Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare! La sfarsitul lui noiembrie am reusit, in sfarsit, sa-mi iau noua masina, noul VW e-up! Dupa ce am dat A3-ul, o masina de care am fost extraordinar de multumit, am oscilat intre multe variante. La un moment dat eram foarte aproape sa iau un Forester SH XT care imi picase cu tronc. Intamplarea a facut sa vad promotia la e-up. Dupa o dicutie telefonica cu @Rave si multa bataie la cap pe whatsapp, m-am dus la PBN sa-l vad si mi-a placut. Dupa o experienta foarte neplacuta cu PBN-ul, am reusit pana la urma sa-l iau. Masina este geniala. Am depasit deja 1500 km si sunt convins acum ca am facut o alegere buna. Sper sa nu imi schimb parerea. Am mai incaltat-o intre timp cu anvelope de iarna Continental si cam atat. Curent si drumuri bune. Si cateva poze cu ascutitoarea.
    4 points
  2. Oil ash rezulta in urma arderii uleiului. Consumul de ulei nu este influentat de regenerari, acesta va fi tot de 0.5l-1l la 15.000 km. Funinginea (care se vede la motoarele diesel fara dpf pe evacuare) este cea care declanseaza regenerarile, dar in urma arderii ei nu raman reziduri care sa infunde filtrul. Noul soft produce mai multa funingine pentru a reduce cantitatea de oxizi de azot (NOx-ul care a fost gasit peste limitele declarate de VW) si din aceasta cauza au loc regenerari mai dese. In concluzie: arderile de funingine nu infunda filtrul, ci oil ash. Regenerarile nu influenteaza consumul de ulei. Deci cantitatea de cenusa va fi aceeasi indiferent daca se face o regenerare sau 10 .
    2 points
  3. anularea dpf sau egr poate nu o fi infractiune dar SIGUR nu este legala(am mai intrebat si ieri si s a sters postul)...si atunci ar trebui interzise discutiile...citez din regulament... ,, Nu sunt acceptate discuțiile privind orice tip de activitate ilegală sau imorală,,
    2 points
  4. off topic : pt cel care sterge postarile... de ce se sterg postarile unde spunem ca egr si dpf anulat este INFRACTIUNE? cumva din asta se traieste si noi trebuie sa respiran acele gaze toxice??? este normal? sa ma astept acum sa fiu penalizat? nu este normal..moral..si uman..
    2 points
  5. Sper sa nu mai apara. Si la G6 am avut aceeasi problema si am aplicat acelasi tratament. Acuma e masina noua... ce frast sa ii mai fac? Daca Root cause e VW... trec la BMW.
    1 point
  6. Frati de... ceva, nu stiu ce
    1 point
  7. Eu am doar 215/55/R17 in CIV.
    1 point
  8. Conform algoritmului ...E Cum ai zice... face o regenerare la 10 ani și atunci nu se umple.ca face foarte rar. Dpf e ca o soba... bagi lemne în el... Dacă nu arzi lemnele sa le transformi în cenușie. (.sa poți goli soba sa bagi alte lemne) ... Atunci se umple cu lemne și tot nu mai poți sa le mai scoți. De aia face regenerare...pt arderea particulelor prinse în fagure. Nu face regenerare..Se înfundă. Așa văd eu problema.
    1 point
  9. Dupa ce am condus aproximativ 2 ani si jumatate un Ford Fiesta (1.4 TDCi, din 2004) de care am fost destul de multumit am zis ca e timpul pentru ceva mai bun. Fiesta era okay cu consumul ei micut dar era mult prea inceata si mult prea incomoda la drum lung. Cum fac ~20,000km pe an am zis sa-mi iau tot diesel si asa am ajung la Golf 5 GT. Desi pot spune ca n-am fost totdeauna fan modelului (am preferat Leon-ul 1P), pe parcurs a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult. Sa trecem la masina. E din 2006 (inmatriculata in Franta in anul 2007 unde a avut un proprietar - chiar masina de care am intrebat aici pe forum). Am verificat VIN-ul cu ajutorul unui prieten (+cumparat de pe autodna un istoric) si a reiesit ca masina are ~205,000km cu ultima intrare in service fiind facuta in ianuarie la 199,700km. Nu e perfecta. Masina are EGR-ul blocat si din ce-am vazut da cu motorina pe la un o-ring al unui injector. Se vor schimba toate in luna urmatoare, pentru ca acum masina sta pe banca fiind programata pentru inmatriculare tocmai in Septembrie. Dotari: - MFD2 + sound pack (10 boxe), intrare USB - geamuri electrice fata/spate + oglinzi electrice (din pacate nu si rabatabile) - maxidot - cruise-control - cotiera fata/spate - AC automat Si alte mici nimicuri care ma intereseaza mai putin. Masina are ceva modificari de la fostul proprietar. Are arcuri Eibach SportKit (rosii), amortizoare Bilstein (care sunt cam moi, pe duca dupa mine), jante de 18" Rial Daytona si evacuare fara catalizator si DPF. In momentul de fata e la tara in garaj unde asteapta un schimb de ulei si filtre (Motul Specific 504/507 + filtre Mann/Bosch/Mahle) iar dupa inmatriculare voi schimba setul de distributie si accesorii (role + curele) dar si lantul, intinzatorul si pinionul pompei de ulei care am inteles ca ar face probleme iar la pretul pe care-l are n-are rost sa nu facem preventiv lucrarea).
