point
  11. Salutari. Ma bucur ca iti place masina (si atitudinea). Ti-am lasat pe pm o intreaga poveste despre ce, cum si in ce fel am luat ledurile respective. Spor
    1 point
  12. Super mașinuță! Sorry pt vandalism. Ma bucur ca cineva a luat atitudine si le mai spune la Moderatori ce cred enoriașii. M-ai îmbolnăvit cu ledurile alea pe față si pe spate. Imi poti da linkurile pe privat? Merci in avans.
    1 point
  13. Iarasi am fost singura masina FWD la munte. (si o parcare plina de Subaru) Anvelopele M+S pe care le am se comporta decent pe zapada. M-am jucat putin intr-o parcare si aderenta e ok. Dupa cam 7.000km cu masina, sunt multumit. Masina pe drumuri proaste zdruncina binisor si daca as fi avut optiunea de roti pe 17", p-alea le-as fi luat. Poate o sa trec pe roti pe 17" cand va veni timpul sa schimb anvelopele. Cu subwooferul Helix m-am hotarat sa nu-l pun. Vreau sa am roata de rezerva si sistemul de sunet e destul de decent. Mi-am luat in schimb un subwoofer de 12" acasa Un clip de 40 secunde de azi: https://youtu.be/Xk3fVBx3Ib0 Sunt uimit de cat de curata e masina dupa cateva sute de km de ninsoare si ploaie.
    1 point
  14. Este greu sa mentii activ un astfel de topic cu doar 2 proprietari de Kodiaq activi pe forum. Ma pregateam sa scriu ca mai este un caz identic pe forumul uk cu pielea de pe volan deteriorata ? ...ai o opinie de la dealer? E acoperit de garanție? De prin alte tărâmuri ca si probleme apărute la mai mult de un utilizator as rezuma: - bandouri de protectie laterale ce se dezlipesc ( cele de la aripile față in special) - mânere interioare portiere ce scârție daca se aplica o forta mai mare pe ele - blind spot si rear assist ce se dezactiveaza singure aleator ( suspecta fiind caroseria spate murdara in zona radarelor desi, personal nu cred ca acesta sa fie motivul) - camera față (de la area view) ce se aburește foarte repede rezultand o imagine "în ceață", probabil sticla/plasticul protector nu sunt tratate in acest sens - TJA "uitat" inactiv din fabrica. Unele au facut obiectul rechemarii pentru activare, altii au fost refuzati pe motiv ca VIN-ul lor nu face obiectul campaniei. - sistemul multimedia nu se conecteaza automat la wifi memorat desi e bifata optiunea in meniu - prestatia woofer-lui din roata de rezerva sub asteptarile melomanilor - probleme cu protectiile mult laudate pentru deschiderea portierelor ce raman blocate si duc la imposibilitatea inchiderii. - emergency call inactiv - (cu ledul rosu aprins) destul de multe cazuri raportate. In rest doar cazuri izolate...
    1 point
  15. Felicitari pt achizitie. E o placere sa tot vad masinile electrice si mai ales cele precum e-Up care sunt fix ce trebuie in oras. Asa se dezvolta si reteaua de alimentare, cand exista cerere. Cam mare diferenta intre Forester XT si e-Up, mai ales ca mai degraba le-as vedea in completare una pe cealalta.
    1 point
  16. Frati de... ceva, nu stiu ce
    1 point
  17. Si interiorul e neschimbat si asta ma bucura cel mai mult
    1 point
  18. De astazi am vazut ca vw vor scoate noul polo cupe... seamana izbitor de bine cu scirocco...dupa cum se stie vw a oprit productia pt scirocco..de ce ar face un polo cupe care ar semana izbitor de bine cu scirocco? eu zic ca arata bine oricum.. ce pareri aveti?
