Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2018 în toate secţiunile

  1. Salutari, Am zis ca totusi n-a facut nimic rau, asa ca o prezint pe "mandra"... Prin august am inceput sa caut, Passatul era cam scump, Audi si mai scump (cel putin modelele mai mari care se potriveau nevoilor mele), Golful prea mic... iar alte marci din pacate nu-mi sunt pe plac (cel putin cele frantuzesti, desi am cochetat si cu ideea noului CIVIC) Am tot discutat inainte cu prieteni / posesori de Octavia - chiar le multumesc pe aceasta cale, si am ales in cele din urma sa merg pana la capat cu una noua. Dupa ce am dat o tura pe la toti dealerii (Metrotehnica, Porsche, Brady, Avia, etc) am semnat cu Avia, din punctul meu de vedere cei mai bine pregatiti mai ales tehnic. Totodata, pe parcursul asteptarii am avut o comunicare FOARTE buna cu dealerul, in permanenta am stiut ce se intampla cu masina, in ce status a intrat, cat mai am de asteptat, etc. Asadar, pe 6 Septembrie am dat avansul (din pacate nu am primit vreo super reducere, dar in final am iesit ok) si pe 30 Octombrie a sosit "jucaria". Trebuia sa vina pe 1 Noiembrie, asta a fost a 2-a surpriza de la dealer. Ce sa zic... masina chiar mi-a depasit asteptarile. Cutia schimba perfect, cuplul se simte foarte bine, consumul ...e asa si asa (cam 8-9 in Bucuresti in trafic mare, 5.5 afara) Am ales echipare Style, pentru ca venea cu niste dotari interesante la preturi normale, jante 16 Velorum, pachetul Clever cu faruri adaptive led, stopuri full led, senzori, smartlink si ce mai avea. Suplimentar am ales senzorii parcare pe fata - foarte utili pt lungimea masinii, Front assistant, jante si anvelope de iarna OEM (au venit cu anvelope Pirelli Cinturato 205/55/16 pe jante de 6J, ca se poata monta lanturi la nevoie), parbrizul incalzit pe care din pacate nu l-am folosit inca, oglinzi cu iluminare, protectie sasiu, si duze incalzite, scaune sport si alte cateva Imi pare cel mai rau ca nu am ales ACC - optiune care costa DOAR 280 eur, si m-ar fi ajutat mult pe autostrada. Ce-am constatat in 2 luni. masina e impecabila, incerc s-o pastrez cat mai bine, o spal la 3-4 zile, o tin mult in parcare subterana dar si afara, deja a primit ceara la cateva zile, urmeaza o folie pentru faruri desi nu prea imi convine ca astia taie cu cutter-ul direct pe faruri si evident le zgarie, am cumparat o groaza de solutii profesionale de intretinere. numerele negre vor sosi in 2 zile. deja am 3000 km, pot sa zic ca pana acum masina m-a impresionat. Abia astept sa vina concediile. Pun mai jos pozele, pe parcurs o sa completez "jurnalul" cu pareri si impresii..
    1 point
  2. OK. Să văd ce pot face în privința asta. N-am avut ocazia.
    1 point
  3. A aparut manualul de utilizare (disponibil si in limba romana) pentru editia 11.2017. http://www.skoda-auto.com/en/mini-apps/owners-manuals/kodiaq Printre noutati am observat Panoul de bord digital (pag 40) si existenta a 2 USB-uri in consola mediana fata (editia precedenta avea doar 1 USB) pag 99. In rest aceeasi eroare necorectata cu mentinerea apasata a pedalei de acceleratie la pornirea motorului. Pacat ca Display-ul digital nu e disponibil si in configurator...
    1 point
  4. La cum arata ala acolo nu mi inspira incredere...etrierul se da jos pentru aceasta operatiune si apoi aerisire ca altfel nu merge.Deci cureti pistonasul schimbi garniturile si de infiletat este floare la ureche cu o cheie de flex impingi si rotesti cate putin dar ferm.Acel spray nu are ce cauta acolo dar merge o zi doua ca nu este capat de tara(iei vaselina pe baza de cupru).Gandeste te ca daca se blocheaza te alegi cu placutele arse si disc ovalizat/decalit pe langa un cauciuc incins.
