Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2018 în toate secţiunile

  1. Azi am parcat langa un Golf...
    6 points
  2. Salutari, Am zis ca totusi n-a facut nimic rau, asa ca o prezint pe "mandra"... Prin august am inceput sa caut, Passatul era cam scump, Audi si mai scump (cel putin modelele mai mari care se potriveau nevoilor mele), Golful prea mic... iar alte marci din pacate nu-mi sunt pe plac (cel putin cele frantuzesti, desi am cochetat si cu ideea noului CIVIC) Am tot discutat inainte cu prieteni / posesori de Octavia - chiar le multumesc pe aceasta cale, si am ales in cele din urma sa merg pana la capat cu una noua. Dupa ce am dat o tura pe la toti dealerii (Metrotehnica, Porsche, Brady, Avia, etc) am semnat cu Avia, din punctul meu de vedere cei mai bine pregatiti mai ales tehnic. Totodata, pe parcursul asteptarii am avut o comunicare FOARTE buna cu dealerul, in permanenta am stiut ce se intampla cu masina, in ce status a intrat, cat mai am de asteptat, etc. Asadar, pe 6 Septembrie am dat avansul (din pacate nu am primit vreo super reducere, dar in final am iesit ok) si pe 30 Octombrie a sosit "jucaria". Trebuia sa vina pe 1 Noiembrie, asta a fost a 2-a surpriza de la dealer. Ce sa zic... masina chiar mi-a depasit asteptarile. Cutia schimba perfect, cuplul se simte foarte bine, consumul ...e asa si asa (cam 8-9 in Bucuresti in trafic mare, 5.5 afara) Am ales echipare Style, pentru ca venea cu niste dotari interesante la preturi normale, jante 16 Velorum, pachetul Clever cu faruri adaptive led, stopuri full led, senzori, smartlink si ce mai avea. Suplimentar am ales senzorii parcare pe fata - foarte utili pt lungimea masinii, Front assistant, jante si anvelope de iarna OEM (au venit cu anvelope Pirelli Cinturato 205/55/16 pe jante de 6J, ca se poata monta lanturi la nevoie), parbrizul incalzit pe care din pacate nu l-am folosit inca, oglinzi cu iluminare, protectie sasiu, si duze incalzite, scaune sport si alte cateva Imi pare cel mai rau ca nu am ales ACC - optiune care costa DOAR 280 eur, si m-ar fi ajutat mult pe autostrada. Ce-am constatat in 2 luni. masina e impecabila, incerc s-o pastrez cat mai bine, o spal la 3-4 zile, o tin mult in parcare subterana dar si afara, deja a primit ceara la cateva zile, urmeaza o folie pentru faruri desi nu prea imi convine ca astia taie cu cutter-ul direct pe faruri si evident le zgarie, am cumparat o groaza de solutii profesionale de intretinere. numerele negre vor sosi in 2 zile. deja am 3000 km, pot sa zic ca pana acum masina m-a impresionat. Abia astept sa vina concediile. Pun mai jos pozele, pe parcurs o sa completez "jurnalul" cu pareri si impresii..
    1 point
  3. adica chinuit de 2 si 3 care merg prost....cred ca asta ai vrut sa spui
    1 point
  4. Nu ti fa sperante desarte. Clunk 3rd to 2nd, cred ca scapi numai prin schimb hub ambreiaje. O sa l auzi si de pe 5 pe 4 daca esti mai atent, P.S daca ambreiajele au multi km, schimba le. Tot dai cutia jos, scutesti o manopera si timp. Plus ca ai masina ca noua. ☺
    1 point
  5. Am vrut sa fac un drivetest cu 1.0 dar nu am gasit disponibil. In schimb am facut un drivetest cu acelasi motor dar pe Rapid, si mi s-a parut destul de fasnet. la o viteza medie prin Bucuresti de 23km/ora a avut un consum de 5.3%, masina avand abia 1000km. la drum intins Bucuresti-Giurgiu pe Rapid mers legal motorul a scos cam 4.4% conform la ce arata bordul. Trebuie luat in considerare si ca masinile de drivetest sunt noi, nerodate, probabil abia dupa vreo 10mii km vezi exact ce poate motorul. Nu am idee, chiar sunt curios cum se comporta motorul pe masina asta. Toata smecheria cred ca este imperecherea cu cutia de viteze. Avand in vedere gabaritul ei, cred ca treptele 1-4 vor fi scurte pt a fi sprintena masina si 5-6 mai lungi pt drum intins. Totusi sunt 115cai, nici multi dar nici putini. Nu mi-au zis nimic de reducere clever pack, practic am avut discountul acordat+ce se mai scade din rabla.
