Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.12.2017 în toate secţiunile
-
Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.5 points
-
2 points
-
Salutari again. Vă scriu să vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și discuții. Până la urmă am ales O3 FL Style, 1.8 TSI, DSG și 4x4. Culoare argintie. De la Porsche Vest 1. Azi am fost dupa ea, si e awesome, nu ma asteptam la asa ceva. Am reusit sa instalez Android Auto si a functionat. Sunt multumit pana acum. Multumesc din nou pentru discutii. Merci!1 point
-
asa e si la mn si cu baterie noua.. e logic cand e frig sa stea turata..1 point
-
1 point
-
1 point
-
@MyKe in fizica nu exista teorie si practica, si nici nu poti extrapola datele considerandu-le proportionale. Motoarele sunt in continua dezvoltare, solutiile implementate nu fac decat sa imbunatateasca performantele in conditiile pastrarii/diminuarii consumului de carburant. Sunt calcule simple: 2.0 TSI are cuplu maxim de 350 Nm (cu mult mai mare fata de cei 250 Nm de pe 1.5 tsi) incepand de la 1.500 rpm; cu siguranta pe la 1.000 de ture are un cuplu de minim 200-250 Nm (nu am gasit asa repede un grafic) care este mai mult decat suficient la acest nivel de turatii. Datele sunt aferente motoarelor disponibile pe Superb, iar pentru un 1.8 tsi cu automata, cuplul de 250 Nm este disponibil de la 1.250 rotatii pe minut, pe cand la manuala este mentionat un cuplu maxim de 320 Nm de la 1.450 turatii. Discutia era strict pe performantele motoarelor pe benzina cu cilindree mica disponibile pe Karoq.1 point
-
1 point
-
Ai aici http://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-golf-iv-hatchback-1j1-1997-2005-1-4-16v-55-kw/cutie-viteze-auto-uleiuri?name_filter=Ulei transmisie&manufacturer_filter=875 la alegere.1 point
-
Superb Ambition 1.4TSI, 150 CP, 6M Culoare bej Cleverpack Ambition Faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED Jante aliaj Stratos 7Jx17" cu anvelope 215/55 R17 Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat Afisaj Maxi-DOT color Climatronic 2 zone DAB - receptie audio digitala Duze stropitoare parbriz incalzite Pachet LED exterior (blocuri optice spate LED extins, iluminare placuta numar) Parbriz incalzit Adaptive Cruise Control (viteza maxima 160 km/h) si Front Assistant Parking Assistant: asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare Camera video spate Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio, telefon) Airbag lateral spate Plase de prindere in portbagaj Scaun pasager rabatabil Compartimente depozitare cu capac in portbagaj +7 saptamani de asteptare la TSI fata de TDI1 point
-
1 point
-
Este "la vale". Depinde si traficul avut (cunoscut ca fiind un traseu aglomerat) dar si ruta (dn1 sau dn1+a3) Un exemplu personal, 1.2tsi 110cp (10k km); @ buc-targoviste, 4 pers cu bagaj moderat, trafic moderat, avg speed 50km/h, consum 6.5l/100km @targoviste-buc, aceeasi incarcatura, drum mai liber (chiar liber), avg speed 83km/h, consum 4.9 l/100km Concluzia: la dus am urcat iar la intoarcere am coborat. Numai din diferenta de trafic nu poate rezulta o diferenta mai mare de 1.5l/100km. Diferenta de altitudine intre buc si targoviste este de cca 600m, pe sosea ai impresia unui drum plat.1 point
-
1 point
-
Am de 32 Gb, asta l-am primit gratuit ca era o oferta cand am cumparat camera, plus ca am luat-o cu 30% reducere fata de pretul normal. Camera veche (de aproape 4 ani) e o clasa mai sus, este seria 5, e model 528, asta cumparata noua e seria 3, model 330, dar asta din seria 3 fiind noua are acum in 2017 aceeasi configuratie cu ce are seria 5 model din 2013, adica tot FULL HD, 30 fps, aceleasi optiuni, si chiar are si ceva in plus: GPS, atentionare radare fixe si pot sa si updatez eu daca e vreunul care nu e trecut. Per total, sunt foarte multumit si recomand seria 3 de la Mio, are diafragma de 2.0, asta inseamna vizibilitate buna noaptea. Si eu sper sa nu fie nevoie, dar sunt sigur ca o sa fie nevoie Am observant ca foarte multi circula dupa propriile reguli de circulatie, daca le zici unde au gresit, te ia de nebun, ca tu nu stii regulile, sunt haiosi foc. oricum, nu e mic nici asta de 16, el filmeaza in bucla, sterge ce e vechi, nu am nevoie de filmele mai vechi de 5 minute atata timp cat nu a fost vreun accident ceva. O sa-l pastrez pentru cealalta camera.1 point
-
