Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.12.2017 în toate secţiunile

  1. "RS Line", dupa parerea mea astfel de anunturi nici nu merita citite. Te-ai intrebat vreo secunda de ce este mai ieftina decat in tara de provenienta? Bafta! L.E. Reviziile si nr de km nu iti garanteaza ca o masina "nerulata in Romania" este ok. Iti dau un ex: - daca masina a avut dauna imediat dupa revizie si detinatorul nu a mai reparat-o in "reprezentanta", in istoric nu iti apare dauna. - daca masina face 100.000 km/an si inainte de revizie sunt dati inapoi 80000km, la revizie vei avea 20000 km in istoric....si tot asa. Nu verifica si nu intereseaza pe nimeni din service sa ancheteze daca s-au dat km inapoi, ei scriu in istoric ce apare pe ceasuri... Daca ma insel sper sa ma corecteze colegii...
    3 points
  2. Frumoasa masina si frumoasa si postarea cu Honda, ce a fost stearsa..
    2 points
  3. Salut, de o saptamana sunt posesorul unui VW E-Up! O masina de oras grozava! Inca nu stiu cat range exact are, inca formatez bateria dar undeva intre 80-90 de km dupa un full charge. Incarcarea acasa dureaza undeva pe la 6 ore (de la 15 km ramasi) dar sunt din ce in ce mai multe statii de incarcare in oras Toate magazinele Lidl, care se construiesc acuma, sunt cu statii de incarcare si mai sunt cateva prin oras . In orice caz masina este excelenta. Inca nu am prea multe poze cu ea Bring on the questions
    1 point
  4. Dap. Si prin oras am mai vazut inca vreo 3, plus alte 2, unul livrat cand am semnat contractul si unul livrat in aceeasi zi in care am luat si eu masina. Deci sunt sanse sa mai apara... Da, normal! 5.000 Km apoi schimb de ulei cu tot cu verificare sa nu existe pilitura metalica in el. Maniacii schimba si uleiul din cutie odata cu asta, dar nu e chiar necesar. Antigelul e recomandat sa ramana cel original cat mai mult posibil, cica ala nemtesc e mai bun...
    1 point
  5. La masina noua, ii faceti rodaj? Sau folosesti acelasi antigel si ulei motor tot anul, fara sa-l schimbi?
    1 point
  6. In ultimele zile am scos de la naftalina tractorasul si l-am fugarit putin. Am stat cu ochii putin prin VCDS si am urmarit EGR, turbina, se pare ca in continuare totul e in regula, nicio eroare stocata - ma asteptam ca daca mai mult a stat in ultima vreme sa inceapa problemele. Am facut impreuna peste 1000km in ultima saptamana si imi place la nebunie - o sa ramana masina mea de suflet probabil. Ieri am trecut de 133k km si pentru ca a inceput sa scartaie ventilatorul de la clima, astazi l-am dat jos si i-am oferit niste ulei 5w30 (ce aveam prin garaj) + niste vaselina, iar acum este din nou silentios (treaba a durat cam 10 minute). Si doua poze cu tractorasul care straluceste frumos inca si toata lumea ma intreaba daca le tin in garaj pe amandoua, ca prea arata bine curate.