    1 point
  6. De azi ma alatur si eu forumului vostru . Am facut drivetest cu motorul de 1.5tsi dsg, dar ca buget nu pot sa ma lipesc decat de 1.0tsi Ambition. Asa ca am comandat 1.0 tsi Ambition, cu mai multe dotari. Am incercat sa gasesc sa fac un drivetest cu motorul 1.0 dar nu am gasit. Am vazut ca unii dintre voi au facut drivetest cu acest motor dar eu nu am dat de el in Bucuresti. Nu am remarcat ca spatarul banchetei Varioflex este suparator de mic cum ziceti unii dintre voi, din punctul meu de vedere in spate vor sta 2 copii in scaune isofix, deci nu ii va incomoda acest aspect. Este prima mea Skoda, am zis ca este foarte pliabila unui stil familial, avand dimensiuni compacte dar spatiu suficient la interior si multe spatii de depozitare si modulare. Masina am comandat-o pe 22 decembrie, am primit termen de livrare saptamana 20-25 din 2018. Sper sa fi facut alegerea corecta !
    1 point
  7. Salutare, pentru cei care doresc sa achizitioneze A6 cu motorul 2.0 de 140 cp eu pot sa-l recomand. eu detin o astfel de masina deja din 2009, este cea cu motorul de 2.0 BLB de care multi vorbesc de rau. l-am cumparat la 97.000 km si acum am aprox 265.000 km. In timpul acesta am schimbat 2 distributii, discurile pe fata iar in rest i-am rupt un arc pe fata motiv pentru care le-am schimbat pe ambele. In rest masina este corecta, nu are reprize de 3.0 (de avut in vedere ca si acolo este o anumita greutate data de grup si motor deci si acolo nu zboara :))) e masina relativ usoara si e corecta din punct de vedere consum, taxe si reprize. In rest nu am avut probleme care sa merite mentionate, articulaiile, telescoapele etc sunt cele de la echiparea de fabrica. Este un model de luat in calcul dar trebuie avut in vedere nr. de km la achizitie si daca vreti daca masina are sau nu filtru de particule! in rest va urez un an deosebit! La multi ani!
    1 point
  8. Masina mi se pare exagerat de scumpa pentru dotarile ei si imi da impresia ca a fost/este si destul de neingrijita. Gandeste-te ca la pretul acel mai pui cel putin 1000 euro (adus, RAR, inmatriculare etc.), poate si mai bine fiind la dracu-n praznic, Dusseldorf. Ca referinta, a mea: 2.0, 184 CP, FR, 34.000 km, 2016, LED, pachet iarna, Media system plus (fara navi) - a fost 16.000 euro.
    1 point
  9. Exagerat de scumpa. Pe 1.4 tsi intradevar 122 cp, fr, jante performance 18 si suspensie sport, full led, alte cateva dotari am dat 12.000 e cu 50.000km si garantie. Am luat o de la avia, afara erau cu 2000e mai scumpe.
    1 point
  10. Acu sincer la cat stau prin trafic...aproape 2 ore pe zi e ceva. Si uitasem ieri... Masina a mai primit un set de leduri: DLR si semnalizari cu ajutorul baietilor de la @Led It Up. totul plug and play fara modificari. Mai am luminile de mers inapoi si pozitii spate, dar trebuie sa ajung pe la ei si am o problema cu timpul.
    1 point
  11. Iti va trebui tot kit-ul de reparatie si garnitura dintre pompa si chiulasa, daca nu este prezenta in kit. Evident, se da jos de pe motor. Am avut si eu aceeasi problema cu aceasta pompa, dar la mine curgea ulei din partea de vacum pana jos pe asfalt. Am preferat sa o schimb cu totul, cu una Pierburg, si bine am facut, avea joc mare la ax si era uzata bine. Masina nu prezenta simptome de pompa defecta, doar dupa schimbare mi s-a parut pedala de frana mai moale, dar s-ar putea sa ma insel. De aceea evaluati bine starea pompei, daca merita doar garniturile schimbate sau ar trebui una noua.
    1 point
  12. Te'or fi iertat, in cinstea Frantei
    1 point
  13. Salut, sunt Alex din Bucuresti (mai exact "Popesti City"). Am achizitionat de cateva luni un Touran 1T2 din 2008 - 5 locuri, 2.0l DSG 103kW, motor BKD... dotari destule...geamuri electrice, comenzi volan, incalzire scaune, dublu climatronic, pilot automat, senzori parcare spate... Il am din Mai 2017 si sunt super incantat de el... Au durat cautarile aprox 6 luni, dar si cand l-am vazut, am zis "asta e!", desi avea o "buba": era trecut in carte "autoutilitara N1 - cu 2 locuri". Insa l-am luat asa si dupa vreo doua-trei saptamani de chin (reprezentante VW, RAR, etc), am reusit sa o reomologhez "autoturism M1" si am inmatriculat-o cum era normal. Recunosc, nu prea voiam cutie automata (voiam sa "mestec eu vitezele"), dar Doamne, cat de bine e! Sunt impatimit VW, dupa cum se observa in poze si fostul meu Golf4 1.6 AZD, care din pacate ne-a "ramas mic" odata cu aparitia copiilor... Acum insa, am o adevarata sufragerie mobila, pe deasupra si frumoasa si fasneata!!!