    1 point
  19. Cine cunoaste da like si upvote :)). E neschimbata de cand ai dat-o.
    1 point
  20. Cine nu ma cunoaste nu intelege nimic din poza aia
    1 point
  21. Azi am parcat langa un Golf...
    1 point
  22. Salut, sunt Alex din Bucuresti (mai exact "Popesti City"). Am achizitionat de cateva luni un Touran 1T2 din 2008 - 5 locuri, 2.0l DSG 103kW, motor BKD... dotari destule...geamuri electrice, comenzi volan, incalzire scaune, dublu climatronic, pilot automat, senzori parcare spate... Il am din Mai 2017 si sunt super incantat de el... Au durat cautarile aprox 6 luni, dar si cand l-am vazut, am zis "asta e!", desi avea o "buba": era trecut in carte "autoutilitara N1 - cu 2 locuri". Insa l-am luat asa si dupa vreo doua-trei saptamani de chin (reprezentante VW, RAR, etc), am reusit sa o reomologhez "autoturism M1" si am inmatriculat-o cum era normal. Recunosc, nu prea voiam cutie automata (voiam sa "mestec eu vitezele"), dar Doamne, cat de bine e! Sunt impatimit VW, dupa cum se observa in poze si fostul meu Golf4 1.6 AZD, care din pacate ne-a "ramas mic" odata cu aparitia copiilor... Acum insa, am o adevarata sufragerie mobila, pe deasupra si frumoasa si fasneata!!!
    1 point
  23. Salut, Felicitari @Rave! si eu sunt fericitul posesor al unui E-Up! de o saptamana si pot sa spun ca este geniala masina Aplicatia car-net este foarte utila, chiar daca peste un an trebuie platit..eu zic ca sunt ceva beneficii pe care le-as vrea si peste un an sau doi. Inca formatez bateria si nu stiu exact ce autonomie are si mai ii si iarna
    1 point
  24. Frumoasa masina si frumoasa si postarea cu Honda, ce a fost stearsa..
    1 point
  25. Carpe, haine, paturi, chestii care sa absoarba. Bagate si la roata ca sa iesi si apoi eventual pus pe unde treci dacaa nu poti sa urci. Iei pentru 10m asa si apoi le arunca prietenii pe cele din spate in fata. Sau cauti alt drum ocolitor. Se intampla mai ales daca ai pe la tara pamant dupa un deal, il cobori si apoi cand e sa iesi nu mai poti urca ca fie e iarba fie pamant mocirlos care aluneca. Asta e unul din motivele pentru care urmatoarea masina vreau sa fie cu tractiune integrala. La fel poti sa patesti si iarna.
    1 point
  26. panta e cand cobori si rampa cand urci de ce vrei sa urci daca nu iti permite masina ? sau cum sa ramana impotmolita ? mai degraba o ia la vale si nu poti controla
    1 point
  27. Nu a fost cam scumpa? La 22-24 nu iti configurai g7 mai dotat si scapai de dsg7? Nu cred ca e cea mai rationala alegere acest dsg7. In plus motorul nu e 150 cp. Imi pare mare pretul, e o masina sh totusi.
    1 point
  28. Eu am o alte curiozitate....ca acu' se apropie iarna, cum se vor comporta acumulatorii la temperaturi atat de joase. Se stie ca Li-ion sunt sensibile la temperaturi scazute. Ma intreb cum vor face fata la un -20C ...ce randament vor mai avea pe asa o vreme Mult mai simplu....isi trage pe bancheta din spate un generator 220V pe motorina....scoate teava prin spate si ....o trasnforma intr-un diesel cu baterii electrice
    1 point
  29. Si cu ledurile montate.
    1 point
  30. Fiind din judetul Caras-Severin, PDG este intradevar obligatoriu. Drumuri mai distruse ca acolo nu exista in Europa. Mergi la o reprezentanta si intreaba-i daca exista, daca vand si cat costa eventualele inaltatoare pentru Golf 7 sau Octavia 3. Eu pentru Golf 4 (Leon 1) am cumparat doar inaltatoarele (2 cm) de la reprezentanta cu doar 50 lei si le-am putut pune oarecum singur. Daca mai exista inaltatoare, poti cumpara orice din Germania.