    1 point
  7. Scuze tuturor ca raspund asa tarziu, dar am fost "suspendat" de catre moderatorii care nu inteleg ca exista si tari unde viteze de peste 130km/h sunt LEGALE. Din motivul asta, voi inceta sa mai postez prea des pe aici. Cu siguranta nu sunt o pierdere pentru forum, dar cu abordari de genul asta, nici nu va exista progres in societatea asta. @CristiALF Cam asa ceva, zilele astea m-am tot dat cu Octavia si parca imi lipseste zbuciumul pe care-l ofera 1.9tdi in accelerari brutale pe treapta 2 si 3. Desi nu face suta mai repede decat Superbul, senzatia ma fascineaza, si parca Octavia ma indeamna sa merg mai tare decat Superbul, desi confortul la viteza e clar in favoarea balenei. @saibot si @ShadoWzZ Nu stiu ce sa zic, cel putin cu softul stock indiferent cat de mult o agresez fara sa ii dau timp de respiro, nu pare sa oboseasca. Chiar si dupa >500km de mers in acceleratii puternice si la viteze mari nu simt ca ar gafai, insa in toti km astia evident ca sunt destule momente in care sa-si traga "sufletul", ca doar nu am mers si nici nu am de gand sa merg cu ea pe circuit, vreau cuplul / puterea in special pentru depasiri mai in scurt, nu pentru facut 1 ora in continuu reprize de 0-200. @kpk1 Sincer nu mi se pare ca e nevoie de mai mult de 215 latime. De ce? Simplu, pentru ca la plecari de pe loc in forta, la franari bruste si la curbe luate la limita, masina se lipeste efectiv de asfalt. Ca si comparatie, la Octavia, cu rotile 205/55/16 pierde aderenta la plecari puternice si pe curbe are o anumita limita, iar pentru a se lipi de asfalt ca Superbul, am ales rotile pe 17, 225/45/17. Intre 215 pe Superb si 225 pe Octavia, sincer nu simt diferente la drum decat la confort, 215/55 fiind mult mai confortabile decat 225/45. ET-ul jantelor de 17 la Superb (Zeus si Stratos - ca pe astea le am) este 40. Pentru iarna am Stratos + anvelope Nokian WR D4, iar pentru vara am Zeus cu Falken-urile cu care a venit din fabrica. Poti vedea pe topicul asta in paginile anterioare poze cu masina si cu Zeus si cu Stratos, ca sa-ti faci o idee de cum arata. Pe final, pun doua poze de azi cu verisoarele, care au facut pentru prima data baie impreuna. Superbul a ajuns la 29800km si cel mai probabil nu va trece de 30k pana "la anul".
    1 point
  8. Este "la vale". Depinde si traficul avut (cunoscut ca fiind un traseu aglomerat) dar si ruta (dn1 sau dn1+a3) Un exemplu personal, 1.2tsi 110cp (10k km); @ buc-targoviste, 4 pers cu bagaj moderat, trafic moderat, avg speed 50km/h, consum 6.5l/100km @targoviste-buc, aceeasi incarcatura, drum mai liber (chiar liber), avg speed 83km/h, consum 4.9 l/100km Concluzia: la dus am urcat iar la intoarcere am coborat. Numai din diferenta de trafic nu poate rezulta o diferenta mai mare de 1.5l/100km. Diferenta de altitudine intre buc si targoviste este de cca 600m, pe sosea ai impresia unui drum plat.
    1 point
  9. Vezi mai in spate ca am pus eu poze de cand l-am schimbat si iti vei da seama unde vine. Curge si antigel dar putin.
    1 point
  10. Anul acesta am avut parte de cel mai frumos Mos Craciun "auto-related" de pana acum. S-a materializat un plan bine pus la punct din primavara, asa ca anul ce vine urmeaza sa deschidem sezonul de vara 2018, si reprezentam oficial luna Iunie in calendarul dealer-ului Volkswagen Midocar 2018. Multumesc frumos celor implicati, realizatorilor materialelor, colegilor care au completat celelalte luni ale calendarului si celor care au contribuit catusi de putin la acest proiect, cu sfaturi, recomandari, manopere, timp investit si per total, la imbunatatirea generala a masinii... Craciun Fericit in continuare si sarbatori frumoase tuturor !
    1 point
  11. Salutare Colegi. Detin un golf 6 2.0 tdi cr 81kw DSG, resoftat undeva la 190 cp. Masina o am in posesie de la 160.000 km, moment in care am verificat filtrul si regulatorul de presiune si acestea erau impecabile! Inca din prima zi de cand o am am folosit ulei 2T in amestec in valori destul de mari in opinia mea.(20L - 120-150grame). In prezent am 197.000 km, iar la revizia filtrului de carburant am gasit cateva particule fine deasupra filtrului de motorina, si de asemenea si in regulatorul de pe pompa. Acum fiecare trage ce concluzie doreste. Datorita faptului ca lucrez in domeniu si pentru ca detin 2 auto cu aceasta pompa, am fost foarte interesat de aceasta problema. O zi normala de munca la mine se cutremura uneori cu aparitia in servis-uri a unor modele din grupul vag cu pompa picata, locuri de unde m-am informat si am ajuns la urmatoarea concluzie: Indiferent cum te "comporti" cu pompa ea va ceda odata si odata. Am intalnit personal pompe defecte si la 150000km dar cunosc proprietari de auto din gama VAG cu peste 300 000 km care nu au avut nici o interventie la sistemul de injectie Dupa parerea mea aceste pompe merg si cu putina pilitura, iar cauza care le face sa cedeze complet este rotirea pistonasului in camasa pistonului sa zic asa. Personal nu am vazut nici o pompa picata in alt mod, adica pistonasul cu rola sa fie la locul lor iar sistemul sa cedeze. Uzura de pe peretele pistonasului cred ca duce la rotirea acestuia.
