Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.12.2017 în toate secţiunile
-
Sa incercam din nou. Poza de mai jos este urmatorul retrofit la masina ... si anume High Beam Assist. Pentru moderatorii cu degetul rapid la a aplica sanctiuni @loghy ... tin sa iti mentionez ca in poza de mai jos este oglinda mea , pozata de mine,si sper ca nu o problema cu SPAMATUL ca pun aici pe topicul MEU poza MEA. Pe viitor am sa incerc mai mult sa observ activitatea de pe forum si am sa imi limitez topicurile la cat mai putine poze cu update-urile si modificarile masinilor mele. O sa ma orientez mai mult spre relateri de consumuri ca sa fiu pe plac unor moderatori.9 points
-
3 points
-
In ultimele zile am scos de la naftalina tractorasul si l-am fugarit putin. Am stat cu ochii putin prin VCDS si am urmarit EGR, turbina, se pare ca in continuare totul e in regula, nicio eroare stocata - ma asteptam ca daca mai mult a stat in ultima vreme sa inceapa problemele. Am facut impreuna peste 1000km in ultima saptamana si imi place la nebunie - o sa ramana masina mea de suflet probabil. Ieri am trecut de 133k km si pentru ca a inceput sa scartaie ventilatorul de la clima, astazi l-am dat jos si i-am oferit niste ulei 5w30 (ce aveam prin garaj) + niste vaselina, iar acum este din nou silentios (treaba a durat cam 10 minute). Si doua poze cu tractorasul care straluceste frumos inca si toata lumea ma intreaba daca le tin in garaj pe amandoua, ca prea arata bine curate.2 points
-
2 points
-
Salut, de o saptamana sunt posesorul unui VW E-Up! O masina de oras grozava! Inca nu stiu cat range exact are, inca formatez bateria dar undeva intre 80-90 de km dupa un full charge. Incarcarea acasa dureaza undeva pe la 6 ore (de la 15 km ramasi) dar sunt din ce in ce mai multe statii de incarcare in oras Toate magazinele Lidl, care se construiesc acuma, sunt cu statii de incarcare si mai sunt cateva prin oras . In orice caz masina este excelenta. Inca nu am prea multe poze cu ea Bring on the questions1 point
-
Ai specificatiile aici http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/volkswagen/golf_iv/1_4-16v/2000-2001/axp/1390/55/1 point
-
Pentru DUW se foloseste: - G060726A2 - ulei transmisie 1L Foloseste doar ulei OE, lasa marcile AM (Swag/Febi) pentru mecanicii de colt de strada.1 point
-
Dap. Si prin oras am mai vazut inca vreo 3, plus alte 2, unul livrat cand am semnat contractul si unul livrat in aceeasi zi in care am luat si eu masina. Deci sunt sanse sa mai apara... Da, normal! 5.000 Km apoi schimb de ulei cu tot cu verificare sa nu existe pilitura metalica in el. Maniacii schimba si uleiul din cutie odata cu asta, dar nu e chiar necesar. Antigelul e recomandat sa ramana cel original cat mai mult posibil, cica ala nemtesc e mai bun...1 point
-
Scuze tuturor ca raspund asa tarziu, dar am fost "suspendat" de catre moderatorii care nu inteleg ca exista si tari unde viteze de peste 130km/h sunt LEGALE. Din motivul asta, voi inceta sa mai postez prea des pe aici. Cu siguranta nu sunt o pierdere pentru forum, dar cu abordari de genul asta, nici nu va exista progres in societatea asta. @CristiALF Cam asa ceva, zilele astea m-am tot dat cu Octavia si parca imi lipseste zbuciumul pe care-l ofera 1.9tdi in accelerari brutale pe treapta 2 si 3. Desi nu face suta mai repede decat Superbul, senzatia ma fascineaza, si parca Octavia ma indeamna sa merg mai tare decat Superbul, desi confortul la viteza e clar in favoarea