    1 point
  31. Tu schimbi masina pentru ca are 220.000 Km. Daca nu esti atent, te poti trezi ca dai 10.000 euro si cumperi una cu si mai multi Km, chiar daca este de dupa 2013. Totusi. poti gasi Octavia 3 sub 10.000 euro si sub 100.000 Km. Un exemplu ca exista, nu ca ar merita asta cumparata: http://www.leasingsh.ro/skoda-octavia-2014-SKO10478.html Sau mai astepti putin, mai strangi ceva bani si-ti cumperi masina noua. si nu mai risti nimic. Eu am dat doar 11.300 Euro pe un Rapid nou cu Front Assist, scaune incalzite, senzori parcare spate, ecran 5,5", bluetooth, start-stop, ceata, CB, comenzi pe volan, motor Euro 6 cu curea, dar prin programul rabla si mai multe reduceri. Poate fi comandata in versiunea cu PDG dar este destul de inalta si fara, iar baia de ulei este chiar foarte sus. Motoare TSI bune sunt din 2013 la Golf 7, Octavia 3 iar la Rapid abia din 2016.
    1 point
  32. Mersi! Întrebam pentru ca optic pare prea "gras" balonul la cauciuc!
    1 point
  33. Sper sa nu te superi, dar mie nu imi plac.. sa le invarti sanatos. Si daca tot bag de vina, si stickerul cu Revo e putin cam mare. Iti recomand un badge metalic "revo".
    1 point
  34. @AllinDanut numai ce venisem de la drum si am facut un popas la chinezesc Multumesc. @mihai.onu94 nu am masurat puterea pe dyno. Si acum putin feedback la cald. Cu softul Tcm motorul era mai zgomotos decat cu softul stock ( tacanea mai tare in orice regim de mers ) Cu softul Revo e la fel de tacut ca si cel stock. Cu softul Tcm cand luam piciorul de pe frana si masina incepea sa se miste inainte/inapoi, actiunea de miscare era mai violenta decat cu softul stock Cu softul Revo este as putea spune mai liniar si mai fin la plecare de pe loc si mers incet chiar comparativ cu softul stock. Vs Tcm e diferenta considerabila. In ceea ce priveste puterea.... my butt dyno sais it's more .... dar nu am de unde sti asta inca, asa ca ramane discutabil dar de obicei nu prea gresesc cum nu am gresit nici cand am zis ca masina nu are sigur 220-225 cai cu softul Tcm. In ceea ce priveste felul in care este livrata puterea ... ei bine aici e diferenta intre softuri ca intre noapte si zi. Cu softul Tcm aveam o explozie de putere si cuplu relativ jos in ture (2000-2500 rpm) dar nu reusea sa tina puterea si incepea sa gafaie rapid. Asta se vede si din graficele dyno. Cu softul Revo puterea creste liniar si trage.. as indrazni sa spun .. ca o benzinara ( adica pana sus in ture ). Cam cu 200 rpm inainte sa schimbe cutia simt ca nu ar mai fi continua crescatoare puterea. Per total este exact ce imi doream. O masina care sa nu stii ca are soft daca mergi normal si doar daca ii oferi un 43 sa se trezeasca. De asemenea pentru mine este important sa traga si sus in ture. Odata cu softul Revo a venit si un update la ultima versiune de soft disponibila pentru motorul meu. Nu stiu daca finetea si liniaritatea care le simt acum la plecat de pe loc si mers incet sunt datorita faptului ca softul Revo se bazeaza pe o varianta mai noua de soft sau daca e aportul lor. Oricum bravo lor ca ataca problema in felul asta. Cu alte cuvinte desi softul Tcm bifa multe casute, nu le bifa pe cele care le doream eu.
