Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2018 în toate secţiunile
-
Cat despre depasiri acum sa fim sinceri, banuiesc ca majoritatea facem depasirile cand din sens opus nu se apropie amenintator nimic, cand este spatiu destul, ma indoiesc ca faceti nonstop depasiri asa la mustata si reintrati inapoi pe banda fix la secunda aia cat sa nu te lovesti cu cel din fata. De ex daca din sens invers vezi ca este aglomerat mai degraba stai in coloana decat sa tasnesti la mustata sa valorifici alea 2 sec cu cat accelereaza mai repede un motor decat altul, si apoi sa stai iar in coloana. Si la final vezi ca ajungi la destinatie cu 15min mai repede. E important? Totul e relativ. IMportant este sa ajungem cu bine, sanatosi si frumosi, fara evenimente neplacute la destinatie!2 points
-
Oricum, daca la Octavia mai pui o persoana in masina ajungi la greutatea Karoqului cu soferul inclus. Pana la urma totul e relativ. Important este sanatosi sa fim si sa ajungem cu bine la destinatie. La cum se merge acum prin Bucuresti si tara cred ca o sa fie suficienta putere. Daca ma gandesc bine majoritatea ne deplasam in gama de viteze uzuala 0-100-110 unde face fata cam orice fel de motor. In viata reala chiar simte cineva ca o masina accelereaza mai repede cu o secunda decat alta?2 points
-
Daca tot ai scris atatea randuri ar trebui sa-i povestesti si despre dezavantajele anularilor2 points
-
Eu iti platesc dpf oe nou daca iti intretii masina la mine si iti face probleme pana la 500 mii km1 point
-
Buna, Eu am mentionat ca asa am configurat masina la achizitie, pretul este din lista de optionale fara TVA. Ideea ca am adaugat lampi la scaunele fata LED, pentru iluminare la pasagerii spate. Pachetul PA6 chiar daca este varianta cea mai dotata, nu are asa ceva. Sigur se poate face retrofitul PA6 cu costurile aferente. Am promis colegului erimia.stefan.adrian pe sfarsitul saptamanii viitoare un necesar. Cred ca sunt putine sanse la SH , "donatoare" putine pe piata.1 point
-
Pana la urma nu stiu daca este chiar asa anormal sa isi modifice pozitia limba intinzatorului de la rece la cald. In elsa scrie ca reglarea intinderii trebuie facuta cu motorul rece, ma gandesc ca fix asta e motivul, sa nu ajunga la rece cureaua slaba si sa existe posibilitatea sa sara. Cert este ca nu am observat sa faca toate asa. In cazul meu, e posibil sa se fii intins cureaua si sa isi fi shimbat pozitia; am impresia ca a facut-o destul de brusc. Sunt destul de atent cu ce se intampla pe la motor. Nu cred ca este vreo interdictie sa retensionezi. Plus ca nu aveam incotro, am fost nevoit sa schimb axul cu "scame". La procedura de demontare a curelei, in elsa, scrie sa marchezi cu creta sensul de rotatie...nu cred ca ar mai face mentiunea asta daca ar fi obligatoriu sa o arunci la orice demontare. Nu am elsa instalata in momentul asta sa verific, dar cred ca nici nu este obligatoriu sa schimbi rola intinzatoare la fiecare inlocuire a curelei. E posibil sa imi joace memoria feste.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La toate Skodele se afiseaza greutatea cu sofer cu tot. Optionale pot adauga greutate la masina. Spre exemplu la Octavia mea, este o diferenta de 80 kg in CIV fata de greutatea anuntata in brosura. Anyway, referitor la comportamentul motoarelor mici pe SUV-uri aveti ma jos un test cu Kodiaq cu motorul de 1.4. Cred ca puteti extrapola rezultatele la Kodiaq cu 1 litru. Motorul de 1 L e foarte OK in oras si pe drumuri cu 2 benzi pe sens dar stresant pe drumurile unde ai de facut depasiri, mai ales cand esti incarcat. La masini atat de