Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2017 în toate secţiunile

  1. Mersi, aseara la Lidl era sa nu stiu in care masina sa ma urc
    5 points
  2. eu unu doresc sa nu mai treci itp.ul..sa te opreasca politia si sa iti confiste masina..dupa ce faci ce ai spus mai sus?
    2 points
  3. Salutare si La multi ani tuturor utilizatorilor. Am descoperit problema mea. Am schimbat chitul de ambreiaj. e posibil si la mine sa se fi atins limita de uzura a discului 1. Se rupsese ceva pe la cutie, o furca cica... Oricum, la reprezentanta m-a costat 2780 ron cele doua ambreiaje cu tot cu manopera. Bine ca nu era si mecatronicul defect, ca ar fi ajuns si ala vreo 5000 ron , din spusele mecanicului. Acum toata treaba e buna, merge bine, schimba bine vitezele. Sa aveti un an nou plin de bucurii!!!
    1 point
  4. Super culoare , din păcate cea mai scumpă ...870 euroi.. Si verdele e pe lista noastră scurtă .
    1 point
  5. am rezolvat problema cu update la harti v15 compilate de la bmw,prin amabilitatea donului george99xxx care mi-a alocat 1 ora din timpul lui si ma ajutat cu dvd. multumesc inca o data george pt ajutor. adaniel90 trebuie tras pe dvd verbatim la viteza mica,altfel nu va merge, eu am incercat cu alte dvd si nu mers doar, cu dvd verbatim de la george a mers. il bagi in unitate astepti ceva timp si te intreaba daca faci update sau mergi dupa dvd, dai update si astepti sa intaleze. ca sa verifici bara de progres update epesi o data scurt pe eject si apare un mesaj si bara de stare cu 3 butoane, il lasi in pace sa termine. la mine a facut de 2 ori incarcarea, prima data a facut trei sferturi si a luat-o de inceput, apoi dupa ce terminat apare mesajul cu update realizat cu succes.
    1 point
  6. Verificati daca e load managment activ cand sta turata
    1 point
  7. labelul este de azd de asta apare....de exeplu.pt motoarele bxe,bjb,bru apare bkc
    1 point
  8. 1 point
  9. Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.
    1 point
  10. Pentru DUW se foloseste: - G060726A2 - ulei transmisie 1L Foloseste doar ulei OE, lasa marcile AM (Swag/Febi) pentru mecanicii de colt de strada.
    1 point
  11. "RS Line", dupa parerea mea astfel de anunturi nici nu merita citite. Te-ai intrebat vreo secunda de ce este mai ieftina decat in tara de provenienta? Bafta! L.E. Reviziile si nr de km nu iti garanteaza ca o masina "nerulata in Romania" este ok. Iti dau un ex: - daca masina a avut dauna imediat dupa revizie si detinatorul nu a mai reparat-o in "reprezentanta", in istoric nu iti apare dauna. - daca masina face 100.000 km/an si inainte de revizie sunt dati inapoi 80000km, la revizie vei avea 20000 km in istoric....si tot asa. Nu verifica si nu intereseaza pe nimeni din service sa ancheteze daca s-au dat km inapoi, ei scriu in istoric ce apare pe ceasuri... Daca ma insel sper sa ma corecteze colegii...
    1 point
  12. Pentru cei care se intreaba, cateva posturi au fost sterse la cererea mea. Dezamagirea in urma tuningului ramane maxima. Dupa tuning masina mergea departe de cum ar fi trebuit, problemele fiind multiple. Vreau sa zic ca am rezolvat problema cu presiunea de motorina, ieri am facut log cu 5200rpm cu 2000+ bar rail pressure si iq dorit. S-a lucrat intens la calibrari si doar atunci cand totul a fost corect in fila masina a inceput sa se comporte asa cum trebuie. Daca inainte presiunea incepea sa coboare la 4200rpm , acum la 5200 este inca aceeasi cu cea ceruta! Pe ultima versiune am scos si acele 3 mici abateri de la presiunea ceruta ce se vad in graficul de mai jos. Asta inseamna sa intelegi unde este problema, sa studiezi si sa o rezolvi. Cu fila de pe dyno acest proiect era mort din start datorita calibrarilor facute total aiurea si nu se putea inainta sub nici o forma. Tineti minte: cel mai bun dyno este strada! Nu va lasati inselati de numere frumoase pe dyno, de promisiuni desarte. Daca o masina are xxx cai, trebuie sa si mearga de xxx cai. Daca ai 340 cai si unu cu 250 iti da 100 metri, trebuie sa ii ceri tunerului banii inapoi
    1 point
  13. Daca nu ai mai avut pana acum padele, o sa fii incantat de ele o perioada dupa care o sa le uiti. Eu le folosesc destul de rar la mersul prin oras, in schimb le gasesc destul de utile in afara, in situatii mai delicate unde trebuie sa retrogradezi din scurt pentru o depasire de exemplu sau daca esti adeptul unui mers mai agresiv cu depasiri la mustata, desi ai putea foloi modul sport sau schimbatorul, gasesc mult mai comod si rapid schimbatul de la padele. Oricum sunt convins ca poti trai linistit si fara ele. Ce m-a surprins foarte placut zilele astea de cand este frig, este volanul incalzit, cand pleci dimineata si afara sunt 4-5 grade, parca nu mi-as mai lua mana de pe el, este o senzatie tare placuta
    1 point
  14. Efecte secundare dupa schimbarea can gateway: 1. MAXIDOT nu mai afiseaza AUDIO si VEHICLE STATUS 2. Am instalat navigatia RNS 315; am activat Navigation cu VCDS; nu apare NAVIGATION pe MAXIDOT. (VCDS nu da erori pe optiunea NAVIGATION) 3. Am instalat microfonul OEM, l-am conectat la RNS 315 si functioneaza perfect. MXIDOT nu afiseaza PHONE . (daca activez optiunea TELEPHONE cu VCDS , apare eroare de comunicare ca si cum nu ar exista) Singurele optiuni afisate pe MAXIDOT sunt MFD si SETUP.
    1 point
  15. Update-ul de CAN este inutil. Update-ul la CAN-ul lui spiderro rezolva numai problema ,,battery drain,, insa nu si partea de comunicatie RNS315-tester de diagnoza. RNS315 are UDS si nu poate fi accesat (diagnosticat pt. codari, adaptari) fara un CAN care stie UDS. Intradevar ar putea fi utilizat CAN-ul actual updatat daca codarile se fac cu un alt CAN care stie UDS.
    1 point
  16. Sal, am rezolvat azi la VW Galati.multumesc de ajutor tuturor
    1 point
  17. Schimba doar modulul de parktronic - cumpara unul cu OPS (nu trebuie modificat nimic hardware, la instalatia electrica a masinii) - dupa care trebuie codat RNS-ul, ca sa iti afiseze senzorii.
    1 point
  18. Eu unul cand cade de tot ii dau OFF si la dpf si la egr....cunosc care au facut treaba asta si masina.merge mult mai bn.consum mai bun si trage mai bn.an nou fericit la toata lumea
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!