    1 point
  12. Mosul a venit mai repede la GUN cu niste lucrari de intretinere. Dupa 16400km, am fost la PBV pentru primul schimb de ulei. Am folosit ulei OE si cu ocazia asta am trecut pe interval fix la ulei. Data viitoare o sa fac inspectia si o sa trecem pe fix si pentru ea. Tot acum am schimbat si parbrizul, operatiune de care sunt foarte multumit, daca n-as fi stiut nu mi-as fi dat niciodata seama ca s-a intervenit acolo. Am mai reclamat chestiunea cu farurile aburite si mi-au aratat informarea conform careia "este normal" si un greieras in usa dreapta. Nu am rezolvat nimic, ma gandesc sa merg la un atelier pentru a insonoriza cu burete usa respectiva. Dupa toate astea, azi a primit o curatare interioara home-made, e curat fiecare coltisor acum. Si la final, o poza cu suportii de numere "simple fix", montati tot azi:
    1 point
  13. Iaca am facut si revizia la DSG la putin peste 65k. Filtrul era intr-o stare nu tocmai buna, nu am sesizat insa nicio diferenta dupa schimb, a ramas neschimbat comportamentul masinii. A urmat o mica iesire spre munte si inca niste km adunati. La anul sper sa reusim sa ne plimbam cat mai mult.
    1 point
  14. Cand egr-ul e blocat pe deschis sau nu inchide bine motorul porneste rau sau deloc
    1 point
  15. Subzero undeva pe la ~15km de granita cu Canada. De la 1 decembrie s-au scos vizele pentru Romani si Bulgari. In curand o sa vedem si Canada. Din nou, plin de Subaru prin munti.
    1 point
  16. NU exista limita de timp pentru schimbarea distributiei. In alta ordine de ideise pot face fara probleme 210k Km in 6 ani. Oricum, in majoritatea cazurilor, cedeaza pompa de apa inainte de limita de Km si astfel se impune schimbarea distributiei.
    1 point
  17. Nu scrie nicaieri ca ,,nu se poate refolosi pana la expirarea limitei de km,,......asta e si motivul pt care o reutilizam,sa isi faca nr de km Acolo scrie clar cum sa o demontam/montam si daca vrem sa o refolosim sa o punem in sensul care a fost....evident daca mai are de facut km Cureaua mea de pe Passat a fost detensionata de 4 ori ,momentan are 100kkm si e pe masina
    1 point
  18. Eu am spus ce scrie in manual Logic ca o montam cu scrisul spre noi.....dar ce facem cand scrisul nu se mai poate identifica?
    1 point
  19. Cureaua se poate refolosi daca se respecta sensul de rotatie avut anterior
    1 point
  20. Sincer nu am de gand sa bag multi bani in multimedia. Un cd mp3 cu 100 de piese mie imi ajunge, la cata muzica ascult... Nu vad rostul sa imi stric banii pe un rns sau rcd 510. Cu banii aia imi fac analizele anuale si stiu ca is sanatos...
    1 point
  21. Nu s-au obosit sa o puna pe tester, au insistat ca daca nu se blocheaza cand ajung eu la ei, e inutil.
    0 points
  22. Dacă nu ai schimbat distributia pana acum niciodată, ar trebui s-o faci, pentru că ai 7ani.Km sunt dubios de puțini, dar anii sunt destui...
    -1 points
  23. da, se refoloseste, apoi se prinde cu capse pe ici pe colo (pe unde nu se vede scrisul) si se pune din nou ... si se merge asa pana face motorul buba. incredibila discutia asta despre refolosirea curelei de distributie...
    -1 points
  24. Deci trebuie sa merg cu proiectoarele aprinse din cand in cand? Ca eu le am pornit de doua ori in 9 luni.
    -1 points
  25. Salut, Felicitari @Rave! si eu sunt fericitul posesor al unui E-Up! de o saptamana si pot sa spun ca este geniala masina Aplicatia car-net este foarte utila, chiar daca peste un an trebuie platit..eu zic ca sunt ceva beneficii pe care le-as vrea si peste un an sau doi. Inca formatez bateria si nu stiu exact ce autonomie are si mai ii si iarna
    -1 points
  26. Maine o spal la lukoil, asa arata dupa 1500km prin tara in 6 zile. Nu a mai fost niciodata asa murdara.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!