scumpe si numai, alegeti optim pentru stilul vostru de condus, drumurile facute frecvent si incarcarea medie a masinii. Eu as alege minim 1.5 pe un Karoq ca masina de familie: - pentru ca "Familie si Siguranta". Da, motorul este un element de baza pentru siguranta unei calatorii. Daca vizionati testul de mai jos, vei vedea diferente de mai mult de 2 secunde intre masina cu un pasager si cu 5 pasageri. Concluzia testului e cam trista pentru motorul de 1.4 pe Kodiaq. - pentru valoarea de revanzare. Conteaza si asta, daca vrei sa dai masina cand iese din garantie. Puneti-va .. 1.5 secunde in postura de cumparator de SH, ce ai alege: motor de 1 L sau 1.5 ? De ce ? Anyway, spor la configurat si cumparat ! Si nu uitati, in 2018 fiti mai smart decat agentul de vanzari ! Drive-testul este sfant pentru alegerea motorului !1 point
-
Masina pleaca de la 1340 kg pe motorul de 1 litru fara dotari. Cred ca se poate depasi lejer 1400 kg cu cateva optionale strict necesare. Este cu minim 150kg mai grea decat Octavia cu acelasi motor. http://bradytrade.ro/sites/default/files/fisiere/Karoq_MainEng_0817.pdf1 point
-
Actualmente am in dotare un logan din 2008 1.5 diesel 85 cai 200Nm, pe hartie in datele tehnice are 0-100 in 13sec, dar la cum se simte masina in trafic e foarte sprintena, la deal trage de rupe fara repros, in depasiri nu am ce sa ii zic se infige imediat. La ce valori are Karoqul pe hartie ar trebui sa stea mai bine decat dieselul de 1.5 de la Logan, vom vedea. Tin minte ca acum 2-3 ani tocmai urcasem niste serpentine pe la Moeciu, si la final intr-o parcare opreste o Octavia care era in fata mea pe serpentine si vine un tip la mine si imi zice: nu te supara, dar ce motor ai pe masina asta, ca eu am tras de a mea in ture multe (1.6 benzina aspirata 100cai parca) sa urc serpentinele iar tu erai mereu lejer in spatele meu. De exemplu, din 2009 a aparut Loganul facelift. Am condus aceasta varianta cu acelasi motor 1.5dci 85/90 cai, dupa ce motorul avea destui km, deci rodat. Concluzia a fost ca masina era mult mai lenesa decat a mea, avand acelasi motor?!? Probabil i-au facut o etajare mai lunga la rapoartele cutiei de viteza, dar senzatia la mers fata de a mea masina a fost mult inferioara. Totul depinde de constructor cum imperecheaza cutia de viteze cu caracteristicile motorului. Negasind un model cu 1.0 tsi nu am avut cum sa imi dau seama. Cei de la reprezentanta au zis ca au fost invitati undeva la un drivetest cu Karoq-uri printre care si 1.0 tsi, si nu le-a venit sa creada ce sprintena este masina si ca 1.6 tdi nu merita. Asta au spus ei, acum...vom vedea Oricum, dupa ce va sosi masina si dupa o perioada de rodaj voi vedea mai bine motorul la lucru si cum consuma. Voi posta treptat toate informatiile care sper sa ajute si pe alti colegi de forum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nici Karoq 1.0 nu are 1.5tone. Daca nu ma insel are intre 1200 si 1300 kg Rapid parca este pe la 1100kg. Sigur si cutiile de viteza sunt diferite si vor exploata diferit motorul1 point
-
1 point
-