balenei. @saibot si @ShadoWzZ Nu stiu ce sa zic, cel putin cu softul stock indiferent cat de mult o agresez fara sa ii dau timp de respiro, nu pare sa oboseasca. Chiar si dupa >500km de mers in acceleratii puternice si la viteze mari nu simt ca ar gafai, insa in toti km astia evident ca sunt destule momente in care sa-si traga "sufletul", ca doar nu am mers si nici nu am de gand sa merg cu ea pe circuit, vreau cuplul / puterea in special pentru depasiri mai in scurt, nu pentru facut 1 ora in continuu reprize de 0-200. @kpk1 Sincer nu mi se pare ca e nevoie de mai mult de 215 latime. De ce? Simplu, pentru ca la plecari de pe loc in forta, la franari bruste si la curbe luate la limita, masina se lipeste efectiv de asfalt. Ca si comparatie, la Octavia, cu rotile 205/55/16 pierde aderenta la plecari puternice si pe curbe are o anumita limita, iar pentru a se lipi de asfalt ca Superbul, am ales rotile pe 17, 225/45/17. Intre 215 pe Superb si 225 pe Octavia, sincer nu simt diferente la drum decat la confort, 215/55 fiind mult mai confortabile decat 225/45. ET-ul jantelor de 17 la Superb (Zeus si Stratos - ca pe astea le am) este 40. Pentru iarna am Stratos + anvelope Nokian WR D4, iar pentru vara am Zeus cu Falken-urile cu care a venit din fabrica. Poti vedea pe topicul asta in paginile anterioare poze cu masina si cu Zeus si cu Stratos, ca sa-ti faci o idee de cum arata. Pe final, pun doua poze de azi cu verisoarele, care au facut pentru prima data baie impreuna. Superbul a ajuns la 29800km si cel mai probabil nu va trece de 30k pana "la anul".1 point
-
Este "la vale". Depinde si traficul avut (cunoscut ca fiind un traseu aglomerat) dar si ruta (dn1 sau dn1+a3) Un exemplu personal, 1.2tsi 110cp (10k km); @ buc-targoviste, 4 pers cu bagaj moderat, trafic moderat, avg speed 50km/h, consum 6.5l/100km @targoviste-buc, aceeasi incarcatura, drum mai liber (chiar liber), avg speed 83km/h, consum 4.9 l/100km Concluzia: la dus am urcat iar la intoarcere am coborat. Numai din diferenta de trafic nu poate rezulta o diferenta mai mare de 1.5l/100km. Diferenta de altitudine intre buc si targoviste este de cca 600m, pe sosea ai impresia unui drum plat.1 point
-
1 point
-
Salutare Colegi. Detin un golf 6 2.0 tdi cr 81kw DSG, resoftat undeva la 190 cp. Masina o am in posesie de la 160.000 km, moment in care am verificat filtrul si regulatorul de presiune si acestea erau impecabile! Inca din prima zi de cand o am am folosit ulei 2T in amestec in valori destul de mari in opinia mea.(20L - 120-150grame). In prezent am 197.000 km, iar la revizia filtrului de carburant am gasit cateva particule fine deasupra filtrului de motorina, si de asemenea si in regulatorul de pe pompa. Acum fiecare trage ce concluzie doreste. Datorita faptului ca lucrez in domeniu si pentru ca detin 2 auto cu aceasta pompa, am fost foarte interesat de aceasta problema. O zi normala de munca la mine se cutremura uneori cu aparitia in servis-uri a unor modele din grupul vag cu pompa picata, locuri de unde m-am informat si am ajuns la urmatoarea concluzie: Indiferent cum te "comporti" cu pompa ea va ceda odata si odata. Am intalnit personal pompe defecte si la 150000km dar cunosc proprietari de auto din gama VAG cu peste 300 000 km care nu au avut nici o interventie la sistemul de injectie Dupa parerea mea aceste pompe merg si cu putina pilitura, iar cauza care le face sa cedeze complet este rotirea pistonasului in camasa pistonului sa zic asa. Personal nu am vazut nici o pompa picata in alt mod, adica pistonasul cu rola sa fie la locul lor iar sistemul sa cedeze. Uzura de pe peretele pistonasului cred ca duce la rotirea acestuia.1 point