    1 point
  14. Foarte frumoasa masina, pun pariu ca suna bine Rammstein in ea
    1 point
  15. desfa capitonajul pe partea stanga, desfa firele care vin prin balamaua stanga si o sa gasesti problema. Se reface cablajul, dupa care o sa fie ok
    1 point
  16. Era pretul de pe un renumit site romanesc (nu dau numele). Intre timp am gasit pe acelasi site (alt vanzator probabil), top tec 4200 4 litri la 180 lei.
    1 point
  17. La multi ani colegi! An nou, retrofit-uri noi! Astazi am plasat pe ebay comanda pentru volanul de mai jos! Este vorba de un volan de GTI. Nu am optat pentru cele de Mk6 sau Mk7 pentru ca asta ma atrage mai mult, se integreaza mai bine Bonus: O poza cu un fund mare si gras!
    1 point
  18. La fostul meu Passat a batut volant vreo 80 de mii de km si asa l-am vandut. Unele sunt mai zgomotoase.
    1 point
  19. Arborele cotit nu are probleme,ci cuzinetii....orice verificare costa cel putin manopera,suruburi noi,garnituri si nu stiu daca e convenabil
    1 point
  20. Axa cu came nu e in baia de ulei....e sus in chiulasa,o poti verifica si tu
    1 point
  21. Nimic nou pe la masina, decat intretinere temeinica si motorina!..pentru ca toate merg bine. Astazi 560km rulati pana la Dl doctor.. @EEXCALADE Am rezolvat o veche problema ce facea figuri ocazional si anume, blocatorul de coloana. La final o surpriza placuta...bonus pliere oglinzi din telecomanda, fara schimbari de calculatoare..direct codare! Me happy. La final ceva funny...W12...i-ar sta bine nu?!
    1 point
  22. Eu am montat valeo sh pe seat...in primii 50 km a patinat desi discul era destul de gros ,avea 8-9 mm...acum merge bine,fara zgomote Ciudat ca am tot valeo pus nou si pe Passat si e zgomotos,montat acum vrem 70 kkm
    1 point
  23. Da, la orice Bosch pompa este metalica, factor foarte important intr-adevar. Si da, Karcher are de plastic pana la K4 inclusiv parca. Acest aspect m- facut si pe mine sa ii elimin din lista, iti trebuie buget de min 1000 lei aprox pentru Karcher bun.
    1 point
  24. Desi nu prea scriu pe forum din lipsa de timp, iar atunci cand scriu nu sunt prea generos cu detaliile, revin cu un update: am adunat 10k km. Per ansmblu, sunt multumit de masina: confort, putere, tinuta de drum, consum, dar am si un of, cel legat de mersul in 2 cyl. (activarea ACT): simt aceeasi vibratie si acelasi mormait la accelerarea usoara cand motorul e in 2 cyl. In tot acest interval, am avut 4 interventii asupra masinii: 1. In a doua saptamana dupa achizitie, am schimbat pe garantie portul usb1, cel de la bricheta - nu recunostea dispozitivele conectate (stic, telefon), afisa mesajul "usb1 este citit" si ... nimic. Am fost la reprezentanta, testat cu stick, telefoane - si al meu si de la ei, conectat PC la mufa obd, scanat si testat portul usb1 iar rezulatul afisat a fost o bucla permanenta "connecting - disconected". S-a deschis fisa de garantie si in 2 zile m-au sunat ca ma asteapta sa inlocuim piesa, cand am eu timp (da, da si eu am ramas surprins ca pot veni cand vreau), a fost schimbat in 3 minute, probat cu telefoane, stick, refacut test cu PC pt usb1 cu rezultat ok. Total timp petrecut la reprezentanta aprox. 20 min. Din acest p.d.v. bravo Skoda! 2. Completarea lichidului de racire (am pus antigel pe la 2500 km, scazuse nivelul chiar la semnul de minim si l-am adus la maxim); de atunci nu s-a mai modificat. 3. Montat scut metalic, dar despre acest aspect am mai detaliat pe aici... 4. Tras fire direct din panoul de sigurante, pe sub chederul de la stalpul usii soferului, prin stalpul stanga, pe sub capitonajul plafonului din zona parbrizului pana la oglinda retrovizoare pentru detectorul de radar, camera de bord si un voltmetru digital. Apropos de voltmetru, sunt perioade bune de timp in care voltajul afisat in mers la drum lung si chiar la viteze mari, peste 130-140km/h, este in intervalul 12.7V - 13,8V. Am verificat si cu un aparat de masura si valoarea corespunde pe ambele dispozitive. Sunt afisate si valori normale, de 14,2V, 14,4V, chiar si 14,7V. Daca e cineva care stie mai multe despre partea de incarcare sau daca sunt normale aceste fluctuatii, il rog sa se pronunte. Singura mea posibila explicatie este ca ar fi o legatura cu sistemul start-stop, desi va spun sincer ca nu cunosc prea multe despre SS. In rest, vorba romanului, "apa, paie si bataie" sau, in cazul meu, "benzina, spalatorie si talpa".