Am mers la PBN inainte de anul nou si am ars benzina de pomana doar sa se uite 2 minute la bara desi i-am trimis cateva poze cu bara si pe whatsapp si deci puteam sa vin direct la constatare sa faca actele etc cum am convenit (dupa sarbatori) Partea buna este ca nu a comentat nimic si nu a incercat sa gaseasca scuze la proasta vopsire a barii. De capacelul de la presul din dreapta a si uitat... Masina are 6700km si in primavara cel mai sigur o sa merg la primul schimb de ulei - parca masina nu mai merge chiar asa lin cum mergea la inceput. Am zis sa schimb si becurile de semnal cu unele led (fata si spate) si marsarier cu unele albe iar rezultatul este foarte frumos ( nu sunt puternice si nici nu aveam de gand sa pun ceva puternic ) acum toata masina este led asa cum este si normal in 2017(8) iar toate multumirile merg catre @Led It Up Urmeaza anul asta: - Jante de aliaj mai frumoase pentru vara iar cele actuale cu care a venit masina sa ramana pentru iarna - nu suport sa o vad incaltata cu cele de tabla - Un suport de numar mai discret - Covorase textile si probabil ca vor mai urma si altele1 point
-
1 point
-
Type 2...daca masina asa avea. Daca avea type 1, atunci banuiesc ca ai schimbat si calculatorul de coloana, cu unul care stie de type 2 - caz in care trebuie sa faci setare de baza, limita de forta, etc Daca schimbi numai spira (asa cum ai scris tu mai sus), nu ai de ce sa faci setare de baza si limita de forta - trebuie in 50m sa se stinga automat martorii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pfoai.. Și eu care râdeam de aia de la reno ca trebuie sa dea roata jos să schimbe un bec1 point
-
Pentru cei cu probleme de lumina la Bixenon ( adica se vad slab, ca niste lumanari -fara erori si alte probleme electrice), 51% as spune din experienta ca e din cauza oglinzilor arse din lupe. Restul de 49% ar fi din cauza becurilor vechi sau a reglajului prost. Dar B6 este un model cu probleme la lupe, atat pe bixenon cat si pe halogen. Multe masini aduse au mers non stop sau aproape non stop cu farurile aprinse, zi -noapte, unele avand si din codare activat modul Scandinavia ( care tine farurile pornite si pe 0). Cautati postul meu din 1 August (pagina 60) si o sa vedeti diferenta de lumina dintre lupele cu oglinzile vechi ( la ~ 300k km) si lupe noi.1 point
-
Am aproape trei luni cu Superbul dar: 1. La consumurile de ulei/antigel ar trebui specificate motorizarile si nu o "constatate" generalizata! 2. Ma indoiesc ca este cineva care isi alege Superbul dupa calitatea/durabilitatea umbrelei! 3. system KESSY - cum o deschizi pe asta le deschizi si pe restul. Am deschis o Jetta prin telefon pe speaker, care nu avea KESSY. Daca hotul are "comanda" la masina ta: la revedere! 4. Deschiderea portbagajului in mers??? Merge? O sa fac o proba la viteza mai redusa.1 point
-
Nu stiu de ce nu m-am gândit pana acum la asta: eu având camera video Mio conectata direct la panoul de sigurante nu porneste decat atunci cand pornesc motorul. Partea buna e ca am priza libera mereu ptr telefon plus ca nu am fire vizibile in masina. Partea proasta era ca nu înregistrează in modul parcare. Ca sa rezolv asta, mi-am cumpărat inca un încărcător auto compatibil care îl bag in priza de la masina doar când e masina parcata ? Acum filmează si in parking mode.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
... Dar si Rapid nu are 1,5tone. Raportul putere greutate trebuie si el studiat ca sa ai idee la ce sa te astepti.-1 points
-
-1 points
-
Masina va functiona si cu acest motor 1.0 dar sincer nu il vad potrivit deloc pentru un suv fie el si de dimensiunile lui Karoq ! Pentru a merge decent cu el trebuie sa ii dai turatie asta rezulta consum mare si uzura prematura . La Rapid mai treaca mearga dar in rest si la Octavia este la limita >-1 points
-