-
Am mai vazut pe cineva care zicea de un Golf 7 GTD ca nu are intercooler. Total gresit, ambele au intercooler, insa spre deosebire de cel uzual (aer/aer) acestea au(aer/fluid) insa tot intercooler se numeste. Suna mai cool chargecooler pt (aer/ fluid) insa ambele sunt schimbatoare de cladura si fac fix acelasi lucru adica racesc aerul compimat de turbo. In cazul unui stg1 ambele dau acelasi nivel de performante. Pt mai mult e nevoie de racire suplimentara si in cazul aer/apa e mult mai complicat de facut asta. Deci in concluzie, atat TSI cat si TDI au intercooler, pt ca intr-un final aerul de la turbina e racit tot cu aer doar ca e facut in 2 stagii, aerul e racit cu fluid si fluidul e racit cu aer prin radiaorul central.1 point
-
Salutare! Sunt nou pe forum si locuiesc in Curtea de Arges. Detin o Skoda Fabia cu motorizare BMD (1,2l, 3 cilindri, 6 valve, distributie cu lant) din aprilie, anul acesta, adusa din UE la kilometraj 149000 (1000% real). Inainte de a merge la R.A.R pentru identificare si prima I.T.P., am schimbat uleiul de motor si filtrele. Desi aveam eticheta cu uleiul din motor (Aral HighTronic 10W40), am schimbat tipul de ulei, trecand la Motul 6100 Synergie+ 10W40. La R.A.R. noxele au iesit in parametri normali cu acest tip de ulei, trecand cu brio ambele verificari si obtinand certificatul de autenticitate cat si "OK"-ul la I.T.P (fara luare si dare de mita!!!). Dupa cateva drumuri pe A1 (total 1000Km), am observat faptul ca nivelul uleiului de motor a scazut pana la minim pe joja. Nu mi-am pus probleme stiind ca masinuta a vazut pe autostrada si peste 4500 de rpm in mod sustinut. Am completat circa 500 de ml de ulei. La fiecare pornire, dimineata, cu motorul rece auzeam tot timpul, pentru 2-3 secunde, zgomotul culbutorilor (un rontait ca de motor Diesel). Dupa inca 1000 de km de mers, preponderent urban, am sesizat o noua scadere a nivelului pe joja. Nu atat de importanta ca dupa mersul "forjat". Primul control a fost la bujii. Am gasit o pulbere alba fina pe toate cele 3 - cenusa. Atunci am inceput sa imi pun probleme. Uleiul este ars in cilindri. Am completat cu ulei din nou, 200ml si am mers mai departe. Acelasi rontait la rece. Dupa cateva sute de km am hotarat sa schimb marca si tipul de ulei. Am cumparat un flush de motor de la Liqui Moly, ulei de motor tot de acelasi producator, Liqui Moly HC7 5W40. Am pus jumatate din continutul de flush in motor peste uleiul vechi, am tinut la ralenti 30 de minute motorul, dupa care am purjat uleiul (Motul-ul), am inlocuit filtrul de ulei si am turnat noua "licoare" si... am pornit motorul. Rontaitul de culbutori era la locul lui, de data asta a tinut 6-10 secunde (tot asa a tinut si in zilele urmatoare). Asta se intampla in luna septembrie (ac). La vreo doua saptamani, am plecat la drum spre Arad (pe la o cunostinta). Pe Autostrada Sibiu-Deva am verificat la intrare nivelul uleiului de motor, era la jumatate pe joja. La sfarsitul autostrazii, ajunsese aproape la minim, dupa aproximativ 100-110 km parcursi in regim de forta (constant 120-130Km/h). Am ajuns la cunostinta, am verificat nivelul de ulei, era aprope asa ca la iesirea de pe autostrada. La intoarcere, am avut parte de o noua surpriza. Pe la Km 70 al autostrazii, motorul