Corect explicat si imi asum faptul ca nu m-am exprimat complet si nici macar 100% corect. Am presupus ca lumea intelege prin intercooler clasicul schimbator de caldura aer-aer. Tin sa te contrazic in legatura cu stg1. Tunerii se feresc sa scoata tot ce pot din aceste 1.4 TSI fix pentru ca sa evite caderile mari de putere pe care le-ar vedea masina in urma unor accelerari repetate datorita lipsei unu fmic si unor temperaturi prea mari in admisie. Racitorul apa-aer de pe noile masini este foarte eficient la mersul in oras dar la drum intins nu este nici pe departe la fel de eficient ca cel frontal si aici noile masini sunt penalizate. Anywho... intram pe zona de offtopic.1 point
-
Sa inteleg ca tu vrei sa-ti transformi masina intr-un fel de diesel dupa resoftare ?1 point
-
@kpk1 Nu stiu daca se poate mentine cuplul si jos si sus... in cel mai bun caz se poate "muta" din soft curba de cuplu spre capat de ture. Totul depinde de soft ... dar mai greu sa ai acelasi cuplu si sus in ture cat si jos in ture. my 2c Cred ca un soft ar fi benefic dar totusi gain-ul unui soft este limitat de lipsa intercoolerului. Adica nu se scoate tot ce s-ar putea... din pacate.1 point
-
1 point
-
salut , am avut si eu probleme cu senzorul de la ACC anul trecut si am rezolvat singur dupa multe drumuri facute in servisuri cere au fost degeaba. La mine nu mai puteam accesa calculatorul ACC-ului care de fapt este integrat in senzor si imi afisa pe display ACC fault si se aprindea spirala de la bujii, era cand mergea si cand nu mergea. -Bun m-am pus pe treaba, am demontat grila din fata si am deconectat mufa de la senzor in timp ce era contactul pus, asta am facut in mod repetat si am observat ca revenea cateodata. Am ajuns la concluzia ca cablajul este intrerupt pe firele de la Can mai ales ca cablajul era intins, nu am stat pe ganduri si am comandat cablaj nou de la senzor pana grupul de mufe de la lonjeronul stanga pret 110ron. -Dupa montarea cablajului aceasi treaba ba merge ba nu. Am trecut la urmatorul pas ''documentare'' , aici am aflat ca pe langa senzor exista si un releu J788 (479) care intrerupe semnalu la de comunicare cu Canul ---> de aici nu se putea accesa cu vcds-ul si in plus aveam eroare pe engine si pe abs cere spuneau ca nu comunica cu ACC-ul. -Releul este de tipul NO si cand pui contactul Canul da tensiune catre J788 care face legatura cu canu pe partea de comunicatie. Aici aveam dubii ori canul ori releul, cum nu toate Canurile suporta ACC am decis sa caut releul J788, la care se ajunge dupa demontarea bratelor de stergatoare si se desface capacul acela negru ce acopera motorul de la stergatoare. Aici gasesti un capac negru de plastic prins cu 2 suruburi. Dupa ce dai jos ci acel capac crestezi cu un cutter panza de fonoabsorbant si ajungi la releu. Am desfacut releul si am constatat ca pinii de la mufa erau dezlipiti/rupti de pe placa electronica->nu mai facea contact. Dupa recosituire am montat inapoi totul si am sters erorile si merge perfect de atuci. -La releu am constatat ca dupa fixarea placii cu cositorul nu mai intra bine in cutia lui decat daca se forta si se indoiau putin pinii de pe placa. Dupa parerea mea este o greseala de proiectare la carcasa, placa este mai lunga cu 1mm de cat interiorul carcasei si sta fortat, dupa un timp pinii se deslipesc/rup de pe placa. Sper ca este de folos la cineva povestea mea1 point
-
cea mai buna alegere pe care poti sa o faci in cazul tau este 1.4 TSI + DSG + ACC si in rest ce optionale mai intra in functie de buget Nu te feri de DSG7 nu ai de ce, ai 4 ani garantie si probabil in afara de ce mai citesti pe forumuri, sunt zeci de mii sau sute de mii de utilizatori care nu au probleme. Daca nu nimeresti vre-un lot cu defecte care oricum apare la iveala repede, nu ai de ce sa-ti faci griji. In alta ordine de ideii gandeste-te ca DSG-ul este oarecum tot o cutie manuala dar care simplist vorbim are mai multe protectii la utilizarea incorecta. La o manuala obisnuita ai un ambreiaj, aici ai doua ambreiaje ... si gandeste-te totusi ca suntem in 2017, daca nu esti o persoana care tine foarte mult sa miste schimbatorul ala stanga dreapta si sa apese pe ambreiaj o data la 2-3 minute sau care vrea sa "simta" masina ... atunci mergi fara griji pe DSG. Bafta !-1 points
-
Azi am fost cu masina la spalatorie,imediat dupa ce am plecat mi-a aparut martorul galben cu beculet(Check right front side light!),dar mie-mi merg toate becurile.Care sa fie cauza?-1 points
-
La fostul meu Passat a batut volant vreo 80 de mii de km si asa l-am vandut. Unele sunt mai zgomotoase.-1 points
-
off: esti un membru activ pe forum si trebuie sa intelegi ca o suspendare comform regulamentului nu se reclama cu parasirea comunitatii. nu asa se obtine progres. on: interesant comparativul rotilor, astept si eu 225 la vara sa vad daca se confirma. 30k km in putin peste 1 an este reclama pe roti pt viabilitatea motorului moc pe benzina in clasa medie. ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00