    1 point
  5. Va salut, si la mine intra apa uneori prin ambele parti de sus ale stalpilor, apa intra mai exact pe langa parbriz , spre colturi , este o problema generala la aceasta masina, multi patesc asta, eu o sa incerc sa bag silicon pe afara, intre stalp si parbriz, daca nu functioneaza ,trebuie dat jos parbrizul si lipit din nou
    1 point
  6. La multi ani colegi! An nou, retrofit-uri noi! Astazi am plasat pe ebay comanda pentru volanul de mai jos! Este vorba de un volan de GTI. Nu am optat pentru cele de Mk6 sau Mk7 pentru ca asta ma atrage mai mult, se integreaza mai bine Bonus: O poza cu un fund mare si gras!
    1 point
  7. La multi ani ! Un POV de anul nou.
    1 point
  8. Mersi, aseara la Lidl era sa nu stiu in care masina sa ma urc
    1 point
  9. Apai daca tot nu se vinde, o spal de sare lacu de pe ea...tui ceapa masii O facem giugiuc de anul nou, sa o prinda 2018 cu freaza bine facuta. Nimic nou la orizont, i-as putea face mai multe....daaaaaar, m-am plictisit de aruncat cu bani. Ii bag motorina si drum lung...ca deaia e masina.
    1 point
  10. Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.
    1 point
  11. Salut baieti de curand mi-am cumparat si eu un Golf GTE si as vrea sa ajut pe cei care vor sa cumpere si sunt in dubi. Daca aveti orice fel de intrebari ma gasiti aici. Eu deja am postat cate ceva filmulete pe youtube despre masina dimensiune interioara ,cum sa o incarci acasa la priza, ACC , si schimbare cauciucuri etc.... va puteti uitat si daca aveti ceva intrebari va astept cu mare drag aici sau acolo unde doriti. Ps: aici un filmulet de cand am fost sa schimb cauciucurile originale cu jantele Astana care sunt originale pe e golf dar au o aerodinamica mai buna , am auzit ca sunt cu 10% mai eficiente , inca le testez si revin cu informatii. Ps: Aici este improvizatia mea de a incarca acasa masina , pentru ca avem nevoie de un cablu mai lung am luat un prelungitor cu cablu de 1,5mm 3G si merge perfect. Astept intrebari Scuze nu stiu de ce nu a postat bine aici este improvizatia mea de a incarca...:
    1 point
  12. Eu am Touareg 2012 - 7P - deci stiu ce lampi pun producatorii/am pe masina, plus ca am facut multe retrofituri la acestea si alte VAG-uri, am pus lampi cu led - dar numai cu lampile oem, pentru a pastra aspectul decent al masinii. in rest, chill out.... si cauta pe Google ca gasesti. Mie tot urat in pare (strict parerea mea), nu are nicio legatura cu 7P-ul... si cele de 7L originale imi par foarte reusite. P.S. - Dectane, nu este Valeo sau Hella - ca sa spunem ca sunt producatorii interesati.... ci sunt chinezesti - care fac si vand oricei. Eu iti doresc un wknd placut si ma retrag din discutie
    1 point
  13. Cam tot ce tine atat de protejare motor cat si de aerodinamica pe sub masina http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=8532. Eu unul voi pune acea bucata lunga de dupa downpipe, inainte de intermediara. Aparent mai reduce si din zgomotul in interior prin faptul ca nu se mai creaza turbulenta. Apoi pt cine are 1.2 si 1.4TSI http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=7678
    1 point
  14. Salutam toti participantii! Fara a avea pretentia de a fi expert in motoare VW, am impresia ca discutia se indreapta intr-o directie gresita posibil si din cauza neintelegerii rolului celor doua alarme Cu referirere pozele de mai jos, intelegerea mea este prima eroare a fost generata de senzorul F1 si a senficat lipsa presiunii la turatie ridicata. Acesta lipsa de presiune ar fi putut fi generata de fucntionarea incorecta a valvei de reglaj a presiunii de ulei sau de lipsa nivelului de ulei. A doua eroare a fost generata de sensorul F378 si arata lipsa de presiune de ulei la turatie joasa. Pesonal cred pierderea de putere semnalata nu a fost consecina unei defectiuni a turbinei, ci a intrarii motorului in limp mode, adica calculatorul masinii a constatat in