    1 point
  35. La automata si Start/Stop este o prostie ... !
    1 point
  36. Leon-ul (1.4 TSI - 125 CP, aceeasi greutate) are o medie de... sa zicem 9 pentru ca poate oscila intre 8.x (la sotie sau cand e liber) si 10.x(la mine sau prin aglomeratie). Acest 9 l/100 km inseamna ca face 500 km cu 45 de litri de OMV 100 care nu mai tin minte cat e sa zicem 6 lei/litru. Asta inseamna ca fiecare 500km costa 270 de lei (ceva mai mult ca nu e fix 6 lei benzina) asa ca putem sa rotunjim la 60 de euro. Asa ca 2.000 km se fac cu Leon-ul in Bucuresti cu 240 de euro. Acum nu stiu voi ce experiente aveti cu masinile cu motoare mici dar eu nu ma astept ca un Up! 1.0 TSI sa consume mai putin de atat in mana mea. Un 1.0 aspirat cu atat mai putin asa ca iau in calcul aceeasi medie de consum si aceleasi costuri. Deci nu sunt chiar atat de departe de cei ~300 de euro pe care i-am zis fara sa calculez. Oricum nu economia a fost motivul principal pentru care am ales masina asta, e doar un bonus pe care il primesc cu mare placere. Cel mai mult imi place sa ma duc sa incarc masina la PBN pentru ca ma gandesc ca de fiecare data mai scad 10 lei din factura de achizitie a masinii Impozitul deja este 0 dar asta nu conteaza foarte mult pentru ca oricum este aproape nimic impozitul la masini cu motoare sub 2.000 cmc. Poate doar de viitoarea taxa de poluare sa scap ca nici inainte nu se platea la electrice. Taxe de oras sau chestii de genul nu avem in Romania, accesul pe benzile destinate transportului in comun(cum e in alte tari) nu se aplica la noi ca toata lumea merge pe unde vrea si parcari nu prea exista cu plata la noi, locurile de parcare detinute de stat sunt fara plata (nu cele rezidentiale). Pe parte de consumabile sta foarte bine lichid de parbriz, filtru de polen si placute de frana(care se consuma mai putin decat la o masina normala) si cam atat. Lichid de frana cand i-o veni vremea... Am rezolvat deja. Luni trebuie sa ma duc sa ridic numerele si talonul.
    0 points
  37. Nu se vede in poza dar a folosit ceva cutter si a taiat realmente vopseaua.
    0 points
  38. La multi ani tuturor. Am si primit primul cadou.
    0 points
  39. Masina este bine dotata! are f bine (la naiba eu o consider noua la km aia ) pretul nu il consider mare tinand cont de cum e masina de unde a fost cumparata si de garantia de care beneficiaza....piata de la noi este scazuta artificial de samsarii care le aduc din afara cu probleme/lovite si cu preturi de nimic ....si eu am platit golful la un pret "premium" tocmai ca l-am luat de la rep si mi-a oferit o garantie......nu inteleg ce naiba fuge lumea de dq200.....off..chiar nu inteleg...2 ani garantie..la revedere ... nu e nici o problema ..iar motorul de 125 e f ok (si eu am ramas surprins de cum merge , un prieten m-a intrebat de ce nu dezactivez start stop ....doar ca masina mea nu are start stop :))) motorul nu se auzea deloc la stop ) Sa o stapaneasca sanatoasa sotia si drumuri bune !
    -1 points
  40. Felicitări pentru mini familia vag! Atâta timp cât ai garanție la mașină, nu ai de ce să îți faci griji, te bucuri de ea și aia e! Singurul lucru pe care poți să îl faci pentru cutie e ca în trafic bara la bara sa o tii pe manual in treapta 1 ca să eviți schimbarea în tr2 la o viteza mult prea mică și mersul cu ambreiajul patinat.
    -1 points
  41. Parerea mea dupa 10 ani de utilizare este ca nu merita spalatorul de faruri. Chiar ma uitam pe lista de optiuni cand am comandat masina si era 250 euro optiunea, bani pe care am decis sa ii investesc in senzor calitativ de presiune pneuri. Consuma lichid de parbriz la greu, nu curata farul aproape deloc sau curata marginal doar daca mizeria nu a apucat sa se usuce pe far, in timp se crapa/sparge tubul de plastic si incepe sa arunce peste tot cu lichid, murdareste si mai tare masina + fiecare far are o pompa care in timp se arde si trebuie inlocuita.
    -1 points
  42. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!