    1 point
  25. bad post BentleyCD-AFP.pdf mkb-axr-asz-g28-unplausibles-signal-16705.pdf
    1 point
  26. 1 point
  27. Da. Daca ai gandit-o in felul asta...e ok. Eu in 2010 cand i-am masina sotiei, am optat pentru un peugeot 207 hdi. A fost atunci o diferenta de 3000euro intre asta si polo benzina. Iar ca si consum sta foarte bine in oras, motorul este foarte fiabil, peugeot este recunoscut pentru motoarele diesel, iar intretinerea la ea este mai nimica toata. Si acum mi se pare peugeotul 207 o masina ma inchegata si mai normala decat polo. Dar asta e parere strict personala
    1 point
  28. Mai zic o data, nu ar fi rau sa apara sticky: pe original - adica OE - adica original equipment = piese cu stanta VW OEM - adica original equipment manufacturer = piese cu stanta producatorului respectiv (Conti, Hepu etc), producator care face si piesele de la punctul de mai sus AM - adica after market - OEM fiind cel mai fericit caz de AM
    1 point
  29. Incerci cumva sa-ti faci reclama pe aceasta arie, sau te-am inteles eu gresit? Daca am inteles ok, gresesti din cel putin doua motive: 1. aceasta arie nu este potrivita pentru reclama, exista alta special destinata acestui scop. 2. prin postul de mai sus cred ca tocmai ti-ai facut o contra-reclama, cel putin in ceea ce ma priveste. Discutia este insa lunga. Serviceurile noastre incearca prin orice mijloace (de multe ori neortodoxe) sa-si atraga cat ma multe venituri chiar daca, culmea, in manualul de exploatare al masinii scrie cu totul si totul alt lucru. Asa am ajuns si eu sa ma feresc de "specialisti" si sa-mi schimb multe lucruri in parcare Daca as veni la tine sa schimb DOAR cureaua as avea pretentia de bun simt sa-ti asumi responsabilitatea doar pe piesa respectiva, nu sa-mi bagi pe gat ale piese/manopera sub pretextul ca tu stii mai bine, ca din asta traiesti. Cei de la VW or trai din tigai si polonice, din moment ce nu se prea pricep la distributia propriilor masini.. P.S. Unde scrie ca o curea demontata (detensionata) trebuie schimbata? Presupun ca in acelasi loc in care se spune ca distributia se schimba toata si nu doar cureaua, nu-i asa? Pacat ca specialistii nu mai citesc manualele de reparatii, doar clientii lor o mai fac din cand in cand. Daca pica pompa de apa atunci incepe sa curga si nu e nici o catastrofa. Se schimba iar clientul plateste manopera si piesa, nu-ti cere nimeni sa-ti asumi responsabilitatea pe ce n-ai schimbat tu. Insa mi se pare nedrept sa impui niste lucrari/piese suplimentare, taxate cum trebuie, desi in manualul de reparatie al producatorului nu este nici pomeneala de asa ceva... Totul sub pretextul sigurantei, ca doar e pe banii altora. Dar oare cati mecanici folosesc cheile dinamometrice? Oare o fi dezastru prin Germania cu pompele lor de apa care nu se schimba cu cureaua...? Hai sa fim seriosi. Noi vrem sa ne imbogatim cat mai repede si cu cu cat mai putin respect fata de client...
    1 point
  30. La multi ani tuturor. Am si primit primul cadou.
    0 points
  31. Schimba mecanicul, nu suntem in Siberia daca ai achizitionat Castrol 5w30 cu norma 507.00 este ok pt tine
    -1 points
  32. Parerea mea dupa 10 ani de utilizare este ca nu merita spalatorul de faruri. Chiar ma uitam pe lista de optiuni cand am comandat masina si era 250 euro optiunea, bani pe care am decis sa ii investesc in senzor calitativ de presiune pneuri. Consuma lichid de parbriz la greu, nu curata farul aproape deloc sau curata marginal doar daca mizeria nu a apucat sa se usuce pe far, in timp se crapa/sparge tubul de plastic si incepe sa arunce peste tot cu lichid, murdareste si mai tare masina + fiecare far are o pompa care in timp se arde si trebuie inlocuita.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!