acelasi timp lipsa de presiune la turatie ridicata si a redus puterea. Semnaul de presiune de scazuta a disparut rapid o data cu scaderea sub turatiei 3000 rpm . Urmatoarele puncte ar fi neclare si ideile participantilor la discutie care cunosc mai bine motorele VW ar putea fi folositoare: - daca lipsa de ulei a fost cea care a generat eroarea F1 de ce nu a aparut si o lipsa de presiune la turatie joasa ? Intelegerea mea este lipsa de presiune ar fi afectat pompa indiferent de tuartie. - este posibil ca dupa prima eroare a senzorului F1 motorul sa nu mai fi fost solictat peste 3000 rpm si ca urmare eroarea F1 sa nu se mai repete. Totusi este cunoscut faptul ca in conditiile de lipsa de nivel de ulei, in anumite conditii de circulatie - acceleratie, frinare, curbe, pante,etc. atunci cand uleiul se plimba prin baie sorbul pompei iese din ulei si becul rosu se aprinde , dupa care se stinge atunci cand vehicolul revine la mers uniform pe teren drept. De ce nu au exista alte alarme ? - Presupunind ca reparatia se face utilizand un bloc motor pe care sunt transplantate accesoriile motorului avariat ce verificari se pot face pentru a fi sigur ca situatie similara nu se repeta ? Cu respect,
    1 point
  15. @The_Ego Circul des pe DN1, iar vineri seara este vesnic aglomerat cel putin pana la Balotesti (sens Buc-Ploiesti). Nu mi s-a intamplat decat de vreo 2-3 ori sa se bage in fata mea altcineva cand distanta era setata pe minim. Posibil sa fie 20km/h limita la care tipa sa franez, eu aveam impresia ca e mai jos. Oricum el franeaza in continuare chiar daca nu preiei controlul, dar trebuie sa apesi ambreiajul macar ca sa nu iti opreasca si motorul (cu ambreiajul calcat ea inca franeaza). Treaba cu depasirea, da, e foarte misto, cand trec pe B2 de pe B1 accelereaza de cand semnalizez, inainte sa mut efectiv banda.
    1 point
  16. Băieți, nu mai trageți concluzii aiurea. @_ionut a zis foarte clar ce a zis. Hai sa o spun eu mai pe larg, poate va lămuriți cu toții. Am folosit destul ACC pana aacum, în cea mai mare parte pe DN1 Ploiești-Bucureşti dar si în oraș unde a fost cazul și s-a putut. ACC funcționează cam asa: îl pui pe o anumita viteza maxima de croaziera și apoi setezi distanta fata de cel din fata ta. El va menține viteza celui din fata în limita maximului impus de tine. Dacă pui distanta minima, greu se va baga cineva intre tine și el, iar dacă totuși cineva o face, nu frânează masina sa te oprească. Radarul calculează diferența de viteza fata de cel care s-a băgat în fata și frânează astfel încât sa te aducă la viteza lui pentru a nu intra în el sau a nu te apropia și mai mult. Dacă cel din fata care tocmai s-a băgat accelerează, atunci masina nu îți va frana decât foarte puțin, iar apoi va accelera după el pana la viteza lui. Dacă cel din fata se baga și apoi frânează, masina continua și ea sa frâneze pana ajunge la viteza lui, apoi ușor ușor îl lasă să se depărteze pentru a reveni la o distanta de siguranță. Sper ca m-am făcut destul de bine înțeles. Mie personal mi se pare de excepție sistemul, își face treaba foarte bine și imita aproape la perfecție condusul unui om, evident, al unui om atent care păstrează o distanta fata de masina din fata. ACC NU FACE pressing celor din fata, el doar se tine după ei. @hazard555 da, ai intuit bine. ACC știe sa facă asta. Îl pui pe o viteza, iar el frânează pana la zero și apoi pleacă din nou după cei din fata dacă e nevoie. Asta e valabil împreună cu DSG. Cu cutia manuala cum am eu, frânează și emite semnal acustic și vizual sa frâneze când e sub 10km/h iar eu încă nu am atins pedalele. Iar dacă frânează de la 100 cu a6a de exemplu pana la 30km/h ma avertizează sa schimb viteza în a3a. (am dat un exemplu) Chiar și dacă ajunge la 10km/h la manuala, rămâne activ ACC dacă nu pui frana iar atunci când bag a1a și masina din fata accelerează el își continua treaba, nu trebuie sa fac altceva.