Noroc @capitanui. EGR-ul tau e dus. Uite ce solutii ar fi: 1. sunt cativa care se baga sa le repare. cel putin, incearca. au reusit de cateva ori. depinde acum cat este el de stricat. el de fapt are un rahat de rotita de palstic, controlata electronic care se strica, ca deh..plastic.. Dupa casete directie si egr-uri, cred ca in curand, VAG or sa bage palstic si-n motor. asadar, sansele de reparare sunt destul de reduse. 2. varianta cea mai simpla - inlocuit cu totul. cu tot cu manopera te duce vreo 400E 3. varianta cea mai buna din toate pdv dar nu stiu daca esti tu de acord. Il blochezi mecanic si-l dezactivezi din soft. Trebuie sa dezactivezi si dpf-ul (dat jos si anulat din soft). In banii de inlocuire, adica 400E, ai face toate astea + resoftare implicita(necesara) a masinii care, de vei dori, poti ajunge SAFE cu componentele tale stock, la 185-190 de cai. Sau mai putin, oricat sub asta. dar dezavantajule ste ca nu mai ai dpf, deci nu vei mai fi euro 5.vei fi euro 3 probabil sau 4.pe la noi pe la buc cam toti fac treaba asta. pt motor este mult mai bine. EGR+DPF nu fac decat sa sugrume motorul. unul ii baga gaze in gura iar altul in strange de nari cand vrea sa expire. practic, cam asta fac cele 2 in termeni pusi pt oricine alegerea este a ta. dintre variantele 2 si 3 eu as merge pe 3. pt ca vei avea si de castigat din asta sa vezi ce inseamna 170-190 de cai in loc de 110 si fara masina gatuita de porcarii si fiabilitate mai buna, atata timp cat o conduci ca si pana acum,-1 points
-
1340 kg zice ca sunt cu ~75kg inclusi insemnand soferul. fara sofer, doar masa masinii ar fi 1265 kg. Zici ca se pot depasi 1400kg cu ceva optionale? pai ce optionale sa iti incarce masina cu 135kg? farurile, oglinzile, presurile? In fisa tehnica vad ca diferenta de la cutia manuala la DSG inseamna 21kg. ce optionale strict necesare ar fi acelea care pun pe masina inca 135kg?-1 points
-
Pt dezactivarea EGR-ului ar fi: - incalzirea mai greoaie a motorului ( la mine diferenta este aproape insesizabila) - crescand teoretic timpul de incalzire si ajugnere la temperatura optima de functionare, in tot acest timp creste si consumul - cu cat timpul de incalzire este mai lung cu atat si perioada asta in care uzura motorului este cea mai mare creste -> sanse de reducere a fiabilitatii - riscul de a ti-o lua motorul pe ulei nemafiind ceva care sa reduca sansele, blocand "culoarul" - (dar sa ajungi acolo, ma gandesc ca nu am mai fi demni de vwforum) - pornire si oprire a motorului mai smucita ( depinde de starea generala - la mine este aproape insesizabila si asta) Eu am facut asta pe masina mea. Nu recomand nimanui nimic pana cand nu sunt sigur despre ceea ce vbesc. Atata timp cat esti constient de cum functioneaza lucrurile si respecti motorul si-l exploatezi corect, avantajele sunt mult mai semnificative decat dezavantajele. Pt DPF: In cazul CR-urilor(sau motoarelor cu DPF), operatiunile trebuie facute impreuna. Strict. Odata facut EGR off, si inlaturarea dpf-ului nu aduce dezavantaje. Cand Dumnezeu o restrictie pe partea de evacuare gaze va dauna motorului odata inlaturata conform pasilor necesari?-1 points
-
Dacă găsești 0W30 cu norma 507.00 să ne spui și nouă că eu nu am găsit. Toți producătorii au 5W30.-1 points
-
Nu e adevarat! Eu am anulat dbf ul fara sa anulez si egr! Merge impecabil, nu mai am treaba regenerarilor/consumului! Salut! Mai bine anulai dbf ul si lasai egr cum am si eu!-1 points
-
De cat timp ai anulat dpf-ul si cam cati km ai facut ? Vad ca esti din Falticeni, imi poti spune in privat unde l-ai anulat ?-1 points
-
Ai dreptate! Am vazut touareg cu 800 mii km si era filtrul original! la mine filtrul era bun,doar ca singura problema era aceea ca ma stresau regenerarile foarte dese! Trebuia sa stau pe langa masina sa si faca treaba sau sa ies cu ea de nebun pe europene...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00