    1 point
  10. @yanq pentru folie de protectie poti apela la aceeasi firma unde am facut eu ( pm pentru detalii). Folia e taiata & montata pe loc.
    1 point
  11. pai ca da si eu am fost penalizat de 2 ori si nu am prea priceput de ce . asta este viata ...........
    1 point
  12. Mai bine era cu fundalul alb .... iar delay-ul ala era defapt un timp de gandire pentru tine ca sa fii sigur ca vrei sa mergi cu spatele
    1 point
  13. Gata si farurile,luni daca este vreme frumoasa le pun pe masina.
    1 point
  14. Da se poate face dar cu Odis Vas-pc dar nu va da foarte multa lumina ca are filtru rosu....
    1 point
  15. Eu am passat b7 ,dar becul din bord nu exista,doar cel de pe buton.
    1 point
  16. Azi am parcat langa un Golf...
    1 point
  17. Nu stiu cum va orientati la firmele astea exotice de uleiuri, la cate comentarii sunt pe aici despre uleiuri consacrate si testate, sunteti curajos!
    1 point
  18. @75NOR perfecta dreptate in ce priveste Omv 100, masina perfect lina daca nu aveam recomandare de la reprezentanta Skoda de 95 as fi mers de la inceput doar 98 sau 100. Am facut un test sa vad cat de corect indica afisajul media de consum mai exact, am notat kilometrii care ii aveam cand am alimentat si ce am parcurs pana aproape de rezerva, 166 de km rulati doar in oras cu o alimentare de 100 ron ceea ce a insemnat 17.1l a reiesit un consum de 10.3 fara sa astept sa se aprinda rezerva cu A.C. dupa-masa si incalzire scaune,luneta,parbriz si oglinzi dimineata. In aceste conditii masina imi indica de la alimentare un 12-12.2 medie.
    1 point
  19. hai sa repet, ca poate nu ati citit (nu ma refer la toata lumea) de la inceput, ca e mult..... :lol: "pe luneta sunt doua linii verticale care taie liniile de dezaburire orizontale. aia e antena " :lol:
    1 point
  20. pe luneta sunt doua linii verticale care taie liniile de dezaburire orizontale. aia e antena :icon_thumright:
    1 point
  21. De azi Columbusul meu face figuri. Merge 2 minute face restart si dupa 5-6 minute iar pornește..... Operațiunea se tot repeta ..... Am fost la diagnoza si a spus ca sa activat component protection .... Este posibil asa ceva ? Am factura pe sistem Columbus + plata prin banca . LA reprezentanta oare il poate readuce la viata ?
    0 points
  22. Da stiu ca se aprinde becul pe buton dar becul din bord era o măsură de siguranță în plus.
    0 points
  23. Nu e adevarat! Eu am anulat dbf ul fara sa anulez si egr! Merge impecabil, nu mai am treaba regenerarilor/consumului! Salut! Mai bine anulai dbf ul si lasai egr cum am si eu!
    -1 points
  24. De cat timp ai anulat dpf-ul si cam cati km ai facut ? Vad ca esti din Falticeni, imi poti spune in privat unde l-ai anulat ?
    -1 points
  25. Ai dreptate! Am vazut touareg cu 800 mii km si era filtrul original! la mine filtrul era bun,doar ca singura problema era aceea ca ma stresau regenerarile foarte dese! Trebuia sa stau pe langa masina sa si faca treaba sau sa ies cu ea de nebun pe europene...
    -1 points
  26. -1 points
  27. Pai marii ingineri de la VAG de ce credeti ca au facut acest soft dieselgate?sa se produca multe regenerari si sa tina durata de viata a dbf ului mai putin si sa fie inlocuit! Doar ca romanul e inventiv si a rezolvat aceasta problema pentr cei care doresc sa nu mai aibe probleme cu regenerarile, cu moartea egr ului, cu consumul mare de carburant etc!
    -1 points
  28. Viata DPF-ului are legatura cu calitatea uleiului si consumul lui, nu cu frecventa regenerarilor. Ce ramane in filtru si-l infunda este cenusa uleiului (oil ash).
    -1 points
  29. Un calcul exact, facut pentru o masina cu benzina care consuma minim 12,5 l/100Km. Un UP pe benzina ar fi consumat in medie 1/2, adica 150 euro economisiti.
    -2 points
  30. Marius....legal, termenul de infractiune nu are nicio legatura cu operatiunea de care vb tu...poate de aceea sunt sterse posturile. Tot asa, pt ca aceste posturi nu au legatura cu aria tehnica Legat de eliminarea dpf ul...ai dreptate cu privire la noxe...dar nu de la masini murim noi mai devreme....stai linistit.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!