    1 point
  17. Asa, si discutam despre drobul de sare sau ce? Ce te face sa fii asa nesigur? De ce nu te duci sa-l iei de la reprezentanta, ca atunci esti sigur de origine, cum spuneai si in alt post. Poate deranjeaza micul adaos de 100-150% pe care il pune reprezentanta? Daca ai indoieli, de ce nu scrii la Castrol/BP Romania ca sa te convingi? Uite mai jos datele de contact. Daca afli ceva interesant, sa ne spui si noua. Mie nu mi-au spus nimic - doar ca nu au informatii ca produsele lor sunt contrafacute si ca Unix si Autonet (de la care cumpar) se afla pe lista lor de parteneri. Castrol Lubricants RO SRL Str. Izvor, Nr. 92-96, Etaj 5, sector 5 Bucuresti, 050562 Tel: 021 - 30.30.500 Fax: 021 - 31.94.411
    1 point
  18. Nu se vede in poza dar a folosit ceva cutter si a taiat realmente vopseaua.
    0 points
  19. Salut Eu sunt an italia aici nu prea pota sati faci ceva la masina ca nai unde umbla mereu carabinieri anfine dar eu merg mereu la mecanic odata iam pus o antrebare cum e cu uleiurile ce trebuie bagat in Skode eu iam spus ca am incredere in Castrol el mi-a spus sa nu prea ma incred asa tare ca depinde undei facut poate sa fie facut in Turcia Polonia Israel care nu sunt bune deloc pe langa sunt si ieftine de ex aici in italia te duci la un supermarchet mare gasesti uleiuri de care vrei si ieftine de ex ul litru de ulei Castrol edge 5-40 costa cam 8 euro in schinb daca mergi intrun magazin de piese auto costa intre 20-25-30 euro si te gandesti care diferenta diferenta ieste foarte mare mia explicat domnul carei diferenta cu supermercatele ei cumpara cantitati mari de uleiuri del aproducatori xxxxx si tu dupaia bagi in masina si e gata motorul dar in cea ce priveste uleiul la motoare el mia spus ca ori ce ulei e bun daca e nou si cumparat de la piese auto dar el mi-a spus ca uleiul respectiv are prea putina importanta ce marca e important e sa aiba inscriptia vw skoda audi si densitatea careti trebuie aia SAE 5W-40; ACEA C3; API SN/CF,VW 502 00/ 505 00/ 505 01,BMW Longlife-04,MB-Approval 229.31/ 229.51,Renault RN0700/0710,Sodd sper sa va fie de ajutor
    -1 points
  20. off: esti un membru activ pe forum si trebuie sa intelegi ca o suspendare comform regulamentului nu se reclama cu parasirea comunitatii. nu asa se obtine progres. on: interesant comparativul rotilor, astept si eu 225 la vara sa vad daca se confirma. 30k km in putin peste 1 an este reclama pe roti pt viabilitatea motorului moc pe benzina in clasa medie. ?
    -1 points
  21. Salut, Alex din Bucuresti. Touran T1 din 2008 5 locuri, 2.0l 103kW, motor BKD, cutie automata... dotari destule...geamuri electrice, comenzi volan, incalzire scaune, dublu climatronic, pilot automat... Il am de cateva luni, sunt super incantat de el... Sunt impatimit VW, dupa cum se observa in poze si fostul meu Golf4 1.6, care din pacate ne-a "ramas mic" odata cu aparitia copiilor... :))))))))
    -1 points
  22. Salut, sunt Alex din Bucuresti (mai exact "Popesti City"). Am achizitionat de cateva luni un Touran 1T2 din 2008 - 5 locuri, 2.0l DSG 103kW, motor BKD... dotari destule...geamuri electrice, comenzi volan, incalzire scaune, dublu climatronic, pilot automat, senzori parcare spate... Il am din Mai 2017 si sunt super incantat de el... Au durat cautarile aprox 6 luni, dar si cand l-am vazut, am zis "asta e!", desi avea o "buba": era trecut in carte "autoutilitara N1 - cu 2 locuri". Insa l-am luat asa si dupa vreo doua-trei saptamani de chin (reprezentante VW, RAR, etc), am reusit sa o reomologhez "autoturism M1" si am inmatriculat-o cum era normal. Recunosc, nu prea voiam cutie automata (voiam sa "mestec eu vitezele"), dar Doamne, cat de bine e! Sunt impatimit VW, dupa cum se observa in poze si fostul meu Golf4 1.6 AZD, care din pacate ne-a "ramas mic" odata cu aparitia copiilor... Acum insa, am o adevarata sufragerie mobila, pe deasupra si frumoasa si fasneata!!!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!