a inceput sa se zdruncine si s-a aprins Check Engine intermitent cu limitare la 2000 rpm. Am tras pe banda de urgenta, am scos cheia din contact, am repus contactul, "check-u"l s-a stins si nu s-a mai aprins niciodata. Motorul functiona "rotund", parca nimic nu se intamplase. Bineinteles, imi consumase din nou uleiul din motor. Am ajuns la Curtea de Arges cu bine., dar.... cu un sarpe veninos in gand. Am scos din nou bujiile si ... surpriza!... erau negre de la atata ulei ars in cilindri. Apoi am facut diagnoza si a reiesit "Rateu la cilindrul 3". Intr-adevar, bujia de la 3 avea o depunere mai consistenta. De data asta m-am cam infuriat. Am uitat sa precizez, nu se vede fum albastru nici la pornire, nici la cateva minute dupa pornire, nici in mers, nici la "forja". Am inceput sa mai "sap" pe forumuri, pe la mecanici.... Am facut test de compresie, am 13 bari la toti cilindri (neconcludent, zic eu - se testeaza etanseitatea - segmentii de compresie, dar nu si segmentii de ungere). Posibil sa fie simeringurile de supape. Nu am verificat. Pana la urma, am hotarat sa schimb din nou uleiul de motor. Dupa indelungi consultari si studii, am ajuns la concluzia ca ar fi bun sa-i pun Valvoline MaxLife SAE 10W40. Zis si facut! Pus flush de motor, tinut la ralenti 30 de minute, inlocuit filtrul de ulei si turnat noua "licoare". Surpriza!!! Pornirea s-a facut cu rontaiala de culbutori, care a tinut aproximativ 2 secunde si nu am mai auzit-o nici pana in ziua de azi (nici la rece si nici la cald). Motorul merge mult mai silentios, consumul de ulei a scazut drastic, masinuta se simte bine si la reprize sustinute de turatie mai mare. De atunci am peste 2000 de km facuti cu acest ulei si nu am completat decat in cantitati neglijabile. Bujiile sunt curate, fara cenusa sau negreala. Trebuie sa mai fac o mentiune: Toate tipurile de ulei folosite au specificatia VW502.00 (bun pentru "batranica" mea). Eu am relatat, dumneavoastra intelegeti ce doriti. Sper sa nu fie considerata reclama. Drumuri bune! P.S. Acum doua duminici am descoperit si de unde a venit acel rateu de la cilindrul 3. Aveam o bobina de inductie pe duca. Pana la urma a murit complet si am inlocuit-o. Acum vreau sa schimb si supapa PCV ca sa fiu impacat ca se face corect aerisirea carterului si condensarea vaporilor de ulei. Supapa PCV joaca si rolul de separator de ulei in cazul motorizarii BMD.1 point
-
1 point
-
Am incercat tot ce există pe piață și singura motorină cu care mașina merge mult mai bine e cea mai scumpă de la Rompetrol. Iarna de obicei pun OMV Maxxmotion (că am pitici si la Rompetrol nu este afișată temperatura). O singură dată a înghețat motorina în filtru:Petrom (de atunci nu m-au văzut la pompă). Luk e dezastru. Nu știu cum de mai există.1 point
-
va mulțumesc tuturor pt "ajutor"..pana la urma am fost si mi.am dat comanda la.. app. (nu mi.a trebuit casco) va tin la curent cand masina ajunge...pana atunci se poate inchide! ms, ai pus punctul pe I @LUFY-1 points
-
@pmihairo: Teoria spune ca dealerii dau discount-uri mai bune la final de luna si mai ales la final de an, pentru a-si indeplini target-urile de vanzari pe acea perioada. Eu la masina de 37k am primit discount 4% de la leasing si 4% de la dealer (aici cred ca se putea si mai bine).-1 points
-
Alcool tehnic, gaz lampant, solutii de indepartare rasina si bitum. Sa nu uiti sa dai si de pe lamelele stergatoarelor.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00